Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Spekulációk egy témára
Küldd el képeslapként!
"A nyomokból ítélve itt vagy egy ősi szertartást hajtottak végre, vagy valaki véres tappancsokkal körbe-körbe járt, majd eltűnt, mint a kámfor. Az előbbi tűnik valószínűbbnek." - a kép kedvéért kicsent, döbbenetes gondolatok az itt látható galetki agyából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 14:09:20 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3947-103

Karakterszám: 3947 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 103 Játékhét: 118
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 62
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. dec. 17. 11h:17'
A következõ fordulód táplálható: 2003. dec. 20.

E-mail!

RAX DZAKAR KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Jelena, egy ábrándos teremtés. Hosszú haja a derekát és a szivedet is verdesi. Üde nõ. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Viselt tárgyai: Enyészmester, a tökéletesség vas lemezpáncélja, a füvész köpenye, bronzmedál, a villám vassisakja, a ragadozó sárgaréz nyaklánca, szivárvány karkötõ, a villám csepp fülbevalója, ezüstmedál, a sólyom vívótõre, spanyolcsizma, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv, kék gömb, a lich kerek pajzsa, a puhányság köve. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok, és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok, a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok, következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele több csapdába? Nem vitás, Jelena kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével Fényszív átadott neked 2 db elfu mohát. Te 148 aranyat fizettél.
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Fényszív, egy gyönyörû, tüskés, szárnyas, aranysárkány nõ. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, Xantin ezüstöve, bronzmedál, a mutáció gyémántja, a regenerálódás csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, Örökkévalóság Smaragdja, a légzés vándorcsizmája, a tûz amulettje, kék gömb, a sün zöld köntöse, a tárgyalás gyûrûje, az angyalok ónix karkötõje, a regenerálódás lovagi lemezpáncélja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Te ocsmány féreg!" Így válaszolsz: "Te nyáladat csöpögtetõ idióta!" Így szól hozzád: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" Rögtön visszavágsz: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan förtelmes vagy, hogy ha megjelensz a galetki kisdedek között, megállnak a fejlõdésben." Rögtön visszavágsz: "Olyan csúf vagy, hogy még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled." Ezt mondja neked: "Te bélrákos szellentõgép! Mondták már, hogy egy belülrõl kifordított förtelemféreg szebb látványt nyújt nálad?" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Lehajtott fejjel elismered, Fényszív volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 2. NAP ** Eljön barlangodba Azirafael, egy igazvérû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a kígyó fekete csizmája, ében nyílpuska, az ügyesség szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, Trollagyar, díszes villámöv, az Örökkévalóság Rubinja, a gólem zöld köntöse, ében láncing, szürke maszk. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Azirafael már ott várakozik. Õ nyert!
** 5. NAP ** Eljön barlangodba Anastasia, egy vékony, törékeny testalkatú, barna hajú és szemû nõ. A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, bronzmedál, suhanó csizma, a sebesség márványgyûrûje, a szakács üstje, a háború köve, a nyomkeresés fejpántja, az egyensúly gyûrûje, arany lárvaköpeny, a tökéletesség kõamulettje, a Kõ Kardja, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, ében láncing, kék gömb, a sas csatos öve, a kobra nehéz nyílpuskája, ozin fülkarika, a tökéletesség márványgyûrûje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Süket vagy, mint egy agglomerátor!" Rögtön visszavágsz: "Piszkos a körmöd!" Így szól hozzád: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" Rögtön visszavágsz: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Nem késel a válasszal: "Egy protolisk lárvánál magasabb intelligenciát lehet kimutatni, mint nálad, de tökkelütött." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Úgy bámulsz rám, mint egy nyáladzó, agy nélkül született orgling disznó csökevény egy galetki uralkodóra!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 9. NAP ** Látogatót kapsz, aki Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának versmondó rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: hosszú íj, Trollagyar, bronzmedál, a kalmár nyaklánca, az élet utazóköpenye, a tökéletesség csatos öve, szivárványkristály, a lich malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a gyorsaság amulettje, a torony vándorcsizmája, Örökkévalóság Gyémántja, a kígyó bõr mellvértje, a tökéletesség csepp fülbevalója. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. A hosszú parti végül véget ér. Elkh Alhan Dozo megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Elkh Alhan Dozo által meséltekbõl, megtudod, mi az a pszi entitás. [ld. enc.]
** 9. NAP ** Pihenésedet megzavarja Azirafael, egy igazvérû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a kígyó fekete csizmája, ében nyílpuska, az ügyesség szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, Trollagyar, díszes villámöv, az Örökkévalóság Rubinja, a gólem zöld köntöse, ében láncing, szürke maszk. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Azirafael csak jócskán lemaradva érkezik meg.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 18208.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3565.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*dec. 3.* Brutusz pszionikus párviadalban legyõzte Jelenát. *dec. 3.* Tintilla, a Derûs teljesítette a 17. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *dec. 3.* Tintilla, a Derûs teljesítette a 18. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *dec. 3.* Tintilla, a Derûs gyõzelmet aratott Tolvaj felett. *dec. 4.* Maró Savarin csatában legyõzte Menõ Csajt. *dec. 4.* Fényszív lopni próbált, de felsült vele. *dec. 5.* Brutusz pszionikus párviadalban legyõzte Jucika Hacukát. *dec. 8.* Anastasia rangja a Tisztogatók Klánjában "tisztogató" lett. *dec. 9.* Tintilla, a Derûs és Tolvaj megküzdöttek egymással, és Tintilla, a Derûs gyõzött. *dec. 9.* Jelena teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*dec. 1.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Phom Chemoppot. *dec. 3.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Heliort. *dec. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Xyon de Crowanta felett. *dec. 4.* Nemesis rangja a Bárdok Klánjában "a béke õre" lett. *dec. 5.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Araneát. *dec. 8.* Endyr gyõzelmet aratott Tûfok Klood felett. *dec. 8.* A 15103 szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett! *dec. 8.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Hajnali Harmatot. *dec. 8.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Sanyát. *dec. 8.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nosean felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

