Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nedonkutya
Küldd el képeslapként!
"Ölj öt nedonkutyát!" - szűkszavú tolvaj klánküldetés, mely azt elfelejti megemlíteni, hogy ehhez a torzszülötteket irányító öt példány zselészerű ichinedart is le kell győzni
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 12:45:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3747-70

Karakterszám: 3747 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 70 Játékhét: 86
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 1351
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. okt. 3. 15h:05'
A következõ fordulód táplálható: 2002. okt. 6.

E-mail!

HURPI KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Pjot Pervij részére 1 db ozin fülkarikát. Te 44 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Pjot Pervij részére 1 db a mágus vándorcsizmáját. Te 66 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Pjot Pervij eladásra kínál neked 1 a hatalom ezüst láncingét (#6883). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 7116 6883 1 parancsot.
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Pjot Pervij, egy kreol bõrû, kék szemû, jóvágású férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. Tárgyai: a védekezés malachit karkötõje, bronzmedál, Enyészmester, a torony halotti maszkja, a tökéletesség csonttõre, a mágus vándorcsizmája, az energia csatos öve, az egyensúly gyûrûje, a szakács üstje, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, az entek átlátszó köntöse, az entek kerek pajzsa, ozin fülkarika, a torony amulettje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Pjot Pervij Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)20 (+0)35 Hurpi Tudati méreg kudarc (-6)29 (-20)10
2. Pjot Pervij Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)5 (-20)15 Hurpi Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)14 (-10)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-30 életpont.)
** 1. NAP ** Pjot Pervij kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7116 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7116 9 parancsot.
** 1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 2 drágakövet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9607.) A te szinteden a legnevesebb El Tapod, egy békés szándékú, önbizalomhiányban szenvedõ, szórakoztató férfi. (hírneve 3287.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*okt. 1.* Fantusz gyõzelmet aratott Csillagvadász felett. *okt. 1.* Dirten teljesítette a 16. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *okt. 1.* Fantusz mellé szegõdött egy tûzgyík. *okt. 1.* Csuhi a Pusztító új végtagot növesztett! *okt. 2.* Lillith felköltözött a következõ szintre. *okt. 2.* Leph Arlone a szétszórt teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *okt. 3.* Fantusz csatában legyõzte Kóbor Warkot. *okt. 3.* Thészeusz teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *okt. 3.* Pokoli Maximilián felköltözött a következõ szintre.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 30.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *szept. 30.* Nomis Leinádot kis híján megölte egy tektonikus kvatáns. *szept. 30.* Fortian gyõzelmet aratott Mordonc felett. *okt. 1.* Fortian gyõzelmet aratott Kicsi de büdös felett. *okt. 2.* Nomis Leinád gyõzelmet aratott Pannonica felett. *okt. 2.* Maximilian Ûbertáp és Laurana pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *okt. 2.* Torz Talbot csatában legyõzte Hunter Killert. *okt. 3.* Nomis Leinád rangja a Mutánsok Klánjában "fatty" lett. *okt. 3.* Nomis Leinádot kis híján megölte egy xenomorph bébi.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

vg 7116 6883 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db a hatalom ezüst láncingét. Te 790 aranyat fizettél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

kf 21477 144 7482 142 6883 bekészíted a 21477. tárgyat
Leveszed a tárgyalás gyûrûjét. Felveszed a túlélés malachitgyûrûjét. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a kobra ezüst nyakláncát. Leveszed a gladiátor könnyû pikkelyvértjét. Felveszed a hatalom ezüst láncingét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

gy 60 0 0 50 felt. gyógyítás 60%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sárkányvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. És nicsak, végre találtál valamit: egy fekete csizma. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid egy molitár (#35) és egy orgling kutya (#42).

