Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bömbölő arénarém
Küldd el képeslapként!
"Micsoda eltorzult fenevad ez? Miféle ocsmány szörnyszülött? Melyik szintről szabadult ide? Az biztos, hogy egykörös ellenfél a főmágusok szintjén, de például a vadászszinten, ha az ÖSSZES galetki összefog, meg tudják vajon ölni? Hat méter magas, bömbölő borzadály ez, hat vaskos lábon álló, csápos, agyaras, habzó szájú rém." - pozitív gondolatok az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 08:44:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3797-175

Karakterszám: 3797 Számlaszám: 4335
Fordulószám: 175 Játékhét: 175
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 11
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. már. 21. 9h:29'
A következõ fordulód táplálható: 2003. már. 24.

Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!

KAZIMIR KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
Felépült a könyvtár.
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 2 mitulen füvet.
** 2. NAP ** Meglátogat egy galetki: Sir Barracuda, egy magas, vékony, beesett arcú, vizenyõs tekintetû férfi. A Bárdok klánjának elbûvölõ barát rangú tagja. Viselt tárgyai: Éneklõ tunika, szivárványkristály, az egyensúly gyûrûje, a tudós malachit karkötõje, szivárvány karkötõ, az ellenállás kék köpenye, orgling fétis, a siker aranyveretes öve, a pontosság nagy pajzsa, óriás fülbevaló, az ellenállás díszes karkötõje, a tökéletesség malachit karkötõje, smaragd életkõ, krakoch csizma, nilbongi kitûzõ, a pók smaragdgyûrûje, a harcos csontmaszkja, az ellenállás nehéz nyílpuskája, a harcmûvész márványgyûrûje, galetki érdemérem. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Sir Barracuda elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... A hosszú parti végül véget ér. Sir Barracuda megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Sir Barracuda által meséltekbõl, megtudod, mi az a ulthaodron tojás. [ld. enc.]
** 2. NAP ** Pihenésedet megzavarja WereWolfy, egy daliás testalkatú, erõt sugárzó férfi. A Katonák klánjának veterán rangú tagja. A Gyémántlégió szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a pontosság fekete csizmája, a pontosság csontmaszkja, a kobra könnyû pikkelyvértje, a remete könnyû íja, a regenerálódás aranyozott nyaklánca, a pontosság szöges öve, a regenerálódás jáde karkötõje, a teknõs fogazott kardja, Rogan karkötõje, a sebesség ónix karkötõje, a teknõs malachitgyûrûje, a pontosság díszes köpenye, a harcos márványgyûrûje, óriás fülbevaló, a sas ónixgyûrûje, a regenerálódás karikaszimbóluma, görényfarok, kék mutációs gyûrû, ozin fülkarika, a regenerálódás ónix karkötõje, galetki érdemérem, szerencsekõ. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Levonultok a csatornaszintre, és torzszülött nyomokat kerestek. Ha valamelyikõtök nyomra bukkan, kiáltozva odahívja a másikat, és mindketten megpróbáljátok megállapítani, hogy az milyen lénytõl származik, fiatal-e vagy öreg, egészséges vagy beteg, stb. A vetélkedõ végeztével WereWolfy letörten elismeri: te vagy a jobb!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 10782.) A te szinteden a legnevesebb Nyafogó Nefelejcs, egy mézszõke, enciánkék szemû, folyton duzzogó, erõs virágillatot árasztó férfi. (hírneve 5826.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*már. 3.* Északi Raemon teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott. *már. 3.* Nephillis szolgálatába állt egy morfinder telep. *már. 4.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *már. 5.* Pyramid lõfegyver tulajdonsága 50 lett, elsõként a szinten. *már. 5.* Hajnali Harmat csatában legyõzte Amida Tongot. *már. 10.* Nyafogó Nefelejcs mellé szegõdött egy szárazföldi uborka. *már. 10.* Fikusz Kukisz felköltözött a következõ szintre. *már. 11.* Csukonyi a Kalmár szolgálatába állt egy óriáspók. *már. 12.* Merlin egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "mágia itala." *már. 12.* Rip Imhotep Kázmér pszionikus küzdelemben diadalt aratott Theo felett.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*már. 12.* El Tapod pszionikus küzdelemben diadalt aratott Moha a "balfék" felett. *már. 12.* Baltazár, a behemótot majdnem felfalta egy Takaidia. *már. 12.* Merlint kis híján megölte egy Takaidia. *már. 13.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Patissart. *már. 13.* Köpködõ Méregzsák és AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *már. 13.* Köpködõ Méregzsák és Elektro Modulator Dva' pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *már. 14.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Õsöreg Dorka felett! *már. 17.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sanya felett. *már. 18.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuck felett. *már. 18.* Endyr szolgálatába állt egy bohócmolad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