az 433 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. Örökkévalóság Smaragdja: értéke 800 arany. A tárgy tápjai: +6 méret, +5% támadás, +2% védekezés, +1 szerencse, +10 max. varázspont, +1 minden leheletedre. Nem átadható tárgy.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]

kno 50 12 50. képességre 12 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]

kf 5727 bekészíted az 5727. tárgyat
Felveszed a titán malachitgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]

k 20 384 397 206 kaland elvállalása
(20. kaland:) Szerény lehetõségeidhez mérten elég jól sikerült az új külsõ elõállítása. Egy alapos vizsgálatot nem bírna ki, de a célnak megfelel. Becserkészed a vezetõ lakhelyét. Jó pár testõr kinézetû fickó nyüzsög a környéken.
- Most jöttem az alattunk levõ szintrõl. Fontos híreim vannak. A jelszó: Jobb ma egy nedonkutya harapás, mint holnap kettõ!
Az egyik õr int, hogy mehetsz, egy másik viszont rögtön utánad lép, és közli, õ majd elkísér. Egy terembe vezet, és odalép a hatalmas karosszékben terpeszkedõ galetkihez.
- Méltóságos uram, ez a fickó egy három hete lejárt jelszóval jelentkezett.
- Hmm... Lássuk ki fia-borja vagy?
Kissé megrettensz a másik jéghideg tekintetétõl, de azért elõadod a mesét, amivel elõre felkészültél.
- Érdekes. Mindjárt kiderül, igazat mondasz-e? - int az egyik kezével. A teremben levõ három nagytermetû õr rögtön elkap, és egy pillanat múlva máris bilincsben találod magad. Átvonszolnak egy másik terembe, a bilincsbe egy kampót akasztanak, és felhúznak olyan magasba, hogy a lábad nem ér le a földre.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Újra elmondod ugyanazt a történetet. A fõnök egy intésére megnyílik a lábad alatt a talaj. Lenézel: fortyogó savat látsz. Lassan beleeresztenek. Felüvöltesz a fájdalomtól! [40 életpontot sebzõdsz.] Óráknak érzed a savas gödörben eltöltött idõt. Amikor kihúznak, alig tudsz levegõt venni, a fájdalom teljesen eluralja az agyadat.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Alig jönnek ki a szavak a szádon, de tartod magad az eredeti történethez. Még nem tartasz a végén, amikor ismét ereszkedni kezdesz. Már elõre üvöltesz. [40 életpontot sebzõdsz.] - Hmm. Jól bírod. Akkor lássuk a következõ próbát!
Leakasztanak a kampóról, és a sarok felé vonszolnak. Egy nyújtógép! Az õr kéjes örömmel kezdi el tekerni a fogaskerekeket.
[Egészség próba 12-es küszöbre: sikeres] Az õr már alig bír tekerni a keréken, Te még mindig az igazadat bizonygatod. [10 életpontot sebzõdsz.] Már alig vagy magadnál, amikor meghallasz egy hangot:
- Szedjétek le, igazat beszél. Azonnal vésztanácskozást hívunk össze.
Leszednek a nyújtóról, és lefektetnek a földre. Azonnal elveszíted az eszméletedet. Arra ébredsz, hogy Droghart atya rázogat.
- Bravó, fiam, bravó! Remek voltál, mindenkit elkaptunk. Köszönöm neked, istenünk nevében is. Amint látom kicsit megviselt a kaland, sõt mintha nõttél volna is közben! (+2 méret.) Jutalmul fogadd el tõlem ezt a csekélységet. - és ezzel átnyújtja a bûz bronz mellvértjét. Teljesen meggyógyultál! (+3 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)

