Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Exhumálás
Küldd el képeslapként!
"Nicsak, milyen érdekes lény. Érdekes kísérlet lenne feltámasztani!" - Egy kihalt barlangjáratban elhangzott mondat, néhány órányi régészkedés után.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 19:53:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-25 19:53:29 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-25 19:53:35 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3476-40

Karakterszám: 3476 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 40 Játékhét: 40
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 92
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. júl. 15. 9h:17'
A következõ fordulód táplálható: 2002. júl. 18.

E-mail!

AQUILA CHRISAETOS KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 6. NAP ** Látogatód érkezik, aki Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, a yeti sárgaréz nyaklánca, a gyõzelem karkötõje, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, az angyalok csepp fülbevalója, fekete csizma, az Örökkévalóság Rubinja, ezüstmedál, a kobra ezüst nyaklánca, a mágia gyûrûje, az elektromosság pajzsa, bronz lárvaköpeny, Behemót csatos öve, a yeti halotti maszkja. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Belépés után üdvözöl: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Lehajtott fejjel elismered, Avvocato Terrasini volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 8712.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 6783.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*júl. 9.* Cserkészõ Kyowa felköltözött a következõ szintre. *júl. 9.* Érctorkú Agmonhefron felköltözött a következõ szintre. *júl. 10.* Hercegnõ teljesítette a 12. küldetést, amit a templomban kapott. *júl. 10.* Hhaar Daam Aawerqux felköltözött a következõ szintre. *júl. 11.* Csuhi a Pusztító és Mérgezõ Wurm megküzdöttek egymással, és Csuhi a Pusztító gyõzött. *júl. 15.* Avvocato Terrasini elkt.immunitás tulajdonsága 10 lett, elsõként a szinten. *júl. 15.* Avvocato Terrasini rugalmasság tulajdonsága 10 lett, elsõként a szinten. *júl. 15.* Avvocato Terrasini átokszórás tulajdonsága 32 lett, elsõként a szinten.
Egy futár távoli híreket hoz:
*júl. 4.* Kronx rangja a Pszionicisták Klánjában "bölcselkedõ" lett. *júl. 4.* Maximilian Ûbertáp elsõként ért el 37-es átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *júl. 5.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Bhilatungli felett. *júl. 5.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Endyr felett. *júl. 5.* Féreg Artist kis híján megölte egy arachnid sámán. *júl. 8.* Maximilian Ûbertápot majdnem felfalta egy barlangi troll. *júl. 9.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *júl. 9.* Garabonciás és Nyafogó Nefelejcs pszi párbajt vívtak. Garabonciás került ki gyõztesen. *júl. 10.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Garabonciás felett. *júl. 11.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Phom Chemoppo felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

ho hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

be 4 65 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy az álcázás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

h 8 2 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 7! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

pv 3 5 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

psz 67 56 57 54 66 50 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: régészet, varázsitalfõzés, gyógynövények, kereskedelem, lopakodás, meggyõzõkészség. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Jelena, egy ábrándos teremtés. Hosszú haja a derekát és a szivedet is verdesi. Üde nõ. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Viselt tárgyai: a tökéletesség vas lemezpáncélja, a füvész köpenye, bronzmedál, villámöv, a villám vassisakja, a villám malachit karkötõje, a villám csizmája, a ragadozó sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a villám csepp fülbevalója, ezüstmedál. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Rohantok a közeli barlangokba füveket gyûjteni. Ugyan hosszas keresés után sem találtok semmi különlegeset, de a tudást az összegyûjtött gazok és ehetetlen gyökerek mennyiségén is lehet mérni. Ezután kénytelen vagy elismerni: Jelena messze jobban ért a füvekhez.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

p 8782 portyázás
Elküldesz egy kihívást Moonspell részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

