Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szépséges Chloe
Küldd el képeslapként!
Chloe szépsége csodálatosan lenyűgöző, nincs férfiszív, mely ne dobbanna meg látványától. Számára azonban átok is egyben, hisz külseje egyben magányosságra is kárhoztatja őt.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 02:55:51 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3697-257

Karakterszám: 3697 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 257 Játékhét: 280
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 504
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. júl. 25. 9h:14'
A következõ fordulód táplálható: 2005. júl. 26.

E-mail!

GRIZZLY KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Csagdardzsav, egy borostyánsárga szemû, acélkék pikkelyekkel borított félelmetes külsejû férfi. [aura: 7-es méregfelhõ.] A Katonák klánjának mesterharcos rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Hadúri csizma, a pók smaragdgyûrûje, a szakács üstje, org.lázadás emlékérme, plüss daergaoth lord, a siker aranyveretes öve, nilbongi kitûzõ, a tárgyalás gyûrûje, Ödlerk nyakörv, Rogan karkötõje, orgling korona, ozin fülkarika, klánháborús kitüntetés, óriás fülbevaló, uthanax talizmán, Tlyxcet pajzs, elementáris karkötõ, cseppkõ gyûrû, aréna obszidián érme, arany katonaköpeny, orgling fétis, adamantit karkötõ. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Csagdardzsav máris elõtted terem! Megközelíted Csagdardzsavot. Csagdardzsav rád támad. Hasba próbál rúgni jobb lábával. (41 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -7 vastag bõr.) Elõrerúg bal lábával. (42 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -7 vastag bõr.) Meglóbálva zúz bal csápjával. (50 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-7% támadás). Pofáját nagyra tátva harap fogával. (52 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Regenerálsz (+16 ép)
*** 2. KÖR *** Csagdardzsav rád veti magát. Lendít egy nagyot jobb lábával. (53 ép-t sebzõdtél). Egy rúgást próbál bal lábával. (48 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (53 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-8% támadás). Beléd próbál marni fogával. (55 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 384 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Csagdardzsav elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Rebel Extravaganza, egy kopasz, fején és arcán sebhelyeket viselõ, tûhegyes fogazatú férfi. [aura: 7-es gázpajzs.] A Tisztogatók klánjának vadászmester rangú tagja. A következõket látod nála: cseppkõ gyûrû, Trollagyar, Laillia talizmánja, az egyensúly gyûrûje, Fénygyûrû, szivárvány karkötõ, Fairlight sipkája, sárkányamulett, ozin fülkarika, bohókás szandál, óriás fülbevaló, görényfarok, nilbongi kitûzõ, szilmill tõr, nagyobb jégöv, arany orgling fétis, adamantit karkötõ, az Õsök Szent Kardja, elementáris karkötõ, maerju páncél, szerencsekõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Egy óriáscsótány szebb nálad." Ezt kiáltod vissza: "Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" Ezt kiáltod vissza: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Így szól hozzád: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." Ezt kiáltod vissza: "Amilyen buta vagy, még azt se vennéd észre, hogy süpped alattad a sölymék, csak mikor már késõ a menekvés!" A következõt mondja neked: "Nem létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne lennél ocsmányabb, visszataszítóbb, undorítóbb és persze butább, mint te!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 ratifikátor agyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 4. NAP ** Eljön barlangodba Lady Starless-Night, egy sírontúli mosolyú, sötét bõrû, ezüstfehér hajú, vörös szemû, démoni nõ. [aura: ügyesség: 12.] A Tudósok klánjának doktor rangú tagja. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, kék mutációs gyûrû, szivárvány karkötõ, a Kõ Kardja, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, hõsi babérkoszorú, óriás fülbevaló, elementáris karkötõ, achát érdemrend, a füvész köpenye, sárkányamulett, opilíchium gyûrû, az Õsök Szent Kardja, platina nadrág, káoszkígyó vért, rubin mágusbot, asztrálgyöngy, khaldoran öv, bronz pszi váll-lap, ozin fülkarika, orgling fétis, bohókás szandál, nilbongi kitûzõ, adamantit karkötõ, cseppkõ gyûrû, szilmill tõr. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Te szerencsétlen orgling fattyú!" Nem késel a válasszal: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" Így szól hozzád: "Na, ilyen is csak egy szellemi fogyatékosnak juthat eszébe!" Rögtön visszavágsz: "Hogy az a jó rézkupakos, meggyfaszáras tajtékkõ pipád se szelelne!" Így szól hozzád: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Ezt kiáltod vissza: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros, nyálkás és kiütéses bõrödet ropogósra!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Te szõrös, kopasz, bandzsa, csámpás, vízfejû torzszülött! Ha egyszer tükörbe nézel, menten szörnyethalsz." Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 8. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 ratifikátor agy.
** 8. NAP ** Látogatót kapsz, aki Elder Worm, the Beast, egy szikrázó bõrû, foltos tarajú, zöldes agyarú, hernyómozgású, hájas féreg férfi. [aura: mászás: 11.] A Mágusok klánjának mágushelyettes rangú tagja. Felszerelése: Õsmágus köpenye, szivárvány karkötõ, óriás fülbevaló, opilíchium gyûrû, a Kõ Kardja, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, adamantit karkötõ, platina villámöv, rubin mágusbot, arany orgling fétis, sárkányamulett, asztrálgyöngy, az Õsök Szent Kardja, Fénygyûrû, ezüst pszi váll-lap, nilbongi kitûzõ, szerencsekõ, bohókás szandál, orgling fétis, szilmill tõr, maerju páncél, az áttörés rubingyûrûje, hõsi babérkoszorú, elementáris karkötõ. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze auraészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A vadászni induló galetkik képességeit próbáljátok mindketten megtippelni, aztán megkérdezitek a tulajdonost, hogy mennyire járt közel a találgatás. Aki közelebb járt az igazsághoz, az nyert! Hát, eléggé gyengén tippelgettél! Elder Worm, the Beast a gyõztes.

Kissé már éhezel, ezért csak 188 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 27745.) A te szinteden a legnevesebb Amorthis, egy vérfagyasztó tekintetû, zúzmarával borított férfi. (hírneve 8319.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*júl. 1.* Szárnyaszegett Bolhedor és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot. *júl. 4.* Csagdardzsav gyõzelmet aratott Hasfelmetszõ Sebastian felett. *júl. 4.* Csagdardzsav gyõzelmet aratott Boszorkány Nikki felett. *júl. 4.* Csagdardzsav gyõzelmet aratott Lady Starless-Night felett. *júl. 8.* Cenzúrázott Lajos és Botrány Rules pszi párbajt vívtak. Cenzúrázott Lajos került ki gyõztesen. *júl. 8.* Csagataj teljesítette a 19. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 11.* Boszorkány Nikki teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *júl. 12.* Oblepo Glorrt legyõzte harcban egy hártyás lemúr. *júl. 12.* Oblepo Glorr teljesítette az 5. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 13.* Magitor Pater teljesítette a 12. küldetést, amit a boltban kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*jún. 22.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *jún. 23.* Kronx és Flen Eligor pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *jún. 24.* Clowt legyõzte harcban egy xenomorph gyermek. *júl. 1.* Leph Arlone a szétszórtat legyõzte harcban egy xenomorph királynõ. *júl. 5.* Lord Khalelt majdnem felfalta egy nedonkopó. *júl. 5.* Stanislava és FloMo Belaxus pszi párbajt vívtak. Stanislava került ki gyõztesen. *júl. 6.* Fortian gyõzelmet aratott Moha felett. *júl. 7.* Kronx és Amorpheus Amorphea pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *júl. 8.* Pindurutalagala pszionikus küzdelemben diadalt aratott Jámbor Démon felett. *júl. 8.* Kronx és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+81 életpont.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 548.]

