Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling szolga
Küldd el képeslapként!
"Az orglingok csak szolgának jók!" - idézet a Szint Uralkodójának szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 23:22:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3698-78

Karakterszám: 3698 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 78 Játékhét: 96
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 14
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. jún. 6. 9h:13'
A következõ fordulód táplálható: 2002. jún. 9.

Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!

ÉBEN KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Épp hozzád néz be Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, az elfek vándorcsizmája, a túlélés malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás karikaszimbóluma, a remete halotti maszkja, a ragadozó díszes pikkelyvértje, a gyorsaság kék köpenye, az angyalok sárga öve, ezüst nadrág, a gyorsaság amulettje, Enyészmester, a gyorsaság nagy pajzsa, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, a lich kõrisfa íja, kék gömb, a káosz rettenetes nyaklánca, a sün márványgyûrûje, a mentát csepp fülbevalója, a rend köve. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Te aszott torzszülött!" Így válaszolsz: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Így válaszolsz: "Háljon veled minden kerti törpék öreganyja!" A következõt mondja neked: "A polipfej gusztusosabbat okádik, mint amilyen a te arcod." Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 1. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 õsi relikvia.
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Xyon de Crowanta, egy pentagramma elhelyezésû szemeivel rendkivüli intelligenciát sugárzó, hõs férfi. A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a nyomkeresés fejpántja, bronzmedál, szivárvány karkötõ, Xantin ezüstöve, a tökéletesség karikaszimbóluma, Enyészmester, suhanó csizma, a szakács üstje, ében láncing, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, a bölcsesség zöld köntöse, a törpék fülbevalója, a sólyom nehéz nyílpuskája, a bûz nagy pajzsa. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az öngyilkos szilmill. [ld. enc.]
*** 6.5. *** Árnyék (#7283) belépését kérte a szövetségetekbe.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 7873.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*máj. 22.* Magmatikus Bûzfelhõszáj egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *máj. 22.* Magmatikus Bûzfelhõszáj gyõzelmet aratott Sújtólég felett. *máj. 22.* Magmatikus Bûzfelhõszáj gyõzelmet aratott Korgan Szunoara felett. *máj. 23.* Brumi és Kóbor Wark megküzdöttek egymással, és Brumi gyõzött. *máj. 27.* Brumit legyõzte harcban egy kígyópók. *máj. 27.* Salétromos Körömreszelõ és Flux Baby megküzdöttek egymással, és Salétromos Körömreszelõ gyõzött. *máj. 29.* Magmatikus Bûzfelhõszáj csatában legyõzte Dorth a Mérgek Urát. *máj. 29.* Fantusz csatában legyõzte Kóbor Warkot. *máj. 30.* Rauko pszionikus párviadalban legyõzte Moha a "balfék"-et. *máj. 30.* Dirten és Atanko megküzdöttek egymással, és Dirten gyõzött.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*máj. 27.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak. Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen. *máj. 27.* Malgias a Rém gyõzelmet aratott Big Bad Voodoo Daddy felett. *máj. 28.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Brutális Vadállatot. *máj. 29.* Lord Khalel elsõként ért el 33-as rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *máj. 29.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Garabonciást. *máj. 30.* Arcus McCoolt kis híján megölte egy latrinaféreg. *máj. 31.* Féreg Artis pszionikus küzdelemben diadalt aratott 19-es felett. *jún. 3.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot. *jún. 3.* Malgias a Rém gyõzelmet aratott Dongó felett. *jún. 4.* Kronx és Poison Padre megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]

ep 9 38 építed a 9. épületet 38 TVPért
Hûséges dolgozóként folytatod a bányagép felhúzását. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! [38 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

t 46 4 46. szakértelem tanulása 4 TVP-ért
Kikölcsönzöl a könyvtárból egy könyvet, amely a csapdákkal foglalkozik. Alaposan tanulmányozod, hogy tudd, hogyan lehet felismerni és elkerülni a gyakoribb típusokat. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

t 47 4 47. szakértelem tanulása 4 TVP-ért
A szint szeméttelepén régi lakatokat, kidobott zárakat túrsz elõ, és tanulmányozod felépítésüket, mûködésüket. Ismét tanultál valamit: +1 zárnyitás; [4 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

kno 46 11 47 9 46. képességre 11 képességpont
Elköltesz 11 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz 9 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 6. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

