Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mérgező karmok
Küldd el képeslapként!
Jéglehelet, tüskés bőr, regeneráció, stb... A galetkik mutálódási formáinak száma végtelennek mondható. Az egykor még alakváltóként jegyzett faj tagjai közt egyre nagyobb számban találhatunk olyanokat, akik méregtől csöpögő karmokkal születnek. De ér-e mindez bármit is az Ellenség elleni harcban?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 16:36:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3579-10

Karakterszám: 3579 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 10 Játékhét: 30
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 136
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. feb. 17. 8h:56'
A következõ fordulód táplálható: 2004. feb. 20.

E-mail!

DRENADAR KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Koomzsorg Atiz, egy közepes testalkatú, hosszú hajú, kék bõrû, okos ragadozó nõ. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Tárgyai: szimbólum, malachitgyûrû, bõrpáncél, díszes fejpánt, a káosz szolgájának karkötõje, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje, fekete csizma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "De egy ronda egy baromnak születtél!" Így válaszolsz: "Te címeres ökör!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Bár nem ólban születtél, mégis nagy barom vagy!" Nem késel a válasszal: "Ez a legjobb, amit ki tudtál találni a parányi agyadban?" Koomzsorg Atiz csak annyit nyög ki: "Te... !" Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+5% lélekenergia.)
** 6. NAP ** Meglátogat egy galetki: McKés Elek, egy õsz hajú, sápadt, barátságos férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre McKés Eleket, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az orgling szolga. [ld. enc.]
** 28. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Zeratul, a kegyetlen, egy sárgán ízzó szemû, szíjakkal teli bõr ruhát viselõ, ében bõrû, ében hajú férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bõrpáncél, díszes fejék, bronzmedál, az angyalok utazóköpenye. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Ázzon be a barlangod!" Így válaszolsz: "Te csipkéslelkû páva!" Így szól hozzád: "Harapj a saját farkadba, te szerencsétlen!" Ezt kiáltod vissza: "Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!" Ezt mondja neked: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." Rögtön visszavágsz: "Ahányszor kinyitod azt az otromba szádat, mindenki fuldoklani kezd a szagtól!" Zeratul, a kegyetlen csak annyit nyög ki: "Te... !" Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Zeratul, a kegyetlen dühös pillantást vet rád. (+5% lélekenergia.)
** 32. NAP ** Bezörget hozzád Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, kék köpeny, pókcsatos öv, a yeti sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, az angyalok csepp fülbevalója, fekete csizma, ezüstmedál, a kobra ezüst nyaklánca, a káosz förtelmes fejpántja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" Ezt kiáltod vissza: "A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" Ezt mondja neked: "Olyan csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod." Így válaszolsz: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan csúf vagy, hogy még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Lehajtott fejjel elismered, Avvocato Terrasini volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 41. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 24 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 43. NAP ** Bezörget hozzád Árnyékjáró Sloan, egy vigyorgó, gyíkbõrû, szárnyakkal, kampós farokkal, hatalmas fogakkal bíró férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. Tárgyai: díszes fejék, bõrpáncél, az elektromosság csepp fülbevalója, bronzmedál, sárga öv, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Hogy a ménkû csapna beléd!" Ezt kiáltod vissza: "Úgy áll a szemed, mint a döglött polipfejé." Így szól hozzád: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Így válaszolsz: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" Így szól hozzád: "A következõ héten a legnagyobb vadászzsákmányod egy pár éhezõ csótány legyen." Így válaszolsz: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint téged." Árnyékjáró Sloan szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+5% lélekenergia.)
** 53. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 21 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 67. NAP ** Látogatót kapsz, aki Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, pókcsatos öv, a yeti sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, az angyalok csepp fülbevalója, fekete csizma, ezüstmedál, a kobra ezüst nyaklánca, a káosz förtelmes fejpántja, a füvész köpenye. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Hogy az albínó pók csípne meg!" Rögtön visszavágsz: "Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón." Így szól hozzád: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt karalábéval?" Rögtön visszavágsz: "Csak ilyen nyavalyás siránkozásra telik tõled?" Így szól hozzád: "A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ béka!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Lehajtott fejjel elismered, Avvocato Terrasini volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 141. NAP ** Bezörget hozzád Fényszív, egy gyönyörû, tüskés, szárnyas, aranysárkány nõ. A következõket látod nála: Xantin bõröve, az egyensúly gyûrûje, bronz mellvért, bronzmedál, zöld köntös, a tûz maszkja, a káosz õrült pajzsa, az Örökkévalóság Rubinja, a légzés vándorcsizmája. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Nem késel a válasszal: "Hogy az orglingok vinnének el!" Ezt mondja neked: "Háljon veled minden kerti törpék öreganyja!" Rögtön visszavágsz: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Így válaszolsz: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint téged." Fényszív szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+5% lélekenergia.)
** 214. NAP ** Látogatót kapsz, aki Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Viselt tárgyai: a légzés csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, kemény bõrpáncél, bronzmedál, az energia malachit karkötõje, suhanó csizma, a törpék halotti maszkja, a gólem nyaklánca, átlátszó köntös. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" Így válaszolsz: "Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Így szól hozzád: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Ezt kiáltod vissza: "Bár nem ólban születtél, mégis nagy barom vagy!" A következõt mondja neked: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.