kf 367 335 bekészíted a 367. tárgyat
Leveszed az ezüst tanítványköpenyt. Felveszed az ezüst katonaköpenyt. Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a uthanax talizmánt be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 548.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 548.]

ho 5 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 548.]

be 20 3 528 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet. A remete nem tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít! Nahát kedves Grizzly, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni varázstárgyra, melyet csak Tiume batyuja néven emlegetnek. Gyere, megmutatom, hogyan kell használnod! [ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát veszed majd. De tudnod kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy is létezik, melyek mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha sikerült tíz különbözõt összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû, óriási hatalommal bíró ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha kiadod a BE 20 4 parancsot, 20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa kiválasztott felszíni varázstárgyat! Persze várhatóan a jutalom is mesés lesz! Csak olyan tárgyat tud kiválasztani a remete, ami nincs beKFelve vagy ládikóban õrizve!!!]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 528.]

ho 5 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 528.]

k 1 2 3 6 kaland elvállalása
(1. kaland:) Ellátogatsz a kereskedõhöz. Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.

(2. kaland:) Ellátogatsz az ásatás színhelyére. Egy rég kiszáradt, meredek falú lávakatlanban bukkantak a varázskönyvtárra, amelyet a Tudósok becsése szerint 3000 évvel ezelõtt épített itt valamilyen, föld alatt élõ mágiahasználó faj. Már az sem volt semmi, hogy az átkozott Xhark varázsló képes volt nyelvüket megfejteni - tudása vele együtt a sírba szállt, amikor tettéért sietve kivégezték. A katlan tetejénél különös védõruhába öltözött tudósok fogadnak. Vezetõjük megkér, hogy te is öltsd fel a magaddal hozott védõruhát.
[Tárgyhasználat: 1 mágikus védõruha]
Kicsit kényelmetlen, de ha kötelezõ, hát kötelezõ. A hangokat is tompán hallod, de azért megérted a vezetõ szavait.
- Védõruha nélkül rövid idõ alatt kiégne belõled a mágiahasználat képessége. Az õsi faj, akinek a könyvtárára bukkantunk, ocsmányabbnál ocsmányabb varázslatokat ismert. Ezek legtöbbje hatalmas területre hatott, és hatóideje több száz, ezer év, talán az örökkévalóság. Nem kétséges, fegyverként használták ezeket a varázslatokat. Különös, hogy sosem hallottunk róluk. - Egy kötéllifttel leengednek benneteket a lávakatlan mélyére. Különös érzés a vulkanikus kõzeten járni. Orrodhoz kellemetlen szag jut el. A tudós rádnézve, magyarázattal szolgál. - Mérgezõ gázok törnek fel a mélybõl. Remélem, képes vagy megóvni magadat.
[Imm.mérg.gázra próba 10-es küszöbre: sikeres]
Bólintasz - a szag kellemetlen, de nem érzel rosszullétet. Idelent egész meleg van. A falat az egyik oldalon a tudósok szétbontották, egy sötét nyílást tárva fel mögötte, amelyet alig-alig világít meg a milgandok derengése. Egy hosszú folyosón mentek végig, amelyet a tudósok vájtak a falba Xhark feljegyzései alapján. Egyszercsak kibukkantok egy hatalmas terembe. Mindenhol polcokat látsz a kõfalba faragva, rajtuk betûkkel telerótt táblácskék ezrei! Mohón nyúlsz a táblácskák után.
[Ügyesség próba 14-es küszöbre: sikeres]
Hmmm... háromezer évesek? Igencsak óvatosnak kell lenned! A tudósok kétségbeesett tekintete elõtt, vigyázva leveszel egy táblácskát. Egy sebtiben felállított kõasztalhoz viszed, és ott tanulmányozni kezded. Hmm, az õsi írás! Hozzálátsz, hogy megfejtsd. A tudósok hagynak dolgozni. Órákon át dolgozol, jegyzeteket készítesz.
[IQ próba 16-os küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Kiválóan haladsz. Végül, mikor már nagyon fáradt vagy, elrakod jegyzeteidet, és távozol.
Otthon, miután kipihented magad, még egyszer átnézed a jegyzeteket, hogy elegendõ tudás birtokába jutottál-e már. Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.

