Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 07:22:44 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3780-207

Karakterszám: 3780 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 207 Játékhét: 209
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 204
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 21. 9h:09'
A következõ fordulód táplálható: 2003. okt. 24.

E-mail!

CSILLAGSZEMÛ KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 2 hatalom kék italát.
** 3. NAP ** Nem átall háborgatni Fényes Nap, egy magas, szélesvállú, jóképû, divatosan öltözött férfi. A Mágusok klánjának varázsló rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, a védekezés kerek pajzsa, szivárvány karkötõ, az ellenállás nyársaló lándzsája, a védekezés lovagi lemezpáncélja, a mentát fülbevalója, a sebesség utazóköpenye, a sebesség bronz amulettje, a mágia smaragdja, a védekezés hosszú lándzsája, a titán zangrozi csizmája, a sebezhetetlenség díszes karkötõje, a harcmûvész hosszú íja, Dorka amulettje, a bérmágus szöges öve, Fénygyûrû, a bérmágus márványgyûrûje, az ügyesség ezüst fülbevalója, az ügyesség csillogó fejpántja, a mágia ónix karkötõje, a mentát malachitgyûrûje, a sebesség hosszú lándzsája, a szívósság hosszú lándzsája. Mosolyog, tehát kifogott a csapdádon! Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Fényes Nap elvarázsol egy lávafolyamot. Fényes Nap felé mozogsz, hogy megtámadhasd. 117 ép-t sebzõdtél a lávafolyamtól. Fényes Nap ellenáll a varázslatnak. A fekete hólyag Fényes Napot rohamozza. A fekete hólyag sebzõdik 149 ép-t a lávafolyamtól. A warnök megközelíti Fényes Napot. A warnök sebzõdik 147 ép-t a lávafolyamtól. A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. Fényes Nap 18 sebzést kap. 18 életpontnyit sebzõdsz. A warnök 14 ép-t sebzõdik. A warnök kileheli lelkét. Megtámadod Fényes Napot. Villámokat köpsz. (128 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (55 sebzés). Fényes Nap ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 183 sebzést okoztál, és 135 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 50/149, a warnök: 0/161.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+17%). Fényes Nap meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 6. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 kihívás italát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 6. NAP ** Nem átall háborgatni Woland, a Felfedezõ, egy alacsony, kíváncsi tekintetû galetki férfi. [aura: 5-ös felejtés.] A Tudósok klánjának szakértõ rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Tárgyai: az ellenállás vaspajzsa, a harcos bronz amulettje, a tárgyalás gyûrûje, a hiszékenység gyûrûje, szivárvány karkötõ, az óriás aranyozott fülbevalója, a remete harci íja, görényfarok, a káosz irtózatos karkötõje, a tudás zafírja, az ellenállás csontmaszkja, a sebezhetetlenség aranyozott fülbevalója, a gyõzelem malachit karkötõje, a káosz különös tõre, orgling fétis, a kígyó díszes köpenye, zsugorító gyûrû, a bûz sárga öve, arany orgling fétis, a káosz papjának gyûrûje, a bûz ezüst láncinge, a sebezhetetlenség díszes karkötõje, a sebezhetetlenség zangrozi csizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Végül Woland, a Felfedezõ megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+9% jóllakottság)
** 9. NAP ** Felkeresi barlangodat Yula Vayniko, egy szürkészöld bõrû, vézna testalkatú, rövid, fehér hajú, izzóan vörös szemû férfi. A Mutánsok klánjának kifejlett mutáns rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a gladiátor malachitgyûrûje, bronzmedál, a gólem szarvas sisakja, a bûz harci nyílpuskája, orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, görényfarok, a bérmágus ónixgyûrûje, a ragadozó vaspajzsa, a titán díszes karkötõje, a kobra malachit karkötõje, a hatalom díszes karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, a pók smaragdgyûrûje, galetki érdemérem, a tolvaj díszes karkötõje, a gladiátor ezüst fülbevalója, a pontosság zangrozi csizmája, a mutáció gyémántja, óriás fülbevaló, a teknõs lovagi mellvértje, az ellenállás szöges öve, a gepárd aranyozott nyaklánca, a kobra díszes köntöse. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Csöpög a nyálad!" Nem késel a válasszal: "Te szerencsétlen orgling fattyú!" Így szól hozzád: "Hogy szorulnál bele a saját barlangodba a lapátfüleid miatt!" Rögtön visszavágsz: "Úgy dülöngélsz itt, mint egy lipántos csirke." Ezt mondja neked: "A fejed leginkább egy tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára." Ezt kiáltod vissza: "Ha rendesen megfürdesz és felöltözöl, akkor talán leszel olyan szép, mint egy kifordított macska." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Amikor megszülettél egy orgling kutya és egy szõrös vikunya fattyaként, senki sem tudta, hogy dögevõként fogsz felnõni." Rögtön visszavágsz: "Állandóan az orrodat és a füledet túrod, úgyhogy gyakran meg kell szakítanod a folyamatos vakaródzást, te tetves torzszülött." Ezt mondja neked: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott fejjel elismered, Yula Vayniko volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 16. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 2 hatalom kék italát.
** 20. NAP ** Felkeresi barlangodat Monomi, egy magas, karcsú, barna hajú, világos bõrû, vakító kövekkel ékített fülcimpájú férfi. [aura: 10-es mentális robbanás.] A Pszionicisták klánjának a gondolat ura rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a méreg rövid tõre, a méreg csontmaszkja, Örökkévalóság Smaragdja, Rogan karkötõje, a méreg nagy pajzsa, a sólyom malachitgyûrûje, a méreg háromszögszimbóluma, az energia ónixgyûrûje, a méreg aranyozott nyaklánca, a tökéletesség kõrisfa íja, a méreg kék köpenye, a mentát gyöngye, a sólyom márványgyûrûje, a sólyom díszes karkötõje, a méreg karikaszimbóluma, a méreg ezüst láncinge, kõmûves kalapács, gargantua pókcsatos öv, az entek malachit karkötõje, a bérmágus fekete csizmája, a tökéletesség díszes karkötõje, arany pszi váll-lap. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Monomi Tudati méreg +10 méreg (-6)132 (+0)208 Csillagszemû Pszi csáp kudarc (-13)47 (-10)55
2. Monomi Tudati méreg +10 méreg (-6)126 (+0)208 Csillagszemû Pszi csáp kudarc (-23)24 (-20)35
3. Monomi Pszi csáp +24 PE (-3)123 (+0)208 Csillagszemû Pszi csáp +20 PE (-23)1 (-24)11
4. Monomi Pszi csáp +24 PE (-3)120 (+0)208 Csillagszemû semmi semmi (-1)0 (-11)0

