Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Gyógyító érintés
Küldd el képeslapként!
Vannak sebek, melyeket a templomok elsőosztályú szakértelemmel bíró sámánjai sem képesek meggyógyítani. De ha ők sem, vajon kihez forduljon a torzszülöttek harapásaitól megtépázott galetki?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 22:16:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3687-215

Karakterszám: 3687 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 215 Játékhét: 218
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 0
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. már. 30. 15h:07'
A következõ fordulód táplálható: 2004. ápr. 2.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

VADMACSKA KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 drágakövet.
** 5. NAP ** Látogatót kapsz, aki Mordonc, egy borongós mosolyú, elõkelõ modorú, apró arany keretes szemüveget viselõ férfi. A Bárdok klánjának a béke védelmezõje rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, Dorka amulettje, a szakács üstje, rubin mágusbot, cseppkõ gyûrû, Éneklõ tunika, Laillia talizmánja, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, manapoid fülbevaló, kõmûves kalapács, ozin fülkarika, a siker aranyveretes öve, Örökkévalóság Zafírja, a füvész köpenye, szerencsekõ, krakoch csizma, Yssuf tõre, smaragd életkõ, Pszichoklenész sisakja, szilmill tõr, az áttörés rubingyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Mordoncot, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Végül Mordonc feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Mordonc által meséltekbõl, megtudod, mi az a tomboló mameluk. [ld. enc.]
** 8. NAP ** Nem átall háborgatni Lamarth, egy éjfekete hajú, smaragdzöld szemû, ezüst bõrû, fekete tetoválásokat viselõ férfi. A Pszionicisták klánjának pszionicista rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Ulthaodron karkötõ, elementáris karkötõ, achát érdemrend, ozin fülkarika, õspók köpeny, aréna réz érme, opilíchium gyûrû, nilbongi kitûzõ, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, szent templomi maszk, sárkányamulett, a mentát gyöngye, káoszkígyó vért, adamantit karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, bronz helyt. emlékérem, bohókás szandál, arany pszi váll-lap, gargantua pókcsatos öv, kõmûves kalapács, rubin mágusbot, arany orgling fétis, kék mutációs gyûrû, Yssuf tõre. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Lamarth Agyvihar -58 PE (-9)157 (+0)191 Vadmacska Sz.áll.roncsolása kudarc (-14)41 (-55)0

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-23 életpont.)
** 11. NAP ** Pihenésedet megzavarja Ben-e-veer, egy szivárványszínben csillogó tüskékkel és pikkelyekkel borított férfi. [aura: auraészlelés: 13.] A Tudósok klánjának doktor rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, óriás fülbevaló, a tárgyalás gyûrûje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, szent templomi maszk, krakoch csizma, galetki érdemérem, Örökkévalóság Zafírja, mintrogi erõöv, a hiszékenység gyûrûje, smaragd életkõ, elementáris karkötõ, Rogan karkötõje, platina nadrág, vaspajzs, a tudás zafírja, az Univerzum páncélja, bronz helyt. emlékérem, nilbongi kitûzõ, adamantit karkötõ, ében nyílpuska, aréna bronz érme, Orthern fülbevalója, õspók köpeny, vérfarkas agyar. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az öreg szívó. [ld. enc.]
** 13. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 szemani gombát.
** 15. NAP ** Épp hozzád néz be Alba Regina, egy vakító fehéren ragyogó, édes illatú, álomszép, királynõi fellépésû nõ. A Pszionicisták klánjának pszionicista rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Ulthaodron karkötõ, Enyészmester, a tárgyalás gyûrûje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, az Õsök Szent Kardja, elementáris karkötõ, Pszichoklenész sisakja, platina villámöv, Yssuf tõre, sárkányamulett, gyémánt pszi váll-lap, ozin fülkarika, görényfarok, szilmill tõr, bohókás szandál, ében láncing, fertõzött pszi medál, nilbongi kitûzõ, arany orgling fétis, õspók köpeny, opilíchium gyûrû. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Alba Regina Pszi csáp +94 PE (-3)175 (+0)298 Vadmacska Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)41 (-55)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-59 életpont.)
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Yula Vayniko 2 legenda pont árán megvásárolta a vhrathag gömböt a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 20077.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*már. 8.* Signy Mallory-t majdnem felfalta egy xorex fattyacska. *már. 11.* Signy Mallory pszionikus küzdelemben diadalt aratott Emperor Sir Zaltain felett. *már. 11.* Signy Mallory-t legyõzte harcban egy orgling birkózó. *már. 11.* Mr. Maxivatlakot kis híján megölte egy bömbölõ arénarém. *már. 16.* Ambassadar és Szarkaagyú Siraka pszi párbajt vívtak. Ambassadar került ki gyõztesen. *már. 16.* Mordonc teljesítette a 32. küldetést, amit a templomban kapott. *már. 18.* Maximilian Ûbertáp teljesítette a 3. küldetést, amit az akadémián kapott. *már. 19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Maoen Oligio Hichsomodus felett. *már. 19.* Signy Mallory teljesítette a 11. küldetést, amit a boltban kapott. *már. 19.* Nemesist legyõzte harcban egy öngyilkos orgling.
Egy futár távoli híreket hoz:
*már. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Holstein felett. *már. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Standard Graun felett. *már. 12.* Standard Graun egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "orgling fétiskoktél." *már. 16.* Avvocato Terrasini és Dark Night a Gonosz megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *már. 16.* Fortian mellé szegõdött egy kék-vörös atya. *már. 18.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Lázadó Szolgát. *már. 19.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *már. 22.* Baltazár és Irigy Frigy pszi párbajt vívtak. Baltazár került ki gyõztesen. *már. 23.* Avvocato Terrasini és Karga megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *már. 26.* Dart Mahul rangja a Mágusok Klánjában "bûvölõ" lett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 403.]