Egyszercsak egy sötét árny nyomul a barlangodba. Ellenfeled egy orgling kutya (#42). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az orgling kutya feléd mozog. Megindulsz az orgling kutya felé. Már ott is vagy! Az orgling kutya rád támad. Odacsap neked bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-6 ép.) Támadod az orgling kutyát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az orgling kutya téged támad. Lesújt rád bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-7 ép.) Megtámadod az orgling kutyát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (15 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod az orgling kutyát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (17 ép-t sebeztél). Az orgling kutya holtan terül el.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+54%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Undorodva takarítasz ki.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 19498.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1435.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*feb. 21.* Sünkutya a "Rettentõ" gyõzelmet aratott Beowulf felett. *már. 5.* Sylamor Si Sikvat csatában legyõzte Szivatót. *ápr. 5.* Avvocato Terrasini és Tintilla, a Derûs megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *máj. 6.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy vámpírdenevér. *máj. 27.* Thor a Káosz Papját legyõzte harcban egy káoszmágus. *jún. 4.* Maró Savarin csatában legyõzte Xpomoh-t. *jún. 21.* Alkony testvére, Hajnal és Jelena megküzdöttek egymással, és Alkony testvére, Hajnal gyõzött. *jún. 26.* Malior az Éjben Kacagó csatában legyõzte Loptalakot. *júl. 12.* Anastasia teljesítette a 8. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 16.* Thor a Káosz Papja gyõzelmet aratott Magitor Pater felett.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jan. 23.* Garabonciás pszionikus párviadalban legyõzte Nyafogó Nefelejcset. *feb. 25.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy Yarmaitor. *máj. 29.* Lord Khalel rangja a Bárdok Klánjában "az élet ismerõje" lett. *aug. 29.* Csendes Don és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *szept. 11.* Lord Khalel szolgálatába állt egy quwarg harcos. *dec. 2.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte Prosatanost. *feb. 14.* Köpködõ Méregzsák és Phom Chemoppo pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *már. 12.* Gaddart kis híján megölte egy Takaidia. *már. 18.* Mélységben Szuttyogó pszionikus párviadalban legyõzte Saltarellot. *ápr. 11.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Nyafogó Nefelejcset.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

