Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Földelementál
Küldd el képeslapként!
"A hegyek gyomrából idézhető meg ez a hatalmas, alaktalanból animált képződményt. Minél jobb a mágus az idéző varázslatban, annál óriásibb az előhívott elementál, nagyobbak és erősebbek a bunkószerű végtagjai, amelyekkel áldozatára lesújt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 21:18:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3957-36

Karakterszám: 3957 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 36 Játékhét: 56
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 2932
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. jan. 5. 9h:31'
A következõ fordulód táplálható: 2004. jan. 8.

E-mail!

BREATH KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 14. NAP ** Eljön barlangodba Run Keledor, egy mindenre elszánt zöldvérû galetki férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Felszerelése: szárnyas sisak, vándorcsizma, csatos öv, szivárvány karkötõ, nagy pajzs, az egyensúly gyûrûje, a ragadozó nyílpuskája, bõrpáncél, a tárgyalás gyûrûje, a káosz csábító köntöse. Melledet verve, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Run Keledor máris elõtted terem! Megközelíted Akela, a kétfejû patkányt. Akela, a kétfejû patkány feléd rohan. Run Keledor rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Acsarogva harapni próbál fogával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lélekenergiát szív el (-9%). Akela, a kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (6 sebzés). Akela, a kétfejû patkány rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Nem talált. Támad fogával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Akela, a kétfejû patkány 8 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-5 vp.) Akela, a kétfejû patkány halálhörgés közepette a földre zuhan. Run Keledor rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Félrehajoltál.
*** 3. KÖR *** Run Keledor téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Kitátja száját, harapni próbál fogával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lélekenergiát szív el (-2%). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 85 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Run Keledor megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 22. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 kerek kõ.
** 25. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 3 csótánylábat. Fejlesztened kellene az éberségedet!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 18610.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 16692.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*szept. 29.* Brutusz és Alkony testvére, Hajnal megküzdöttek egymással, és Brutusz gyõzött. *okt. 3.* Ogremoch és Geru, a félvér megküzdöttek egymással, és Ogremoch gyõzött. *okt. 6.* Jelena és Lázadó Szolga megküzdöttek egymással, és Jelena gyõzött. *okt. 8.* Viharfelhõ gyõzelmet aratott Shai-Hulud a férgek ura felett. *okt. 9.* Jelena csatában legyõzte Senzor Zamot. *okt. 10.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Brutusz felett. *okt. 16.* Rax Dzakar és Hooded pszi párbajt vívtak. Rax Dzakar került ki gyõztesen. *okt. 16.* Jelena és Gyúró Rudi pszi párbajt vívtak. Jelena került ki gyõztesen. *okt. 20.* Avvocato Terrasini és Jelena megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *okt. 21.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette az 5. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*aug. 21.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Quad Damage felett. *aug. 28.* Baltazárt kis híján megölte egy agyaggólem. *aug. 29.* Hydront majdnem felfalta egy nagyobb tûzelementál. *szept. 8.* Alba Regina és Csótány pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *szept. 23.* Alba Regina és Korillion Gwillenlath pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *okt. 7.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Maláta Vilmost. *okt. 10.* Maximilian Ûbertápot kis híján megölte egy Tlyxcet harcos. *okt. 27.* Lord Khalel elsõként ért el 17-es meggyõzõkészség tulajdonságot a Hegy lakói közül! *nov. 3.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *nov. 6.* A Quinta Essentia szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

m 9 3 7777 2212 1212 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,3) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. Megvesztegetés: 4.
(M 10,3) Keleti irányba folyatod utadat. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (megtudod, hogy ha azt akarod, hogy a varázslótoronyban megbízást kapjál, szükséges, hogy mágia tulajdonságod magas legyen.)
(M 11,3) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 11,2) Tovább északra! Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 12,2) Irány kelet! Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 6-os küszöbre: sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 12,1) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Egy jókora, vasalt ládát pillantasz meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz a zárnyitó készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Ez most összejött. Remegve nyúlsz a láda tartalmához: 6 drágakõ.
(M 13,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

