Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Womath
Küldd el képeslapként!
"A womathok a mélyen fekvő barlangcsarnokokban élő békés kérődzők. Vaksi szemükkel állandóan a sötétséget fürkészik, és ha kell, megvédik magukat a homály ragadozóitól hatalmas patáikkal." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 04:19:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3999-83

Karakterszám: 3999 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 83 Játékhét: 103
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 28
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. már. 12. 12h:00'
A következõ fordulód táplálható: 2003. már. 15.

Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!

GROIN EL ALVERNO KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Malacka részére 1 db a harcmûvész ezüst fülbevalóját. Te 95 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Malacka részére 1 db a gyõzelem malachit karkötõjét. Te 62 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Ezüstszívû Zuárd, egy feketére festett, tüskés bõrû, hatalmas mancsú, zömök, csillogó szemû férfi. A Tisztogatók klánjának vadász rangú tagja. Tárgyai: Dexkill öve, a harcos fekete csizmája, a gepárd ezüst nyaklánca, bronzmedál, az óriás díszes karkötõje, a harcos márványgyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Rogan karkötõje, ében láncing, ozin fülkarika, görényfarok, a háború köve, óriás fülbevaló. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Nõjön be az orrod lika!" Nem késel a válasszal: "Ázzon be a barlangod!" A következõt mondja neked: "Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
*** 2.17. *** Abdullah (#7934) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
** 4. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 drágakövet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 6. NAP ** Épp hozzád néz be Álomjáró, egy obszídiánfekete bõrû, arany szemû, hosszú, fekete hajú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: Akadémiai nyaklánc, óriás fülbevaló, a szakács üstje, az elefánt aranyozott nyaklánca, a szellemek díszes köpenye, a gyõzelem ónix karkötõje, a káosz istenének gyûrûje, a tudás zafírja, a sün malachitgyûrûje, a tökéletesség ezüst fülbevalója, a káosz szolgájának karkötõje, az ellenállás ezüstcsizmája, az óriás szürke maszkja, a teknõs vas mellvértje, a tökéletesség ónixgyûrûje, a harcos bronz amulettje, a törpék díszes karkötõje, szerencsekõ, az erõ gyíkbõr öve. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Így válaszolsz: "Te agglomerátorba oltott hájas worpel!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott fejjel elismered, Álomjáró volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 6. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 hatalom kék italát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 7. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig 4 szavazatot "gyûjtöttél".
** 7. NAP ** Látogatót kapsz, aki Lady Starless-Night, egy sírontúli mosolyú, sötét bõrû, ezüstfehér hajú, vörös szemû, démoni nõ. A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, kék mutációs gyûrû, bronzmedál, a Kõ Kardja, Rogan karkötõje, a bûz karkötõje, óriás fülbevaló, az enyészet csatos öve, a tudós utazóköpenye, az energia görbekardja, az ellenállás díszes karkötõje, az enyészet vaspajzsa, a sebesség márványgyûrûje, a természet díszes fejpántja, a tudás zafírja, a lich sárgaréz nyaklánca, az enyészet fekete csizmája, ozin fülkarika, arany nadrág, szerencsekõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Nem késel a válasszal: "Te csipkéslelkû páva!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl is félsz." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Lady Starless-Night a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 11. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig 5 szavazatot "gyûjtöttél".
Ezzel megvan a többségi szavazat az eltávolításodra. Mától nem vagy a szövetség tagja.
** 14. NAP ** Raiden Nagyúr ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, vörös karkötõ!
** 20. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 drágakövet. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 22. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 ében láncing. [Látogatód zsebébõl kipottyant az energiagyûjtõ de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 10626.) A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 5496.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*feb. 6.* Anusz és Ghalletki Jónás megküzdöttek egymással, és Anusz gyõzött. *feb. 6.* Csagdardzsav teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *feb. 10.* Eyyin a Kárhozott gyõzelmet aratott Grizzly felett. *feb. 10.* Oblepo Glorr teljesítette a 10. küldetést, amit a boltban kapott. *feb. 13.* Legator Godart gyõzelmet aratott Anusz felett. *feb. 14.* Mélységben Szuttyogó teljesítette a 20. küldetést, amit a palotában kapott. *feb. 17.* Para Zita a Vérszopó és Uton Állló megküzdöttek egymással, és Para Zita a Vérszopó gyõzött. *feb. 19.* Oblepo Glorr pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát. *feb. 21.* Brumi szolgálatába állt egy rovarsámán. *feb. 21.* Attila, a hun teljesítette a 11. küldetést, amit a boltban kapott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*feb. 6.* Köpködõ Méregzsák és Elektro Modulator Dva' pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *feb. 11.* Csendes Don és Ádáz pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *feb. 11.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Tûfok Kloodot. *feb. 14.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Arven Klinszinda Gránt. *feb. 14.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Leanthilt. *feb. 14.* Lord Khalel és Baltazár, a behemót pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *feb. 18.* Csendes Don csatában legyõzte Haszonmaximalizáló Pistát. *feb. 19.* El Tapod csatában legyõzte Ariust. *feb. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte AZ UTOLSÓ IGAZI NINJát. *feb. 21.* Fortian csatában legyõzte Sandro the Caterpillart.
Használod a csodás tárgyat, amely a birtokodba került: Leveszed a sebesség karkötõjét. Felveszed a vörös karkötõt. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 átokszórás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 781.]

