Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bíbor möszék
Küldd el képeslapként!
"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 16:12:50 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3833-10

Karakterszám: 3833 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 10 Játékhét: 53
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 52
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 13. 9h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2017. dec. 14.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

KARA SLOAN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

be 4 54 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a kereskedelem képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

kno 54 3 54. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a kereskedelem szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a kereskedelem szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

kno 50 2 50. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

m 7 2 1422 4332 4332 333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,2) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 7,1) Északra mész. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej feléd rohan. Megindulsz a polipfej felé. Már ott is vagy! A polipfej rád veti magát. Rád vág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant jobb csápjával. Elhibázta. Ostorként csattant jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Támadod a polipfejet. Savat lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (7 sebzés). A polipfej halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 4 arany.
(M 6,1) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány feléd rohan. Az óriáscsótány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriáscsótány téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (8 ép-t sebzõdtél). Támadod az óriáscsótányt. Elõre szúrsz bal karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (2 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az óriáscsótány rád támad. Elõrehajolva marni próbál. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az óriáscsótányt. Lesújtasz bal karmoddal. (8 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (1 sebzés). Az óriáscsótány hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%).
(M 7,1) Tovább keletre! Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 8,1) A következõ terem keletre van, így arra mész. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (+1 méret.)
(M 7,1) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 7,2) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 7,3) A délre vezetõ folyosót követed. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 8,3) A négy égtáj közül keletet választod. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 7,3) Irány nyugat! Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 7,4) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 7,5) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 8,5) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy sziklozug (#9).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a sziklozugot. A sziklozug közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a sziklozugot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (10 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (6 sebzés). A sziklozug kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+11% jóllakottság.)
(M 8,6) A délre vezetõ folyosót követed. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a nohnetárt. A nohnetár feléd rohan. Megtámadod a nohnetárt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (6 sebzés). A nohnetár rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (6 sebzés). A nohnetár halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Elteszed a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
(M 8,7) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (teljesen meggyógyultál.)
(M 8,8) Déli irányba folyatod utadat. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén egy két galetki magas szentélyt látsz, 12 oszlopa csillogó cseppkõbõl van kifaragva, teteje fekete obszidián. A szentély közepén egy fehér márványból kifaragott szobrot látsz. Furcsa! A szobor az ember nevû szánalmas, rég kipusztult torzszülöttekre hasonlít, de így megnézve, tartása nemes, arckifejezése intelligens, mint egy galetkié! Igaz, az évtizedek óta kipusztult faj legidealizáltabb megjelenítése sem lehetne ennyire izmos és szép, no meg ennek hegyes fülei vannak, és ujjai hegyes karmokban végzõdnek. Kellemetlen sejtés lesz benned úrrá, de gyorsan elhessegeted. Letérdelsz a szentélyben, a szobor mellett, és imádkozni kezdesz õseid szelleméhez. Hosszú idõ telik el, végül megszólal egy hang a fejedben: "Üdvözöllek, ifjú galetki! Kiálltad az elsõ próbát, megtaláltad a Csarnokot. Azonban még sok feladat vár rád, számos akadályt kell leküzdened, ha õseid nyomdokába akarsz lépni. Annyi azonban már most bizonyos, hogy képes leszel életben maradni. Kísérjen áldásunk, ahogy a következõ szintre költözöl!" Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, és kaptál 5 képességpontot.)
[52 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

vd vadászat
Elhagyod a Csarnokot. Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** A nohnetár felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nohnetár közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (8 sebzés). A nohnetár halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** A nohnetár felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nohnetár feléd rohan. A nohnetárt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (12 ép-t sebeztél). Illatozol (6 sebzés). A nohnetár rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (7 sebzés). A nohnetár kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a vámpírdenevért. A vámpírdenevér feléd mozog. A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (5 sebzés). A vámpírdenevér rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (9 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (5 sebzés). A vámpírdenevér halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

