Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 00:19:19 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3712-68

Karakterszám: 3712 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 68 Játékhét: 87
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 230
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. júl. 15. 9h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2003. júl. 18.

E-mail!

KRABNORDAR EVLON KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 3. NAP ** Látogatód érkezik, aki Darath Forgen, egy hajlott hátú, karósovány, szemüveges férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, khaldoran öv, kristályamulett, ezüstmedál, a remete köpenye, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, fekete csizma. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Darath Forgen Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)20 (+0)30 Krabnordar Evlon Mentális robbanás kudarc (-5)25 (-30)0

Ez bizony siralmas vereség volt. (-20 életpont.)
** 3. NAP ** Darath Forgen kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 8788 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 8788 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 14020.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7078.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*júl. 7.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 13. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 7.* Sziszegõ Szappan rangja a Mágusok Klánjában "tanítvány" lett. *júl. 9.* Cy Bon Tom teljesítette a 8. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 9.* Cy Bon Tom teljesítette a 14. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 9.* D'Angelo felköltözött a következõ szintre. *júl. 10.* Fenrokhazant Tsinborongi teljesítette a 21. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 10.* Fenrokhazant Tsinborongi teljesítette a 25. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 11.* Sünkutya a "Rettentõ" teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 11.* Emilia teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 11.* Emilia teljesítette a 4. küldetést, amit a boltban kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*júl. 1.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét. *júl. 2.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett! *júl. 3.* Kronx és Draco pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *júl. 3.* Nemesis pszionikus küzdelemben diadalt aratott Don Juan Gomez dela Vega felett. *júl. 3.* Malgias a Rém pszionikus párviadalban legyõzte Mélységben Szuttyogót. *júl. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Oblepo Glorr felett. *júl. 8.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *júl. 8.* A Fényhozók szövetség fényes gyõzelmet aratott Wyntaria felett! *júl. 8.* Örök Lázadó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tûzhajú Sirdakk felett. *júl. 8.* Alba Regina és II. Ramszesz pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]

szki 1 10 1. szolga kínzása 10 kno-ért
Gonosz mosollyal, lekíséred szolgádat a kínzókamrába. A hájas worpel jajgatása szívbemarkoló. Kinyertél 6 képességpontot. Szolgád ájultan összecsuklik.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, hájas worpel újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat. [23 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]

v 146 11 8 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

v 146 11 5 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 330.]

ep 16 75 2 építed a 16. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az IQ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 500 arannyal. Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj a katonai gyakorlópálya megépítésében. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. A munka 75 TVP-nyit haladt, még 1159 van hátra. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [75 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

sza 1180 2 1 2 db 1180 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 2 nyakláncot. Hájas worpel morálja 16%-kal nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

pta 131 131 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

ptb 131 131 131 131 131 pszi program második 5 sorának beállítása
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. sz.áll.roncsolása. 7. sz.áll.roncsolása. 8. sz.áll.roncsolása. 9. sz.áll.roncsolása. 10. sz.áll.roncsolása. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

p 8788 portyázás
Elfogadod Darath Forgen kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (442. kaland, összköltsége 5 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 liánvirágot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Darath Forgen, egy hajlott hátú, karósovány, szemüveges férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Felszerelése: szivárvány karkötõ, khaldoran öv, kristályamulett, ezüstmedál, a remete köpenye, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, fekete csizma.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Krabnordar Evlon Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)15 (+0)30 Darath Forgen Mentális robbanás kudarc (-5)30 (-30)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+32% pszi támadás, +32% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

pv 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

vg 8788 33 3 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Darath Forgen eladásra kínál neked 3 33. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

kno 107 8 107. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 9. szintre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

h 8 4 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 11! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