sz 15006 szövetség parancs
Belépésedet kéred az 15006. szövetségbe. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 776.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ezt a parancsot csak akkor használhatod, ha tagja vagy egy szövetségnek. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 776.]
be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 776.]

be 9 6 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Közlöd, hogy az átkozott tárgyaidtól szeretnél megszabadulni. A papok varázsolni kezdenek. Darabokra robban minden átkozott tárgy, ami a birtokodban van! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 500 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

t 6 20 6. szakértelem tanulása 20 TVP-ért
Felállítasz egy nagy zsákot - õ jelképezi az ellenséget - és igyekszel minél többször, minél gyorsabban és pontosabban lesújtani rá. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 751.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a gonosz banya létrehoz egy átkot. Ellenállsz a varázslatnak. Megindulsz a vérfarkas felé. Már ott is vagy! A vérfarkas feléd mozog. A vérfarkast próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (43 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (18 sebzés). A vérfarkas téged támad. Acsarogva harapni próbál. (25 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A gonosz banya elõhív egy mérges csípés varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megindulsz a gonosz banya felé. Már ott is vagy! A gonosz banyát próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (59 ép-t sebeztél). A gonosz banya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 132 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+103%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 5 drágakõ. Szívesen bekapnál valamit. Falni kezdesz. (+16% jóllakottság.) Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl a következõket tudod meg: 367. Megkezdõdik az újjáépítés a Drakolder Invázió után. Libertan az Alanori királyságot saját tartományának nyilvánítja. Alanornak nincs élõ királya, sem hadserege, aki tiltakozhatna.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+25 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 733.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 142. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 723.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 723.]

sza 1 10 1 10 db 1 tárgy átadása 1. szolgának
De hiszen nincs is ilyen sorszámú szolgád! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 723.]
v 154 154. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+10% védekezés.) (-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 720.]

z 19 50 zenélsz 19. hangszeren 50 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják néhányan az ütemet. Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját. Megtapsolnak, de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés. (+74 arany.) Hihetetlen, mennyire felüdített téged is az elõadás! (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) Közelebbrõl látod, hogy az arany között egy tárgy is van. Ez egy furulya! Úgy látszik, egy galetkinek nem volt rá szüksége. [ld. enc.] [50 TVP-t használtál fel, maradt még 670.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 11 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl a következõket tudod meg: 364. Mivel a Drakolder invázió megállíthatatlannak látszik, az ismert világ legjobb mágusai, az újjáalakult Ezüstmágusok szövetsége sorakozik fel, hogy megállítsa a Sötét armadát. A hadmûveleteket irányító drakolderek hatalma méltó párja az Ezüstmágusokénak. Amíg a félisteni mágiahasználók a létsíkok szövetét szétszaggatva csatáznak, a földön kétségbeesett seregek próbálják a támadást megállítani. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 659.]