Ez bizony siralmas vereség volt. (-53 életpont.)

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 15895.) A te szinteden a legnevesebb Nemesis, egy hosszú, fekete hajú, smaragdszemû, telt ajkú, dúskeblû, érzékien vonzó nõ. (hírneve 8503.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*szept. 26.* Nemesist legyõzte harcban egy fagydémon. *szept. 29.* Rip Imhotep Kázmér felköltözött a következõ szintre. *okt. 1.* Patissar teljesítette a 26. küldetést, amit az akadémián kapott. *okt. 2.* Phom Chemoppo és Uton Állló pszi párbajt vívtak. Phom Chemoppo került ki gyõztesen. *okt. 2.* Dark Melon teljesítette a 17. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *okt. 2.* Kronx teljesítette a 30. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *okt. 6.* Ambassadar és Szarkaagyú Siraka pszi párbajt vívtak. Ambassadar került ki gyõztesen. *okt. 6.* Kronx és Kozuzo Mannik megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött. *okt. 6.* St. Lopez pszionikus küzdelemben diadalt aratott C'Archie felett. *okt. 7.* Dark Melon csatában legyõzte Yar'und so Weitert.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*szept. 25.* Mélységben Szuttyogó pszionikus párviadalban legyõzte Gal Etkinset. *szept. 25.* Örök Lázadó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Swami Belananda Yogi felett. *szept. 29.* Baltazár mellé szegõdött egy káoszkígyó. *okt. 1.* A Gránitszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott Ssseitak, a káoszkígyó felett! *okt. 6.* Maximilian Ûbertáp szolgálatába állt egy kék ekinda. *okt. 7.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ki Hara Pom-pom felett. *okt. 9.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó felett. *okt. 10.* Fényhozó Keilort kis híján megölte egy Teissak, a káoszkígyó. *okt. 10.* Theo pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rip Imhotep Kázmér felett. *okt. 10.* Compot legyõzte harcban egy Tlyxcet harcos.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]

tr 1 9 transzformáció
Hozzálátsz, hogy átalakítsd az étrendedet. Tested recseg-ropog, ahogy a belsõ átalakulások végbemennek. A fájdalom iszonyatos! (-10 életpont.) Nem tudod, meddig tartott az irtózatos procedúra, de még utána is hosszú ideig csak heversz a földön. Végül lassan magadhoz térsz. Új étrended: vegetáriánus. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]

t 72 2 72. szakértelem tanulása 2 TVP-ért
Lusta vagy dolgozni, ehelyett inkább tanulni próbálsz - mintha könyvekbõl könnyebb lenne az építés tudományát elsajátítani! [2 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

t 73 3 73. szakértelem tanulása 3 TVP-ért
Rejtett, titkos dolgok után kutatsz, megfigyelõképességed fejleszted. [3 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

kno 46 8 47 3 48 5 46. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 11. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 11. szintre nõtt. Elköltesz 5 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 11. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

kno 66 9 72 33 73 24 66. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopakodás szakértelmed 11. szintre nõtt. Elköltesz 33 képességpontot az építés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az építés szakértelmed 10. szintre nõtt. Elköltesz 24 képességpontot a felderítés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a felderítés szakértelmed 10. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elmondasz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+6% védekezés.) (-7 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 348.]

v 159 5144 3 159. varázslat elmondása
Elõhívsz egy szellemidézés varázslatot. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Csillagszemû vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik a munkaidõ, és tartod a markodat. 2 aranydukátot kaptál. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]

ad 1 4200 aranydukát szerzése
4200 aranyat eladsz a császári dukátbanknak 4 aranydukátért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]

