Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Víziósólyom
Küldd el képeslapként!
"Az illúziók működési elve egyszerű: Ha elhiszed, hogy megsebeztek, akkor meg is fognak sebezni." - Rodin La Rousse, illuzionista
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 15:54:02 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3659-85

Karakterszám: 3659 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 85 Játékhét: 693
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1255
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. feb. 28. 9h:35'
A következõ fordulód táplálható: 2013. már. 1.

E-mail!

XAVOOL KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 6. NAP ** Látogatód érkezik, aki Sam, egy kopasz, hegyes fülû, világító, zöld szemû, csontsovány férfi. [aura: meggyõzõkészség: 6.] A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a harcmûvész kerek pajzsa, a merénylõ díszes fejpántja, kék gömb, Xantin bõröve, fekete csizma, a védekezés ezüst nyaklánca, szivárvány karkötõ, az angyalok pikkelyvértje, a küzdelem köntöse, ozin fülkarika, Rogan karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Nem késel a válasszal: "Ennél rondább már nem is lehetnél." Így szól hozzád: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Rögtön visszavágsz: "Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Sam feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+6% lélekenergia.)
** 14. NAP ** Pihenésedet megzavarja Sam, egy kopasz, hegyes fülû, világító, zöld szemû, csontsovány férfi. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a merénylõ díszes fejpántja, kék gömb, fekete csizma, a védekezés ezüst nyaklánca, szivárvány karkötõ, a küzdelem köntöse, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, az óriás csatos öve, a merénylõ vas lemezpáncélja, a remete nagy pajzsa. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "De vastag bõr van a képeden!" Így válaszolsz: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Így szól hozzád: "Sugárzik belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." Nem késel a válasszal: "Háljon veled minden kerti törpék öreganyja!" Sam csak annyit nyög ki: "Te... !" Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+6% lélekenergia.)
** 19. NAP ** Nem átall háborgatni Sam, egy kopasz, hegyes fülû, világító, zöld szemû, csontsovány férfi. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Felszerelése: kristályamulett, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a merénylõ díszes fejpántja, kék gömb, fekete csizma, a védekezés ezüst nyaklánca, szivárvány karkötõ, a küzdelem köntöse, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, az óriás csatos öve, a merénylõ vas lemezpáncélja, a remete nagy pajzsa, az elfek csepp fülbevalója, a mutáció gyémántja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Süket vagy, mint egy agglomerátor!" Ezt kiáltod vissza: "Te sehonnai bitang!" Így szól hozzád: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" Nem késel a válasszal: "Ha öt szemed lenne, akkor sem látnál tovább az orrodnál!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros, nyálkás és kiütéses bõrödet ropogósra!" Rögtön visszavágsz: "Ahányszor kinyitod azt az otromba szádat, mindenki fuldoklani kezd a szagtól!" Sam szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+6% lélekenergia.)
** 20. NAP ** Bejön a barlangodba Sam, egy kopasz, hegyes fülû, világító, zöld szemû, csontsovány férfi. [aura: 8-as méretû 13-as szintû bal karom.] A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a kígyó lemezpáncélja, a merénylõ díszes fejpántja, kék gömb, fekete csizma, a védekezés ezüst nyaklánca, szivárvány karkötõ, a küzdelem köntöse, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, az óriás csatos öve, a remete nagy pajzsa, az elfek csepp fülbevalója, a mutáció gyémántja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "De vastag bõr van a képeden!" Rögtön visszavágsz: "Te ápolatlan orgling ivadék!" Így szól hozzád: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Így válaszolsz: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." A következõt mondja neked: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Ezt kiáltod vissza: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros, nyálkás és kiütéses bõrödet ropogósra!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Sam csak tátog válasz helyett. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+6% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
** 20. NAP ** Látogatót kapsz, aki Sam, egy kopasz, hegyes fülû, világító, zöld szemû, csontsovány férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Felszerelése: kristályamulett, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a kígyó lemezpáncélja, a merénylõ díszes fejpántja, kék gömb, fekete csizma, a védekezés ezüst nyaklánca, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, az óriás csatos öve, a törpék átlátszó köntöse, a remete nagy pajzsa, az elfek csepp fülbevalója, a mutáció gyémántja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Potyogjanak ki a fogaid!" Így válaszolsz: "Te sehonnai bitang!" A következõt mondja neked: "Sugárzik belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." Rögtön visszavágsz: "Te idétlen torzszülött-karikatúra!" Ezt mondja neked: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Ezt kiáltod vissza: "Akkora az orrod, hogy a súlya mindig elõrehúz, és beszakítod vele a padlót." Jól odamondtál neki! Sam csak hápog. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+6% lélekenergia.)
** 24. NAP ** Felkeresi barlangodat Sam, egy kopasz, hegyes fülû, világító, zöld szemû, csontsovány férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a kígyó lemezpáncélja, a merénylõ díszes fejpántja, kék gömb, fekete csizma, a védekezés ezüst nyaklánca, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, az óriás csatos öve, a törpék átlátszó köntöse, a remete nagy pajzsa, az elfek csepp fülbevalója, a mutáció gyémántja, a tökéletesség díszes karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te nyáladat csöpögtetõ idióta!" Ezt kiáltod vissza: "Nõjön be az orrod lika!" Ezt mondja neked: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" Ezt kiáltod vissza: "Olyan csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod." Ezt mondja neked: "Amilyen buta vagy, még azt se vennéd észre, hogy süpped alattad a sölymék, csak mikor már késõ a menekvés!" Rögtön visszavágsz: "Ha ez a legjobb visszavágás, amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Sam csak tátog válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+6% lélekenergia.)
** 24. NAP ** Meglátogat egy galetki: Sam, egy kopasz, hegyes fülû, világító, zöld szemû, csontsovány férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Viselt tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a kígyó lemezpáncélja, a merénylõ díszes fejpántja, kék gömb, fekete csizma, a védekezés ezüst nyaklánca, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, az óriás csatos öve, a törpék átlátszó köntöse, a remete nagy pajzsa, az elfek csepp fülbevalója, a mutáció gyémántja, a tökéletesség díszes karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Megalszik a szádban a tej!" Nem késel a válasszal: "Nálad rútabbat el sem tudok képzelni!" Ezt mondja neked: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Így válaszolsz: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Így szól hozzád: "Ahányszor kinyitod azt az otromba szádat, mindenki fuldoklani kezd a szagtól!" Rögtön visszavágsz: "Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije." Sam semmi épkézláb választ nem tud adni! Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+6% lélekenergia.)
** 84. NAP ** Meglátogat egy galetki: Ténylegutolsó, egy teljesen befejezettnek tekintett férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a tökéletesség utazóköpenye, a torony karkötõje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a bûz márványgyûrûje, a gyorsaság nyaklánca, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, suhanó csizma, a szakács üstje, Istencsászár ónixgyûrûje, a káosz fekete lándzsája, a szalamandra ezüst fülbevalója, ezüstmedál, az elfek fejpántja, a káosz nagyúri nyílpuskája, Rogan karkötõje, ozin fülkarika. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Végül Ténylegutolsó megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a xenó féreg. [ld. enc.]