bb 1 5 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében nyílpuska (#133) 54 ap, ében láncing (#134) 72 ap, furulya (#167) 144 ap, molitár dob (#168) 180 ap, lelakatolt ládikó (#310) 540 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap, elit lemezpáncél (#1003) 332 ap, pikkelyvért (#1015) 36 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 123 ap, láncing (#1030) 72 ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap, bíbor láncing (#1032) 194 ap, bõr mellvért (#1046) 112 ap, bronz mellvért (#1047) 177 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, nagy pajzs (#1062) 86 ap, sisak (#1075) 18 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 69 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 69 ap, csillogó fejpánt (#1108) 138 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 69 ap, zangrozi csizma (#1123) 138 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 62 ap, díszes köpeny (#1138) 129 ap, köntös (#1150) 9 ap, könnyû íj (#1271) 41 ap, hosszú íj (#1272) 86 ap, kõrisfa íj (#1273) 159 ap, nyílpuska (#1285) 36 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 69 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 41 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 86 ap, az erõ köpenye (#1585) 95 ap, a tudás könnyû pikkelyvértje (#1916) 244 ap, a pontosság halotti maszkja (#4241) 200 ap, a pontosság csatos öve (#4316) 196 ap, a védekezés halotti maszkja (#4691) 200 ap, a védekezés csizmája (#4720) 99 ap, a harcos sisakja (#7825) 108 ap, a harcos csonttõre (#8051) 259 ap, a gólem zöld köntöse (#8351) 259 ap, a tudós kerek pajzsa (#11411) 274 ap, a gepárd vassisakja (#15476) 274 ap, az elefánt csatos öve (#16466) 254 ap, a torony vassisakja (#18176) 274 ap, a torony kõamulettje (#18296) 259 ap, a gyõzelem fejpántja (#20905) 99 ap, a gyõzelem barbár lándzsája (#21131) 274 ap, a túlélés vassisakja (#21326) 274 ap, a túlélés átlátszó köntöse (#21402) 403 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 118 ap, a méreg lemezpáncélja (#23950) 135 ap, a méreg kerek pajzsa (#24011) 157 ap, a regenerálódás vas lemezpáncélja (#24401) 272 ap, a regenerálódás zöld köntöse (#24551) 142 ap, a regenerálódás csatos öve (#24566) 138 ap, a regenerálódás hosszú íja (#24672) 287 ap, a sün csatos öve (#25016) 138 ap, a teknõs utazóköpenye (#25436) 138 ap, a szalamandra láncinge (#25780) 117 ap, a szalamandra csepp fülbevalója (#26006) 138 ap, a szalamandra könnyû íja (#26021) 157 ap, a yeti vassisakja (#26276) 157 ap, a yeti sárga öve (#26367) 263 ap, a yeti könnyû íja (#26471) 157 ap, a sav malachit karkötõje (#26891) 142 ap, az elektromosság kék köpenye (#27237) 263 ap, a légzés vassisakja (#27626) 157 ap, a légzés szarvas sisakja (#27628) 479 ap, a légzés vándorcsizmája (#27671) 142 ap, a légzés sárga öve (#27717) 263 ap, a légzés márványgyûrûje (#27776) 142 ap, a légzés malachit karkötõje (#27791) 142 ap, a légzés díszes karkötõje (#27792) 270 ap, a légzés kõrisfa íja (#27823) 479 ap, az angyalok sárgaréz nyaklánca (#28181) 151 ap, a sólyom könnyû láncinge (#29381) 244 ap, a sólyom görbekardja (#29666) 157 ap.
[be 5:] Elhagyod a boltot. Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Clow, ameddig õ eljutott 2 xenomorph bébi (#204). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeled egy elektromancer (#98).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektromancer elvarázsol egy elektromos falat. Az elektromancer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Sebzõdsz 24 ép-t az elektromos faltól. Támadod az elektromancert. Felé ütsz jobb karmoddal. Mellé! A tûz fogazott kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (21 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. Hátraugrott a támadás elõl. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektromancer elmond egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 38 ép-t. Az elektromancert próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Nem találtál. A tûz fogazott kardját forgatva támadsz. (18 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. Az elektromancer 6 ép-t sebzõdik. 6 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az elektromancer hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+50%). Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 75 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+30 életpont.)
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". A boltos odalép hozzád, és fitymálva megkérdezi:
- Nincs esetleg nálad néhány nohnetár gumó?
- Hmm... Ha jól emlékszem, olyat utoljára csak a lárvaszinten lehetett találni! Itt bizonyára elég ritka lehet!
- Hát... Azért annyira nem ritka, de vevõ lennék egy darabra. Megér nekem akár 20 aranyat is.
Jót kacagsz a boltoson, csak akkor gondolkodsz el az ajánlaton, amikor hosszas gyõzködés után az ajánlat felmegy... kétszáz aranyra! Bizonyára még ennél is többet ér, de ettõl a sunyi boltostól láthatóan már többet nem lehet kicsikarni. Nos, ha szerzel egyet, esetleg érdemes eladni neki! (3. kaland, összesen 5 TVP-t igényel. [28 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

m 4 9 2212 2333 3222 2221 mozgás az Õsök Csarnokában
Elhagyod a boltot. (M 4,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 5,9) Kelet felé mozogsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 6,9) Keletre mész tovább. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 6,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 7,8) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 8,8) Kelet felé mész a labirintusban. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 8,9) Délre mész tovább. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 9, 24, 40, 58, 80, 110... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 8,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [15 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