(3. kaland:) Tudás próbája, hmmm... Hát, lássuk! Jelentkezel Téba Wend fõtanácsnok, aki bevezet egy kényelmesen berendezett barlangszobába. Egy pergament és egy vésõtollat kapsz. A pergamenen kérdések vannak, lehetséges válaszokkal, a helyes választ kell megjelölnöd. Mi sem egyszerûbb! Hozzálátsz a feladat megoldásához, Téba Wend magadra hagy. A kérdések általában olyan információkra vonatkoznak, amelyeket egy megfelelõen tapasztalt galetki akár tudhat is, torzszülöttek képességeirõl, szokásairól, varázslatok mûködésérõl, a Hegy törvényeirõl meg hasonlókról.
[IQ próba 14-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Keményen megizzadsz, de végül sikerül kitöltened a tesztet, majd türelmesen várakozol. Tudás próbája? Bah, nem volt egy nagy dolog! Vársz, amíg Téba Wend fõtanácsnok visszaér. A nagytiszteletû galetki hümmögve végignézi a pergament, majd bólint.
- Az alkalmassági teszt rendben van. Akkor most következzék a Tudás Próbája! - meghökkenten felemelkedsz. A barlang kitágul körülötted, az eddigi kényelmes szobácska helyett egy nagy, cseppkövekkel teli teremben találod magad. Téba Wend sehol, viszont gyanús morgást hallasz az árnyakból. Torzszülöttek! No hiszen, a Tudás próbája... Miféle tudás kell ide? Ellenfeleid egy uthanax (#265) és egy uthanax éjkopó (#278).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az uthanax létrehoz egy lélekfacsarás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Samu 52 ép-t sebzõdik. Okoska ellenáll a varázslatnak. Killer 49 sebzést kap. A nagyobb elementál fatty sebzõdik 50 ép-t. Magában motyogva, Killer létrehoz egy megszakítást. Összegyûjtve mágikus energiáit, Okoska elvarázsol egy agyroppantást. Az uthanax elkerülte a varázslatot. Az uthanax felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Samu megközelíti az uthanaxot. Megtámadod az uthanaxot. Rúgsz bal lábaddal. (55 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (64 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal mancsoddal. Elkerülte. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (52 ép-t sebeztél). Mérgezed! Nehezen bírja a szagodat (38 sebzés). Az uthanax halálhörgés közepette a földre zuhan. Az uthanax éjkopó és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. A nagyobb elementál fatty megtántorodik. A nagyobb elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan. Samu lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tombolás! Támadásod megnõ (+36%). (-5 vp.) Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Okoska a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! Az uthanax éjkopó megdermed. Killer elmond egy annihiláció varázslatot. Az uthanax éjkopó eltûnik.
[A csatában összesen 209 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 0/52, Okoska: 0/0, Killer: 0/49, a nagyobb elementál fatty: 0/116.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak is jut 16%. Összegyûjtöd a "kincset": egy uthanax talizmán, egy éjkopó nyakörv és 111 arany. Killer kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
- Nagyszerû! - hallod a fõtanácsnok tapsát. Ismét a korábbi olvasószobában találod magad, a torzszülöttek tetemei sehol! - Egy uthanax talizmán? - téved Téba Wend pillantása a kezedben tartott tárgyra. - Köszönöm! - ezzel elveszi, és zsebrevágja.
- Nos, a Tudás próbája - ha az alkalmassági tesztet leszámítjuk, valójában öt lépésbõl áll. Öt igen hasonló lépésbõl! - lóbálja meg elõtted az uthanax talizmánt. - A próbát egyszer teljesíteni, szerencsés véletlen. Kétszer, a véletlenek különleges összejátszása. De ötször - ez azt jelenti, hogy nem csak képes vagy egy feladat legyõzésére, de ugyanezt a teljesítményt bármikor tudod hozni. Ha ötöt összegyûjtöttél az éjkopó nyakörvekbõl - bök a kezedben lóbált tárgyra - AKKOR teljesítetted a Tudás Próbáját, és megkapod az érmet, amelyet a helytartó vár el tõled! Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nagyobb elementál fatty újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(6. kaland:) Felkeresed a templomot, és közlöd az elsõ szembejövõ pappal, hogy Szershh atyát keresed. Õ bólint, és távozik, majd kisvártatva visszatér a pappal.
- Atyám, készen állok a Hit próbájára! - hajolsz meg elõtte.
- Nagyszerû! Kérlek, kövess, gyermekem. - Szershh atya egy apró kis imafülkébe vezet. - Hunyd be a szemed, meditálj, ifjú galetki, gondold át a világ dolgait, és erõsödj meg hitedben! Milgandoltáskor visszatérek érted. Összesen öt gyakorlaton kell átesned ahhoz, hogy elnyerhesd az érmét.
Huh, jó kis várakozásnak nézel elébe! De azért megpróbálsz aszerint cselekedni, ahogy a pap kérte.
[Rugalmasság próba 12-es küszöbre: sikeres]
Az apró fülke kényelmetlen ugyan, de egy megfelelõen rugalmas galetki el tud itt is helyezkedni úgy, hogy ne legyenek problémái egy sok sok órás meditálástól. Lehunyod szemed, és próbálod gondolataidat fókuszálni. Talán a magány és a sötétség teszi, talán a hely különleges szelleme, talán mindkettõ. Egy idõ múlva lehunyt szemhéjadon át is képeket és hangokat kezdesz látni. Transzba kerülsz, észre sem veszed, hogy lélekenergiád kezd elszivárogni! (-1 képességpont.)
Hirtelen felpattan a szemed - vagy csak ezt álmodod? Egy óriási barlangteremben állsz, óriási orglingok imbolyognak körülötted! "Szolgákra van szükségem" gondolod kétségbeesetten. Ellenfeleid 2 orgling melák (#157) és egy orgling birkózó (#279) [aura: vastag bõr: 9.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Okoska elvarázsol egy agyroppantást. Killer ellõ egy annihiláció varázslatot. Az 1. orgling melák eltûnik. A 2. orgling melák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Samu megközelíti a 2. orgling melákot. A 2. orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a 2. orgling melákot. A hasát célzod bal lábaddal. (46 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõrehajolva harapni próbálsz. (63 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal mancsoddal. (57 ép-t sebeztél). Paralizálod. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (52 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Bûzöd zavarja (14 sebzés). A 2. orgling melák holtan terül el. Samu csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Az orgling birkózó és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+36%). (-5 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy féreg érintése! (-8 vp.) Samu rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy méregfelhõ. Okoska elõhív egy parancs varázslatot. Az orgling birkózó megdermed. Magában motyogva, Killer létrehoz egy annihilációt. Az orgling birkózó ellenállt a varázslatnak. Az orgling birkózó 19 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A nagyobb elementál fatty 4 sebzést kap a méregfelhõtõl. A nagyobb elementál fatty az orgling birkózót támadja.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Okoska létrehoz egy parancs varázslatot. Az orgling birkózó megdermed. Magában motyogva, Killer létrehoz egy annihilációt. Az orgling birkózó eltûnik. A nagyobb elementál fatty: nem hatott rá a méregfelhõ.
[A csatában összesen 232 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 23/0, Okoska: 0/0, Killer: 0/0, a nagyobb elementál fatty: 30/46.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+7%). Szolgáidnak 7% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy birkózó fétis. Hmm, talán enni kéne. Hozzálátsz az ételhez. (+26% jóllakottság.)
Ismét felpattan a szemed - a sötét fülkében vagy még mindig. Tehát álom volt az egész... Milgandfény vakít el. Mikor látásod kitisztul, Szershh atya mosolygó arca nyomakodik a képbe.
- Hogy telt a meditáció, Grizzly?
- Eh, izé... - ezzel a tekinteted a kezedben tartott birkózó fétisre téved. Szóval mégsem álmodtad? Megpróbálod elrejteni, de az atya csak bólint.
- Látom, a meditációs szint azon mélységeibe jutottál el, amikor már képes vagy az álmok világából anyagot teremteni. Ez a kulcs a legõsibb varázslatokhoz! - leheli képedbe. Az összhatást rontja, hogy érezhetõen nagy mennyiségû barlangi hagymát evett. Lássuk, hányadszorra vagy itt... Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
[125 TVP-t használtál fel, maradt még 403.]

ftk 1 2 4 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy quwarg lidércet, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy quwarg lidérc (#264).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+36%). (-5 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy féreg érintését. (-8 vp.) Magában motyogva, Okoska létrehoz egy agyroppantást. Killer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy annihiláció. A quwarg lidérc megúszta! Samu a quwarg lidérc felé mozog. A quwarg lidérc a nagyobb elementál fatty felé mozog. A nagyobb elementál fatty a quwarg lidércet rohamozza. Samu a quwarg lidércet támadja. A quwarg lidérc és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. A nagyobb elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Killer varázshatalma segítségével elmond egy annihilációt. A quwarg lidérc eltûnik.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 26/0, Okoska: 0/0, Killer: 0/0, a nagyobb elementál fatty: 0/29.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+1%). Szolgáidnak is jut 1%. Megéheztél. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+17% jóllakottság.) Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nagyobb elementál fatty újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[Árnyékcsata:] Körülnézel a lakószinten, gyanús galetkik után kutatsz. Hoppá! Egy fura galetki, kinek testét árnyék takarja, mintha rejtegetne valamit. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Talán meg kellene szabadítani õt tõle!