*** 1. KÖR *** A molitár felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling kutya feléd rohan. A molitár odajön hozzád. Támadod a molitárt. Odakensz neki bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az óriás görbekardját forgatva támadsz. (9 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (19 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (14 sebzés). A molitár halálhörgés közepette a földre zuhan. Az orgling kutya rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling kutyát. Lesújtasz bal mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az óriás görbekardját forgatva támadsz. Mellétrafáltál. Pofádat nagyra tátva harapsz. (32 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (7 sebzés). Az orgling kutya halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 147 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+42%). Összegyûjtöd a "kincset": a természet vívótõre, egy molitár háj és 3 drágakõ. Itt az ebédidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+8% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban? Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet. (427. kaland, összköltsége 10 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sötét mákot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska! Óvatosan megtisztítod, és még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal! (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

tps 23 23 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 23 TVP-t késõbbi használatra. [23 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

k 19 kaland elvállalása
(19. kaland:) Kódorogsz egy kicsit a városban, szóba elegyedsz jó pár galetkivel. Nem találtál senkit, aki látot volna óriásdenevért, de mindenki ismert valakit, aki már ölt is ilyen lényt. Az ellentmondó információkból azért kihámozod, merre kéne próbálkoznod. Beveted magad a csatornába. Vagy egy órát menetelsz, amire a megfelelõ helyre érkezel. Éppen alaposan körülnézel egy nagyobb csarnokban, amikor furcsa zajt hallasz a fejed fölül. Úgy látszik, megzavartál valamit. Ellenfeleid 6 vérszívó denevér (#131).

