Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Savelementál
Küldd el képeslapként!
"A savelementálok fortyogó, bűzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették őket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legőrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésükkel semmit nem lehet nyerni, sőt, ha megpróbálod, csak árthatsz magadnak." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 22:45:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3581-201

Karakterszám: 3581 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 201 Játékhét: 212
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 2693
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2014. már. 28. 9h:05'
A következõ fordulód táplálható: 2014. már. 29.

E-mail!

QROM FAN GOR KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Varanus komodoensis 2 legenda pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Endyr Nova 4 legenda pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Eszelõs Edric 4 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Erhij Mergen 2 legenda pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ursus Maritimus 2 legenda pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zex 4 legenda pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Tam 4 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zorkó 1 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
** 7. NAP ** Látogatód érkezik, aki Marc Ang Ol, egy hatalmas hõs nyomdokain lépkedõ férfi. [aura: 16-os tombolás.] A Tudósok klánjának professzor-helyettes rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja szintszerte ismert kalandor. Tárgyai: Akadémiai nyaklánc, az áttörés szöges öve, Örökkévalóság Kristálya, xenóbõr karkötõ, az áttörés díszes köpenye, méregvándor vállvédõ, a tudás zafírja, az áttörés malachitgyûrûje, az áttörés ezüst fülbevalója, aréna ónix érme, Banyapók jáde karkötõje, Szívkeresõ, a kobra ezüst mellvértje, Õsmágus ezüstcsizmája, az elfek jáde nyaklánca, Banyapók vaspajzsa, a királynõ karkötõje, nilbongi kitûzõ, Reménysugár, az erõ arany fülbevalója, Fénygyûrû, csapdamester, Gramagan csontpálcája, a bérmágus jáde karkötõje, a mágus vívótõre, a mágia ónixgyûrûje, tükörkarvédõ, arénarém karom, vérfarkas agyar, az áttörés rubingyûrûje, szerencsekõ, Fairlight aranyozott nyaklánca, a mágia harci íja, Abarrun karkötõje, Leah ezüst fejpántja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Marc Ang Ol is hozzájárult. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a gázlehelet itala. [ld. enc.]
** 7. NAP ** Marc Ang Ol kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 9055 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 9055 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32696.) A te szinteden a legnevesebb Black Diamond, egy hosszú, fekete hajú, félelmet keltõ, istennõre emlékeztetõ csodás nõ. (hírneve 17738.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*már. 21.* Shai-Hulud a férgek urát majdnem felfalta egy kristálypók. *már. 21.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet. *már. 21.* Shai-Hulud a férgek urát majdnem felfalta egy kifejlett xenomorf. *már. 25.* Shai-Hulud a férgek urát legyõzte harcban egy méonech fürkész. *már. 26.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *már. 26.* Arhippa Perttunent kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért! *már. 26.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et. *már. 27.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et. *már. 27.* Arhippa Perttunen elsõként ért el 141-es lõfegyver tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 513.]

be 20 20 36 meglátogatod a 20. épületet
Felkeresed a remetét, és közlöd a választ.
- Tökéletes megoldás! - mondja õ mosolyogva. - Látom, bízhatok benned. Akkor térjünk a lényegre. - elõvesz egy térképet, és magyarázni kezd, hol tudsz ezúttal bejutni a Legendák Völgyébe. - Néhány galetki lord is bent vadászik, szolgáik a bejáratoknál várakoznak. Javaslom, hogy a két leggyengébb csapat közül próbálkozz valamelyikkel. Az egyikben a következõ szolgák vannak: egy repkedõ pöfeteg, egy uthanax, egy kõzúzó és egy halál apostola. Míg a másik csapat ezekbõl épül fel: egy nyálkásfejû immúnum, egy maerju, egy tektonikus kvatáns és egy tektonikus atka. [Ehhez a következõ körödben az LV 1 vagy az LV 2 parancsot add ki, ahol a paraméter értelemszerûen az elsõ ill. második csapatot jelöli.] Ha megfelelõen felkészülsz, könnyedén legyõzheted õket! Sok szerencsét, Qrom Fan Gor, remélem zsákmánnyal megrakodva térsz vissza! Arra az esetre, ha mégis kudarcot vallanál, itt egy talizmán [a karakterlapon nem jelöljük], ez segíteni fog a menekülésben.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 508.]

kf 429 613 bekészíted a 429. tárgyat
Leveszed a xenomorf bõrgyûrût. Felveszed a Pusztítás Gyûrûjét.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 507.]

kno 100 60 13 192 101 42 100. képességre 60 képességpont
Elköltesz 60 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod megnõtt, új mérete 15. Elköltesz 192 képességpontot az elektr.lehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elektr.lehelet szakértelmed 83. szintre nõtt. Elköltesz 42 képességpontot fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 15. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 507.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

be 9 4 4 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 507.]

szki 4 10 4. szolga 10 kno kinyerés
Levezeted mit sem sejtõ szolgádat a kínzókamrába, majd munkához látsz. Szegény quwarg harcos értetlenül jajveszékel, parányi agyába nem fér, hogy te milyen rettenetesen mohó és kapzsi vagy. Kaptál 10 képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 487.]

sza 1 50 4 50 db 1 tárgy átadása 4. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Quwarg harcos morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 487.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

szh 4 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A quwarg harcos harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 487.]

v 155 155. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy nagyobb erõpajzsot. (+105% védekezés.) (-25 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 484.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

bsz 10 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Felkeresed a mágusközpontot, hogy képességeid átmeneti pluszt kapjanak (-2 TVP, -10 VP, +1 varázslataid szintjére). ( +1 varázslatszint.) Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a mesterek tornyában. (+25% támadás, +12 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Tüskéidet és fegyvereidet a fenõgépnél élesíted (+4 fegyver sebzés). ( +3 tüskés bõr.) Gyakorolsz egy kicsit a lõtéren. (+2 lõfegyver, +2 gyorsaság) Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). Karbantartod szerszámaidat (+2 mászás, +2 zárnyitás). Kicseréled tapasztalataidat a tolvajcéhben (+2 lopás, +2 csapdaészlelés).
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: az áttörés obszidiángyûrûje (#31830), császári dekrétum (#254), pszi kõ (#277), az áttörés obszidiángyûrûje (#31830).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]

v 256 4005 256. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy tudattágítást. Testedet átjárja a gyorsaság árnyéktõre energiája. (-59 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]

le 17262 10288 elrakod a 17262. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]

kf 326 614 314 112 bekészíted a 326. tárgyat
A Förtelmes maszkot már bekészítetted korábban. A xenóbõr pajzsot már bekészítetted korábban. A szilmill tõrt már bekészítetted korábban. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]

v 265 349 265. varázslat elmondása
Ellõsz egy torzszülött észlelése varázslatot. Ellenfeleid 4 õraltató manó (#349) [aura: auraészlelés: 5.].

