Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bömbölő arénarém
Küldd el képeslapként!
"Micsoda eltorzult fenevad ez? Miféle ocsmány szörnyszülött? Melyik szintről szabadult ide? Az biztos, hogy egykörös ellenfél a főmágusok szintjén, de például a vadászszinten, ha az ÖSSZES galetki összefog, meg tudják vajon ölni? Hat méter magas, bömbölő borzadály ez, hat vaskos lábon álló, csápos, agyaras, habzó szájú rém." - pozitív gondolatok az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 09:36:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3839-31

Karakterszám: 3839 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 31 Játékhét: 51
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 818
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. máj. 9. 9h:54'
A következõ fordulód táplálható: 2003. máj. 12.

E-mail!

ESZET LENKE KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 10. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 molad púpot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 11984.) A te szinteden a legnevesebb Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*ápr. 25.* Vulkán gyõzelmet aratott Aligathar Al Jang felett. *ápr. 28.* Vulkán és Geru, a félvér megküzdöttek egymással, és Vulkán gyõzött. *ápr. 28.* Vulkán és Lázadó Szolga megküzdöttek egymással, és Vulkán gyõzött. *ápr. 30.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *ápr. 30.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette a 18. küldetést, amit a palotában kapott. *máj. 5.* Vulkán csatában legyõzte Casst. *máj. 5.* Vulkán és Cass megküzdöttek egymással, és Vulkán gyõzött. *máj. 8.* Csiri-ba rangja a Mágusok Klánjában "tanítvány" lett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 11.* Malgias a Rémet majdnem felfalta egy Yarmbaur. *ápr. 11.* Nyafogó Nefelejcs és Carlos megküzdöttek egymással, és Nyafogó Nefelejcs gyõzött. *ápr. 14.* Dhojaktrát majdnem felfalta egy vhrathag pók. *ápr. 16.* Mélységben Szuttyogó és Hangaillatú Aranyalma megküzdöttek egymással, és Mélységben Szuttyogó gyõzött. *ápr. 18.* El Tapodot legyõzte harcban egy tycharonid. *ápr. 23.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Zandert. *ápr. 24.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Álomjáró felett. *ápr. 28.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Zandert. *ápr. 28.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Jégcsap felett. *ápr. 28.* Alba Regina és Draco pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

h 8 67 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a régészet szakértelmed 12. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

kno 65 3 10 4 65. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

m 7 5 3332 3235 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,5) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 7,6) A négy égtáj közül délt választod. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** Felemelve a parittyát, az árnymanó suhancot lövöd. (2 találattal 20 sebzést okoztál.) Az árnymanó suhanc feléd rohan. Az árnymanó suhanc rád támad. Fogazott tõrrel sújt rád. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Az árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Ez mellément. Az árnymanó suhanc téged támad. Fogazott tõrrel próbál megsebezni. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod az árnymanó suhancot. Felé döfsz jobb karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Az árnymanó suhanc téged támad. Fogazott tõrt forgatva támad. Félrehajoltál.
*** 4. KÖR *** Az árnymanó suhanc rád veti magát. Fogazott tõrrel próbál megsebezni. El sem talált, haha. Megtámadod az árnymanó suhancot. Lesújtasz jobb karmoddal. Mellé!
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. Újra a 7,5-es mezõn vagy.
(M 7,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,5) Körültekintõen mozogsz elõre. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 8,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,5) Kelet felé mész. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 9,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a Csarnokot. A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 jobb karom szakértelem; [12 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

dk 217 259 210 dobása 217. kalandnak
Rendben, 217. kaland törölve. Rendben, 259. kaland törölve. Rendben, 210. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

k 3 7 kaland elvállalása
(3. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(7. kaland:) Felkeresed a sziklafalat, amelyrõl az elöljáró beszélt. Huh, valóban meredek! Nagyon meredek! Itt kötél nélkül tényleg nem lehet feljutni.
[Tárgyhasználat: kötél] Hurkot kötsz a kötélre, és fellódítod, hogy megakadjon a kiálló sziklaperem szélében.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres] Néhány próbálkozás után a kötél megakad! Meghúzod, a hurok erõsen tart. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Rövid mászás után felérsz a sziklaperemre. Egy sötét barlangnyílást látsz. Valami elõugrik a barlangnyílásból! Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling szolga máris elõtted terem! Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (21 ép-t sebeztél). Az orgling szolga téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling szolgát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). Az orgling szolga hörögve elterül.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Hát, ez nem volt valami nehéz. Tovább mész elõre. Morgást és ugatást hallasz, és máris egy orgling kutya veti rád magát! Ellenfeled egy orgling kutya (#42).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling kutyát. Az orgling kutya feléd mozog. Támadod az orgling kutyát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (17 ép-t sebeztél). Az orgling kutya téged támad. Rád vág bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-7 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling kutyát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (18 ép-t sebeztél). Az orgling kutya téged támad. Feléd döf bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-5 ép.)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+9 életpont.) [43 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