*** 1. KÖR *** A 4. vérszívó denevér máris elõtted terem! Az 5. vérszívó denevér máris elõtted terem! Az 1. vérszívó denevér feléd rohan. Megközelíted az 1. vérszívó denevért. A 3. vérszívó denevér odajön hozzád. A 2. vérszívó denevér közelebb jön, hogy támadhasson. A 6. vérszívó denevér máris elõtted terem! A 4. vérszívó denevér rád támad. Pofáját nagyra tátva harap. Elhibázta. Az 5. vérszívó denevér téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. Elhibázta. Az 1. vérszívó denevér rád veti magát. Megpróbál megmarni. Ez mellément. Megtámadod az 1. vérszívó denevért. Lecsapsz bal mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Az óriás görbekardjával lesújtasz. Hátraugrott a támadás elõl. Elõrehajolva harapni próbálsz. Nem találtál. Bûzöd fojtogatja (14 sebzés). Az 1. vérszívó denevér hörögve elterül. A 3. vérszívó denevér rád veti magát. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (10 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 2. vérszívó denevér rád támad. A fogaival támad. Mellé! A 6. vérszívó denevér rád veti magát. Megpróbál megmarni. (9 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy méregfelhõt. (-10 vp.) Az 5. vérszívó denevér sebzõdik 8 ép-t a méregfelhõtõl. A 6. vérszívó denevér 12 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 3. vérszívó denevér 10 sebzést kap a méregfelhõtõl. Sebzõdsz 11 ép-t a méregfelhõtõl. A 2. vérszívó denevér 8 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 4. vérszívó denevér sebzõdik 16 ép-t a méregfelhõtõl. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (9 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 6. vérszívó denevér téged támad. A fogaival támad. Ez mellément. A 3. vérszívó denevér téged támad. Acsarogva harapni próbál. Elkerülted. A 2. vérszívó denevér rád támad. Acsarogva harapni próbál. Félrehajoltál. A 4. vérszívó denevér rád veti magát. Harapni próbál. Mellé!
*** 3. KÖR *** A 4. vérszívó denevér 12 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Az 5. vérszívó denevér 11 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 2. vérszívó denevér 14 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 6. vérszívó denevér 11 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Sebzõdsz 14 ép-t a méregfelhõtõl. A 3. vérszívó denevér 14 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 4. vérszívó denevér hörögve elterül. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Fogait próbálja belédmélyeszteni. Elhibázta. A 2. vérszívó denevér rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. El sem talált, haha. A 6. vérszívó denevér rád támad. Elõrehajolva harapni próbál. El sem talált, haha. Megtámadod a 2. vérszívó denevért. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az óriás görbekardjával támadsz. (16 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (24 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (15 sebzés). A 2. vérszívó denevér hörögve elterül. A 3. vérszívó denevér rád támad. Elõrehajolva harapni próbál. Mellétrafált a balfácán.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A 3. vérszívó denevér sebzõdik 8 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-4 vp.) A 3. vérszívó denevér halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 5. vérszívó denevér 15 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 6. vérszívó denevér sebzõdik 9 ép-t a méregfelhõtõl. 13 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. Az 5. vérszívó denevér halálhörgés közepette a földre zuhan. A 6. vérszívó denevér kileheli lelkét.
[A csatában összesen 296 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+111%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 7 drágakõ és 97 arany. Uzsonnaidõ! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+42% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+35 életpont.) Még szerencse, hogy nem kétszer ennyien voltak. Akkor, most lehet, hogy Te feküdnél a földön. Megvizsgálod a talajt. Rengeteg denevérürüléket találsz, de még Te is megismered, hogy ez nem az albinó óriásdenevér terméke. Az egyik falon egy hatalmas ajtót pillantasz meg. Igen kemény anyagból készült, betörni körülményes lenne, de nincs is rá szükség. Elõkapod a zárnyitó felszerelésedet.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ahogy a nagy könyvben meg van írva! Gyorsabban nyitod ki a zárat az álkulcssal, mint az ajtó tulaja az eredetivel. Belököd az ajtót. Olyan nehéz, mint Mohadem, a legkövérebb galetki, akit életedben láttál. Azért nagy nehezen sikerül. Belépsz a terembe. Ösztönösen felnézel, és már látod is a feléd zuhanó árnyakat. Ellenfeleid 3 vérszívó denevér (#131) és egy óriás denevér (#132). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A 2. vérszívó denevér feléd mozog. Az óriás denevér közelebb jön, hogy támadhasson. A 3. vérszívó denevér feléd mozog. Az 1. vérszívó denevér feléd mozog. Megrohamozod az óriás denevért. A 2. vérszívó denevér téged támad. Kitátja száját, harapni próbál. Elkerülted. Az óriás denevér téged támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (20 ép-t sebzõdtél). A 3. vérszívó denevér rád támad. Kitátja száját, harapni próbál. (9 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 1. vérszívó denevér rád veti magát. Megpróbál megmarni. El sem talált, haha. Az óriás denevért próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Meglengetve az óriás görbekardját, próbálsz lesújtani. (16 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (21 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (12 sebzés). Az óriás denevér halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy méregfelhõt. (-10 vp.) A 3. vérszívó denevér sebzõdik 12 ép-t a méregfelhõtõl. 12 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A 2. vérszívó denevér sebzõdik 13 ép-t a méregfelhõtõl. Az 1. vérszívó denevér 10 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 3. vérszívó denevér téged támad. Acsarogva harapni próbál. Ez mellément. A 2. vérszívó denevér rád támad. Elõrehajolva harapni próbál. Elkerülted. Az 1. vérszívó denevér téged támad. Pofáját nagyra tátva harap. (12 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 3. KÖR *** Sebzõdsz 11 ép-t a méregfelhõtõl. A 2. vérszívó denevér sebzõdik 13 ép-t a méregfelhõtõl. A 3. vérszívó denevér 13 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Az 1. vérszívó denevér 9 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 2. vérszívó denevér halálhörgés közepette a földre zuhan. Megtámadod az 1. vérszívó denevért. Odakensz neki bal mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az óriás görbekardját forgatva támadsz. Fürgén elhajolt. Elõrehajolva harapni próbálsz. (28 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (13 sebzés). Az 1. vérszívó denevér kileheli lelkét. A 3. vérszívó denevér rád veti magát. A fogaival támad. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 4. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A 3. vérszívó denevér 8 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 8 életpontot. (-4 vp.) A 3. vérszívó denevér kileheli lelkét. 14 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl.
[A csatában összesen 243 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+86%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami a szalamandra mellvértje és 95 arany. Itt az ebédidõ! Mohón zabálni kezdesz. (+35% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+73 életpont.) Arréb lökdösöd a dögöket, és körbenézel a teremben. A túlsó falon egy hatalmas ketrecet pillantasz meg. Olálá! Egy albínó óriás denevér! Amikor jobban megvizsgálod, rájössz, hogy legalább 100 éve döglött. A ketrec alján megkövesedett ürüléket találsz. Valahogy ki kéne robbantani egy darabot. Eszedbe jut, hogy manafókuszálással milyen szépen ki lehetne metszeni egy darabot belõle! Elmormolsz egy manafókuszálás varázslatot. (-41 vp.) Tûvékony sugárrá fókuszálod az energiát és megcélzod vele a ketrec alját. Pár perc alatt egész szép menyiségû ürüléket sikerült lefaragnod. Összegyûjtöd és elviszed a varázslóhoz. A mester boldogan veszi át:
- Nem gondoltam volna, hogy tényleg tudsz szerezni. Tessék jutalmul fogadd el ezt! - és ezzel átnyújt egy varázskövet. (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [74 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

