Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kalmárok itala
Küldd el képeslapként!
Aki a szint boltosával előnyös üzletet akar kötni, annak igencsak fel kell kötnie a felkötnivalóját! A legtöbben persze inkább mágikus segítséghez folyamodnak, és megisznak egy adagot ebből a csodás varázsitalból...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 08:41:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3477-79

Karakterszám: 3477 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 79 Játékhét: 98
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 100
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. máj. 5. 9h:16'
A következõ fordulód táplálható: 2005. máj. 6.

E-mail!

FURIUS KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Bejön a barlangodba Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése: Éneklõ tunika, a Kõ Kardja, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom csatos öve, szivárvány karkötõ, az elfek csonttõre, a sólyom ezüst fülbevalója, a tolvaj malachitgyûrûje, a lich átlátszó köntöse, a ragadozó háromszögszimbóluma, a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály, a merénylõ nehéz nyílpuskája, a tudós csepp fülbevalója, a tolvaj csontmaszkja, a gyorsaság görbekardja, a tolvaj márványgyûrûje, a sólyom kerek pajzsa, a tudós malachit karkötõje, kék mutációs gyûrû, a merénylõ háromszögszimbóluma. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Belépés után üdvözöl: "Verjen meg a búbánat!" Rögtön visszavágsz: "Hogy szakadna be alattad a föld!" Ezt mondja neked: "Kérlek, ismételd meg, mert nem értettem jól a böfögésedtõl!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled lélekenergiát kap.

Kissé már éhezel, ezért csak 61 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25964.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*ápr. 29.* Larel Anorien egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *ápr. 29.* Hooded pszionikus küzdelemben diadalt aratott Shai-Hulud a férgek ura felett. *máj. 2.* Black Diamond és Larel Anorien megküzdöttek egymással, és Black Diamond gyõzött. *máj. 2.* Zoeras Kahn pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rhandavr felett. *máj. 3.* Larel Anorien felköltözött a következõ szintre. *máj. 3.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet. *máj. 3.* Halál Hozó pszionikus párviadalban legyõzte Jelenát. *máj. 3.* Jelena és Tintilla, a Derûs pszi párbajt vívtak. Jelena került ki gyõztesen. *máj. 5.* Black Diamond csatában legyõzte Tintilla, a Derûst. *máj. 5.* Frigg felköltözött a következõ szintre.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*ápr. 22.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus küzdelemben diadalt aratott Delien Vazoo felett. *ápr. 22.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *ápr. 22.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *ápr. 25.* Dark Melon gyõzelmet aratott Raistlin felett. *ápr. 26.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *ápr. 26.* Lord Khalelt kis híján megölte egy renegát szilmill. *ápr. 28.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Igree-Ynaldine-Moát. *ápr. 29.* Akadil Tel Kator és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *máj. 2.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *máj. 2.* Baltazárt kis híján megölte egy kifejlett xenomorph.
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

gy 99 felt. gyógyítás 99%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 99 százaléka alá zuhan.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+62 életpont.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek... Hirtelen zajra leszel figyelmes. Egy dühödt torzszülött tör be hozzád, úgy látszik, õ nem értékeli a mûvészetet. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Felemelve az egykezes nyílpuskát, a fekete özvegyet lövöd. (4 találattal 117 sebzést okoztál.) A fekete özvegy holtan terül el.
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+92%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy zöld manaital és 39 arany. Ideje enni! Tempósan étkezel. (+33% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (324. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben észreveszel egy elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a yeti görbekardja.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

v 146 12 8 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]

v 146 13 5 146. varázslat elmondása
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

v 146 13 2 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 114. Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

be 11 meglátogatod a 11. épületet
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Használd a B parancsot háromszor!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Micsoda bosszúság! A Mutánsok állandóan borsot törnek az orrunk alá. Ezúttal mindenhová szárazföldi uborkákat helyeztek, hogy azok bûzös kipárolgásukkal tönkretegyék az amúgy is sérülékeny õsi maradványokat! Azonnal kell cselekednünk - takaríts el legalább ötöt ezekbõl a gusztustalan lényekbõl!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

hp 2 26 15 80 100 harci program
A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
ep 2 25 26 építed a 2. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során a lõfegyver tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a 2. szövetségi barlang felhúzását. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel!
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

kno 65 14 65. képességre 14 képességpont
Elköltesz 14 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 15. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

m 15 10 3223 3232 1212 1215 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,10) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 15,11) Déli irányba mész. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy zombi herceg (#140) [aura: gyorsaság: 4.].