*** 1. KÖR *** A 4. õraltató manó elõhív egy csendvarázs varázslatot. Síri csend telepedik rád. A 3. õraltató manó máris elõtted terem! Az 1. õraltató manó a quwarg harcos felé mozog. A 2. õraltató manó feléd rohan. A 2. õraltató manó irányába mozogsz. A quwarg harcos az 1. õraltató manó felé mozog. A 3. õraltató manó téged támad. Ütni próbál kifinomult ujjú jobb mancsával. Félrehajoltál. Bever egyet kifinomult ujjú bal mancsával. Elkerülted. Az 1. õraltató manó és a quwarg harcos egymással harcolnak. A 2. õraltató manó téged támad. Benyom neked kifinomult ujjú jobb mancsával. Nem talált. Lekever egyet kifinomult ujjú bal mancsával. Ez mellément. A 2. õraltató manót próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (305 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (38 sebzés). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (44 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A 2. õraltató manó halálos sebet kapva a földre zuhan. az 1. õraltató manó kontaktmérget kapott. Az 1. õraltató manó hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** A 4. õraltató manó a quwarg harcost rohamozza. A 4. õraltató manó és a quwarg harcos egymással harcolnak. A 3. õraltató manó rád veti magát. Benyom neked kifinomult ujjú jobb mancsával. Elkerülted. Bever egyet kifinomult ujjú bal mancsával. El sem talált, haha. A 3. õraltató manót próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (282 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (36 sebzés). Harapni próbálsz. (49 ép-t sebeztél). A 3. õraltató manó halálos sebet kapva a földre zuhan. a 4. õraltató manó testébe kontaktméreg hatol. A 4. õraltató manó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 519 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 133/32.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak is jut 396%. Elteszed a zsákmányt, ami 3 drágakõ, 240 arany és 12 hamis arany. (-34 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 469.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 469.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Elmész a szövetségi barlangotokban felépített arénába. Persze jóval kisebb, mint a szint arénája, de azért van itt is hely a párviadaloknak. Az arénamester már vár. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Arhippa Perttunen, a Újszövetség szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy mammut bika, egy szójer császár, egy fungoid vadász, egy szkritter ölész, egy nedonkutya, egy halálgömb, egy elemi rin és egy kétfejû patkány. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Morq Fan Gor. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy gránit alligátor, egy tûzmanó, egy mágiaelementál, egy fürgling és egy polipfej. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 8748 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 7791 gyõzelmet aratott. Köszöntöd, és 1780 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ellenfeleid egy burjánzó ocsmányság (#389) [aura: 5-ös méretû 20-as szintû bal csáp.], egy méonech számûzött (#391) [aura: erõ: 12.] és egy katapulter (#33) [aura: 3-as méretû 5-ös szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** A méonech számûzött varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. Nem hat rád. A burjánzó ocsmányság elõhív egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás. Felemelve a kerek követ, a katapulter rád lõ. Mellé! Megindulsz a burjánzó ocsmányság felé. Már ott is vagy! A quwarg harcos megközelíti a katapultert. Megtámadod a burjánzó ocsmányságot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (321 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (57 sebzés). Elõrehajolva harapni próbálsz. (55 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Érintésed rothaszt. A quwarg harcos a katapultert támadja. a katapulter kontaktmérget kapott. A katapulter kileheli lelkét. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a burjánzó ocsmányságot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (298 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (57 sebzés). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (57 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Érintésed rothaszt. A méonech számûzött és a quwarg harcos egymással harcolnak. A burjánzó ocsmányság rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Elhibázta. Elõresuhint jobb csápjával. Félrehajoltál. Lesújt rád bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** A méonech számûzött ellõ egy parancs varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Támadod a burjánzó ocsmányságot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (298 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (55 sebzés). Harapásra nyitod szádat. (56 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Érintésed rothaszt. A burjánzó ocsmányság halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg harcos a méonech számûzöttet támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a méonech számûzöttet. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (215 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (58 sebzés). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. El sem találtad. A méonech számûzött holtan terül el.
[A csatában összesen 1345 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 324/20.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%). Szolgáidnak is jut 396%. Összegyûjtöd a "kincset": egy szkritter kitinpáncél, 7 drágakõ és 2 kerek kõ. A quwarg harcos kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) A nézõk hangos tapssal jutalmazzák produkciódat. (+1 hõsiesség pont, hírneved megnövekedett.) A Förtelmes maszk teljesen meggyógyította quwarg harcost!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]

szh 4 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A quwarg harcos pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]

dk 381 dobása 381. kalandnak
Rendben, 381. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]

k 389 228 414 kaland elvállalása
(389. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] (+11% lélekenergia) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy lelketlen katona (#350) [aura: 2-es méretû 20-as szintû bal mancs.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A lelketlen katona feléd mozog. A lelketlen katona rád veti magát. Elõrehajolva, egy kõbaltával csap le. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva, egy rozsdás karddal csap le. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a lelketlen katonát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (256 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (41 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-24 ép) A lelketlen katona rád támad. Elõrehajolva, egy kõbaltával csap le. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Egy nevetséges rozsdás karddal próbál lecsapni rád. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+24 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a lelketlen katonát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (263 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Elkerülte. A lelketlen katona rád veti magát. Kõbaltával sújt rád. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Meglengetve egy rozsdás kardot, megpróbál eltalálni. Mellé!
*** 4. KÖR *** Megtámadod a lelketlen katonát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (250 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. Mellétrafáltál. A lelketlen katona hörögve elterül.
[A csatában összesen 667 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+156%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy rozsdás kard és egy kõbalta.
Hurrá, kincset találtál, ami 104 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont, 1 képességpont és 61% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(228. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy kõajtónak ütközöl.
[Csapdaészlelés próba 15-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] (+11% lélekenergia) Már épp lenyomnád a kilincset, amikor észreveszel egy vékony zsinórt, ami hozzá van kötve! Óvatosan leoldod, úgy, hogy végig feszülve maradjon, és így nyitod ki az ajtót. A zsinór csak akkor engeded el, amikor beléptél. Robbanást hallasz magad mögött.
Bizarr helyszínre érkezel. A sötét barlangteremben fortyogó savtó tenyészik. Szerencsére, valamilyen jótét lélek a két parton növõ óriáscseppkövekre kötelet kötött, amin át lehet mászni.
[Csapdaészlelés próba 16-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] (+11% lélekenergia) Még jó, hogy ilyen éles a szemed! Látod, hogy a kötelet középen annyira megszaggatták, hogy alig tart össze. Itt nem jutsz át! Beledobsz egy követ a savtócsába. Nem is olyan mély! Újabb kövekbõl és sziklákból "ösvényt" építesz, amelyen lépkedve át tudsz menni.
A folyosó közepén egy mély gödröt látsz. A falból kar áll ki. Hmmm... Az biztos, hogy minden kart érdemes meghúzni.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] (+11% lélekenergia) De várjunk! Talán mégsem! Inkább nekifutásból átugrod a gödröt.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 87 arany, a természet szöges öve, egy ónix karkötõ és a merénylõ ónixgyûrûje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont, 1 képességpont és 5% lélekenergia.