ee 5094 14322 23802 51 13797 28677 sok-sok eladás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 23 ap, törpe pikkelyvért (#4) 28 ap, bõrpáncél (#9) 11 ap, parittya (#10) 6 ap, sziklarepesz (#13) 3 ap, üvegcse (#14) 2 ap, kõbalta (#18) 3 ap, mandolin (#19) 46 ap, kötél (#128) 11 ap, ében tündekard (#132) 23 ap, ében nyílpuska (#133) 34 ap, ében láncing (#134) 46 ap, törpe balta (#224) 4 ap, lelakatolt ládikó (#310) 345 ap, nagy pajzs (#1062) 55 ap, vassisak (#1076) 26 ap, szárnyas sisak (#1077) 55 ap, csontmaszk (#1092) 44 ap, szürke maszk (#1093) 88 ap, díszes fejpánt (#1106) 16 ap, ezüst fejpánt (#1107) 44 ap, zangrozi csizma (#1123) 88 ap, átlátszó köntös (#1152) 44 ap, hosszú íj (#1272) 55 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 44 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 78 ap, rövid tõr (#1302) 44 ap, görbekard (#1316) 26 ap, az erõ vándorcsizmája (#1571) 128 ap, a mágia gyalogos lándzsája (#3582) 226 ap, a védekezés hosszú íja (#4872) 226 ap, az élet kék köpenye (#5187) 211 ap, az élet átlátszó köntöse (#5202) 215 ap, az élet malachitgyûrûje (#5277) 215 ap, a titán ezüst láncinge (#5533) 491 ap, a titán díszes köntöse (#5653) 394 ap, a titán sárga öve (#5667) 253 ap, a kobra nehéz nyílpuskája (#7587) 292 ap, a harcos rövid tõre (#8052) 258 ap, az óriás díszes köpenye (#8788) 389 ap, a tolvaj utazóköpenye (#9236) 162 ap, az entek csepp fülbevalója (#9806) 162 ap, az entek gyalogos lándzsája (#9882) 269 ap, az elfek ezüst fejpántja (#10557) 258 ap, a lich bíbor láncinge (#11832) 338 ap, a lich ezüst fejpántja (#11907) 258 ap, a remete bíbor láncinge (#12282) 338 ap, a remete csontmaszkja (#12342) 258 ap, a remete kék köpenye (#12387) 253 ap, a sebesség vas lemezpáncélja (#13151) 248 ap, a majom gyalogos lándzsája (#14382) 269 ap, a szívósság sárga öve (#14667) 253 ap, a gepárd görbekardja (#15716) 175 ap, a sas ezüst nyaklánca (#16032) 264 ap, a sas könnyû nyílpuskája (#16136) 193 ap, az energia fekete csizmája (#18672) 258 ap, az energia nehéz nyílpuskája (#18837) 292 ap, a ragadozó vassisakja (#19976) 175 ap, a ragadozó gyalogos lándzsája (#20232) 269 ap, a küzdelem vándorcsizmája (#20471) 165 ap, a küzdelem háromszögszimbóluma (#20562) 264 ap, a küzdelem könnyû nyílpuskája (#20636) 193 ap, a tökéletesség ezüst láncinge (#21733) 491 ap, a tökéletesség halotti maszkja (#21791) 240 ap, a tökéletesség csontamulettje (#21897) 300 ap, a tökéletesség vívótõre (#22003) 394 ap, a tökéletesség barbár lándzsája (#22031) 249 ap, a tûz halotti maszkja (#22241) 91 ap, a tûz sárgaréz nyaklánca (#22331) 96 ap, a jég ezüst fejpántja (#22707) 172 ap, a jég hosszú íja (#22872) 183 ap, az enyészet nagy pajzsa (#23112) 183 ap, az enyészet csontmaszkja (#23142) 172 ap, az enyészet átlátszó köntöse (#23202) 172 ap, az enyészet görbekardja (#23366) 100 ap, a villám csontmaszkja (#23592) 172 ap, a méreg görbekardja (#24266) 100 ap, a regenerálódás háromszögszimbóluma (#24612) 179 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 172 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 91 ap, a yeti aranyozott nyaklánca (#26383) 300 ap, a yeti rövid tõre (#26502) 172 ap, a yeti hosszúkardja (#26517) 183 ap, a sav bronz mellvértje (#26697) 241 ap, a sav szürke maszkja (#26743) 292 ap, a sav rövid tõre (#26952) 172 ap, a sav vívótõre (#26953) 292 ap, az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101) 173 ap, az elektromosság lovagi lemezpáncélja (#27102) 276 ap, az elektromosság bíbor láncinge (#27132) 252 ap, az elektromosság szárnyas sisakja (#27177) 183 ap, az elektromosság halotti maszkja (#27191) 91 ap, az elektromosság keresztszimbóluma (#27313) 300 ap, az elektromosság rövid tõre (#27402) 172 ap, a légzés kerek pajzsa (#27611) 100 ap, a légzés kõamulettje (#27746) 91 ap, a légzés csonttõre (#27851) 91 ap, az angyalok szárnyas sisakja (#28077) 183 ap, az angyalok gyalogos lándzsája (#28332) 183 ap, az ellenállás csonttõre (#28751) 91 ap, a bûz bronz mellvértje (#28947) 241 ap, a bûz vas mellvértje (#28948) 375 ap, a bûz csontmaszkja (#28992) 172 ap, a bûz kék köpenye (#29037) 168 ap, a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 183 ap, a sólyom kék köpenye (#29487) 168 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 utazóköpenyt 9 aranyért. Eladod a káosz fejedelmének kardját 167 aranyért. Eladsz 1 díszes köntöst 62 aranyért. Eladod a remete halotti maszkját 116 aranyért. Eladsz 1 díszes fejpántot 11 aranyért. Eladod a káosz förtelmes nyakláncát 178 aranyért. Eladsz 1 könnyû pikkelyvértet 31 aranyért. Eladod a káosz vörös láncingét 243 aranyért. Eladod a majom hosszú íját 189 aranyért. Eladod a villám rövid tõrét 121 aranyért. Eladsz 1 méregellenállás italát 9 aranyért. Eladod a harcmûvész csontamulettjét 181 aranyért. Eladod az ellenállás malachitgyûrûjét 121 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 330.]

ee 132 133 134 4252 28542 2094 sok-sok eladás
Sajnálom, de nincs nálad 4252. tárgy. Sajnálom, de nincs nálad 2094. tárgy. Eladsz 2 ében tündekardot 38 aranyért. Eladsz 1 ében nyílpuskát 29 aranyért. Eladsz 2 ében láncinget 76 aranyért. Eladod az ellenállás csontmaszkját 121 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 330.]

ee 28107 27822 18429 sok-sok eladás
Sajnálom, de nincs nálad 18429. tárgy. Eladod az angyalok ezüst fejpántját 121 aranyért. Eladsz 2 a légzés hosszú íját 64 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 330.]

kf 276 bekészíted a 276. tárgyat
Visszamész a barlangodba. Felveszed a galetki érdemérmet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 330.]