*** 1. KÖR *** Felemelve az egykezes nyílpuskát, a zombi herceget lövöd. (4 lövéstõl 75 ép-t sebzõdött.) A zombi herceg megidézi a zombi mestert.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a zombi mestert az egykezes nyílpuskával, és lõsz. (3 találattal 69 sebzést okoztál.) A zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan. A zombi herceg feléd mozog. A zombi herceg téged támad. Feléd üt jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. A zombi herceg regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megcélzod a zombi herceget az egykezes nyílpuskával, és lõsz. (4 lövéstõl 16 ép-t sebzõdött.) A zombi herceg rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-15% támadás). A zombi herceg holtan terül el.
[A csatában összesen 165 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+15 életpont.)
(M 16,11) A négy égtáj közül keletet választod. Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (kaptál 20 TVP-t.)
(M 17,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 16,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 17,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 17,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

m 18 4 3343 3434 3434 3235 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 18,4) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 18,5) Déli irányba folyatod utadat. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 18,6) A négy égtáj közül délt választod. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 17,6) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Ez az! Nézzük, mi a zsákmány: 37 arany, 6 drágakõ és egy halotti maszk.
(M 17,7) A következõ terem délre van, így arra mész. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy tycharonid (#153).

*** 1. KÖR *** Felemelve az egykezes nyílpuskát, a tycharonidot lövöd. Gránitbõr védi. (4 találattal 14 sebzést okoztál.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a tycharonid elvarázsol egy pengefalat.
*** 2. KÖR *** A tycharonidot célzod, amikor az egykezes nyílpuskával lõsz. (3 találattal 47 sebzést okoztál.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Magában motyogva, a tycharonid létrehoz egy szellemkalapácsot. A varázslat nem hatott rád.
*** 3. KÖR *** Megcélzod a tycharonidot az egykezes nyílpuskával, és lõsz. (3 lövéstõl 49 ép-t sebzõdött.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) A tycharonid halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+107%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy smaragd esszencia.
(M 17,8) Merre tovább? Délre! A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 16,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 16,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 17,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 16,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 18,8) A keletre menõ folyosót követed. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy gázelementál (#155).
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. Újra a 17,8-es mezõn vagy.
(M 17,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

m 18 4 8 114 1414 1414 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 18,4) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 18,3) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 8, 9, 37, 67, 153, 299... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 18,2) Tovább északra! Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mátekel gomba nõ! 5 darabot sikerül begyûjteni.
(M 17,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (megtudod, hogy ha küldetést akarsz a pszi iskolában kapni, akkor pszi energiádat kell növelned.)
(M 17,1) Északra mész. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (varázspontod maximális lett.)
(M 16,1) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér. Õ int: lássuk, hogy tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres] Láthatóan ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen nyilatkozik.
(M 16,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,1) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy orgling melák (#157). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Egykezes nyílpuskával meglövöd az orgling melákot. (4 találattal 116 sebzést okoztál.) Az orgling melák feléd rohan. Az orgling melák téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. (40 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-8 ép.)
*** 2. KÖR *** Megcélzod az orgling melákot az egykezes nyílpuskával, és lõsz. (4 lövéstõl 56 ép-t sebzõdött.) Az orgling melák halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+75%). Elrakod a zsákmányt, ami 25 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+48 életpont.)
(M 15,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[51 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

m 1212 1414 1414 3434 3434 3434 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 16,1) Tovább keletre! Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 16,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 17,1) A keletre menõ folyosót követed. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Kár, hogy már használtad ezt a kört.
(M 17,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 16,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 16,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,1) A négy égtáj közül nyugatot választod. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 15,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 15,2) Déli irányba folyatod utadat. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 14,2) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Gusztustalan feladatot kapsz: Romlott ételt kell enned! Fintorogva elkezded a szájadba tömni az ocsmányságokat.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 14,3) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. A galetki egy követ vág a plafonhoz, mire öklömnyi pókok és egyéb csúszómászók kezdenek potyogni. Minél többet kell elkapnod!
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 79 vadászat
Elhagyod a labirintust. [Méregféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megcélzod a mutilátor kölyköt az egykezes nyílpuskával, és lõsz. (4 lövéstõl 85 ép-t sebzõdött.) A mutilátor kölyök holtan terül el.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+88%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 41 arany.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

vd 79 vadászat
[Méregféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy tycharonid (#153).

