Karakterszám: |
3833 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
10 |
Játékhét: |
53 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
52 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 13. 9h:03' |
A következõ
fordulód táplálható: 2017. dec. 14. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
KARA SLOAN KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ,
szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
be 4 54 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
a
kereskedelem képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint,
és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos
négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat
te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted
az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
kno 54 3 |
54. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a kereskedelem szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a kereskedelem szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
kno 50 2 |
50. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 3. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
kno 9 2 |
9. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
m 7 2 1422 4332 4332 333 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,2) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 7,1) Északra mész. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva
készülsz a harcra. Ellenfeled egy polipfej (#14).
*** 1. KÖR *** A polipfej feléd rohan. Megindulsz a polipfej felé. Már ott
is vagy! A polipfej rád veti magát. Rád vág bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Lecsap rád bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant jobb
csápjával. Elhibázta. Ostorként csattant jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Támadod a polipfejet. Savat lehelsz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). Megérzi
illatodat
(7 sebzés). A polipfej halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 4 arany.
(M 6,1) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Szerencsétlenségedre,
torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy óriáscsótány
(#7).
*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány feléd rohan. Az óriáscsótány felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Az óriáscsótány téged támad. Csáprágóját próbálja beléd
mélyeszteni.
(8 ép-t sebzõdtél). Támadod az óriáscsótányt. Elõre szúrsz
bal karmoddal.
(7 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(2 sebzés).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az óriáscsótány rád támad. Elõrehajolva marni próbál.
(7
ép-t sebzõdtél). Megtámadod az óriáscsótányt. Lesújtasz bal karmoddal.
(8 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(1 sebzés). Az óriáscsótány
hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+18%).
(M 7,1) Tovább keletre! Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó
maradványai.
(M 8,1) A következõ terem keletre van, így arra mész. Hûs, páradús levegõ
csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat
pillantasz meg. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak!
(+1 méret.)
(M 7,1) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Itt már legyõzted a
torzszülötteket.
(M 7,2) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A termet valaki megtisztította
a torzszülöttektõl.
(M 7,3) A délre vezetõ folyosót követed. Hmm, emlékszel még, itt volt az
egyik próbatétel!
(M 8,3) A négy égtáj közül keletet választod. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 7,3) Irány nyugat! Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván
az újabb próbázókra vár.
(M 7,4) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. A teremben egy elpusztult
torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 7,5) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Egy óriási mancsokkal
felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy
egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. A galetki különbözõ apró feladatokkal
a gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre:
sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 8,5) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel
benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy sziklozug (#9).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a sziklozugot. A sziklozug közelebb jön, hogy
támadhasson. Megtámadod a sziklozugot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(10 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja
be
(6 sebzés). A sziklozug kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%).
Megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+11% jóllakottság.)
(M 8,6) A délre vezetõ folyosót követed. A teremben, ahová érkezel, mocorgás
támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy nohnetár
(#12).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a nohnetárt. A nohnetár feléd rohan. Megtámadod
a nohnetárt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(13
ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(6 sebzés). A nohnetár rád támad. Mélyet
lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(15 ép-t
sebeztél). Illatod elkábítja
(6 sebzés). A nohnetár halálos sebet kapva
a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%).
Elteszed a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
(M 8,7) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Egy gigantikus, fémbõl
öntött trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket
nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti
az Õsök kegyét. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív
hatásban. Már érzed is! (teljesen meggyógyultál.)