m 15 3 8119 1414 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,3) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 119) A legközelebbi feladat megoldásánál 119 lesz a válaszod.
(M 15,2) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Uvar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 85 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Rastar város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 81 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 72 százas lépés után érkezett meg Uvar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Rastar érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Bizonyos vagy benne, hogy jól tudod a választ, ezért habozás nélkül válaszolsz. [119] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 14,2) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Az egyik sarokban egy vaslemezekkel megerõsített ládát veszel észre. Kíváncsiságod nem hagy nyugodni: megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: a harcos kõamulettje és a káosz vörös fülbevalója.
(M 14,1) Északra mész tovább. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat. Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (+1 képességpont.)
(M 13,1) A folyosó nyugatra visz. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén egy három galetki magas kõtömböket látsz, akár apró makettje egy óriási hegyvonulatnak... Hirtelen látomásod támad, a kõtömbök igazi hegyvonulattá alakulnak! De hiszen lehet ez? Ezek azok a hegyek, amelyekben te is élsz! Csakhogy itt a hegyek tövében zöld mezõket látsz, az ég kék, nem pedig vörös, a fekete porfelhõk helyett fehér bárányfelhõkkel. A levegõben szárnyas alakok repkednek, sokan mászkálnak a földön, a házak között. A hegy oldalában barlangnyílásokat látsz, ezen apró figurák mászkálnak ki be... igen, törpék! Ez a nyomorúságos torzszülött faj úgy viselkedik itt, mintha értelmes lények lennének! Most már biztos vagy benne, hogy mindez illúzió. Ebben a pillanatban - talán hitetlenségednek köszönhetõen - az egész szertefoszlik. Egy hangot hallasz a fejedben: "A múltat legnagyobbrészt homály fedi, ez azonban nem jelenti azt, hogy olyan dolgok, amelyeket elképzelni sem tudunk, nem történtek meg. Költözz feljebb, és megismered az igazságot." Furcsa élmény volt! Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.) [25 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

k 489 204 317 462 450 267 kaland elvállalása
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. (489. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk, mi van odafent. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal kapaszkodsz fel a kõtányérra. Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 30 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
(204. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** A 2. nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod az 1. nekropoidot. Az 1. nekropoidot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az óriás görbekardját forgatva támadsz. (19 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. El sem találtad. Bûzöd kellemetlen számára (13 sebzés). Az 1. nekropoid hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** A 2. nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. Sebzõdsz 14 ép-t. Megtámadod a 2. nekropoidot. Lesújtasz bal mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Az óriás görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (17 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (23 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (13 sebzés). A 2. nekropoid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 166 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+62%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 56 arany. Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+26% jóllakottság.) Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(317. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul. Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11% lélekenergia.
(462. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta. Az utat egy régi billenõs vasajtó zárja el. A falikar, ami nyitná, már letört. Egyetlen megoldás, ha megemeled a vasajtót addig, amíg át tudsz csúszni alatta!
[Erõ próba 10-es küszöbre: sikeres] Lefekszel, és felemeled a billenõs ajtót, és átcsúszol alatta, amíg az ajtót a fejed fölött tartod. Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 17 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
(450. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(267. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején, de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Baj nélkül felértél a kõomlás tetejére. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. húsevõ növényt. Az 1. húsevõ növény feléd rohan. A 2. húsevõ növény feléd mozog. Az 1. húsevõ növényt próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Az óriás görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (18 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (32 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (19 sebzés). Az 1. húsevõ növény holtan terül el. A 2. húsevõ növény téged támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. húsevõ növényt. Benyomsz neki bal mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az óriás görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (24 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (26 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (19 sebzés). A 2. húsevõ növény holtan terül el.
[A csatában összesen 218 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+39%). Elteszed a zsákmányt, ami 2 húsevõ bibe. Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [65 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 7 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