e 9 80 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 403.]
sza 1031 1 1 1 db 1031 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 könnyû láncinget. Kék-vörös atya morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 403.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 12 vadászat
[Nohnetár torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid 2 tûztáncos (#251) [aura: gyorsaság: 27.].

*** 1. KÖR *** A 2. tûztáncos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzvihar! Nem hat rád. Az 1. tûztáncos ellenállt a varázslatnak. A 2. tûztáncos ellenállt a varázslatnak. Az 1. tûztáncos mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzvihart. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. tûztáncos ellenállt a varázslatnak. A 2. tûztáncos ellenállt a varázslatnak. Az 1. tûztáncos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az 1. tûztáncost. Felé döfsz jobb karmoddal. (92 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-16 ép) Teljesen lebénul. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (118 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-16 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Odacsapsz bal karmoddal. (76 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-16 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Tekergetve suhintasz farkaddal. (79 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-16 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). A körülötted lebegõ bûz lángra lobban! (-1 ép.) Az 1. tûztáncos kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A 2. tûztáncos varázshatalma segítségével elmond egy tûzvihart. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. tûztáncos immúnis a varázslatra. Támadod a 2. tûztáncost. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (89 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-16 ép) Megpróbálod megmarni. (114 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-16 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lecsapsz bal karmoddal. (81 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-16 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lesújtasz farkaddal. (75 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-16 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). A körülötted lebegõ bûz lángra lobban! (-1 ép.) A 2. tûztáncos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 484 sebzést okoztál, és 130 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+150%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy kék manaital, egy karmazsin tûzgyûrû és 127 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+100 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]

vd 12 vadászat
[Nohnetár torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl? (230. kaland, összköltsége 35 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a nohnetárt. A nohnetár feléd mozog. Támadod a nohnetárt. Felé ütsz jobb karmoddal. (85 ép-t sebeztél). Paralizálod. Megpróbálod megmarni. (114 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (73 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lecsapsz farkaddal. (68 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Illatozol (12 sebzés). A nohnetár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+6%). Elrakod a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó és 8 arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

vd 12 vadászat
[Nohnetár torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a nohnetárt. A nohnetár feléd rohan. Támadod a nohnetárt. Felé döfsz jobb karmoddal. (79 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. A fogaiddal támadsz. (115 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Felé suhintasz bal karmoddal. (71 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elõresuhintasz farkaddal. (76 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Megérzi illatodat (13 sebzés). A nohnetár halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+6%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

vd 12 vadászat
[Nohnetár torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy nohnetár (#12) [aura: ügyesség: 1.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz a nohnetár felé. Már ott is vagy! A nohnetár közelebb jön, hogy támadhasson. A nohnetárt próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (87 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (107 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lesújtasz bal karmoddal. (75 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Odacsapsz farkaddal. (77 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Csodás illatod hatással van rá (14 sebzés). A nohnetár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+6%). Összegyûjtöd a "kincset": egy nohnetár gumó.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]

