Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Statisztikák
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Galetki lárva
Küldd el képeslapként!
Az ifjú galetkik fejlődésüknek első évében még nagyon fejletlenek, a legtöbb különleges tulajdonságot csak alapszinten ismerik. Van idejük ezalatt megtanulni, hogyan viseljék el kifejlett társaik lenéző pillantásait.
Nézz szét a galériában!
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (54)
Támasszuk fel a közösséget! (38)
Avvocato Terrasini (4)
Szövetségi felvétel (34)
ŐV help (520)
Legendak Volgye (16)

További témák...

2019-10-21 23:17:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
3833-102

Karakterszám: 3833 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 102 Játékhét: 103
E forduló ára: 9 zs. Maradék zseton: 355
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2018. feb. 22. 12h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2018. feb. 23.

E-mail!

KARA SLOAN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*feb. 21.* Kicsi Cheetah, a huncutot kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért!
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 437.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 190.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
A karmaidba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]

ep 14 15 építed a 14. épületet 15 TVPért
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd az istálló építését. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 15 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 39 TVP-nyit kell dolgoznod.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]

le 250 elrakod a 250. tárgyat
Leveszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]

j 8335 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod a gólem köpenyét. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

kf 8335 21957 bekészíted a 8335. tárgyat
Felveszed a gólem köpenyét. Felveszed a tökéletesség ezüst fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

kno 9 6 103 15 100 2 9. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a méreted növelésére (+3 méret). Elköltesz 15 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod megnõtt, új mérete 16. Elköltesz 2 képességpontot bal karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod megnõtt, új mérete 15.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

h 8 106 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen farok végtagod megnõtt, új mérete 16.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

tk 50 732 732 732 50. többszemélyes kaland
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád ismeretlen galetki, ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
A remeténél találkozol a többiekkel, majd együtt indultok el a szent imádkozóhelyhez. A csatorna néptelennek tûnik, a torzszülöttek megérzik fölényeteket és csendben meglapulnak a sziklahasadékokban. Már jó ideje gyalogoltok, amikor végre megérkeztek ahhoz az ajtóhoz, ami a remete szerint a szent helyhez vezetõ út bejárata. Az ajtón nincs kilincs, de a remete elmagyarázta, hogy hol találjátok a nyitószerkezetet. Ott is van. A hatalmas kart közös erõvel meghúzzátok, de semmi sem történik.
- Na ez elromlott... Most mit csinálunk?
A válasz egyszerû - ami elromlott, azt meg is lehet javítani!
Mindenki egyetért abban, hogy ez a te területed.
[Javítás próba 12-es küszöbre: sikeres] Te rendelkezel a legnagyobb tapasztalattal a javítások terén. Nekiállsz megvizsgálni a nyitószerkezetet. A kar egy láncot húz meg, az pedig egy bonyolult csigarendszeren megy keresztül, majd eltûnik a falban. A hiba nyilván a csigáknál lesz. Alapos vizsgálat után megállapítod, hogy az egyik csigánál szorul a lánc és emiatt nem nyílik a kapu. A hiba javítása ezután már csak pillanatok mûve.
Az ajtó kitárul, és Ti pillanatok alatt benyomultok a folyosóra. Három sziklaóriással találjátok szemben magatokat. Nincs idõ eldönteni, hogy ezek õrök, vagy csak nem tudtak kijönni a rossz ajtón.
Ellenfeleitek 2 sziklaóriás (#164) és 2 voharai szellem (#121) [aura: mágia: 6.].