sza 134 1 4 1 db 134 tárgy átadása 4. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 ében láncinget. Kék-vörös atya morálja 40%-kal nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

sza 134 1 2 1 db 134 tárgy átadása 2. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 ében láncinget. Tûzszalamandra morálja 40%-kal nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

v 163 281 8501 7892 9548 8645 163. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kineportot. Lacerta Viridis birtokában már van olyan tárgy. Kineporttal átküldöd a vörös karkötõt Zolcsi részére. (-14 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

v 163 282 8501 7892 9548 8645 163. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kineport varázslatot. Kineporttal átküldöd a faragott idolt Lacerta Viridis részére. (-14 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 331.]

v 163 203 8501 7892 9548 8645 163. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kineportot. Kineporttal átküldöd az átokkövet Lacerta Viridis részére. (-14 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

ep 38 75 1 építed a 38. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a kínzókamra felhúzását. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 100 TVP-nyit haladt, még 1431 van hátra. Bár a munka még nincs kész, te már megtettél mindent, amit lehetett: a minimum kétszeresét építetted az épületbe! Többet ezt az épületet nem fogod építeni. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+146%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [73 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

le 250 elrakod a 250. tárgyat
Leveszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

kno 6 12 6. képességre 12 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 16! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

v 154 154. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs. (+1% védekezés.) (-7 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

e 9 80 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
bsz 9 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör, élelmiszerraktár, barakk, bányagép, nekrofun fókusz, nagyobb barlang, istálló, könyvtár, tanácsterem, fókuszgömb.
[Jelenleg készülõ épületek:] szintfejlesztés (274/300 TVP), lélekenergia generátor (1/5000 TVP), katonai gyakorlópálya (3189/4000 TVP), ivó (1040/1600 TVP), kínzókamra (569/2000 TVP).
[Tagok listája:] Traard #4822 (0 TVP), Torz Talbot #5362 (0 TVP), Lady Gwendoline Bluebell #3278 (2076 TVP), Sziklazúzó Raggath #5957 (2506 TVP), Garloran Gray #4825 (1941 TVP), Leon #2667 (0 TVP), Egysíkú Amazon #4673 (604 TVP), Arius #4198 (1166 TVP), Harley-Davidson #9830 (2624 TVP), Zandoe Moor #9767 (1975 TVP), Xen-Gor Kel #7582 (1316 TVP), WereWolfy #5144 (3552 TVP), Sir Nyeteg #6715 (450 TVP), Whiteman #2324 (374 TVP), Cef re de Tox #7827 (2065 TVP), Lacerta Viridis #8501 (1658 TVP), Imran, a Vator #6938 (1472 TVP), Fürge Rhemedyl #3504 (515 TVP), Arjuna #9290 (1291 TVP), Betelgeuse #7504 (2668 TVP), Yar'und so Weiter #8700 (2174 TVP), Thorn Vega Bincaida #8708 (900 TVP), Csillagszemû #3780 (200 TVP), II. Ramszesz #2801 (0 TVP).
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) [14 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

t 47 40 47. szakértelem tanulása 40 TVP-ért
A boltos a régi, elhagyatott raktárait is hatalmas lakattal zárja be. Ideális terep a zárnyitás gyakorlására! Hosszan bíbelõdsz a rozsdás lakatokon. [36 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy hõsi eposzt adsz elõ Vulgarról, a galetki nép vezetõjérõl, aki a népét a hegyek alá, a biztonságba vezette. Mûsorod végeztével a közönség hurrázni kezd. Nagyon tetszett nekik! Szélesen mosolyogva fogadod elismerésüket. (+31 arany.) Ahogy megvizsgálod a kirakott kalapot, egy tárgyat is találsz benne - egy szirénhaj! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tokin kaktusz nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid 2 gyászoló mourg (#224).