*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki ellõ egy lélekfacsarás varázslatot. ( -20 rezisztencia (-26 gyorsaság.).) Sebzõdsz 49 ép-t. Megrohamozod az arctalan galetkit. Az arctalan galetkit próbálod megsebezni. Rúgsz bal lábaddal. (48 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Vastag bõrét szaggatod. Harapásra nyitod szádat. (75 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet bal mancsoddal. (49 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb mancsoddal. (52 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Bûzöd fojtogatja (16 sebzés). Az arctalan galetki eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+16 ép)
[A csatában összesen 240 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+37 életpont.)
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél álcázás tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. A feladat a következõ: most szépen menj ki innen, és gyere vissza. Ha nem ismerlek fel, sikerült a próba!
[Álcázás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Elég nevetséges, de te akkor is megmutatod! Kimész, és úgy elmaszkírozod magad, hogy csak na! Teljesen felismerhetetlen vagy! Azért még megvárod, amíg, egy két másik galetki bemegy a toronyba elõtted, és csak utána lépsz be te is. A próbamester örömmel fogad. Elkezdi ismertetni a feladatot, te pedig csak magadban mosolyogsz. Aztán amikor már nem bírod tovább kacagás nélkül, leleplezed magad. Az öreg ráncolja a homlokát, de természetesen nincs mit tenni, elfogadja, hogy sikeres voltál! Jöhet is a második próba, reméled ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal csapdakészítés tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. Ahogy követed a próbamester tekintetét észreveszed a lomhán közeledõ hebehurgya tohonyákot! Kétségkívül feléd tart, és mire ideér, megfelelõ csapdát kell fabrikálnod, hogy foglyul ejthesd!
[Csapdakészítés próba 10-es küszöbre: sikertelen] Hát, a jó öreg veremcsapda biztos beválik, gondolod, és elkezdesz vermet ásni a díszes nagyteremben. Ahogy az elsõ csapást méred a drága díszkövezetre, az öregember úgy rúg farom, hogy majd belezöldülsz! Na, hát lehet, hogy tényleg lehetett volna jobb ötleted is a tohonyák foglyul ejtésére! Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 álcázás; +1 bal mancs szakértelem; [88 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

e 20 élelemszerzés
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

e 9 100 élelemszerzés
Kemény munkát vállalsz, csak hogy el tudd látni éhezõ szolgáidat. Sóhajtasz. Micsoda világ ez, ahol a gazdának kell szolgáiért dolgoznia! Nem baj, legalább távollétedben nagytakarítás van a barlangodban. Azért a harchoz több kedved van. Sötét xirnox jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Nagyobb elementál fatty jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

t 5 40 5. szakértelem tanulása 40 TVP-ért
Gyakorlod a varázsláshoz szükséges kéz- és ujjmozdulatokat, a rúnák, varázsszavak helyes és pontos megformálását.
Ismét tanultál valamit: +1 mágia; [40 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

k 308 443 249 kaland elvállalása
(308. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják. Továbbmész a második szobába. Egy terembe érkezel, melynek közepén egy fehér oszlopot látsz, rajta felirattal. Elolvasod. Egy találós kérdés!
[IQ próba 16-os küszöbre: sikertelen] Sajnos fogalmad sincs, mi a megoldás. Innen bizony nem jutsz tovább! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(443. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be a bejáraton. Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 16% lélekenergia.