pta 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. Bolond. 5. Bolond. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

p 7116 portyázás
Elfogadod Pjot Pervij kihívását, és felkeresed a barlangjában. Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt... (375. kaland, összköltsége 25 TVP.) A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Pjot Pervij, egy kreol bõrû, kék szemû, jóvágású férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a védekezés malachit karkötõje, bronzmedál, Enyészmester, a torony halotti maszkja, a tökéletesség csonttõre, a mágus vándorcsizmája, az energia csatos öve, az egyensúly gyûrûje, a szakács üstje, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, az entek átlátszó köntöse, az entek kerek pajzsa, ozin fülkarika, a torony amulettje.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Hurpi Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)20 (+0)30 Pjot Pervij Tudati méreg kudarc (-6)29 (-20)15
2. Hurpi Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)5 (-20)10 Pjot Pervij Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)14 (-15)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+31% pszi támadás, +31% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

tpf 23 23 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 23 TVP-t a korábban félrerakottból. [-23 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 hónakkupókot. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy féreg érintését. Megrohamozod az arhomad varangyot. Támadod az arhomad varangyot. Lecsapsz bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az óriás görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (3 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (15 sebzés). Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Nocsak, mit találtál! 1 elonotichlan ! Óvatosan begyûjtöd. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy vörös mösze (#56).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Hurpi Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)20 (-15)15 Vörös mösze Mentális robbanás -15 PE (-5)30 (-30)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+52% pszi támadás, +52% pszi energia.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

pta 132 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. Bolond. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

p 7116 portyázás
Elküldesz egy kihívást Pjot Pervij részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +17 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1133 sebzést okoztál, és 188 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 13 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 241 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hurpi, egy erõtõl duzzadó, perzselõ tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 70. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 21 (38) / 4.64
[2] IQ: 10 (18) / 4.30
[3] ügyesség: 4 (14) / 1.25
[4] egészség: 9 (17) / 6.59
[5] mágia: 10 (20) / 2.73
[6] gyorsaság: 9 (10) / 0.53
[9] Méret/ép: 118 (128) / 113
Min. méret: 89
Barlangméret: 122
PONTJAID
Varázspont: 184 / 184
Képességpont: 28 / 73%
Hõsi pont: 26 (5)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 55%
Galetki erõ: 398 / 294
Hírnév : 799
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 11 (0)
Galetki gyõzelmek: 5 (0)
Torzsz. csaták: 418 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 382 (6)
Leölt torzszülött: 550 (17)
Pszi csaták: 88 (3)
Pszi gyõzelmek: 43 (2)
Ájulások száma: 14 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (20)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +20% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül. 2.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 3.) Hozz tíz barna manakövet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[25] bûz: 14 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.50 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.97 [47] zárnyitás: 4 / 2.65
[48] mászás: 6 / 3.18 [49] rugalmasság: 3 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 3 / 0.44
[51] transzformáció: 7 / 1.04 [52] auraészlelés: 2 / 1.80 [53] ékszerészet: 2 / 0.65
[54] kereskedelem: 3 / 1.18 [55] szívósság: 3 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 3 (8) / 1.15
[57] gyógynövények: 6 (10) / 1.49 [58] nyomkeresés: 3 / 1.05 [59] vezetõkészség: 1 / 0.25
[60] pszi támadás: 7 / 5.69 [61] pszi energia: 6 / 5.74 [62] lopás: 5 / 0.15
[64] átokszórás: 3 (5) / 0.30 [65] álcázás: 5 / 0.24 [66] lopakodás: 2 / 0.99
[67] régészet: 10 / 1.47 [68] zene: 5 / 0.20 [69] tanulás: 5 / 1.19
[72] építés: 3 / 0.84        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 14 (15) / 0 [101] szakért.: 9 (10) / 1.31 [102] rothasztás: 21 / 0  
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 7 / 2.17     az óriás görbekardja
fog [106] méret: 7 / 0 [107] szakért.: 5 / 2.73      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 0.32 [11] elektromos kéz: 3 / 0.24 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[29] életszívás: 4 / 2.08 [15] jégpajzs: 5 / 0.06 [163] kineport: 3 / 0.32
[146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.88 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [34] méregfelhõ: 6 / 0.72
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 1.32 [132] tudati méreg: 1 / 0.68 [14] vakító fény: 4 / 0.06