*** 1. KÖR *** Benõke elmond egy elemi védelem varázslatot. Megközelíted az 1. gyászoló mourgot. Gesztenye az 1. gyászoló mourgot rohamozza. Jenõke a 2. gyászoló mourg felé mozog. Vlagyimir elindul a 2. gyászoló mourg felé. A 2. gyászoló mourg Vlagyimirt rohamozza. Az 1. gyászoló mourg feléd mozog. Támadod az 1. gyászoló mourgot. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (59 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (60 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lecsapsz bal mancsoddal. (58 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (36 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az 1. gyászoló mourg halálos sebet kapva a földre zuhan. Gesztenye lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Jenõke a 2. gyászoló mourgot támadja. Vlagyimir és a 2. gyászoló mourg egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Benõke a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzfal! Jenõke a 2. gyászoló mourgot támadja. A 2. gyászoló mourgot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (66 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (61 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Beversz egyet bal mancsoddal. (63 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A hasát célzod jobb lábaddal. (34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A 2. gyászoló mourg kileheli lelkét.
[A csatában összesen 437 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 0/0, Jenõke: 55/0, Vlagyimir: 4/27, Benõke: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+54%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 23% jut. Viszed, ami mozdítható: egy drágakõ és 62 arany. Gesztenye eszik. (+25% jóllakottság.) Ez legendás gyõzelem volt. (+1 hõsiesség pont.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 szemani gombát. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Semmit sem találsz. Benyomulsz.
Szertartásosan üdvözöl Gralnian Matarel, egy magas, széles vállú, barna hosszú hajú, fonott szakállas férfi. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a sebesség kék köpenye, Trollagyar, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a regenerálódás harci nyílpuskája, khaldoran öv, vas lemezpáncél, hõsi jelvény, ozin fülkarika, a gyõzelem vaspajzsa, a regenerálódás keresztszimbóluma, arany orgling fétis, orgling fétis, a mutáció gyémántja, a merénylõ halotti maszkja. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.

*** 1. KÖR *** Benõke rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elemi védelem. Benõke varázshatalma segítségével elmond egy gyógyító szellõt. Gyógyítja Vlagyimirt (+17 ép). Gralnian Matarel irányába mozogsz. Jenõke Gralnian Matarel felé mozog. Gesztenye Gralnian Matarelt rohamozza. Gralnian Matarel közelebb jön, hogy támadhasson. Vlagyimir Gralnian Matarel felé mozog. Megtámadod Gralnian Matarelt. Odaütsz jobb mancsoddal. (66 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (62 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (73 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Gralnian Matarel ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 238 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 0/0, Jenõke: 0/0, Vlagyimir: 0/0, Benõke: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+42%). Szolgáidnak is jut 17%. Visszavonulsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

m 7 16 816 4441 4341 4341 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,16) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 8 16) A legközelebbi feladat megoldásánál 16 lesz a válaszod.
(M 6,16) Nyugat felé mész. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Tudjuk, hogy egy ízben 10 bála selyem és 4 hordó bor 324 aranyért, míg egy másik alkalommal 5 bála selyem és 3 hordó bor 203 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy bála selyem?
Bólintasz, majd lassan, megfontoltan válaszolsz. [16] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 5,16) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. Eléd tol a galetki valamilyen ronda bogarat. Döglött. Ezt kell megenned! Hú, ez kemény feladat, az biztos, hogy a próba után a következõ szobában kiokádod az egészet.
[Egészség próba 12-es küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 4,16) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeleid egy tektonikus kvatáns (#216) és egy tektonikus atka (#217).