(M 8,8) Déli irányba folyatod utadat. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem
látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén egy két galetki
magas szentélyt látsz, 12 oszlopa csillogó cseppkõbõl van kifaragva, teteje
fekete obszidián. A szentély közepén egy fehér márványból kifaragott szobrot
látsz. Furcsa! A szobor az ember nevû szánalmas, rég kipusztult torzszülöttekre
hasonlít, de így megnézve, tartása nemes, arckifejezése intelligens, mint
egy galetkié! Igaz, az évtizedek óta kipusztult faj legidealizáltabb megjelenítése
sem lehetne ennyire izmos és szép, no meg ennek hegyes fülei vannak, és
ujjai hegyes karmokban végzõdnek. Kellemetlen sejtés lesz benned úrrá,
de gyorsan elhessegeted. Letérdelsz a szentélyben, a szobor mellett, és
imádkozni kezdesz õseid szelleméhez. Hosszú idõ telik el, végül megszólal
egy hang a fejedben: "Üdvözöllek, ifjú galetki! Kiálltad az elsõ próbát,
megtaláltad a Csarnokot. Azonban még sok feladat vár rád, számos akadályt
kell leküzdened, ha õseid nyomdokába akarsz lépni. Annyi azonban már most
bizonyos, hogy képes leszel életben maradni. Kísérjen áldásunk, ahogy a
következõ szintre költözöl!" Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen
meggyógyultál, és kaptál 5 képességpontot.)
[52 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
Elhagyod a Csarnokot. Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A déli kõbányák
egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos
csatornaszintjére. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak
a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Velõtrázó ordítást
hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy nohnetár (#12).
*** 1. KÖR *** A nohnetár felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nohnetár közelebb
jön, hogy támadhasson. Támadod a nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(8 sebzés). A nohnetár
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+21%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Megkeresed az egyik
járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Idelent
valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete
még nyomorultabb legyen. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után
találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy nohnetár (#12).
*** 1. KÖR *** A nohnetár felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nohnetár feléd
rohan. A nohnetárt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(12 ép-t sebeztél). Illatozol
(6 sebzés). A nohnetár
rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(8 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(12 ép-t
sebeztél). Illatod zavarja
(7 sebzés). A nohnetár kileheli lelkét. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy
publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába.
Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal
is nehezen boldogulsz. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod,
amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy vámpírdenevér
(#11).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a vámpírdenevért. A vámpírdenevér feléd mozog.
A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(13 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(5
sebzés). A vámpírdenevér rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(9 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(5 sebzés). A
vámpírdenevér halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
(264. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most
is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni
odáig. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba
3-as küszöbre: sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással
máris a lebegõ korongon termesz.
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset
is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Módszeresen kutatsz más galetkik
barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Megközelíted
az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Raisen, egy fekete ruhás, barna szemû,
hosszú hajú férfi. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés
után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához.
Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba
tömnöd! A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni,
és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó
esik. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz,
és távozol. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál,
megtudod, mi az a goblin kobra.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Barlangokat keresel,
amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Hohó! Ez a barlang itt
megfelelõ lesz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog
sor kerülni. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Nem találsz. Akkor biztos
nincs is. Megindulsz elõre.
A barlang lakója
Joref, egy sÃírgÃíszöld bÅrű, nyÃílkÃís kis csÃípos
férfi. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod Jorefet. Joref feléd mozog. Jorefet próbálod
megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(13 ép-t sebeztél).
Fantasztikus illatod hat rá
(6 sebzés). Joref rád veti magát. Kitátja száját,
és fekete savat köp rád!
(12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod Jorefet. Savat lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél).
Megérzi illatodat
(5 sebzés). Joref téged támad. Joref savat lehel rád.
(9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Joref rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát
köp feléd.
(8 ép-t sebzõdtél). Támadod Jorefet. Savat lehelsz ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(7 sebzés). Joref eszméletét vesztve
összeesik. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%).
Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+19 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]
h 809 |
809. tárgy használata |
Egyre csak azon töröd a fejed, hogyan lehetne megtudni, hogy vajon tényleg
hamis-e az érme, ami hozzád került. Hiszen annyira hasonlít az igazira...
Hirtelen megvilágosodsz. Hát persze! A tudósok biztosan meg tudják mondani!
