Karakterszám: |
3906 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
34 |
Játékhét: |
557 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
20 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2012. nov. 6. 15h:13' |
A következõ
fordulód táplálható: 2012. nov. 7. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
POKANYOKA KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** 11.6. ***
Az Ördög jobb keze (#6827) belépését kérte a szövetségetekbe.
Kissé már éhezel, ezért csak 64 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal
díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32681.) A te szinteden
a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst,
hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1832.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+16 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]
be 4 26 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Elmagyarázod, hogy
a lõfegyver harci képességet szeretnéd elsajátítani.
A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az
akadémia egy bizarr szegletébe vezetnek, az alkímisták laborjaiba. Körmönfont
mágikus eljárásoknak vetnek alá, míg végül megkapod a kért harci képességet.
Nagyszerû! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
kno 26 10 |
26. képességre 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot a lõfegyver harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a lõfegyver szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
ep 1 75 101 |
építed az 1. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a jobb karom szakértelem tulajdonságot ill.
képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
az 1. szövetségi barlangot építed. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling
rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! A munka 85 TVP-nyit
haladt, még 537 van hátra.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz
a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót
kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz.
(+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Magabiztosan, mosolyogva indulsz
utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet,
a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Megpillantasz egy másik
vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás
közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Ahogy folytatod
utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy
nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint
egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb
magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság.
(213. kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz
meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy
harci törpe (#36).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a harci törpét. A harci törpe máris elõtted
terem! Megtámadod a harci törpét. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(22 ép-t
sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Illatozol
(10
sebzés). A harci törpe halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+53%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy harci fejsze, 25
arany és 2 hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Felkészülve testben és
lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös
aknában ereszkedsz alá. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért,
hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Ahogy továbbindulsz,
valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami!
Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió irányába mozogsz. Az óriás skorpió feléd
mozog. Megtámadod az óriás skorpiót. Lesújtasz jobb karmoddal.
(16 ép-t
sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten
szippantja be
(10 sebzés). Az óriás skorpió rád támad. Lesújt rád farkával.
(5 ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Feléd döf ollóival.
(11 ép-t
sebzõdtél). Mérgezõdsz.
Sebzõdsz 6 ép-t. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az óriás skorpiót. Rávágsz jobb karmoddal.
(13 ép-t
sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). Megérzi
illatodat
(11 sebzés). Az óriás skorpió halálhörgés közepette a földre
zuhan. Mérgezõdsz.
6 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+57%).
Elrakod a zsákmányt, ami 4 drágakõ. Uzsonnaidõ! Mohón zabálni kezdesz.
(+26% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+18 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz
le a torzszülöttek szintjére. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és
körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Szimatodra
hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket.
Ellenfeled egy harci törpe (#36).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a harci törpét. A harci törpe odajön hozzád.
A harci törpét próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Félrehajolt.
Elõre szúrsz bal karmoddal. Nem találtál. Illatodat döbbenten szippantja
be
(10 sebzés). A harci törpe téged támad. Elõrehajolva, egy harci fejszével
csap le.
(12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A harci törpét próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal.
(19 ép-t sebeztél).
Illatodat döbbenten szippantja be
(10 sebzés). A harci törpe halálos sebet
kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+53%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy harci fejsze,
egy xenópete, 22 arany és 2 hamis arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Módszeresen
kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ
ellenfelet... Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A
jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Silverbeast, egy hatalmas agyaraival kedélyesen
vigyorgó háromszemû behemót férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja.
Tárgyai: bronzmedál, az erõ kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, szivárvány
karkötõ, vándorcsizma, kék köpeny, khaldoran öv, az erõ nyaklánca, a nyomkeresés
fejpántja, az óriás könnyû pikkelyvértje, a harcos szimbóluma, Rogan karkötõje.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Silverbeast már ott
várakozik. Õ nyert!
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 mászás; [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 43.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg
egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Egy gigantikus
barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe
vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak,
itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult
óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes!