k 498 kaland elvállalása
Visszatérsz szállásodra. (498. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** A 2. ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. ichinedar mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást. Ezt most megúsztad. Hájpacni elmormol egy sebezhetetlenség varázslatot. Hájpacni ellõ egy gránitbõr varázslatot. A nedonkutya feléd rohan. Megközelíted a nedonkutyát. A nedonkutya rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. El sem talált, haha. A nedonkutyát próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Roncsoltál. A tûz fogazott kardjával lesújtasz. (25 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Hájpacni rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske. Az 1. ichinedart védi rezisztanciája. Az 1. ichinedar ellõ egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Hájpacni elmormol egy energiatüske varázslatot. Az 1. ichinedart védi rezisztanciája. Heves kézmozdulatok közepette az 1. ichinedar elmormol egy parancsot. Ezt most megúsztad. A 2. ichinedar elmond egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Megindulsz az 1. ichinedar felé. Már ott is vagy! Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az 1. ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. A 2. ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Hájpacni elõhív egy energiatüske varázslatot. Az 1. ichinedar ellenáll a varázslatnak. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hájpacni: 0/0.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [20 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (400. kaland, összköltsége 10 TVP.) Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** Hájpacni rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség. Heves kézmozdulatok közepette Hájpacni elmormol egy gránitbõrt. A lidércláng közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a lidércláng felé. Már ott is vagy! A lidércláng téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (19 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a lidérclángot. Felé suhintasz jobb karmoddal. Elkerülte. A tûz fogazott kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. Pofádat nagyra tátva harapsz. El sem találtad. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Hájpacni létrehoz egy energiatüske varázslatot. A lidércláng ellenáll a varázslatnak. A lidércláng téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (17 ép-t sebzõdtél). A lidérclángot próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. A tûz fogazott kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elhibáztad. Elõrehajolva harapni próbálsz. Mellétrafáltál. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Hájpacni varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét. A lidércláng 14 sebzést kap. A lidércláng halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hájpacni: 14/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak 19% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 19 arany. Hájpacni az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+31 életpont.) [23 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).

*** 1. KÖR *** A gonosz banya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy átkot. Megátkoztak! Hájpacni elõhív egy sebezhetetlenség varázslatot. Hájpacni rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. A vérfarkas közelebb jön, hogy támadhasson. A vérfarkas felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A vérfarkas rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Támadod a vérfarkast. Odacsapsz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A tûz fogazott kardjával támadsz. (28 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (27 ép-t sebeztél). A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Hájpacni megmérgezõdött. Magában motyogva, Hájpacni létrehoz egy energiatüskét. A gonosz banya 16 ép-t sebzõdik. Megrohamozod a gonosz banyát. Megtámadod a gonosz banyát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (38 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglengetve a tûz fogazott kardját, próbálsz lesújtani. (24 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (22 ép-t sebeztél). A gonosz banya holtan terül el. Méreg! 10 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép) Méreg: Hájpacni 10 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hájpacni: 16/10.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 40% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 34 arany. Hájpacni táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+33 életpont.) [26 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy orgling disznó (#84) [aura: 7-es méretû 10-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Hájpacni rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség. Hájpacni ellõ egy gránitbõr varázslatot. Az orgling disznó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling disznó közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (35 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A tûz fogazott kardjával támadsz. (26 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (19 ép-t sebeztél). Az orgling disznó hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hájpacni: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 17%. Hmm, talán enni kéne. A kajára veted magad. (+17% jóllakottság.) [21 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

pta 129 129 129 129 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]

ptb 129 129 129 129 129 pszi program második 5 sorának beállítása
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. mentális robbanás. 7. mentális robbanás. 8. mentális robbanás. 9. mentális robbanás. 10. mentális robbanás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]

pv 7 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]

