Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az Ellenség támadása
Küldd el képeslapként!
Arról az eseményről, amely során az Ellenség lecsapott őseinkre, és a föld alá űzte őket, nem sok írásos emlékünk van. Talán pont így történt, mint a képen látható: az Ellenség iszonyatos hatalma rengette meg földjeinket, és csapott le fajunk tagjaira.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 14:13:55 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3906-34

Karakterszám: 3906 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 34 Játékhét: 557
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 20
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2012. nov. 6. 15h:13'
A következõ fordulód táplálható: 2012. nov. 7.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

POKANYOKA KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** 11.6. *** Az Ördög jobb keze (#6827) belépését kérte a szövetségetekbe.

Kissé már éhezel, ezért csak 64 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32681.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1832.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+16 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]

be 4 26 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmagyarázod, hogy a lõfegyver harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egy bizarr szegletébe vezetnek, az alkímisták laborjaiba. Körmönfont mágikus eljárásoknak vetnek alá, míg végül megkapod a kért harci képességet. Nagyszerû! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

kno 26 10 26. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a lõfegyver harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lõfegyver szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

ep 1 75 101 építed az 1. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a jobb karom szakértelem tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az 1. szövetségi barlangot építed. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! A munka 85 TVP-nyit haladt, még 537 van hátra.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

e 30 élelemszerzés
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Ahogy folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság. (213. kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a harci törpét. A harci törpe máris elõtted terem! Megtámadod a harci törpét. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Illatozol (10 sebzés). A harci törpe halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+53%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy harci fejsze, 25 arany és 2 hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió irányába mozogsz. Az óriás skorpió feléd mozog. Megtámadod az óriás skorpiót. Lesújtasz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (10 sebzés). Az óriás skorpió rád támad. Lesújt rád farkával. (5 ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Feléd döf ollóival. (11 ép-t sebzõdtél). Mérgezõdsz. Sebzõdsz 6 ép-t. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az óriás skorpiót. Rávágsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (11 sebzés). Az óriás skorpió halálhörgés közepette a földre zuhan. Mérgezõdsz. 6 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+57%). Elrakod a zsákmányt, ami 4 drágakõ. Uzsonnaidõ! Mohón zabálni kezdesz. (+26% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+18 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a harci törpét. A harci törpe odajön hozzád. A harci törpét próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Félrehajolt. Elõre szúrsz bal karmoddal. Nem találtál. Illatodat döbbenten szippantja be (10 sebzés). A harci törpe téged támad. Elõrehajolva, egy harci fejszével csap le. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A harci törpét próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (10 sebzés). A harci törpe halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+53%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy harci fejsze, egy xenópete, 22 arany és 2 hamis arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Silverbeast, egy hatalmas agyaraival kedélyesen vigyorgó háromszemû behemót férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál, az erõ kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, vándorcsizma, kék köpeny, khaldoran öv, az erõ nyaklánca, a nyomkeresés fejpántja, az óriás könnyû pikkelyvértje, a harcos szimbóluma, Rogan karkötõje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Silverbeast már ott várakozik. Õ nyert!
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 mászás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (478. kaland, összköltsége 10 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Az Ördög jobb keze, egy hófehér pikkelyes, égszinkék szemû, vámpírfogú, démoni szépségû nõ. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, a yeti utazóköpenye, kõamulett, nyaklánc, az egyensúly gyûrûje, a tolvaj malachit karkötõje, csatos öv, a tolvaj karikaszimbóluma. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Az Ördög jobb keze csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Egy sötét üreget pillantasz meg a földön. A mélybõl halk bugyogás hallatszik. Érdekes jelenség! Vajon mi lehet odalent? Esetleg valamikor vissza kéne jönni, lemászni és körülnézni odalent. (241. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sötét mákot. Folytatod a lelet feltárását. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Torzszülött támadás ér! Ellenfeled egy fehér amõba (#30).

