Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zafír entitás
Küldd el képeslapként!
"Az asztrális tér rejtélyes utazói, brilliáns kék színnel ragyogó manifesztációk." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 23:42:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3623-11

Karakterszám: 3623 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 11 Játékhét: 13
E forduló ára: 33 zs. Maradék zseton: 1997
Forduló típusa: levél, email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 15. 9h:41'
A következõ fordulód táplálható: 2000. feb. 18.

E-mail!

WAX CREEP KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 2. NAP ** Nem átall háborgatni Draco, egy szürke bõrû, zöld szemû, borostás, tüsi hajú férfi. A következõket látod nála: karikaszimbólum, szimbólum, kemény bõrpáncél, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Dracot, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a púpos molad. [ld. enc.]
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki Vega, egy a tudástól tündöklõ elméjû, igencsak erõs testalkatú férfi. Viselt tárgyai: bronzmedál, kristályamulett. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Rögtön visszavágsz: "Piszkos a körmöd!" A következõt mondja neked: "Úgy dülöngélsz itt, mint egy lipántos csirke." Rögtön visszavágsz: "Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Vega csak tátog válasz helyett. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+5% lélekenergia.)
** 3. NAP ** Khalea Wa Humped kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 5999 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 5999 9 parancsot.
** 8. NAP ** Meglátogat egy galetki: Mephisto, egy lilásfekete bõrû, ezüst hajú, izzóan vörös szemû, túlvilági szépségû démon férfi. Tárgyai: díszes fejék, görbekard, kemény bõrpáncél, az egyensúly gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Mephistot, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Huh, jól elszaladt az idõ! Mephisto is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a protolisk lárva. [ld. enc.]
** 9. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Draco, egy szürke bõrû, zöld szemû, borostás, tüsi hajú férfi. Tárgyai: karikaszimbólum, szimbólum, kemény bõrpáncél, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Draco elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Végül Draco feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a förtelemféreg. [ld. enc.]
** 14. NAP ** Eljön barlangodba Infernal Majesty, egy apró kristályfényben izzó szemû kitinpáncélnak tetszõ bõrû csáprágós férfi. Tárgyai: díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Infernal Majesty elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Huh, jól elszaladt az idõ! Infernal Majesty is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a szárnyas bolhedor. [ld. enc.]
** 17. NAP ** Pihenésedet megzavarja Cuffy Negress, egy magas, fekete bõrû, élénk tekintetû, kávé illatú nõ. Végignézed a felszerelését: bõrpáncél, kard, fülbevaló, díszes fejék, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." Rögtön visszavágsz: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Így szól hozzád: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Rögtön visszavágsz: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" Cuffy Negress szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+5% lélekenergia.)
** 17. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 mátekel gombát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 18. NAP ** Felkeresi barlangodat Gzik, egy obszidiánfekete bõrû, sárga szemû, nyugodtan pipázó, csuklyás férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. A következõket látod nála: kristályamulett, háromszögszimbólum, bronzmedál, bõrpáncél, maszk. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Hogy az orglingok vinnének el!" Így válaszolsz: "A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" Így szól hozzád: "Hogy esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 331.) A te szinteden a legnevesebb Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû, fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve 273.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jan. 25.* Idióda lett az aréna bajnoka. *jan. 25.* Alkony teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *jan. 25.* Hunter Killer teljesítette a 11. küldetést, amit az akadémián kapott. *jan. 27.* Arany teljesítette a 17. küldetést, amit a boltban kapott. *jan. 31.* Arany új végtagot növesztett! *feb. 1.* Örök Lázadó teljesítette a 17. küldetést, amit a boltban kapott. *feb. 2.* Torz Talbot és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot. *feb. 3.* Piromaca gyõzelmet aratott Lelkes Nyuszifül felett. *feb. 3.* Piromaca elektr.lehelet tulajdonsága 12 lett, elsõként a szinten. *feb. 8.* Black Rose teljesítette a 11. küldetést, amit az akadémián kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*jan. 25.* Jégkirálynõ lopni próbált, de felsült vele. *jan. 25.* Jégkirálynõ gyõzelmet aratott Messor felett. *jan. 25.* Dizsnyóarcú Trücsvók gyõzelmet aratott Tumaga Ton Maori felett. *jan. 25.* Egy Igazi Hõs és Monomi megküzdöttek egymással, és Egy Igazi Hõs gyõzött. *jan. 31.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Muninnt. *feb. 3.* Nyafogó Nefelejcs és Caroac Cro Vulture megküzdöttek egymással, és Nyafogó Nefelejcs gyõzött. *feb. 3.* Galambepéjû Vérmókus csatában legyõzte Polluxot. *feb. 8.* Maxigázt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *feb. 8.* Maxigáz elsõként ért el 13-as mérg. lehelet tulajdonságot a Hegy lakói közül! *feb. 10.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Izomagyat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

tt tét portyázásnál: 0 arany
A portyázás során nem raksz fel tétet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

ho 4 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 4 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