(414. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 3 csöpögõ csápolat (#268) [aura: méret: 145.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy lélekfacsarást. Az 1. csöpögõ csápolat 230 ép-t sebzõdik. (+63% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A 2. csöpögõ csápolat 205 sebzést kap. (+42% lélekenergia.) A 3. csöpögõ csápolat 205 ép-t sebzõdik. Lélekenergiát nyersz ki (+21%) (-15 vp.) Az 1. csöpögõ csápolat kileheli lelkét. A 2. csöpögõ csápolat hörögve elterül. A 3. csöpögõ csápolat halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 640 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+102%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 csöpögõ csáp, 148 arany és 8 hamis arany.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 3 orgling szatócs (#253).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy lélekfacsarás. Az 1. orgling szatócs 235 sebzést kap. (+63% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A 2. orgling szatócs 218 ép-t sebzõdik. (+42% lélekenergia.) A 3. orgling szatócs sebzõdik 216 ép-t. Lélekenergiát nyersz ki (+21%) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. (-15 vp.) Az 1. orgling szatócs közelebb jön, hogy támadhasson. A 3. orgling szatócs közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. orgling szatócs feléd mozog. Az 1. orgling szatócs téged támad. Bever egyet jobb mancsával. Elhibázta. Bever egyet bal mancsával. Elhibázta. A 3. orgling szatócs rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! ( -8 tüskés bõr, -8 vastag bõr.) Odacsap neked bal mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 14 vp-det. A 2. orgling szatócs rád támad. Lecsap rád jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Lekever egyet bal mancsával. Nem talált. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. orgling szatócsot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (310 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (27 sebzés). Acsarogva harapni próbálsz. (49 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az 1. orgling szatócs kileheli lelkét. A 3. orgling szatócs rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. Mellé! Odacsap neked bal mancsával. Ez mellément. A 2. orgling szatócs téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. Elhibázta. Lekever egyet bal mancsával. Ez mellément.
*** 3. KÖR *** A 2. orgling szatócsot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (306 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (26 sebzés). Harapni próbálsz. (48 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A 2. orgling szatócs hörögve elterül. A 3. orgling szatócs rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lesújt rád bal mancsával. Nem talált.
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 3. orgling szatócsot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (295 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (28 sebzés). Megpróbálod megmarni. (41 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A 3. orgling szatócs holtan terül el.
[A csatában összesen 1053 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+102%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 149 arany és 8 hamis arany.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid egy albinó quwarg (#311) és egy apró gömbvillám (#312) [aura: gyorsaság: 99.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámpajzsot. ( +22 elkt.immunitás, -11 savimmunitás, -11 imm.mérg.gázra.) (-4 vp.) Az albinó quwarg megidézi a 2. apró gömbvillámot. Az 1. apró gömbvillám feléd mozog. Az 1. apró gömbvillám rád támad.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy lélekfacsarás. Az albinó quwarg sebzõdik 243 ép-t. (+63% lélekenergia.) Az 1. apró gömbvillám rezisztálja. A 2. apró gömbvillámot védi rezisztanciája. (-15 vp.) A 2. apró gömbvillám máris elõtted terem! Az albinó quwarg közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. apró gömbvillám rád támad. A 2. apró gömbvillám téged támad. Az albinó quwarg rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. Mellé!
*** 3. KÖR *** A 2. apró gömbvillám téged támad. Az 1. apró gömbvillám rád veti magát. Támadod az albinó quwargot. Villámokat köpsz. (311 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (51 sebzés). Harapásra nyitod szádat. (28 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Az albinó quwarg holtan terül el.
*** 4. KÖR *** Az 1. apró gömbvillám téged támad. A 2. apró gömbvillám téged támad. Megtámadod az 1. apró gömbvillámot. Villámokat köpsz. (165 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. Mellétrafáltál. Az 1. apró gömbvillám hörögve elterül. A következõ pillanatban felrobban! 20 életpontnyit sebzõdsz. A 2. apró gömbvillám 22 sebzést kap. Regenerálsz (+20 ép)
*** 5. KÖR *** A 2. apró gömbvillám rád veti magát. Megtámadod a 2. apró gömbvillámot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (133 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (53 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A 2. apró gömbvillám halálhörgés közepette a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! 17 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+17 ép)
[A csatában összesen 755 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+165%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 101 arany és 7 hamis arany.
Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 16-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] (+11% lélekenergia) Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: a méreg ezüst nyaklánca és egy kincskeresés itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont, 5 képességpont és 38% lélekenergia.
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]