h 457 457. tárgy használata
Felkeresed a mágust. Az ajtó tárva-nyitva, füst száll kifelé... Rosszat sejtve lépsz be. És igen, szerencsétlen ott hever kiterülve. De még él! Ahogy felemeled fejét, kinyitja szemét.
- Hát te vagy... az? Figyelmeztetned kell... - ezzel szeme megüvegesedik, és a szerencsétlen távozik az élõk sorából. Most mit csinálj? Bízz meg egy újabb varázslót? És ha hasonló sorsra jut? Már így is elég idõt vesztegettél el... Csak saját magadban bízhatsz, neked kell utánajárnod a titoknak! Hazatérsz barlangodba, és a megfelelõ elõkészületek után, hondosan betömött orral kezded tanulmányozni az orglinggyökeret.
[Tárgyhasználat: 1 orglinggyökér]
Késsel szétdarabolod, s a darabokat ledarálva próbálod a levét kinyerni egy üvegcsébe.
[Tárgyhasználat: 1 üvegcse]
Sajnos ez a növény olyan szívós, hogy alig egy-két cseppet bírsz felfogni egy üvegcsében. Ide jelentõsebb mennyiség kell! De hogyan tudnál többet kinyerni belõle?
[Varázsitalfõzés próba 7-es küszöbre: sikeres]
Gyorsan végigfutsz a lehetséges növények során, mikor beléd villan a felismerés! Miért csak növény lehet a szükséges komponens, hiszen... Igen, megvan! Talán ha egy kis nohnetár gumókivonattal kiáztatnád belõle a maradék matériát!
[Tárgyhasználat: 1 nohnetár gumó]
Kipréseled a nohnetár gumót és a nedvébe áztatod az elõbb ledarált orglinggyökeret. Gyõzelem! A pép szinte szétoldódik, és érdekes kékes színû anyag születik. Boldogan kirohansz, hogy elújságold a felfedezést, de mire visszatérsz a folyadék színe feketére változott, és az eddiginél is bûzösebb csatornaszagot áraszt (Igazság szerint elõbb sem volt rózsaillatú, de ez azért túlzás!). A behívott galetkik kinevetnek és elmennek, te pedig tovább töprengsz, hogy hol rontottad el. Az eddigi tapasztalatok értékes tudással gazdagítottak, talán legközelebb már sikerül jutni valahova. [Figyelem! Csak akkor próbálkozhatsz új kísérlettel, ha az elõzõ óta már legalább 7 nap eltelt!] (+5 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (271. kaland, összköltsége 25 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 xita uborkát. Folytatod a lelet feltárását. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy kígyópók (#160) [aura: ügyesség: 20.].

*** 1. KÖR *** A kígyópók irányába mozogsz. A kígyópók odajön hozzád. A kígyópókot próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (81 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (110 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Felé ütsz bal karmoddal. (80 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elõresuhintasz farkaddal. (71 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Illatozol (3 sebzés). A kígyópók holtan terül el.
[A csatában összesen 323 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+61%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tokin kaktusz ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a régészkedést. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy quwarg lidérc (#264).

*** 1. KÖR *** A quwarg lidérc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg lidérc feléd mozog. A quwarg lidércet próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (56 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (89 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Felé suhintasz bal karmoddal. (48 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Odacsapsz farkaddal. (43 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A quwarg lidérc halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 236 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+82%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szívesen bekapnál valamit. Falni kezdesz. (+24% jóllakottság.) Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy monozoid (#135).

*** 1. KÖR *** A monozoid elmond egy féreg érintése varázslatot. A monozoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy fürgülés. A monozoid öregedett 1 évet. Megrohamozod a monozoidot. A monozoidot próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (83 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Kitátod szádat, harapni próbálsz. (109 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Felé ütsz bal karmoddal. (71 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Rávágsz farkaddal. (69 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Megérzi illatodat (8 sebzés). A monozoid holtan terül el.
[A csatában összesen 265 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Megéheztél. A kajára veted magad. (+21% jóllakottság.) Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy hatalom bíbor itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt? (463. kaland, összköltsége 20 TVP.) A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy fagydémon (#203).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a fagydémont. A fagydémon feléd rohan. A fagydémont próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (88 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-15 ép) Pofádat nagyra tátva harapsz. (116 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-15 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lecsapsz bal karmoddal. (81 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-15 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Rávágsz farkaddal. (80 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-15 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). A fagydémon holtan terül el.
[A csatában összesen 270 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+52%). Viszed, ami mozdítható: 52 arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy vas lemezpáncél.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+51 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Úgy tûnik, valami használhatóra bukkantál! Törött és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy mi az, ami értékes. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Nocsak, mit találtál! 1 szemani gomba ! Óvatosan begyûjtöd. Folytatod a régészkedést. És nicsak, végre találtál valamit: a káosz sárkányának lándzsája.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Észreveszel 1 tejfonalat. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutatodni itt egy kicsit! (312. kaland, összköltsége 25 TVP.) Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy láplidérc (#250) [aura: 13-as méretû 17-es szintû bal karom.].