(384. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 zombi mester (#80) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Suhanó elindul a zombi felé. Megrohamozod az 1. zombi mestert. A zombi Suhanó felé mozog. A 2. zombi mester feléd rohan. Az 1. zombi mester feléd mozog. Suhanó és a zombi egymással harcolnak. Megtámadod az 1. zombi mestert. Lesújtasz jobb csápoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Odacsapsz farkaddal. (14 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (14 ép-t sebeztél). A 2. zombi mester téged támad. Feléd döf jobb karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. zombi mester rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. zombi mestert. Odacsapsz jobb csápoddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A fogaiddal támadsz. (15 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az 1. zombi mester halálhörgés közepette a földre zuhan. Suhanó és a zombi egymással harcolnak. A zombi halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. zombi mester rád támad. Lesújt rád jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A 2. zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A 2. zombi mester elmond egy animáció varázslatot. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Suhanó és a zombi egymással harcolnak. Megtámadod az 1. zombi mestert. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Meglóbálva zúzol farkaddal. (19 ép-t sebeztél). Mérgezed! Harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az 1. zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. zombi mester regenerálódik.
*** 4. KÖR *** A 2. zombi mester elõhív egy animáció varázslatot. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Suhanó és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Megtámadod az 1. zombi mestert. Odacsapsz jobb csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Tekergetve suhintasz farkaddal. (14 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Elõrehajolva harapni próbálsz. (14 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az 1. zombi mester rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az 1. zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. zombi mester regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. zombi mester létrehoz egy animáció varázslatot. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Az 1. zombi mestert próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Rávágsz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A fogaiddal támadsz. (14 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az 1. zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. Suhanó és a zombi egymással harcolnak. A 2. zombi mester regenerálódik.
A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 300 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 72/2.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 34 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 64 aranyat.

(397. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják. Továbbmész a második szobába. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 warnök (#73).

*** 1. KÖR *** Suhanó megközelíti az 1. warnököt. Megindulsz a 2. warnök felé. Már ott is vagy! Az 1. warnök Suhanó felé mozog. A 2. warnök máris elõtted terem! Suhanó és az 1. warnök egymással harcolnak. Támadod a 2. warnököt. Odacsapsz jobb csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Meglóbálva zúzol farkaddal. (18 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (5 sebzés). A 2. warnök kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Suhanó és az 1. warnök egymással harcolnak. Az 1. warnököt próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Fürgén elhajolt. Lesújtasz farkaddal. (11 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (4 sebzés).
*** 3. KÖR *** Suhanó és az 1. warnök egymással harcolnak. Támadod az 1. warnököt. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Odacsapsz farkaddal. (12 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (3 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (5 sebzés). Az 1. warnök holtan terül el.
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 10/19.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+6%). Szolgáidnak 46% jut.
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 27 arany és 5 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia.

(206. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. Suhanó megközelíti a nedonkutyát. A nedonkutya megközelíti Suhanót. Megközelíted az ichinedart. Suhanó és a nedonkutya egymással harcolnak. Suhanó holtan terül el. Támadod az ichinedart. Rávágsz jobb csápoddal. (34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lesújtasz farkaddal. (23 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (29 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (7 sebzés). Az ichinedar halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a nedonkutyát. A nedonkutya téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Félrehajoltál. Megtámadod a nedonkutyát. Lecsapsz jobb csápoddal. (22 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Meglóbálva zúzol farkaddal. (13 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Harapni próbálsz. (17 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Vámpirizálsz (+2 ép). Szagodtól fuldoklik (5 sebzés). A nedonkutya holtan terül el.
[A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 8/16.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 27 arany.
Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sahran rák újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[80 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

m 2 4 108 1223 1222 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 2,3) A következõ terem északra van, így arra mész. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Penolipia városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 79 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Balentinia város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 87 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 71 százas lépés után érkezett meg Penolipia városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Balentinia érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 0) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 2,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,5) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 2,4) Északra mész. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 3,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a labirintust.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

ep 14 75 102 építed a 14. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a jobb csáp spec. képesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj az istálló megépítésében. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 125 TVP-nyit kell dolgoznod.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy kronorém (#81).

