Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kalmárok itala
Küldd el képeslapként!
Aki a szint boltosával előnyös üzletet akar kötni, annak igencsak fel kell kötnie a felkötnivalóját! A legtöbben persze inkább mágikus segítséghez folyamodnak, és megisznak egy adagot ebből a csodás varázsitalból...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 01:14:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3474-97

Karakterszám: 3474 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 97 Játékhét: 113
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 469
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. szept. 15. 9h:16'
A következõ fordulód táplálható: 2006. szept. 16.

E-mail!

CSÓTÁNYGRÓF KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Electra, egy tökéletesen kócos hajú, ferde szemû, mélykék, rücskös bõrû, teltkeblû nõ. A Katonák klánjának harcos rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Tárgyai: a rend köve, az Örökkévalóság Rubinja, Végzetpenge, szivárvány karkötõ, fekete nadrág, a kígyó díszes pikkelyvértje, díszes villámöv, a sebezhetetlenség ezüst fülbevalója, a sün csizmája, ezüst porontyköpeny, a harcos ónix karkötõje, ozin fülkarika, a sün csontmaszkja, a villám hosszú íja, a villám szimbóluma, vörös karkötõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Ezt kiáltod vissza: "Süssön meg a nap!" Ezt mondja neked: "Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl is félsz." Nem késel a válasszal: "Hogy az a jó rézkupakos, meggyfaszáras tajtékkõ pipád se szelelne!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Ha rendesen megfürdesz és felöltözöl, akkor talán leszel olyan szép, mint egy kifordított macska." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Lecsó, egy rothadó zöldségek szagát árasztó, komoly tekintetû férfi. [aura: 7-es méretû 2-es szintû bal csáp.] A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, az élet fejpántja, bronzmedál, a lich csatos öve, Rogan karkötõje, a tûz csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, kék gömb, a füvész köpenye, suhanó csizma, ezüstmedál, ezüst láncing, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, az erõ malachit karkötõje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze vezetõkészség szakértelemben való jártasságotokat. A kereskedõ orglingokkal pakoltatja be a friss üvegcseszállítmányt. Vállaljátok a berakodás felügyelését. A vezetõkészséget az méri, hogy melyikõtöknél törnek össze az orglingok kevesebb üvegcsét. Persze a végsõ szót a kereskedõ mondja ki. A munkaadó mindkettõtökkel nagyon elégedett volt, de úgy véli, te egy kicsivel jobb vezetõ vagy. Tehát nyertél!
** 2. NAP ** Nem átall háborgatni Lecsó, egy rothadó zöldségek szagát árasztó, komoly tekintetû férfi. [aura: 7-es méretû 2-es szintû bal csáp.] A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, az élet fejpántja, bronzmedál, a lich csatos öve, Rogan karkötõje, a tûz csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, kék gömb, a füvész köpenye, suhanó csizma, ezüstmedál, ezüst láncing, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, az erõ malachit karkötõje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze vezetõkészség szakértelemben való jártasságotokat. Ez az a szakértelem, amit elég nehéz összemérni. Rövid tanakodás után úgy döntötök, hogy a vegetáriánus kertben dolgozó torzszülött szolgák felügyelését vállaljátok önkéntes munka keretében, és ez persze egy jó lehetõség a vezetõkészség tesztelésére. Persze örömmel fogadnak benneteket. A munka végeztével megkérdezitek, ki volt a jobb. A munkaadó mindkettõtökkel nagyon elégedett volt, de úgy véli, te egy kicsivel jobb vezetõ vagy. Tehát nyertél!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31998.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3706.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*szept. 6.* Dark Valek a Renegát Elf csatában legyõzte Ádázt. *szept. 7.* Fortian és Amorpheus Amorphea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *szept. 8.* Lord Khalelt majdnem felfalta egy nadroq böfögõ. *szept. 11.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Alfréd felett. *szept. 11.* Amorpheus Amorphea pszionikus küzdelemben diadalt aratott Fortian felett. *szept. 12.* Nemesist majdnem felfalta egy görénydémon. *szept. 12.* Kronx és Spejbl bácsi megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött. *szept. 12.* Avvocato Terrasinit legyõzte harcban egy óriás kétfejû vérfarkas. *szept. 13.* Ambassadar csatában legyõzte Nomis Leinádot. *szept. 13.* Nemesis pszionikus párviadalban legyõzte Emperor Sir Zaltaint.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 126.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 483.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 480.]

