Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A legamorfabb testkéreg
Küldd el képeslapként!
A Teron hegy mélyén bármi előfordulhat, egyes galetkik az Ellenség uralomra törését követő időszakban akár a leghihetetlen változásokon is keresztülmehettek. Új végtagokat, bőrt növesztettek, a lehető legváltozatosabb formában.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 06:05:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3791-34

Karakterszám: 3791 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 34 Játékhét: 699
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 289
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 13. 9h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2017. dec. 14.

E-mail!

SHIRDADY KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1901.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

h 8 5 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 9!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

bb 10 10 9 több épület meglátogatása
[be 10:] Belépsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Semmisíts meg öt renegát mágustanoncot.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Itt az ideje, hogy befizesd a tagsági díj második részletét, melynek összege 200 arany!

[be 10:] Elmész a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Támogasd a Klánt 200 arannyal.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: sekrestyés. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Bizonyosak vagyunk benne, hogy mostanra már legalább 20 alkalommal gyõzedelmeskedtél galetkik felett (Ld. Karaktelapon a Statisztikák). Ugye?

[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Érdeklõdsz a papoknál, hogy nincs-e valamilyen megbízásuk számodra. Valami komoly, képzett galetkit igénylõ feladat. Mosolyogva egymásra néznek, aztán az egyikük bólint.
- Barátom, egy nagyon nehéz, komoly küldetésünk lenne számodra! Fehér gyógyitalokat fõzünk a helytartó testõreinek, szükségünk lenne húsz üvegcsére! - egy darabig vársz, hogy ismertessék, milyen borzalmas szörnyektõl kell az üvegcsét elragadni, de a pap csak biztatóan biccent. Megalázóan egyszerû! A pap persze sietve megnyugtat:
- Jutalmul barátom vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra [a kaland teljesítésekor], és ki tudja? - talán tanulhatsz is valamit! (15. kaland, összesen 10 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

kno 15 10 15. képességre 10 képességpont
Sajnos nem ismersz ilyen képességet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
sze 1 1. szolga elbocsátása
Elbocsátod szárnyas bolhedort. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

be 4 100 200 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmondod, hogy szeretnél egy új mancsot növeszteni és rögtön megfelelõ harci jártasságot is szerezni a használatában. Kiderül, hogy még nincs elég tapasztalatod egy újabb, harcra alkalmas végtag használatához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

be 4 103 200 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmondod, hogy szeretnél egy új farkat növeszteni és rögtön megfelelõ harci jártasságot is szerezni a használatában. Kiderül, hogy még nincs elég tapasztalatod egy újabb, harcra alkalmas végtag használatához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

k 365 kaland elvállalása
(365. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 élõ cseppkõ (#48).

*** 1. KÖR *** A ragadozó nyílpuskájával meglövöd az 1. élõ cseppkövet. (2 lövéstõl 20 ép-t sebzõdött.) Sziklarepesszel meglõ téged a 2. élõ cseppkõ. (17 ép-t sebzett.) Az 1. élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (16 sebzést okozott.)
*** 2. KÖR *** Az 1. élõ cseppkövet célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával lõsz. (3 lövéstõl 25 ép-t sebzõdött.) Az 1. élõ cseppkõ hörögve elterül. Felemelve a sziklarepeszt, a 2. élõ cseppkõ rád lõ. Mellé!
*** 3. KÖR *** A 2. élõ cseppkövet célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával lõsz. (2 lövéstõl 18 ép-t sebzõdött.) Sziklarepesszel meglõ téged a 2. élõ cseppkõ. (18 ép-t sebzett.)
*** 4. KÖR *** A 2. élõ cseppkövet célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával lõsz. (5 ép-t sebzõdött.) Sziklarepesszel meglõ téged a 2. élõ cseppkõ. (20 ép-t sebzett.)
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+58 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

szl 90 100 szolgák lélekenergia-részesedése 90%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90 százalékát engeded át szolgáidnak. Ha jóllakottságod 100% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

szgy 20 szolga gyógyíttatása körönként max. 20 alkalommal
Szolgáidat egy körben max. 20 alkalommal gyógyíttatod a templomban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

k 3 329 kaland elvállalása
(3. kaland:) Hosszú ideig tart az út, míg végül elérkezel a yeti barlangjához. Húh, micsoda hideg van itt! És egyre hidegebb lesz. Szükséged van minimum 5-ös szintû jégpajzsra, ha nem akarsz csonttá fagyni. Bár ismered a szükséges varázslatot, de nem elég magas szinten. Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz.