MAKRÓID
1. Makró
gy 60 0 0 50
ism 3
x 10
tps 23
2. Makró
pv 7 3 5
pta 131 131 131
p 7116
mak 3
pta 132 131 131 131
p 7116
3. Makró
tpf 23
gy
vd
vd

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 116.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 117.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 250.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #132. Prioritás: 120.
2: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 80, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van.
7: méregfelhõ t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 121, és ha ellenfeled #131.


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:210% ép:10%; PV 7 3 5; PSZ 48 67 47; L 4 1090 50 165 15 21; HE 9; PTA 132 131 131 131;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 20 szint: 2 sebzés: 6-14

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #51 (20. épület), #444 (67. forduló), #341 (57. forduló), #375 (70. forduló), #238 (59. forduló), #337 (59. forduló), #270 (60. forduló), #217 (62. forduló), #220 (63. forduló), #447 (64. forduló), #316 (66. forduló), #342 (67. forduló), #450 (69. forduló), #427 (70. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15042. Szavazataid száma: 2. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3747, 7116. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 18 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a mentát könnyû láncinge (#12731) 1 kemény bõrpáncél (#3) 1 maszk (#1090)
1 pajzs (#1060) 1 szárnyas sisak (#1077) 1 Xantin bõröve (#169)
1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 a gladiátor vándorcsizmája (#6071) 1 díszes köpeny (#1138)
1 zöld köntös (#1151) 1 a sav könnyû láncinge (#26681) 2 köpeny (#1135)
1 a természet díszes fejpántja (#16856) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 khaldoran öv (#137)
1 zangrozi csizma (#1123) 1 az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 1 a szalamandra könnyû pikkelyvértje (#25766)
13 törpe pikkelyvért (#4) 1 suhanó csizma (#195) 1 az elektromosság öve (#27265)
1 a villám pajzsa (#23560) 1 a gólem vassisakja (#8276) 1 a sün könnyû pikkelyvértje (#24866)
1 a légzés nagy pajzsa (#27612) 1 ében láncing (#134) 1 a regenerálódás bõr mellvértje (#24446)
1 a bûz ezüst fejpántja (#29007) 1 kerek pajzs (#1061) 1 az enyészet vassisakja (#23126)
1 a yeti mellvértje (#26245) * 1 az ügyesség zangrozi csizmája (#2473) 2 kék köpeny (#1137)
2 fekete csizma (#1122) 1 a sün köpenye (#24985) 1 a szalamandra láncinge (#25780)
1 vándorcsizma (#1121) * 1 a hatalom ezüst láncinge (#6883) 1 könnyû pikkelyvért (#1016)
* 1 a kobra szárnyas sisakja (#7377) 1 a káosz vörös fejpántja (#5169) 1 a gladiátor könnyû pikkelyvértje (#5966)
* 1 a természet köntöse (#16900) 1 díszes köntös (#1153) * 1 a bölcsesség vaspajzsa (#17713)
* 1 a tökéletesség csatos öve (#21866) 1 csizma (#1120) 1 a szalamandra mellvértje (#25795)