Nem is töprengesz hát tovább hiába, inkább egyenest az akadémia felé veszed
az irányt. Ahogy ott téblábolsz a bejárat környékén felfigyelsz egy idõs,
felettébb szórakozottnak tûnõ professzorra. Rögvest megszólítod, és egybõl
a tárgyra térve, máris hevesen gesztikulálva, rendkívül érzékletesen ecsetelni
kedzed, micsoda hatalmas bûntény van kibontakozóban, ami az egész Hegyre
kiterjed, gazdasági válság lesz, és összeomlás, és káosz, és... Mikor
idáig érsz, az agg tudós végre rád emeli a tekintetét. Jól láthatóan
csak most vett észre, és semennyire sem érdekli a te összeesküvéselméleted.
Szó nélkül lépne tovább, ügyet se vetve rád, de te nem hagyod annyiban.
Újra és újra az akadémikus elé lépsz, mikor az megpróbál kikerülnielé
téged, és közben be nem áll a szád.
[Meggyõzõkészség próba 7-es küszöbre:
sikeres]
Sikerül igen szemléletesen ecsetelned, miféle bajt fog okozni a hamis arany
elterjedése, és végül a vén professzor megadja magát.
- Jól van, hadd
lássam azt a nyavalyás érmét! - sóhajtja. - Amíg nem nézem meg, úgysem
hagysz békén.
[Tárgyhasználat: 1 hamis arany]
Az idõs férfi átveszi a hamis pénzt, és zsebre vágja.
- Gyere utánam, mindjárt
megvizsgálom, de remélem utána már nem zaklatsz tovább ilyen hiábavalóságokkal...
- motyogja, mintegy saját magának, és hátra sem nézve rád, belép az akadémia
nagykapuján. Gyorsan utána sietsz, és végig szorosan a nyomában maradsz.
Hamarosan egy piciny laborban találod magad. Az akadémikus matat kicsit
az egyik polcon, aztán egy gyanús színû folyadékkal teli fiolát emel le
róla.
- Most lépj hátrébb, mert nem szeretném, ha bajod esne! - mondja,
és egy pipettával egy csepp folyadékot cseppent az érmére. A szagáról
rögtön felismered, hogy xenó váladékot használt. Az érme egyetlen pillanat
alatt felismerhetetlen folttá olvad.
- Nos, az biztos, hogy nem tiszta
arany - állapítja meg. - Ha színarany lett volna, egészen más színûvé
válna, ami megmarad belõle. Az alapanyag valószínûleg csak nagyon kevés
aranyat tartalmaz. Ez minden, amit alaposabb elemzés nélkül meg tudok
állapítani, mert nincs több felesleges, elfecsérelni való idõm. Most
pedig hagyj magamra! Komolyabb dolgokkal is foglalkoznom kell... Néhány
perc múlva már ismét a központi barlangban sétálsz, azon merengve, hogy
ha az érme nem aranyból készült, akkor vajon mibõl? A kereskedõ biztos
meg tudja mondani! - jutsz végsõ következtetésre. A gondolatot azonnal
tett követi, máris loholsz a boltoshoz, aki meglepõen szívélyesen fogad.
Mindaddig ki is tart az érdeklõdése, amíg meg nem említed, hogy most épp
nem üzletelni, hanem csupán tanácsért jöttél. Erre teljesen megváltozik,
kimért, távolságtartó és kissé türelmetlen lesz. Talán, ha megcsillogtatnád
az üzletkötési tehetséged, meglátná benned a született kalmárlelket,
és máris több érdeklõdést mutatna a problémád iránt.
[Kereskedelem próba
5-ös küszöbre: sikeres]
Bizalmas hangvételre váltasz, és úgy teszel, mintha láthatatlan hallgatódzóktól
tartanál. Suttogva beszélsz, és folyton hátra-hátrasandítasz a bejáratra.
- Hamis arany terjeng a galetkik között! Bizony! És engem, született kereskedõt
ez nagyon aggaszt. De hiszen pontosan tudod, hogy mirõl beszélek... A
valódi pénz veszíteni fog az értékébõl, és elõbb utóbb a magunkfajta,
becsületes kereskedõk mind tönkremennek.