*** 1. KÖR *** A tycharonidot célzod, amikor az egykezes nyílpuskával lõsz. Gránitbõr védi. (4 találattal 16 sebzést okoztál.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Néhány rövid kézmozdulat után a tycharonid létrehoz egy pengefal varázslatot.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a tycharonidot az egykezes nyílpuskával, és lõsz. (3 lövéstõl 49 ép-t sebzõdött.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Néhány rövid kézmozdulat után a tycharonid létrehoz egy szellemkalapács varázslatot. 65 ép-t sebzõdtél.
*** 3. KÖR *** A tycharonidot célzod, amikor az egykezes nyílpuskával lõsz. (4 találattal 63 sebzést okoztál.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) A tycharonid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 128 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+107%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy smaragd esszencia és 3 drágakõ.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+65 életpont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

vd 79 vadászat
[Méregféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150) [aura: regeneráció: 12.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Felemelve az egykezes nyílpuskát, a troll útonállót lövöd. (3 lövéstõl 57 ép-t sebzõdött.) Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elemi védelmet. A törpe útonálló máris elõtted terem! A troll útonálló odajön hozzád. A törpe útonálló rád támad. Fegyverével, egy törpe baltával keresi a gyenge pontodat. (20 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Lesújt rád bal karmával. (24 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr.) Szagától fuldoklasz. (-15 ép.) A troll útonálló regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Egykezes nyílpuskával meglövöd a troll útonállót. (4 találattal 26 sebzést okoztál.) A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy isteni harag! 16 ép-t sebzõdtél. A törpe útonálló rád veti magát. Törpe baltát forgatva támad. (18 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -1 tüskés bõr.) Gyorsan feléd lendít bal karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-13 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 143 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret).
[26 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Nocsak, mit találtál! 1 sárkányvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Odamész az egyik "galetkitanyához". Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Továbbmész.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Zoeras Kahn, egy a legsötétebb rémálmaidat megtestesítõ, sátáni külsejû férfi. [aura: 1-es szélpajzs.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, ében láncing, a siker ezüstveretes öve, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, zafír érdemrend, a kalmár nyaklánca, óriás fülbevaló, Örökkévalóság Gyémántja, a pók smaragdgyûrûje, a tudás zafírja, vörös karkötõ, szent templomi maszk, ozin fülkarika, arany porontyköpeny, cseppkõ gyûrû. Ez az! Sikeresen elcsórtál 2 drágakövet anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+6% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2005. jún. 6. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 11-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún. 13-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgákkal indulsz! [ld. enc.]
A kör során összesen 871 sebzést okoztál, és 271 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 232 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Furius, egy az õsök bélyegét az ereiben hordozó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 79. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (7) / 4.80
[2] IQ: 7 (9) / 5.85
[3] ügyesség: 4 (13) / 1.40
[4] egészség: 10 (16) / 3.03
[5] mágia: 6 (9) / 2.05
[6] gyorsaság: 24 (30) / 4.57
[9] Méret/ép: 107 (122) / 1
Min. méret: 73
Barlangméret: 114
PONTJAID
Varázspont: 114 / 114
Képességpont: 14 / 84%
Hõsi pont: 6 (10)
Tám.bónusz: 19%
Véd.bónusz: 55%
Galetki erõ: 388 / 228
Hírnév : 307
Jóllakottság: 89%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 67 (0)
Galetki gyõzelmek: 10 (0)
Torzsz. csaták: 327 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 265 (6)
Leölt torzszülött: 447 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 80 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (24)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +24% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt méregférget. [számláló: 1] 2.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül. 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 9 (12) / 6.21 [16] tüskés bõr: 5 / 0 [18] tûzimmunitás: 3 / 0
[21] elkt.immunitás: 3 (5) / 0.20 [25] bûz: 5 / 0 [26] lõfegyver: 24 (29) / 19.67