*** 1. KÖR *** A tektonikus atka megidézi a 2. tektonikus kvatánst. Benõke rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elemi védelem. Az 1. tektonikus kvatáns varázshatalma segítségével elmond egy isteni haragot. 67 ép-t sebzõdtél. Gesztenye rezisztálja. Jenõke 16 sebzést kap. Vlagyimirt védi rezisztanciája. Benõke 47 sebzést kap. Benõke kileheli lelkét. Megközelíted a 2. tektonikus kvatánst. Jenõke elindul a tektonikus atka felé. Gesztenye elindul az 1. tektonikus kvatáns felé. Vlagyimir a 2. tektonikus kvatáns irányába megy. Megtámadod a 2. tektonikus kvatánst. Lesújtasz jobb mancsoddal. (62 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odacsapsz farkaddal. (57 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odacsapsz bal mancsoddal. (63 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A 2. tektonikus kvatáns halálos sebet kapva a földre zuhan. Jenõke a tektonikus atkát támadja. Gesztenye az 1. tektonikus kvatánst támadja. Vlagyimir nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van.
*** 2. KÖR *** A tektonikus atka elõhív egy csendvarázs varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. tektonikus kvatáns rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy isteni harag. 65 ép-t sebzõdtél. Gesztenye 2 sebzést kap. Jenõke sebzõdik 13 ép-t. Vlagyimir ellenáll a varázslatnak. Megtámadod a tektonikus atkát. Odacsapsz jobb mancsoddal. (73 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (73 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (76 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A hasát célzod jobb lábaddal. (47 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A tektonikus atka holtan terül el. Gesztenye az 1. tektonikus kvatánst támadja. Jenõke választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. Vlagyimir az 1. tektonikus kvatánst támadja.
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, az 1. tektonikus kvatáns létrehoz egy isteni haragot. 65 ép-t sebzõdtél. Gesztenye sebzõdik 7 ép-t. Jenõke 12 ép-t sebzõdik. Vlagyimir sebzõdik 42 ép-t. Megtámadod az 1. tektonikus kvatánst. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (61 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. (58 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lesújtasz bal mancsoddal. (61 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az 1. tektonikus kvatáns halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 696 sebzést okoztál, és 197 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 87/9, Jenõke: 24/41, Vlagyimir: 1/42, Benõke: 0/47.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+77%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 32% jut. Szárazföldi uborka 4. szintre lépett! Összegyûjtöd a "kincset": 102 arany. Vlagyimir zabál. (+25% jóllakottság.) Gesztenye eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+197 életpont.)
(M 4,15) Északra mész tovább. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy monozoid (#135) [aura: tûzimmunitás: 4.].

*** 1. KÖR *** A monozoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. Néhány rövid kézmozdulat után a monozoid létrehoz egy fürgülés varázslatot. A monozoid öregedett 1 évet. A monozoid irányába mozogsz. Jenõke a monozoidot rohamozza. Gesztenye a monozoidot rohamozza. Vlagyimir a monozoid irányába megy. A monozoidot próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. (68 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. (70 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odaütsz bal mancsoddal. (74 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (41 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A monozoid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 253 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 0/0, Jenõke: 0/0, Vlagyimir: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 17% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 40 arany. Jenõke eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 3,15) Nyugat felé mész az útvesztõben. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 3,16) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,15) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,14) A folyosó északra tart. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy xenomorph bébi (#204) [aura: vastag bõr: 12.].

*** 1. KÖR *** A xenomorph bébi feléd mozog. Megrohamozod a xenomorph bébit. Jenõke megközelíti a xenomorph bébit. Gesztenye a xenomorph bébi irányába megy. Vlagyimir elindul a xenomorph bébi felé. A xenomorph bébi rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (33 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (32 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap. (34 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a bölcsesség ónixgyûrûjét. Sikerrel járt. Megtámadod a xenomorph bébit. Odakensz neki jobb mancsoddal. (68 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (64 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Beversz egyet bal mancsoddal. (55 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A hasát célzod jobb lábaddal. (33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A xenomorph bébi halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 225 sebzést okoztál, és 99 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 0/0, Jenõke: 0/0, Vlagyimir: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%). Szolgáidnak is jut 17%. Elrakod a zsákmányt, ami 58 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+99 életpont.)
(M 2,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,15) A folyosó délre tart. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 2,15) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,14) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kék-vörös atya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat. [86 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

m 4121 2123 2125 10 7 8108 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,13) Északra mész tovább. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz fel neked a galetki.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 4,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,12) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Egy kövekkel megrakott zsákot kapsz, ezzel a hátadon kell futnod körbe-körbe a teremben, amíg a homokóra le nem pereg.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] Sikeredet látva, a galetki közli, hogy maradéktalanul kiálltad a próbát.
(M 4,12) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Egy jókora, vasalt ládát pillantasz meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz a zárnyitó készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Sikerült! Most pedig lássuk, mi van a ládában: 66 arany és 14 drágakõ.
(M 4,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
(M 10,7) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 108) A legközelebbi feladat megoldásánál 108 lesz a válaszod. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

m 1142 2141 2121 2323 2123 2343 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,6) A következõ terem északra van, így arra mész. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 2, 12, 40, 172, 672, 2708... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Magabiztosan válaszolsz. [108] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 10,5) Északra mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 9,5) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Elhelyezkedsz a trónon. Mágia bizsereg végig rajtad. (megtudod, hogy ha elég magas alap lehelettel rendelkezel, akkor az akadémián megtanítanak, hogyan lehelhetsz még jobban.)
(M 10,5) Irány kelet! Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 11,5) A keletre menõ folyosót követed. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Iszol a tó vizébõl. Ez merész húzás volt! Lássuk, mi történik... (+1 képességpont.)
(M 11,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,5) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 10,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,5) Kelet felé mész a labirintusban. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Iszol belõle, de semmi hatás.
(M 11,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,5) Keleti irányba folyatod utadat. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeleid egy piromancer (#214) és egy nagyobb tûzszalamandra (#215) [aura: méret: 99.].