Szerencsére a boltos megsejti
benned a pénzsóvár kalandort, és õ is bizalmasabb hangra vált.
- Nos,
természetesen én is hallottam errõl a sajnálatos eseményrõl. Sõt, képzeld,
még itt, az én boltomban is akadt hamis arany! - mondja felháborodva.
- Természetesen én azonnal beszolgáltattam, eszembe sem jutna továbbadni.
Tudom én a törvényt! - állítja, de eközben cinkosan rád kacsint. Szó szót
követ, és végül arra terelõdik, hogy vajon mibõl készülhetnek a hamisított
érmék? Erre a boltos eléd tartja a markát, és kér tõled egy hamis aranyat.
Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
m 5 4 4 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,4) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 4,4) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Alapos körbevizsgálódás
után sem találsz semmi fontosat itt.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
Elhagyod a Csarnokot. Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban
kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek
lakóhelyét. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik
pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Valami mozdul a sötétben. Igen!
Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy vámpírdenevér
(#11).
*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér irányába mozogsz. A vámpírdenevér feléd rohan.
Megtámadod a vámpírdenevért. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(11 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(5 sebzés). A vámpírdenevér
rád veti magát. Beléd próbál marni fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A vámpírdenevér rád támad. Megpróbál megmarni fogával.
(5
ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Savat
lehelsz ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(6
sebzés). A vámpírdenevér holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]
m 4 2 1 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,2) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 4,1) A négy égtáj közül északot választod. Egy jókora, vasalt ládát pillantasz
meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz a zárnyitó
készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 3-as küszöbre: sikertelen] Ha
így nem, megy majd másképp: hozzálátsz, hogy szétverd a ládát. A láda hangos
durranással szétrobban. A ravasz csapda persze a kincset is megsemmisítette.
(-7 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+9 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Elhagyod a Csarnokot. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben
a körben +6 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 276
sebzést okoztál, és 80 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
193 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Kara Sloan, egy gyanúsan kedvesen mosolygó nõ vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 10. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 1.25 |
[2] IQ: |
4 / 2.30 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.05 |
[4] egészség: |
4 / 1.01 |
[5] mágia: |
2 / 1.35 |
[6] gyorsaság: |
4 / 0.56 |
[9] Méret/ép: |
51 / 43 |
Min. méret: |
46 |
Barlangméret: |
53 |
|
|
Varázspont: |
10 / 10 |
Képességpont: |
14 / 19% |
Hõsi pont: |
11 (3) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
2% |
Galetki erõ: |
112 / 85 |
Hírnév : |
66 |
Jóllakottság: |
159% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
4 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (1) |
Torzsz. csaták: |
70 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
65 (8) |
Leölt torzszülött: |
68 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
2 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
8 / 4.71 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0 |
[25] illat: |
7 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
4 / 0.72 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 0.60 |
[54] kereskedelem: |
3 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.18 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 1.61 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70;
VI erõ:100% ép:35%;
PV 5 3 2;
PSZ 66
48;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (9. épület).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 díszes fejék (#135) |
Ékszerek, kincsek |
|
88 arany (#1) |
|
1 drágakõ (#2) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
3 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
4 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 4 arany (#1), 3 nohnetár gumó
(#212).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 hamis arany (#809).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GOBLIN KOBRA (20. LÉNY) Egy rég letûnt humanoid faj, a goblin egyik utolsó
képviselõje ez a fejlõdésre képtelen torzszülött. Valamilyen mágikus úton
keresztezték a káoszkígyók csoportjával, és így egy pikkelyes, kobrafejû,
de kétkarú és kétlábú szerencsétlen lényt hoztak létre. A goblin kobrának
nemcsak a mérgezõ harapása jelent veszélyt, hanem korlátozott mágikus képessége
is - talán ennek köszönhetõ, hogy sértetlenül képes átsétálni a lávapatakokon.
Mindezek ellenére, a mágiafalók és a zöldvérûek szívesen vadásznak rá.