k 276 328 426 468 kaland elvállalása
(276. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid egy piromancer (#214) [aura: tûzimmunitás: 58.] és egy nagyobb tûzszalamandra (#215).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a piromancer létrehoz egy tûzgolyót. Nem hat rád. A fekete hólyag 70 sebzést kap. A warnök sebzõdik 52 ép-t. A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. 21 ép-t sebzõdtél. A warnök 17 sebzést kap. A piromancer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nagyobb tûzszalamandra a warnököt rohamozza. A warnök elindul a nagyobb tûzszalamandra felé. Támadod a piromancert. Villámokat köpsz. (139 ép-t sebeztél). A körülötted lebegõ bûz lángra lobban! (-28 ép.) A nagyobb tûzszalamandra és a warnök egymással harcolnak. A warnök holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A nagyobb tûzszalamandra közelebb jön, hogy támadhasson. A piromancert próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (134 ép-t sebeztél). Bûzöd lángra kap. (-28 ép.) A piromancer holtan terül el. A nagyobb tûzszalamandra rád támad. A nagyobb tûzszalamandra tüzet lehel rád. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a nagyobb tûzszalamandrát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (129 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (52 sebzés). A nagyobb tûzszalamandra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 447 sebzést okoztál, és 86 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 38/70, a warnök: 0/79.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+107%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy sárga gyógyital, 5 drágakõ, egy pirgamit és 35 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+86 életpont.) Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 62 arany és 10 drágakõ. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, warnök újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(328. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: sikertelen] A fenébe! Ez bizony nem megy, itt nem jutsz tovább. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(426. kaland:) Hosszú kutatás után sikerül újra megtalálni a titkos ajtót, és kinyitni. Lefelé mászol.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Leértél a meredek járat aljára. Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: a villám háromszögszimbóluma és a káosz bíbor nyílpuskája. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.
(468. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet, ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 4 lidércláng (#85) [aura: jéglehelet: 9.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. lidércláng felé. Már ott is vagy! A 3. lidércláng a fekete hólyag felé mozog. Az 1. lidércláng feléd rohan. A 2. lidércláng elindul a warnök felé. A fekete hólyag a 3. lidércláng irányába megy. A 4. lidércláng közelebb jön, hogy támadhasson. A warnök a 2. lidércláng irányába megy. Megtámadod az 1. lidérclángot. Villámokat köpsz. (121 ép-t sebeztél). Az 1. lidércláng hörögve elterül. A 3. lidércláng és a fekete hólyag egymással harcolnak. A 2. lidércláng és a warnök egymással harcolnak. A 3. lidércláng halálhörgés közepette a földre zuhan. A 4. lidércláng rád támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (14 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 4. lidérclángot. Villámokat köpsz. (131 ép-t sebeztél). A 4. lidércláng kileheli lelkét. A fekete hólyag a 2. lidérclángot támadja. A 2. lidércláng halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 222 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 37/15, a warnök: 0/6.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+84%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 35%. Összegyûjtöd a "kincset": egy lándzsa és 153 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+24 életpont.) Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [89 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

m 2 3 4311 15 13 6 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,3) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 1,3) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 1,4) Dél felé mész az útvesztõben. Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 4 muskilt.
(M 1,3) Északra mész. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 1,2) Északi irányba folyatod utadat. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy kígyópók (#160).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a kígyópók felé. Már ott is vagy! A kígyópók feléd mozog. A fekete hólyag elindul a kígyópók felé. A warnök elindul a kígyópók felé. Megtámadod a kígyópókot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (130 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (50 sebzés). A kígyópók rád veti magát. Harapni próbál fogával. (42 ép-t sebzõdtél). A fekete hólyag a kígyópókot támadja. A warnök a kígyópókot támadja. A kígyópók holtan terül el.
[A csatában összesen 180 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 29/0, a warnök: 40/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Szolgáidnak 18% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, a káosz démoni köpenye és 66 arany. A fekete hólyag az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+42 életpont.)
(M 1,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Tudjuk, hogy egy ízben 7 liter womath tej és 5 láda mészpor 343 aranyért, míg egy másik alkalommal 3 liter womath tej és 7 láda mészpor 351 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy liter womath tej?
Szomorúan rázod a fejed. Fogalmad nincs, mi lehet a válasz.
Visszatérsz szállásodra.
(M 13,6) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden! [35 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

m 2232 5 10 14 3235 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,6) Irány kelet! Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy óriás rák (#218) [aura: imm.ktkt.méreg: 5.].

*** 1. KÖR *** Az óriás rák irányába mozogsz. Az óriás rák feléd mozog. A fekete hólyag az óriás rák irányába megy. A warnök az óriás rák irányába megy. Támadod az óriás rákot. Villámokat köpsz. (105 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (50 sebzés). Az óriás rák téged támad. Lecsap rád ollóival. (24 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít ollóival. (21 ép-t sebzõdtél). A fekete hólyag az óriás rákot támadja. A warnök az óriás rákot támadja.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriás rákot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (114 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (49 sebzés). Az óriás rák holtan terül el.
[A csatában összesen 283 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 7/0, a warnök: 1/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+42%). Szolgáidnak is jut 17%. Viszed, ami mozdítható: 3 drágakõ. A fekete hólyag eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+45 életpont.)
(M 15,6) Keleti irányba folyatod utadat. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 15,7) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. A galetki megmutatja a jól képzett akadálypályát, amelyen át kell jutnod. Tüskés fal, karókkal teli vermek, van itt minden, ami szem-szájnak ingere!
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 16,7) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
Elhagyod a labirintust.
(M 10,14) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 10,15) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Nagy köveket látsz magad elõtt. Valaki elrejtett itt valamit! Gyorsan ledobálod a köveket, és egy láda bukkan elõ. Megpróbálod felnyitni.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: a káosz türkisz mellvértje, a káosz istenének maszkja és a teknõs csontamulettje.
(M 11,15) Keletre mész tovább. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Ez most összejött. Remegve nyúlsz a láda tartalmához: a káosz árnyéköve.
(M 11,16) A folyosó délre tart. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy kígyópók (#160) [aura: erõ: 18.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted a kígyópókot. A kígyópók feléd rohan. A fekete hólyag elindul a kígyópók felé. A warnök elindul a kígyópók felé. A kígyópókot próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (136 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (42 sebzés). A kígyópók rád veti magát. Harapni próbál fogával. Elkerülted. A fekete hólyag a kígyópókot támadja. A warnök a kígyópókot támadja. A kígyópók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 178 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 30/0, a warnök: 33/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+43%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 18% jut. Viszed, ami mozdítható: egy zöld manaital és 57 arany. A fekete hólyag az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Visszatérsz szállásodra. [40 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