(249. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Micsoda õrült látvány tárul a szemed elé! Három páternoszter kering körbe-körbe, különbözõ magasságokban. Innen be tudsz szállni az elsõbe, annak a tetejérõl átugrani a második aljára, annak a tetejérõl a harmadikra, és onnan pedig a magasan levõ párkányra, amely továbbvezet.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: sikeres] Nem sokat tétovázol, megkezded az ugrálást. Super Mariot megszégyenítõ ügyességgel jutsz fel a párkányra.
Egy sárga energianyalábokból álló fal van elõtted. A feladat egyszerû: ha elég erõs a mágiád, át tudsz hatolni rajta!
[Mágia próba 13-as küszöbre: sikeres] Elõrelépsz, és a falat széttolja aurád. Sikerült!
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 32% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (305. kaland, összköltsége 40 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 elonotichlant. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy halálgömb (#254) [aura: méret: 12.], egy õspók (#263) és egy fekete özvegy (#144) [aura: 8-as méretû 16-os szintû csáprágó.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az õspók elmond egy háló varázslatot. Ezt most megúsztad. Okoska elmormol egy agyroppantás varázslatot. A halálgömböt védi rezisztanciája. Killer varázshatalma segítségével elmond egy megszakítást. A halálgömb máris elõtted terem! Megrohamozod a halálgömböt. Samu elindul az õspók felé. A halálgömb rád veti magát. Harapni próbál fogával. (69 ép-t sebzõdtél). A halálgömböt próbálod megsebezni. Célozni próbálsz bal lábaddal. Mellétrafáltál. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Ez mellément. Lecsapsz bal mancsoddal. Félrehajolt. Odacsapsz jobb mancsoddal. Nem találtál. Samu az õspókot támadja. A fekete özvegy és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. Regenerálsz (+16 ép)
*** 2. KÖR *** Okoska rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. A halálgömb rezisztálja. Samu ellõ egy méregfelhõ varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette Killer elmormol egy tudatrombolást. Az õspók elvesztette összes varázspontját. Az õspók sebzõdik 14 ép-t a méregfelhõtõl. Samu immúnis a méregfelhõ varázslatra. A fekete özvegy sebzõdik 20 ép-t a méregfelhõtõl. A nagyobb elementál fatty 1 sebzést kap a méregfelhõtõl. A halálgömb rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (67 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a halálgömböt. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. Fürgén elhajolt. Elõrehajolva harapni próbálsz. Elhibáztad. Lecsapsz bal mancsoddal. El sem találtad. Odacsapsz jobb mancsoddal. El sem találtad. Az õspók Samut támadja. Samu hörögve elterül. A fekete özvegy és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. Regenerálsz (+16 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Killer elvarázsol egy annihilációt. A halálgömb ellenáll a varázslatnak. Okoska elõhív egy parancs varázslatot. A halálgömb rezisztálja. Az õspók Okoska felé mozog. A fekete özvegy 20 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A nagyobb elementál fatty immúnis a méregfelhõ varázslatra. A halálgömb téged támad. Támad fogával. (75 ép-t sebzõdtél). Az õspók Okoskát támadja. Okoska hörögve elterül. Támadod a halálgömböt. Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. Félrehajolt. A fogaiddal támadsz. Ez mellément. Beversz egyet bal mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Odakensz neki jobb mancsoddal. Elkerülte. A fekete özvegy és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. Regenerálsz (+16 ép)
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Killer elmormol egy annihilációt. A halálgömb rezisztálja. A fekete özvegy 20 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A nagyobb elementál fatty sebzõdik 8 ép-t a méregfelhõtõl. A fekete özvegy holtan terül el. A halálgömb téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (66 ép-t sebzõdtél). Támadod a halálgömböt. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. Elhibáztad. Elõrehajolva harapni próbálsz. Mellétrafáltál. Odakensz neki bal mancsoddal. Nem találtál. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Nem találtál. Az õspók Killert támadja. Killer kontaktmérget kapott. Killer halálhörgés közepette a földre zuhan. A nagyobb elementál fatty lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Regenerálsz (+16 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 277 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 132/67, Okoska: 0/80, Killer: 0/34, a nagyobb elementál fatty: 39/56.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét xirnox újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, ichinedar újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, manapoid újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+186 életpont.)
[57 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez parafû ! Leszedsz 1 adagot. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid egy manifesztált energia (#267) és 2 márvány apostol (#266).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Okoska elmormol egy agyroppantás varázslatot. A manifesztált energia megúszta! A 2. márvány apostol elõhív egy életszívás varázslatot. A nagyobb elementál fatty sebzõdik 14 ép-t. Az 1. márvány apostol mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. A nagyobb elementál fatty sebzõdik 14 ép-t. A nagyobb elementál fatty holtan terül el. Killer mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy megszakítást. Megközelíted a manifesztált energiát. A manifesztált energia közelebb jön, hogy támadhasson. Samu megközelíti az 1. márvány apostolt. Megtámadod a manifesztált energiát. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (53 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (65 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal. (60 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb mancsoddal. (52 ép-t sebeztél). Mérgezed! Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (33 sebzés). A manifesztált energia holtan terül el. Samu az 1. márvány apostolt támadja. Regenerálsz (+16 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. márvány apostol ellõ egy gyógyító szellõ varázslatot. Killer megpróbálja megszakítani, sikertelenül. Gyógyítja az 1. márvány apostolt (+31 ép). A 2. márvány apostol elmormol egy azonnali gyógyítás varázslatot. Killer megakadályozta a varázslat létrejöttét. Samu elmormol egy méregfelhõ varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. márvány apostol elvarázsol egy életszívást. Killer megpróbálja megszakítani, sikertelenül. 14 ép-t sebzõdtél. Gyógyítja az 1. márvány apostolt (+7 ép). Okoska elõhív egy parancs varázslatot. Az 1. márvány apostol elkerülte a varázslatot. Killer ellõ egy annihiláció varázslatot. Az 1. márvány apostol eltûnik. Megrohamozod a 2. márvány apostolt. A méregfelhõ nem hatott rád. A 2. márvány apostol sebzõdik 35 ép-t a méregfelhõtõl. Samu ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Támadod a 2. márvány apostolt. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. (59 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (70 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Lesújtasz bal mancsoddal. (57 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. A mérget varázslattal semlegesíti. Odakensz neki jobb mancsoddal. (57 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Szagodtól fuldoklik (37 sebzés). A 2. márvány apostol hörögve elterül. Regenerálsz (+16 ép)
[A csatában összesen 395 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 78/0, Okoska: 0/0, Killer: 0/0, a nagyobb elementál fatty: 0/28.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak is jut 21%. Viszed, ami mozdítható: egy xenópete és 139 arany. Okoska táplálkozik. (+25% jóllakottság.) Killer táplálkozik. (+23% jóllakottság.) Samu kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nagyobb elementál fatty újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid 2 csöpögõ csápolat (#268).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az 1. csöpögõ csápolat megidézi a 3. csöpögõ csápolatot. A 2. csöpögõ csápolat megidézi a 4. csöpögõ csápolatot. Heves kézmozdulatok közepette Okoska elmormol egy agyroppantást. Az 1. csöpögõ csápolat megúszta! Killer ellõ egy megszakítás varázslatot. A 4. csöpögõ csápolat irányába mozogsz. Samu a 3. csöpögõ csápolat irányába megy. Megtámadod a 4. csöpögõ csápolatot. Rúgsz bal lábaddal. (45 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Harapásra nyitod szádat. (55 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Benyomsz neki bal mancsoddal. Mellé! Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (54 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (15 sebzés). A 4. csöpögõ csápolat holtan terül el. Samu és a 3. csöpögõ csápolat egymással harcolnak. A nagyobb elementál fatty az 1. csöpögõ csápolatot támadja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** A 3. csöpögõ csápolat megidézi az 5. csöpögõ csápolatot. Az 1. csöpögõ csápolat mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy annihilációt. Killer megakadályozta a varázslat létrejöttét. A 2. csöpögõ csápolat mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy annihilációt. Killer megpróbálja megszakítani, sikertelenül. Samu ellenállt a varázslatnak. Samu mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy méregfelhõt. Okoska elõhív egy parancs varázslatot. Az 1. csöpögõ csápolat megdermed. Killer varázshatalma segítségével elmond egy tudatrombolást. Az 5. csöpögõ csápolat elkerülte a varázslatot. Nem hat rád. A 3. csöpögõ csápolatot védi rezisztanciája. Az 1. csöpögõ csápolat 30 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 2. csöpögõ csápolat 32 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Samu: nem hatott rá a méregfelhõ. A nagyobb elementál fatty sebzõdik 5 ép-t a méregfelhõtõl. Az 5. csöpögõ csápolat sebzõdik 32 ép-t a méregfelhõtõl. Megtámadod a 2. csöpögõ csápolatot. Elõrerúgsz bal lábaddal. (42 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Mellé! Lecsapsz bal mancsoddal. (49 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal. (61 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (13 sebzés). A 2. csöpögõ csápolat halálhörgés közepette a földre zuhan. A nagyobb elementál fatty az 1. csöpögõ csápolatot támadja.
*** 3. KÖR *** Az 5. csöpögõ csápolat megidézi a 6. csöpögõ csápolatot. Okoska varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. Az 1. csöpögõ csápolat megúszta! Néhány rövid kézmozdulat után Killer létrehoz egy tudatrombolás varázslatot. A 6. csöpögõ csápolat elvesztette összes varázspontját. A méregfelhõ nem hatott rád. Az 5. csöpögõ csápolat 32 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Az 1. csöpögõ csápolat 34 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 3. csöpögõ csápolat 34 sebzést kap a méregfelhõtõl. Samu 1 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A nagyobb elementál fatty immúnis a méregfelhõ varázslatra. A 6. csöpögõ csápolat 35 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Támadod az 5. csöpögõ csápolatot. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (48 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (61 ép-t sebeztél). Beversz egyet bal mancsoddal. (60 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb mancsoddal. (51 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (14 sebzés). Az 5. csöpögõ csápolat halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. csöpögõ csápolat és Samu egymással harcolnak. A nagyobb elementál fatty az 1. csöpögõ csápolatot támadja.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. Az 1. csöpögõ csápolat 14 sebzést kap. (-4 vp.) Az 1. csöpögõ csápolat kileheli lelkét. Okoska varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. A 3. csöpögõ csápolat megdermed. Killer varázshatalma segítségével elmond egy tudatrombolást. A 3. csöpögõ csápolat elvesztette összes varázspontját. Immúnis vagy a méregfelhõ varázslatra. A 6. csöpögõ csápolat sebzõdik 36 ép-t a méregfelhõtõl. A 3. csöpögõ csápolat 28 sebzést kap a méregfelhõtõl. Samu immúnis a méregfelhõ varázslatra. A nagyobb elementál fatty sebzõdik 4 ép-t a méregfelhõtõl. A 6. csöpögõ csápolat rád veti magát. Rád vág jobb csápjával. (17 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Samu és a 3. csöpögõ csápolat egymással harcolnak. A nagyobb elementál fatty a 6. csöpögõ csápolatot támadja. Regenerálsz (+16 ép)
*** 5. KÖR *** Okoska elõhív egy parancs varázslatot. A 3. csöpögõ csápolat rezisztálja. Összegyûjtve mágikus energiáit, Killer elvarázsol egy annihilációt. A 3. csöpögõ csápolat ellenállt a varázslatnak. A méregfelhõ nem hatott rád. A 6. csöpögõ csápolat 36 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A 3. csöpögõ csápolat 37 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Samu ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A nagyobb elementál fatty 5 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 3. csöpögõ csápolat halálhörgés közepette a földre zuhan. Megtámadod a 6. csöpögõ csápolatot. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. (41 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Harapni próbálsz. (58 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Odakensz neki bal mancsoddal. (54 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Lecsapsz jobb mancsoddal. (49 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Szagod látható benyomással van rá (14 sebzés). A 6. csöpögõ csápolat halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 569 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 448/36, Okoska: 0/0, Killer: 0/0, a nagyobb elementál fatty: 100/14.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%). Szolgáidnak 48% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 csöpögõ csáp és 48 arany. [ld. enc.] Okoska táplálkozik. (+25% jóllakottság.) Samu kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (256. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 liánvirágot. Szakértõ módon leszeded. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Nem találsz semmit. Megindulsz befelé. Hitetlenkedve nézel körbe. A barlang üres! Vajon hol lehet a lakója? Hmm... Biztos itt van valahol, csak elrejtõzött! Mérgesen távozol. Úgy látszik, láthatatlan észlelése varázslatot kell használni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Kozuzo Mannik, egy õrült tekintetû, dühöngõ óriás galetki férfi. [aura: varázsitalfõzés: 19.] A Tudósok klánjának doktor rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, manapoid fülbevaló, óriás fülbevaló, káoszkígyó vért, Rogan karkötõje, a siker aranyveretes öve, a pók smaragdgyûrûje, krakoch csizma, elementáris karkötõ, plüss daergaoth lord, orgling fétis, org.lázadás emlékérme, Laillia talizmánja, a füvész köpenye, a nyomkeresés fejpántja, arany orgling fétis, õsgyémánt, a puhányság köve, adamantit karkötõ. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a puhányság köve. Így üdvözlöd: "Verjen meg a búbánat!" Azonnal visszavág: "Potyogjanak ki a fogaid!" A következõvel folytatod: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Nem késik a válasszal: "Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Nem habozol, máris mondod: "A förtelmes bûzödet még egy sárban fetrengõ görényteknõc is megirigyelné." Kozuzo Mannik csak annyit nyög ki: "Te... !" Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+46% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Nocsak, mit találtál! 1 mézfû ! Óvatosan begyûjtöd. Találtál egy alkalmas barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges csapdákra. Szerencsére, nincs. Magabiztosan elõrelépsz.
A barlang lakója Bíbor szív, egy rövid szõrû, vörösesbarna bundájú, határozott fellépésû férfi. A Katonák klánjának kapitány rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: Hadúri csizma, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, szerencsekõ, Xantin rubinöve, aréna ezüst érme, ében láncing, ozin fülkarika, karikaszimbólum, utazóköpeny, a tárgyalás gyûrûje, vaspajzs, bronzmedál, karmazsin tûzgyûrû, zsugorító gyûrû, vhrathag gömb, nilbongi kitûzõ, a bénaság fülbevalója, ezüst fejpánt. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Okoska elõhív egy agyroppantás varázslatot. Bíbor szívet védi rezisztanciája. Szikra, az elektromancer elõhív egy elektromos fal varázslatot. Killer mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy megszakítást. Bíbor szív máris elõtted terem! Megközelíted Bíbor szívet. Samu Szikra, az elektromancer felé mozog. Samu sebzõdik 42 ép-t az elektromos faltól. A nagyobb elementál fatty elindul Szikra, az elektromancer felé. A nagyobb elementál fatty 9 sebzést kap az elektromos faltól. Samu hörögve elterül. Bíbor szív téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Félrehajoltál. Lesújt rád bal mancsával. (30 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.) Kitátja száját, harapni próbál fogával. (36 ép-t sebzõdtél). Lekever egyet bal mancsával. (21 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Bíbor szívet. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. Fürgén elhajolt. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (60 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Odakensz neki bal mancsoddal. (49 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A mérget varázslattal semlegesíti. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (56 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Szagodtól fuldoklik (37 sebzés). Bíbor szív ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. A nagyobb elementál fatty Szikra, az elektromancert támadja. Regenerálsz (+16 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tombolást. Támadásod megnõ (+36%). (-5 vp.) Elõhívsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Okoska ellõ egy parancs varázslatot. Szikra, az elektromancer megdermed. Killer elõhív egy tudatrombolás varázslatot. Szikra, az elektromancer ellenállt a varázslatnak. A nagyobb elementál fatty Szikra, az elektromancert támadja. Regenerálsz (+16 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Szikra, az elektromancer elmormol egy villámsújtást. Killer megpróbálja megszakítani, sikertelenül. 24 életpontnyit sebzõdsz. Okoska rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. Szikra, az elektromancer megdermed. Killer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tudatrombolás! Szikra, az elektromancer elvesztette összes varázspontját. Megindulsz Szikra, az elektromancer felé. Már ott is vagy! Nem hat rád. Támadod Szikra, az elektromancert. Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (55 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Elõrehajolva harapni próbálsz. (58 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Odaütsz bal mancsoddal. (53 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Lecsapsz jobb mancsoddal. (56 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Nehezen bírja a szagodat (25 sebzés). Szikra, az elektromancer halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+16 ép)
[A csatában összesen 179 sebzést okoztál, és 111 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 0/42, Okoska: 0/0, Killer: 0/0, a nagyobb elementál fatty: 52/9.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Szolgáidnak is jut 32%. Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét xirnox újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+48 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 féregtüskét. [ld. enc.] Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Tömörgõ Sitty-Sutty, egy holdvilágképû, sunyi tekintetû, nagyszemû, köpcös testalkatú sutyerák férfi. A Pszionicisták klánjának pszionicista-jelölt rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Rogan karkötõje, a siker aranyveretes öve, gyémánt pszi váll-lap, szent templomi maszk, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, Örökkévalóság Topáza, káoszkígyó vért, ozin fülkarika, opilíchium gyûrû, óriás fülbevaló, a mentát gyöngye, a pók smaragdgyûrûje, vörös karkötõ, Tlyxcet pajzs, orgling fétis, arany orgling fétis, krakoch csizma, aréna bronz érme, nilbongi kitûzõ, cseppkõ gyûrû, plüss daergaoth lord. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze éberség szakértelemben való jártasságotokat. Megkértek egy kleptomániás szomszédot, hogy tegye próbára az éberségeteket. Kiültök a barlang elé, és várjátok, hogy a szomszéd lopni próbáljon. Letelik a próbára szánt idõ. Összesítitek az eredményt: Te voltál a jobb!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 gyilkos borókát. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Firg, egy féreg férfi. [aura: régészet: 24.] A Tudósok klánjának doktor rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Felszerelése: a nyomkeresés fejpántja, az egyensúly gyûrûje, a siker aranyveretes öve, Rogan karkötõje, orgling fétis, õspók köpeny, org.lázadás emlékérme, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, óriás fülbevaló, bronzmedál, arany orgling fétis, xenomorph csuklópánt, plüss daergaoth lord, krakoch csizma, a puhányság köve. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Rohantok a közeli barlangokba füveket gyûjteni. Ugyan hosszas keresés után sem találtok semmi különlegeset, de a tudást az összegyûjtött gazok és ehetetlen gyökerek mennyiségén is lehet mérni. Ezután kénytelen vagy elismerni: Firg messze jobban ért a füvekhez.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 9 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó élõsködõ (#420) [aura: méret: 200.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tombolást. Támadásod megnõ (+36%). (-5 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy féreg érintését. (-8 vp.) Okoska varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást. Killer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy annihiláció! A xenó élõsködõ megúszta! A xenó élõsködõ a nagyobb elementál fatty irányába megy. Samu a xenó élõsködõt rohamozza. A nagyobb elementál fatty megközelíti a xenó élõsködõt. A xenó élõsködõ és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. a nagyobb elementál fatty ledermed. A nagyobb elementál fatty megtántorodik. A nagyobb elementál fatty holtan terül el. Samu és a xenó élõsködõ egymással harcolnak. Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Okoska létrehoz egy parancs varázslatot. A xenó élõsködõ megdermed. Killer elmond egy annihiláció varázslatot. A xenó élõsködõ eltûnik.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 27/0, Okoska: 0/0, Killer: 0/0, a nagyobb elementál fatty: 0/81.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+1%). Szolgáidnak is jut 1%. Összegyûjtöd a "kincset": egy könnyû íj és 54 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1824 sebzést okoztál, és 856 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 43 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 458 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Grizzly, egy medve termetû, vastag bundájú, harcos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 257. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 21 (29) / 7.08
[2] IQ: 10 (8) / 6.09
[3] ügyesség: 9 (11) / 5.37
[4] egészség: 20 (22) / 14.69
[5] mágia: 13 (16) / 0.78
[6] gyorsaság: 25 / 0.65
[9] Méret/ép: 250 (271) / 271
Min. méret: 227
Barlangméret: 250
PONTJAID
Varázspont: 217 / 140
Képességpont: 25 / 59%
Hõsi pont: 55 (1)
Tám.bónusz: 39%
Véd.bónusz: 23%
Galetki erõ: 987 / 750
Hírnév : 3128
Jóllakottság: 125%
Életkor: 16 / 43
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 623 (3)
Galetki gyõzelmek: 315 (2)
Torzsz. csaták: 1620 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 1395 (6)
Leölt torzszülött: 3030 (17)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 226 (0)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: kapitány (49)
Speciális képességeid:
+10 éberség, +25% támadás. 24% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Csípj fülön öt tolvajt! 2.) Fejezd be egy szövetségi épület építését. 3.) Hajts végre öt helytartói küldetést!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 4 (9) / 2.80 [15] regeneráció: 20 (22) / 0 [17] vastag bõr: 16 (17) / 0.40
[18] tûzimmunitás: 12 (20) / 3.83 [20] savimmunitás: 8 (14) / 0.20 [21] elkt.immunitás: 10 (16) / 0.40
[22] imm.mérg.gázra: 16 (22) / 0.57 [23] imm.ktkt.méreg: 23 (25) / 0 [24] rezisztencia: 13 (20) / 0.80
[25] bûz: 23 (25) / 0 [26] lõfegyver: 17 / 10.96    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 4.77 [46] csapdaészlelés: 10 / 2.92 [47] zárnyitás: 11 / 1.68
[48] mászás: 11 / 1.18 [49] rugalmasság: 6 (8) / 3.35 [50] meggyõzõkészség: 8 / 6.93
[51] transzformáció: 3 / 2.54 [52] auraészlelés: 7 / 6.95 [53] ékszerészet: 3 / 0.23
[54] kereskedelem: 7 / 4.26 [55] szívósság: 13 (16) / 0.60 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.99
[57] gyógynövények: 10 / 3.96 [58] nyomkeresés: 10 / 4.57 [59] vezetõkészség: 7 / 2.26
[63] éberség: 9 (19) / 2.67 [64] átokszórás: 11 / 6.86 [65] álcázás: 9 / 0.04
[66] lopakodás: 8 / 4.05 [67] régészet: 13 / 1.37 [69] tanulás: 10 / 3.17
[70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 10 / 9 [72] építés: 2 / 0.64
[73] felderítés: 8 / 2.61        