*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki elmond egy tûzfal varázslatot. Ismeretlen galetki megközelíti az 1. sziklaóriást. Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriás irányába megy. A 2. voharai szellem feléd rohan. A 2. sziklaóriás megközelíti ismeretlen galetkit. Az 1. voharai szellem ismeretlen galetki irányába megy. Az 1. sziklaóriás ismeretlen galetki irányába megy. A 2. voharai szellem felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Ismeretlen galetki és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. Ismeretlen galetki és a 2. sziklaóriás egymással harcolnak. A 2. voharai szellem rád veti magát. Támad fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az 1. voharai szellem ismeretlen galetkit támadja. Támadod a 2. voharai szellemet. Lesújtasz bal karmoddal. (48 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Elhibáztad. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. Hátraugrott a támadás elõl. A 2. voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette ismeretlen galetki elmormol egy villámsújtást. Az 1. sziklaóriás 79 sebzést kap. Az 1. sziklaóriás hörögve elterül. Ismeretlen galetki az 1. voharai szellemet támadja. Az 1. voharai szellem halálos sebet kapva a földre zuhan. Ismeretlen galetki és a 2. sziklaóriás egymással harcolnak. A 2. sziklaóriás hörögve elterül.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 236/0, ismeretlen galetki: 233/68, ismeretlen galetki: 79/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+61%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 124 arany és 7 hamis arany.
ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
Még soha nem hallottatok arról, hogy az óriások és a voharai szellemek közösen harcoltak volna, de úgy látszik, minden megtörténhet. A zsigereitekben érzitek, hogy most már közel a végcél. A folyosó egy hatalmas terembe nyílik. Sajnos a folyosó vége egy ráccsal van lezárva. Semmilyen nyitó vagy emelõ szerkezetet nem találtok, pedig szemmel láthatóan valahogy fel lehet húzni. Rövid tanulmányozás után megállapítjátok, hogy a sámánok valószínûleg egyszerûen puszta kézzel emelik fel a rácsot. Nektek is ezt kell tenni.
[Erõ-összeg próba 50-es küszöbre: sikeres]
A kapu elég nagy, bõven odafértek mindnyájan. Háromig számoltok, majd egyszerre próbáljátko emelni a kaput. Alig pár ujjnyit sikerül felemelni. Újabb próba, még egy tenyérnyit emeltetek rajta. Harmadik próba: most aztán minden erõtöket beleadjátok, és meg is lesz az eredménye. Mellmagasságig sikerül felemelni a rácsot. Szépen egyesével átbújtok a rács alatt, miközben a többiek tartják a rácsot. Amint mindeki átért, egyszerre eleresztitek. Hatalmas dörrenéssel esik le a földre. Ekkor veszitek észre, hogy belül a kapu mellett egy elforgatható kerék van. Legalább hazafelé nem kell emelgetni a rácsot. (Lehet, hogy a sámánok sem emelgetik, hanem mindig a bentlévõ ereszti be az újonnan érkezõt?)
A dörej felkeltette a bent lévõk figyelmét.
Ellenfeleitek 2 sziklaóriás (#164), 2 voharai szellem (#121) és 2 sziklaóriás sámán (#189) [aura: elkt.immunitás: 6.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki az 1. sziklaóriás sámánt lövi. (5 lövéssel 284 ép-t sebzett.) Az 1. sziklaóriás sámán holtan terül el. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. sziklaóriás sámán elvarázsol egy õrjöngést. A 2. sziklaóriás sámán ellõ egy gránitbõr varázslatot. Magában motyogva, ismeretlen galetki létrehoz egy tûzfalat. Ismeretlen galetki az 1. sziklaóriást rohamozza. Az 1. voharai szellem odajön hozzád. A 2. voharai szellem elindul ismeretlen galetki felé. A 2. voharai szellem 11 sebzést kap a tûzfaltól. A 2. sziklaóriás ismeretlen galetkit rohamozza. A 2. sziklaóriás 39 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Megindulsz az 1. voharai szellem felé. Már ott is vagy! Az 1. sziklaóriás megközelíti ismeretlen galetkit. Ismeretlen galetki és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. Az 1. voharai szellem rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Érintése rothaszt! (-1 méret.) A 2. voharai szellem ismeretlen galetkit támadja. A 2. sziklaóriás ismeretlen galetkit támadja. Az 1. voharai szellemet próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Elhibáztad. Acsarogva harapni próbálsz. Ez mellément. Elõresuhintasz farkaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. sziklaóriás sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy azonnali gyógyítást. Gyógyítja az 1. sziklaóriást (+54 ép). Ismeretlen galetki elmormol egy villámsújtás varázslatot. A 2. sziklaóriás sámán 67 sebzést kap. Ismeretlen galetki és a 2. sziklaóriás egymással harcolnak. Ismeretlen galetki és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. Az 1. sziklaóriás halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. voharai szellem ismeretlen galetkit támadja. Az 1. voharai szellem téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megtámadod az 1. voharai szellemet. Felé döfsz bal karmoddal. Elkerülte. A fogaiddal támadsz. Ez mellément. Tekergetve suhintasz farkaddal. Mellé! Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. sziklaóriás sámán létrehoz egy azonnali gyógyítás varázslatot. A 2. sziklaóriás gyógyul 54 ép-t. Összegyûjtve mágikus energiáit, ismeretlen galetki elvarázsol egy villámsújtást. A 2. sziklaóriás sámánt védi rezisztanciája. Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriás sámán felé mozog. Ismeretlen galetki és a 2. sziklaóriás egymással harcolnak. A 2. sziklaóriás halálhörgés közepette a földre zuhan. Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriás sámánt támadja. A 2. voharai szellem ismeretlen galetkit támadja. Megtámadod az 1. voharai szellemet. Felé döfsz bal karmoddal. Mellétrafáltál. Elõrehajolva harapni próbálsz. Fürgén elhajolt. Lesújtasz farkaddal. Fürgén elhajolt. Az 1. voharai szellem rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. sziklaóriás sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy azonnali gyógyítást. Gyógyítja a 2. sziklaóriás sámánt (+63 ép). Ismeretlen galetki mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. A 2. sziklaóriás sámán ellenáll a varázslatnak. Ismeretlen galetki megközelíti a 2. sziklaóriás sámánt. Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriás sámánt támadja. A 2. sziklaóriás sámán holtan terül el. Ismeretlen galetki nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. Az 1. voharai szellem téged támad. Megpróbál megmarni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod az 1. voharai szellemet. Felé döfsz bal karmoddal. El sem találtad. Harapásra nyitod szádat. Félrehajolt. Rávágsz farkaddal. Fürgén elhajolt. A 2. voharai szellem ismeretlen galetkit támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 5. KÖR *** Ismeretlen galetki varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. Az 1. voharai szellem 33 sebzést kap. Az 1. voharai szellem hörögve elterül. Ismeretlen galetki elindul a 2. voharai szellem felé. Ismeretlen galetki megközelíti a 2. voharai szellemet. Ismeretlen galetki 48 sebzést kap a tûzfaltól. Megközelíted a 2. voharai szellemet. 41 ép-t sebzõdtél a tûzfaltól. Ismeretlen galetki halálhörgés közepette a földre zuhan. Ismeretlen galetki a 2. voharai szellemet támadja. A 2. voharai szellem holtan terül el. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 744/1, ismeretlen galetki: 254/115, ismeretlen galetki: 239/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+97%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy mintrogi erõöv, egy hõsiesség itala, 100 arany és 5 hamis arany. [ld. enc.]
ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
A csata után felderítitek az egész termet, de semmi érdemlegeset nem találtok. Visszamentek a remetéhez.
Sajnos nem rendelkeztek megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelenek vagytok visszafordulni.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

k 210 447 295 440 kaland elvállalása
(210. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeled egy görényteknõc (#134).