m 6 15 1141 4343 4343 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,15) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 6,14) Irány észak! Üres szobába érkezel.
(M 6,13) Észak felé mozogsz. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat. Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (megtudod, hogy ha valaki mentõdobást dob ezen a szinten, van rá 25% esély, hogy mínusz 25%-kot kap a mentõdobásra, és 25%, hogy plusz 25%-kot.)
(M 5,13) Tovább nyugatra - biztatod magad. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 5,12) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Tudjuk, hogy egy ízben 7 csésze orgling butaság és 9 gyöngy 522 aranyért, míg egy másik alkalommal 6 csésze orgling butaság és 10 gyöngy 516 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy csésze orgling butaság?
Hát, így hirtelen nem tudsz válaszolni, szükséged van gondolkodási idõre.
(M 4,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,14) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [17 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

p 5479 portyázás
Elhagyod a Csarnokot. Csak veled egy szinten élõ galetkit hívhatsz ki párviadalra. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

p 5479 portyázás
Csak veled egy szinten élõ galetkit hívhatsz ki párviadalra. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 5 3 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (285. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 elonotichlant. Szakértõ módon leszeded. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl C'Archie, egy jovális, kissé köpcös, de mégis izmos férfi. A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a harcos szöges pajzsa, a harcos keresztszimbóluma, a harcos aranyozott nyaklánca, a pók smaragdgyûrûje, az ellenállás gyíkbõr öve, a teknõs nehéz harci nyílpuskája, a sas ónixgyûrûje, a teknõs jádegyûrûje, a káosz irtózatos karkötõje, a káosz különös tõre, a káosz papjának karkötõje, a hatalom ónix karkötõje, a káosz nagyúri pikkelyvértje, a küzdelem aranyozott nyaklánca, az ellenállás bíbor köpenye, a tudás zafírja, görényfarok, a harcos malachit fülbevalója, a káosz teremtõjének karkötõje, a káosz papjának csizmája, a kobra malachit fülbevalója, a bölcsesség arany fejpántja. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a C'Archie által meséltekbõl, megtudod, mi az a csöpögõ csápolat. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt? (387. kaland, összköltsége 30 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 winropu moha ! Óvatosan begyûjtöd. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Arven Klinszinda Grán, egy robosztus testû, bamba képû, homlokán kaleidoszkóp tetoválást viselõ férfi. A Halhatatlanok klánjának felsõbbrendû galetki rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe tartozik. Felszerelése: az Örökkévalóság gyûrûje, szivárvány karkötõ, a tökéletesség sárga öve, a hatalom rubinja, orgling fétis, cseppkõ gyûrû, Rogan karkötõje, nilbongi kitûzõ, a sebezhetetlenség aranyozott fülbevalója, óriás fülbevaló, az egyensúly gyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, a kobra rövid tõre, az Örökkévalóság Rubinja, arany orgling fétis, krakoch csizma, smaragd életkõ, a kígyó nehéz nyílpuskája, a káosz ur-gathal mellvértje, a kígyó kék köpenye, a tökéletesség ónix karkötõje, az egészség nagy pajzsa, a tökéletesség vassisakja. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Arven Klinszinda Grán által meséltekbõl, megtudod, mi az a káoszgólem fülbevalója. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Gyönyörû látvány tárul a szemed elé: egy földalatti vízesés! A víz egy kis tóba csobog, amelynek vize elfolyik egy szûk barlangnyílás irányába. A terem párás levegõje felfrissít. Fölnézel abba az irányba, ahonnét a vízesés ered. Hatodik érzéked azt súgja, hogy valamilyen titok rejtõzik odafent! Persze nem lenne egyszerû feljutni oda. (249. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez xita uborka ! Leszedsz 1 adagot. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz. Hitetlenkedve nézel körbe. A barlang üres! Vajon hol lehet a lakója? Hmm... Biztos itt van valahol, csak elrejtõzött! Mérgesen távozol. Úgy látszik, láthatatlan észlelése varázslatot kell használni.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

