Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nagyobb tűzféreg
Küldd el képeslapként!
A tűzférgek apró, főként a Rúvel hegy alsó szintjein megtalálható szörnyetegek. Feljebb ugyanis már mindet kiirtották közülük. Eredetileg össze akarták őket fogdosni, hogy állandó tűzgyújtó lényként szolgáljanak a barlangokban, de fogságban hamar elpusztultak a törékeny lények. Azóta azonban felfedezték egy új generációjukat, csakhogy ezeknek a több méter magas és széles bestiáknak nemhogy a foglyulejtése, de még a legyőzése is komoly gondot okoz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 10:38:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3453-5

Karakterszám: 3453 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 5 Játékhét: 732
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 0
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2016. jún. 25. 12h:13'
A következõ fordulód táplálható: 2016. jún. 26.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

KÁOSZ KALANDJAI




Zeneszó szûrõdik be a barlangodba. Kilépve, azt látod, hogy a központi épületeket magába foglaló óriási Õscseppkõ elõtti fõtéren hatalmas tömeg nyüzsög. Középen, egy emelvényen két galetki muzsikál, egyikük egy lantot pengetve énekel, a másik furulyán kíséri. Micsoda kellemes zene! Közelebb mész, hogy jobban lásd és halld õket. Kicsit irigykedve figyeled, mennyire elbûvöli a közönséget a két jóképû bárd. Minden bizonnyal a felsõbb szintekrõl látogattak ide. Az elõadás befejeztével felhangzik a tapsvihar, és záporozik a mélyen hajolgató mûvészek felé az arany. Ez érdekes elõadás volt, bárcsak mindig lenne ilyen!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*júl. 11.* Szirmoska gyõzelmet aratott Andrew felett. *szept. 2.* Dugó csatában legyõzte Hyrel Drakont. *okt. 8.* Lewyrus gyõzelmet aratott Viharfelhõ felett. *már. 21.* Viharfelhõ csatában legyõzte Humbugot. *ápr. 3.* Viharfelhõ csatában legyõzte Küldöncöt. *ápr. 7.* Viharfelhõ csatában legyõzte Shagamot. *ápr. 16.* Viharfelhõ és Black Diamond megküzdöttek egymással, és Viharfelhõ gyõzött. *máj. 8.* Viharfelhõ gyõzelmet aratott Unicorn-Dragon felett. *jún. 11.* Black Diamond csatában legyõzte Lagolitot. *okt. 27.* Mirjam gyõzelmet aratott Brag felett.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*júl. 8.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Pokoli Maximiliánt. *már. 4.* Csendes Don mellé szegõdött egy káoszmágus. *szept. 22.* Lady Jade C.-t legyõzte harcban egy Groark. *okt. 7.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Sylamor Si Sikvat felett. *feb. 20.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *okt. 28.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Jégkirálynõ felett. *már. 9.* Alba Reginát kis híján megölte egy monozoid. *jan. 31.* Stanislavát legyõzte harcban egy lidérckirály. *júl. 12.* Hoodedet kis híján megölte egy bömbölõ arénarém. *jan. 3.* Fortian rangja a Halhatatlanok Klánjában "igazi halhatatlan" lett.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

be 4 5 6 meglátogatod a 4. épületet
A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy rövid idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek sziklafalat, amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes sziporkázó milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas, mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled. Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem neked is, Káosz, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? - fordulsz meg ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit ismerek... és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok, a császár bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért, nem voltak elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak! Túl sok volt bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan körülnézel. Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet! De nincs senki a közelben, és Troyban van valami, ami maradásra késztet.
- Sajnálom, hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél, kíváncsian hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem egy drágakövet - legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed legjobb történetét! Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is nálam! - turkálni kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot nem látod sehol. Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel! Persze, a császár énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Csak érthetetlenül makogsz valamit. (A 2. paraméterben megadott dolgot itt nem szerezheted meg.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

vd 15 15 vadászat
[Kétfejû patkány torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy womath (#16).

*** 1. KÖR *** A womath odajön hozzád. Megindulsz a womath felé. Már ott is vagy! A womath rád veti magát. Célozni próbál bal lábával. El sem talált, haha. Rúg jobb lábával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A womathot próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod a womathot. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (9 ép-t sebeztél). A womath rád veti magát. Egy rúgást próbál bal lábával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbál felbuktatni jobb lábával. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a womathot. Odacsapsz jobb csápoddal. (6 ép-t sebeztél). A womath kileheli lelkét.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 11 arany és egy hamis arany. [ld. enc.]
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

vd 65 65 vadászat
[Nem vadászhatsz 65. torzszülöttre.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mátekel gomba ! Leszedsz 1 adagot. [ld. enc.] Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).