m 3232 3232 3432 3232 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,2) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 13,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,2) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 11,3) A folyosó délre visz. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 12,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,4) A folyosó délre visz. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Nocsak, mit találtál! 2 hónakkupók ! Óvatosan begyûjtöd.
(M 12,4) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat. Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (+1 képességpont.)
(M 12,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a labirintust.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

m 9 1 7777 4443 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,1) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
Megvesztegetés: 5. Megvesztegetés: 6. Megvesztegetés: 7. Megvesztegetés: 8.
(M 8,1) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy jókora, vasalt ládát pillantasz meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz a zárnyitó készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Ez most összejött. Remegve nyúlsz a láda tartalmához: 22 arany.
(M 7,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A kyeni vadász felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kyeni vadászt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (17 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (14 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kyeni vadász rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A koreni sün téged támad. Harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A kyeni vadászt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (16 sebzés). A kyeni vadász hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a koreni sünt. Savat lehelsz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (12 sebzés). A koreni sün holtan terül el.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+57%). A küzdelemben megéheztél. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+21% jóllakottság.)
(M 6,1) Csendben lépkedsz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 6,2) A délre vezetõ folyosót követed. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén egy gömböt látsz, amelynek körvonalait vörös fényvonalak rajzolják ki, mintha valaki drótokból készítette volna el egy gömb vázát. A gömb közepén egy kéken pulzáló fénypontot látsz. Hipnotizálva, közelebb lépkedsz. Belépsz a gömb belsejébe, mire a kék fény vakítóan felizzik. Hirtelen a szabad ég alatt találod magad, szárnyas humanoidok társaságában! Lusta tempóban repülnek, közben ismeretlen nyelven beszélgetnek, tréfálkoznak. Ahogy lenézel, megszédülsz: víz van alattatok, irdatlan tömegû víz, amerre csak ellátsz. Rosszul vagy, és egy pillanatra behunyod a szemed. Amikor kinyitod, újra a barlangban vagy. Egy hangot hallasz a fejedben. "Jól fejlõdsz, fiatal galetki. Ahhoz azonban, hogy beteljesítsd õseid akaratát, meg kell ismerned fajod múltját. Költözz tovább, a következõ szintre!" Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
Visszatérsz szállásodra.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

k 369 477 262 kaland elvállalása
(369. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** A 2. fekete hólyag közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. fekete hólyag közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz az 1. fekete hólyag felé. Már ott is vagy! A 2. fekete hólyag rád támad. A 2. fekete hólyag savat lehel rád. (15 ép-t sebzõdtél). Az 1. fekete hólyag téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (11 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. fekete hólyagot. A regenerálódás görbekardjával lesújtasz. (7 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (10 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. fekete hólyag rád veti magát. Az 1. fekete hólyag savat lehel rád. (12 ép-t sebzõdtél). Az 1. fekete hólyagot próbálod megsebezni. Meglengetve a regenerálódás görbekardját, próbálsz lesújtani. Ez mellément. Bûzöd kellemetlen számára (10 sebzés). A 2. fekete hólyag rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (13 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Az 1. fekete hólyag téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (11 ép-t sebzõdtél). Az 1. fekete hólyagot próbálod megsebezni. A regenerálódás görbekardjával lesújtasz. (6 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (12 sebzés). Az 1. fekete hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 12 ép-t. A 2. fekete hólyag 8 ép-t sebzõdik. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 74 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 67 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 87 aranyat.

(477. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A koreni sün felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A koreni sünt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (11 sebzés). A koreni sün hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** A kyeni vadász rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod a kyeni vadászt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (18 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (14 sebzés).
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A kyeni vadász 8 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 6 életpontot. (-5 vp.) A kyeni vadász holtan terül el.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+57%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Uzsonnaidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+22% jóllakottság.)
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 4 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.