*** 1. KÖR *** A nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sorvasztást. A görényteknõc végtagjai sorvadnak. Megrohamozod a görényteknõcöt. A görényteknõc máris elõtted terem! A csontváz harcos elindul a görényteknõc felé. Bagó a görényteknõc irányába megy. Támadod a görényteknõcöt. Felé ütsz bal karmoddal. (43 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megpróbálod megmarni. (61 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Elõresuhintasz farkaddal. (45 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A görényteknõc halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 149 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 0/0, a nekropoid: 0/0, a csontváz harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak is jut 6%. Bagó eszik. (+25% jóllakottság.)
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 65 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.

(447. kaland:) A kõházikó persze még mindig ugyanott áll, ahol utoljára láttad. Odalépsz az ajtóhoz, egy erõteljes mozdulattal belököd, de rögtön hátra is ugrasz. Semmi sem történik! Felbátorodva, belépsz az ajtón. Egy elõszobában találod magadat. Továbbmész. Hohó, micsoda érdekesség! Tökéletes sötétség vesz körül. Lábaddal kitapogatod, hogy vékony pallók vezetnek több irányba, mellettük feneketlen szakadék. Nem lehet tudni, hogy melyik palló vezet tovább, és melyik sérült, törött, zsákutca, amely a semmibe vezet. Legalább rövid idõre körül kellene nézned egy legalább 5-ös erejû vakító fénnyel! Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy vakító fényt. Fény támad egy rövid idõre. Elborzadsz, látva, hogy egy palló kivételével mindegyik a biztos halálba vezetett volna. Még mindig óvatosan, de azért bizalommal mész végig a megfelelõ pallón. (-5 vp.)
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura: 1-es méretû 3-as szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** A nekropoid elmormol egy sorvasztás varázslatot. A halál sekrestyése végtagjai sorvadnak. A sötét elf nekromanta elmormol egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! A halál sekrestyése odajön hozzád. Megközelíted a halál sekrestyését. Bagó megközelíti a sötét elf nekromantát. A csontváz harcos a sötét elf nekromanta felé mozog. A halál sekrestyése rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Elkerülted. Megtámadod a halál sekrestyését. Odacsapsz bal karmoddal. (46 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Vastag bõrét szaggatod. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (65 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (50 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Fantasztikus illatod hat rá (20 sebzés). A halál sekrestyése halálhörgés közepette a földre zuhan. Bagó a sötét elf nekromantát támadja. A csontváz harcos a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A nekropoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A sötét elf nekromanta sebzõdik 16 ép-t. A sötét elf nekromanta ellõ egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gyógyító szellõ. Gyógyítja a sötét elf nekromantát (+18 ép). A sötét elf nekromanta irányába mozogsz. Megtámadod a sötét elf nekromantát. Felé ütsz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (50 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Illatod zavarja (22 sebzés). A sötét elf nekromanta holtan terül el.
[A csatában összesen 267 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 7/0, a nekropoid: 16/0, a csontváz harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 9%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, 30 arany és 2 hamis arany. A nekropoid zabál. (+25% jóllakottság.)
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Egy õrszobába jutsz, amelyben egy mulatságos kinézetû galetki üldögél egy sakktábla elõtt. - Van kedved játszani? - kérdi. Tétován bólintasz.
[IQ próba 12-es küszöbre: sikeres] Kemény csatában megvered a lika-sárga pöttyös bõrû, hatszarvú lényt. Láthatóan nem bánja a vereséget, sõt, megmutat egy csapóajtót az asztalon. - Erre mehetsz tovább - mutatja.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 77 arany és egy vassisak.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 74% lélekenergia.

(295. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet, odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. A száraz kéreggel borított padló recseg-ropog a lábad alatt.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Óvatos vagy, kitapogatod magad elõtt a földet. Egy verem! Szerencsésen észrevetted, elkerülöd.
Hohó! Nem más hömpölyög elõtted, mint maga a csatorna, tele mindenféle gusztustalan szerves származékkal! Ha tovább akarsz jutni, át kell rajta kelned. A bûz már most is émelyítõ!
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikeres] Megacélozod magad, és átgázolsz a fortyogó miazmán. Ha nem volna ilyen erõs a szervezeted, elájulnál a bûztõl! Odaát kimászol. Hú, most aztán jó szagod lett!
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(440. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 savelementál (#147).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy sorvasztás varázslatot. Az 1. savelementál megúszta! A 2. savelementál közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. savelementál irányába mozogsz. Az 1. savelementál a csontváz harcos irányába megy. A csontváz harcos elindul az 1. savelementál felé. Bagó az 1. savelementál felé mozog. A 2. savelementál rád támad. A 2. savelementál savat lehel rád. (18 ép-t sebzõdtél). Támadod a 2. savelementált. Felé döfsz bal karmoddal. (52 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (61 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (47 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A 2. savelementál halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. savelementál és a csontváz harcos egymással harcolnak. Bagó az 1. savelementált támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a nekropoid elmormol egy életszívást. Az 1. savelementál 16 ép-t sebzõdik. Megtámadod az 1. savelementált. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (40 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Elõrehajolva harapni próbálsz. Félrehajolt. Elõresuhintasz farkaddal. El sem találtad. Az 1. savelementál és a csontváz harcos egymással harcolnak. A csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Bagó és az 1. savelementál egymással harcolnak. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a nekropoid elvarázsol egy életszívást. Az 1. savelementál sebzõdik 16 ép-t. Megtámadod az 1. savelementált. Rávágsz bal karmoddal. (60 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (57 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (54 ép-t sebeztél). Az 1. savelementál halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 327 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 31/0, a nekropoid: 32/0, a csontváz harcos: 6/59.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+48%). Szolgáidnak 13% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy malachit karkötõ, 39 arany és 3 hamis arany.
A falon hat, rúd alakú bemélyedést látsz, a földön három farúd hever. Jó kis játék!
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Felemelsz egy rudat, és lassan, óvatosan elkezded becsúsztatni az elsõ mélyedésbe. Félúton akad egy kicsit! Lassan kihúzod, és másik nyílásba tolod. Koppanásig be tudod tolni. Miután mindhárom rudat behelyezted a megfelelõ nyílásokba, feltárul egy rejtekajtó.
Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 62 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csontváz harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]