h 809 809. tárgy használata
Már mondanod sem kell, hogy miért jöttél, egyenesen a helytartó elé vezetnek, aki már nagyon türelmetlen.
- Gyerünk, mondjad, jó hírt hoztál? - követeli.
- Igen, megtaláltam a szövetségi barlangjukat! - büszkélkedsz, és bizonyíték gyanánt átadsz egyet a zsákmányolt hamis érmék közül. - Ezt is ott gyártották a saját pénzverdéjükben!
A helytartó nem fecsérel egy pillantásnál többet az érmére, ehelyett közelebb int magához. Úgy szól hozzád, hogy még a tanácsadói is hallótávolságon kívül essenek.
- Nos, bizonyára megérted, de egyetlen jelentés alapján nem csaphatok le egy galetki szövetségre. El kellene fognod párat a latrok közül, méghozzá a lehetõ legnagyobb diszkrécióval! Minden egyes bûnözõt kivallatunk, és ha legalább két hivatalos vallomás lesz a birtokunkban, akkor sor kerülhet a katonai akcióra! [A bûnözõ elfogására a H 809 paranccsal indulhatsz útnak.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed, és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy kristálypók (#384) [aura: vastag bõr: 10.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A kristálypók elmormol egy teljes sötétség varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megtámadod a kristálypókot. Villámokat köpsz. (308 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Mellétrafáltál.
*** 2. KÖR *** A kristálypókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (294 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. Hátraugrott a támadás elõl. A kristálypók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 468 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+179%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy nordkristály és 72 arany. Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pta 131 131 131 131 132 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]

p 9055 portyázás
Elfogadod Marc Ang Ol kihívását, és felkeresed a barlangjában. Nocsak, mit találtál! 1 sárkányvirág ! Óvatosan begyûjtöd. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Marc Ang Ol, egy hatalmas hõs nyomdokain lépkedõ férfi. [aura: IQ: 44.] A Tudósok klánjának professzor-helyettes rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja szintszerte ismert kalandor. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, az áttörés szöges öve, Örökkévalóság Kristálya, xenóbõr karkötõ, az áttörés díszes köpenye, méregvándor vállvédõ, a tudás zafírja, az áttörés ezüst fülbevalója, aréna alabástrom érme, Banyapók jáde karkötõje, Szívkeresõ, a kobra ezüst mellvértje, Õsmágus ezüstcsizmája, az elfek jáde nyaklánca, Banyapók vaspajzsa, a királynõ karkötõje, nilbongi kitûzõ, Reménysugár, az erõ arany fülbevalója, Fénygyûrû, csapdamester, Gramagan csontpálcája, a bérmágus jáde karkötõje, a mágus vívótõre, a mágia ónixgyûrûje, tükörkarvédõ, arénarém karom, vérfarkas agyar, az áttörés rubingyûrûje, szerencsekõ, Fairlight aranyozott nyaklánca, a mágia harci íja, zsugorító gyûrû, Abarrun karkötõje, Leah ezüst fejpántja.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Qrom Fan Gor Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)57 (+0)75 Marc Ang Ol Tudati méreg kudarc (-6)29 (-20)5
2. Qrom Fan Gor Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)44 (+0)75 Marc Ang Ol Tudati méreg kudarc (-6)23 (-5)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+13% pszi támadás, +13% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]

p 9055 portyázás
Elküldesz egy kihívást Marc Ang Ol részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]

pta 132 132 132 132 132 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3. tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]

dd 479 480 több tárgy eldobása
Kidobsz 1 duzzadt xenópetét. Sajnálom, de nincs a birtokodban 480. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 370.]
m 16 18 2222 2121 2121 3232 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,18) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 17,18) A következõ terem keletre van, így arra mész. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 4, 16, 33, 61, 112, 210... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Hát, így hirtelen nem tudsz válaszolni, szükséged van gondolkodási idõre.
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 16,17) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 16,17) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 16,17) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,18) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 16,17) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,19) Dél felé mozogsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 17,19) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,20) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,19) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]

m 3232 1111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,20) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,19) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,20) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,19) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,18) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 16,17) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,17) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,17) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

be 20 3 581 meglátogatod a 20. épületet
Elhagyod a Csarnokot. Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet. A remete nem tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít! Nahát kedves Qrom Fan Gor, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni varázstárgyra, melyet csak hebrencs csapda néven emlegetnek. Gyere, megmutatom, hogyan kell használnod! [ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát veszed majd. De tudnod kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy is létezik, melyek mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha sikerült tíz különbözõt összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû, óriási hatalommal bíró ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha kiadod a BE 20 4 parancsot, 20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa kiválasztott felszíni varázstárgyat! Persze várhatóan a jutalom is mesés lesz! Csak olyan tárgyat tud kiválasztani a remete, ami nincs beKFelve vagy ládikóban õrizve!!!]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 338.]