pv 4 3 5 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, pszi párviadalra hívod ellenfeled. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Útközben észreveszel egy tejfonalat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Signy Mallory, egy imádnivalóan aranyos, rettenetes tehetséggel megáldott, de õrült nõ. A Mágusok klánjának varázsló rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, Dorka amulettje, arany orgling fétis, hõsi jelvény, galetki érdemérem, a mágia lovagi lemezpáncélja, a regenerálódás ónixgyûrûje, a mágia vörös maszkja, orgling fétis, az ellenállás harci íja, a mágia árnyéktõre, szerencsekõ, Yssuf tõre, a szívósság ónixgyûrûje, a regenerálódás jádegyûrûje, a regenerálódás ezüstcsizmája, az energia fogazott kardja, a mentát ónix karkötõje, káoszmágus köpenye, rubin mágusbot, a sebezhetetlenség aranyozott fülbevalója, a szívósság sárga öve. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ azonban nemet int. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Két okos régész összedugja a fejét, hogy ki tud többet. Te hosszasan mesélsz az õsök történelmérõl, régészeti leleteidrõl. A másik ámultan hallgat, aztán õ kezd dicsekedni. Hosszú vita következik, hogy kinek jelentõsebb a tudása. Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész vagy, mint Signy Mallory.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. A sziklafalból egy félkör alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség. (323. kaland, összköltsége 20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Nocsak, mit találtál! 1 parafû ! Óvatosan begyûjtöd. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Standard Graun, egy kissé lökött, határozatlan tekintetû, csupasz férfi. [aura: 17-es méretû 15-ös szintû jobb karom.] A Tisztogatók klánjának kivégzõ rangú tagja. Tárgyai: a bölcsesség szöges öve, a mágia díszes köpenye, a hatalom jáde karkötõje, a mágia bronz amulettje, galetki érdemérem, a mágus ezüst fülbevalója, kõmûves kalapács, a mágia szarvas sisakja. Üdvözlõ mondatod: "Te gerinctelen puhány!" Õ rögvest kontrázik: "Hogy a ménkû csapna beléd!" Nem habozol, máris mondod: "Úgy hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a másikhoz." Nem késik a válasszal: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" Nem habozol, máris mondod: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." Dühösen kiabálja vissza: "Amilyen buta vagy, még azt se vennéd észre, hogy süpped alattad a sölymék, csak mikor már késõ a menekvés!" A következõvel folytatod: "Nincs még egy ilyen szutykos, piszkos, céda, rongyos, golyvás, csámpás, rücskös, pufók, pirók madárváz, miként te, a rokonaiddal együtt!" Jól odamondtál neki! Standard Graun csak hápog. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Standard Graun dühös pillantást vet rád. (+43% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Útközben észreveszel egy parafüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Stan Kaher, egy férfi. [aura: auraészlelés: 8.] A Katonák klánjának lovag rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Hadúri csizma, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, az egyensúly gyûrûje, az elfek nehéz nyílpuskája, az erõ szarvas sisakja, a rend köve, Rogan karkötõje, a gyorsaság jádegyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, a gólem átlátszó köntöse, opilíchium gyûrû, orgling fétis, a gyorsaság bronz amulettje, arany orgling fétis, mintrogi erõöv, galetki érdemérem, a ragadozó bíbor pikkelyvértje. Így üdvözlöd: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Õ rögvest kontrázik: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" Nem habozol, máris mondod: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" Nem késik a válasszal: "Csak küszködsz a szavakkal, mint gyerek a hetedik gombóccal." Nem habozol, máris mondod: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Dühösen kiabálja vissza: "Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!" Jól odamondasz neki: "Hogy falt volna fel azon nyomban az anyád, amikor megszülöttél, te galetkik szégyene, te vaksi aszalt zombi!" Stan Kaher feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Stan Kaher dühös pillantást vet rád. (+43% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2003. nov. 24. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov. 29-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. dec. 1-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgáid is harcolni fognak az oldaladon! [ld. enc.] Fontos! Barlangodban már csak 10 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
Ebben a körben +13 galetki erõt és +30 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1493 sebzést okoztál, és 385 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 99 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 464 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Csillagszemû, egy vézna testû, csillogó szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 207. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 12 (13) / 3.37
[2] IQ: 14 (19) / 10.81
[3] ügyesség: 15 (26) / 1.16
[4] egészség: 14 (21) / 0.68
[5] mágia: 9 (15) / 4.66
[6] gyorsaság: 15 (39) / 1.84
[9] Méret/ép: 165 (181) / 181
Min. méret: 158
Barlangméret: 167
PONTJAID
Varázspont: 209 / 190
Képességpont: 21 / 20%
Hõsi pont: 349 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 80%
Galetki erõ: 950 / 266
Hírnév : 4600
Jóllakottság: 163%
Életkor: 15 / 18
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 67 (1)
Galetki gyõzelmek: 43 (1)
Torzsz. csaták: 952 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 865 (5)
Leölt torzszülött: 1631 (9)
Pszi csaták: 276 (1)
Pszi gyõzelmek: 135 (0)
Ájulások száma: 70 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: kutató (51)
Speciális képességeid:
+9 gyógynövények, +8 v.ital fõzés, +51% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy arany orgling fétist! 2.) Hozz egy tucat szirénhajat! 3.) Fõzz három hatalom bíbor italát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 36 (78) / 26.80 [17] vastag bõr: 15 / 0 [18] tûzimmunitás: 5 (11) / 1.28
[20] savimmunitás: 7 (13) / 1.36 [21] elkt.immunitás: 5 (11) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 5 (11) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 5 / 0 [24] rezisztencia: 20 (31) / 0.20 [25] bûz: 35 (37) / 0
[26] lõfegyver: 2 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 14 / 0.47 [46] csapdaészlelés: 11 / 0.52 [47] zárnyitás: 11 / 0.43
[48] mászás: 11 / 1.09 [49] rugalmasság: 10 / 1.76 [50] meggyõzõkészség: 12 / 2.01
[51] transzformáció: 10 / 2.66 [52] auraészlelés: 11 / 6.63 [53] ékszerészet: 10 / 1.28
[54] kereskedelem: 20 / 13.34 [55] szívósság: 32 / 0.57 [56] varázsitalfõzés: 6 (14) / 2.03
[57] gyógynövények: 30 (39) / 10.15 [58] nyomkeresés: 15 / 3.42 [59] vezetõkészség: 10 / 0.67
[60] pszi támadás: 12 / 6.39 [61] pszi energia: 13 / 2.44 [62] lopás: 7 / 0.11
[63] éberség: 11 / 1.69 [64] átokszórás: 14 / 4.36 [65] álcázás: 27 / 0.33
[66] lopakodás: 11 / 0.33 [67] régészet: 22 (23) / 18.44 [68] zene: 11 / 2.71
[69] tanulás: 13 / 4.45 [70] idézés: 10 / 0.11 [71] javítás: 14 / 6.31
[72] építés: 10 / 0 [73] felderítés: 10 / 0.18    