k 14 17 467 284 kaland elvállalása
(14. kaland:) Itt az ideje a rovarirtásnak! A papok megmutatják a lejáratot a templom pincéjébe. Megindulsz lefelé. Hú, itt tényleg büdös van! A lépcsõn valami megmozdul. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Maszat az óriáscsótányt próbálja távolról eltalálni. Nem talált. Megindulsz az óriáscsótány felé. Már ott is vagy! Az óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az óriáscsótányt. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány kileheli lelkét.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+1%). Szolgáidnak 7% jut. Odébbrúgod a széttaposott dögöt, és lejjebb merészkedsz. A milgand fényénél körülnézel, és azonnal surrogó hangra leszel figyelmes. A fenébe! Ellenfeleid 3 óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Maszat az 1. óriáscsótányt próbálja távolról eltalálni. (12 sebzést okozott.) Megindulsz az 1. óriáscsótány felé. Már ott is vagy! A 3. óriáscsótány Maszat felé mozog. A 2. óriáscsótány Maszatot rohamozza. Az 1. óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az 1. óriáscsótányt. Felé ütsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Felé suhintasz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Az 1. óriáscsótány kileheli lelkét. A 3. óriáscsótány Maszatot támadja. A 2. óriáscsótány Maszatot támadja.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a 3. óriáscsótány felé. Már ott is vagy! A 3. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). A 3. óriáscsótány hörögve elterül. A 2. óriáscsótány és Maszat egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A 2. óriáscsótány téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (2 ép-t sebzõdtél). A 2. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. A 2. óriáscsótány kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 22/13.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 20% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 6 arany. No, ez tényleg elég piszkos munka. Undorodva haladsz tovább a szûk pincefolyosón. A következõ teremben is nyüzsögnek a csótányok. Ideje rendet vágni! Ellenfeleid 4 óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Maszat az 1. óriáscsótányt lövi. (14 sebzést okozott.) Megrohamozod az 1. óriáscsótányt. A 3. óriáscsótány megközelíti Maszatot. A 2. óriáscsótány elindul Maszat felé. A 4. óriáscsótány megközelíti Maszatot. Az 1. óriáscsótány máris elõtted terem! Megtámadod az 1. óriáscsótányt. Lesújtasz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Rávágsz bal karmoddal. Mellé! Az 1. óriáscsótány kileheli lelkét. A 3. óriáscsótány Maszatot támadja. A 2. óriáscsótány Maszatot támadja. A 4. óriáscsótány Maszatot támadja.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a 3. óriáscsótányt. Maszat és a 2. óriáscsótány egymással harcolnak. Támadod a 3. óriáscsótányt. Lesújtasz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). A 3. óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan. A 4. óriáscsótány Maszatot támadja.
*** 3. KÖR *** A 4. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal. Elkerülte. A 2. óriáscsótány és Maszat egymással harcolnak. A 2. óriáscsótány kileheli lelkét. A 4. óriáscsótány és Maszat egymással harcolnak. Maszat hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 4. óriáscsótányt. Felé döfsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Felé ütsz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). A 4. óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 30/29.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 13 arany. Pfû! Ez fárasztónak fárasztó volt, ha nem is érezted veszélyesnek. Úgy tûnik, végeztél! Vagy mégsem? A barlang végében látsz egy korhadt faajtót, mögüle kaparászást hallasz. Abból nem lehet bajod, ha megnézed! Kitárod az ajtót, és egy óriási, fekete csótány ugrik feléd! Ellenfeleid egy csótánykirálynõ (#128) és egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** A csótánykirálynõ közelebb jön, hogy támadhasson. A csótánykirálynõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriáscsótány odajön hozzád. A csótánykirálynõ rád támad. Csáprágójával agresszívan harap. Mellétrafált a balfácán. A csótánykirálynõt próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (6 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A csótánykirálynõ téged támad. Csáprágójával mar. (5 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Az óriáscsótány rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A csótánykirálynõ rád veti magát. Harapni próbál. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a csótánykirálynõt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány téged támad. Harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A csótánykirálynõ rád támad. Harapni próbál. (4 ép-t sebzõdtél). Az óriáscsótány téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. (1 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a csótánykirálynõt. Mérgezõ gázt fújsz. (10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, katapulter újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(17. kaland:) Úgy érzed, kellõen felkészült vagy ahhoz, hogy egy elõadást tarts az akadémián a kezdõ galetkiknek, akik épphogy csak elsajátították a füvek ismeretét. Egy tágas, kényelmes barlangba vezetnek. Elakad a lélegzeted: több, mint harminc galetki vár rád!
[Vezetõkészség próba 3-as küszöbre: sikeres] Magabiztosan a fiatal galetkik elé lépsz, és hozzálátsz az elõadáshoz. A füvekrõl beszélsz, arról, hogy melyiket hogyan lehet felismerni, hogyan kell õket begyûjteni, meg hasonlók.
[Meggyõzõkészség próba 5-ös küszöbre: sikeres] A diákok csillogó szemmel figyelnek, látszik rajtuk, hogy érdekes, amit mondasz. Aztán elérkezik az elõadás legizgalmasabb része: egy kísérletet kell bemutatnod, amely során elõre kikészített füveket keversz össze és fõzöl varázsitallá! A diákok izgatottan figyelnek.
[Varázsitalfõzés próba 6-os küszöbre: sikeres] A kísérlet tökéletesen sikerül, az elkészített hajnövesztõt mindenki végigkóstolhatja. A diákok nevetve tapogatják frissen serkent szakállukat. Te azonban még nem lazítasz: tudod, hogy most következik az elõadás leghúzósabb része, a kérdések! A diákok kérdéseinek kereszttüzében kevés a szaktudás - hihetetlenül éles elme szükséges.
[IQ próba 11-es küszöbre: sikertelen] És itt vérzel el! Összezavarodsz, a diákok bizalma megrendül benned. Az oktató sajnálkozva csóválja a fejét az oldalfolyosóból.
(467. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad! Meg lehet benne kapaszkodni. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] De gusztustalan volt felmászni! Mindegy, most már fent vagy, egy lapos sziklatetõre vezetett a zseléfüggöny. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** Maszat a fekete hólyagot próbálja távolról eltalálni. Nem talált. A fekete hólyag máris elõtted terem! Megközelíted a fekete hólyagot. A fekete hólyag rád veti magát. A fekete hólyag savat lehel rád. (13 ép-t sebzõdtél). Támadod a fekete hólyagot. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Maszat a fekete hólyag felé mozog. A fekete hólyag rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (11 ép-t sebzõdtél). Támadod a fekete hólyagot. Rávágsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal. (13 ép-t sebeztél). A fekete hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 15 ép-t. Maszat 7 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 0/7.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak is jut 21%. Viszed, ami mozdítható: 27 arany. Összefut a nyál a szádban. Az ételre veted magad. (+17% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+11 életpont.) Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 24 arany és 5 drágakõ. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
(284. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. A járat, amelyet követsz, egy barlangtóba torkollik. Zsákutca! Vagy mégsem? Egy helyen a víz fodrozódik, itt folyik be a tóba. Érdemes lenne utánanézni! Veszel egy nagy levegõt, és alámerülsz. Tempózni kezdesz elõre a felszín alatti járatban.
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikertelen] Csak úszol, úszol elõre, de még mindig semmi. Tudod, ha most nem fordulsz vissza, akkor késõbb már nem is fogsz tudni. Nem kockáztatsz: visszaúszol. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [98 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