*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megrohamozod az 1. fehér amõbát. Támadod az 1. fehér amõbát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. El sem találtad. Felé döfsz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Megtámadod a 2. fehér amõbát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Ez mellément. A 2. fehér amõba holtan terül el.
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. Megtámadod a 3. fehér amõbát. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal. Ez mellément. A 3. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. A 4. fehér amõbát próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). A 4. fehér amõba holtan terül el.
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A fenébe, ugrott az ásatás!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a púpos moladot. A púpos molad feléd rohan. Megtámadod a púpos moladot. Rávágsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (8 sebzés). A púpos molad halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Összegyûjtöd a "kincset": egy molad púp. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
k 333 290 423 kaland elvállalása
(333. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(290. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(423. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó lárva (#416). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megközelíted a xenó lárvát. A xenó lárva közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a xenó lárvát. Elõre szúrsz jobb karmoddal. El sem találtad. Lecsapsz bal karmoddal. El sem találtad. Illatozol (3 sebzés). A xenó lárva rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a xenó lárvát. Felé suhintasz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal. Elhibáztad. Fantasztikus illatod hat rá (3 sebzés). A xenó lárva téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a xenó lárvát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (2 sebzés). A xenó lárva halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+68%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy óriásnövés itala, 20 arany és egy hamis arany. [ld. enc.] Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 388 sebzést okoztál, és 73 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 225 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Pokanyoka, egy gyors pillantás, de sehol senki! Aztán elõmászik a sarokból egy pókszabású nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 34. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 3.20
[2] IQ: 8 / 1.65
[3] ügyesség: 3 / 0.80
[4] egészség: 6 (8) / 1.45
[5] mágia: 6 / 0.95
[6] gyorsaság: 8 / 4.27
[9] Méret/ép: 80 / 62
Min. méret: 72
Barlangméret: 81
PONTJAID
Varázspont: 54 / 54
Képességpont: 13 / 47%
Hõsi pont: 6 (3)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 8%
Galetki erõ: 219 / 114
Hírnév : 209
Jóllakottság: 107%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 9 (0)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 199 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 181 (5)
Leölt torzszülött: 221 (10)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 4 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (2)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +2% varázstárgy találására; 10%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 11 / 0 [25] illat: 10 / 0 [26] lõfegyver: 5 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 3 / 0.40 [47] zárnyitás: 3 / 0.80 [48] mászás: 7 / 0.35
[50] meggyõzõkészség: 3 / 0 [65] álcázás: 9 / 0 [66] lopakodás: 3 / 0.21
[67] régészet: 8 / 2.05 [69] tanulás: 2 / 0.85 [72] építés: 7 / 3.39

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 7 / 6.69      
bal karom [103] méret: 10 / 0 [104] szakért.: 6 / 5.73      

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
ism 4
p
ism 5
x 10


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90; VI erõ:200% ép:20%; PV 3 8; PSZ 48 66; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (4. épület), #15 (9. épület), #351 (25. forduló), #480 (26. forduló), #436 (27. forduló), #420 (27. forduló), #303 (27. forduló), #497 (27. forduló), #423 (28. forduló), #213 (34. forduló), #397 (29. forduló), #338 (29. forduló), #466 (25. forduló), #442 (25. forduló), #310 (33. forduló), #486 (30. forduló), #478 (34. forduló), #241 (34. forduló), #332 (24. forduló), #450 (28. forduló), #290 (31. forduló), #333 (32. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15143 (#15143). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7333. karakternél van. Jelenleg az 1. szövetségi barlang építésén dolgozol, eddig 160 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a mentát bõr mellvértje (#12746) 1 a teknõs szarvas sisakja (#25378) * 1 díszes fejék (#135)
1 díszes fejpánt (#1106) * 1 kék köpeny (#1137) 1 köntös (#1150)
2 köpeny (#1135) 1 láncing (#1030) 1 maszk (#1090)
2 öv (#1165) 1 pajzs (#1060) 9 törpe pikkelyvért (#4)
1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
926 arany (#1) * 1 az egészség fülbevalója (#3055) 24 drágakõ (#2)
1 gyûrû (#1225) 23 hamis arany (#809) 1 malachit karkötõ (#1241)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a merénylõ kardja (#11215) 1 csonttõr (#1301) 2 fogazott tõr (#6)
1 görbekard (#1316) 9 harci fejsze (#12) 1 kard (#1315)
6 kerek kõ (#11) 10 kés (#5) 1 könnyû íj (#1271)
1 lándzsa (#1330) 3 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 1 elonotichlan (#31) 3 gyilkos boróka (#27)
2 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52) 3 liánvirág (#24)
5 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 2 mézfû (#29)
4 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 2 ragálygomba (#26)
8 sötét mák (#23) 2 tejfonál (#28) 1 védelem itala (#59)
4 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 bolhedor szárny (#15) 2 duzzadt xenópete (#479) 4 elektronit (#141)
3 húsevõ bibe (#151) 1 lemúr hártya (#161) 6 mandibula (#157)
4 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212)
4 nordkristály (#146) 2 óriási xenópete (#480) 60 õsi relikvia (#17)
7 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 67 arany (#1), 1 sötét mák (#23), 2 õsi relikvia (#17), 4 drágakõ (#2), 1 molad púp (#16), 1 tejfonál (#28), 5 hamis arany (#809), 2 törpe pikkelyvért (#4), 2 harci fejsze (#12), 1 óriási xenópete (#480), 1 óriásnövés itala (#60).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



XENÓ LÁRVA (416. LÉNY)
A xenó lárvák áttetszõ bõre alatt gusztustalan, idegen szervek láthatók. A savas vér ismeretlen rendeltetésû részek közt szállítja a pusztító anyagokat. A xenó lárvák a xenomorfok kísérõlényei - a te szakavatatlan szemed sosem tudja megmondani, hogy egy idegen petébõl mindössze egy lárva, vagy egy igazi xenomorf fog kikelni.



ÓRIÁSNÖVÉS ITALA (60. TÁRGY)
Az óriásnövés hatására izmaid megduzzadnak, végtagjaid óriásira nõnek, igazi tomboló gigász lesz belõled. Az ital hatása egy harc idõtartamára szól, célszerû tehát úgy használni, mint a védekezõ varázslatokat, harci programmal vagy varázslat listában. Elfogyasztásakor minden végtagod mérete megnõ öttel, az erõd pedig hattal. [Az italt csak harcban lehet alkalmazni, tulajdonságpróbán nem.]




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.