Karakterszám: |
3791 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
34 |
Játékhét: |
699 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
289 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 13. 9h:03' |
A következõ
fordulód táplálható: 2017. dec. 14. |
|
E-mail!
SHIRDADY KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû,
sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1901.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
h 8 5 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 9!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
bb 10 10 9 |
több épület meglátogatása |
[be 10:] Belépsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Semmisíts meg öt
renegát mágustanoncot.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 1.) Itt az ideje, hogy befizesd a tagsági díj
második részletét, melynek összege 200 arany!
[be 10:] Elmész a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Támogasd a Klánt 200
arannyal.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: sekrestyés. A következõ
feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Bizonyosak vagyunk benne,
hogy mostanra már legalább 20 alkalommal gyõzedelmeskedtél galetkik felett
(Ld. Karaktelapon a Statisztikák). Ugye?
[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Érdeklõdsz
a papoknál, hogy nincs-e valamilyen megbízásuk számodra. Valami komoly,
képzett galetkit igénylõ feladat. Mosolyogva egymásra néznek, aztán az
egyikük bólint.
- Barátom, egy nagyon nehéz, komoly küldetésünk lenne
számodra! Fehér gyógyitalokat fõzünk a helytartó testõreinek, szükségünk
lenne húsz üvegcsére! - egy darabig vársz, hogy ismertessék, milyen borzalmas
szörnyektõl kell az üvegcsét elragadni, de a pap csak biztatóan biccent.
Megalázóan egyszerû! A pap persze sietve megnyugtat:
- Jutalmul barátom
vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra [a kaland teljesítésekor], és ki
tudja? - talán tanulhatsz is valamit!
(15. kaland, összesen 10 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
kno 15 10 |
15. képességre 10 képességpont |
Sajnos nem ismersz ilyen képességet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
sze 1 |
1. szolga elbocsátása |
Elbocsátod szárnyas bolhedort. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná
a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
be 4 100 200 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Elmondod, hogy szeretnél egy új mancsot növeszteni és rögtön megfelelõ
harci jártasságot is szerezni a használatában. Kiderül, hogy még nincs
elég tapasztalatod egy újabb, harcra alkalmas végtag használatához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
be 4 103 200 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Elmondod, hogy szeretnél egy új farkat növeszteni és rögtön megfelelõ
harci jártasságot is szerezni a használatában. Kiderül, hogy még nincs
elég tapasztalatod egy újabb, harcra alkalmas végtag használatához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
(365. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Hatodik
érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 élõ cseppkõ (#48).
*** 1. KÖR *** A ragadozó nyílpuskájával meglövöd az 1. élõ cseppkövet.
(2 lövéstõl 20 ép-t sebzõdött.) Sziklarepesszel meglõ téged a 2. élõ cseppkõ.
(17 ép-t sebzett.) Az 1. élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel
lõ.
(16 sebzést okozott.)
*** 2. KÖR *** Az 1. élõ cseppkövet célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával
lõsz.
(3 lövéstõl 25 ép-t sebzõdött.) Az 1. élõ cseppkõ hörögve elterül.
Felemelve a sziklarepeszt, a 2. élõ cseppkõ rád lõ. Mellé!
*** 3. KÖR *** A 2. élõ cseppkövet célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával
lõsz.
(2 lövéstõl 18 ép-t sebzõdött.) Sziklarepesszel meglõ téged a 2.
élõ cseppkõ.
(18 ép-t sebzett.)
*** 4. KÖR *** A 2. élõ cseppkövet célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával
lõsz.
(5 ép-t sebzõdött.) Sziklarepesszel meglõ téged a 2. élõ cseppkõ.
(20 ép-t sebzett.)
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+58 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]
szl 90 100 |
szolgák lélekenergia-részesedése 90% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90 százalékát engeded át szolgáidnak.
Ha jóllakottságod 100% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]
szgy 20 |
szolga gyógyíttatása körönként max. 20 alkalommal |
Szolgáidat egy körben max. 20 alkalommal gyógyíttatod a templomban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]
k 3 329 |
kaland elvállalása |
(3. kaland:) Hosszú ideig tart az út, míg végül elérkezel a yeti barlangjához.
Húh, micsoda hideg van itt! És egyre hidegebb lesz. Szükséged van minimum
5-ös szintû jégpajzsra, ha nem akarsz csonttá fagyni. Bár ismered a szükséges
varázslatot, de nem elég magas szinten. Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz.