Ékszerek, kincsek
1 kristályamulett (#130) 423 arany (#1) 2 ezüst fülbevaló (#1257)
* 1 az egészség malachitgyûrûje (#3027) * 1 a szakács üstje (#192) 1 nyaklánc (#1180)
1 a sün csepp fülbevalója (#25106) 33 drágakõ (#2) * 1 bronzmedál (#207)
* 1 a túlélés malachitgyûrûje (#21477) 1 márványgyûrû (#1226) 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 amulett (#1195) 1 karkötõ (#1240) 1 a tûz aranyozott fülbevalója (#22408)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 fülbevaló (#1255) 1 csontamulett (#1197) * 1 kék gömb (#143)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 az angyalok csontamulettje (#28197) 1 háromszögszimbólum (#1212)
2 csepp fülbevaló (#1256) 1 a szalamandra kõamulettje (#25946) 1 malachitgyûrû (#1227)
1 az ellenállás sárgaréz nyaklánca (#28631) * 1 a harcmûvész csepp fülbevalója (#13856) * 1 a káosz helytartójának amulettje (#25059)
* 1 a törpék csepp fülbevalója (#6656) * 1 a titán malachit karkötõje (#5741) * 1 a kobra ezüst nyaklánca (#7482)
1 a harcos kõamulettje (#7946) 1 a káosz vörös fülbevalója (#5319)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 3 varázskõ (#210) 1 õskõ (#8)
2 fekete dukát (#218)

Fegyverek
1 rövid tõr (#1302) 1 kard (#1315) 3 rozsdás kard (#131)
1 csonttõr (#1301) 1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 Enyészmester (#217)
7 sziklarepesz (#13) 1 parittya (#10) 1 tõr (#1300)
1 hosszúkard (#1317) 1 az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 1 az entek görbekardja (#9866)
1 a káosz pulzáló íja (#22884) 1 a bûz könnyû íja (#29171) 1 gyalogos lándzsa (#1332)
1 a természet vívótõre (#17053) * 1 a titán íja (#5770) * 1 az óriás görbekardja (#8966)
1 a szalamandra kardja (#26065) 1 a villám rövid tõre (#23802)

Varázsitalok és füvek
10 mátekel gomba (#21) 15 winropu moha (#22) 15 csótányláb (#25)
1 zöld manaital (#63) 5 sötét mák (#23) 9 ragálygomba (#26)
1 savlehelet itala (#55) 7 hónakkupók (#30) 10 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 1 óriásnövés itala (#60) 9 mitulen fû (#20)
6 mézfû (#29) 2 gázlehelet itala (#57) 7 tejfonál (#28)
6 elonotichlan (#31) 3 liánvirág (#24) 1 tûzlehelet itala (#53)
3 gyilkos boróka (#27) 1 méregellenállás itala (#51) 1 hatalom kék itala (#58)
1 elfu moha (#33) 1 hõsiesség itala (#52) 4 sárkányvirág (#32)

Egyéb kacatok
8 molitár háj (#165) 5 lemúr hártya (#161) 13 pirgamit (#152)
6 nordkristály (#146) 27 mandibula (#157) 56 õsi relikvia (#17)
4 yeti csont (#160) 5 húsevõ bibe (#151) 3 bolhedor szárny (#15)
2 elektronit (#141) 1 asztrálesszencia (#154) 4 ekinda haj (#147)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a merénylõ köpenye #11035 (4).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÓRIÁS DENEVÉR (132. LÉNY)
A vérszívó denevér "nagytestvére". Sõt, nagyon-nagytestvére. Mérete legalább ötször akkora, a fogaikat pedig nem is érdemes összehasonlítani. Ez a hatalmas, bõrszárnyaival csapkodó borzalom belekapaszkodik a hajadba, és addig szívja a véredet, amíg jól nem lakik, vagy el nem pusztítod. A denevér szívóssága annak köszönhetõ, hogy az elszívott vérrel saját magát regenerálja.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.