le 808 elrakod a 808. tárgyat
Leveszed a woorgard vértet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]

be 14 meglátogatod a 14. épületet
Ellátogatsz a Tisztogatók Klánjának épületébe. [Érj el 20-as gyorsaságot.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Egy igazi tisztogatónak mindig mesés gyûjteménye van a torzszülöttek irtására alkalmas szerszámokból. Látogass meg minket, és hozd magaddal a legalább 20 különbözõ fajta fegyverbõl álló gyûjteményedet!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

kf 808 bekészíted a 808. tárgyat
Felveszed a woorgard vértet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

m 17 1 2334 4423 3322 1 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 17,1) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 18,1) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142).

*** 1. KÖR *** A nekropoid varázshatalma segítségével elmond egy sorvasztást. A halál sekrestyése megúszta! A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. A sötét elf nekromanta elõhív egy titánok szele varázslatot. A halál sekrestyése feléd rohan. A halál sekrestyése felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A csontváz harcos a sötét elf nekromanta irányába megy. Bagó a sötét elf nekromanta irányába megy. A halál sekrestyése rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Támadod a halál sekrestyését. Felé ütsz bal karmoddal. (51 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-6 ép) Roncsoltál. Harapásra nyitod szádat. Mellétrafáltál. Ostorként csattantasz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Csodás illatod hatással van rá (20 sebzés). A halál sekrestyése holtan terül el. A csontváz harcos a sötét elf nekromantát támadja. Bagó a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy életszívást. A sötét elf nekromanta 16 ép-t sebzõdik. A sötét elf nekromanta ellõ egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot. A sötét elf nekromanta gyógyul 18 ép-t. Megrohamozod a sötét elf nekromantát. Támadod a sötét elf nekromantát. Odacsapsz bal karmoddal. Félrehajolt. Harapásra nyitod szádat. Elhibáztad. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Illatozol (19 sebzés). A csontváz harcos a sötét elf nekromantát támadja. Bagó a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** A nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A sötét elf nekromanta sebzõdik 16 ép-t. A sötét elf nekromanta hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 166 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 32/0, a nekropoid: 32/0, a csontváz harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%). Szolgáidnak 9% jut. Viszed, ami mozdítható: egy xenópete, 33 arany és egy hamis arany. Bagó kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 18,2) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Üres szobába érkezel.
(M 18,3) Irány dél! A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 17,3) Nyugat felé folytatod a felderítést. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben tûzféreg tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 9 növényt kapott, és az állatokat napi 8 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat -4 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 1-es fejadagnál, 2 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat -6 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 6-os fejadagnál 3 óráig világították a milgandokkal, 9 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 2-es fejadagot adott X állatnak, és 1 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 17,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 17,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 19,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 18,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 18,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 18,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 19,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 19,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 18,2) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]

p portyázás
Elhagyod a labirintust. Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Professor Draak, egy hatalmas termetû, torzonborz, erõt és bölcsességet sugárzó férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Felszerelése: Akadémiai nyaklánc, a szellemek ónixgyûrûje, a sas ónix karkötõje, a ragadozó szöges öve, a kobra hosszú íja, a gepárd ezüst fejpántja, a tudás zafírja, a sün ónix karkötõje, a gyorsaság zöld köntöse, cseppkõ gyûrû, óriás fülbevaló, a pontosság vaspajzsa, asztrálgyöngy, a harcmûvész aranyozott fülbevalója, a sebezhetetlenség vándorcsizmája, a pók smaragdgyûrûje, a tökéletesség ébenfa lándzsája, vörös karkötõ, a harcmûvész aranyozott nyaklánca, a káosz sárkányának láncinge, a káosz második szimbóluma. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a maug entitás. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]

m 10 2 811 4144 3144 4443 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,2) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8 11) A legközelebbi feladat megoldásánál 11 lesz a válaszod.
(M 9,2) Nyugatra mész tovább. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Történt egyszer, hogy egy koreni sün alomban csak nõstény koreni sün született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 11 mázsa rágcsálót, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 6 mázsa rágcsálót. Ezek a falánk lények tehát összesen 847 mázsa rágcsálót pusztítottak el. Hány koreni sün volt egy alomban?
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [11] - Jól válaszoltál! - hallod a síri hangot. Elégedetten mosolyogsz. (+20% lélekenergia.)
(M 9,1) Merre tovább? Északra! Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja. Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (kaptál 20 TVP-t.)
(M 8,1) Csendben lépkedsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 7,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) és egy orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** A nekropoid elmond egy sorvasztás varázslatot. Az orgling sámán végtagjai sorvadnak. Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Az orgling kutya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Bagó megközelíti az orgling disznót. A csontváz harcos megközelíti az orgling sámánt. Az orgling disznó Bagó irányába megy. Támadod az orgling kutyát. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (50 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Pofádat nagyra tátva harapsz. (58 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Odacsapsz farkaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Fantasztikus illatod hat rá (10 sebzés). Az orgling kutya kileheli lelkét. Bagó és az orgling disznó egymással harcolnak. A csontváz harcos az orgling sámánt támadja. Bagó megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a nekropoid elmormol egy életszívást. Az orgling sámán 16 ép-t sebzõdik. Heves kézmozdulatok közepette az orgling sámán elmormol egy titánok szelét. Megtámadod az orgling sámánt. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (50 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Nem találtál. Lesújtasz farkaddal. Elhibáztad. Illatodat döbbenten szippantja be (17 sebzés). Az orgling disznó és Bagó egymással harcolnak. Bagó megtántorodik. A csontváz harcos az orgling sámánt támadja. Az orgling sámán halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a nekropoid elmormol egy életszívást. Az orgling disznó 16 sebzést kap. Az orgling disznó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A csontváz harcos az orgling disznót rohamozza. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Felé suhintasz bal karmoddal. (44 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Harapni próbálsz. (62 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (53 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (4 sebzés). Az orgling disznó holtan terül el.
[A csatában összesen 287 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 53/21, a nekropoid: 32/0, a csontváz harcos: 17/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 12%. Összegyûjtöd a "kincset": egy üvegszimbólum, 62 arany és 5 hamis arany. A nekropoid az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 7,2) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy ratifikátor (#151) [aura: 3-as méretû 15-ös szintû jobb csáp.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a nekropoid elvarázsol egy sorvasztást. A ratifikátor elkerülte a varázslatot. A ratifikátor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A ratifikátor feléd rohan. Bagó a ratifikátor irányába megy. A csontváz harcos elindul a ratifikátor felé. Támadod a ratifikátort. Felé döfsz bal karmoddal. (45 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-10 ép) Roncsoltál. Acsarogva harapni próbálsz. (55 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) Ostorként csattantasz farkaddal. (53 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) Vámpirizálsz (+5 ép). A ratifikátor hörögve elterül. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 0/0, a nekropoid: 0/0, a csontváz harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Szolgáidnak is jut 7%. A csontváz harcos kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 7,1) Északi irányba folyatod utadat. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 6,1) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 5,1) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 4,1) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146).