Kissé már éhezel, ezért csak 83 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3733.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*dec. 6.* Hhaar Daam Aawerqux csatában legyõzte Samet. *dec. 7.* Dzsohar al Dzsokma és Sam megküzdöttek egymással, és Dzsohar al Dzsokma gyõzött. *dec. 18.* Electra gyõzelmet aratott Sam felett. *dec. 18.* Sam felköltözött a következõ szintre. *jan. 21.* Lord of Darkness csatában legyõzte Argerom Jasnant. *jan. 23.* Szvetlana és Argerom Jasnan megküzdöttek egymással, és Szvetlana gyõzött. *jan. 30.* Jégvirág gyõzelmet aratott Lord Erval Tedosar felett. *jan. 31.* Maró Savarin csatában legyõzte Argerom Jasnant. *feb. 4.* Sendiel, a Dalnok pszionikus párviadalban legyõzte Tamot. *feb. 5.* Lárténe felköltözött a következõ szintre.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*szept. 25.* Aranyszemû Reglinde-et kis híján megölte egy zöld amõba. *szept. 25.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett. *szept. 26.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *szept. 28.* Csillagot majdnem felfalta egy Wyhetrqaxx fattya. *okt. 30.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *nov. 19.* Büdös Vörös elsõként ért el 132-es savlehelet tulajdonságot a Hegy lakói közül! *nov. 23.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *nov. 30.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *dec. 3.* Büdös Vörös elsõként ért el 135-ös savlehelet tulajdonságot a Hegy lakói közül! *dec. 20.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1307.]