be 2 meglátogatod a 2. épületet
Sajnálom, de ezen a szinten nincs aukciósház. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
be 9 1 50 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 26 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 36 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

z 19 20 zenélsz 19. hangszeren 20 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Csendben elszórakoztatod magad, élvezed a muzsikát, ha mégoly egyszerû is a dallam, amelyet játszol. Majdnem hiba nélkül sikerül elõadnod! Úgy tûnik, egy kóbor torzszülöttet megzavart a muzsikád, és most betört a barlangba, csak hogy elhalgattasson. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a zöld nyálkát. A zöld nyálka feléd mozog. A zöld nyálkát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél). A zöld nyálka holtan terül el.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

vd 26 vadászat
[Nem rendelkezel a nyomkeresés szakértelemmel.] Vadászni támad kedved. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (489. kaland, összköltsége 45 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Útközben észreveszel egy csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (21 ép-t sebeztél). A tehemót rád támad. Megpróbál benyomni neked bal mancsával. Mellé! Lecsap rád jobb mancsával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). A tehemót hörögve elterül.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** Az árnymanó suhancot célzod, amikor a parittyával lõsz. (2 lövéstõl 25 ép-t sebzõdött.) Az árnymanó suhanc feléd mozog. Az árnymanó suhanc rád támad. Meglengetve egy fogazott tõrt, megpróbál eltalálni. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az árnymanó suhanc téged támad. Elõrehajolva, egy fogazott tõrrel csap le. (1 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az árnymanó suhancot. Lesújtasz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt.
*** 3. KÖR *** Az árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. Mellé! Az árnymanó suhanc rád támad. Fogazott tõrrel támad. (2 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Az árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Az árnymanó suhanc halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy fogazott tõr. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Nocsak, mit találtál! 1 liánvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Folytatod a régészkedést. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy kard. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a protolisk lárvát a parittyával, és lõsz. (2 lövéstõl 23 ép-t sebzõdött.) A protolisk lárva feléd rohan. A protolisk lárva téged támad. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). A protolisk lárva holtan terül el.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Elteszed a zsákmányt, ami egy drágakõ. Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott üregben. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Torszülött támadás ér! Ellenfeleid egy tûzféreg (#5) és egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A tûzférget célzod, amikor a parittyával lõsz. (14 sebzést okoztál.) A tûzféreg kileheli lelkét. A kétfejû patkány közelebb jön, hogy támadhasson. A kétfejû patkány téged támad. Acsarogva harapni próbál. El sem talált, haha. Fogait próbálja belédmélyeszteni. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a kétfejû patkányt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (22 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány holtan terül el.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy tõr és 11 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy nyaklánc. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mitulen füvet. Folytatod a lelet feltárását. Torszülött támadás ér! Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (18 ép-t sebeztél). A tehemót rád támad. Odacsap neked bal mancsával. Mellétrafált a balfácán. Lecsap rád jobb mancsával. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (21 ép-t sebeztél). A tehemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy hõsiesség itala. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Nocsak, mit találtál! 1 mátekel gomba ! Óvatosan begyûjtöd. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** A jégmedúza máris elõtted terem! A jégmedúza felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A jégmedúza téged támad. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (8 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (17 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a jégmedúzát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (17 ép-t sebeztél). A jégmedúza holtan terül el.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+31%). Viszed, ami mozdítható: egy nordkristály. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Guppina, egy leírhatatlanul gyönyörû, testét csak lángokkal takaró, vadóc, örökifjú nõ. A következõket látod nála: bíbor láncing, díszes fejék, bronzmedál, sárgaréz nyaklánc, az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve, suhanó csizma. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a kos rend szerzetese. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Észreveszel 1 liánvirágot. Szakértõ módon leszeded. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Meriel, egy az õsi elfekhez elképesztõ hasonlóságot mutató, szõke, jégkék szemû, vonzó nõ. A következõket látod nála: kard, kerek kõ, kék köpeny, díszes fejpánt, a lich csepp fülbevalója. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+5% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Lázadó Szolga, egy gazdája koponyáját magával hordozó, letépett láncait maga után húzó szép nõ. Viselt tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve, szivárvány karkötõ, a majom elit lemezpáncélja, a nyomkeresés fejpántja. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a csontváz harcos. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Útközben észreveszel egy tejfonalat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Benyomulsz.
A galetki, aki itt lakik Verminator, egy "bunkó ügyvéd" gyilkos nõ. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja. Tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, kék köpeny. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Verminator irányába mozogsz. Verminator közelebb jön, hogy támadhasson. Verminatort próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (18 ép-t sebeztél). Verminator rád támad. Elõre szúr bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Fantasztikus illata hat rád (-1 ép.) Méreg! 10 életpontnyit sebzõdsz.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Verminatort. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). Verminator rád veti magát. Feléd döf bal karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Megmérgezett. Megérzed illatát (-2 ép.) Összerogysz.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még -4.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2003. jún. 9. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 14-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún. 16-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. [ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 374 sebzést okoztál, és 86 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 185 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Eszet Lenke, egy tudatlan galetki, úgy érzed, elszívja minden tudásod, ne csodálkozz, hisz egy nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 31. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 (5) / 1.66
[2] IQ: 7 / 0.90
[3] ügyesség: 5 (7) / 1.15
[4] egészség: 4 / 2.64
[5] mágia: 2 / 0.31
[6] gyorsaság: 12 (8) / 0.27
[9] Méret/ép: 51 / 1
Min. méret: 48
Barlangméret: 52
PONTJAID
Varázspont: 20 / 20
Képességpont: 6 / 56%
Hõsi pont: 29 (2)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 38%
Galetki erõ: 159 / 111
Hírnév : 160
Jóllakottság: 147%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 21 (1)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 151 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 103 (8)
Leölt torzszülött: 132 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 15 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (9)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +9% varázstárgy találására; 45%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz nyolc molad púpot! 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Készíts el két gázlehelet italát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 12 / 7.74 [17] vastag bõr: 3 / 0 [26] lõfegyver: 6 / 0.96