*** 1. KÖR *** A piromancer ellõ egy tûzgolyó varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Gesztenye 40 sebzést kap. Jenõke 22 ép-t sebzõdik. Vlagyimir sebzõdik 67 ép-t. Benõke 50 sebzést kap. Benõke halálhörgés közepette a földre zuhan. Megindulsz a nagyobb tûzszalamandra felé. Már ott is vagy! A nagyobb tûzszalamandra feléd mozog. Jenõke elindul a piromancer felé. Gesztenye elindul a piromancer felé. Vlagyimir megközelíti a piromancert. Támadod a nagyobb tûzszalamandrát. Odaütsz jobb mancsoddal. (75 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-7 ép) Paralizáltad! Elõresuhintasz farkaddal. (74 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-7 ép) Vastag bõrét szaggatod. Odakensz neki bal mancsoddal. (69 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõrerúgsz jobb lábaddal. (43 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). A nagyobb tûzszalamandra hörögve elterül. Jenõke a piromancert támadja. Gesztenye a piromancert támadja. Vlagyimir a piromancert támadja.
*** 2. KÖR *** A piromancer elõhív egy tûzgolyó varázslatot. 27 életpontnyit sebzõdsz. Megközelíted a piromancert. A piromancert próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (75 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-9 ép) Teljesen lebénul. Elõresuhintasz farkaddal. (71 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-9 ép) Vastag bõrét szaggatod. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (70 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõrerúgsz jobb lábaddal. (45 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-3 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). A piromancer halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 522 sebzést okoztál, és 74 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 0/42, Jenõke: 21/31, Vlagyimir: 14/76, Benõke: 0/50.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+53%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 22%. Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ, egy pirgamit és 58 arany. Jenõke eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+52 életpont.)
(M 12,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,6) A délre vezetõ folyosót követed. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. 96 arany, egy méregellenállás itala és a káosz rémületes szimbóluma.
(M 13,6) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 13,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,6) A térkép szerint itt jobbra mész. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 14,5) A következõ terem északra van, így arra mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeleid 2 gyászoló mourg (#224).

*** 1. KÖR *** Az 1. gyászoló mourg irányába mozogsz. Jenõke az 1. gyászoló mourg felé mozog. Gesztenye a 2. gyászoló mourg irányába megy. A 2. gyászoló mourg Vlagyimirt rohamozza. Az 1. gyászoló mourg közelebb jön, hogy támadhasson. Vlagyimir a 2. gyászoló mourg irányába megy. Támadod az 1. gyászoló mourgot. Odakensz neki jobb mancsoddal. (64 ép-t sebeztél). Paralizálod. Odacsapsz farkaddal. (61 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odaütsz bal mancsoddal. (60 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (31 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az 1. gyászoló mourg kileheli lelkét. Jenõke lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Gesztenye a 2. gyászoló mourgot támadja. A 2. gyászoló mourg és Vlagyimir egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. gyászoló mourgot. Odaütsz jobb mancsoddal. (55 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (64 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (60 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõrerúgsz jobb lábaddal. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A 2. gyászoló mourg halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 425 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 42/0, Jenõke: 0/0, Vlagyimir: 7/35.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+63%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 26% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 5 drágakõ. Gesztenye eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 15,5) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. A fickó kérdéseket tesz fel, amelyek intelligenciádat és emlékezõképességedet teszik próbára.
[IQ próba 9-es küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 15,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,5) A négy égtáj közül keletet választod. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Tudjuk, hogy egy ízben 2 véka kenyér és 3 cserzett bõrpáncél 123 aranyért, míg egy másik alkalommal 4 véka kenyér és 7 cserzett bõrpáncél 283 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy véka kenyér?
Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
(M 15,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,5) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 14,6) A folyosó délre visz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kék-vörös atya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat. [61 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 197 vadászat
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy xenomorph bébi (#204).