fc 2091 Felnõtté válás Ceremóniája
2091: nincs ilyen kalandozó ezen a szinten.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Észreveszel 1 csótánylábat. Szakértõ módon leszeded. [ld. enc.] Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Barlangos Tarodox, egy nagy termetû, szakadt ruházatú harcos galetki férfi. Végignézed a felszerelését: láncing, szimbólum, sisak, fülbevaló, az egyensúly gyûrûje. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Barlangos Tarodox által meséltekbõl, megtudod, mi az a szárnyas bolhedor. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 gyilkos borókát. [ld. enc.] Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Ördögûzõ, egy ballonkabátba öltözött pszihopata nõ. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve, a tûz utazóköpenye. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a púpos molad. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Ogre a renegát harcos, egy hosszú, vöröses hajzatú, izzó tekintetû, szúrós szemû mezitlábas férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. A következõket látod nála: bõrpáncél, bronzmedál, a nyomkeresés fejpántja, görbekard, az angyalok karikaszimbóluma, zöld köntös, az energia malachit karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve, vándorcsizma. Elsõ mondatod: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Õ rögvest kontrázik: "Buta vagy, mint a tök!" A következõvel folytatod: "Harapj a saját farkadba, te szerencsétlen!" Dühösen kiabálja vissza: "Bár nem ólban születtél, mégis nagy barom vagy!" Jól odamondasz neki: "Olyan csúf vagy, hogy még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled." Ogre a renegát harcos semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Unicorn-Dragon, egy 210 magas, szárnyas õshüllõ férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. A következõket látod nála: a szellemek köntöse, az Örökkévalóság Rubinja, díszes fejpánt, bronzmedál. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Unicorn-Dragon által meséltekbõl, megtudod, mi az a förtelemféreg. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Gwan Dai,a Hét Pokol Ura, egy a letépett kezedet a torkodon lenyomó, kíméletet nem ismerõ férfi. Viselt tárgyai: fülbevaló, vándorcsizma, fejpánt, köntös. Elsõ mondatod: "Hogy az ablakra aggatnának szellõztetni!" Jól odamondtál neki! Gwan Dai,a Hét Pokol Ura csak hápog. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

bb 1 4 5 7 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, molad púp (#16) 18 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, elektronit (#141) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár háj (#165) 27 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a yeti márványgyûrûje (#26426) 182 ap, az angyalok mellvértje (#28045) 138 ap, az ellenállás kerek pajzsa (#28511) 201 ap.

[be 4:] Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Megszólít az akadémia egyik szakállas mestere.
- A nevem Iletki mester. Ifjú galetki, volna-e kedved egy érdekes, ámde nem veszélytelen küldetés végrehajtásához? - kíváncsian bólinatsz. - Rendben van - mondja a mester. - Kérlek, gyere velem. Az akadémia labirintusában vezet, ide-oda fordulva a különbözõ folyosókon, végül elértek egy parányi szobához, amely tele van õsi könyvekkel, tekercsekkel. Az asztal közepén gyertya ég - ritka luxus, de a könyvek tanulmányozásához elengedhetetlen a fény. Amikor szemed hozzászokott a világossághoz, leülsz a mester által kínált helyre. A mester beszélni kezd.
- Nyilván tudod, hogy hosszú-hosszú idõvel ezelõtt nem a föld alatt éltünk, mint a torzszülöttek, hanem kint, a felszínen, a szabad levegõn. Nyilván azt is tudod, hogy fajunk vezetõi a visszatérést fontolgatják, de a nagyhatalmú Ellenség még mindig riasztó árnyként kísért mindenkit, aki felszíni expedíciót szervez. Márpedig a feladat, amit rádbízok, épp a felszínre vezetne. - a Mester egy kis szünetet tart, épp annyit, hogy megdöbbenésedbõl magadhoz térj. - No persze épphogycsak ki kéne menned a felszínre, és egy komplex varázslatot helyeznénk rád, amely elrejtene mindenféle észlelés elõl.
- És mi lenne a feladatom? - kérdezed kiszáradt torokkal. A mester megnyugodva dõl hátra.
- Látom, nincs benned híja a bátorságnak. A feladat nagyon egyszerû: egy különleges növényfajtából kellene mintát hoznod, amelyet nekrofunnak hívnak. Ez a növény döbbenetes mágikus képességekkel rendelkezik. Nemrégiben egyik felfedezõnk talált egy tövet a felszínen. A föld alatt már régóta kísérletezünk a nekrofun termesztésével, de csökevényes bimbók létrehozásán kívül nem jártunk sikerrel. Meg kell tudnunk, hogy miben tud többet egy vadon élõ, felszíni növény! Persze - folytatja sietve, arckifejezésedet látva - busásan megjutalmazunk. Egy mágikus karkötõt kapnál ajándékba. Ezzel elõvesz egy, a gyertya fényénél a szivárvány színeiben pompázó ezüst karkötõt. - Vállalod? - Felülkerekedik benned a kalandvágy, és bólintasz. - Remek! - dörzsöli össze kezét a mester. - Szólj, ha készen állsz! - a hallottakon rágódsz, míg a mester kikísér. (11. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)