*** 1. KÖR *** A láplidérc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A láplidérc feléd mozog. Támadod a láplidércet. Odacsapsz jobb karmoddal. (71 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Acsarogva harapni próbálsz. (102 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Felé suhintasz bal karmoddal. (63 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lesújtasz farkaddal. (59 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A láplidérc halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 247 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+73%). Elteszed a zsákmányt, ami egy lidércvelõ és 47 arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Fémdarabokat találsz. Egy vagy több õsi páncélzat maradványai. Hosszasan dolgozol, amíg összeilleszted õket. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Utad során megpillantasz egy furcsa halmot, amelyen fehér, páfrányszerû növények nõnek. A halom teteje olyan magasan van, hogy nem látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni felmászni rá, hátha van odafent valami érdekes. (393. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a régészkedést. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy szondamester (#228) [aura: rezisztencia: 12.] és 2 manaszonda (#229).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a szondamestert. A 2. manaszonda feléd mozog. Az 1. manaszonda közelebb jön, hogy támadhasson. A szondamester közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a szondamestert. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (94 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Kitátod szádat, harapni próbálsz. (110 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Rávágsz bal karmoddal. (76 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lecsapsz farkaddal. (74 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Megérzi illatodat (11 sebzés). A szondamester halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. manaszonda rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Rád vág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Rád vág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Lecsap rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Az 1. manaszonda rád veti magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Ostorként csattant bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Lecsap rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Odacsap neked bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det.
*** 2. KÖR *** Az 1. manaszondát próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (95 ép-t sebeztél). Paralizálod. Pofádat nagyra tátva harapsz. (117 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lecsapsz bal karmoddal. (78 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Meglóbálva zúzol farkaddal. (75 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Illatozol (12 sebzés). Az 1. manaszonda hörögve elterül. A 2. manaszonda téged támad. Odacsap neked jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Tekergetve suhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A 2. manaszondát próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (86 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Harapni próbálsz. (121 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Felé ütsz bal karmoddal. (78 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (81 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Fantasztikus illatod hat rá (11 sebzés). A 2. manaszonda holtan terül el.
[A csatában összesen 619 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+80%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 65 arany. Piknik idõ! Az ételre veted magad. (+6% jóllakottság.) Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 csótánylábat. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Vidámhalál, egy magas, körszakállas, tekintélyt sugárzó férfi. A Tisztogatók klánjának vérfürdetõ rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Dexkill öve, szent templomi maszk, adamantit karkötõ, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, vhrathag gömb, aréna réz érme, sárkányamulett, ozin fülkarika, káoszkígyó vért, óriás fülbevaló, krakoch csizma, a háború köve, a füvész köpenye, orgling fétis, arany orgling fétis, org.lázadás emlékérme. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Vidámhalál által meséltekbõl, megtudod, mi az a Takaidia. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

vd 101 vadászat
[Orgling sámán torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) (vibráló kék aura veszi körül) és egy orgling disznó (#84) (izzó aranyszínû aura veszi körül).

*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Az orgling disznó irányába mozogsz. Az orgling disznó feléd mozog. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (70 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (97 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Felé döfsz bal karmoddal. (59 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Tekergetve suhintasz farkaddal. (56 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az orgling sámán ellõ egy titánok szele varázslatot. Az orgling kutya feléd rohan. Megtámadod az orgling kutyát. Lecsapsz jobb karmoddal. (77 ép-t sebeztél). Paralizálod. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (115 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Felé döfsz bal karmoddal. (71 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Meglóbálva zúzol farkaddal. (73 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az orgling kutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán elõhív egy életszívás varázslatot. 18 életpontnyit sebzõdsz. Megindulsz az orgling sámán felé. Már ott is vagy! Megtámadod az orgling sámánt. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (88 ép-t sebeztél). Paralizálod. Elõrehajolva harapni próbálsz. (99 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Felé döfsz bal karmoddal. (72 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (69 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az orgling sámán halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 684 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+131%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy orglinggyökér és egy üvegszimbólum. A küzdelemben megéheztél. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+33% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+51 életpont.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

vd 101 vadászat
[Orgling sámán torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) (vibráló kék aura veszi körül) [aura: szívósság: 10.] és egy orgling disznó (#84) (vibráló kék aura veszi körül) [aura: imm.ktkt.méreg: 12.].