*** 1. KÖR *** Benõke rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elemi védelem. Néhány rövid kézmozdulat után Benõke létrehoz egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyulsz 22 életpontot. Gesztenye visszanyer 19 életpontot. Jenõke gyógyul 25 ép-t. Vlagyimir visszanyer 24 életpontot. A xenomorph bébi odajön hozzád. Jenõke megközelíti a xenomorph bébit. Megindulsz a xenomorph bébi felé. Már ott is vagy! Gesztenye megközelíti a xenomorph bébit. Vlagyimir a xenomorph bébi felé mozog. A xenomorph bébi rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (34 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült. Feléd suhint bal karmával. (24 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. Elkerülted. Jenõke a xenomorph bébit támadja. Támadod a xenomorph bébit. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (67 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (58 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odaütsz bal mancsoddal. (72 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A hasát célzod jobb lábaddal. (32 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A xenomorph bébi holtan terül el.
[A csatában összesen 234 sebzést okoztál, és 58 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 0/0, Jenõke: 29/0, Vlagyimir: 0/0, Benõke: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Szolgáidnak is jut 15%. Elteszed a zsákmányt, ami 51 arany. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

vd 197 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 16 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 3030 sebzést okoztál, és 428 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 339 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kazimir, egy tipikus törpe. Mindene kicsi, csak az orra nem... Egy igazi férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 175. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 27 (58) / 4.22
[2] IQ: 10 / 1.48
[3] ügyesség: 11 / 2.10
[4] egészség: 17 (25) / 8.73
[5] mágia: 9 (14) / 8.02
[6] gyorsaság: 16 (15) / 0.35
[9] Méret/ép: 221 (244) / 186
Min. méret: 173
Barlangméret: 225
PONTJAID
Varázspont: 177 / 153
Képességpont: 30 / 66%
Hõsi pont: 58 (12)
Tám.bónusz: 38%
Véd.bónusz: 71%
Galetki erõ: 815 / 294
Hírnév : 745
Jóllakottság: 129%
Életkor: 15 / 18
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 188 (1)
Galetki gyõzelmek: 79 (1)
Torzsz. csaták: 885 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 773 (7)
Leölt torzszülött: 1335 (12)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 61 (0)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: parancsnok (50)
Speciális képességeid:
+10 éberség, +25% támadás. 25% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le hármat a tolvaj klán tagjai közül. [számláló: 2] 2.) Igyál meg ugyanabban a körben két hatalom bíbor italát. 3.) Hozz egy arany orgling fétist!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 1 / 0 [16] tüskés bõr: 5 / 0 [18] tûzimmunitás: 5 / 0.91
[19] hidegimmunitás: 2 / 0 [20] savimmunitás: 5 (7) / 0.48 [21] elkt.immunitás: 3 / 0
[22] imm.mérg.gázra: 5 / 0 [24] rezisztencia: 13 (16) / 0 [26] lõfegyver: 2 / 1.75

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 8 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 8 / 3.61 [47] zárnyitás: 13 / 2.06
[48] mászás: 11 / 2.39 [49] rugalmasság: 10 / 0.63 [50] meggyõzõkészség: 8 / 2.28
[51] transzformáció: 9 / 4.34 [52] auraészlelés: 9 / 2.13 [53] ékszerészet: 2 / 0.58
[54] kereskedelem: 10 / 2.54 [55] szívósság: 13 / 0.30 [56] varázsitalfõzés: 8 / 1.23
[57] gyógynövények: 10 / 9.60 [58] nyomkeresés: 17 / 13.25 [59] vezetõkészség: 8 / 1.20
[62] lopás: 8 / 1.26 [63] éberség: 9 (19) / 1.24 [64] átokszórás: 4 / 1.65
[65] álcázás: 25 / 0.19 [66] lopakodás: 9 / 0.85 [67] régészet: 5 / 0.40
[68] zene: 9 / 0.95 [69] tanulás: 9 / 3.76 [70] idézés: 1 / 0
[71] javítás: 12 / 11.20 [72] építés: 10 / 2.42 [73] felderítés: 5 / 2.30

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 27 (28) / 0.05 [101] szakért.: 11 (12) / 4.26 [102] paraliz.méreg: 13 / 0
farok [103] méret: 27 / 0 [104] szakért.: 11 / 3 [105] roncsolás: 6 / 0
bal mancs [106] méret: 27 / 0 [107] szakért.: 9 / 7.57 [108] energiaszívás: 6 / 0
jobb láb [109] méret: 12 / 0 [110] szakért.: 5 / 1 [111] energiaszívás: 6 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 1.80 [42] csendvarázs: 2 / 0.06 [149] dimenziókapu: 2 / 0.06
[29] életszívás: 5 / 0.24 [152] felejtés: 3 / 0.08 [163] kineport: 5 / 2.48
[154] kisebb erõpajzs: 1 / 0.32 [158] láth. észlelése: 2 / 0.24 [157] láthatatlanság: 4 / 0.24
[148] méregsemlegesítés: 1 / 0.08 [28] óriáserõ: 5 / 1.72 [171] savpajzs: 1 / 0.06
[188] sziklaerõ: 5 / 0.48 [150] tárgyvédelem: 1 / 0.06 [167] tombolás: 6 / 4.28
[16] tûzpajzs: 5 / 0.06 [20] tûzvihar: 2 / 0.06 [14] vakító fény: 1 / 0.16