(329. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun.
Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott
be mögötted! A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal.
Megpróbálod, de sajnos zárva van. Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad
lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül
sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset
is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Megkeresed az egyik járatot,
ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Megpillantasz egy
másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos
szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. A barlangteremben,
ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon
keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek
ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen
különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva.
(420.
kaland, összköltsége 20 TVP.) Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó
és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy renegát mágustanonc
(#47).
*** 1. KÖR *** Felemelve a ragadozó nyílpuskáját, a renegát mágustanoncot
lövöd.
(19 sebzést okoztál.) A renegát mágustanonc elmond egy tûzfal varázslatot.
*** 2. KÖR *** A renegát mágustanoncot célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával
lõsz.
(2 találattal 38 sebzést okoztál.) A renegát mágustanonc kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+48%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
[Elektraton torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy
baráti vadászkirándulás lesz. A változatosság kedvéért most egy nyugati
területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón
ereszkedsz alá. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek
nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért,
hogy a galetkiket bosszantsák. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod,
amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy orgling kutya
(#42).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megcélzod az orgling kutyát a ragadozó nyílpuskájával, és
lõsz.
(2 találattal 31 sebzést okoztál.) Az orgling kutya odajön hozzád.
Az orgling kutya rád támad. Feléd suhint bal karmával.
(11 ép-t sebzõdtél).
Bûze kellemetlen számodra.
(-4 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling kutyát. Kimeresztve, elõre suhintasz
jobb karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal.
(9 ép-t
sebeztél). Az orgling kutya hörögve elterül.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+37%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+26 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
[Elektraton torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen
a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött
nem jutott ki. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád,
egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Az egyik falon furcsa feliratot
látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen
simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima
felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez
ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni.
(257.
kaland, összköltsége 15 TVP.) Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején
alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött
rejtekhely! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).
*** 1. KÖR *** A ragadozó nyílpuskájával meglövöd az agglomerátort.
(2 lövéstõl
39 ép-t sebzõdött.) Az agglomerátor feléd rohan. Az agglomerátor téged
támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(7 ép-t sebzõdtél). Kitátja
száját, harapni próbál fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni
próbál fogával.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Lesújtasz jobb karmoddal.
(23
ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. Ez mellément. Az agglomerátor
rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. El sem talált, haha.
Harapni próbál fogával. El sem talált, haha. Harapásra nyitja száját,
támad fogával.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod az agglomerátort. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(25
ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal.
(9 ép-t sebeztél). Az agglomerátor
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy xenópete.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+23 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
[Elektraton torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az
elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy meredek lejtõ
szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a
meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény.
Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni
kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).
*** 1. KÖR *** A tûzgyíkot célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával lõsz.
(2 lövéstõl 36 ép-t sebzõdött.) A tûzgyík kileheli lelkét.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+38%). Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit és egy xenópete.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]
[Elektraton torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy
vadászatnak. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek
szintjét. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még
infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Mintha csak virágot szednél, úgy
gyûjtesz útközben 1
gyilkos borókát. A szemed sarkából mozgást pillantasz
meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy
elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektratont célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával
lõsz. Mellé! Az elektraton ellõ egy villámsújtás varázslatot.
18 életpontnyit
sebzõdsz.
*** 2. KÖR *** A ragadozó nyílpuskájával meglövöd az elektratont. Nem talált.
Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot.
22 életpontnyit sebzõdsz.
*** 3. KÖR *** Megcélzod az elektratont a ragadozó nyílpuskájával, és lõsz.
Nem talált. Az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot.
17 ép-t
sebzõdtél.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál.] Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+57 életpont.)
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]
be 3 9 |
meglátogatod a 3. épületet |
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület
tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb.
Közlöd, hogy a 9. varázslatot szeretnéd megtanulni. Sajnos azt a varázslatot
itt nem tanítják.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
be 20 76 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz
76! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete szomorúan ingatja
a fejét, majd annyit mond:
- Gondolkodj tovább, ez a válasz nem jó! -
Mérgesen távozol.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
(4. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Kalandra fel! Portyára indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy
olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Nem habozol
sokat, választasz egy barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Pörtarkreccs, egy kopasz, tüskés bõrû, égetõ tekintetû,
lobbanékony, belülrõl izzó galetki férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú
tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, bronzmedál, a pontosság
halotti maszkja, pókcsatos öv, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a
tudás gyûrûje, ezüstmedál, szivárvány karkötõ, a törpék utazóköpenye, suhanó
csizma. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez
jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb
az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi.
Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Pörtarkreccs már egy ládán üldögél,
vigyorogva. Vesztettél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Útközben más, portyára
induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem telik sok
idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl
Cuffy Negress, egy magas, fekete bõrû, élénk tekintetû,
kávé illatú nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja.
Végignézed a felszerelését: bõrpáncél, fülbevaló, bronzmedál, az egyensúly
gyûrûje, fekete nadrág, görbekard, a gyorsaság öve, vándorcsizma, a gyorsaság
szimbóluma, a bûz halotti maszkja, az enyészet görbekardja, a tökéletesség
utazóköpenye. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés
után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való
betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg
záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Cuffy Negress
már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén,
és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz
egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat
mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Aila Dern, egy elbûvölõ szépségû, mosolygós szõke
nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Végignézed a
felszerelését: a merénylõ barbár lándzsája, ében láncing, bronzmedál, ezüst
fejpánt, az egyensúly gyûrûje, a tolvaj amulettje, szivárvány karkötõ,
a füvész köpenye, fekete csizma, a Tél aranylánca. Üdvözlõ mondatod: "Potyogjanak
ki a fogaid!" Nem késik a válasszal: "Még a bika alatt is borjút keresnél!"
Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy
te énekelsz." Nem késik a válasszal: "Harapj a saját farkadba, te szerencsétlen!"
Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni.
Lehajtott fejjel elismered, Aila Dern volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe
áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Pillanatnyi
habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Paula Abdul Kalamina, egy csökevényes szárnyú, tök kopasz,
zöld bõrû, bíbor szemû, törött agyarú nõ. A Katonák klánjának zöldfülû
rangú tagja. Viselt tárgyai: bõrpáncél, a törpék csepp fülbevalója, az
egyensúly gyûrûje, vándorcsizma, utazóköpeny, a káosz szürke fejpántja,
Xantin ezüstöve, a tárgyalás gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való
jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök.
Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan
ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod
Paula Abdul Kalaminét, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Útközben más,
portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben
észreveszel egy
ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és
sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Morpheus, egy magas, szélesvállú, fekete hajú férfi.
Tárgyai: bõrpáncél, csontmaszk, Xantin bõröve, az egyensúly gyûrûje, a
káosz szikrázó köntöse. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat.
A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ
raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra
dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent
mosolyogva várod Morpheust, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ee 7 1240 1001 17 2 |
sok-sok eladás |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéid nagy
reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid
2 xenó atka (#415).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az 1. xenó atkát célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával
lõsz.
(2 lövéstõl 23 ép-t sebzõdött.) Az 1. xenó atka feléd mozog. A 2.
xenó atka feléd mozog. Az 1. xenó atka téged támad. A csáprágójával támad.
(17 ép-t sebzõdtél). A 2. xenó atka téged támad. Megpróbál megmarni.
(19
ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. xenó atkát. Rávágsz jobb karmoddal.
(19 ép-t
sebeztél). Lesújtasz farkaddal.
(7 ép-t sebeztél). Az 1. xenó atka holtan
terül el. A 2. xenó atka rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni
csáprágóját.
(16 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. xenó atkát. Lecsapsz jobb karmoddal.
(20 ép-t
sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. Elkerülte. A 2. xenó atka
téged támad. Ocsmány csáprágójával harap.