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.30 [46] csapdaészlelés: 8 / 0.82 [47] zárnyitás: 6 / 0.50
[48] mászás: 5 / 1.22 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 1.60
[51] transzformáció: 5 / 0.45 [52] auraészlelés: 3 / 2.51 [53] ékszerészet: 3 / 0.43
[54] kereskedelem: 5 / 1.42 [55] szívósság: 3 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 4 (8) / 3.90
[57] gyógynövények: 5 (9) / 2.32 [58] nyomkeresés: 6 / 1.58 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.10
[62] lopás: 8 / 1.08 [64] átokszórás: 6 / 3.45 [65] álcázás: 15 / 0.20
[66] lopakodás: 3 / 0.75 [67] régészet: 7 (8) / 3.61 [68] zene: 5 / 4.90
[69] tanulás: 5 / 1.75 [70] idézés: 3 / 0.05 [71] javítás: 5 / 0.05
[72] építés: 3 / 2.99        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 5 (6) / 0 [101] szakért.: 7 (8) / 2.40     a tûz fogazott kardja
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 1     a természet csonttõre
jobb mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 4 / 0.96     a sebesség csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.80 [42] csendvarázs: 4 / 0.06 [11] elektromos kéz: 3 / 0
[152] felejtés: 5 / 0.80 [15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 4 / 0.32
[146] kontakt.õseiddel: 3 / 1.40 [170] villámpajzs: 3 / 0.08    

MAKRÓID
1. Makró
gy 99 0 0 50 61
z 19 10
x 10
2. Makró
kf 10584 16017 19076 21388 29366 38411
kf 3957 15191 145 213 26004 211
kf 392 22468 100 1318 103
kf 13451 106 144

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #133. Prioritás: 100.
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #133. Prioritás: 99.


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:300% ép:1%; PV 6; PSZ 48 47 46 57 54 62; BA 4456 5025 15125 155; L 0 161 231 2 61 33; HE 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 10 szint: 5 sebzés: 6-14

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 2.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (1. épület), #12 (4. épület), #16 (9. épület), #18 (3. épület), #21 (7. épület), #52 (20. épület), #337 (71. forduló), #236 (71. forduló), #465 (71. forduló), #259 (72. forduló), #268 (73. forduló), #215 (73. forduló), #442 (73. forduló), #412 (74. forduló), #243 (74. forduló), #453 (75. forduló), #277 (77. forduló), #324 (79. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3477. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus vassisakja (#17276) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gyõzelem díszes fejpántja (#20906)
1 a harcos kerek pajzsa (#7811) * 1 a kígyó vassisakja (#19076) 1 a lich nagy pajzsa (#11862)
1 a mágia köntöse (#3400) 1 a mágus díszes pikkelyvértje (#10017) 1 a mentát zöld köntöse (#12851)
1 a regenerálódás köntöse (#24550) 1 a sas bõr mellvértje (#15896) 1 a sas sárga öve (#16017)
1 a sólyom könnyû pikkelyvértje (#29366) 1 a sólyom öve (#29515) * 1 a sólyom vas lemezpáncélja (#29351)
1 a sün könnyû pikkelyvértje (#24866) * 1 a túlélés díszes köpenye (#21388) 1 a túlélés öve (#21415)
1 az angyalok vassisakja (#28076) * 1 az elefánt vándorcsizmája (#16421) 1 az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116)
1 az energia pajzsa (#18610) 1 bíbor láncing (#1032) 1 halotti maszk (#1091)
1 khaldoran öv (#137) * 1 Sakál kerek pajzsa (#38411) 1 suhanó csizma (#195)
1 szent templomi maszk (#232) 1 Xantin bõröve (#169) * 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
1 a gyorsaság ezüst fülbevalója (#3957) 1 a hiszékenység gyûrûje (#251) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a kígyó márványgyûrûje (#19226) * 1 a sólyom díszes karkötõje (#29592) * 1 a szellemek malachit karkötõje (#15191)
* 1 a szívósság csontamulettje (#14697) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tudás zafírja (#150)
364 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az elektromosság karikaszimbóluma (#27311)
1 az ellenállás malachit karkötõje (#28691) 11 drágakõ (#2) 1 kristályamulett (#130)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 garling kristály (#209) 1 kötél (#128)
1 mandolin (#19) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a gyõzelem csonttõre (#21101) 1 a majom lándzsája (#14380) 1 a regenerálódás hosszú íja (#24672)
* 1 a sebesség csonttõre (#13451) 1 a sólyom kardja (#29665) * 1 a természet csonttõre (#17051)
* 1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 a yeti görbekardja (#26516) 1 az angyalok csonttõre (#28301)
1 az angyalok könnyû íja (#28271) 1 dobótõr (#159) * 1 egykezes nyílpuska (#392)
1 Enyészmester (#217) 1 fogazott kard (#1318) 1 harci nyílpuska (#1288)