be 20 3 583 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet. A remete nem tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít! Nahát kedves Qrom Fan Gor, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni varázstárgyra, melyet csak vámpírtõr néven emlegetnek. Gyere, megmutatom, hogyan kell használnod! [ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát veszed majd. De tudnod kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy is létezik, melyek mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha sikerült tíz különbözõt összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû, óriási hatalommal bíró ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha kiadod a BE 20 4 parancsot, 20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa kiválasztott felszíni varázstárgyat! Persze várhatóan a jutalom is mesés lesz! Csak olyan tárgyat tud kiválasztani a remete, ami nincs beKFelve vagy ládikóban õrizve!!!] [20 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-6 TVP.) Beazonosítással próbálkozol. A sas vas mellvértje: értéke 346 arany #15898 (2 dukát). A következõ képességekkel rendelkezik: +22% védekezés, +3 egészség, +6% támadás, -4 gyorsaság. Az elektromosság hosszú lándzsája: értéke 222 arany #27433 (2 dukát), a sebzése 3D8+4. A tárgy tápjai: +1% támadás ezzel a fegyverrel, +4 elkt.immunitás, -1 gyorsaság. Az ellenállás ezüstcsizmája: értéke 332 arany #28574 (3 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +9% védekezés, +5 rezisztencia. A mentát díszes köpenye: értéke 282 arany #12838 (2 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +4% védekezés, +3 ügyesség, +3 mágia. A tolvaj csillagpajzsa: értéke 849 arany #9166 (5 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +18% védekezés, -5% támadás, +5 intelligencia, +4 ügyesség, -1 gyorsaság. A tökéletesség jáde karkötõje: értéke 377 arany #21944 (3 dukát). Hatása a képességeidre: +1 erõ, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 mágia, +1 gyorsaság.
A siker aranyveretes öve segítségével 22 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. A Tisztogató klántól 90 aranyat kaptál vérdíjként a leölt torzszülöttekért.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorf gyermek (#421) [aura: savimmunitás: 15.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy lélekfacsarás. A xenomorf gyermek sebzõdik 219 ép-t. Lélekenergiát nyersz ki (+63%) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. (-15 vp.) A xenomorf gyermek elmond egy savcsapás varázslatot. Nem hat rád.
*** 2. KÖR *** A xenomorf gyermek rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. Rezisztálod a varázslatot. Megrohamozod a xenomorf gyermeket. Támadod a xenomorf gyermeket. Villámokat köpsz. (320 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A xenomorf gyermek halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 354 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+165%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul. Óvatosan megtöltesz egy petrilíbium üvegcsét a xenók savas vérével.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +12 galetki erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen 5801 sebzést okoztál, és 91 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 27 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 316 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 720 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Qrom Fan Gor, egy õsi családnak legújabb tagja, az õrület határán álló férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: õrök szintje (11. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod: szintszerte ismert kalandor (12.00). Ez a 201. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (16) / 5.14
[2] IQ: 15 (17) / 1.93
[3] ügyesség: 12 / 3.97
[4] egészség: 25 (29) / 0.31
[5] mágia: 20 (26) / 6.63
[6] gyorsaság: 35 (43) / 1.04
[9] Méret/ép: 290 (436) / 436
Min. méret: 253
Barlangméret: 290
PONTJAID
Varázspont: 496 / 279
Képességpont: 199 / 98%
Hõsi pont: 858 (100)
Tám.bónusz: 64%
Véd.bónusz: 112%
Galetki erõ: 1527 / 647
Hírnév : 6634
Jóllakottság: 170%
Életkor: 15 / 30
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 29 (0)
Galetki gyõzelmek: 14 (0)
Torzsz. csaták: 2424 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 2332 (8)
Leölt torzszülött: 4223 (19)
Pszi csaták: 286 (1)
Pszi gyõzelmek: 161 (1)
Ájulások száma: 37 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: õsmutáció (83)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 93%-os szorzó. +4 minden végtag speciális képességre. KL 16 {szám} paranccsal a kiadástól számított {szám}. csatában méreted megduplázódik.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Szerezz 2000 jóllakottságot az Õsök Csarnokában! [számláló: 296] 2.) Ne használd a kontaktus õsökkel varázslatot 20 fordulóig! [számláló: 7] 3.) Látogasd meg a klánépületet, amikor pontosan 111 TVP-d van.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 (44) / 0 [11] jéglehelet: 1 (44) / 0 [12] savlehelet: 1 (44) / 0
[13] elektr.lehelet: 83 (131) / 2.22 [14] mérg. lehelet: 1 (44) / 0 [15] regeneráció: 33 (62) / 0
[16] tüskés bõr: 5 (7) / 1 [17] vastag bõr: 30 (36) / 0.80 [18] tûzimmunitás: 7 (15) / 0.04
[19] hidegimmunitás: 4 (16) / 0.20 [20] savimmunitás: 7 (36) / 0.42 [21] elkt.immunitás: 8 (16) / 0.20
[22] imm.mérg.gázra: 4 (18) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 22 (29) / 0 [24] rezisztencia: 35 (53) / 0.42
[25] bûz: 20 (36) / 0 [26] lõfegyver: 1 (15) / 0.88 [27] imm. méregre: 0 (14) / 0
[31] áttörés: 0 (8) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 10 (16) / 1.97 [46] csapdaészlelés: 16 / 0.96 [47] zárnyitás: 18 / 1.40
[48] mászás: 18 / 3.15 [49] rugalmasság: 5 / 3.42 [50] meggyõzõkészség: 15 (19) / 8.07
[51] transzformáció: 12 / 6.33 [52] auraészlelés: 13 (17) / 8.05 [53] ékszerészet: 10 / 5.73
[54] kereskedelem: 11 / 2.04 [55] szívósság: 30 (43) / 0.82 [56] varázsitalfõzés: 13 / 1.21
[57] gyógynövények: 11 / 2.18 [58] nyomkeresés: 20 / 2.27 [59] vezetõkészség: 4 (17) / 0.70
[60] pszi támadás: 13 (14) / 0.43 [61] pszi energia: 14 (15) / 13.95 [62] lopás: 6 / 1.16
[63] éberség: 27 (37) / 1.07 [64] átokszórás: 11 / 3.48 [65] álcázás: 28 (25) / 0.67
[66] lopakodás: 6 (7) / 0.10 [67] régészet: 14 / 4.41 [68] zene: 10 / 0.50
[69] tanulás: 12 / 7.27 [70] idézés: 8 / 0.96 [71] javítás: 5 / 1.50
[72] építés: 37 (41) / 20.93 [73] felderítés: 20 / 6.89    

VÉGTAGOK
fog [100] méret: 15 (20) / 0 [101] szakért.: 15 (16) / 0.60 [102] rothasztás: 15 (24) / 0  
jobb mancs [103] méret: 1 (6) / 0 [104] szakért.: 3 (4) / 0.58     az Õsök Szent Kardja
bal karom [106] méret: 1 (6) / 0 [107] szakért.: 3 (4) / 0.19     Yarmbaur koponyája
jobb csáp [109] méret: 1 (6) / 0 [110] szakért.: 2 (3) / 0.52     Yssuf tõre
bal csáp [112] méret: 1 (6) / 0 [113] szakért.: 3 (4) / 2.75     szilmill tõr