*** 1. KÖR *** A 2. káoszkígyó elõhív egy csendvarázs varázslatot. Ezt most megúsztad. Az 1. káoszkígyó elmormol egy csendvarázs varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. Az 1. káoszkígyó elkerülte a varázslatot. Megközelíted az 1. káoszkígyót. A csontváz harcos a 2. káoszkígyó felé mozog. Bagó megközelíti az 1. káoszkígyót. Megtámadod az 1. káoszkígyót. Felé suhintasz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (14 sebzés). A csontváz harcos a 2. káoszkígyót támadja. Bagó az 1. káoszkígyót támadja. Az 1. káoszkígyó hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** A 2. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! Síri csend telepedik rád. Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy életszívás varázslatot. A 2. káoszkígyó sebzõdik 16 ép-t. Megtámadod a 2. káoszkígyót. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (60 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (12 sebzés). A 2. káoszkígyó hörögve elterül.
[A csatában összesen 182 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 46/0, a nekropoid: 16/0, a csontváz harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+44%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 13% jut. Viszed, ami mozdítható: 2 káoszkígyó pikkely.
(M 3,1) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 2,1) A négy égtáj közül nyugatot választod. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) és egy orgling disznó (#84) [aura: imm.mérg.gázra: 16.].

*** 1. KÖR *** A nekropoid elmormol egy sorvasztás varázslatot. Az orgling sámán végtagjai sorvadnak. Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Megrohamozod az orgling kutyát. Az orgling disznó a csontváz harcost rohamozza. A csontváz harcos megközelíti az orgling disznót. Bagó az orgling sámán irányába megy. Megtámadod az orgling kutyát. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (49 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõrehajolva harapni próbálsz. (60 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (47 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (9 sebzés). Az orgling kutya halálos sebet kapva a földre zuhan. Az orgling disznó és a csontváz harcos egymással harcolnak. A csontváz harcos megtántorodik. Bagó az orgling sámánt támadja.
*** 2. KÖR *** A nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az orgling sámán 16 sebzést kap. Néhány rövid kézmozdulat után az orgling sámán létrehoz egy titánok szele varázslatot. Támadod az orgling sámánt. Odacsapsz bal karmoddal. (49 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Acsarogva harapni próbálsz. (61 ép-t sebeztél). Mérgezed! Lecsapsz farkaddal. (58 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (17 sebzés). Az orgling sámán kileheli lelkét. Az orgling disznó és a csontváz harcos egymással harcolnak. A csontváz harcos megtántorodik. A csontváz harcos hörögve elterül. Bagó nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van.
*** 3. KÖR *** A nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. Az orgling disznó 16 sebzést kap. Megindulsz az orgling disznó felé. Már ott is vagy! Bagó az orgling disznó felé mozog. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Odacsapsz bal karmoddal. (40 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (62 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (4 sebzés). Az orgling disznó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 422 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 40/0, a nekropoid: 32/0, a csontváz harcos: 3/54.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Szolgáidnak is jut 12%. Elrakod a zsákmányt, ami egy üvegszimbólum. A nekropoid zabál. (+25% jóllakottság.)
(M 2,2) A folyosó délre tart. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Útközben észreveszel egy liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csontváz harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

az 2096 tárgy azonosítása
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat. A tudás kõamulettje: értéke 93 arany. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +3 intelligencia.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