[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 10 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály egy voharai szellem (#121). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió máris elõtted terem! Megindulsz az óriás skorpió felé. Már ott is vagy! Az óriás skorpió rád támad. Lesújt rád farkával. (2 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr ollóival. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod az óriás skorpiót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió rád támad. Meglóbálva zúz farkával. (2 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít ollóival. (5 ép-t sebzõdtél). Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az óriás skorpió téged támad. Odacsap neked farkával. (2 ép-t sebzõdtél). Rád vág ollóival. (7 ép-t sebzõdtél). Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (12 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Az óriás skorpió rád veti magát. Lecsap rád farkával. (3 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád ollóival. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod az óriás skorpiót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (12 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+63%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ. Piknik idõ! Tempósan étkezel. (+34% jóllakottság.) Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 40 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+32 életpont.)

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Morgó Emhil egy nagydarab, tüskés bõrû, egyszemû, csápokat lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Milyen szerencse, hogy meglátogattál! - mondja. - Omher Nabi, szintünk egy tekintélyes galetkije nemrégiben építtetett egy érdekes akadálypályát, "A Halál Folyosóját". Azt állítja, hogy egyetlen galetki sem képes a folyosón végigmenni. Örülnék, ha bizonyítani tudnád neki ennek ellenkezõjét! A gyõztesnek különleges kincset ajánlott fel. Ha megpróbálod, keresd fel az északi Nopet barlangot! (8. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)

[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 10 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint.
[54 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Lesétálsz a kereskedõhöz. A fogatlan, ragyás bõrû boltos hozzád somfordál:
- Kedves barátom, ahányszor találkozunk, mindig látom, hogy neked milyen becsületes ábrázatod van. Azt hiszem, rád aztán minden barátod igazán számíthat, te nem hagysz senkit bajban, mindenkin segítesz! - furcsán nézel a boltosra, de végül is van valami igazság abban, amit mond. Õ folytatja: - Tudod, borzalmas dolog történt nemrégiben. A felsõ szintrõl adószedõk érkeztek, és azt mondták, ha nem fizetek 300 arany adót, a boltomat lerombolják, engem pedig megölnek. Mondd, most mit tegyek? - mielõtt válaszolhatnál, zokogva a válladra borul. - Nekem végem, hüp, hüp... Ha nem segítesz! Száz aranyra lenne szükségem, hogy kilábaljak a bajból... - reménykedõ arccal néz rád. - Ugye, megmentesz? - töprengõ arccal hessegeted el magadtól a boltost. Ha kölcsön akarsz adni a boltosnak 100 aranyat, vállald el a kalandot. (5. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