*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Megrohamozod az orgling disznót. Az orgling disznó közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az orgling disznót. Odacsapsz jobb karmoddal. (85 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. El sem találtad. Lesújtasz bal karmoddal. (68 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (63 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az orgling disznó hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Az orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! Az orgling kutya közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling kutyát próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (85 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Harapni próbálsz. (120 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Odacsapsz bal karmoddal. (77 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (71 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az orgling kutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az orgling sámán elvarázsol egy életszívást. Sebzõdsz 18 ép-t. Az orgling sámán felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az orgling sámánt. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (81 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (117 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (70 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (64 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az orgling sámán halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 580 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+104%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy üvegszimbólum és 84 arany. Szívesen bekapnál valamit. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+27% jóllakottság.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

vd 101 vadászat
[Orgling sámán torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy maerju (#269).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a maerjut. Odacsapsz jobb karmoddal. (80 ép-t sebeztél). Paralizálod. Elõrehajolva harapni próbálsz. (113 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Felé suhintasz bal karmoddal. (77 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tekergetve suhintasz farkaddal. (76 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Csodás illatod hatással van rá (15 sebzés).
*** 2. KÖR *** A maerjut próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (87 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Harapásra nyitod szádat. (116 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (81 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Odacsapsz farkaddal. (74 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Illatodat döbbenten szippantja be (13 sebzés). A maerju holtan terül el.
[A csatában összesen 474 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+80%). Viszed, ami mozdítható: egy maerju koponya és 53 arany.
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

vd 101 vadászat
[Orgling sámán torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Nocsak, mit találtál! 2 féregtüske ! Óvatosan begyûjtöd. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) (vibráló kék aura veszi körül) és egy orgling disznó (#84) (ezüstszínben csillogó aura veszi körül).

*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Megindulsz az orgling disznó felé. Már ott is vagy! Az orgling disznó odajön hozzád. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (67 ép-t sebeztél). Paralizálod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (105 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elõre szúrsz bal karmoddal. (61 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Meglóbálva zúzol farkaddal. (58 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az orgling sámán varázshatalma segítségével elmond egy titánok szelét. Az orgling kutya közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az orgling kutyát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Ez mellément. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (116 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Rávágsz bal karmoddal. (71 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. Mellétrafáltál. Illatodat döbbenten szippantja be (1 sebzés). Az orgling kutya holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán elõhív egy életszívás varázslatot. Nem hat rád. Megindulsz az orgling sámán felé. Már ott is vagy! Az orgling sámánt próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (80 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (106 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Felé döfsz bal karmoddal. (74 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Tekergetve suhintasz farkaddal. (79 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az orgling sámán holtan terül el.
[A csatában összesen 598 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+107%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy üvegszimbólum. Ideje enni! Gyorsan enni kezdesz. (+29% jóllakottság.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

vd 101 vadászat
[Orgling sámán torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (405. kaland, összköltsége 30 TVP.) Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) (ezüstszínben csillogó aura veszi körül) és egy orgling disznó (#84) (izzó aranyszínû aura veszi körül).

*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Az orgling disznó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling disznó feléd mozog. Megtámadod az orgling disznót. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (76 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Pofádat nagyra tátva harapsz. (104 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Felé döfsz bal karmoddal. (55 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lecsapsz farkaddal. (59 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az orgling disznó hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Az orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! Az orgling kutya közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling kutyát próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (84 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Kitátod szádat, harapni próbálsz. (114 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Rávágsz bal karmoddal. (66 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lesújtasz farkaddal. (76 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az orgling kutya kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! Rezisztálod a varázslatot. Az orgling sámán felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling sámánt próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (68 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (98 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (59 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Tekergetve suhintasz farkaddal. (57 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az orgling sámán halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 720 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+135%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy üvegszimbólum és 29 arany. Ideje enni! Gyorsan enni kezdesz. (+36% jóllakottság.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

vd 101 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
h 14 24 25 28 14. tárgy használata
Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Csodás! Az italnak lassan szép fehér színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 1 jéglehelet italát.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

hp 3 54 15 332 200 harci program
A következõ sor került a harci programodba: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #332. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

hp 2 11 15 332 199 harci program
A következõ sor került a harci programodba: jéglehelet használata ha ellenfeled #332. Prioritás: 199.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