VÉGTAGOK
bal láb [100] méret: 21 (23) / 0 [101] szakért.: 7 (10) / 1.38 [102] roncsolás: 13 (15) / 0  
fog [103] méret: 21 (22) / 0 [104] szakért.: 15 (17) / 5.42 [105] kontaktméreg: 28 (30) / 0  
bal mancs [106] méret: 21 (22) / 0 [107] szakért.: 13 (15) / 0.24 [108] paraliz.méreg: 21 (23) / 0  
jobb mancs [109] méret: 21 (22) / 0 [110] szakért.: 15 (17) / 5.70 [111] sebzõ méreg: 20 (22) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0 [36] csábmosoly: 1 / 0 [10] energiatüske: 1 / 0
[29] életszívás: 10 / 9.10 [152] felejtés: 2 / 1.60 [31] féreg érintése: 11 / 10.30
[15] jégpajzs: 2 / 0 [158] láth. észlelése: 2 / 1 [157] láthatatlanság: 4 / 0.06
[162] mágikus csapda: 2 / 0.36 [150] tárgyvédelem: 6 / 0.47 [167] tombolás: 12 / 1.86
[16] tûzpajzs: 6 / 0.06        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Samu, a sötét xirnox 66/66 193% 200% 11 / 3.43 harcol
[2] Okoska, az ichinedar 31/31 193% 150% 10 / 5.92 harcol
[3] Killer, a manapoid 61/61 193% 143% 6 / 0.76 harcol
[4] nagyobb elementál fatty 75/0 116% 175% 4 / 2.04 ájult
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 15