*** 1. KÖR *** A kronorém közelebb jön, hogy támadhasson. Suhanó elindul a kronorém felé. Megrohamozod a kronorémet. A kronorém téged támad. Odacsap neked jobb csápjával. Nem talált. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ah, kronofúzió (-1 TVP). Suhanó a kronorémet támadja. Megtámadod a kronorémet. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Meglóbálva zúzol farkaddal. (22 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (21 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd kellemetlen számára (6 sebzés). A kronorém hörögve elterül.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 12/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 18% jut.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy warnök (#73).

*** 1. KÖR *** Suhanó a warnököt rohamozza. Megrohamozod a warnököt. A warnök feléd rohan. Suhanó a warnököt támadja. Megtámadod a warnököt. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elõresuhintasz farkaddal. (18 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés). A warnök rád támad. Odaken neked jobb mancsával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** A warnököt próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Mellétrafáltál. Tekergetve suhintasz farkaddal. (14 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (15 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd zavarja (4 sebzés). A warnök halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 3/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 22% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 2 drágakõ.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** Suhanó a csontváz harcost rohamozza. A csontváz harcos odajön hozzád. Megközelíted a csontváz harcost. Suhanó a csontváz harcost támadja. A csontváz harcos rád támad. Meglengetve egy rozsdás kardot, megpróbál eltalálni. Mellétrafált a balfácán. Támadod a csontváz harcost. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (25 ép-t sebeztél). Mérgezed! Harapni próbálsz. (17 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 19/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 21%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard és 37 arany.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy kronorém (#81).

*** 1. KÖR *** Suhanó a kronorémet rohamozza. A kronorém máris elõtted terem! Megrohamozod a kronorémet. Suhanó a kronorémet támadja. A kronorém rád veti magát. Ostorként csattant jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. A kronorémet próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Odacsapsz farkaddal. (15 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Megpróbálod megmarni. (18 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd fojtogatja (8 sebzés). A kronorém kileheli lelkét.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak is jut 18%. Elteszed a zsákmányt, ami 30 arany.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy kronorém (#81).

*** 1. KÖR *** A kronorém máris elõtted terem! Suhanó a kronorém felé mozog. A kronorém felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kronorém téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Félrehajoltál. Meglóbálva zúz bal csápjával. Elkerülted. Suhanó a kronorémet támadja. A kronorémet próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb csápoddal. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Tekergetve suhintasz farkaddal. (19 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (13 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Szagodtól fuldoklik (6 sebzés). A kronorém halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 10/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 18% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 20 arany.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

vd 81 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 950 sebzést okoztál, és 160 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 287 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Rax Dzakar, egy zöld bõrû, kopasz, hegyes fülü, kigyúrt, csápos, tüskés férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 103. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (18) / 7.20
[2] IQ: 9 (11) / 8.95
[3] ügyesség: 4 (10) / 2.10
[4] egészség: 8 / 3.91
[5] mágia: 10 (11) / 3
[6] gyorsaság: 10 (6) / 3.01
[9] Méret/ép: 101 (110) / 96
Min. méret: 93
Barlangméret: 99
PONTJAID
Varázspont: 117 / 117
Képességpont: 11 / 13%
Hõsi pont: 90 (20)
Tám.bónusz: 8%
Véd.bónusz: 34%
Galetki erõ: 423 / 244
Hírnév : 1733
Jóllakottság: 71%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 77 (0)
Galetki gyõzelmek: 44 (0)
Torzsz. csaták: 525 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 489 (7)
Leölt torzszülött: 683 (11)
Pszi csaták: 11 (0)
Pszi gyõzelmek: 2 (0)
Ájulások száma: 34 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó (18)
Speciális képességeid:
+18 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Végezz öt kronorémmel! [számláló: 4] 2.) Költözz fel a következõ szintre. 3.) Hozz öt elfu mohát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 7 (9) / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0 [25] bûz: 7 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 0.19 [46] csapdaészlelés: 7 / 4.13 [47] zárnyitás: 5 / 1.60
[48] mászás: 8 / 2.67 [49] rugalmasság: 4 / 0 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 3.76
[52] auraészlelés: 1 / 0.55 [54] kereskedelem: 3 (6) / 0.26 [55] szívósság: 10 / 0
[56] varázsitalfõzés: 5 / 0.15 [57] gyógynövények: 4 / 0 [58] nyomkeresés: 4 (6) / 2.45
[59] vezetõkészség: 5 (6) / 0.40 [60] pszi támadás: 5 / 0.75 [61] pszi energia: 5 / 0.75
[62] lopás: 6 / 2.60 [64] átokszórás: 9 (11) / 7.68 [65] álcázás: 3 / 0.15
[66] lopakodás: 4 / 2.98 [67] régészet: 13 / 4.36 [68] zene: 1 / 0.10
[69] tanulás: 6 / 4.53 [70] idézés: 2 / 0 [72] építés: 8 / 3.01