lcs legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

h 52 5 52. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 52. tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Nocsak, vizsgálod a tárgyaidat: elrohadt 1 lidércvelõ. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 11 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
Ebben a körben +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 5870 sebzést okoztál, és 320 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 25 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 398 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Vadmacska, egy karcsú, világítóan zöld szemû, borotvaéles karmú nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 215. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 28 (37) / 19.55
[2] IQ: 15 (13) / 5.41
[3] ügyesség: 10 (12) / 1.09
[4] egészség: 24 / 13.06
[5] mágia: 10 (13) / 6.77
[6] gyorsaság: 30 (27) / 0.97
[9] Méret/ép: 222 (239) / 203
Min. méret: 219
Barlangméret: 225
PONTJAID
Varázspont: 195 / 15
Képességpont: 63 / 8%
Hõsi pont: 35 (17)
Tám.bónusz: 19%
Véd.bónusz: 37%
Galetki erõ: 1015 / 565
Hírnév : 2581
Jóllakottság: 200%
Életkor: 16 / 27
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 74 (0)
Galetki gyõzelmek: 26 (0)
Torzsz. csaták: 1336 (15)
Torzsz. gyõzelmek: 1216 (15)
Leölt torzszülött: 2169 (26)
Pszi csaták: 344 (2)
Pszi gyõzelmek: 165 (0)
Ájulások száma: 75 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vérfürdetõ (62)
Speciális képességeid:
+21 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +9 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts hét küldetést, amit a templomban kaptál! 2.) Hajtsd végre a 81-es Klánfeladatot (KK 81)! (összesen 45 TVP-t igényel) 3.) Hozz 15 õspók petét!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 2 / 0.24 [17] vastag bõr: 20 / 0.20 [18] tûzimmunitás: 5 (11) / 0.73
[19] hidegimmunitás: 2 (8) / 0 [20] savimmunitás: 7 (13) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 7 (13) / 0.86
[22] imm.mérg.gázra: 3 (9) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 6 (10) / 0.20 [24] rezisztencia: 36 (48) / 0.20
[25] illat: 8 (10) / 3 [27] imm. méregre: 0 (4) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.20 [46] csapdaészlelés: 10 / 2.35 [47] zárnyitás: 11 / 8.62
[48] mászás: 10 / 4.06 [49] rugalmasság: 8 (10) / 3.20 [50] meggyõzõkészség: 9 (11) / 8.46
[51] transzformáció: 11 / 0.72 [52] auraészlelés: 6 / 2.36 [53] ékszerészet: 3 / 2.55
[54] kereskedelem: 9 / 3.87 [55] szívósság: 14 (18) / 0.50 [56] varázsitalfõzés: 10 / 2.90
[57] gyógynövények: 10 / 6.99 [58] nyomkeresés: 15 (26) / 10.99 [59] vezetõkészség: 5 (6) / 0.85
[60] pszi támadás: 11 / 10.06 [61] pszi energia: 11 / 10.81 [62] lopás: 5 / 0.40
[63] éberség: 6 (8) / 4.55 [64] átokszórás: 8 / 5.96 [65] álcázás: 10 (12) / 1.40
[66] lopakodás: 12 / 0.56 [67] régészet: 12 / 2.05 [68] zene: 6 / 0.50
[69] tanulás: 13 / 4.70 [70] idézés: 2 / 1.26 [71] javítás: 15 / 8.70
[72] építés: 14 (15) / 12.61 [73] felderítés: 8 (9) / 7.73    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 23 (27) / 0 [101] szakért.: 13 (15) / 7.92 [102] paraliz.méreg: 30 (32) / 0
fog [103] méret: 31 (33) / 0 [104] szakért.: 12 / 10.32 [105] energiaszívás: 6 (8) / 0
bal karom [106] méret: 20 (22) / 0 [107] szakért.: 11 / 6.53 [108] energiaszívás: 6 (8) / 0
farok [109] méret: 20 (22) / 0 [110] szakért.: 11 / 6.71 [111] energiaszívás: 6 (8) / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 0.58 [147] alkímia: 1 / 0.32 [42] csendvarázs: 4 / 0.12
[149] dimenziókapu: 5 / 0.12 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [10] energiatüske: 8 / 1.69
[29] életszívás: 1 / 0.40 [31] féreg érintése: 1 / 0 [17] gránitbõr: 9 / 2.64
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [163] kineport: 6 (8) / 0.56 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 6.64
[158] láth. észlelése: 2 / 0.24 [157] láthatatlanság: 5 / 0.24 [165] manafókuszálás: 7 / 0.06
[35] mágiatörés: 7 / 0.12 [129] mentális robbanás: 5 / 0.30 [180] õrjöngés: 11 / 2.72
[133] pszi acéltorony: 1 / 0.18 [128] pszi csáp: 14 / 1.25 [171] savpajzs: 1 / 0.06
[131] sz.áll.roncsolása: 4 / 2.73 [159] szellemidézés: 5 / 1.60 [176] szélpajzs: 1 / 0
[150] tárgyvédelem: 1 / 0.06        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 10 energi                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] kék-vörös atya 44/0 111% 165% 3 / 0.04 megsemmisült
lélekenergia rész 5% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
ism 10
x 10
p
kf 194
2. Makró
pta 128 128 128 128 128
p 6677
pta 131 131 131 131 131
p 6677
3. Makró
szl 90
be 30
szl 5