x 11 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Észreveszel 1 winropu mohát. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a bérmágus nagy pajzsa. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 648.]

x 11 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Észreveszel 1 mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy díszes köpeny. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 637.]

x 11 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Fémdarabokat találsz. Egy vagy több õsi páncélzat maradványai. Hosszasan dolgozol, amíg összeilleszted õket. (+1 õsi relikvia.) [11 TVP-t használtál fel, maradt még 626.]

x 11 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (339. kaland, összköltsége 35 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: a káosz elemi kardja. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 615.]

x 11 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt szemani gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a méreg bronz amulettje. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 604.]

x 11 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 hónakkupókot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi lehet? (+1 õsi relikvia.) [11 TVP-t használtál fel, maradt még 593.]

x 11 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (418. kaland, összköltsége 20 TVP.) Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy nagy pajzs. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 582.]

x 11 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tüskés hólyagot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (49 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (16 sebzés). A tüskés hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 14 ép-t.
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+54%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: az angyalok aranyozott nyaklánca.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+14 életpont.) [19 TVP-t használtál fel, maradt még 563.]

x 11 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+2 õsi relikvia.) [11 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +2 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 197 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 552 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 793 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Groin El Alverno, egy magas, szálkás, ébenfekete bõrû, õsz hajú, piros szemû, hegyes fülû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 83. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (9) / 1.25
[2] IQ: 9 (11) / 1.50
[3] ügyesség: 6 (9) / 0.11
[4] egészség: 10 (15) / 5.26
[5] mágia: 5 (8) / 1.65
[6] gyorsaság: 11 (14) / 3.70
[9] Méret/ép: 132 (133) / 133
Min. méret: 94
Barlangméret: 142
PONTJAID
Varázspont: 112 / 105
Képességpont: 53 / 51%
Hõsi pont: 37 (0)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 42%
Galetki erõ: 437 / 270
Hírnév : 110
Jóllakottság: 134%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 14 (0)
Galetki gyõzelmek: 9 (0)
Torzsz. csaták: 299 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 267 (2)
Leölt torzszülött: 426 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 15 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: oktató (31)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +31% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy varázskövet! 2.) Mutass be 50 õsi relikviát. 3.) Fõzz 3 kincskeresés italát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 21 (40) / 13.82 [16] tüskés bõr: 10 (12) / 0 [18] tûzimmunitás: 3 / 2
[21] elkt.immunitás: 4 (8) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 1 (4) / 0 [24] rezisztencia: 6 (8) / 0
[25] bûz: 17 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.30 [46] csapdaészlelés: 6 / 0.80 [47] zárnyitás: 7 / 1
[48] mászás: 6 / 3.64 [49] rugalmasság: 3 / 0.10 [50] meggyõzõkészség: 5 / 1.30
[51] transzformáció: 4 / 0.72 [53] ékszerészet: 1 / 0.51 [54] kereskedelem: 5 / 1.41
[55] szívósság: 2 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 4 (9) / 1.33 [57] gyógynövények: 7 (13) / 5.40
[58] nyomkeresés: 4 / 1.10 [59] vezetõkészség: 7 / 0 [62] lopás: 5 / 4
[64] átokszórás: 6 / 0.42 [65] álcázás: 5 / 2.84 [66] lopakodás: 3 / 0.45
[67] régészet: 18 (19) / 15.06 [68] zene: 8 / 3.55 [69] tanulás: 7 / 1.82
[70] idézés: 4 / 2.10 [71] javítás: 9 / 0.20 [72] építés: 7 / 2.25
[73] felderítés: 3 / 1.63        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 (4) / 0 [101] szakért.: 3 (4) / 0.12     a torony rövid tõre
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0     vívótõr
bal mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0     rövid tõr