ee 24417 1152 1166 1108 1138 134 sok-sok eladás
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Felkeresed a szint vegyesboltját. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében nyílpuska (#133) 54 ap, ében láncing (#134) 72 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran öv (#137) 54 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, villámöv (#172) 72 ap, díszes villámöv (#177) 126 ap, suhanó csizma (#195) 72 ap, pikkelypáncél (#223) 54 ap, törpe balta (#224) 7 ap, kék szem szimbólum (#260) 378 ap, lelakatolt ládikó (#310) 540 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 231 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69 ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap, bíbor láncing (#1032) 194 ap, bõr mellvért (#1046) 112 ap, bronz mellvért (#1047) 177 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, nagy pajzs (#1062) 86 ap, vaspajzs (#1063) 159 ap, vassisak (#1076) 41 ap, szárnyas sisak (#1077) 86 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 69 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 69 ap, csillogó fejpánt (#1108) 138 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 69 ap, zangrozi csizma (#1123) 138 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 62 ap, díszes köpeny (#1138) 129 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 69 ap, díszes köntös (#1153) 138 ap, könnyû íj (#1271) 41 ap, hosszú íj (#1272) 86 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 69 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap, görbekard (#1316) 41 ap, hosszúkard (#1317) 86 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 86 ap, hosszú lándzsa (#1333) 159 ap, a gyorsaság bõr mellvértje (#3746) 287 ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 200 ap, a védekezés vassisakja (#4676) 216 ap, a védekezés vándorcsizmája (#4721) 200 ap, az élet bíbor láncinge (#5082) 462 ap, az élet malachitgyûrûje (#5277) 336 ap, a gladiátor csatos öve (#6116) 254 ap, a törpék kerek pajzsa (#6461) 274 ap, a harcos utazóköpenye (#7886) 254 ap, a harcos átlátszó köntöse (#7902) 403 ap, a merénylõ karikaszimbóluma (#11111) 267 ap, a sas bõr mellvértje (#15896) 345 ap, a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) 259 ap, az energia könnyû íja (#18821) 274 ap, a kígyó ezüst fejpántja (#19107) 403 ap, a tûz szöges öve (#22318) 449 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 118 ap, a jég könnyû láncinge (#22631) 244 ap, a jég kerek pajzsa (#22661) 157 ap, a jég vívótõre (#22903) 457 ap, az enyészet karikaszimbóluma (#23261) 151 ap, az enyészet nehéz nyílpuskája (#23337) 324 ap, a villám csonttõre (#23801) 142 ap, a méreg kék köpenye (#24087) 263 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 142 ap, a méreg ezüst fülbevalója (#24207) 263 ap, a méreg hosszú íja (#24222) 287 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 157 ap, a regenerálódás díszes pikkelyvértje (#24417) 324 ap, a sün csontamulettje (#25047) 270 ap, a szalamandra bõr mellvértje (#25796) 228 ap, a szalamandra csepp fülbevalója (#26006) 138 ap, a szalamandra hosszúkardja (#26067) 287 ap, a yeti kerek pajzsa (#26261) 157 ap, a yeti nagy pajzsa (#26262) 287 ap, a yeti karikaszimbóluma (#26411) 151 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441) 142 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 157 ap, az elektromosság malachitgyûrûje (#27327) 270 ap, a légzés gyalogos lándzsája (#27882) 287 ap, az ellenállás ezüst fejpántja (#28557) 270 ap, az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 270 ap, a sólyom kerek pajzsa (#29411) 157 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 138 ap. Eladsz 1 a regenerálódás díszes pikkelyvértjét 87 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladsz 1 átlátszó köntöst 18 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 csatos övet 5 aranyért. Eladsz 1 csillogó fejpántot 37 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 2 díszes köpenyt 68 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 14 ében láncinget 322 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 16 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

ee 1061 1150 1060 223 232 4 sok-sok eladás
Eladsz 1 kerek pajzsot 11 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 köntöst 2 aranyért. Eladsz 1 pajzsot 5 aranyért. Eladsz 2 pikkelypáncélt 34 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 szent templomi maszkot 127 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladsz 10 törpe pikkelyvértet 140 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

ee 1136 1001 225 260 7 224 sok-sok eladás
Eladsz 1 utazóköpenyt 5 aranyért. Eladsz 1 vas lemezpáncélt 41 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 óriás fülbevalót 116 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 6 hamis arany lapul!
Eladsz 1 kék szem szimbólumot 121 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 6 hamis arany lapul!

[Takarítás a barlangodban:] Eladsz 5 kést 5 aranyért. Eladsz 9 sziklarepeszt 9 aranyért. Eladsz 1 rozsdás kardot 3 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 5 harci fejszét 25 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 4 törpe baltát 8 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

h 8 100 8. tárgy használata
Elhagyod a boltot. Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod megnõtt, új mérete 16.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

be 29 30 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 3000 aranyat kívánsz eljátszani, 30 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 drágakõ.
[4. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[7. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[9. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1600 arany.
[11. kör:] Felfigyelsz egy, az asztalok közt ügyködõ tolvajra. Hamarosan látod, hogy az õröknek is szemet szúrt, elkapják és kidobják.
[12. kör:] Ebben a körben a nyereményed 200 arany.
[14. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 hõsiesség itala.
[17. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 zöld manaital.
[18. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 hõsiesség itala.
[20. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[21. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 sárga gyógyital.
[22. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 arany tóken. [ld. enc.]
[23. kör:] Ebben a körben a nyereményed 100 arany.
[25. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[27. kör:] Ebben a körben a nyereményed 600 arany.
[29. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 óriásnövés itala.
[30. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a káosz õrült pajzsa.
A maradék körökben sajnos veszítettél. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419).