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (4).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Gesztenye, a molitár 63/31 193% 200% 10 / 9.54 harcol
[2] Jenõke, a tûzszalamandra 77/30 182% 200% 8 / 1.39 harcol
[3] Vlagyimir, a szárazföldi uborka 121/69 158% 145% 4 / 0.34 harcol
[4] Benõke, a kék-vörös atya 44/44 124% 135% 3 / 0.36 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
e 9 80
bsz 9
t 47 40
z 19 10
vd
p
2. Makró
ism 3
vd 197
3. Makró
ism 5
x 10
4. Makró
b 1
kno 9 2
5. Makró
gy
pv 6
ism 6
p
pv 3 5
gy 85 20 10

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #39. Prioritás: 100.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #18. Prioritás: 101.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #91. Prioritás: 110.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #73. Prioritás: 105.
9: Közelharc támadás ha ellenfeled #90. Prioritás: 102.
10: Közelharc támadás ha ellenfeled #153. Prioritás: 103.
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #157. Prioritás: 104.
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #10. Prioritás: 105.
13: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 120.
14: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 119.
7: elektr.lehelet használata a harc 3. körétõl, Prioritás: 130, és ha ellenfeled #89.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 85 20 15 61; VI erõ:999% ép:1%; PV 3 5; PSZ 58 47 56 48 49 46; BA 5957 4198 7504 8708 3421; L 1 17 230 157 161 231;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7504 146 1; VG 6876 6687 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 40 szint: 5 sebzés: 19-27

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #18 (4. épület), #50 (20. épület), #357 (153. forduló), #353 (154. forduló), #445 (151. forduló), #258 (154. forduló), #234 (153. forduló), #434 (154. forduló), #491 (155. forduló), #407 (163. forduló), #205 (156. forduló), #375 (158. forduló), #444 (159. forduló), #439 (164. forduló), #324 (166. forduló), #304 (166. forduló), #432 (168. forduló), #276 (172. forduló), #341 (173. forduló), #256 (174. forduló).

SZÖVETSÉGED: Gyémántlégió (#15000). Szavazataid száma: 19. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3797, 4822, 3278, 5957, 4825, 2667, 4673, 4198, 9830, 9767, 7582, 5144, 7827, 8501, 9290, 7504, 8700, 8708, 3780. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 13 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 az erõ szárnyas sisakja (#1527) * 1 a hatalom zangrozi csizmája (#6973) * 1 az élet nagy pajzsa (#5112)
1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a gladiátor sárga öve (#6117) 1 a titán vas mellvértje (#5548)
1 a tolvaj lovagi lemezpáncélja (#9102) 1 az elefánt bronz mellvértje (#16347) 1 káoszkígyó vért (#271)
* 1 a hatalom átlátszó köntöse (#7002) 1 a teknõs ezüst fejpántja (#25407) 1 a tudós halotti maszkja (#11441)
1 a hatalom csillogó fejpántja (#6958) * 1 a törpék gyíkbõr öve (#6569) 1 a tökéletesség csontmaszkja (#21792)
1 a sün sárga öve (#25017) 1 a mentát elit lemezpáncélja (#12703) 1 a sólyom szárnyas sisakja (#29427)
1 a szellemek szárnyas sisakja (#15027) * 1 a túlélés elit lemezpáncélja (#21253) 1 a titán vándorcsizmája (#5621)
1 a titán vassisakja (#5576) 1 krakoch csizma (#312) 1 a tökéletesség fekete csizmája (#21822)
1 a káosz helytartójának csizmája (#24984) 1 a káosz mágusának köpenye (#18699) 1 a ragadozó szárnyas sisakja (#19977)