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.88 [149] dimenziókapu: 8 / 1 [152] felejtés: 3 / 0
[163] kineport: 6 / 0.56 [154] kisebb erõpajzs: 7 / 0.40 [146] kontakt.õseiddel: 4 / 0.32
[165] manafókuszálás: 4 / 0.06 [34] méregfelhõ: 6 / 0.72 [141] mérges csípés: 1 / 0
[14] vakító fény: 4 / 0.06 [170] villámpajzs: 1 / 0    

MAKRÓID
1. Makró
t 6 20
x 10
b 1
kno 9 2
sza 1 10 1
v 154
2. Makró
bsz
be 9 5
be 9 6
mak 1
z 19 50

HARCI PROGRAMOD
1: mérg. lehelet használata ha ellenfeled torzszülött.
2: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 100.
3: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #79. Prioritás: 50.
6: gázlehelet itala v.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 110.
9: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #101. Prioritás: 100.
4: méregfelhõ t.var. ha a harc 3. köre van, Prioritás: 60, és ha ellenfeled #30.
7: méregfelhõ t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 105, és ha ellenfeled #131.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90; VI erõ:300% ép:1%; PV 3 5 2 1 4 8; PSZ 65 47 48; BA 154 5941 6367 4448 4513 4863 15103; L 80 20 26 30 31 33; HE 1; I 25;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 4448 1662 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #4 (7. épület), #12 (4. épület), #17 (9. épület), #336 (82. forduló), #348 (67. forduló), #222 (68. forduló), #391 (68. forduló), #284 (75. forduló), #308 (82. forduló), #339 (83. forduló), #418 (83. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a méreg díszes fejpántja (#24056) 1 a tudós pajzsa (#11410) 1 pókcsatos öv (#173)
* 1 nagyobb pókcsatos öv (#178) 1 khaldoran öv (#137) 1 a tudós köpenye (#11485)
* 1 a méreg kerek pajzsa (#24011) 1 az ellenállás halotti maszkja (#28541) 1 maszk (#1090)
1 pajzs (#1060) 1 a sün szarvas sisakja (#24928) 1 a ragadozó vassisakja (#19976)
1 a bérmágus nagy pajzsa (#17262) 3 törpe pikkelyvért (#4) 1 a tudós utazóköpenye (#11486)
* 1 a méreg díszes köpenye (#24088) 3 utazóköpeny (#1136) * 5 ében láncing (#134)
* 1 a méreg vándorcsizmája (#24071) 1 fekete csizma (#1122) 1 a tökéletesség szöges öve (#21868)
1 a szellemek fejpántja (#15055) 1 a mentát díszes köpenye (#12838) 1 szarvas sisak (#1078)
1 a káosz terjesztõjének csizmája (#19584) 1 zöld köntös (#1151) 1 díszes fejpánt (#1106)
1 átlátszó köntös (#1152) 1 köntös (#1150) 1 díszes köpeny (#1138)
1 ezüst fejpánt (#1107) 1 a sólyom fekete csizmája (#29472) 1 a túlélés utazóköpenye (#21386)
1 halotti maszk (#1091) 1 csontmaszk (#1092) 1 a káosz ragyogó köpenye (#8349)
1 a regenerálódás zöld köntöse (#24551) 1 az energia átlátszó köntöse (#18702) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 nagy pajzs (#1062)