(262. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet. Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 3 nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Az 1. nohnetár irányába mozogsz. Az 1. nohnetár odajön hozzád. A 3. nohnetár feléd rohan. A 2. nohnetár feléd mozog. Az 1. nohnetárt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (17 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (15 sebzés). Az 1. nohnetár halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. nohnetár rád támad. A 3. nohnetár mérgezõ gázt fúj rád. (9 ép-t sebzõdtél). A 2. nohnetár rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (15 sebzés). A 2. nohnetár hörögve elterül. A 3. nohnetár téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 3. nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (13 sebzés). A 3. nohnetár halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+42%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 3 nohnetár gumó és 5 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+19 életpont.)
Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
A folyosó, ahová belépsz, forró gõzzel van tele, levegõt is alig kapni. Máris kiver az izzadság, a szíved kalapál! Itt kell átjutnod...
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikeres] Iszonyú a klíma, de vasszervezetednek köszönhetõen képes vagy végigmenni.
Megpillantasz egy rácsos ketrecet. Egy albinó pók! Nyomorúságosan üldögél a vasrudak közt. Általában vadászni szoktál ezekre a torzszülöttekre, de ezt az egyet itt most megsajnálod. Feltöröd a lakatot, és kinyitod az ajtót, hadd menjen! (Ha rendelkeznél vezetõkészség szakértelemmel, valószínûleg hozzád szegõdött volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
[68 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

be 4 11 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmagyarázod, hogy a jéglehelet harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Egy sötét szobába vezetnek, ahol igencsak kellemetlen és rémisztõ mágikus szertartást végeznek rajtad. Végül azonban az eredmény magáért beszél: birtoklod a kívánt harci képességet! És ami ennél is több, most már saját erõbõl képes vagy továbbfejleszteni. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

be 4 13 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmagyarázod, hogy az elektr.lehelet harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

be 4 14 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmagyarázod, hogy a mérg. lehelet harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egy bizarr szegletébe vezetnek, az alkímisták laborjaiba. Körmönfont mágikus eljárásoknak vetnek alá, míg végül megkapod a kért harci képességet. Nagyszerû! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapdát keresel. Megnyugszol, itt nincs semmi. Magabiztosan elõrelépsz.
A galetki, aki itt lakik Geru, a félvér, egy szürke, hosszú hajú, gleccserkék szemû, durga arcvonású férfi. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, bíbor pikkelyvért, fekete nadrág, khaldoran öv, szivárvány karkötõ, csillogó fejpánt, ezüst porontyköpeny, a tökéletesség zangrozi csizmája. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Geru, a félvér irányába mozogsz. Geru, a félvér máris elõtted terem! Geru, a félvért próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (19 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (10 sebzés). Geru, a félvér rád veti magát. Megpróbál benyomni neked bal mancsával. Elkerülted. Acsarogva harapni próbál fogával. (38 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 2. KÖR *** Geru, a félvér rád támad. Odacsap neked bal mancsával. Nem talált. Harapni próbál fogával. (33 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

ism 30 a következõ parancs ismétlése 30 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Semmit sem találsz. Továbbmész.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Kernosz Arakisz, egy ragyogó kékes fényben derengõ, kék szemû, vonzó, titokzatos férfi. A Mágusok klánjának írnok rangú tagja. A következõket látod nála: díszes fejék, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, az ügyesség pajzsa, a szívósság tõre, szivárvány karkötõ, fekete csizma, fekete nadrág, ezüstmedál, a füvész köpenye. Csendben elteszel 1 fehér gyógyitalt. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
pv 3 5 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