m 11 1 86 2333 223 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 11,1) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 6) A legközelebbi feladat megoldásánál 6 lesz a válaszod.
(M 12,1) Keletre mész tovább. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Tudjuk, hogy egy ízben 9 liter womath tej és 6 cserzett bõrpáncél 72 aranyért, míg egy másik alkalommal 8 liter womath tej és 10 cserzett bõrpáncél 78 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy liter womath tej?
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [6] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz! (+20% lélekenergia.)
(M 12,2) Délre mész tovább. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 12,3) Délre mész tovább. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás! Ezt most megúsztad. Megrohamozod az ichinedart. Tüsi elindul a nedonkutya felé. A nedonkutya Tüsi irányába megy. Az ichinedart próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Odaütsz jobb mancsoddal. (10 ép-t sebeztél). Meglengetve az ében tündekardot, próbálsz lesújtani. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (3 sebzés). Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan. Tüsi és a nedonkutya egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A nedonkutya irányába mozogsz. Támadod a nedonkutyát. Odakensz neki bal mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Megmérgezted. Lesújtasz jobb mancsoddal. (4 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Ében tündekardot forgatva támadsz. (7 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (1 sebzés). A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 91 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Tüsi: 38/26.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak is jut 25%. Elteszed a zsákmányt, ami 22 arany. Tüsi habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 12,4) A négy égtáj közül délt választod. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a tûzszalamandra felé. Már ott is vagy! Tüsi a tûzszalamandra irányába megy. A tûzszalamandra közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a tûzszalamandrát. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-4 ép) Odaütsz jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-4 ép) Ében tündekardot forgatva támadsz. (17 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (3 sebzés). A tûzszalamandra halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Tüsi: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak 16% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit.
(M 13,4) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy warnök (#73).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a warnököt. Tüsi a warnök irányába megy. A warnök feléd mozog. Támadod a warnököt. Odacsapsz bal mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (1 ép-t sebeztél). Meglengetve az ében tündekardot, próbálsz lesújtani. (3 ép-t sebeztél). Tüsi a warnököt támadja. A warnök rád támad. Odaken neked jobb mancsával. (28 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a warnököt. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal. (1 ép-t sebeztél). Ében tündekarddal próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Ez mellément. A warnök halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Tüsi: 26/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+14%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 16%. Viszed, ami mozdítható: 5 drágakõ. Tüsi kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 14,4) Tovább keletre! Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 14,5) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: 21 arany.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 448.]

be 20 meglátogatod a 20. épületet
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete aggódó tekintettel fogad.
- Barátom, nagy veszély fenyegeti a szintet! Egy sötétlelkû nekromanta hatalmas élõholt sereget idézett meg. Mivel képtelen volt õket irányítani, saját szolgá tépték õt darabokra, és most szabadon garázdálkodnak! Gyorsan meg kell õket állítani, mielõtt még lerohanják a magányosan vadászó galetkiket. Ha társaiddal együtt vonulsz ellenünk, valószínûleg gyõzelmet tudsz aratni - azonban vigyázzatok, az élõholtak elpusztítása nehéz, hiszen újra és újra feltámadnak! - ezzel a remete elmagyarázza, hol látták legutoljára az élõholt sereget. (52. kaland, összesen 35 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 443.]

m 7 11 3144 3144 3144 3144 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,11) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 7,12) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. Eléd tol a galetki valamilyen ronda bogarat. Döglött. Ezt kell megenned! Hú, ez kemény feladat, az biztos, hogy a próba után a következõ szobában kiokádod az egészet.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] Láthatóan ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen nyilatkozik.
(M 7,11) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 6,11) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 5,11) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 5,12) Merre tovább? Délre! Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 5,11) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 4,11) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. Hmm, itt már voltál.
(M 3,11) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 3,12) Dél felé mozogsz. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy sziklozug alomban csak nõstény sziklozug született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 10 mázsa sziklát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 6 mázsa sziklát. Ezek a falánk lények tehát összesen 364 mázsa sziklát pusztítottak el. Hány sziklozug volt egy alomban?
No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta.
(M 3,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,11) Nyugati irányba folyatod utadat. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 1,11) Tovább nyugatra - biztatod magad. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 1,12) Irány dél! Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 mátekel gombát.
(M 1,11) A következõ terem északra van, így arra mész. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 0,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 0,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 413.]