*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm elõhív egy energiatüske varázslatot. Sebzõdsz 3 ép-t. Megközelíted a mélységi gnómot. Támadod a mélységi gnómot. Lecsapsz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 7 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%). Elteszed a zsákmányt, ami egy kés. [ld. enc.] Hmm, talán enni kéne. Mohón zabálni kezdesz. (+18% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

vd 15 17 vadászat
[Kétfejû patkány torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** A tûzféreg irányába mozogsz. A tûzféreg közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a tûzférget. Odacsapsz jobb csápoddal. (10 ép-t sebeztél). A tûzféreg halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%).
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapda után kutatsz. Megnyugszol, itt nincs semmi. Továbbnyomulsz.
A barlang lakója Incredible, egy iszonyatosan erõs, megsemmisíthetetlen, könyörtelen férfi. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Incredible felé. Már ott is vagy! Incredible odajön hozzád. Támadod Incrediblet. Rávágsz jobb csápoddal. (12 ép-t sebeztél). Incredible rád veti magát. Incredible csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Incredible téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (2 ép-t sebzõdtél). Támadod Incrediblet. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Incredible rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (2 ép-t sebzõdtél). Támadod Incrediblet. Lesújtasz jobb csápoddal. (9 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod Incrediblet. Lesújtasz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Incredible rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (1 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Elhagyod a csata helyszínét.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 jobb csáp szakértelem; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

x 30 exkaváció, ásatás
Ennek a parancsnak a használatához régészet szakértelem szükséges. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
vd 15 17 vadászat
[Kétfejû patkány torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr odajön hozzád. Megközelíted a hártyás lemúrt. A hártyás lemúr rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod a hártyás lemúrt. Lecsapsz jobb csápoddal. (8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A hártyás lemúr rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Elkerülted. Megtámadod a hártyás lemúrt. Lecsapsz jobb csápoddal. Fürgén elhajolt.
*** 3. KÖR *** Támadod a hártyás lemúrt. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr kileheli lelkét.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Összegyûjtöd a "kincset": egy lemúr hártya és 4 arany.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

k 21 kaland elvállalása
(21. kaland:) Felkeresed a boltost, és azt mondod, jól van, elvállalod a megbízást. Õ elégedetten dörzsöli össze a kezét, és tájékoztat a részletekrõl. Hamarosan a fõtéren lebzselsz, sarkadban a sunyin vigyorgó kereskedõvel, aki az elõadást kedvéért rövid idõre bezárt. Mindenhol galetkik nyüzsögnek. Egyszercsak feltûnik a tér túloldalán Humleold, a helytartó fia. Jól megtermett, vörös hajú fickó, hatalmas lapáttenyerekkel. Szétnyílik a tömeg, ahogy társai kíséretében átvág a téren. Kicsit megszeppensz, de most már nincs visszaút! Egyenesen Humleold felé irányítod lépteidet, és megpróbálod válladdal fellökni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres]
Bár Humleold nagydarab, izmos fickó, nagy sebességgel lököd meg, és õ egyáltalán nem számít rá. Így aztán meglepett képett vág, hadonászik egyet a mancsaival, és máris a hátsó felére huppan. A következõ pillanatban azonban már fel is pattan, és fenyegetõen tornyosul föléd.
- Tudod, te nyomorult kis lárva pondró, hogy kivel szórakozol?
[Átokszórás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] - Ööö... Kivel? - nyögöd. Válaszképp akkora pofont kapsz, hogy métereket repülsz hátra, és percekig csak csillagokat látsz. Humleold gúnyosan mosolygó képét látod magad elõtt, aki kiköp, aztán megy tovább.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

k 7 kaland elvállalása
(7. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

x 30 exkaváció, ásatás
Ennek a parancsnak a használatához régészet szakértelem szükséges. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]
h 1 1. tárgy használata
Nincs semmi, amire azt a tárgyat használhatnád. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]
k 10 kaland elvállalása
(10. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

vd 65 vadászat
[Nem vadászhatsz 65. torzszülöttre.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. A falon, ami mellett elmész, szûk repedés húzódik meg. Beleszagolsz. Friss légáramlat jön lentrõl! Valami van odalent. És a repedés egy helyen nem annyira szûk, talán keresztül tudnád préselni magadat, és le tudnál mászni... Hát, egy kicsit veszélyesnek tûnik. (239. kaland, összköltsége 20 TVP.) Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy márvány atka (#17).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a márvány atka felé. Már ott is vagy! A márvány atka közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a márvány atkát. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (4 ép-t sebeztél). A márvány atka rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a márvány atkát. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (3 ép-t sebeztél). A márvány atka téged támad. A csáprágójával támad. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A márvány atka hörögve elterül.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

vd 17 vadászat
[Márvány atka torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej odajön hozzád. A polipfej felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A polipfej rád támad. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Ostorként csattant jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Rád vág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A polipfej halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Ideje enni! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+15% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