k 264 kaland elvállalása
(264. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni odáig. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással máris a lebegõ korongon termesz.
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Raisen, egy fekete ruhás, barna szemû, hosszú hajú férfi. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a goblin kobra. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Megindulsz elõre.
A barlang lakója Joref, egy sÃírgÃíszöld bőrű, nyÃílkÃís kis csÃípos férfi. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Jorefet. Joref feléd mozog. Jorefet próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (13 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (6 sebzés). Joref rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod Jorefet. Savat lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (5 sebzés). Joref téged támad. Joref savat lehel rád. (9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Joref rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (8 ép-t sebzõdtél). Támadod Jorefet. Savat lehelsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (7 sebzés). Joref eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%). Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+19 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

h 809 809. tárgy használata
Egyre csak azon töröd a fejed, hogyan lehetne megtudni, hogy vajon tényleg hamis-e az érme, ami hozzád került. Hiszen annyira hasonlít az igazira... Hirtelen megvilágosodsz. Hát persze! A tudósok biztosan meg tudják mondani! Nem is töprengesz hát tovább hiába, inkább egyenest az akadémia felé veszed az irányt. Ahogy ott téblábolsz a bejárat környékén felfigyelsz egy idõs, felettébb szórakozottnak tûnõ professzorra. Rögvest megszólítod, és egybõl a tárgyra térve, máris hevesen gesztikulálva, rendkívül érzékletesen ecsetelni kedzed, micsoda hatalmas bûntény van kibontakozóban, ami az egész Hegyre kiterjed, gazdasági válság lesz, és összeomlás, és káosz, és... Mikor idáig érsz, az agg tudós végre rád emeli a tekintetét. Jól láthatóan csak most vett észre, és semennyire sem érdekli a te összeesküvéselméleted. Szó nélkül lépne tovább, ügyet se vetve rád, de te nem hagyod annyiban. Újra és újra az akadémikus elé lépsz, mikor az megpróbál kikerülnielé téged, és közben be nem áll a szád.
[Meggyõzõkészség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Sikerül igen szemléletesen ecsetelned, miféle bajt fog okozni a hamis arany elterjedése, és végül a vén professzor megadja magát.
- Jól van, hadd lássam azt a nyavalyás érmét! - sóhajtja. - Amíg nem nézem meg, úgysem hagysz békén.
[Tárgyhasználat: 1 hamis arany]
Az idõs férfi átveszi a hamis pénzt, és zsebre vágja.
- Gyere utánam, mindjárt megvizsgálom, de remélem utána már nem zaklatsz tovább ilyen hiábavalóságokkal... - motyogja, mintegy saját magának, és hátra sem nézve rád, belép az akadémia nagykapuján. Gyorsan utána sietsz, és végig szorosan a nyomában maradsz. Hamarosan egy piciny laborban találod magad. Az akadémikus matat kicsit az egyik polcon, aztán egy gyanús színû folyadékkal teli fiolát emel le róla.
- Most lépj hátrébb, mert nem szeretném, ha bajod esne! - mondja, és egy pipettával egy csepp folyadékot cseppent az érmére. A szagáról rögtön felismered, hogy xenó váladékot használt. Az érme egyetlen pillanat alatt felismerhetetlen folttá olvad.
- Nos, az biztos, hogy nem tiszta arany - állapítja meg. - Ha színarany lett volna, egészen más színûvé válna, ami megmarad belõle. Az alapanyag valószínûleg csak nagyon kevés aranyat tartalmaz. Ez minden, amit alaposabb elemzés nélkül meg tudok állapítani, mert nincs több felesleges, elfecsérelni való idõm. Most pedig hagyj magamra! Komolyabb dolgokkal is foglalkoznom kell... Néhány perc múlva már ismét a központi barlangban sétálsz, azon merengve, hogy ha az érme nem aranyból készült, akkor vajon mibõl? A kereskedõ biztos meg tudja mondani! - jutsz végsõ következtetésre. A gondolatot azonnal tett követi, máris loholsz a boltoshoz, aki meglepõen szívélyesen fogad. Mindaddig ki is tart az érdeklõdése, amíg meg nem említed, hogy most épp nem üzletelni, hanem csupán tanácsért jöttél. Erre teljesen megváltozik, kimért, távolságtartó és kissé türelmetlen lesz. Talán, ha megcsillogtatnád az üzletkötési tehetséged, meglátná benned a született kalmárlelket, és máris több érdeklõdést mutatna a problémád iránt.
[Kereskedelem próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Bizalmas hangvételre váltasz, és úgy teszel, mintha láthatatlan hallgatódzóktól tartanál. Suttogva beszélsz, és folyton hátra-hátrasandítasz a bejáratra.
- Hamis arany terjeng a galetkik között! Bizony! És engem, született kereskedõt ez nagyon aggaszt. De hiszen pontosan tudod, hogy mirõl beszélek... A valódi pénz veszíteni fog az értékébõl, és elõbb utóbb a magunkfajta, becsületes kereskedõk mind tönkremennek.
Szerencsére a boltos megsejti benned a pénzsóvár kalandort, és õ is bizalmasabb hangra vált.
- Nos, természetesen én is hallottam errõl a sajnálatos eseményrõl. Sõt, képzeld, még itt, az én boltomban is akadt hamis arany! - mondja felháborodva. - Természetesen én azonnal beszolgáltattam, eszembe sem jutna továbbadni. Tudom én a törvényt! - állítja, de eközben cinkosan rád kacsint. Szó szót követ, és végül arra terelõdik, hogy vajon mibõl készülhetnek a hamisított érmék? Erre a boltos eléd tartja a markát, és kér tõled egy hamis aranyat. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