gy 75 0 20 felt. gyógyítás 75%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 75 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+9% védekezés.) (-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

v 159 9106 2 159. varázslat elmondása
Ellõsz egy szellemidézés varázslatot. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Ében vagyok, a pusztítás és megsemmisítés õsi apostola. Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében is suttognak. Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet, és az idõk végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek, vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!"
(-11 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (200. kaland, összköltsége 25 TVP.) Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

be 9 6 meglátogatod a 9. épületet
Amikor megtudják, hogy kevesebb, mint négyféle átkozott tárgyad van, kikacagnak, mondván, hogy van fontosabb dolguk is. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

az 18567 tárgy azonosítása
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. Az energia díszes pikkelyvértje: értéke 212 arany. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +14% védekezés, +3 mágia, +4 méret, -2 gyorsaság. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

le 207 elrakod a 207. tárgyat
Leveszed a bronzmedált. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

kf 18567 15146 bekészíted az 18567. tárgyat
Leveszed az élet mellvértjét. Felveszed az energia díszes pikkelyvértjét. Felveszed a szellemek kõamulettjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

k 335 221 417 350 203 481 kaland elvállalása
(335. kaland:) Visszatérsz a barlangterembe, ahol a töredezett lépcsõ vezet valamilyen ismeretlen helyre. Egy életed, egy halálod, megpróbálod. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikertelen] Elveszted a fogást, és leesel. Úh, ez fájt! (-20 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(221. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. A helyiségben, ahová belépsz, szinte kézzel tapintható a mágia jelenléte. Érzed, hogy irtóztató mágikus csomó alkot elõtted erõteret. Kinyújtod asztrális csápjaidat, és megpróbálod a csomót kioldozni.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres] A mágia lüktet benned, átfolyik rajtad, eggyé válsz szinte az erõtérrel, és egy mozdulattal feloldod. Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni. A következõ szobába való bejutáshoz egy gránitajtót kell kinyitnod, amelyet három kar mûködtet.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikertelen] Legegyszerûbb módszer végigpróbálgatni az összes lehetõséget. Meghúzod az elsõ kart. Sistergést hallasz, és mérges gáz kezd a szobába áramlani! Pánikszerûen próbálgatod a többi kombinációt, de egyik sem mûködik! Közben a gáz a torkodat marja. (-18 ép.) Végül menekülnöd kell. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+27 életpont.)
(417. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.)
(350. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni odáig. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikertelen] Elveszted a fogást, és leesel. Jól beütötted magad. (-12 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(203. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy tombolást. Támadásod megnõ (+36%). (-5 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy óriáserõ! Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-3 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, az árnyékmester elvarázsol egy tûzgolyót. Sebzõdsz 22 ép-t. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. 22 ép-t sebzõdtél. Az árnyékmester irányába mozogsz. Támadod az árnyékmestert. Rávágsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Rávágsz farkaddal. (16 ép-t sebeztél). Az árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Piknik idõ! A kajára veted magad. (+14% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+62 életpont.) Körültekintõen haladsz elõre.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres] Hopp, majdnem ráléptél! Egy billenõ kõlap van elõtted, amely kétségtelenül valamilyen csapdát aktivál. Kikerülöd. Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón. Egy kacskaringós folyosón vezet utad tovább.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Egyszercsak megtorpansz, és felnézel. A plafonon egy szépen összecsomagolt hálót látsz! Nagy lendülettel vetõdsz elõre! A háló villámgyorsan lecsapódik, de már mögötted. Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll. Egy folyosón találod magad. A folyosó két oldalán, egy-egy szûk csatornában víz csordogál.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Rosszat sejtve, belelépsz a vízbe, és végig a falhoz tapadva mész elõre. Jól tetted! Hatalmas dübörgést hallasz, és a következõ pillanatban egy tûzgolyó süvít el melletted. A ruhád néhol lángra kap, de belecsüccsensz a vízbe. Míg átérsz, még két tûzgolyó száll el melletted. Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta. Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a bûz háromszögszimbóluma és egy vassisak. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 2 képességpont.
(481. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki! A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat megmászni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 kisebb agyszívó (#37) [aura: 6-os egokínzás.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. kisebb agyszívó elmormol egy gránitbõrt. Heves kézmozdulatok közepette a 2. kisebb agyszívó elmormol egy ellenáll.megtörését. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tombolást. Támadásod megnõ (+36%). (-5 vp.) Elmormolsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-3 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az 1. kisebb agyszívó elmormol egy gránitbõrt. Az 1. kisebb agyszívó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az 1. kisebb agyszívó létrehoz egy egokínzást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A 2. kisebb agyszívó varázshatalma segítségével elmond egy egokínzást. Gyengülsz (-12% támadás). Sebzõdsz 6 ép-t. Az 1. kisebb agyszívó irányába mozogsz. Az 1. kisebb agyszívót próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Rávágsz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (12 sebzés). Az 1. kisebb agyszívó hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. kisebb agyszívót próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Mérgezed! Elõre szúrsz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. (24 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (13 sebzés). A 2. kisebb agyszívó halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+45%). Szívesen bekapnál valamit. Gyorsan enni kezdesz. (+20% jóllakottság.) Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [119 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