e élelemszerzés
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy, már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén vár. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 1277.]

e 9 150 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 150% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1277.]
sza 131 1 2 1 db 131 tárgy átadása 2. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 rozsdás kardot. Kisebb agyszívó morálja 6%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1277.]

sza 1106 1 1 1 db 1106 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 díszes fejpántot. Harci törpe morálja 12%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1277.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 97.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 1257.]

kno 9 4 3 11 6 1 9. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret). Elköltesz 11 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 12! Elköltesz 1 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 11!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1257.]

kno 18 4 18. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a tûzimmunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzimmunitás szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1257.]

v 154 154. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs. (+15% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1254.]

k 279 430 391 250 kaland elvállalása
(279. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni, ha elég ügyes vagy! Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod magadat.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 csontváz harcos (#68) [aura: gyorsaság: 6.].

*** 1. KÖR *** A kisebb agyszívó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. A kisebb agyszívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. Az 1. csontváz harcos irányába mozogsz. Az 1. csontváz harcos odajön hozzád. A 2. csontváz harcos a harci törpe felé mozog. A harci törpe a 2. csontváz harcost rohamozza. Támadod az 1. csontváz harcost. Savat lehelsz ellenfeledre. (24 ép-t sebeztél). Az 1. csontváz harcos rád támad. Elõrehajolva, egy rozsdás karddal csap le. (2 ép-t sebzõdtél). A 2. csontváz harcos és a harci törpe egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A kisebb agyszívó elõhív egy egokínzás varázslatot. Az 1. csontváz harcos megtántorodik. Az 1. csontváz harcos 6 sebzést kap. Megtámadod az 1. csontváz harcost. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (22 ép-t sebeztél). A 2. csontváz harcos és a harci törpe egymással harcolnak. Az 1. csontváz harcos téged támad. Rozsdás karddal próbál megsebezni. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A kisebb agyszívó elindul az 1. csontváz harcos felé. Az 1. csontváz harcost próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (22 ép-t sebeztél). Az 1. csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. A kisebb agyszívó csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. A 2. csontváz harcos és a harci törpe egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. csontváz harcost. Savat lehelsz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). A kisebb agyszívó a 2. csontváz harcost támadja. A 2. csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a harci törpe: 28/20, a kisebb agyszívó: 17/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+30%). Szolgáidnak 9% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 törpe pikkelyvért, 2 rozsdás kard, 14 arany és egy hamis arany. A harci törpe az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(430. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják. Továbbmész a második szobába. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+9%). (-5 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után az 1. nekropoid létrehoz egy sorvasztás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Magában motyogva, a kisebb agyszívó létrehoz egy gránitbõrt. A kisebb agyszívó varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését. A 2. nekropoid elõhív egy sorvasztás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A harci törpe megközelíti az 1. nekropoidot. A harci törpe az 1. nekropoidot támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sorvasztás varázslatot. Az 1. nekropoid végtagjai sorvadnak. (-4 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a 2. nekropoid létrehoz egy életszívás varázslatot. A harci törpe rezisztálja. A kisebb agyszívó ellõ egy egokínzás varázslatot. Az 1. nekropoid ellenállt a varázslatnak. Az 1. nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. A harci törpe 14 sebzést kap. Az 1. nekropoid visszanyer 2 életpontot. A harci törpe az 1. nekropoidot támadja.
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy méregfelhõ varázslatot. (-10 vp.) A 2. nekropoid elmormol egy életszívás varázslatot. A harci törpe sebzõdik 14 ép-t. A harci törpe hörögve elterül. Magában motyogva, az 1. nekropoid létrehoz egy életszívást. Sebzõdsz 14 ép-t. Az 1. nekropoid visszanyer 7 életpontot. A 2. nekropoid 18 sebzést kap a méregfelhõtõl. Az 1. nekropoid 21 sebzést kap a méregfelhõtõl. A kisebb agyszívó az 1. nekropoid felé mozog. A kisebb agyszívó 24 sebzést kap a méregfelhõtõl. A kisebb agyszívó halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Az 1. nekropoid 20 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 10 életpontot. (-4 vp.) A 2. nekropoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! 14 életpontnyit sebzõdsz. A 2. nekropoid gyógyul 14 ép-t. Az 1. nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Sebzõdsz 14 ép-t. Az 1. nekropoid gyógyul 14 ép-t. A 2. nekropoid sebzõdik 19 ép-t a méregfelhõtõl. Az 1. nekropoid sebzõdik 14 ép-t a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a harci törpe: 9/28, a kisebb agyszívó: 0/24.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, harci törpe újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kisebb agyszívó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.