(478.
kaland, összköltsége 10 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
tejfonál
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Találomra kiválasztasz egy barlangot,
amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Az Ördög jobb keze, egy hófehér pikkelyes, égszinkék szemû,
vámpírfogú, démoni szépségû nõ. Végignézed a felszerelését: díszes fejék,
a yeti utazóköpenye, kõamulett, nyaklánc, az egyensúly gyûrûje, a tolvaj
malachit karkötõje, csatos öv, a tolvaj karikaszimbóluma. Rövid beszélgetés
után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben
való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki
jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz
fel a csúcsra elsõként, Az Ördög jobb keze csak jócskán lemaradva érkezik
meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Egy sötét üreget pillantasz meg a földön. A mélybõl
halk bugyogás hallatszik. Érdekes jelenség! Vajon mi lehet odalent? Esetleg
valamikor vissza kéne jönni, lemászni és körülnézni odalent.
(241. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben
1
sötét mákot. Folytatod a lelet feltárását. Találtál valamit - régi, ismeretlen
rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra
van törve. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Torzszülött támadás ér! Ellenfeled egy fehér
amõba (#30).
*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megrohamozod
az 1. fehér amõbát. Támadod az 1. fehér amõbát. Kimeresztve, elõre suhintasz
jobb karmoddal. El sem találtad. Felé döfsz bal karmoddal.
(21 ép-t sebeztél).
Az 1. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2
ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Megtámadod a
2. fehér amõbát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(20 ép-t
sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Ez mellément. A 2. fehér
amõba holtan terül el.
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. Megtámadod a
3. fehér amõbát. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). Felé
döfsz bal karmoddal. Ez mellément. A 3. fehér amõba halálhörgés közepette
a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. A 4. fehér
amõbát próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). A 4.
fehér amõba holtan terül el.
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A fenébe, ugrott az ásatás!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz.
Ellenfeled egy púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a púpos moladot. A púpos molad feléd rohan.
Megtámadod a púpos moladot. Rávágsz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél).
Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(9 ép-t sebeztél). Fantasztikus
illatod hat rá
(8 sebzés). A púpos molad halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+36%). Összegyûjtöd a "kincset": egy molad púp. Nos, hol
is tartottál az ásatásban? Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak
tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen
dolog számodra. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 3.]
k 333 290 423 |
kaland elvállalása |
(333. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(290. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(423. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány
duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel
szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó
lárva (#416).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megközelíted a xenó lárvát. A xenó lárva közelebb jön, hogy
támadhasson. Támadod a xenó lárvát. Elõre szúrsz jobb karmoddal. El sem
találtad. Lecsapsz bal karmoddal. El sem találtad. Illatozol
(3 sebzés).
A xenó lárva rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(16
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a xenó lárvát. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(22
ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal. Elhibáztad. Fantasztikus illatod
hat rá
(3 sebzés). A xenó lárva téged támad. Kitátja száját, és fekete
savat köp rád!
(17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a xenó lárvát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb
karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(2 sebzés). A xenó lárva halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+68%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy óriásnövés itala, 20 arany és egy hamis
arany.
[ld. enc.] Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra
szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 388 sebzést okoztál, és 73 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10 képességpontot kapsz.
Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
225 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Pokanyoka, egy gyors pillantás, de sehol senki! Aztán elõmászik
a sarokból egy pókszabású nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3.
szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 34. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 3.20 |
[2] IQ: |
8 / 1.65 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.80 |
[4] egészség: |
6 (8) / 1.45 |
[5] mágia: |
6 / 0.95 |
[6] gyorsaság: |
8 / 4.27 |
[9] Méret/ép: |
80 / 62 |
Min. méret: |
72 |
Barlangméret: |
81 |
|
|
Varázspont: |
54 / 54 |
Képességpont: |
13 / 47% |
Hõsi pont: |
6 (3) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
8% |
Galetki erõ: |
219 / 114 |
Hírnév : |
209 |
Jóllakottság: |
107% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
9 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
199 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
181 (5) |
Leölt torzszülött: |
221 (10) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
4 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (2)
Speciális
képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +2% varázstárgy találására;
10%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd
végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
11 / 0 |
[25] illat: |
10 / 0 |
[26] lõfegyver: |
5 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.40 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0.80 |
[48] mászás: |
7 / 0.35 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 0 |
[65] álcázás: |
9 / 0 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.21 |
[67] régészet: |
8 / 2.05 |
[69] tanulás: |
2 / 0.85 |
[72] építés: |
7 / 3.39 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
10 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 6.69 |
|
|
|
bal karom |
[103] méret: |
10 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 5.73 |
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 4 |
p |
ism 5 |
x 10 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90;
VI erõ:200% ép:20%;
PV 3 8;
PSZ 48 66;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (4. épület), #15 (9. épület), #351 (25. forduló),
#480 (26. forduló), #436 (27. forduló), #420 (27. forduló), #303 (27.
forduló), #497 (27. forduló), #423 (28. forduló), #213 (34. forduló),
#397 (29. forduló), #338 (29. forduló), #466 (25. forduló), #442 (25.
forduló), #310 (33. forduló), #486 (30. forduló), #478 (34. forduló),
#241 (34. forduló), #332 (24. forduló), #450 (28. forduló), #290 (31.
forduló), #333 (32. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15143 (#15143). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 7333. karakternél van. Jelenleg az 1. szövetségi barlang építésén dolgozol,
eddig 160 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a mentát bõr mellvértje (#12746) |
|
1 a teknõs szarvas sisakja (#25378)
|
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
* |
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 köntös (#1150)
|
|
2 köpeny (#1135) |
|
1 láncing (#1030) |
|
1 maszk (#1090) |
|
2 öv (#1165) |
|
1 pajzs (#1060) |
|
9 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
|
926 arany (#1) |
* |
1 az egészség fülbevalója (#3055) |
|
24 drágakõ (#2)
|
|
1 gyûrû (#1225) |
|
23 hamis arany (#809) |
|
1 malachit karkötõ (#1241)
|
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 a merénylõ kardja (#11215) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
2 fogazott tõr
(#6) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
9 harci fejsze (#12) |
|
1 kard (#1315) |
|
6 kerek kõ (#11) |
|
10 kés (#5) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
3 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
3 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
2 mézfû (#29)
|
|
4 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
2 ragálygomba (#26)
|
|
8 sötét mák (#23) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
4 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
4 elektronit
(#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
6 mandibula (#157) |
|
4 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
4 nordkristály (#146) |
|
2 óriási xenópete (#480) |
|
60 õsi relikvia
(#17) |
|
7 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 67 arany (#1), 1 sötét mák (#23),
2 õsi relikvia (#17), 4 drágakõ (#2), 1 molad púp (#16), 1 tejfonál
(#28), 5 hamis arany (#809), 2 törpe pikkelyvért (#4), 2 harci fejsze
(#12), 1 óriási xenópete (#480), 1 óriásnövés itala (#60).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
XENÓ LÁRVA (416. LÉNY) A xenó lárvák áttetszõ bõre alatt gusztustalan,
idegen szervek láthatók. A savas vér ismeretlen rendeltetésû részek közt
szállítja a pusztító anyagokat. A xenó lárvák a xenomorfok kísérõlényei
- a te szakavatatlan szemed sosem tudja megmondani, hogy egy idegen petébõl
mindössze egy lárva, vagy egy igazi xenomorf fog kikelni.
ÓRIÁSNÖVÉS ITALA (60. TÁRGY) Az óriásnövés hatására izmaid megduzzadnak,
végtagjaid óriásira nõnek, igazi tomboló gigász lesz belõled. Az ital hatása
egy harc idõtartamára szól, célszerû tehát úgy használni, mint a védekezõ
varázslatokat, harci programmal vagy varázslat listában. Elfogyasztásakor
minden végtagod mérete megnõ öttel, az erõd pedig hattal. [Az italt csak
harcban lehet alkalmazni, tulajdonságpróbán nem.]