k 270 357 351 433 340 341 kaland elvállalása
(270. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Lefelé mászol.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján. Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
(357. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikertelen] Hú, ez túl nehéz feladat számodra! Hibád végzetes: zuhansz lefelé. Jól beütötted magad. (-23 életpont.) Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük? Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).

*** 1. KÖR *** A gonosz banya elmormol egy átok varázslatot. Megátkoztak! Ellõsz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+36%). (-5 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-3 vp.) A vérfarkas közelebb jön, hogy támadhasson. A vérfarkas rád veti magát. Acsarogva harapni próbál. (15 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A gonosz banya elmond egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. A vérfarkas téged támad. A fogaival támad. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A vérfarkast próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Felé ütsz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Rávágsz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (8 sebzés). A vérfarkas holtan terül el. Mérgezõdsz. Sebzõdsz 10 ép-t. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A gonosz banya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy mérges csípés. Megmérgezõdsz. Megrohamozod a gonosz banyát. A gonosz banyát próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Ostorként csattantasz farkaddal. (19 ép-t sebeztél). A gonosz banya halálhörgés közepette a földre zuhan. Mérgezõdsz. 20 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 138 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy díszes köpeny, 4 drágakõ és egy maszk.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+55 életpont.) Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 31 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia.
(351. kaland:) Visszatérsz a barlangterembe, ahol a töredezett lépcsõ vezet valamilyen ismeretlen helyre. Egy életed, egy halálod, megpróbálod. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Fent vagy! A lépcsõ egy aprócska barlangba vezetett. Kincs után kutatsz, sikertelenül. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
(433. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.)
(340. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet, ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára. Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(341. kaland:) Visszamész a barlangtóhoz, nem törõdve a hideg vízzel, átgázolsz a bástyáig, és keresel egy helyet, ahol úgy gondolod, fel tudsz mászni a tetejére. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Ez keményebb feladat volt, mint gondoltad volna. Egy utolsó erõfeszítéssel felhúzod magad a bástya tetejére. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 méregféreg (#79) [aura: 2-es méretû 10-es szintû fog.] és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+36%). (-5 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-3 vp.) A 2. méregféreg feléd rohan. A sötét xirnox odajön hozzád. Az 1. méregféreg feléd rohan. A 2. méregféreg téged támad. Acsarogva harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). A sötét xirnox téged támad. A sötét xirnox savat lehel rád. (12 ép-t sebzõdtél). Az 1. méregféreg rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy méregfelhõt. A 2. méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Az 1. méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. Sebzõdsz 12 ép-t a méregfelhõtõl. A 2. méregféreg rád támad. Kitátja száját, harapni próbál. Ez mellément. Az 1. méregféreg rád támad. Elõrehajolva harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod a sötét xirnoxot. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-1 ép) Mérgezed! Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-1 ép) Roncsoltál. Ostorként csattantasz farkaddal. (21 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (6 sebzés). A sötét xirnox kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra. Sebzõdsz 11 ép-t a méregfelhõtõl. A 2. méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Az 1. méregféreg rád támad. Kitátja száját, harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Támadod az 1. méregférget. Rávágsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Rávágsz farkaddal. Elhibáztad. Bûzöd zavarja (1 sebzés). Az 1. méregféreg kileheli lelkét. A 2. méregféreg téged támad. Harapni próbál. Mellé! Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra. 11 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. A 2. méregféreg rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod a 2. méregférget. Felé ütsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Lecsapsz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Ostorként csattantasz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (2 sebzés). A 2. méregféreg hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 149 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+76%). Elrakod a zsákmányt, ami 33 arany. Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [86 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Winterfresh, egy üde lehelletû férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: a tökéletesség karkötõje, a káosz harmadik karkötõje, a bûz nehéz nyílpuskája, Enyészmester, a jég könnyû láncinge, a káosz lüktetõ karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a jég csepp fülbevalója, a káosz különös gyûrûje, a természet görbekardja, a jég háromszögszimbóluma, a Tél aranylánca, kék gömb, az ellenállás aranyozott fülbevalója, a jég kék köpenye, az ellenállás ezüst fejpántja, az élet gyûrûje, az ellenállás vívótõre, a jég kõamulettje, a teknõs csizmája, hõsi jelvény, a tudás zafírja, a jég nagy pajzsa, a jég ezüst nyaklánca, fekete nadrág. Így üdvözlöd: "Ennél rondább már nem is lehetnél." Nem késik a válasszal: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" Jól odamondasz neki: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Nem késik a válasszal: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" Jól odamondasz neki: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." Õ rögvest kontrázik: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros, nyálkás és kiütéses bõrödet ropogósra!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Lehajtott fejjel elismered, Winterfresh volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +23 hírnevet kaptál. A kör során összesen 413 sebzést okoztál, és 221 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 247 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ében, egy éjfekete bõrû, markáns arcú, kopasz, zölden foszforeszkáló szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 78. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 4.27
[2] IQ: 15 / 4.77
[3] ügyesség: 4 (6) / 1.25
[4] egészség: 9 (13) / 3.38
[5] mágia: 15 (22) / 3.16
[6] gyorsaság: 9 (8) / 1.45
[9] Méret/ép: 125 (131) / 66
Min. méret: 87
Barlangméret: 125
PONTJAID
Varázspont: 226 / 130
Képességpont: 18 / 40%
Hõsi pont: 22 (0)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 419 / 283
Hírnév : 873
Jóllakottság: 115%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 21 (0)
Galetki gyõzelmek: 6 (0)
Torzsz. csaták: 396 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 342 (4)
Leölt torzszülött: 502 (8)
Pszi csaták: 7 (0)
Pszi gyõzelmek: 4 (0)
Ájulások száma: 9 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (21)
Speciális képességeid:
+21 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal! 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának tagja. 3.) Hozz két zöld manaitalt.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 4 / 1.86 [15] regeneráció: 2 / 0 [17] vastag bõr: 3 (9) / 0
[19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0.20 [25] bûz: 10 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 0.21 [47] zárnyitás: 6 / 0.22 [48] mászás: 5 / 3.54
[49] rugalmasság: 3 / 0.05 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 2.71 [52] auraészlelés: 2 (3) / 1.33
[54] kereskedelem: 5 (8) / 3.82 [55] szívósság: 1 / 0 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.35
[57] gyógynövények: 4 / 2.46 [58] nyomkeresés: 4 / 0.02 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.15
[60] pszi támadás: 6 / 1.83 [61] pszi energia: 5 / 1.88 [64] átokszórás: 6 (7) / 1.96
[65] álcázás: 2 / 0.15 [66] lopakodás: 3 / 0.40 [67] régészet: 7 / 6.12
[68] zene: 5 / 0.20 [69] tanulás: 6 / 3.19 [70] idézés: 1 / 0

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 6 / 0.25 [101] szakért.: 8 / 7.31 [102] sebzõ méreg: 4 / 0
bal karom [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 8 / 6.83 [105] roncsolás: 4 / 0
farok [106] méret: 4 / 0 [107] szakért.: 5 / 2.70 [108] paraliz.méreg: 1 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (3) / 0.32 [149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.06 [11] elektromos kéz: 2 (4) / 0.40
[48] ellenáll.megtörése: 1 (3) / 0 [10] energiatüske: 6 (8) / 2.58 [29] életszívás: 6 (8) / 2.93
[31] féreg érintése: 5 (7) / 0 [13] jégcsóva: 1 (3) / 0 [15] jégpajzs: 4 (6) / 0.12
[163] kineport: 2 (4) / 0.16 [154] kisebb erõpajzs: 4 (6) / 0.84 [27] kisebb gyógyítás: 1 (3) / 0
[146] kontakt.õseiddel: 7 (9) / 2.91 [165] manafókuszálás: 2 (4) / 0.18 [34] méregfelhõ: 4 (6) / 0.56
[28] óriáserõ: 9 (11) / 7.63 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.18 [159] szellemidézés: 3 (5) / 2.32
[167] tombolás: 10 (12) / 3.72 [14] vakító fény: 2 (4) / 0.12    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (14).