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 10 (12) / 1.48 [101] szakért.: 11 (13) / 1.50 [102] energiaszívás: 8 / 4.28
farok [103] méret: 9 (10) / 0 [104] szakért.: 9 (10) / 8.15 [105] sebzõ méreg: 9 / 0
fog [106] méret: 6 (7) / 0 [107] szakért.: 6 (7) / 1.83 [108] vámpirizáció: 5 / 0.05

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0 [36] csábmosoly: 1 / 0.16 [11] elektromos kéz: 2 / 0
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [10] energiatüske: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [27] kisebb gyógyítás: 9 / 0.40 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 6.48
[28] óriáserõ: 5 / 0.64 [128] pszi csáp: 4 / 0.20 [159] szellemidézés: 1 / 0
[167] tombolás: 1 / 0 [132] tudati méreg: 6 / 1.26    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Suhanó, a sahran rák 36/36 192% 65% 6 / 4.03 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
ism 10
vd 81
2. Makró
pv 6
ism 5
p
pv 3 4 5 8
3. Makró
ism 6
x 25
4. Makró
pv 7
ism 20
p
pv 3 4 5 8

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás a harc 10. köréig.
2: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 5.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 72 0 0 9 50 27; VI erõ:150% ép:10%; PV 3 4 5 8; PSZ 46 45 66 48; BA 15049; HE 3; PT 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #384 (98. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kiválasztottak (#15049). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7254. karakternél van. Jelenleg az istálló építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz bronz mellvértje (#28947) * 1 a gladiátor bõr mellvértje (#5996) * 1 a káosz árnyéköve (#29079)
* 1 a majom vándorcsizmája (#14171) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 arany lárvaköpeny (#356)
* 1 fekete nadrág (#171) 2 maszk (#1090) 1 sisak (#1075)
2 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a sün csepp fülbevalója (#25106) * 1 a titán malachitgyûrûje (#5727)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 977 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 53 drágakõ (#2) 2 kék gömb (#143)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433)

Felszerelés
21 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 2 fekete dukát (#218)
1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
2 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
11 csótányláb (#25) 2 elfu moha (#33) 3 elonotichlan (#31)
12 gyilkos boróka (#27) 1 hõsiesség itala (#52) 1 hónakkupók (#30)
5 liánvirág (#24) 14 mitulen fû (#20) 3 mézfû (#29)
13 mátekel gomba (#21) 7 ragálygomba (#26) 18 sötét mák (#23)
2 sárkányvirág (#32) 10 tejfonál (#28) 21 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 1 ekinda haj (#147) 5 elektronit (#141)
13 húsevõ bibe (#151) 11 lemúr hártya (#161) 31 mandibula (#157)
5 molad púp (#16) 12 molitár háj (#165) 4 nohnetár gumó (#212)
23 nordkristály (#146) 10 pirgamit (#152) 6 yeti csont (#160)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 24. és jan. 2.) nem táplálunk fordulót, viszont dec. 27-én, és 30-án lesz egy-egy emailes forduló küldés, délelõtt 11 óra magasságában. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ELFU MOHA (33. TÁRGY)
Az elfu moha ugyan nem annyira ritka, de rettenetesen apró, ezért igen nehéz rábukkanni. Persze nem is keresik nagyon, hiszen a mai napig senki sem talált olyan varázsital receptet, amely elfu mohát igényelni. No de az alkímisták leleményessége nem ismer határt... [Szükséges varázsital fõzés szint: 6.]



PSZI ENTITÁS (64. PSZIONIKUS LÉNY)
Ez tulajdonképpen egy gyûjtõnév a nehezen azonosítható asztrális vándorokra. Nem túl agresszívak, de ha kell, megvédik magukat akár az anyagi síkról érkezõ pszionikus támadások ellen is. Pszionikus arzenáljuk és stratégiájuk változatos, ezért igen nehéz felkészülni ellenük, mivel azonban stratégiájuk nem túl tudatos, egy jól felépített pszi technikával gyõzedelmeskedhetsz.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.