*** 1. KÖR *** A nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. A xenomorf csecsemõ végtagjai sorvadnak. A xenomorf csecsemõ feléd rohan. A xenomorf csecsemõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A csontváz harcos elindul a xenomorf csecsemõ felé. Bagó megközelíti a xenomorf csecsemõt. A xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd suhint jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Elõre szúr bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-12%). A xenomorf csecsemõt próbálod megsebezni. Felé ütsz bal karmoddal. (48 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A fogaiddal támadsz. (64 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Megérzi illatodat (15 sebzés). A xenomorf csecsemõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 189 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bagó: 0/0, a nekropoid: 0/0, a csontváz harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Szolgáidnak is jut 8%. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2232 sebzést okoztál, és 148 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 209 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 504 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kara Sloan, egy gyanúsan kedvesen mosolygó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 102. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (15) / 6.35
[2] IQ: 10 (15) / 5.30
[3] ügyesség: 10 (13) / 1.45
[4] egészség: 12 (15) / 2.32
[5] mágia: 11 (15) / 1.74
[6] gyorsaság: 17 (14) / 0.87
[9] Méret/ép: 188 (269) / 269
Min. méret: 190
Barlangméret: 190
PONTJAID
Varázspont: 164 / 151
Képességpont: 30 / 59%
Hõsi pont: 56 (5)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 61%
Galetki erõ: 747 / 417
Hírnév : 816
Jóllakottság: 157%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 22 (0)
Galetki gyõzelmek: 11 (0)
Torzsz. csaták: 734 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 695 (11)
Leölt torzszülött: 1212 (27)
Pszi csaták: 47 (0)
Pszi gyõzelmek: 26 (0)
Ájulások száma: 16 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: tisztogató (29)
Speciális képességeid:
+10 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +2 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 30-as Klánkalandot (KK 30)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Mutass be legalább 20 különbözõ fajta fegyvert. 3.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 14 (27) / 6.02 [15] regeneráció: 14 (22) / 0 [16] tüskés bõr: 10 (14) / 0
[17] vastag bõr: 11 / 0.80 [18] tûzimmunitás: 4 (5) / 2.40 [19] hidegimmunitás: 4 (5) / 0
[20] savimmunitás: 4 (5) / 0 [21] elkt.immunitás: 4 (5) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 4 (5) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 3 / 0 [24] rezisztencia: 6 / 0 [25] illat: 13 (15) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 9 / 1.83 [47] zárnyitás: 8 / 3.90
[48] mászás: 7 / 1.51 [49] rugalmasság: 6 / 0.40 [50] meggyõzõkészség: 6 (8) / 4.70
[51] transzformáció: 3 / 0.81 [52] auraészlelés: 6 / 1.48 [53] ékszerészet: 3 / 1
[54] kereskedelem: 7 / 4.73 [55] szívósság: 10 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 7 / 3.56
[57] gyógynövények: 6 / 2.43 [58] nyomkeresés: 11 (13) / 3.35 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.85
[60] pszi támadás: 9 / 3.19 [61] pszi energia: 9 / 2.34 [62] lopás: 7 / 1.14
[63] éberség: 3 / 0.45 [64] átokszórás: 10 (12) / 2.80 [65] álcázás: 11 / 0.25
[66] lopakodás: 6 / 0.43 [67] régészet: 5 / 0.95 [68] zene: 5 / 4.05
[69] tanulás: 5 / 0.80 [70] idézés: 3 / 0 [71] javítás: 12 / 3.20
[72] építés: 8 / 1.27 [73] felderítés: 5 / 0.25    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 16 (19) / 0.19 [101] szakért.: 10 (13) / 2.46 [102] roncsolás: 12 (14) / 0  
fog [103] méret: 16 (18) / 0 [104] szakért.: 10 (12) / 2.40 [105] sebzõ méreg: 9 (11) / 0  
farok [106] méret: 16 (18) / 0 [107] szakért.: 8 (10) / 2.32 [108] vámpirizáció: 8 (10) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 4 / 0.06 [149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [37] egokínzás: 4 / 0.06
[48] ellenáll.megtörése: 4 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [152] felejtés: 1 / 0
[13] jégcsóva: 4 / 0.06 [15] jégpajzs: 5 / 0.12 [163] kineport: 3 / 0.40
[27] kisebb gyógyítás: 4 / 0.06 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 1.16 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18
[34] méregfelhõ: 5 / 0.96 [28] óriáserõ: 5 / 0.06 [38] parancs: 5 / 0.06
[128] pszi csáp: 7 / 0.56 [30] sorvasztás: 5 / 0.18 [131] sz.áll.roncsolása: 6 / 1.24
[159] szellemidézés: 3 / 0.16 [167] tombolás: 4 / 0 [132] tudati méreg: 9 / 1.42
[16] tûzpajzs: 5 / 0.06 [14] vakító fény: 5 / 0.12    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 34 méreg                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Bagó, a molitár 54/33 197% 200% 7 / 6.26 harcol
[2] nekropoid 48/48 197% 200% 4 / 3.25 harcol
[3] csontváz harcos 50/50 114% 120% 1 / 0.32 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
b 1
kf 250 100
ep 14 15
le 250

HARCI PROGRAMOD
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #79. Prioritás: 100.
1: méregfelhõ t.var. ha a harc 2, köre van, és ha ellenfeled #131.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 0 61; VI erõ:150% ép:30%; PV 5 4 3 6; PSZ 46 47 48 66; HE 1; PT 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #10 (1. épület), #19 (7. épület), #29 (8. épület), #50 (20. épület), #430 (99. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3833. Jelenleg az istálló építésén dolgozol, eddig 161 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Gommarion. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 7 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bûz csatos öve (#29066) * 1 a gólem köpenye (#8335) 1 a káosz õrült pajzsa (#11424)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) * 1 a tökéletesség vándorcsizmája (#21821) 1 a tûz kék köpenye (#22287)
* 1 ezüst fejpánt (#1107) * 1 ezüst nadrág (#176) 1 mintrogi erõöv (#262)
1 vassisak (#1076) * 1 woorgard vért (#808)

Ékszerek, kincsek
1 a háború köve (#156) 1 a ragadozó ezüst nyaklánca (#20082) * 1 a sün keresztszimbóluma (#25063)
1 a szakács üstje (#192) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957)
* 1 a tökéletesség márványgyûrûje (#21926) 2 a tudás kõamulettje (#2096) 10926 arany (#1)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254)
137 drágakõ (#2) 1 ezüst fülbevaló (#1257) * 1 ezüstmedál (#208)
1 görényfarok (#189) 700 hamis arany (#809) * 1 Istencsászár obszidiángyûrûje (#42180)
2 kõamulett (#1196) 2 malachit karkötõ (#1241) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 7 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 arany tóken (#764) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 fekete csuha (#586)
6 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209) 2 hebrencs csapda (#582)
1 kötél (#128) 5 Krónika (#783) 1 mandolin (#19)
1 nekrofun medál (#513) 1 Urgod kémszeme (#533)