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 199.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #181. Prioritás: 200.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #289. Prioritás: 100.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #171. Prioritás: 100.
5: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #295. Prioritás: 200.
6: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #295. Prioritás: 180.
7: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 100.
10: életszívás t.var. ha 8 vagy több ellenfél van. Prioritás: 250.
11: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #254. Prioritás: 101.
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #282. Prioritás: 120.
13: Közelharc támadás ha ellenfeled #269. Prioritás: 119.
14: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #280. Prioritás: 254.
15: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 255.
16: õrjöngés v.var. ha ellenfeled #197. Prioritás: 100.
19: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #332. Prioritás: 200.
20: jéglehelet használata ha ellenfeled #332. Prioritás: 199.
8: energiatüske t.var. a harc 4. körétõl, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #243.
17: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #197.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75; VI erõ:200% ép:1%; PV 7 5 8; PSZ 48; BA 329; HE 1; PTA 131 131 131 131 131; PTB 128 128 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 6677 40 1; VG 8608 28272 1; VG 8608 274 2;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 106.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (7. épület), #13 (3. épület), #26 (4. épület), #32 (9. épület), #33 (1. épület), #365 (210. forduló), #405 (215. forduló), #416 (210. forduló), #402 (209. forduló), #492 (209. forduló), #434 (210. forduló), #320 (210. forduló), #432 (211. forduló), #452 (211. forduló), #208 (211. forduló), #317 (211. forduló), #406 (212. forduló), #481 (214. forduló), #348 (213. forduló), #230 (215. forduló), #203 (213. forduló), #271 (215. forduló), #463 (215. forduló), #312 (215. forduló), #393 (215. forduló).