m 5 4 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,4) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 4,4) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

vd vadászat
Elhagyod a Csarnokot. Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11).

*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér irányába mozogsz. A vámpírdenevér feléd rohan. Megtámadod a vámpírdenevért. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (11 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (5 sebzés). A vámpírdenevér rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A vámpírdenevér rád támad. Megpróbál megmarni fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (6 sebzés). A vámpírdenevér holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

m 4 2 1 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,2) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 4,1) A négy égtáj közül északot választod. Egy jókora, vasalt ládát pillantasz meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz a zárnyitó készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 3-as küszöbre: sikertelen] Ha így nem, megy majd másképp: hozzálátsz, hogy szétverd a ládát. A láda hangos durranással szétrobban. A ravasz csapda persze a kincset is megsemmisítette. (-7 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+9 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

forduló vége
Elhagyod a Csarnokot. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 276 sebzést okoztál, és 80 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 193 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kara Sloan, egy gyanúsan kedvesen mosolygó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 10. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 1.25
[2] IQ: 4 / 2.30
[3] ügyesség: 3 / 0.05
[4] egészség: 4 / 1.01
[5] mágia: 2 / 1.35
[6] gyorsaság: 4 / 0.56
[9] Méret/ép: 51 / 43
Min. méret: 46
Barlangméret: 53
PONTJAID
Varázspont: 10 / 10
Képességpont: 14 / 19%
Hõsi pont: 11 (3)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 2%
Galetki erõ: 112 / 85
Hírnév : 66
Jóllakottság: 159%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (1)
Galetki gyõzelmek: 3 (1)
Torzsz. csaták: 70 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 65 (8)
Leölt torzszülött: 68 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 8 / 4.71 [15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 3 / 0
[25] illat: 7 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 4 / 0.72 [50] meggyõzõkészség: 3 / 0.60 [54] kereskedelem: 3 / 0.15
[66] lopakodás: 3 / 0.18        

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.61      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70; VI erõ:100% ép:35%; PV 5 3 2; PSZ 66 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (9. épület).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 díszes fejék (#135)

Ékszerek, kincsek
88 arany (#1) 1 drágakõ (#2)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)

Fegyverek
3 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 2 liánvirág (#24)
2 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20) 5 üvegcse (#14)
1 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 4 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 4 arany (#1), 3 nohnetár gumó (#212).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 hamis arany (#809).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GOBLIN KOBRA (20. LÉNY)
Egy rég letûnt humanoid faj, a goblin egyik utolsó képviselõje ez a fejlõdésre képtelen torzszülött. Valamilyen mágikus úton keresztezték a káoszkígyók csoportjával, és így egy pikkelyes, kobrafejû, de kétkarú és kétlábú szerencsétlen lényt hoztak létre. A goblin kobrának nemcsak a mérgezõ harapása jelent veszélyt, hanem korlátozott mágikus képessége is - talán ennek köszönhetõ, hogy sértetlenül képes átsétálni a lávapatakokon. Mindezek ellenére, a mágiafalók és a zöldvérûek szívesen vadásznak rá.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.