Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Annihiláció
Küldd el képeslapként!
Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 18:23:00 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4019-16

Karakterszám: 4019 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 16 Játékhét: 30
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 532
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. már. 31. 8h:17'
A következõ fordulód táplálható: 2005. ápr. 3.

E-mail!

COCHISE KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Épp hozzád néz be Konok, egy állandó elektromos kisülésekkel, villámokkal körülölelt, vad pillantású férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Végül Konok megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Konok által meséltekbõl, megtudod, mi az a szárnyas bolhedor. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Zielot, a bölcs, egy csinos és fürge vöröshajú aranyszínû köpenyt viselõ, barátságos, okos nõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Zielot, a bölcsöt, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Huh, jól elszaladt az idõ! Zielot, a bölcs is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5% jóllakottság)
** 10. NAP ** Nem átall háborgatni Geronimo, egy alacsony, fürge mozgású, fekete hajú férfi. [aura: erõ: 8.] Felszerelése: bõrpáncél, díszes fejék, zöld köntös. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Geronimo sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Geronimo által meséltekbõl, megtudod, mi az az elemi rin. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25440.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 18.* Stanislava és Hydron megküzdöttek egymással, és Stanislava gyõzött. *már. 21.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Gondol-Kodót. *már. 21.* Alba Regina és Blazenul Garlazan pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *már. 21.* Alba Reginát majdnem felfalta egy lelketlen parancsnok. *már. 22.* A 15024. szövetség felépítette a börtönt! *már. 23.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mr. Maxivatlak felett. *már. 24.* A Fény Apostolai szövetség fényes gyõzelmet aratott Dt'azzrax, ében íjász felett! *már. 25.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Araneát. *már. 29.* Alba Regina és Il Shen Long pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *már. 29.* Alba Regina és Fortian pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

be 4 66 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a lopakodás képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

k 7 416 345 382 kaland elvállalása
(7. kaland:) Elgyalogolsz a szint legkevésbé népszerû részére, amelyet sokan csak a Bûz mocsarának hívnak. Rothadó gombatelepek bûze kavarja fel a gyomrodat, a gejzírek mérgezett levegõt okádnak magukból. Arcodat valamelyest letakarva indulsz elõre.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres]
A levegõ ugyan borzalmas, de valahogy csak átvergõdsz a mocsáron. A túloldalon barlangokat látsz a sziklafalban. Belépsz az egyikbe. Hosszasan botorkálsz elõre, mikor mozgásra leszel figyelmes magad elõtt. Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej máris elõtted terem! Megrohamozod a polipfejet. A polipfej rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal csápjával. Mellé! Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint jobb csápjával. Elkerülted. Megtámadod a polipfejet. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A polipfej rád veti magát. Rád vág bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint jobb csápjával. Elkerülted. Megtámadod a polipfejet. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (12 ép-t sebeztél). A polipfej holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Uzsonnaidõ! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+11% jóllakottság.)
Milyen érdekes, rózsaszín bõre van ennek a polipfejnek! Megragadod a maradványokat, és visszamész velük az Akadémiára. A Mester örömmel fogad. - Íme, a jutalmad! - mondja, és átnyújt egy fejpántot és 10 aranyat. Fejhajtással köszönöd meg a jutalmat.
Kifelé igyekezetedben megszólít az egyik mester: - Fiatal galetki barátom, lenne egy érdekes megbízatásom egy olyan galetki számára, aki elég ismert a szint fiataljai között. Ha eléred a 60-as hírnevet, nézz be hozzám!
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)

(416. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük?
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 johhtukul (#4).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(345. kaland:) Visszamész a barlangtóhoz, nem törõdve a hideg vízzel, átgázolsz a bástyáig, és keresel egy helyet, ahol úgy gondolod, fel tudsz mászni a tetejére. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Ez keményebb feladat volt, mint gondoltad volna. Egy utolsó erõfeszítéssel felhúzod magad a bástya tetejére.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 márvány atka (#17) [aura: hidegimmunitás: 2.].
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(382. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog feljutni rá, de nem is lehetetlen! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény lapos tetejére!
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 zöld nyálka (#8) [aura: méret: 10.].
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

m 5 1 2223 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,1) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 6,1) A térkép szerint itt jobbra mész. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11).