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 5 / 2.11     a sebezhetetlenség hosszúkardja
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 5 / 1.67     a sebesség görbekardja
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 5 / 1.59     a szellemek vívótõre
bal csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.42     a káosz förtelmes tõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 1 / 0 [147] alkímia: 1 / 0.80 [42] csendvarázs: 4 / 0.06
[149] dimenziókapu: 8 / 0.24 [11] elektromos kéz: 8 / 0.44 [41] elemek parancsa: 1 / 0
[49] elemi védelem: 3 / 0.24 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 6 / 0.76
[152] felejtés: 1 / 0 [17] gránitbõr: 7 / 0.24 [13] jégcsóva: 4 / 0.06
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [163] kineport: 10 / 0.56 [154] kisebb erõpajzs: 4 / 1.92
[27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.95 [157] láthatatlanság: 4 / 0.06
[165] manafókuszálás: 7 / 0.60 [129] mentális robbanás: 5 / 0.99 [133] pszi acéltorony: 5 / 0.24
[128] pszi csáp: 20 / 3.15 [169] savcsapás: 1 / 0 [151] sárkánylehelet: 1 / 0
[131] sz.áll.roncsolása: 3 / 0.58 [159] szellemidézés: 4 / 1.92 [176] szélpajzs: 5 / 0.16
[150] tárgyvédelem: 1 / 0 [167] tombolás: 1 / 0 [19] tûzfal: 11 / 0.40
[20] tûzvihar: 6 / 1.92 [14] vakító fény: 4 / 0.06    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] fekete hólyag 68/53 197% 200% 11 / 1.58 harcol
[2] warnök 72/66 197% 170% 8 / 6.78 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
pv 5 3 4 8
ism 3
p
pv 4 3 5 7
ism 3
p
2. Makró
pv 7
p 5479
p 5479
mak 1
3. Makró
mak 2
ism 5
x 10
4. Makró
be 9 5
v 154
v 159 5144 3
ad 10

HARCI PROGRAMOD
5: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #80.
10: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 255.
11: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 254.
12: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #222.
13: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #222.
14: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #217. Prioritás: 255.
15: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 255.
16: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 254.
1: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v, kevesebb, és ha ép-d 84% alatt van, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van.
3: elektromos kéz t.var. ha a harc 4. köre van, Prioritás: 95, és ha ellenfeled #30.
6: életszívás t.var. ha a harc 1, köre van, és ha ellenfeled #187.
8: bajnokok itala v.var, ha 4 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled #212.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 0 9; VI erõ:200% ép:1%; PV 4 3 5 7; PSZ 57 67 52 54; HE 1; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128; HU 14 2 200;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 14 sebzés: 15-23

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #285 (207. forduló), #350 (206. forduló), #328 (187. forduló), #355 (196. forduló), #493 (196. forduló), #484 (196. forduló), #387 (207. forduló), #249 (207. forduló), #309 (197. forduló), #411 (205. forduló), #333 (199. forduló), #476 (204. forduló), #323 (207. forduló).

SZÖVETSÉGED: Gyémántlégió (#15000). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3797. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a villám díszes köntöse (#23653) 1 suhanó csizma (#195) 1 a bûz szürke maszkja (#28993)
1 káoszkígyó vért (#271) * 1 platina villámöv (#187) 1 a füvész köpenye (#193)
1 a lich zangrozi csizmája (#11923) 1 a sün fekete pikkelyvértje (#24870) 1 a villám ezüstcsizmája (#23624)
1 Fairlight sipkája (#265) * 1 a villám vaspajzsa (#23563) 1 krakoch csizma (#312)
1 az angyalok ezüst láncinge (#28033) 1 szent templomi maszk (#232) 1 az angyalok csillogó fejpántja (#28108)
1 az elektromosság díszes köpenye (#27238) 1 a légzés vaspajzsa (#27613) 1 a szalamandra vaspajzsa (#25813)
1 a káosz démoni köpenye (#12849) 1 a gepárd szürke maszkja (#15493) 1 a káosz türkisz mellvértje (#6459)
1 a káosz istenének maszkja (#30804) 1 a káosz árnyéköve (#29079) 1 az elektromosság arany fejpántja (#27209)
1 a gólem elit lemezpáncélja (#8203) 1 az ellenállás zangrozi csizmája (#28573) 1 a káosz szürke maszkja (#4254)
* 1 a sebezhetetlenség szürke maszkja (#19543) 1 a villám szürke maszkja (#23593) 1 az angyalok díszes köntöse (#28153)
* 1 a bérmágus zangrozi csizmája (#17323) 1 az óriás szarvas sisakja (#8728) * 1 a villám bíbor láncinge (#23532)
1 az angyalok bíbor köntöse (#28154)