Ékszerek, kincsek
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 orgling fétis (#269) 1 manapoid fülbevaló (#294)
1 a villám díszes karkötõje (#23742) * 1 az ellenállás malachitgyûrûje (#28677) * 1 a kobra csontamulettje (#7497)
273 drágakõ (#2) 1 zöld mutációs gyûrû (#191) 1 a tökéletesség arany nyaklánca (#21884)
1 a védekezés ezüst nyaklánca (#4782) 1 nilbongi kitûzõ (#311) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 óriás fülbevaló (#225) 1 kristályamulett (#130) 1 a sas keresztszimbóluma (#16063)
3074 arany (#1) 5 üvegszimbólum (#138) 1 a sün sárgaréz nyaklánca (#25031)
1 a káosz rémületes szimbóluma (#15624) * 1 a rend köve (#158) 1 a sün malachitgyûrûje (#25077)
* 1 a törpék malachit karkötõje (#6641) 1 ezüstmedál (#208) 1 a gyõzelem kõamulettje (#20996)
* 1 a kobra karikaszimbóluma (#7511) 1 smaragd életkõ (#306) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 a törpék kõamulettje (#6596) 1 a sün ezüst nyaklánca (#25032) * 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400)
1 a teknõs ezüst fülbevalója (#25557) * 1 a gólem malachitgyûrûje (#8427) 1 szilmill amulett (#318)
* 1 a törpék bronz amulettje (#6598) * 1 a sav malachit karkötõje (#26891)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 fekete dukát (#218)

Fegyverek
1 a kígyó nehéz nyílpuskája (#19287) 4 ében nyílpuska (#133) 8 ében tündekard (#132)
1 az ellenállás gyalogos lándzsája (#28782) * 1 a túlélés nehéz nyílpuskája (#21537) 1 kõmûves kalapács (#250)
3 szilmill tõr (#314) 1 hosszú íj (#1272) 1 az ügyesség gyalogos lándzsája (#2682)
1 a méreg fogazott kardja (#24268) 1 a remete lovagi kardja (#12569)

Varázsitalok és füvek
6 winropu moha (#22) 5 méregellenállás itala (#51) 2 kihívás itala (#68)
6 gyilkos boróka (#27) 6 csótányláb (#25) 11 tejfonál (#28)
12 ragálygomba (#26) 9 üvegcse (#14) 2 mézfû (#29)
1 védelem itala (#59) 1 tokin kaktusz (#40) 5 liánvirág (#24)
7 elfu moha (#33) 16 sárkányvirág (#32) 12 hónakkupók (#30)
8 mitulen fû (#20) 9 rémcserje (#34) 5 waarkin (#38)
1 fehér gyógyital (#50) 5 mátekel gomba (#21) 2 óriásnövés itala (#60)
1 kék manaital (#75) 2 immunitás itala (#71) 2 velparaj (#35)
3 xita uborka (#39) 2 bajnokok itala (#62) 1 bosszantás itala (#81)
1 kalmárok itala (#66) 1 javítás itala (#108) 6 muskil (#37)
3 narancs gyógyital (#80) 5 szemani gomba (#36) 6 sötét mák (#23)
3 kincskeresés itala (#64) 1 egészség itala (#70) 1 gyorsaság itala (#67)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 nordkristály (#146) 3 pirgamit (#152) 5 elektronit (#141)
7 smaragd esszencia (#229) 1 húsevõ bibe (#151) 10 mandibula (#157)
12 ekinda haj (#147) 4 bronz korong (#297) 2 xenópete (#278)
6 õsi relikvia (#17) 2 lemúr hártya (#161) 7 barna manakõ (#149)
14 patkányfog (#270) 2 yeti csont (#160) 3 khazdar taréj (#268)
2 kõtroll szem (#274) 3 szirénhaj (#293) 1 molitár háj (#165)
32 szójer csáprágó (#231) 1 démonlidérc esszencia (#272)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gladiátor ónixgyûrûje #6178 (14), a bölcsesség ónixgyûrûje #17878 (14).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ULTHAODRON TOJÁS (233. PSZIONIKUS LÉNY)
Amikor egy halványszürke, vibráló, tojásszerû dolgot pillantasz meg, egybõl sejtheted, hogy ha sokáig maradsz, egy félelmetes ulthaodron születésének leszel szemtanúja. Az ulthaodronok iszonyatos pusztító képességekkel rendelkeznek, igazándiból még kikelés elõtt, vagy pedig nem sokkal kikelés után, lárva korában lehet megsemmisíteni. Ha az ulthaodron elejtett néhány zsákmányt, és érzelmeit, tudatát magába szívva, nagyra hízott, akkor pszi képességei is kellõképp megerõsödnek.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.