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 (8) / 0.36 [174] antimágikus szféra: 18 (33) / 1.04 [42] csendvarázs: 2 (17) / 0.12
[164] dermesztés: 1 (19) / 0 [149] dimenziókapu: 3 (18) / 0.18 [44] elbájolás: 27 (45) / 3.24
[11] elektromos kéz: 1 (6) / 0 [48] ellenáll.megtörése: 5 (20) / 0.96 [29] életszívás: 3 (7) / 1.30
[152] felejtés: 4 (19) / 0.32 [172] gázpajzs: 4 (8) / 2.86 [40] gigaököl: 1 (6) / 0
[204] gondolatolvasás: 1 (16) / 0.06 [17] gránitbõr: 27 (31) / 12.93 [269] h.látó vérkutya észlelés: 1 (16) / 0
[187] hatalomvarázs: 40 (58) / 0.64 [217] jégfal: 1 (6) / 0 [15] jégpajzs: 5 (10) / 0.36
[163] kineport: 5 (12) / 0.96 [27] kisebb gyógyítás: 1 (5) / 0 [146] kontakt.õseiddel: 10 (25) / 7.73
[294] kristályfókuszálás: 1 (6) / 0 [158] láth. észlelése: 4 (19) / 0.36 [157] láthatatlanság: 3 (18) / 0.40
[190] lélekfacsarás: 78 (93) / 11.07 [165] manafókuszálás: 5 (10) / 0.72 [35] mágiatörés: 1 (16) / 0.06
[162] mágikus csapda: 1 (6) / 0 [45] megszakítás: 1 (16) / 0 [129] mentális robbanás: 4 (7) / 0.40
[155] nagyobb erõpajzs: 30 (45) / 3.69 [28] óriáserõ: 1 (5) / 0 [133] pszi acéltorony: 5 (8) / 0.16
[171] savpajzs: 1 (5) / 0.06 [131] sz.áll.roncsolása: 3 (6) / 1.08 [176] szélpajzs: 1 (16) / 0
[261] szörnyismeret: 20 (24) / 1.68 [150] tárgyvédelem: 1 (6) / 0.06 [167] tombolás: 1 (5) / 0
[265] torzszülött észlelése: 20 (35) / 10.47 [132] tudati méreg: 9 (12) / 3.15 [256] tudattágítás: 12 (27) / 8.84
[16] tûzpajzs: 6 (11) / 1.48 [14] vakító fény: 2 (7) / 0.12 [170] villámpajzs: 5 (10) / 1.08
[194] vízlélegzés: 1 (6) / 0.66        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] bohócmolad 1/1 200% 210% 1 / 0 nem harcol
[2] morfinder telep 1/1 200% 210% 1 / 0 nem harcol
[3] dohu féreg 1/1 200% 210% 1 / 0 nem harcol
[4] quwarg harcos 146/146 150% 158% 23 / 22.89 nem harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 4

MAKRÓID
1. Makró
pta 131 131 131 131 132
p 9055
p 9055
pta 132 132 132 132 132
dd 479 480
ext
2. Makró
bsz 10
v 256 4005
le 17262 10288
kf 326 614 314 112
v 265 349
be 9 5
3. Makró
be 9 4 4
szki 4 10
sza 1 50 4
4. Makró
szh 4
v 155
mak 2
be 30
szh 4
h 517
5. Makró
v 256 28304
h 521 281
kf 498
k 27
kf 380 103 264 106 257 109
kf 134 557 312 326 410

HARCI PROGRAMOD
1: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #418. Prioritás: 200.
2: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #155. Prioritás: 200.
3: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 200.
4: elbájolás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 220.
5: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #548. Prioritás: 220.
6: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #195. Prioritás: 220.
7: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 240.
8: elbájolás t.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 230.
9: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 235.
10: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #179. Prioritás: 190.
11: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #327. Prioritás: 240.
14: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 190.
15: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #203. Prioritás: 240.
18: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #312. Prioritás: 220.
19: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 199.
20: lélekfacsarás t.var. ha 4 vagy több ellenfél van. Prioritás: 250.
21: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #329. Prioritás: 240.
22: hatalomvarázs v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 200.
23: hatalomvarázs v.var. ha ellenfeled #343. Prioritás: 190.
24: hatalomvarázs v.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 240.
25: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 240.
26: elbájolás t.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 180.
27: elektr.lehelet használata ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 100.
28: Közelharc támadás ha ellenfeled #228. Prioritás: 250.
29: életszívás t.var. ha ellenfeled #229. Prioritás: 252.
12: villámpajzs v.var. a harc 2, körétõl, és ha ellenfeled #197, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
16: lélekfacsarás t.var. ha ellf. 24. képessége 25 v. kevesebb, Prioritás: 195, és ha ellf, nincs galetki nem sebzi (232) képessége és ha ellf. nincs szellemi immúnitás (235) képessége


ELLENFÉL LISTÁK
1900: óriás élõ cseppkõ (#161), triklopsz (#187), galetki vámõr (#249), galetki fanatikus (#241), halálgömb (#254), agyaggólem (#252), X-1 (#493), Lhoal'zetan (#488), bömbölõ arénarém (#280), torz orgling (#301), nyálkásfejû immúnum (#335), gigászi kétfejû patkány (#487), lelketlen katona (#350), kõgólem (#256), meréniai behemót (#441), daergaoth lord (#213), lelketlen parancsnok (#356), füstszellem (#369).
1901: zombi mester (#80), quwarg behemót (#200), xenó élõsködõ (#420), xenomorf csecsemõ (#419), gyászoló mourg (#224), tektonikus kvatáns (#216), monozoid (#135), xenomorf bébi (#204), kígyópók (#160), xorex óriásfatty (#262), quwarg lidérc (#264), maerju (#269), orgling melák (#157), lidérczombi (#305), krakolich (#313), szárazföldi cápa (#351), nyálkásfejû immúnum (#335), szilmill zombi (#390).
1902: manapoid figyelõ (#226), manapoid (#92), szõrös harács (#238), öngyilkos szilmill (#246), elemi mágus (#255), tûztáncos (#251), manapoid fõfelügyelõ (#489), öreg szívó (#308), gnóm õsmágus (#314), Maahadram (#477).
1903: zoriád (#315), pöfetegfejû nyálka (#334), korcs pöfetegfejû (#355), 502.
1904: kifejlett elmanakh (#342), túlfejlett elmanakh (#352).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 20 9 80 61; VI erõ:250% ép:1%; PV 7 5 4 3; PSZ 55 72 73 48 47 52; BA 357; L 5 17 52 64 69 56; HE 3; PTA 132 132 132 132 132; PTB 129 129 129 129 129; I 50 0 20 1 83 75; HU 13 3 1000 105 6 13; Csarnokban HO 0;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9055 144 1; VG 9055 339 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #382 (194. forduló), #258 (195. forduló), #242 (198. forduló), #441 (176. forduló), #245 (178. forduló), #409 (177. forduló), #359 (188. forduló), #407 (197. forduló), #335 (190. forduló), #394 (181. forduló), #211 (181. forduló), #460 (181. forduló), #303 (187. forduló), #421 (184. forduló), #362 (191. forduló), #355 (188. forduló).