Ékszerek, kincsek
29965 arany (#1) 1 a lich aranyozott nyaklánca (#11983) * 1 a villám ezüst fülbevalója (#23757)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a hiszékenység gyûrûje (#251) * 1 a gepárd malachit fülbevalója (#15659)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 bronzmedál (#207) 1 az elektromosság aranyozott nyaklánca (#27283)
1 a bölcsesség keresztszimbóluma (#17863) 1 a torony ónix karkötõje (#18343) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 achát érdemrend (#303) * 1 a villám ónixgyûrûje (#23728) 755 drágakõ (#2)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 ezüstmedál (#208) * 4 orgling fétis (#269)
1 a villám malachitgyûrûje (#23727) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a légzés aranyozott nyaklánca (#27733)
1 Laillia talizmánja (#319) * 1 galetki érdemérem (#276) 1 a villám ezüst nyaklánca (#23682)
* 1 a villám aranyozott nyaklánca (#23683) 1 nilbongi kitûzõ (#311) 1 óriás fülbevaló (#225)
1 a yeti keresztszimbóluma (#26413) * 1 sárkányamulett (#292) 1 opilíchium gyûrû (#298)
* 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) * 1 a sebezhetetlenség ónixgyûrûje (#19678) 1 a harcos bronz amulettje (#7948)
* 1 a tudás zafírja (#150) 1 a villám háromszögszimbóluma (#23712) 1 a bölcsesség malachit fülbevalója (#17909)
1 ozin fülkarika (#211) 1 Fénygyûrû (#301) * 1 a káosz ur-gathal karkötõje (#32754)
1 a tudás bronz amulettje (#2098) 1 a teknõs csontamulettje (#25497) 1 bronz helyt. emlékérem (#313)
1 az ellenállás bronz amulettje (#28648) * 1 az elfek ónixgyûrûje (#10678) 1 a küzdelem háromszögszimbóluma (#20562)
* 1 a sebesség jádegyûrûje (#13379) 1 a légzés bronz amulettje (#27748) * 1 a majom ónix karkötõje (#14293)
1 a remete aranyozott nyaklánca (#12433) 1 a szakács üstje (#192) 1 a védekezés ezüst nyaklánca (#4782)
1 császári dekrétum (#254) * 1 görényfarok (#189) * 1 a villám ónix karkötõje (#23743)
1 arany orgling fétis (#296)

Felszerelés
18 kötél (#128) 7 varázskõ (#210) 1 bajnoki oklevél (#273)
2 molitár dob (#168) 1 oprasszum fókusz (#300) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 pszi kõ (#277) 11 fekete dukát (#218) 1 õskõ (#8)
1 lelakatolt ládikó (#310) 2 garling kristály (#209) 32 aranydukát (#437)

Fegyverek
* 1 a szellemek vívótõre (#15253) 1 Enyészmester (#217) 3 szilmill tõr (#314)
* 1 a káosz förtelmes tõre (#2214) * 1 a ragadozó hosszú íja (#20172) * 1 a sebesség görbekardja (#13466)
1 rubin mágusbot (#261) 1 a szalamandra rövid tõre (#26052) 1 a bûz harci nyílpuskája (#29188)
1 a káosz bíbor nyílpuskája (#5799) 1 lándzsa (#1330) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 a tökéletesség ébenfa lándzsája (#22034) 1 az angyalok harci nyílpuskája (#28288) * 1 a sebezhetetlenség hosszúkardja (#19767)
1 az elektromosság harci nyílpuskája (#27388) 1 a yeti fogazott kardja (#26518)

Varázsitalok és füvek
42 sötét mák (#23) 95 winropu moha (#22) 7092 üvegcse (#14)
71 csótányláb (#25) 99 mitulen fû (#20) 105 tejfonál (#28)
129 ragálygomba (#26) 82 gyilkos boróka (#27) 3 narancs gyógyital (#80)
111 mátekel gomba (#21) 1 tokin kaktusz (#40) 107 sárkányvirág (#32)
3 javítás itala (#108) 101 liánvirág (#24) 79 elonotichlan (#31)
74 hónakkupók (#30) 17 óriásnövés itala (#60) 5 hatalom kék itala (#58)
52 mézfû (#29) 2 csapdaészlelés itala (#65) 11 fehér gyógyital (#50)
5 sárga gyógyital (#61) 1 hatalom bíbor itala (#77) 85 elfu moha (#33)
24 waarkin (#38) 6 zöld manaital (#63) 16 xita uborka (#39)
71 rémcserje (#34) 44 muskil (#37) 30 szemani gomba (#36)
6 parafû (#41) 2 kalmárok itala (#66) 2 immunitás itala (#71)
1 kék manaital (#75) 54 velparaj (#35) 1 bajnokok itala (#62)
2 kihívás itala (#68) 1 védelem itala (#59) 1 pontosság itala (#72)

Egyéb kacatok
6 asztrálesszencia (#154) 1 nordkristály (#146) 1 lemúr hártya (#161)
1 démonlidérc esszencia (#272) 10 yeti csont (#160) 6 molitár háj (#165)
11 húsevõ bibe (#151) 25 pirgamit (#152) 3 mandibula (#157)
40 ekinda haj (#147) 21 elektronit (#141) 17 barna manakõ (#149)
4 khazdar taréj (#268) 3 ratifikátor agy (#236) 4 patkányfog (#270)
1 bronz korong (#297) 1 áspisméreg (#304) 41 õsi relikvia (#17)
6 smaragd esszencia (#229) 9 szirénhaj (#293) 26 szójer csáprágó (#231)
2 káoszkígyó pikkely (#230) 2 molad púp (#16)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



CSÖPÖGÕ CSÁPOLAT (268. LÉNY)
Ezek az óriási, nyálkás, ocsmány csápok nyúlnak, növekszenek, szaporodni kezdenek, ha megpróbálod kiirtani õket. Minél több lesz, annál erõsebbek, annál reménytelenebb a helyzeted... Még szerencse, hogy eme teremtmény szaporító-védekezõ reakciója csak akkor lép mûködésbe, ha a küzdelmet reménytelennek ítéli. Ringasd hamis reményekbe hát, és akkor tiéd a gyõzelem! A csöpögõ csápolat puhányok és tejivók számára lehet tápláló.



KÁOSZGÓLEM FÜLBEVALÓJA (239. TÁRGY)
Ez a nehéz, fekete fémbõl készült fülbevaló igencsak lehúzza a füledet. Vajon miféle mágikus képességei lehetnek? Nem ártana azonosítani! Természetesen, mint minden káosztárgy, ez is megsemmisül továbbköltözéskor, és ez még át sem adható.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2003. nov. 29., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában (és csak ott!) szolgáid is részt vesznek a csatában, úgy, ahogy a jelentkezés pillanatában voltak. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.