*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér feléd mozog. Megrohamozod a vámpírdenevért. A vámpírdenevér rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a vámpírdenevért. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod a vámpírdenevért. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (9 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér rád támad. Megpróbál megmarni fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** A vámpírdenevér téged támad. Harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Támadod a vámpírdenevért. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (7 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér hörögve elterül.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Viszed, ami mozdítható: 9 arany. Uzsonnaidõ! Az ételre veted magad. (+15% jóllakottság.)
(M 7,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. A feladat nem túl nehéz: egy nagy követ kell megemelned. Rögvest hozzálátsz.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 8,1) Kelet felé mész a labirintusban. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 8,2) A délre vezetõ folyosót követed. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén egy két galetki magas szentélyt látsz, 12 oszlopa csillogó cseppkõbõl van kifaragva, teteje fekete obszidián. A szentély közepén egy fehér márványból kifaragott szobrot látsz. Furcsa! A szobor az ember nevû szánalmas, rég kipusztult torzszülöttekre hasonlít, de így megnézve, tartása nemes, arckifejezése intelligens, mint egy galetkié! Igaz, az évtizedek óta kipusztult faj legidealizáltabb megjelenítése sem lehetne ennyire izmos és szép, no meg ennek hegyes fülei vannak, és ujjai hegyes karmokban végzõdnek. Kellemetlen sejtés lesz benned úrrá, de gyorsan elhessegeted. Letérdelsz a szentélyben, a szobor mellett, és imádkozni kezdesz õseid szelleméhez. Hosszú idõ telik el, végül megszólal egy hang a fejedben: "Üdvözöllek, ifjú galetki! Kiálltad az elsõ próbát, megtaláltad a Csarnokot. Azonban még sok feladat vár rád, számos akadályt kell leküzdened, ha õseid nyomdokába akarsz lépni. Annyi azonban már most bizonyos, hogy képes leszel életben maradni. Kísérjen áldásunk, ahogy a következõ szintre költözöl!" Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, és kaptál 5 képességpontot.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

k 19 kaland elvállalása
Kimész a Csarnokból. (19. kaland:) Felkeresed a templomot, annak reményében, hogy megfelelõ jutalmat kapsz a fáradtságos úton gyûjtött nohnetár gumókért. Megtalálod a papod, aki a gumókat a nagy kondérba gyûjti.
[Tárgyhasználat: 2 nohnetár gumó]
Örömmel fogadja a gumókat, és mosolyogva a válladra teszi a kezét. Teljesen meggyógyultál! A pap megköszöni a segítségedet. Vajon mire kellhet nekik ez a rengeteg gumó?
(+1 képességpont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7) [aura: erõ: 3.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz az óriáscsótány felé. Már ott is vagy! Az óriáscsótány odajön hozzád. Megtámadod az óriáscsótányt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád veti magát. Csáprágójával mar. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Támadod az óriáscsótányt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (8 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr közelebb jön, hogy támadhasson. A hártyás lemúr irányába mozogsz. A hártyás lemúr rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. A hártyás lemúrt próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod a hártyás lemúrt. Mérgezõ gázt fújsz. (10 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+16%). Viszed, ami mozdítható: 2 drágakõ és egy lemúr hártya.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez. (456. kaland, összköltsége 10 TVP.) Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7) [aura: gyorsaság: 2.].