SZÖVETSÉGED: Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 16. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3932, 9159, 7888, 5863, 5190, 8191, 7708, 4643, 5433, 8411, 9055, 2106, 3581, 6763, 5060, 9954. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: vhrathag pók. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus fekete csizmája (#17322) 1 a gepárd szarvas sisakja (#15478) 1 a gladiátor díszes köntöse (#6103)
1 a gladiátor zangrozi csizmája (#6073) 1 a harcmûvész szöges öve (#13768) 1 a hatalom vaspajzsa (#6913)
1 a jég szöges öve (#22768) 1 a káosz elemi fejpántja (#22269) 1 a káosz teremtõjének láncinge (#31644)
1 a kígyó fekete csizmája (#19122) 1 a lich zangrozi csizmája (#11923) 1 a majom díszes sisakja (#14129)
1 a majom ezüst láncinge (#14083) 1 a mentát zangrozi csizmája (#12823) 1 a méreg vaspajzsa (#24013)
1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a sólyom vaspajzsa (#29413) 1 a sün szarvas sisakja (#24928)
1 a szalamandra bronz mellvértje (#25797) 1 a teknõs lovagi pajzsa (#25365) 1 a természet szöges öve (#16918)
1 a titán szürke maszkja (#5593) 1 az egészség arany fejpántja (#2909) 1 az elektromosság bíbor pikkelyvértje (#27118)
1 az enyészet csillogó fejpántja (#23158) * 1 az Univerzum karvédõje (#760) 1 bohókás szandál (#406)
* 1 csapdamester (#196) * 52 ében láncing (#134) * 1 Fagylovag köpenye (#557)
* 1 Förtelmes maszk (#326) 1 hõsi babérkoszorú (#351) 1 káoszkígyó vért (#271)
1 krakoch csizma (#312) * 1 méregvándor vállvédõ (#410) 1 orgling korona (#450)
6 õspók köpeny (#332) * 1 patkánybõr csizma (#607) * 2 platina villámöv (#187)
1 szent templomi maszk (#232) * 3 xenóbõr pajzs (#614)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna alabástrom érme (#441) * 1 a Becsület gyûrûje (#506) 1 a bérmágus ónix karkötõje (#17443)
1 a fõfelügyelõ érme (#609) 1 a gepárd aranyozott nyaklánca (#15583) * 1 a hõsiesség gyûrûje (#459)
* 1 a királynõ karkötõje (#496) 1 a küzdelem bronz amulettje (#20548) 1 a mágia ónixgyûrûje (#3478)
1 a mágus arany nyaklánca (#10184) 1 a méreg ezüst nyaklánca (#24132) 1 a merénylõ ónixgyûrûje (#11128)
1 a mutáció gyémántja (#162) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a Pusztítás Gyûrûje (#429)
1 a regenerálódás jádegyûrûje (#24629) 1 a regenerálódás malachitamulettje (#24602) 1 a sav arany nyaklánca (#26834)
1 a szakács üstje (#192) 1 a szalamandra obszidián amulettje (#25954) 1 a teknõs fényes szimbóluma (#25514)
1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 1 a tökéletesség jáde karkötõje (#21944) * 1 adamantit karkötõ (#377)
30993 arany (#1) * 1 arany orgling fétis (#296) 1 az áttörés rubingyûrûje (#378)
1 az elefánt jáde karkötõje (#16544) 1 az elektromosság aranyozott nyaklánca (#27283) 1 az elektromosság malachit fülbevalója (#27359)
1 az elfek keresztszimbóluma (#10663) 1 az ellenállás koponyaszimbóluma (#28665) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
1 Banyapók gyûrûje (#601) * 1 Batiz gyûrûje (#629) 1 bronz helyt. emlékérem (#313)
1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254) 1 cseppkõ gyûrû (#234)
1865 drágakõ (#2) * 1 Dubié amulettje (#454) * 1 elementáris karkötõ (#348)
4 ezüst xenó embléma (#505) 1 Fénygyûrû (#301) 1 galetki érdemérem (#276)
1 gyémántamulett (#399) 10622 hamis arany (#809) 3 karmazsin tûzgyûrû (#338)
* 2 kvatáns fókusz (#611) 1 Lady A. talizmánja (#597) 1 Laillia talizmánja (#319)
1 Leah márványgyûrûje (#39926) * 1 manapoid fülbevaló (#294) 1 márványamulett (#1199)
* 1 nilbongi kitûzõ (#311) 2 ónix karkötõ (#1243) 1 opilíchium gyûrû (#298)
* 9 orgling fétis (#269) * 1 Örökkévalóság Holdköve (#892) 1 õrsárkány amulett (#446)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 quwarg amulett (#275) * 1 Reménysugár (#545)
3 roxati üvegszem (#580) 1 sárkányamulett (#292) 1 smaragd életkõ (#306)
* 1 topáz melltû (#423) 1 Ugnothroa talizmánja (#602) 11 uthanax talizmán (#335)
* 1 xenóbõr karkötõ (#497) 1 xenomorf bõrgyûrû (#613) * 1 xenomorf csuklópánt (#498)