(19 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. Nicsak! A menekülõ xenók egy jókora lyukat vájtak a
barlangod hátuljába, ami több, mint zavaró. Ki tudja, mikor fogsz látogatókat
kapni a nyíláson keresztül! Talán jobb, ha betömöd. Ehhez a B 99 99 parancsot
add ki, 20 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 385 sebzést okoztál,
és 235 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
232 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
ShirDady, egy magas, kék szemû, hosszú, fekete hajú, állandóan
fekete köpenyt viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3.
szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 34. fordulód.
|
[1] erõ: |
16 / 1.50 |
[2] IQ: |
5 (7) / 2.65 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 0.80 |
[4] egészség: |
6 / 5.60 |
[5] mágia: |
9 / 0.75 |
[6] gyorsaság: |
16 (18) / 0.32 |
[9] Méret/ép: |
71 (73) / 2 |
Min. méret: |
59 |
Barlangméret: |
76 |
|
|
Varázspont: |
82 / 75 |
Képességpont: |
36 / 67% |
Hõsi pont: |
6 (5) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
20% |
Galetki erõ: |
209 / 137 |
Hírnév : |
157 |
Jóllakottság: |
163% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
15 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
180 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
142 (4) |
Leölt torzszülött: |
190 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
8 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: sekrestyés (10)
Speciális képességeid:
+10 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj
el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Érj el 300-as
hírnevet. 3.) Arass pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[24] rezisztencia: |
1 / 0 |
[26] lõfegyver: |
8 / 6.07 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.55 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.53 |
[48] mászás: |
3 / 2.75 |
[54] kereskedelem: |
3 (6) / 0.40 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.25 |
[57] gyógynövények: |
3 / 2.28 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 2.55 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0.66 |
[62] lopás: |
5 / 0.05 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 2.29 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.25 |
[67] régészet: |
7 / 1.47 |
[69] tanulás: |
3 / 1.30 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
9 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 0.68 |
|
|
|
farok |
[103] méret: |
3 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 1.56 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Lõfegyver használata. |
2: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #35. Prioritás: 50. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:200% ép:25%;
PV 3 4 5 8;
PSZ 47
59 48 67;
SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül
a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#3 (3. épület), #9 (7. épület), #15 (9. épület), #17 (4. épület),
#485 (26. forduló), #200 (25. forduló), #437 (26. forduló), #278 (27.
forduló), #322 (28. forduló), #233 (29. forduló), #378 (31. forduló),
#245 (27. forduló), #420 (34. forduló), #257 (34. forduló), #228 (32.
forduló), #365 (33. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a sebezhetetlenség zöld köntöse (#19601) |
* |
1 a tudós díszes fejpántja
(#11456) |
* |
1 csizma (#1120) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 vas lemezpáncél (#1001) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
71 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 drágakõ (#2) |
|
18 hamis arany (#809) |
|
1 karkötõ (#1240) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
* |
1 a ragadozó nyílpuskája (#20185) |
|
1 íj (#1270) |
|
4 kerek kõ (#11)
|
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
4 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
6 fehér gyógyital (#50) |
|
4 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 hónakkupók (#30) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
8 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
4 mitulen fû (#20) |
|
3 ragálygomba
(#26) |
|
9 sötét mák (#23) |
|
5 tejfonál (#28) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
1 elektronit (#141) |
|
2 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
6 mandibula (#157) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
1 õsi relikvia (#17) |
|
3 pirgamit (#152) |
|
2 xenópete (#278) |
|
3 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 pirgamit (#152), 1 gyilkos boróka
(#27), 2 xenópete (#278), 1 ragálygomba (#26).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 200 arany (#1), 1 õskõ (#8),
2 óriási xenópete (#480).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ORGLING KUTYA (42. LÉNY) Az orgling faj annyira alávaló és nyomorúságos,
hogy némelyik tagja elállatiosodott. Ezeket a négylábon járó, csupasz,
csak néhány óriási szõrszállal éktelenkedõ testû büdös teremtményeket még
a többi orgling is kiközösíti, és az alsóbb szintekre számûzi. Bár néhány
bizarr gondolkodású lord szerint az orgling kutya púpja szerencsét hoz,
de a vélemények megoszlanak arról, hogy a púpot meg kell érinteni, meg
kell enni, vagy kikészítve a barlangban kiállítani. Mindenesetre, az orgling
kutyák elfogyasztása csak a legelszántabb micinisták fejében fordul meg.
XENÓ ATKA (415. LÉNY) A Hegymélyre bevonuló idegen fenyegetés legapróbb
képviselõi az aránylag "ártalmatlan" xenó atkák. A xenomorfok kísérõi ezek
a kutya méretû bogarak, testüket teljes mértékben a xenomorhpok kemény,
szinte elpusztíthatatlan fekete váza alkotja. Nyáluk savas, amely képes
akár a sziklát is szétmarni. Szerencsére, egy ifjú galetki is könnyedén
el tud bánni velük.