Ékszerek, kincsek
1316 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az elektromosság keresztszimbóluma (#27313)
* 1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) 1 a sebesség karkötõje (#13390) 1 a jég ónix karkötõje (#22843)
* 1 a káosz árnyékgyûrûje (#29139) 1 a mágus karikaszimbóluma (#10211) 1 a mágia karikaszimbóluma (#3461)
* 1 a méreg malachitgyûrûje (#24177) 1 ónix karkötõ (#1243) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 a tudás zafírja (#150) * 1 az ellenállás kõamulettje (#28646)
55 drágakõ (#2) * 1 az angyalok díszes karkötõje (#28242) 1 ezüst fülbevaló (#1257)
2 csepp fülbevaló (#1256) 1 csontamulett (#1197) 1 malachit karkötõ (#1241)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 ónixgyûrû (#1228) * 1 a káosz vörös szimbóluma (#5274)
1 a yeti aranyozott nyaklánca (#26383) 1 a méreg bronz amulettje (#24148) 1 az angyalok aranyozott nyaklánca (#28183)

Felszerelés
1 fekete dukát (#218) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 furulya (#167) 1 garling kristály (#209) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 vívótõr (#1303) 1 kerek kõ (#11) 1 a bölcsesség barbár lándzsája (#17981)
1 a tûz görbekardja (#22466) 2 könnyû nyílpuska (#1286) 1 tõr (#1300)
2 kés (#5) * 1 az egészség harci nyílpuskája (#3088) * 1 rövid tõr (#1302)
8 ében tündekard (#132) 1 rozsdás kard (#131) 2 csonttõr (#1301)
1 kõrisfa íj (#1273) 1 a villám kõrisfa íja (#23773) * 1 a torony rövid tõre (#18402)
1 a káosz elemi kardja (#22479)

Varázsitalok és füvek
1 velparaj (#35) 8 csótányláb (#25) 3 tejfonál (#28)
1 védelem itala (#59) 12 sötét mák (#23) 8 liánvirág (#24)
1 elfu moha (#33) 7 mézfû (#29) 3 winropu moha (#22)
6 ragálygomba (#26) 13 gyilkos boróka (#27) 7 mátekel gomba (#21)
2 hónakkupók (#30) 3 mitulen fû (#20) 1 hatalom kék itala (#58)
6 elonotichlan (#31) 1 hõsiesség itala (#52) 1 óriásnövés itala (#60)
2 bajnokok itala (#62) 1 immunitás itala (#71) 1 méregellenállás itala (#51)
1 muskil (#37) 2 sárkányvirág (#32) 2 szemani gomba (#36)

Egyéb kacatok
4 pirgamit (#152) 6 mandibula (#157) 3 yeti csont (#160)
7 elektronit (#141) 6 nordkristály (#146) 1 húsevõ bibe (#151)
1 barna manakõ (#149) 11 ekinda haj (#147) 2 molitár háj (#165)
44 õsi relikvia (#17) 1 smaragd esszencia (#229)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VÖRÖS KARKÖTÕ (281. TÁRGY)
Ez a karkötõ csodálatosan szép - felszínén a bíbortól a világosvörösig fortyognak, váltakoznak a színek szemet gyönyörködtetõ formában. Annyira tetszik neked, hogy rögtön fel is öltöd, a világ semmi kincséért nem cserélnéd el. Igaz is, mágikus képességekkel ruház fel - ad +4% támadást, és +2 rezisztanciát. Viszont ami számodra talán kevésbé feltûnõ, hihetetlenül hergeli a torzszülötteket! Egyrészt, elõfordulhat, hogy egy-egy csatában a szokásosnál több torzszülött támad rád, másrészt, a veled harcoló torzszülöttek minden tulajdonságukra és képességükre bónuszt kapnak. Mondani sem kell, a vörös karkötõ nem átadható, legfeljebb kineporttal szabadulhatsz meg tõle...



FURULYA (167. TÁRGY)
Egyszerû, csontból faragott furulya, de nyilvánvalóan mesteri mû. Ha megfelelõen magas a zene szakértelmed, olyan zenét vagy képes elõcsalogatni belõle, amely mellett egyetlen sétáló galetki sem tud úgy elmenni. Ennek köszönhetõen, ha furulyával lépsz fel a közönség elõtt, több aranyat fogsz kapni, mint más zeneszerszámok esetén. A furulya használatához a Z 167 (TVP) parancsot add ki.