Felszerelés
1 acélkulcs (#442) 1 áldott oprasszum fókusz (#352) 2 arany tóken (#764)
113 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 Bölcsek köve (#777)
1 elsõsegély csomag (#619) 1 fekete csuha (#586) 3 fekete dukát (#218)
1 Fortuna kiskorsója (#521) 2 gyémánt tókenszilánk (#767) 1 hebrencs csapda (#582)
4 idõkristály (#219) 1 javítókalapács (#401) 102 kötél (#128)
17 Krónika (#783) 1 Kronosz kristálya (#703) 1 Krugrog mama terítõje (#517)
1 lant (#166) 6 legendás tóken (#606) 1 lelakatolt ládikó (#310)
4 mágikus apparátus (#414) 30 mágustóken (#672) 1 nekrofun medál (#513)
3 nyálkafókusz (#419) 1 orvosságos zacskó (#590) 1 õskõ (#8)
3 petrilíbium üvegcse (#492) 1 platina kaszinóbérlet (#762) 1 platina relikformázó (#735)
1 relikviaszilánk (#604) 1 rúvel fókusz (#350) 2 savval teli üvegcse (#493)
1 vadász érdemrend (#375) 5 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a gyorsaság árnyéktõre (#4005) 1 a gyorsaság rövid tõre (#4002) 2 a gyorsaság vívótõre (#4003)
1 a káosz teremtõjének nyílpuskája (#31899) 1 a mágia fogazott kardja (#3568) 1 a mágia vívótõre (#3553)
1 a sün lovagi kardja (#25169) 1 a teknõs vívótõre (#25603) 1 az elektromosság vívótõre (#27403)
* 1 az Õsök Szent Kardja (#380) 1 Enyészmester (#217) 2 katonai rombolóíj (#420)
4 kerek kõ (#11) 1 kõbalta (#18) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 kõrisfa íj (#1273) 3 legendás tõr (#413) 1 Lhoal'zetan nyílpuskája (#608)
1 rozsdás kard (#131) 1 rubin mágusbot (#261) * 3 szilmill tõr (#314)
1 vámpírtõr (#584) * 1 Yarmbaur koponyája (#264) * 1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
1 a szívósság itala (#115) 1 arany gyógyital (#101) 1 arany manaital (#102)
2 bajnokok itala (#62) 12 bosszantás itala (#81) 6 csapdaészlelés itala (#65)
44 csótányláb (#25) 2 ehorapin (#44) 21 elfu moha (#33)
18 elonotichlan (#31) 1 energiaital (#82) 20 féregtüske (#42)
6 gránitbõr itala (#110) 26 gyilkos boróka (#27) 16 hatalom bíbor itala (#77)
39 hónakkupók (#30) 91 hõsiesség itala (#52) 20 immunitás itala (#71)
1 kék manaital (#75) 6 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64)
27 liánvirág (#24) 5 lila manaital (#83) 11 mágiaellenállás (#76)
36 mátekel gomba (#21) 34 mézfû (#29) 35 mitulen fû (#20)
27 muskil (#37) 5 narancs gyógyital (#80) 7 nekrofun bimbó (#43)
171 olaj (#415) 15 õsmágus szájvize (#69) 16 parafû (#41)
1 pontosság itala (#72) 39 ragálygomba (#26) 36 rémcserje (#34)
2 sárga gyógyital (#61) 42 sárkányvirág (#32) 1 Selenia haja (#612)
43 sötét mák (#23) 27 szemani gomba (#36) 33 tejfonál (#28)
17 tokin kaktusz (#40) 326 üvegcse (#14) 3 vadászok itala (#92)
39 velparaj (#35) 13 waarkin (#38) 30 winropu moha (#22)
21 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
6 barna manakõ (#149) 9 bronz korong (#297) 28 csámcsogó fog (#443)
13 csöpögõ csáp (#334) 1 duzzadt xenópete (#479) 1 ekinda haj (#147)
18 elementális kõzet (#427) 5 fókuszrubin (#337) 27 gólemagyag (#330)
6 gootarg tüske (#494) 3 kõtroll szem (#274) 38 kristályfatty por (#403)
1 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146) 309 õsi relikvia (#17)
25 õspók pete (#331) 22 pirgamit (#152) 6 pöfeteg fül (#432)
2 smaragd esszencia (#229) 1 szellem ektoplazma (#426) 8 szirénhaj (#293)
2 szkritter kitinpáncél (#467) 16 szójer csáprágó (#231) 6 szuvas cápafog (#416)
6 tõzeg (#468) 12 xorex fûszer (#329) 1 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az elefánt nyaklánca #16480 (1), a villám halotti maszkja #23591 (1), az elektromosság csepp fülbevalója #27356 (1), a tolvaj csonttõre #9401 (5), a regenerálódás csonttõre #24701 (1), a tökéletesség malachit karkötõje #21941 (7), a regenerálódás fülbevalója #24655 (1), a torony sárgaréz nyaklánca #18281 (5), a mágia hosszú íja #3522 (6), a mágia barbár lándzsája #3581 (3), a mágia szöges pajzsa #3314 (13).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 10 drágakõ (#2), 35 hamis arany (#809), 2 csöpögõ csáp (#334), 1 hebrencs csapda (#582), 1 sárkányvirág (#32), 1 vámpírtõr (#584), 2 kerek kõ (#11), 1 ónix karkötõ (#1243), 1 savval teli üvegcse (#493), 1 rozsdás kard (#131), 1 kõbalta (#18), 1 a természet szöges öve (#16918), 1 a merénylõ ónixgyûrûje (#11128), 1 szkritter kitinpáncél (#467), 1 a méreg ezüst nyaklánca (#24132), 1 kincskeresés itala (#64), 1 nordkristály (#146).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1007 arany (#1), 1 petrilíbium üvegcse (#492), 1 preparált állkapocs (#581), 1 tüskés tõr (#583), 1 xenópete (#278).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GÁZLEHELET ITALA (57. TÁRGY)
A gázlehelet itala egy zöld színû folyadék, és mint bizonyára kitaláltad, a mérgezõ gáz leheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban. Megjegyzés: állítólag létezik egy olyan növény, amelyet, ha a lehelet italok bármelyikének kikeverésekor felhasználsz, akkor permanens hatású italt kaphatsz!



HEBRENCS CSAPDA (582. TÁRGY)
Micsoda ravasz fickók a régi felszíniek! Úgy tûnik, híján voltak az acélnak és más, nemesebb anyagoknak, így hát abból gazdálkodtak, ami megadatott nekik: jelen esetben egy füves pusztákon élõ dögevõ, a kaffogó hebrencs iszonyatos fogakkal teletûzdelt állkapcsából készítettek remek csapdát. A fogazatot összedrótozták, valami igen erõs béllel kifeszítették, így aki ebbe belelép... nos, az visszasírja a felszínt járt cápák minden nemzedékét! A csapdát a CS parancs (felhasznált tárgy) paraméterében adhatod meg, ilyenkor nem használódik el. A csapda rejtettsége 6-tal nagyobb lesz, 30+lakószintx3-mal többet sebzõdik a betévedõ agresszor vagy tolvaj. Ha mindez nem lenne elég: van, aki azt állítja, hogy a behatoló a sérülésnek köszönhetõen akár még el is veszítheti láb végtagját. Ha ez igaz, akkor az ilyen sérülést csak a templomban tudják meggyógyítani...



VÁMPÍRTÕR (584. TÁRGY)
Ez a tõr a felszíni idõkbõl való, hatalmas nekromanta mágusok készítették, képes volt szinte bárkit vagy bármit megölni. Sokszor úgy is, hogy meg sem sebezte ellenfelét, csak elszívta annak életerejét. A tõr mágiájának táplálásához a használója vérét szívta, ezért vannak a hegyes fogak a markolatba építve. A remete szerint az ilyen fegyvereket csak mágusok használhatták, és még így is elõfordulhatott, hogy használójuk ellen fordultak, végezve vele.
Ha a vámpírtõrt a végtagodba veszed, minden végtagodon, amelyen vámpirizáció szakértelem van, a vámpirizáció megnõ 15-tel. A tüskék által okozott fájdalom miatt viszont a méreted 5-tel csökken. A vámpírtõr, ellentétben a legtöbb felszíni varázstárggyal, átadható.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.