k 21 kaland elvállalása
Hazamész a boltból. (21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem volt ellenedre, örömmel segítesz a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy rövid fejtágítót tartanak, és már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat roppant bizonytalan, nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Kapaszkodás közben egy-egy pillantást vetsz a már felújított részekre, de nem hagyod, hogy teljesen elvonják a figyelmed. Megérkezel az állvány tetejére. Megfordulsz a csarnok közepe felé. Hamar megtalálod azt a plafonból kiálló karikát, ahova azt a kampós kötelet kell rögzítened, amit lent kaptál. Csak azt felejtették el közölni, hogy ez vagy 15 lábnyira van az állványtól. Más megoldás nincs, megpróbálod a kampót beledobni a karikába.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikertelen] Az elsõ dobás túl rövidre sikerül. A második is. A harmadik eltalálja a karika szélét, de lepattan a kampó... A tizenhetedik dobás ismét rövid. Lent már gurulnak a nevetéstõl a kõmûvessegédek. Hirtelen eleged lesz az egészbõl, lemászol, és duzzogva hazamész.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Waten el Baff, egy csillogó, fekete bõrû, gunyorosan mosolygó önjelölt poéta férfi. A következõket látod nála: zöld köntös, fekete nadrág, fekete csizma, sisak, fülbevaló, bronzmedál, csontamulett, szivárvány karkötõ. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Nõjön be az orrod lika!" Nem késik a válasszal: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" A következõvel folytatod: "Kívánom, hogy te legyél a szint legpechesebb galetkije!" Nem késik a válasszal: "Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl is félsz." Jól odamondasz neki: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Azonnal visszavág: "Egy protolisk lárvánál magasabb intelligenciát lehet kimutatni, mint nálad, de tökkelütött." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Lehajtott fejjel elismered, Waten el Baff volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Prizmat, egy szivárványszínben tündöklõ, kristálytestû férfi. Tárgyai: kristályamulett, köntös, díszes fejék, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a Tél ezüstlánca. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az elemi rin. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Észreveszel 2 mátekel gombát. Szakértõ módon leszeded. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Acélidegzetesszencia, egy kreol bõrû, tüskéshajú galetki vagyok. Izmaimtól minden torzszülött fél férfi. A Tisztogatók klánjának torzszülött ivadék rangú tagja. A következõket látod nála: a nyomkeresés fejpántja, a méreg vándorcsizmája, az egyensúly gyûrûje, köpeny, díszes pikkelyvért, bronzmedál, khaldoran öv. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Acélidegzetesszencia által meséltekbõl, megtudod, mi az a fehér amõba. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +40 hírnevet kaptál. A kör során összesen 93 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 23 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 183 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Drenadar, egy vidám, jó megjelenésû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 10. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.25
[2] IQ: 4 / 1.40
[3] ügyesség: 3 / 0.15
[4] egészség: 4 / 1.95
[5] mágia: 3 / 0.25
[6] gyorsaság: 4 / 0.49
[9] Méret/ép: 52 / 51
Min. méret: 35
Barlangméret: 52
PONTJAID
Varázspont: 25 / 25
Képességpont: 28 / 50%
Hõsi pont: 3 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 2%
Galetki erõ: 101 / 87
Hírnév : 150
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 1 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 50 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 42 (2)
Leölt torzszülött: 49 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 10 / 3.76 [17] vastag bõr: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 1 / 0.25 [57] gyógynövények: 3 / 0.60 [64] átokszórás: 7 (9) / 3.15
[66] lopakodás: 2 / 0.20        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 1 / 0.96     görbekard


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90; VI erõ:200% ép:30%; PV 4 5 8;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület), #8 (7. épület), #11 (4. épület), #21 (9. épület).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 díszes fejék (#135) 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz csepp fülbevalója (#29156) 196 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 görbekard (#1316) 1 gyalogos lándzsa (#1332)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27)
4 mátekel gomba (#21) 1 mitulen fû (#20) 1 sötét mák (#23)
5 üvegcse (#14)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 1 nordkristály (#146)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ORGLING KUTYA (42. LÉNY)
Az orgling faj annyira alávaló és nyomorúságos, hogy némelyik tagja elállatiosodott. Ezeket a négylábon járó, csupasz, csak néhány óriási szõrszállal éktelenkedõ testû büdös teremtményeket még a többi orgling is kiközösíti, és az alsóbb szintekre számûzi. Bár néhány bizarr gondolkodású lord szerint az orgling kutya púpja szerencsét hoz, de a vélemények megoszlanak arról, hogy a púpot meg kell érinteni, meg kell enni, vagy kikészítve a barlangban kiállítani. Mindenesetre, az orgling kutyák elfogyasztása csak a legelszántabb micinisták fejében fordul meg.