(391. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97) [aura: 2-es méretû 8-as szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) Ellõsz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+9%). (-5 vp.) A kisebb agyszívó elmormol egy gránitbõr varázslatot. Magában motyogva, a kisebb agyszívó létrehoz egy ellenáll.megtörését. A harci törpe a szárazföldi uborka irányába megy. A szárazföldi uborka a harci törpe felé mozog. A harci törpe és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sorvasztás! A szárazföldi uborka végtagjai sorvadnak. (-4 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a kisebb agyszívó elvarázsol egy egokínzást. A szárazföldi uborka megtántorodik. A szárazföldi uborka sebzõdik 6 ép-t. A harci törpe és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy méregfelhõt. (-10 vp.) A kisebb agyszívó a szárazföldi uborka felé mozog. A kisebb agyszívó sebzõdik 29 ép-t a méregfelhõtõl. A harci törpe 7 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A szárazföldi uborka ellenáll a varázslatnak. A kisebb agyszívó halálhörgés közepette a földre zuhan. A harci törpe és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A szárazföldi uborka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. 29 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A harci törpe rezisztálja. A szárazföldi uborka ellenáll a varázslatnak. Megtámadod a szárazföldi uborkát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (20 ép-t sebeztél). A harci törpe és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép) A szárazföldi uborka regenerálódik.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a harci törpe: 10/15, a kisebb agyszívó: 6/29.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(250. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 agglomerátor (#41) [aura: 2-es méretû 7-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tombolást. Támadásod megnõ (+9%). (-5 vp.) A harci törpe megközelíti az 1. agglomerátort. A 2. agglomerátor közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. agglomerátor a harci törpét rohamozza. A harci törpe és az 1. agglomerátor egymással harcolnak. A 2. agglomerátor rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. Nem talált. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy jégcsóvát. A 2. agglomerátor 48 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A harci törpe és az 1. agglomerátor egymással harcolnak. A 2. agglomerátor rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Támad fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva! A 2. agglomerátor 51 sebzést kap. (-5 vp.) A 2. agglomerátor halálhörgés közepette a földre zuhan. A harci törpe és az 1. agglomerátor egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sorvasztás! Az 1. agglomerátor végtagjai sorvadnak. (-4 vp.) A harci törpe és az 1. agglomerátor egymással harcolnak. A harci törpe halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 99 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a harci törpe: 56/22.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 1194.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Támadásod megnõ (+9%). (-5 vp.) Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy féreg érintését. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy méregfelhõ varázslatot. (-10 vp.) Az arhomad varangy feléd mozog. Az arhomad varangy rád támad. Lecsap rád nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-4%). Támad fogával. (12 ép-t sebzõdtél). Nem vagy képes ellenállni a kontaktméregnek. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Gyógyulsz 11 életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-3 vp.) 10 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Gyógyulsz 12 életpontot. (-3 vp.)
Ismét tanultál valamit: +1 szint kisebb gyógyítás varázslat; [30 TVP-t használtál fel, maradt még 1164.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (344. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. (-7 vp.) Ellõsz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+9%). (-5 vp.) A tûzszalamandra máris elõtted terem! A tûzszalamandra rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. A tûzszalamandra sebzõdik 56 ép-t. (-5 vp.) A tûzszalamandra rád veti magát. A tûzszalamandra tüzet lehel rád. (9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A tûzszalamandra sebzõdik 20 ép-t. Gyógyulsz 20 életpontot. (-4 vp.) A tûzszalamandra halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%). Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit. A gyomrod korog egyet. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+16% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 1151.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Elmondasz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+9%). (-5 vp.) A tûzszalamandra odajön hozzád. A tûzszalamandra rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tûzszalamandrát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (21 ép-t sebeztél). A tûzszalamandra téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a tûzszalamandrát. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (23 ép-t sebeztél). A tûzszalamandra rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a tûzszalamandrát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (22 ép-t sebeztél). A tûzszalamandra hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%). Viszed, ami mozdítható: egy pirgamit. Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+16% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 1135.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Halálmadár, egy éjfekete bõrû, szikrázó tekintetû, galetki férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Felszerelése: a kalmár nyaklánca, a villám malachitgyûrûje, díszes villámöv, az energia kerek pajzsa, Trollagyar, Rogan karkötõje, kék gömb, a villám kék köpenye, a villám nyaklánca, a villám díszes fejpántja, ozin fülkarika, a káosz csábító nyaklánca, a tudás zafírja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Halálmadárt, aki dühösen rázza fejét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1135.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Észreveszel 1 hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Percivale, egy hosszú, ezüst hajú, fekete szemû, szélesvállú, gigantikus, izomkolosszus férfi. [aura: 14-es méretû 9-es szintû jobb mancs.] A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség csatos öve, a gladiátor márványgyûrûje, szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, a bérmágus átlátszó köntöse, csizma, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a tökéletesség kõamulettje, kék gömb, a bölcsesség halotti maszkja, ében láncing, a védekezés karkötõje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Leszaladtok a bolthoz. Egy galetki épp zsákmányát hozta eladásra. Kiragadjádok a megdöbbent polgár kezébõl a varázstárgyakat, és bementek a boltba. Mindketten a lehetõ legjobb áron próbáljátok a tárgyakat eladni. A még mindig döbbent galetki belép a boltba, a pénzt a kezébe nyomjátok. Most lássuk, ki kereskedett jobban! Hát bizony gyengén szerepeltél! Percivale sokkal jobb kereskedõ, mint te.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1125.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Argerom Jasnan, egy hoszú, barna hajú, barna szemû, vékony izmos piperkõc férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Felszerelése: díszes villámöv, a mentát ezüst nyaklánca, a sólyom átlátszó köntöse, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a sólyom zangrozi csizmája, a sólyom bõr mellvértje, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a puhányság köve, az erõ szimbóluma, Trollagyar, a kobra könnyû íja, a gyorsaság gyûrûje, a sólyom sisakja. Így üdvözlöd: "Aludjon ki a milgandod!" Azonnal visszavág: "Buta vagy, mint a tök!" Nem habozol, máris mondod: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Argerom Jasnan csak tátog válasz helyett. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+31% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1115.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Nocsak, mit találtál! 1 gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Tim, egy hosszú, fehér hajú és bõrû, türkízkék szemû, magas, vékony testalkatú férfi. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. A következõket látod nála: a füvész köpenye, a regenerálódás könnyû íja, a regenerálódás kõamulettje, az entek malachit karkötõje, a gladiátor ónixgyûrûje, szivárványkristály, a regenerálódás csatos öve, az egyensúly gyûrûje, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, a bénaság fülbevalója, a küzdelem kerek pajzsa, spanyolcsizma, az elfek könnyû láncinge, a sas fejpántja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Timet, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1105.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (473. kaland, összköltsége 10 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Kirkhal Salmax, egy átlagos testalkatú, hosszú fekete hajú, zöld szemû, gyors beszédû férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál, a tudás zafírja, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, a tolvaj könnyû íja, a mágus kõamulettje, Xantin ezüstöve, Enyészmester, Rogan karkötõje, a tudás márványgyûrûje, a sün halotti maszkja, ozin fülkarika, a tolvaj kerek pajzsa. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te sárgafülû borjú!" Nem késik a válasszal: "Szottyadjon össze a hátizsákod!" Jól odamondasz neki: "Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Dühösen kiabálja vissza: "Bár nem ólban születtél, mégis nagy barom vagy!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Kirkhal Salmax csak annyit nyög ki: "Te... !" Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+31% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1095.]