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
ism 5
p
2. Makró
szh 1 2 3
ism 3
vd 39
szh 1 2 3

HARCI PROGRAMOD
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #10.
6: védelem itala v.var. ha ellenfeled #182. Prioritás: 150.
7: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #182. Prioritás: 150.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #27. Prioritás: 200.
9: tárgyvédelem v.var. ha ellf. 206. képessége 0 v. több. Prioritás: 100.
10: Közelharc támadás ha ellenfeled #39. Prioritás: 200.
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #73. Prioritás: 200.
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #90. Prioritás: 150.
13: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 14 alatt van.
14: Közelharc támadás ha ellenfeled #101.
15: Közelharc támadás ha ellenfeled #157.
16: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki.
17: Lõfegyver használata ha ellenfeled #171. Prioritás: 100.
18: Közelharc támadás ha ellenfeled #4143. Prioritás: 200.
19: Közelharc támadás ha ellenfeled #254. Prioritás: 100.
1: tombolás v.var. a harc 2, köréig, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
3: féreg érintése v.var. a harc 2, köréig, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90; VI erõ:200% ép:25%; PV 1 2 3 4 5; PSZ 51 57 66 54 63 52; HE 1; HU 500 250 100;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 20 szint: 7 sebzés: 17-25

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 37.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #3 (4. épület), #6 (9. épület), #50 (20. épület), #308 (254. forduló), #305 (257. forduló), #256 (257. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a lich zangrozi csizmája (#11923) 1 a sas vaspajzsa (#15913) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 a sólyom szöges pajzsa (#29414) 1 a szívósság elit lemezpáncélja (#14503) 1 a Tél ezüstlánca (#170)
1 bronz vadászköpeny (#363) 19 ében láncing (#134) * 1 ezüst katonaköpeny (#367)
1 ezüst tanítványköpeny (#361) * 1 káoszkígyó vért (#271) 1 khaldoran öv (#137)
* 1 mintrogi erõöv (#262) 1 nagyobb jégöv (#185) * 1 szent templomi maszk (#232)

Ékszerek, kincsek
* 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a rend köve (#158) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
12123 arany (#1) * 2 arany orgling fétis (#296) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1 bronzmedál (#207) * 1 cseppkõ gyûrû (#234)
590 drágakõ (#2) * 1 görényfarok (#189) 1 nilbongi kitûzõ (#311)
10 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 smaragd életkõ (#306) 1 szilmill amulett (#318)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 uthanax talizmán (#335) 9 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
48 aranydukát (#437) 5 fekete dukát (#218) 2 jegyzet (#342)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 Tiume batyuja (#529)

Fegyverek
1 a gepárd vívótõre (#15703) 19 ében nyílpuska (#133) 38 ében tündekard (#132)
1 Enyészmester (#217) 1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû íj (#1271)
9 sziklarepesz (#13) 2 szilmill tõr (#314)

Varázsitalok és füvek
11 bajnokok itala (#62) 1 bosszantás itala (#81) 4 csapdaészlelés itala (#65)
3 csótányláb (#25) 20 elfu moha (#33) 13 elonotichlan (#31)
1 féregtüske (#42) 24 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77)
6 hónakkupók (#30) 1 immunitás itala (#71) 2 javítás itala (#108)
5 kalmárok itala (#66) 1 kék manaital (#75) 2 kihívás itala (#68)
1 kincskeresés itala (#64) 13 liánvirág (#24) 17 mátekel gomba (#21)
6 méregellenállás itala (#51) 7 mézfû (#29) 23 mitulen fû (#20)
15 muskil (#37) 1 narancs gyógyital (#80) 2 óriásnövés itala (#60)
3 parafû (#41) 2 pontosság itala (#72) 21 ragálygomba (#26)
22 rémcserje (#34) 3 sárga gyógyital (#61) 24 sárkányvirág (#32)
6 sötét mák (#23) 5 szemani gomba (#36) 23 tejfonál (#28)
2 tokin kaktusz (#40) 1 üvegcse (#14) 3 védelem itala (#59)
8 velparaj (#35) 13 waarkin (#38) 22 winropu moha (#22)
11 xita uborka (#39) 3 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
20 barna manakõ (#149) 4 birkózó fétis (#345) 1 bolhedor szárny (#15)
10 bronz korong (#297) 3 csöpögõ csáp (#334) 2 démonlidérc esszencia (#272)
1 duzzadt xenópete (#479) 2 éjkopó nyakörv (#343) 54 ekinda haj (#147)
6 elektronit (#141) 3 húsevõ bibe (#151) 6 káoszkígyó pikkely (#230)
13 khazdar taréj (#268) 4 kõtroll szem (#274) 1 maerju koponya (#336)
7 mandibula (#157) 4 molad púp (#16) 3 molitár háj (#165)
1 nordkristály (#146) 3 õsi relikvia (#17) 21 patkányfog (#270)
24 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236) 1 sárga gömb (#136)
7 smaragd esszencia (#229) 15 szirénhaj (#293) 58 szójer csáprágó (#231)
1 xenópete (#278) 19 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a lich malachitgyûrûje #12027 (11), a ragadozó díszes karkötõje #20142 (11), a tökéletesség könnyû íja #21971 (11), a tökéletesség halotti maszkja #21791 (11), az angyalok vaspajzsa #28063 (12), a gyorsaság arany fejpántja #3809 (16), a hatalom bronz amulettje #7048 (14), a torony kõrisfa íja #18373 (14), a gyorsaság ónixgyûrûje #3928 (13), a majom csontmaszkja #14142 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 41 arany (#1), 1 liánvirág (#24), 1 parafû (#41), 1 féregtüske (#42), 1 xenópete (#278), 1 elonotichlan (#31), 1 jegyzet (#342), 1 mézfû (#29), 1 éjkopó nyakörv (#343), 2 gyilkos boróka (#27), 1 Tiume batyuja (#529), 3 csöpögõ csáp (#334), 1 könnyû íj (#1271), 1 birkózó fétis (#345).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 a puhányság köve (#198), 1 mágikus védõruha (#341), 1 bûzlõ batyu (#528), 1 óriási xenópete (#480).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TIUME BATYUJA (529. TÁRGY)
Tiume az õsi idõk nagy kószája volt. Annakidején állítólag egy mocsárban tûnt el, ezt erõsíti meg az is, hogy batyujára úgy találtál rá, mint ami már jó régóta ázik egy bûzölgõ mocsárban! De amit a remete közöl veled, azt elhinni is nehezedre esik. Régen ilyet biztosan nem tudott, de a hegy mágiája állítólag átalakította kicsit a batyut. Ha beleraksz három varázstárgyat és egy drágakövet, a batyu egy új varázstárggyá alakítja az anyagot! A használathoz a H 529 {1. tárgy} {2. tárgy} {3. tárgy} parancsot kell kiadnod. A használat TVP-be nem kerül, de egy drágakövet automatikusan felhasználsz. A batyuba rakott tárgy csak véletlenszerû varázstárgy lehet. Az, hogy a batyu milyen tárgyat készít el neked, biztos valami szabályszerûség szerint mûködik, de hogy mi is az pontosan, arra neked kell majd rájönnöd!



CSÖPÖGÕ CSÁP (334. TÁRGY)
Ha szerencséd van, a csöpögõ csápolatot nem trancsíroztad szét teljesen a csata során, és kinyerheted a ruganyos csápvéget. Mire jó, azon kívül, hogy trófea? Hamarosan megtudod! Attól mindenesetre nem kell félned, hogy a tolvajok ellopják ezt a nyálkás szutykot...



FÉREGTÜSKE (42. TÁRGY)
A Földmély leggusztustalanabb címére bizton pályázhat ez a pörsenésekkel teli, óriási tüskékek meredeztetõ cserjefajta. Hihetetlen ritkán, parányi kék virágok nyílnak a tüskés ágak védelmében, és (lehet, hogy csak ritkasága miatt) ezt sokan próbálják begyûjteni. [Szükséges varázsital fõzés szint: 12.]




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.