MÉG ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
BARLANGFÜRDÕ (#42)
Építési költség: 3000 TVP
Egyéb költség: 2 pirgamit
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Nagyobb barlang (#12)
Leírás: A barlang bõvítésekor keresztülvezetett patakot felduzzasztjátok, pirgamittal jól aláfûtötök, majd ízlés szerint dekoráljátok a barlangrészt. Igen, így készül a barlangfürdõ. Odahaza, a Rúvel Hegyben édesanyádnak minden nap közelharcot kellett veled vívnia, hogy megfürödj. Amióta magad laksz a saját barlangodban, sokkal inkább tudod értékelni a fürdést. Az erõs bûzt elõnyben részesítõ harcosokat iszapfürdõ, az illatukra kényes lányokat szépségsarok is várja. (+2 bûz / illat a forduló végéig). A fürdõben kellemesen ellazulhatsz, melynek hatására rugalmasságod a forduló végéig 2-vel megnõ), és közben van rá esély, hogy érdekes híreket hallasz. A BSZ parancs kiadásakor fordulónként egyszer automatikusan használod a barlangfürdõt.
HÛTÕKAMRA (#43)
Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség: 100 VP, 1 nordkristály
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Élelmiszerraktár (#5), Ivó (#13), Kutatólaboratórium (#31)
Leírás: Igen! Sikerült elérnetek azt, amit a vérprofi elemi mágusok is csak ideig-óráig tudnak fenntartani: a tartós fagyot mesterséges körülmények között! Rengeteg nordkristályt felhalmozva, és bizonyos bonyolult mágikus eljárások következtében állandó hideget fejlesztenek a kristályok, amit egy csõrendszer segítségével a barlang gondosan leválasztott részének falán cirkuláltatott víz hûtésére használtok. Ennek következtében egyrészt lehetõvé válik az igen kiváló hûtött sörök fogyasztása, másrészt élelmiszerkészleteiteket is sokkal tovább tudjátok eltartani (az épület felépülte után, ha valaki PV 5 beállítással hozzád látogat, mindketten kétszerannyi jóllakottságot fogtok kapni, mint normális esetben).
JELMEZKÖLCSÖNZÕ (#44)
Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min. építés: 100 TVP
Elõfeltétel: ivó (#13), tanácsterem (#19)
Leírás: Ezen a helyen nem csak különbözõ álruhákat kaphatsz, de a közeli ivóban ki is próbálhatod álcád sikerességét. Vajon fölismernek a társaid? Netán képes vagy beolvadni a környezetedbe? Ha az épület elkészül, akkor a BSZ parancs hatására mind az álcázás, mind a lopakodás szakértelmed 2-vel magasabbnak számít a forduló végéig.
OSKOLA (#45)
Építési költség: 2500 TVP
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: könyvtár (#18), barlangcsarnok (#27)
Leírás: Ezen a helyen a galetkik megbeszélhetik a portyás szakértelem-versenyek és a mindenapi élet során szerzett tapasztalatokat, így egymást okítva tanulhatják a képzettségeket. Ezentúl a tanulás parancsod 5%/TVP hatékonyságú lesz, de a TVP-vel azonos számú aranyat is el kell költened a segédeszközökre és a szemléltetõ kellékekre. Az oskola hatásfoka a szintekkel nõ, a 4. szinttõl 6%/TVP, a 6. szinttõl 7%/TVP, a 8. szinttõl 8%/TVP és így tovább.
Lássuk a gyakorlatban! A T 45 15 1 parancs hatására a 6. szinten 15 TVP-ért és 15 aranyért 1 KNO-val nõ a csapdakészítésed (persze ahhoz, hogy képes legyél 15 TVP-ért tanulni, továbbra is szükségeses legalább 4-es tanulás szakértelem megléte). Ha nincs elegendõ aranyad, akkor a szokásos, 3%/TVP hatékonyságú tanulás történik.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.