h 521 201 521. tárgy használata
Fortuna kiskorsójának segítségével megsemmisíted a következõ átkozott tárgyadat: spanyolcsizma.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]

tk 52 2999 8012 8739 52. többszemélyes kaland
Elhagyod a labirintust. Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 2999 még nem adta ki ezt a parancsot. 8012 még nem adta ki ezt a parancsot. 8739 még nem adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]

be 21 2999 8739 meglátogatod a 21. épületet
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 2999 még nem adta ki ezt a parancsot. 8739 még nem adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]

ep 19 75 1 építed az 19. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Itt az ideje, hogy végre te is kivedd a részed a tanácsterem megépítésébõl! A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 25 TVP-nyit kell dolgoznod.
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 építés; [75 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

t 3 20 3. szakértelem tanulása 20 TVP-ért
Apró kövekkel zsonglõrködsz, hármat, négyet próbálsz egyszerre a levegõben tartani, így fejleszted ügyességedet.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 ügyesség; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]

ve 24716 vásárlás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 34 ap, törpe pikkelyvért (#4) 42 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 68 ap, csótányláb (#25) 34 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 34 ap, ében nyílpuska (#133) 51 ap, ében láncing (#134) 68 ap, díszes fejék (#135) 17 ap, pirgamit (#152) 13 ap, mandibula (#157) 6 ap, a rend köve (#158) 255 ap, Xantin bõröve (#169) 68 ap, fekete nadrág (#171) 68 ap, pókcsatos öv (#173) 68 ap, a nyomkeresés fejpántja (#194) 68 ap, suhanó csizma (#195) 68 ap, ozin fülkarika (#211) 136 ap, lelakatolt ládikó (#310) 510 ap, lemezpáncél (#1000) 85 ap, vas lemezpáncél (#1001) 146 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 218 ap, pikkelyvért (#1015) 34 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 65 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 116 ap, láncing (#1030) 68 ap, könnyû láncing (#1031) 120 ap, mellvért (#1045) 59 ap, bõr mellvért (#1046) 106 ap, pajzs (#1060) 17 ap, kerek pajzs (#1061) 38 ap, nagy pajzs (#1062) 81 ap, sisak (#1075) 17 ap, vassisak (#1076) 38 ap, szárnyas sisak (#1077) 81 ap, szarvas sisak (#1078) 150 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti maszk (#1091) 24 ap, csontmaszk (#1092) 65 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, díszes fejpánt (#1106) 24 ap, ezüst fejpánt (#1107) 65 ap, csillogó fejpánt (#1108) 130 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121) 24 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 20 ap, kék köpeny (#1137) 59 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld köntös (#1151) 24 ap, átlátszó köntös (#1152) 65 ap, íj (#1270) 17 ap, könnyû íj (#1271) 38 ap, hosszú íj (#1272) 81 ap, kõrisfa íj (#1273) 150 ap, nyílpuska (#1285) 34 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 65 ap, tõr (#1300) 8 ap, csonttõr (#1301) 24 ap, rövid tõr (#1302) 65 ap, vívótõr (#1303) 130 ap, kard (#1315) 17 ap, görbekard (#1316) 38 ap, hosszúkard (#1317) 81 ap, fogazott kard (#1318) 150 ap, lándzsa (#1330) 17 ap, barbár lándzsa (#1331) 38 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 81 ap, az erõ csonttõre (#1751) 189 ap, a mágia halotti maszkja (#3341) 189 ap, a mágia márványgyûrûje (#3476) 189 ap, a pontosság bíbor láncinge (#4182) 436 ap, a védekezés maszkja (#4690) 93 ap, a törpék köpenye (#6535) 90 ap, a harcos vándorcsizmája (#7871) 244 ap, az elfek könnyû láncinge (#10481) 340 ap, a remete köpenye (#12385) 90 ap, a sebesség szárnyas sisakja (#13227) 397 ap, a szellemek mellvértje (#14995) 144 ap, a gyõzelem lándzsája (#21130) 102 ap, a tökéletesség rövid tõre (#22002) 444 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 112 ap, a jég lemezpáncélja (#22600) 127 ap, a jég barbár lándzsája (#22931) 148 ap, az enyészet könnyû láncinge (#23081) 230 ap, az enyészet gyalogos lándzsája (#23382) 271 ap, a méreg nagy pajzsa (#24012) 271 ap, a méreg köntöse (#24100) 51 ap, a regenerálódás görbekardja (#24716) 148 ap, a sün pikkelyvértje (#24865) 76 ap, a sün vándorcsizmája (#24971) 134 ap, a teknõs utazóköpenye (#25436) 130 ap, a légzés bíbor láncinge (#27582) 373 ap, az angyalok csatos öve (#28166) 130 ap, a bûz lemezpáncélja (#28900) 127 ap. Megvásárolod a regenerálódás görbekardját 148 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]