x 20 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** A harci törpe irányába mozogsz. A harci törpe közelebb jön, hogy támadhasson. A harci törpét próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél). A harci törpe rád támad. Elõrehajolva, egy harci fejszével csap le. Félrehajoltál. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A harci törpét próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (23 ép-t sebeztél). A harci törpe hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%). Elrakod a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy harci fejsze. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Fémdarabokat találsz. Egy vagy több õsi páncélzat maradványai. Hosszasan dolgozol, amíg összeilleszted õket. (+1 õsi relikvia.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 1075.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +26 hírnevet kaptál. A kör során összesen 547 sebzést okoztál, és 132 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1075 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 1348 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Xavool, egy büszke tartású hideg tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 85. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 / 2.23
[2] IQ: 16 / 0.98
[3] ügyesség: 12 (14) / 0.70
[4] egészség: 8 (12) / 0.38
[5] mágia: 16 (17) / 2.45
[6] gyorsaság: 11 / 0.92
[9] Méret/ép: 94 / 71
Min. méret: 95
Barlangméret: 97
PONTJAID
Varázspont: 158 / 0
Képességpont: 16 / 56%
Hõsi pont: 14 (10)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 396 / 244
Hírnév : 1230
Jóllakottság: 128%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 31 (0)
Galetki gyõzelmek: 12 (0)
Torzsz. csaták: 477 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 348 (4)
Leölt torzszülött: 514 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 13 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágustanonc (15)
Speciális képességeid:
+15 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Mutass be egy sárga gömböt! 2.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 3.) Ölj meg három ichinedart, csak varázslattal!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 12 (14) / 4.45 [15] regeneráció: 8 / 0 [17] vastag bõr: 6 / 0
[18] tûzimmunitás: 5 (6) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.60 [46] csapdaészlelés: 6 / 0.64 [47] zárnyitás: 6 / 1.59
[48] mászás: 7 / 0.88 [50] meggyõzõkészség: 5 / 1.26 [52] auraészlelés: 3 / 1.40
[54] kereskedelem: 8 / 1.55 [55] szívósság: 2 / 0.17 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.62
[57] gyógynövények: 6 / 1.76 [58] nyomkeresés: 4 / 0.20 [59] vezetõkészség: 3 / 0.69
[64] átokszórás: 10 (12) / 4.60 [65] álcázás: 3 / 0.05 [67] régészet: 5 / 2.49
[69] tanulás: 4 / 1.81 [71] javítás: 4 / 2.60    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 5 / 0.26 [101] szakért.: 5 / 3.59      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 6 (8) / 5.55 [149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.14 [48] ellenáll.megtörése: 8 (10) / 5.55
[10] energiatüske: 5 (7) / 1.10 [156] éhínség: 1 (3) / 0 [29] életszívás: 14 (16) / 1.22
[40] gigaököl: 3 (5) / 0.40 [13] jégcsóva: 16 (18) / 7.22 [15] jégpajzs: 5 (7) / 0.90
[154] kisebb erõpajzs: 8 (10) / 0.96 [27] kisebb gyógyítás: 6 (8) / 0.13 [146] kontakt.õseiddel: 1 (3) / 0
[158] láth. észlelése: 1 (3) / 0 [34] méregfelhõ: 11 (13) / 0.80 [30] sorvasztás: 6 (8) / 2.28
[159] szellemidézés: 1 (3) / 0 [167] tombolás: 1 (3) / 0.80    