MAKRÓID
1. Makró
v 154
v 159 9106 2
x 10

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 106.
3: tombolás v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 100.
4: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 95.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 20; VI erõ:130% ép:30%; PV 5; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #16 (3. épület), #396 (60. forduló), #248 (65. forduló), #327 (62. forduló), #239 (63. forduló), #222 (66. forduló), #423 (67. forduló), #412 (68. forduló), #453 (70. forduló), #350 (75. forduló), #447 (76. forduló), #221 (77. forduló), #335 (77. forduló), #200 (78. forduló).

SZÖVETSÉGED: Tudás Õrzõi. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 4912. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gólem könnyû pikkelyvértje (#8216) 1 az elektromosság halotti maszkja (#27191) 1 csatos öv (#1166)
* 1 fekete csizma (#1122) 1 a yeti vassisakja (#26276) 1 a gladiátor köpenye (#6085)
* 1 az energia díszes pikkelyvértje (#18567) 1 villámöv (#172) 1 vassisak (#1076)
* 1 a teknõs kék köpenye (#25437) 1 díszes köpeny (#1138) 1 maszk (#1090)
1 az élet mellvértje (#5095) * 1 a ragadozó sisakja (#19975)

Ékszerek, kincsek
1315 arany (#1) 1 kék gömb (#143) * 1 zsugorító gyûrû (#200)
1 malachitgyûrû (#1227) 1 bronzmedál (#207) 22 drágakõ (#2)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 a szellemek kõamulettje (#15146) 1 a bûz háromszögszimbóluma (#29112)
* 1 szerencsekõ (#197) * 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a szellemek sárgaréz nyaklánca (#15131) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 a teknõs díszes karkötõje (#25542) 1 a teknõs nyaklánca (#25480)

Felszerelés
2 varázskõ (#210) 3 õskõ (#8) 1 átokkõ (#203)
1 díszes rézkulcs (#129) 5 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128)

Fegyverek
1 a yeti csonttõre (#26501) 14 kerek kõ (#11) 1 rövid tõr (#1302)
1 a gólem csonttõre (#8501) 6 sziklarepesz (#13) 1 vívótõr (#1303)

Varázsitalok és füvek
13 liánvirág (#24) 5 üvegcse (#14) 1 csótányláb (#25)
20 winropu moha (#22) 7 mitulen fû (#20) 11 tejfonál (#28)
4 gyilkos boróka (#27) 7 mátekel gomba (#21) 6 mézfû (#29)
1 fehér gyógyital (#50) 1 óriásnövés itala (#60) 1 ragálygomba (#26)
1 elonotichlan (#31) 6 hónakkupók (#30) 4 sötét mák (#23)
1 hõsiesség itala (#52) 1 védelem itala (#59) 1 sárkányvirág (#32)
1 elfu moha (#33)

Egyéb kacatok
7 lemúr hártya (#161) 8 õsi relikvia (#17) 1 asztrálesszencia (#154)
5 nohnetár gumó (#212) 5 nordkristály (#146) 4 yeti csont (#160)
18 pirgamit (#152) 26 mandibula (#157) 2 bolhedor szárny (#15)
2 molad púp (#16) 4 húsevõ bibe (#151) 4 ekinda haj (#147)
5 elektronit (#141) 4 molitár háj (#165)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a teknõs karkötõje #25540 (3), a hatalom csizmája #6970 (4).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÖNGYILKOS SZILMILL (246. LÉNY)
Bár a szilmillekrõl mindenki azt hiszi, hogy apró, védtelen, gyáva manócskák, ez mára már nem teljesen igaz. Az utolsó szilmill háborúban a galetkik majdnem teljesen kiirtották õket, de a túlélõk egy részében forrt a düh és a bosszúvágy, és kegyetlen harcosokká edzették magukat, hogy egyszer visszavághassanak a galetkiknek.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.