p 8788 portyázás
Elküldesz egy kihívást Darath Forgen részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 381 sebzést okoztál, és 161 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 119 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 362 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Krabnordar Evlon, egy szálas termetû, borzongató tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 68. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (20) / 3.40
[2] IQ: 9 / 8.71
[3] ügyesség: 14 (21) / 0.40
[4] egészség: 11 (14) / 5.45
[5] mágia: 11 / 1.40
[6] gyorsaság: 7 (6) / 1.48
[9] Méret/ép: 100 (104) / 89
Min. méret: 93
Barlangméret: 100
PONTJAID
Varázspont: 113 / 68
Képességpont: 19 / 20%
Hõsi pont: 29 (1)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 334 / 249
Hírnév : 682
Jóllakottság: 90%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 41 (0)
Galetki gyõzelmek: 20 (0)
Torzsz. csaták: 334 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 293 (4)
Leölt torzszülött: 422 (6)
Pszi csaták: 46 (2)
Pszi gyõzelmek: 19 (1)
Ájulások száma: 18 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó (17)
Speciális képességeid:
+17 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz öt elfu mohát. 2.) Engedj el egy szolgát az SZE paranccsal. 3.) Szívósság szakértelmed legyen minimum 8.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 5 / 1.28 [15] regeneráció: 4 / 0 [16] tüskés bõr: 4 / 0
[17] vastag bõr: 3 / 0.20        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 1.42 [46] csapdaészlelés: 4 / 1.81 [47] zárnyitás: 4 / 2.07
[48] mászás: 7 / 3.45 [50] meggyõzõkészség: 3 / 2.13 [51] transzformáció: 1 / 0
[52] auraészlelés: 2 / 1.25 [54] kereskedelem: 4 (7) / 0.60 [55] szívósság: 1 / 0
[56] varázsitalfõzés: 5 / 0.95 [58] nyomkeresés: 5 / 0.50 [59] vezetõkészség: 2 / 0.10
[60] pszi támadás: 6 / 5.96 [61] pszi energia: 6 / 0.96 [65] álcázás: 1 / 0.05
[66] lopakodás: 3 / 0.10 [67] régészet: 5 / 2.42 [69] tanulás: 5 / 1.55
[72] építés: 7 / 1.33        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 14 (15) / 0 [101] szakért.: 13 (14) / 1.33 [102] roncsolás: 12 / 0  
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 13 / 6.08     a tûz fogazott kardja
fog [106] méret: 6 / 0 [107] szakért.: 9 / 0.69      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 2 / 1.36 [15] jégpajzs: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.44
[129] mentális robbanás: 1 / 0.86 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.42 [170] villámpajzs: 1 / 0

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (14).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Hájpacni, a hájas worpel 26/16 188% 200% 5 / 4.56 harcol
lélekenergia rész 60% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
h 14 23 25
h 52
h 14 22 24
4. Makró
pta 131 131 131 131 131
ptb 131 131 131 131 131
p 8788
pv 5 3 8
5. Makró
pta 129 129 129 129 129
ptb 129 129 129 129 129
pv 7 5 3 8
p 8788

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 120.
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 6 alatt van. Prioritás: 140.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 99 20 50; VI erõ:140% ép:30%; PV 7 5 3 8; PSZ 58 47 46 48; HE 1; PTA 129 129 129 129 129; PTB 129 129 129 129 129;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 8788 33 3;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület), #14 (7. épület), #17 (9. épület), #52 (20. épület), #276 (66. forduló), #498 (67. forduló), #442 (68. forduló), #400 (68. forduló).

SZÖVETSÉGED: Éjfarkas Klán (#15054). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 2355. karakternél van. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 az ügyesség halotti maszkja (#2441) 1 díszes fejék (#135) * 1 khaldoran öv (#137)
1 a harcos köpenye (#7885) * 1 a törpék kerek pajzsa (#6461) 1 a túlélés köntöse (#21400)
1 díszes köpeny (#1138) 1 köntös (#1150) * 1 ében láncing (#134)
* 1 a gladiátor zöld köntöse (#6101)

Ékszerek, kincsek
626 arany (#1) 1 kristályamulett (#130) * 1 az óriás sárgaréz nyaklánca (#8831)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 25 drágakõ (#2) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 díszes karkötõ (#1242) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 keresztszimbólum (#1213)
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 kék gömb (#143) 1 gyûrû (#1225)

Felszerelés
3 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128)

Fegyverek
14 kerek kõ (#11) 1 a lich íja (#12070) * 1 a tûz fogazott kardja (#22468)
1 az ügyesség könnyû nyílpuskája (#2636) 1 ében tündekard (#132) 3 rozsdás kard (#131)
1 nyílpuska (#1285)

Varázsitalok és füvek
3 hónakkupók (#30) 6 mitulen fû (#20) 1 hatalom kék itala (#58)
7 winropu moha (#22) 8 csótányláb (#25) 3 ragálygomba (#26)
6 tejfonál (#28) 9 mátekel gomba (#21) 1 üvegcse (#14)
4 gyilkos boróka (#27) 3 védelem itala (#59) 3 mézfû (#29)
3 sötét mák (#23) 2 elfu moha (#33) 2 liánvirág (#24)

Egyéb kacatok
2 molad púp (#16) 2 nohnetár gumó (#212) 9 nordkristály (#146)
10 pirgamit (#152) 10 mandibula (#157) 4 elektronit (#141)
1 lemúr hártya (#161) 4 bolhedor szárny (#15) 5 húsevõ bibe (#151)
4 yeti csont (#160) 5 molitár háj (#165) 2 barna manakõ (#149)
5 ekinda haj (#147)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): görbekard #1316 (2), a harcos díszes fejpántja #7856 (9), fekete csizma #1122 (3), a törpék amulettje #6595 (4).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.