(329. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott be mögötted! A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (420. kaland, összköltsége 20 TVP.) Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** Felemelve a ragadozó nyílpuskáját, a renegát mágustanoncot lövöd. (19 sebzést okoztál.) A renegát mágustanonc elmond egy tûzfal varázslatot.
*** 2. KÖR *** A renegát mágustanoncot célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával lõsz. (2 találattal 38 sebzést okoztál.) A renegát mágustanonc kileheli lelkét.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+48%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 34 vadászat
[Elektraton torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy orgling kutya (#42). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megcélzod az orgling kutyát a ragadozó nyílpuskájával, és lõsz. (2 találattal 31 sebzést okoztál.) Az orgling kutya odajön hozzád. Az orgling kutya rád támad. Feléd suhint bal karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-4 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling kutyát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (9 ép-t sebeztél). Az orgling kutya hörögve elterül.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+37%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+26 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

vd 34 vadászat
[Elektraton torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (257. kaland, összköltsége 15 TVP.) Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** A ragadozó nyílpuskájával meglövöd az agglomerátort. (2 lövéstõl 39 ép-t sebzõdött.) Az agglomerátor feléd rohan. Az agglomerátor téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Lesújtasz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. Ez mellément. Az agglomerátor rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. El sem talált, haha. Harapni próbál fogával. El sem talált, haha. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod az agglomerátort. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (9 ép-t sebeztél). Az agglomerátor kileheli lelkét.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy xenópete.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+23 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

vd 34 vadászat
[Elektraton torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** A tûzgyíkot célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával lõsz. (2 lövéstõl 36 ép-t sebzõdött.) A tûzgyík kileheli lelkét.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+38%). Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit és egy xenópete.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

vd 34 vadászat
[Elektraton torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 gyilkos borókát. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektratont célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával lõsz. Mellé! Az elektraton ellõ egy villámsújtás varázslatot. 18 életpontnyit sebzõdsz.
*** 2. KÖR *** A ragadozó nyílpuskájával meglövöd az elektratont. Nem talált. Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. 22 életpontnyit sebzõdsz.
*** 3. KÖR *** Megcélzod az elektratont a ragadozó nyílpuskájával, és lõsz. Nem talált. Az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot. 17 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+57 életpont.)
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

be 3 9 meglátogatod a 3. épületet
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Közlöd, hogy a 9. varázslatot szeretnéd megtanulni. Sajnos azt a varázslatot itt nem tanítják.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

be 20 76 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 76! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete szomorúan ingatja a fejét, majd annyit mond:
- Gondolkodj tovább, ez a válasz nem jó! - Mérgesen távozol.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

k 4 kaland elvállalása
(4. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Pörtarkreccs, egy kopasz, tüskés bõrû, égetõ tekintetû, lobbanékony, belülrõl izzó galetki férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, bronzmedál, a pontosság halotti maszkja, pókcsatos öv, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a tudás gyûrûje, ezüstmedál, szivárvány karkötõ, a törpék utazóköpenye, suhanó csizma. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Pörtarkreccs már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Cuffy Negress, egy magas, fekete bõrû, élénk tekintetû, kávé illatú nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bõrpáncél, fülbevaló, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, fekete nadrág, görbekard, a gyorsaság öve, vándorcsizma, a gyorsaság szimbóluma, a bûz halotti maszkja, az enyészet görbekardja, a tökéletesség utazóköpenye. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Cuffy Negress már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Aila Dern, egy elbûvölõ szépségû, mosolygós szõke nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a merénylõ barbár lándzsája, ében láncing, bronzmedál, ezüst fejpánt, az egyensúly gyûrûje, a tolvaj amulettje, szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, fekete csizma, a Tél aranylánca. Üdvözlõ mondatod: "Potyogjanak ki a fogaid!" Nem késik a válasszal: "Még a bika alatt is borjút keresnél!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Nem késik a válasszal: "Harapj a saját farkadba, te szerencsétlen!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Lehajtott fejjel elismered, Aila Dern volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Paula Abdul Kalamina, egy csökevényes szárnyú, tök kopasz, zöld bõrû, bíbor szemû, törött agyarú nõ. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. Viselt tárgyai: bõrpáncél, a törpék csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, vándorcsizma, utazóköpeny, a káosz szürke fejpántja, Xantin ezüstöve, a tárgyalás gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Paula Abdul Kalaminét, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Morpheus, egy magas, szélesvállú, fekete hajú férfi. Tárgyai: bõrpáncél, csontmaszk, Xantin bõröve, az egyensúly gyûrûje, a káosz szikrázó köntöse. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Morpheust, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

ee 7 1240 1001 17 2 sok-sok eladás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid 2 xenó atka (#415). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az 1. xenó atkát célzod, amikor a ragadozó nyílpuskájával lõsz. (2 lövéstõl 23 ép-t sebzõdött.) Az 1. xenó atka feléd mozog. A 2. xenó atka feléd mozog. Az 1. xenó atka téged támad. A csáprágójával támad. (17 ép-t sebzõdtél). A 2. xenó atka téged támad. Megpróbál megmarni. (19 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. xenó atkát. Rávágsz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (7 ép-t sebeztél). Az 1. xenó atka holtan terül el. A 2. xenó atka rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (16 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. xenó atkát. Lecsapsz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. Elkerülte. A 2. xenó atka téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. (19 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Nicsak! A menekülõ xenók egy jókora lyukat vájtak a barlangod hátuljába, ami több, mint zavaró. Ki tudja, mikor fogsz látogatókat kapni a nyíláson keresztül! Talán jobb, ha betömöd. Ehhez a B 99 99 parancsot add ki, 20 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 385 sebzést okoztál, és 235 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 232 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