ism 30 a következõ parancs ismétlése 30 alkalommal

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
pv 3 5 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 416 sebzést okoztál, és 265 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 200 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Breath, egy egy gyomorsavakban túltengõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 36. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 2.55
[2] IQ: 11 / 2.25
[3] ügyesség: 3 (5) / 0.50
[4] egészség: 7 (8) / 4.04
[5] mágia: 5 (7) / 4.80
[6] gyorsaság: 7 (4) / 1.47
[9] Méret/ép: 68 / 1
Min. méret: 64
Barlangméret: 70
PONTJAID
Varázspont: 64 / 59
Képességpont: 13 / 56%
Hõsi pont: 42 (1)
Tám.bónusz: -2%
Véd.bónusz: 38%
Galetki erõ: 203 / 154
Hírnév : 341
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 63 (2)
Galetki gyõzelmek: 21 (0)
Torzsz. csaták: 134 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 121 (3)
Leölt torzszülött: 160 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 52 (2)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: falazó (7)
Speciális képességeid:
+1 lopás, +1 lopakodás, +1 csapdaészlelés, +1 mászás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy díszes rézkulcsot. 2.) Érj el 10-es ügyességet! 3.) Ölj öt harci törpét. [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 1 / 0 [12] savlehelet: 13 / 6.87 [13] elektr.lehelet: 1 / 0
[14] mérg. lehelet: 1 / 0 [16] tüskés bõr: 4 / 0 [25] bûz: 13 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 8 (9) / 1.39 [47] zárnyitás: 5 / 0.85
[48] mászás: 5 (6) / 0.50 [52] auraészlelés: 1 / 0.20 [57] gyógynövények: 3 (5) / 2.27
[58] nyomkeresés: 5 / 0.15 [62] lopás: 8 (9) / 4.97 [64] átokszórás: 3 (5) / 0.75
[65] álcázás: 1 / 0.05 [66] lopakodás: 4 (7) / 0.40    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 2 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.65     a regenerálódás görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 4 / 1.28
[13] jégcsóva: 4 / 0.06 [15] jégpajzs: 1 / 0 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0

MAKRÓID
1. Makró
pv 1 4 3 5
ism 5
p
pv 1 4
2. Makró
pv 5 4 8
ism 10
pv 1 4
3. Makró
ism 4
vd
4. Makró
pv 6
ism 30
p
pv 3 5 1

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet használata ha ellenfeled #137. Prioritás: 50.
2: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 100, és ha ellenfeled torzszülött, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 10 10 50 9; VI erõ:200% ép:20%; PV 3 5 1; PSZ 46 62; BA 77; L 100 165 29 30 31 50;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 4280 161 50; A 4280 15 20; A 4280 16 20; A 4280 23 30; A 4280 20 30; A 4280 146 20; A 4280 212 20; A 4280 160 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #13 (9. épület), #18 (3. épület), #19 (1. épület), #52 (20. épület), #369 (34. forduló), #496 (35. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a füvész köpenye (#193) 1 átlátszó köntös (#1152) 1 bõr mellvért (#1046)
* 1 khaldoran öv (#137) * 1 nagy pajzs (#1062) * 1 suhanó csizma (#195)
* 1 szárnyas sisak (#1077) * 2 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a mágia szimbóluma (#3460) 675 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 43 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208)
1 gyûrû (#1225) 1 karikaszimbólum (#1211) 1 kék gömb (#143)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a regenerálódás görbekardja (#24716) 3 fogazott tõr (#6) 1 harci fejsze (#12)
1 kerek kõ (#11) 1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
30 csótányláb (#25) 5 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50)
14 gyilkos boróka (#27) 9 hónakkupók (#30) 4 liánvirág (#24)
2 mátekel gomba (#21) 9 mézfû (#29) 11 mitulen fû (#20)
9 ragálygomba (#26) 27 sötét mák (#23) 12 tejfonál (#28)
9 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59) 16 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141) 1 húsevõ bibe (#151)
32 lemúr hártya (#161) 6 mandibula (#157) 12 molad púp (#16)
9 molitár háj (#165) 12 nohnetár gumó (#212) 17 nordkristály (#146)
4 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.