Varázsitalok és füvek
22 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33) 4 elonotichlan (#31)
2 gázlehelet itala (#57) 9 gyilkos boróka (#27) 1 hónakkupók (#30)
1 jéglehelet itala (#54) 1 liánvirág (#24) 16 mátekel gomba (#21)
1 méregellenállás itala (#51) 3 mézfû (#29) 4 mitulen fû (#20)
3 muskil (#37) 1 óriásnövés itala (#60) 5 rémcserje (#34)
12 sárkányvirág (#32) 32 sötét mák (#23) 3 szemani gomba (#36)
10 tejfonál (#28) 2 tûzlehelet itala (#53) 3 üvegcse (#14)
2 velparaj (#35) 6 winropu moha (#22) 2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
6 ekinda haj (#147) 2 elektronit (#141) 1 húsevõ bibe (#151)
4 káoszkígyó pikkely (#230) 16 mandibula (#157) 2 molad púp (#16)
4 molitár háj (#165) 3 nordkristály (#146) 8 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 3 smaragd esszencia (#229) 1 szójer csáprágó (#231)
3 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 142 arany (#1), 5 mátekel gomba (#21), 2 smaragd esszencia (#229), 1 zöld manaital (#63), 1 sárkányvirág (#32), 1 elfu moha (#33), 1 a yeti görbekardja (#26516), 11 drágakõ (#2), 1 halotti maszk (#1091).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



FEKETE ÖZVEGY (144. LÉNY)
Kutya méretû, ébenfekete testû, gyûlölettõl izzó szemû, halálos mérgû pókok - a szinten nem él olyan torzszülött, talán az áthatolhatatlan kérgû entek kivételével, aki ne rettegne tõlük. Képesek mozdulatlanul beolvadni az árnyakba, így csak akkor veszed észre õket, amikor már túl késõ. Ocsmány potrohuk legfeljebb egy rovarevõ számára jelenthet táplálékot.



ORGLING MELÁK (157. LÉNY)
Hatalmasra nõtt, szõrös, pörsenésekkel tarkított egyedek az orgling melákok. Általában a bányákban, a legnehezebb fizikai munkát végeztetik velük, de sajnos gyakran megvadulnak, és gazdáikra támadnak. Hihetetlenül sok verést és szenvedést képesek kibítni, ezek a két lábon járó förmedvények közel elpusztíthatatlanok. És a pofon, amit adnak, nos, arra sokáig fogsz emlékezni... A melák kizárólag micinisták számára ehetõ.



MUTILÁTOR CSEMETE (145. LÉNY)
A mutilárok ezernyi csáppal rendelkezõ, félelmetes teremtmények. Egy lüktetõ, barnásvörös tojásra emlékeztetnek, amelyet ha megközelítesz, iszonyú csápok tömege tekeredik köréd. A mutilátor csemeték gyengék és életképtelenek, könnyû õket elpusztítani, bár már ilyen kis korukban is rendelkeznek szüleik tûzre való immunitásával. Ha sikerül legyõznöd, ízletes zöldvérû ill. puhány falatokat nyerhetsz ki belõle.



GNÓM ÚTONÁLLÓ (148. LÉNY)
A szolgaszintet egy hírhedt útonálló csapat terrorizálja, amely egy gnómból, egy törpébõl és egy trollból áll. Bár a galetkik legtöbbje könnyedén birkózik meg a csatornaszint torzszülöttjeivel, ez a csapat eddig még minden galetkit legyõzött, úgyhogy ha találkozol velük, futás! A gnóm a csapat "esze", és egyben a legveszélyesebb tag is, hiszen ért a mágiához. Amennyiben az útonálló bandára akarsz vadászni, a VD 148-at használd, ne a VD 149-et vagy VD 150-et.



TÖRPE ÚTONÁLLÓ (149. LÉNY)
A szolgaszintet terrorizáló rablóbanda második tagja, rendelkezik a törpéktõl megszokott szívóssággal és mágiaellenállással. Baltája nyelébe rovátkákat vés a gonosz bûnözõ, így számolja, hány ártatlan galetki életét oltotta ki. Ki tudja, talán egyszer te leszel az, aki megállítod ezt a sötétlelkû csapatot!



TROLL ÚTONÁLLÓ (150. LÉNY)
A szolgaszinten élõ rablóbanda harmadik tagja, a csapat "izomembere". Közelharcban még egy jól fejlett galetkinek is kemény ellenfél lenne, de a gnóm és a törpe támogatásával közel legyõzhetetlen. Ha esetleg elbûvölve, saját társai ellen tudod fordítani, lehet esélyed a gyõzelemre...



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2005. jún. 11. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában szolgáid nem vesznek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700, 12:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.