T/V VARÁZSLATLISTÁID pillanatnyilag ki vannak kapcsolva, minden, általad ismert varázslatot használsz. Ha ezt nem szeretnéd, adj ki egy újabb üres TVSZ parancsot.

SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] harci törpe 36/0 19% 115% 1 / 0.80 ájult
[2] kisebb agyszívó 24/0 71% 140% 1 / 0.16 ájult
lélekenergia rész 25% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
ism 5
p
x 20

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet használata ha ellf. 24. képessége 15 v. több. Prioritás: 90.
2: savlehelet használata ha ellenfélen van 15. varázslat. Prioritás: 50.
5: savlehelet használata ha ellf. 19. képessége 10 v. több. Prioritás: 70.
6: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. Prioritás: 35.
7: jégcsóva t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 65.
3: jégcsóva t.var. ha ellenf. erõssége több, mint 60%, Prioritás: 30, és ha ellf. 19. képessége 0 v. kevesebb.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 25 27; VI erõ:90% ép:30%; PV 4 3 5 8; PSZ 54 55 71 47 57 46; BA 12 15021 15040 15002;

SPECIALIZÁCIÓD: Áldott lélek. (Nem találsz szörnyeknél átkozott tárgyat, kineporttal nem lehet neki átkozott tárgyat adni.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (7. épület), #17 (3. épület), #50 (20. épület), #266 (80. forduló), #432 (81. forduló), #344 (85. forduló), #466 (81. forduló), #430 (84. forduló), #391 (84. forduló), #250 (84. forduló), #473 (85. forduló), #212 (73. forduló), #370 (74. forduló), #353 (75. forduló), #337 (75. forduló), #423 (77. forduló), #296 (76. forduló), #240 (75. forduló), #230 (78. forduló), #282 (80. forduló), #263 (80. forduló), #467 (79. forduló), #258 (79. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a légzés halotti maszkja (#27641) * 1 a szellemek köpenye (#15085) * 1 csontmaszk (#1092)
* 2 ében láncing (#134) 1 ezüst fejpánt (#1107) * 1 fekete nadrág (#171)
1 halotti maszk (#1091) 1 kerek pajzs (#1061) * 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû láncing (#1031) 1 köntös (#1150) 1 maszk (#1090)
1 szárnyas sisak (#1077) 3 törpe pikkelyvért (#4) * 1 vándorcsizma (#1121)
1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
* 1 a sas csepp fülbevalója (#16106) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 616 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207) 50 drágakõ (#2)
73 hamis arany (#809) 1 ónixgyûrû (#1228) 1 szimbólum (#1210)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 bõr szüttyõ (#589) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a villám kardja (#23815) 1 csonttõr (#1301) 1 harci fejsze (#12)
1 könnyû íj (#1271) 2 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
12 csótányláb (#25) 9 elfu moha (#33) 5 elonotichlan (#31)
3 fehér gyógyital (#50) 8 gyilkos boróka (#27) 10 hónakkupók (#30)
2 hõsiesség itala (#52) 1 jéglehelet itala (#54) 9 liánvirág (#24)
12 mátekel gomba (#21) 5 méregellenállás itala (#51) 14 mézfû (#29)
9 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 17 ragálygomba (#26)
1 sárga gyógyital (#61) 4 sárkányvirág (#32) 4 savlehelet itala (#55)
10 sötét mák (#23) 18 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53)
5 üvegcse (#14) 8 védelem itala (#59) 1 villámlehelet itala (#56)
9 winropu moha (#22) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
8 bolhedor szárny (#15) 7 ekinda haj (#147) 7 elektronit (#141)
9 húsevõ bibe (#151) 1 lemúr hártya (#161) 19 mandibula (#157)
2 molad púp (#16) 6 molitár háj (#165) 7 nordkristály (#146)
21 õsi relikvia (#17) 21 pirgamit (#152) 1 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): szarvas sisak #1078 (5), a gólem sárgaréz nyaklánca #8381 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hamis arany (#809), 2 pirgamit (#152), 3 törpe pikkelyvért (#4), 1 õsi relikvia (#17), 1 gyilkos boróka (#27), 1 hónakkupók (#30), 1 rozsdás kard (#131), 1 harci fejsze (#12).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 46 arany (#1), 1 díszes fejpánt (#1106).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



XENÓ FÉREG (418. LÉNY)
A xenó fauna egy igencsak nagyméretû példánya, ez a két méter hosszú, láb vastag féreg rettenetesen agresszív és félelmetes ellenfél. Testét a xenók extrém módon ellenálló idegen biológiai struktúrája építi fel, savas nyála pedig mindent képes egy pillanat alatt teljesen szétmarni. A galetkik szolgái, még a legnagyobbak is, vinnyogva bújnak gazdájuk háta mögé, ha megpillantanak egy xenó férget.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.