*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány feléd mozog. Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. (10 ép-t sebzõdtél). Támadod az óriáscsótányt. Mérgezõ gázt fújsz. (10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az óriáscsótány rád támad. Harapni próbál. (10 ép-t sebzõdtél). Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (10 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány kileheli lelkét.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Geronimo, egy alacsony, fürge mozgású, fekete hajú férfi. Felszerelése: bõrpáncél, díszes fejék, zöld köntös. Geronimo mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Geronimo finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a hájas worpel. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Timo, egy zöldvérû, feketeszemû, sötétzöldbõrû, rövidhajú, barátságos galetki férfi. Timo körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+10% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Egy jótanács: Költözz FEL a következõ szintre! Ott több képességpontot szerezhetsz, és rengeteg új és érdekes kaland és kihívás vár rád. Ehhez add ki a FEL parancsot!
Ebben a körben +1 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 106 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 174 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Cochise, egy lángoló tekintetû, vibráló személyiségû szimpatikus férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 16. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 0.55
[2] IQ: 7 / 2.90
[3] ügyesség: 4 / 0.10
[4] egészség: 4 / 2.55
[5] mágia: 4 / 0.60
[6] gyorsaság: 4 (3) / 0.51
[9] Méret/ép: 42 / 22
Min. méret: 38
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 25 / 25
Képességpont: 11 / 19%
Hõsi pont: 4 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 11%
Galetki erõ: 107 / 76
Hírnév : 99
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 10 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 85 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 69 (5)
Leölt torzszülött: 69 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 7 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 7 / 3.52 [23] imm.ktkt.méreg: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 1 / 0 [48] mászás: 4 / 2.15 [52] auraészlelés: 2 / 0.35
[54] kereskedelem: 4 / 3.04 [63] éberség: 3 / 0.06 [64] átokszórás: 3 / 0.20
[66] lopakodás: 1 / 0        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.88      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 10 20; VI erõ:80% ép:30%; PV 5 3 8; PSZ 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #209 (5. forduló), #307 (1. forduló), #416 (8. forduló), #345 (10. forduló), #382 (13. forduló), #456 (16. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 bõrpáncél (#9) 1 díszes fejék (#135) * 1 kemény bõrpáncél (#3)
* 1 sisak (#1075)

Ékszerek, kincsek
126 arany (#1) 6 drágakõ (#2)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
2 kés (#5) 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 2 liánvirág (#24)
4 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20) 1 sötét mák (#23)
5 üvegcse (#14) 1 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 lemúr hártya (#161)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 õskõ (#8), 1 lemúr hártya (#161), 19 arany (#1), 2 drágakõ (#2), 1 díszes fejék (#135).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 nohnetár gumó (#212).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZÁRNYAS BOLHEDOR (25. LÉNY)
A szárnyas bolhedor minden valószínûség szerint az egykori, letûnt világban élõ óriási repülõ lények leszármazottja. A szárnyas bolhedor persze nemhogy repülni nem tud, csenevész, vézna, kifehéredett testét épphogy elbírja a két pikkelyes-karmos lába. Általában könnyû préda a vadászó galetkik számára, különösen a tejivóknak és a micinistáknak. Elektromosságra való különleges immúnitása feltehetõen õseitõl származik, akik még a csapkodó villámokkal kísért viharokat is túlélték.



ELEMI RIN (28. LÉNY)
Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény, ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.



HÁJAS WORPEL (31. LÉNY)
A hájas worpel egy kövér, lábak nélküli lény, amely a földön csúszva-mászva halad elõre. Sok torzszülött élõ szendvicsnek tekinti a piromádok, a tejivók és mágiafalók számára egyaránt ízletes csemegét, ezért aztán megtanulta megvédeni magát veleszületett mágikus képességeivel. A puha, rengõ háj miatt könnyen sebezhetõnek tûnik, de valójában kiválóan megvédi a fontos belsõ részeket a komolyabb sérülésektõl. Ami ellen viszont nem sokat tud kezdeni a hájas worpel, az egy tûz-, jég- vagy más elemi köpet, amit a képébe fújnak.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.