ea 21 4 eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, molad púp (#16) 18 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel gomba (#21) 11 ap, winropu moha (#22) 11 ap, sötét mák (#23) 11 ap, liánvirág (#24) 11 ap, csótányláb (#25) 11 ap, tejfonál (#28) 11 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, Xantin bõröve (#169) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, bíbor láncing (#1032) 151 ap, mellvért (#1045) 80 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, öv (#1165) 6 ap, sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11 ap, amulett (#1196) 13 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, háromszögszimbólum (#1212) 29 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227) 18 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 9 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 11 ap, kard (#1315) 23 ap. Eladsz 3 mátekel gombát 3 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

kf 1331 103 bekészíted az 1331. tárgyat
Visszamész a barlangodba. A csápodba veszed a barbár lándzsát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

be 20 14 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 14! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete végigmér, és így szól hozzád:
- Volna egy igen érdekes feladat neked és a barátaidnak. Nemrégiben egy renegát mágustanonc tanyát vert a szint egyik távoli barlangjában, és persze magával hozta népes követõi táborát is. A ti feladatotok lenne az, hogy csöndben, rajtaütésszerûen megközelítsétek, és kifüstöljétek! Ha nem teszitek meg, egyenként fog elbánni a szint még felkészületlen galetkijeivel. Követõit a ravasz mágustanonc úgy válogatta össze, hogy sem lehelõ, sem ütõ galetkik ne legyenek képesek legyõzni õket - ha azonban a csapatot úgy állítjátok össze, hogy vegyesen mindkét féle tudású galetkiket visztek, akkor lehet esélyetek. - a remete ezután részletesen elmagyarázza, hol található a mágus barlangja, és megjegyzi, hogy egy jó nyomkövetõnek biztos nem jelent gondot a megtalálása. Végül sok szerencsét kíván. (50. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

dk 15 dobása 15. kalandnak
Rendben, 15. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

bb 9 4 több épület meglátogatása
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 10 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint.
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Elõlép az Akadémia egyik írnoka, és megkérdezi, hogy tudnál-e kézbesíteni egy üzenetet, 20 aranyat kapnál érte. 20 arany egy levél kézbesítéséért? Elég egyszerû feladatnak tûnik! Az írnok megjegyzi, hogy a következõ szint akadémiájára kellene vinni az üzenetet. Bennakad a lélegzeted, amikor ezt meghallod. Hiszen oda te nem mehetsz fel! Az írnok megnyugtat, van egy ösvény, amelyen a futárok közlekednek, azt kell igénybe venned, és persze rögtön utána vissza kell térned, mert kellemetlen lenne, ha a hatóságok toloncolnának vissza. Bólintasz. (10. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

kno 104 5 104. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot jobb csáp végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 4. szintre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

gy 20 1 0 9 felt. gyógyítás 20%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 20 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 1 alkalommal gyógyítasz. Elsõsorban a 9. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

k 15 kaland elvállalása
(15. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga odajön hozzád. Megrohamozod az orgling szolgát. Az orgling szolga téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megtámadod az orgling szolgát. Felé döfsz bal karmoddal. Félrehajolt. Barbár lándzsával támadsz. (14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling szolgát. Felé ütsz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Barbár lándzsával lesújtasz. Hátraugrott a támadás elõl. Az orgling szolga holtan terül el.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Piknik idõ! Falni kezdesz. (+18% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

k 21 kaland elvállalása
(21. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

kf 213 bekészíted a 213. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

gy 80 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

k 10 7 kaland elvállalása
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A tûzgyík máris elõtted terem! Megrohamozod a tûzgyíkot. A tûzgyík rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (14 ép-t sebzõdtél). A tûzgyíkot próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Mellé! Barbár lándzsát forgatva támadsz. (12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A tûzgyík rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (13 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzgyíkot. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Barbár lándzsával támadsz. Hátraugrott a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** A tûzgyík téged támad. A tûzgyík tüzet lehel rád. (12 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzgyíkot. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Barbár lándzsával támadsz. Ez mellément. A tûzgyík halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+53%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy pirgamit. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+47 életpont.) Huh, ez valószínûleg a felsõ szint egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha jobban belegondolsz, most pont az õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan haladsz tovább. Csattogásra, surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy újabb torzszülött! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos rád támad. Feléd üt jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! Rád vág bal karmával. Nem talált. Megtámadod a sáskaharcost. Rávágsz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. Fürgén elhajolt.
*** 2. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! Elõre szúr bal karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. A sáskaharcost próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Barbár lándzsával lesújtasz. Nem találtál.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a sáskaharcost. Rávágsz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. Elhibáztad. A sáskaharcos rád támad. Feléd üt jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A sáskaharcos téged támad. Rád vág jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal karmával. Elkerülted. Támadod a sáskaharcost. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Ez mellément. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. El sem találtad.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+42 életpont.)
(7. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [84 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 117 sebzést okoztál, és 94 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 51 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 213 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Wax Creep, egy ápolatlan, ragyás bõrû, butaságot sugárzó, óriási, debella kinézetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 11. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 / 0.90
[2] IQ: 4 / 2.90
[3] ügyesség: 3 / 0.25
[4] egészség: 4 / 2.55
[5] mágia: 1 / 0.45
[6] gyorsaság: 3 (2) / 0.37
[9] Méret/ép: 51 / 46
Min. méret: 33
Barlangméret: 52
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 8 / 1%
Hõsi pont: 12 (4)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 5%
Galetki erõ: 114 / 93
Hírnév : 98
Jóllakottság: 192%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 11 (0)
Galetki gyõzelmek: 5 (0)
Torzsz. csaták: 55 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 43 (2)
Leölt torzszülött: 46 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 4 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 3 (5) / 0 [26] lõfegyver: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 3 / 0.10 [48] mászás: 4 / 0.57 [49] rugalmasság: 1 / 0
[64] átokszórás: 2 (4) / 0.95 [66] lopakodás: 2 / 0.20    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 8 / 1.62 [102] roncsolás: 4 / 0  
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 0.64     barbár lándzsa