kf 24716 103 bekészíted a 24716. tárgyat
Hazamész a boltból. A mancsodba veszed a regenerálódás görbekardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]

a 2999 132 2 6 2 tárgy átadása galetkinek
Felajánlasz Atahán részére 2 ében tündekardot, cserébe 2 db 6. tárgyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 193 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 312 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 584 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Csótánygróf, egy Rovarszemü,csáprágós,trágyaszagú,de elegáns megjelenésû úri galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: tejivó. Ez a 97. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 15 (17) / 6.66
[2] IQ: 7 / 1.47
[3] ügyesség: 8 (10) / 0.55
[4] egészség: 9 (10) / 0.29
[5] mágia: 8 / 2.51
[6] gyorsaság: 16 (18) / 1.98
[9] Méret/ép: 126 (132) / 120
Min. méret: 102
Barlangméret: 126
PONTJAID
Varázspont: 85 / 85
Képességpont: 106 / 0%
Hõsi pont: 20 (6)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 28%
Galetki erõ: 391 / 225
Hírnév : 1067
Jóllakottság: 126%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 80 (0)
Galetki gyõzelmek: 35 (0)
Torzsz. csaták: 540 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 497 (3)
Leölt torzszülött: 635 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 25 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó (17)
Speciális képességeid:
+17 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Arass pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Hozz öt elfu mohát. 3.) Engedj el egy szolgát az SZE paranccsal.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 6 / 5.19 [15] regeneráció: 18 (23) / 0 [24] rezisztencia: 2 / 0
[25] bûz: 5 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 4.79 [46] csapdaészlelés: 3 / 2.22 [47] zárnyitás: 3 / 2.16
[48] mászás: 7 / 4.48 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 2.90 [52] auraészlelés: 2 / 0.94
[53] ékszerészet: 4 / 0.40 [54] kereskedelem: 6 (9) / 1.07 [55] szívósság: 10 / 0
[56] varázsitalfõzés: 5 / 0.66 [57] gyógynövények: 5 / 0.30 [58] nyomkeresés: 7 / 3.76
[59] vezetõkészség: 3 (4) / 1.31 [62] lopás: 2 / 1.90 [64] átokszórás: 6 (8) / 2.58
[65] álcázás: 6 / 1.09 [66] lopakodás: 2 / 0.62 [67] régészet: 6 / 4.39
[68] zene: 6 / 4.13 [69] tanulás: 5 / 4.33 [70] idézés: 2 / 1.06
[72] építés: 10 (11) / 0.16        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 14 / 0.46 [101] szakért.: 9 / 6.63 [102] sebzõ méreg: 12 / 0  
jobb mancs [103] méret: 5 / 0.66 [104] szakért.: 8 / 1.73     a regenerálódás görbekardja
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 3 / 0.61     ében tündekard