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.16 [46] csapdaészlelés: 4 / 1.05 [47] zárnyitás: 4 / 1.30
[48] mászás: 5 / 3.42 [56] varázsitalfõzés: 2 (4) / 0.62 [57] gyógynövények: 4 (6) / 3.12
[65] álcázás: 4 / 0.06 [67] régészet: 12 / 10.32 [68] zene: 3 / 2.24
[69] tanulás: 4 / 1.87        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 4 / 0.33    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 5 10 50; VI erõ:120% ép:35%; PV 5 3; PSZ 46 47 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #7 (7. épület), #11 (4. épület), #20 (9. épület), #52 (20. épület), #233 (30. forduló), #489 (31. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 2 ezüst fejpánt (#1107) 1 szárnyas sisak (#1077) 1 csillogó fejpánt (#1108)
1 csizma (#1120) * 1 vándorcsizma (#1121) 1 a káosz mesés pajzsa (#30324)
1 sárga öv (#1167) 1 köpeny (#1135) * 1 nagy pajzs (#1062)
* 1 a káosz sötét köntöse (#10614) 1 csatos öv (#1166) * 1 bíbor láncing (#1032)

Ékszerek, kincsek
345 arany (#1) 17 drágakõ (#2) 1 amulett (#1195)
1 fülbevaló (#1255) 1 karkötõ (#1240) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 nyaklánc (#1180)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
2 kés (#5) * 1 parittya (#10) 2 fogazott tõr (#6)
1 kard (#1315) 1 rövid tõr (#1302) 2 kerek kõ (#11)
1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
6 mátekel gomba (#21) 3 winropu moha (#22) 13 csótányláb (#25)
11 liánvirág (#24) 6 sötét mák (#23) 9 mitulen fû (#20)
9 tejfonál (#28) 2 hõsiesség itala (#52) 15 üvegcse (#14)
2 gázlehelet itala (#57) 9 ragálygomba (#26)

Egyéb kacatok
74 õsi relikvia (#17) 3 lemúr hártya (#161) 2 nohnetár gumó (#212)
1 bolhedor szárny (#15) 4 nordkristály (#146) 2 molad púp (#16)
1 elektronit (#141)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KOS REND SZERZETESE (108. LÉNY)
A Fekete Kos Rendje egy sötét vallási Klán, amely egyesek szerint titkon magát az Ellenséget imádja. Az biztos, hogy kívülállóknak szinte lehetetlen bekerülni közéjük, azt suttogják, az új szerzeteseket a szülõi barlangból elrabolt fiatal galetkik közül nevelik. Mint becsületes és a rendet tisztelõ galetkinek, kötelességed, hogy szembeszállja a Kos Rend szerzeteseivel, akiket sokan a torzszülöttekkel egyenrangúnak tekintenek - a Rend teljes elpusztítására azonban eleddig senki sem vállalkozott, vélt vagy valós hatalma miatt.



CSONTVÁZ HARCOS (68. LÉNY)
A csontváz harcosok nekromanták által animált rég halott galetkik csontjaiból állnak össze. Nem ismernek félelmet, állhatatosan küzdenek, ellenállóak a mentális támadásokkal szemben. A megkövesedett csontok legfeljebb a kõevõk számára jelenthetnek táplálékot.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2003. jún. 14., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.