Fegyverek
1 a légzés hosszúkardja (#27867) 1 a méreg íja (#24220) 1 a szalamandra rövid tõre (#26052)
1 a yeti barbár lándzsája (#26531) 1 barbár lándzsa (#1331) 2 csonttõr (#1301)
12 ében nyílpuska (#133) 12 ében tündekard (#132) 1 hosszú íj (#1272)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 tõr (#1300)
1 törp szekerce (#235) 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 8 csótányláb (#25) 9 elfu moha (#33)
5 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50) 16 gyilkos boróka (#27)
2 hatalom kék itala (#58) 17 hónakkupók (#30) 5 hõsiesség itala (#52)
1 immunitás itala (#71) 1 kihívás itala (#68) 12 liánvirág (#24)
1 mágiaellenállás (#76) 19 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
11 mézfû (#29) 13 mitulen fû (#20) 1 muskil (#37)
6 óriásnövés itala (#60) 17 ragálygomba (#26) 3 rémcserje (#34)
1 sárga gyógyital (#61) 12 sárkányvirág (#32) 9 sötét mák (#23)
5 szemani gomba (#36) 8 tejfonál (#28) 26 üvegcse (#14)
4 védelem itala (#59) 10 velparaj (#35) 19 winropu moha (#22)
4 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 10 barna manakõ (#149) 4 duzzadt xenópete (#479)
32 ekinda haj (#147) 20 elektronit (#141) 9 húsevõ bibe (#151)
12 káoszkígyó pikkely (#230) 2 lemúr hártya (#161) 18 mandibula (#157)
7 molad púp (#16) 8 molitár háj (#165) 3 nordkristály (#146)
1 óriási xenópete (#480) 7 õsi relikvia (#17) 12 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 6 smaragd esszencia (#229) 3 szójer csáprágó (#231)
3 xenópete (#278) 4 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1146 arany (#1), 1 liánvirág (#24), 1 sárga gyógyital (#61), 1 drágakõ (#2), 1 arany tóken (#764), 84 hamis arany (#809), 2 üvegszimbólum (#138), 1 a káosz õrült pajzsa (#11424), 1 malachit karkötõ (#1241), 3 óriásnövés itala (#60), 2 zöld manaital (#63), 1 a gólem köpenye (#8335), 2 káoszkígyó pikkely (#230), 1 mintrogi erõöv (#262), 1 xenópete (#278), 5 hõsiesség itala (#52), 1 vassisak (#1076).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 2 pikkelypáncél (#223), 1 utazóköpeny (#1136), 1 szent templomi maszk (#232), 4 törpe balta (#224), 5 kés (#5), 1 óriás fülbevaló (#225), 1 pajzs (#1060), 14 ében láncing (#134), 1 csatos öv (#1166), 2 díszes köpeny (#1138), 1 a regenerálódás díszes pikkelyvértje (#24417), 1 vas lemezpáncél (#1001), 1 köntös (#1150), 9 sziklarepesz (#13), 10 törpe pikkelyvért (#4), 1 rozsdás kard (#131), 5 harci fejsze (#12), 1 kék szem szimbólum (#260), 1 átlátszó köntös (#1152), 1 csillogó fejpánt (#1108), 1 kerek pajzs (#1061), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZIKLAÓRIÁS SÁMÁN (189. LÉNY)
A sziklaórások legokosabbjai és legbölcsebbjei közül kerülnek ki a sámánok, akik a szellemekkel tartják a kapcsolatot. Ezek a sámánok éppen olyan jól tudnak gyógyítani, mint szellemet idézni, és a harcban is jó hasznát veszik mágikus tudásuknak.



MINTROGI ERÕÖV (262. TÁRGY)
A Mintrogi erõöv a Mintrogról, az egyik leghíresebb galetki mágusfejedelemrõl kapta nevét. Mintrog egy egész képességnövelõ varázstárgy családot fejlesztett ki néhány száz évvel ezelõtt, a káoszmatériák tanulmányozása közben. Az öv 3-mal növeli az erõdet.



MAUG ENTITÁS (185. LÉNY)
A maug entitásokról a mai napig vitatkoznak a galetki ifjak - vajon tényleg létezik ilyen ocsmány torzszülött? Vagy ez nem más, mint egy próba, egy illúzió, amit az õsök a galetkik tesztelésére találtak ki? Az biztos, hogy nem mindegy, milyen támadási formát alkalmazol a maug entitással szemben - bizonyos módszerek már eleve kudarcra vannak ítélve.



ARANY TÓKEN (764. TÁRGY)
Ha a kaszinóban valaki arany tókent nyer, akkor különleges szerencséje volt. Ilyen esetben át kell sétálnia a kaszinó széfjébe, ahol a kedvéért felnyitják a páncéltermet, és átadnak neki egy különleges nyereményt, amelyet a kaszinó vezetõje véletlenszerûen választ ki, az értéke felõl azonban nem lehet kétséged. Az arany tókenjeid beváltásához a H 764 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ha több arany tókened van, akkor sem szükséges mennyiségi paraméter, azonnal beváltod mindet. Ha több arany tókened van, és nincs tárgyhelyed már, a beváltást nem hajtod végre, nehogy elvesszen a nyeremény.
Az arany tókenekkel még egy dolgot csinálhatsz: ha legalább 5-öt összegyûjtesz, átválthatod õket 1 platina tókenre a kaszinó körül lebzselõ spekulánsoknál. Ehhez a Tóken Csere: TCS {tóken} {mennyiség} parancsot add ki. Pl. a TCS 764 10 parancs hatására átváltasz 10 arany tókent 2 platinára. Nem átadható.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.