SZÖVETSÉGED: Békeidõk Hírmondói (#15038). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg az 5694. karakternél van. Jelenleg a rezervátum építésén dolgozol, eddig 210 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: vhrathag pók. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz bíbor köntöse (#29054) 1 a bûz sárga öve (#29067) 1 a füvész köpenye (#193)
1 a gladiátor bíbor köntöse (#6104) 1 a gyõzelem szarvas sisakja (#20878) 1 a hatalom nagy pajzsa (#6912)
1 a káosz sárkányának köntöse (#9714) 1 a káosz szolgájának sisakja (#8739) 1 a káosz urának öve (#16929)
1 a kígyó díszes köpenye (#19138) 1 a kígyó díszes pikkelyvértje (#19017) 1 a légzés kék köpenye (#27687)
1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a sólyom díszes pikkelyvértje (#29367) 1 a sün fekete csizmája (#24972)
1 a szalamandra díszes köntöse (#25903) 1 a teknõs bronz mellvértje (#25347) 1 a teknõs zangrozi csizmája (#25423)
1 a védekezés vaspajzsa (#4663) 2 átlátszó köntös (#1152) 1 az angyalok szarvas sisakja (#28078)
1 az ellenállás bíbor köpenye (#28589) 1 az ellenállás díszes sisakja (#28529) 1 az ellenállás fekete csizmája (#28572)
1 az ellenállás nagy pajzsa (#28512) 1 az energia arany fejpántja (#18659) * 1 Dexkill öve (#324)
1 díszes fejék (#135) 1 díszes pikkelyvért (#1017) 1 díszes sisak (#1079)
1 ezüst fejpánt (#1107) 1 ezüst láncing (#1033) 1 fekete csizma (#1122)
1 halotti maszk (#1091) * 1 káoszkígyó vért (#271) 1 khaldoran öv (#137)
* 1 krakoch csizma (#312) 3 maszk (#1090) 1 mintrogi erõöv (#262)
2 nagy pajzs (#1062) * 1 õspók köpeny (#332) 3 pikkelypáncél (#223)
2 sárga öv (#1167) 1 suhanó csizma (#195) 1 szarvas sisak (#1078)
* 1 szent templomi maszk (#232) 1 szürke maszk (#1093) 10 törpe pikkelyvért (#4)
1 vas lemezpáncél (#1001) 2 vas mellvért (#1048) 2 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna réz érme (#441) 1 a gyorsaság gyûrûje (#3925) * 1 a háború köve (#156)
1 a káosz borzalmas nyaklánca (#26394) 1 a káosz harmadik karkötõje (#21954) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs aranyozott fülbevalója (#25558) 9814 arany (#1)
* 4 arany orgling fétis (#296) 5 aranyozott nyaklánc (#1183) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az élet ónixgyûrûje (#5278) 1 az ellenállás háromszögszimbóluma (#28662) 1 bronz amulett (#1198)
1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254) 3 csontamulett (#1197)
375 drágakõ (#2) 2 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 görényfarok (#189)
5 háromszögszimbólum (#1212) 1 karikaszimbólum (#1211) 1 karmazsin tûzgyûrû (#338)
3 kõamulett (#1196) 1 kristályamulett (#130) 2 malachit karkötõ (#1241)
1 malachitgyûrû (#1227) 1 márványamulett (#1199) * 1 Ödlerk nyakörv (#390)
1 ónixgyûrû (#1228) * 20 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 quwarg amulett (#275) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 smaragd életkõ (#306) 1 szilmill amulett (#318) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 tündértalizmán (#317) 13 üvegszimbólum (#138) 1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 14 fekete dukát (#218) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 mágikus védõruha (#341) 1 oprasszum fókusz (#300) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a káosz papjának íja (#19284) 1 a káosz sárkányának lándzsája (#9894) 1 dobótõr (#159)
1 fogazott kard (#1318) 1 nehéz nyílpuska (#1287) 2 rozsdás kard (#131)
3 sziklarepesz (#13) 1 szilmill tõr (#314) 9 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 25 csótányláb (#25)
7 elfu moha (#33) 2 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50)
8 féregtüske (#42) 11 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77)
4 hatalom kék itala (#58) 3 hónakkupók (#30) 1 immunitás itala (#71)
2 javítás itala (#108) 1 jéglehelet itala (#54) 2 kék manaital (#75)
2 kihívás itala (#68) 11 liánvirág (#24) 2 mágiaellenállás (#76)
18 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51) 4 mézfû (#29)
20 mitulen fû (#20) 7 muskil (#37) 4 óriásnövés itala (#60)
9 parafû (#41) 2 pontosság itala (#72) 19 ragálygomba (#26)
8 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61) 23 sárkányvirág (#32)
2 savlehelet itala (#55) 2 sötét mák (#23) 4 szemani gomba (#36)
38 tejfonál (#28) 6 tokin kaktusz (#40) 8 üvegcse (#14)
1 vadászok itala (#92) 1 védelem itala (#59) 1 velparaj (#35)
6 waarkin (#38) 25 winropu moha (#22) 11 xita uborka (#39)
3 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 12 barna manakõ (#149) 2 birkózó fétis (#345)
5 bolhedor szárny (#15) 2 bronz korong (#297) 8 csöpögõ csáp (#334)
1 démonlidérc esszencia (#272) 16 ekinda haj (#147) 4 fókuszrubin (#337)
4 gólemagyag (#330) 3 khazdar taréj (#268) 6 klaugar szerv (#340)
9 kõtroll szem (#274) 1 lidércvelõ (#339) 9 maerju koponya (#336)
2 nohnetár gumó (#212) 2 orglinggyökér (#457) 13 õsi relikvia (#17)
6 õspók pete (#331) 3 patkányfog (#270) 4 pirgamit (#152)
2 smaragd esszencia (#229) 6 szirénhaj (#293) 3 szójer csáprágó (#231)
1 vízelementál plazma (#347) 2 xenópete (#278) 1 xorex fûszer (#329)
3 yeti csont (#160)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TOMBOLÓ MAMELUK (302. LÉNY)
Ezek a majd három méter magas, szõrös humanoid õsmajmok kétrét görnyedve járják a Hegy alagutait. Vaskos gyapjuk tökéletes védelmet nyújt mindenféle fizikai támadással szemben, de az elemi támadásokkal szemben tehetetlenek. Szerencsére, a tüzet lehelõ vagy villámokat köpõ teremtmények kisebbségben vannak a karommal és foggal küzdõkhöz képest, ezért a mameluk gyakrabban ragadozó, mint zsákmányállat.



ÖREG SZÍVÓ (308. LÉNY)
Ez a háromlábú, ágaskodó féregnyúlványra emlékeztetõ, fekete bõrû furcsaság õsöreg létforma, amely a mélységet túrta már azelõtt, hogy Ghallán az elsõ elfek megjelentek. És talán még akkor is itt lesznek - túlélve a mélyre ásó példányok által - amikor a galetki fajt az Ellenség végleg kiirtja. Az öreg szívók még a mágiánál is õsibbek, ezért teljesen immunisak a mágia minden formájára, de más módokon, ha nehezen is, de sebezhetõk.



TAKAIDIA (331. LÉNY)
Takaidia egy nagyhatalmú szellem, amit ezer esztendõvel ezelõtt idéztek meg, az Ellenséggel szembeni harcra. A megidézõt az Ellenség megsemmisítette, mielõtt Takaidiát harcra foghatta volna, és a szellem azóta bolyong magányosan, helyét nem találva a földön, képtelenül arra, hogy visszatérjen az éteri síkra. A keserûség, a gyûlölet egyre csak gyûlik belõle - nem csoda, hogy mostanra már minden élõre kegyetlenül lesújt.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.