ORGLING SZOLGA (23. LÉNY)
Orglingok mindig is voltak és mindig is lesznek, méghozzá megszámlálhatatlan mennyiségben. Az orgling három lábú, két mancsú, meglehetõsen buta teremtmény, idétlenül nagy, bamba fejjel. Rengeteg helyen leölése helyett rabszolgaként tartják a legalantasabb munkákra. Persze ez nem mindig kifizetõdõ, hiszen amilyen buta, olyan alattomos az orgling, állandóan azon töri a fejét, hogyan árthatna a gazdájának, de rettenetesen gyáva is, ezért általában sosem meri megtenni, amit elhatároz. Az orglingok irtása kötelessége minden galetkinek, hogy megakadályozzák a túlszaporodásukat, még akkor is, ha nem micinisták. Sajnos, már olyan mennyiségben vetették be ellenük a legrombolóbb hatásúnak tartott savat és mérges gázt, hogy bizonyos fokú immúnitást szereztek ezekre.



CSÓTÁNYLÁB (25. TÁRGY)
Hát, igen ocsmány név egy virágnak, de valljuk be, illik rá. Förtelmesen csúnya, és visszataszítóan büdös: nyilvánvalóan az évszázados evolúció alakította ki ezeket az életben maradáshoz elengedhetetlenül szükséges jellemzõket. Vannak, akik még így is vadásznak az oly ritka csótánylábra: a boszorkánymesterek. [Szükséges varázsital fõzés szint: 2.]



SZÁRNYAS BOLHEDOR (25. LÉNY)
A szárnyas bolhedor minden valószínûség szerint az egykori, letûnt világban élõ óriási repülõ lények leszármazottja. A szárnyas bolhedor persze nemhogy repülni nem tud, csenevész, vézna, kifehéredett testét épphogy elbírja a két pikkelyes-karmos lába. Általában könnyû préda a vadászó galetkik számára, különösen a tejivóknak és a micinistáknak. Elektromosságra való különleges immúnitása feltehetõen õseitõl származik, akik még a csapkodó villámokkal kísért viharokat is túlélték.



GYILKOS BORÓKA (27. TÁRGY)
Senki sem tudja, hogy ez a növény hogyan volt képes a föld alatt megélni, de az biztos, hogy nagyon satnya, szerencsétlen kis növény, és mellesleg a bogyója erõsen mérgezõ. Ritkaságát növeli, hogy az alkímisták nagyon keresik. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]



PÚPOS MOLAD (26. LÉNY)
A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény, amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni sem kell, a púpos molad ehetetlen.



FÖRTELEMFÉREG (27. LÉNY)
A förtelemféreg egyike a mélység legvisszataszítóbb és leggusztustalanabb teremtményeinek. Ezzel csak a zöldvérûek és a puhatestûek véleménye ellentétes, õk állítólag finom levest fõznek belõle. A förtelemféreg kegyetlen bûzaurát gerjeszt maga körül, és ha még ez nem lenne elég, halálakor teste felrobban, beszennyezve környezetét. A förtelemféreggel csak akkor harcolj, ha nagyon muszáj.



ELEMI RIN (28. LÉNY)
Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény, ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.



FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY)
A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt jelenthet a piromádok és a puhányok számára.



EXTRA FORDULÓK
Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel, azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban, félévenként legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos vagy, NEM KELL elolvasnod! Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az, hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000. jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak, a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.