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 6 / 1.57
[28] óriáserõ: 1 / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 62 bajnok                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Tüsi, a koreni sün 36/10 196% 200% 9 / 7.18 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 1

MAKRÓID
1. Makró
ism 4
vd 81
2. Makró
pv 3 5 8
ism 3
p
pv 1 3 4 5
3. Makró
pv 6
ism 6
p
pv 1 3 4 5
4. Makró
z 19 20
ism 3
x 10


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 20 61; VI erõ:200% ép:20%; PV 1 3 4 5; PSZ 70 52 59 46 66 62; BA 2999; L 0 20; HE 9; I 40 4;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 2999 132 2 6 2;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 25 szint: 5 sebzés: 19-27

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #7 (4. épület), #11 (7. épület), #52 (20. épület), #211 (94. forduló), #384 (95. forduló), #218 (93. forduló), #269 (93. forduló), #361 (96. forduló).

SZÖVETSÉGED: Fény Apostolai (#15017). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3474. Jelenleg a tanácsterem építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) * 1 a kobra utazóköpenye (#7436) 1 a mentát köpenye (#12835)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a regenerálódás szárnyas sisakja (#24477) 1 a sün könnyû láncinge (#24881)
1 a szellemek pajzsa (#15010) 1 a tudós kerek pajzsa (#11411) 1 a villám halotti maszkja (#23591)
1 az enyészet maszkja (#23140) 1 bõr mellvért (#1046) 1 bronz porontyköpeny (#357)
1 díszes fejék (#135) 1 díszes fejpánt (#1106) * 2 ében láncing (#134)
2 fejpánt (#1105) 1 fekete csizma (#1122) 1 halotti maszk (#1091)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 2 láncing (#1030)
4 sisak (#1075) 15 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136)
1 vándorcsizma (#1121) 1 vassisak (#1076) 1 Xantin bõröve (#169)
1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna csont érme (#441) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a légzés sárgaréz nyaklánca (#27731)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tûz malachit karkötõje (#22391) 1463 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207) * 1 csepp fülbevaló (#1256)
* 1 díszes karkötõ (#1242) 75 drágakõ (#2) 1 gyûrû (#1225)
2 karikaszimbólum (#1211) 1 karkötõ (#1240) 1 kék gömb (#143)
1 kõamulett (#1196) * 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218) 1 Fortuna kiskorsója (#521)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 2 õskõ (#8)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bûz görbekardja (#29216) 1 a lich barbár lándzsája (#12131) * 1 a regenerálódás görbekardja (#24716)
1 a szalamandra könnyû íja (#26021) 1 a szellemek kardja (#15265) 1 az elektromosság hosszú lándzsája (#27433)
1 az óriás hosszú íja (#8922) 2 ében nyílpuska (#133) * 2 ében tündekard (#132)
8 harci fejsze (#12) 1 kard (#1315) 12 kerek kõ (#11)
1 könnyû íj (#1271) 1 nyílpuska (#1285) 1 parittya (#10)
7 rozsdás kard (#131) 6 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 7 csótányláb (#25)
6 elfu moha (#33) 10 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50)
11 gyilkos boróka (#27) 4 hatalom kék itala (#58) 4 hónakkupók (#30)
1 hõsiesség itala (#52) 2 kihívás itala (#68) 9 liánvirág (#24)
9 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 3 mézfû (#29)
5 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 12 ragálygomba (#26)
1 sárkányvirág (#32) 8 sötét mák (#23) 13 tejfonál (#28)
1 üvegcse (#14) 3 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
7 bolhedor szárny (#15) 1 duzzadt xenópete (#479) 7 ekinda haj (#147)
12 elektronit (#141) 9 húsevõ bibe (#151) 16 mandibula (#157)
2 molad púp (#16) 8 molitár háj (#165) 2 nordkristály (#146)
17 õsi relikvia (#17) 14 pirgamit (#152) 1 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az erõ könnyû láncinge #1481 (10), az ellenállás kõamulettje #28646 (5).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 mátekel gomba (#21), 1 pirgamit (#152), 5 drágakõ (#2), 1 a regenerálódás görbekardja (#24716).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 105 arany (#1), 1 spanyolcsizma (#201).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.