m 2 7 1412 15 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,7) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 2,6) Tovább északra! Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Tudjuk, hogy egy ízben 4 nohnetár bõr és 10 csontkard 228 aranyért, míg egy másik alkalommal 9 nohnetár bõr és 5 csontkard 163 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy nohnetár bõr?
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 1,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

m 2 10 3222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,10) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 2,11) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (vesztesz 16% lélekenergiát.)
(M 3,11) Tovább keletre! Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést érzel... (sebzõdsz 13 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+14 életpont.)
(M 4,11) Irány kelet! Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 5,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [24 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

x 30 exkaváció, ásatás
Elhagyod a labirintust. Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (220. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy ezüst fejpánt. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

z 19 40 zenélsz 19. hangszeren 40 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek... Ejnye! A zenéd annyira zavart egy torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** A renegát mágustanonc elmormol egy tûzfal varázslatot. Maszat a renegát mágustanoncot próbálja távolról eltalálni. Nem talált. A renegát mágustanonc irányába mozogsz. 18 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. Megtámadod a renegát mágustanoncot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (14 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (2 sebzés). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A renegát mágustanonc elõhív egy agyroppantás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Maszat a renegát mágustanoncot rohamozza. Maszat sebzõdik 18 ép-t a tûzfaltól. Maszat a renegát mágustanoncot támadja. Megtámadod a renegát mágustanoncot. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (1 sebzés). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A renegát mágustanonc ellõ egy agyroppantás varázslatot. (-12 minden tulajdonságodra) Maszat a renegát mágustanoncot támadja. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (1 sebzés). A renegát mágustanonc halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 10/18.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 25% jut. Katapulter 4. szintre lépett! [15 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 302 sebzést okoztál, és 92 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 198 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Aquila Chrisaetos, egy vándorsólyom fejû, tollú és lábfejû, szárnyas visszahúzható karmú, galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 40. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 2.95
[2] IQ: 7 / 0.84
[3] ügyesség: 5 / 1.20
[4] egészség: 5 / 3.63
[5] mágia: 2 / 0.85
[6] gyorsaság: 5 (3) / 1.26
[9] Méret/ép: 64 / 32
Min. méret: 65
Barlangméret: 64
PONTJAID
Varázspont: 32 / 32
Képességpont: 6 / 45%
Hõsi pont: 1 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 28%
Galetki erõ: 213 / 166
Hírnév : 69
Jóllakottság: 91%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 10 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 196 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 144 (5)
Leölt torzszülött: 210 (10)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 6 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (9)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +9% varázstárgy találására; 45%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el két gázlehelet italát! 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hozz nyolc molad púpot!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 7 (9) / 2.12 [15] regeneráció: 8 / 0 [17] vastag bõr: 8 / 0
[19] hidegimmunitás: 2 (3) / 1 [25] bûz: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.17 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.84 [47] zárnyitás: 3 / 1.26
[48] mászás: 3 / 0.74 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 1.46 [54] kereskedelem: 3 (6) / 1.04
[56] varázsitalfõzés: 4 (6) / 0.21 [57] gyógynövények: 4 (6) / 1.15 [59] vezetõkészség: 2 (3) / 0.20
[63] éberség: 3 / 0 [64] átokszórás: 2 / 0.80 [65] álcázás: 1 / 0
[66] lopakodás: 3 (5) / 0.35 [67] régészet: 8 / 1.88 [68] zene: 3 / 2.29
[69] tanulás: 3 / 1.63        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 6 / 5.98 [102] kontaktméreg: 10 / 0
bal karom [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 4 / 2.71 [105] kontaktméreg: 6 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Maszat, a katapulter 39/39 190% 100% 4 / 0.10 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 3


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 45 5 0 50; VI erõ:100% ép:35%; PV 3 5 4 8; PSZ 67 56 57 54 66 50; BA 30; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 5061 1315 1 1 1; A 4606 212 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #14 (9. épület), #17 (4. épület), #53 (20. épület), #220 (40. forduló), #284 (35. forduló), #288 (38. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15112. Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3476.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 2 ezüst fejpánt (#1107) * 1 kék köpeny (#1137) * 1 pókcsatos öv (#173)
1 bõrpáncél (#9) * 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 lemezpáncél (#1000)
1 nagy pajzs (#1062) * 1 suhanó csizma (#195)

Ékszerek, kincsek
472 arany (#1) * 1 kristályamulett (#130) 16 drágakõ (#2)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)

Felszerelés
1 mandolin (#19) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 kard (#1315) 1 fogazott tõr (#6)

Varázsitalok és füvek
4 winropu moha (#22) 3 sötét mák (#23) 1 mitulen fû (#20)
3 méregellenállás itala (#51) 2 gyilkos boróka (#27) 8 ragálygomba (#26)
1 védelem itala (#59) 7 üvegcse (#14) 3 tejfonál (#28)
2 elonotichlan (#31) 1 óriásnövés itala (#60) 1 hónakkupók (#30)
1 liánvirág (#24) 1 csótányláb (#25)

Egyéb kacatok
6 pirgamit (#152) 2 mandibula (#157) 4 nordkristály (#146)
13 õsi relikvia (#17) 1 molitár háj (#165) 3 yeti csont (#160)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.