ShirDady, egy magas, kék szemû, hosszú, fekete hajú, állandóan fekete köpenyt viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 34. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 16 / 1.50
[2] IQ: 5 (7) / 2.65
[3] ügyesség: 5 (7) / 0.80
[4] egészség: 6 / 5.60
[5] mágia: 9 / 0.75
[6] gyorsaság: 16 (18) / 0.32
[9] Méret/ép: 71 (73) / 2
Min. méret: 59
Barlangméret: 76
PONTJAID
Varázspont: 82 / 75
Képességpont: 36 / 67%
Hõsi pont: 6 (5)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 20%
Galetki erõ: 209 / 137
Hírnév : 157
Jóllakottság: 163%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 15 (0)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 180 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 142 (4)
Leölt torzszülött: 190 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 8 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: sekrestyés (10)
Speciális képességeid:
+10 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Érj el 300-as hírnevet. 3.) Arass pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[24] rezisztencia: 1 / 0 [26] lõfegyver: 8 / 6.07    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 3 / 0.55 [47] zárnyitás: 5 / 1.53 [48] mászás: 3 / 2.75
[54] kereskedelem: 3 (6) / 0.40 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.25 [57] gyógynövények: 3 / 2.28
[58] nyomkeresés: 3 / 2.55 [59] vezetõkészség: 4 / 0.66 [62] lopás: 5 / 0.05
[64] átokszórás: 3 (5) / 2.29 [66] lopakodás: 3 / 0.25 [67] régészet: 7 / 1.47
[69] tanulás: 3 / 1.30        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 9 / 0 [101] szakért.: 6 / 0.68      
farok [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 3 / 1.56      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata.
2: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #35. Prioritás: 50.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:200% ép:25%; PV 3 4 5 8; PSZ 47 59 48 67;

SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #9 (7. épület), #15 (9. épület), #17 (4. épület), #485 (26. forduló), #200 (25. forduló), #437 (26. forduló), #278 (27. forduló), #322 (28. forduló), #233 (29. forduló), #378 (31. forduló), #245 (27. forduló), #420 (34. forduló), #257 (34. forduló), #228 (32. forduló), #365 (33. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a sebezhetetlenség zöld köntöse (#19601) * 1 a tudós díszes fejpántja (#11456) * 1 csizma (#1120)
1 törpe pikkelyvért (#4) 1 vas lemezpáncél (#1001)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 71 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 1 drágakõ (#2) 18 hamis arany (#809)
1 karkötõ (#1240)

Felszerelés
1 kötél (#128)

Fegyverek
* 1 a ragadozó nyílpuskája (#20185) 1 íj (#1270) 4 kerek kõ (#11)
1 rozsdás kard (#131) 4 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 6 fehér gyógyital (#50) 4 gyilkos boróka (#27)
1 hónakkupók (#30) 6 liánvirág (#24) 8 mátekel gomba (#21)
1 méregellenállás itala (#51) 4 mitulen fû (#20) 3 ragálygomba (#26)
9 sötét mák (#23) 5 tejfonál (#28) 1 védelem itala (#59)
2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 duzzadt xenópete (#479) 1 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151)
1 lemúr hártya (#161) 6 mandibula (#157) 1 molitár háj (#165)
5 nordkristály (#146) 1 õsi relikvia (#17) 3 pirgamit (#152)
2 xenópete (#278) 3 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 pirgamit (#152), 1 gyilkos boróka (#27), 2 xenópete (#278), 1 ragálygomba (#26).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 200 arany (#1), 1 õskõ (#8), 2 óriási xenópete (#480).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ORGLING KUTYA (42. LÉNY)
Az orgling faj annyira alávaló és nyomorúságos, hogy némelyik tagja elállatiosodott. Ezeket a négylábon járó, csupasz, csak néhány óriási szõrszállal éktelenkedõ testû büdös teremtményeket még a többi orgling is kiközösíti, és az alsóbb szintekre számûzi. Bár néhány bizarr gondolkodású lord szerint az orgling kutya púpja szerencsét hoz, de a vélemények megoszlanak arról, hogy a púpot meg kell érinteni, meg kell enni, vagy kikészítve a barlangban kiállítani. Mindenesetre, az orgling kutyák elfogyasztása csak a legelszántabb micinisták fejében fordul meg.



XENÓ ATKA (415. LÉNY)
A Hegymélyre bevonuló idegen fenyegetés legapróbb képviselõi az aránylag "ártalmatlan" xenó atkák. A xenomorfok kísérõi ezek a kutya méretû bogarak, testüket teljes mértékben a xenomorhpok kemény, szinte elpusztíthatatlan fekete váza alkotja. Nyáluk savas, amely képes akár a sziklát is szétmarni. Szerencsére, egy ifjú galetki is könnyedén el tud bánni velük.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.