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:200% ép:20%; PV 5 4 1 2; PSZ 48 49;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #7 (7. épület), #10 (4. épület), #20 (9. épület), #50 (20. épület).

TÁRGYAID

3 mitulen fû (#20) 45 arany (#1) * 1 díszes fejék (#135)
1 pirgamit (#152) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 nordkristály (#146)
5 üvegcse (#14) 1 lemúr hártya (#161) 1 csótányláb (#25)
1 fehér gyógyital (#50) 4 sötét mák (#23) * 1 bronzmedál (#207)
* 1 a sün karikaszimbóluma (#25061) * 1 barbár lándzsa (#1331)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PÚPOS MOLAD (26. LÉNY)
A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény, amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni sem kell, a púpos molad ehetetlen.



PROTOLISK LÁRVA (19. LÉNY)
A protoliskek a felsõbb szintek rettegett ragadozói, óriási mandibuláikkal úgy vágják át magukat a legkeményebb sziklán, mintha vajat szeletelnének. Szerencsére az alsóbb szinteken legfeljebb a protolisk lárvával találkozhatsz, amely gyakorlatilag magatehetetlen, mégis, a leküzdése több, mint egy gomba kalapjának lepöckölése. Mindenesetre, minden leölt lárva eggyel kevesebb felnõtt protolisket jelent, amely a galetkik településeit rémisztgeti. A lárvát hatalmas tüskék védik, és mérges gázt ereget magából. A protolisk lárva ízletes táplálék mind a puhányok, mind a rovarevõk és mind a tejivók számára.



FÖRTELEMFÉREG (27. LÉNY)
A förtelemféreg egyike a mélység legvisszataszítóbb és leggusztustalanabb teremtményeinek. Ezzel csak a zöldvérûek és a puhatestûek véleménye ellentétes, õk állítólag finom levest fõznek belõle. A förtelemféreg kegyetlen bûzaurát gerjeszt maga körül, és ha még ez nem lenne elég, halálakor teste felrobban, beszennyezve környezetét. A förtelemféreggel csak akkor harcolj, ha nagyon muszáj.



SZÁRNYAS BOLHEDOR (25. LÉNY)
A szárnyas bolhedor minden valószínûség szerint az egykori, letûnt világban élõ óriási repülõ lények leszármazottja. A szárnyas bolhedor persze nemhogy repülni nem tud, csenevész, vézna, kifehéredett testét épphogy elbírja a két pikkelyes-karmos lába. Általában könnyû préda a vadászó galetkik számára, különösen a tejivóknak és a micinistáknak. Elektromosságra való különleges immúnitása feltehetõen õseitõl származik, akik még a csapkodó villámokkal kísért viharokat is túlélték.



TÛZGYÍK (40. LÉNY)
Ezek az aránylag apró, vörös pikkelyes lények állítólag még mélyebben a föld gyomrában, az izzó magma közelében születnek. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy közeli affinitásban vannak a tûzzel: még a vacsorájukat is meg szokták sütni fogyasztás elõtt egy jól irányzott tûzlehelettel. A tûzgyík puha, fehér húsa ízletes csemege a piromádok és tejivók számára.



PIRGAMIT (152. TÁRGY)
Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor egyéb felhasználási módszert tudnak.



SÁSKAHARCOS (44. LÉNY)
A sáskaharcosok közel két méter magas, intelligenciával rendelkezõ zöld rovarok. Kiválóan tudnak rejtõzni, így általában meglepetésbõl támadnak. Számukra valóban csõd, hogy nem képesek testüket fejleszteni, egyébként valóban kiváló harcosokká válhatnának, olyanokká, akik akár a császári aréna bevezetõ játékaiban felléphetnek. Így azonban csak torzszülött vadászzsákmányok a fiatal galetkik számára (különösen azoknak, akik táplálkozása rovarevõ vagy micinista).



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.