k 7 kaland elvállalása
(7. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

k21

Sajnálom, de nincs ilyen utasítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
x 40 exkaváció, ásatás
Ennek a parancsnak a használatához régészet szakértelem szükséges. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
x 50 exkaváció, ásatás
Ennek a parancsnak a használatához régészet szakértelem szükséges. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 141 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 51 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 231 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Káosz, egy tinta fekete, amõbaszerû, árnytócsa alakú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez az 5. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.15
[2] IQ: 3 / 0.35
[3] ügyesség: 3 / 0.05
[4] egészség: 3 / 1.90
[5] mágia: 1 / 0.05
[6] gyorsaság: 3 / 0.07
[9] Méret/ép: 41 / 22
Min. méret: 29
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 19 / 30%
Hõsi pont: 3 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 77 / 60
Hírnév : 68
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 6 (2)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 33 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 28 (6)
Leölt torzszülött: 28 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 5 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.30 [58] nyomkeresés: 1 / 0.55    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 5 / 0.64      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 20; VI erõ:80% ép:35%; PV 5 3 2 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #13 (2. forduló), #20 (9. épület), #21 (1. épület), #440 (0. forduló), #346 (1. forduló), #283 (2. forduló), #248 (2. forduló), #262 (3. forduló), #423 (3. forduló), #375 (4. forduló), #494 (4. forduló), #239 (5. forduló).

TÁRGYAID

40 arany (#1) 2 csótányláb (#25) 1 hamis arany (#809)
1 kés (#5) 2 lemúr hártya (#161) 1 mátekel gomba (#21)
1 mitulen fû (#20) 1 õskõ (#8) 1 winropu moha (#22)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 15 arany (#1), 1 lemúr hártya (#161), 1 hamis arany (#809), 1 mátekel gomba (#21), 1 kés (#5).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



HAMIS ARANY (809. TÁRGY)
A hamis aranyérme tökéletes másolata a Császár képmásával készített valódi aranypénznek. Egyezik a súlyuk és a méretük is, ezért nagyon nehéz megkülönböztetni õket egymástól. Az ötvözet csak nagyon kevés aranyat tartalmaz, ezért valaki nyilván súlyos milliókat keresett a hamisítványok elterjesztésén. Még mielõtt te is más galetkik átverésén kezdenél agyalni, elárulom, hogy a hamis arannyal való üzletelést egy vadonatúj Császári rendelet, sokéves börtönbüntetés terhe mellett, szigorúan megtiltja!
Ha a törvényes utat akarod járni, és a hamis aranyról jelentést akarsz tenni a helytartónál, add ki a H 809 parancsot 5 TVP-ért.



MÁTEKEL GOMBA (21. TÁRGY)
Ez a széles tölcsérû, fekete kalapú gombafajta nekrofoid aktivitást mutat, ami azt jelenti, hogy jól használható mágikus italok készítésénél. Aki azonban csak úgy bekapja: nos, ugyan nem mérgezõ, de rettenetesen rossz az íze. [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]



KÉS (5. TÁRGY)
Az egyik legprimitívebb pattintott kõfegyver, a kés igencsak siralmas eszköz az önvédelemhez: sebzése D4, annyi, amennyit a leggyengébb fogakkal képes egy galetki okozni. Nyilvánvaló, hogy ennek használatára csak egy puhány, harcképes végtagok növesztésére nem képes humanoid kénytelen szorítkozni. Ha tréfából használni akarod, akkor a KF 5 (végtag) paranccsal veheted kézbe (ha pl. az elsõ végtagodban akarod használni, a KF 5 100 parancsot add ki).



EXTRA FORDULÓK
Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel, azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban, havonta legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos vagy, NEM KELL elolvasnod! Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az, hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000. jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak, a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A HATODIK FORDULÓDHOZ
Ha te notórius tûz- vagy egyéb lehelet használó vagy, akkor talán nem fontosak annyira a következõ sorok, de azért nem árt, ha átfutod õket. Végtagod támadóerejét jeletõsen megnövelheted, ha valamilyen speciális képességet növesztesz rá. Ez lehet mérgezés, bénítás, vámpirizáció meg mindenféle hasonló nyalánkság [Ld. Szabálykönyv: Végtag speciális képességek.] Ha támadóerõdet szeretnéd megnövelni, jól jöhet a sebzõ méreg, amely sikeres mérgezés esetén minden körben sebzi ellenfeledet. Ha a védelem elsõrendû, válaszd a vámpirizációt, így minden ütéssel gyógyulhatsz, kevesebb TVP-t kell gyógyításra költened, vagy a bénítást, hogy ellenfeled ne tudjon megütni. Ha szeretsz kockáztatni, válaszd a kontaktmérget vagy a paralízist: sok csatában nem is látod hasznukat, de néha könnyedén fogsz gyõzni akár nagyon erõs ellenféllel szemben is. A rothasztás vagy energiaszívás akkor hasznos, ha úgy érzed, a csatákat könnyen megnyered speciális képesség használata nélkül is, viszont jól jön egy kis extra táp. A manaszívásnak és roncsolásnak most még kevés hasznát veszed, késõbb lesznek fontosak: ráérsz ilyesmit majd az új végtagodra rakni. Tegyük fel, hogy mondjuk a vámpirizációt választod. Ekkor a BE 4 203 100 parancsot add ki. A 203 a vámpirizáció száma, a 100 pedig azt jelenti, hogy az elsõ végtagodra rakod. A mûvelet 20 TVP-t és 5 KNO-t igényel. Ha igazán azt szeretnéd, hogy a vámpirizációnak látszatja legyen, rögtön rakj is rá mondjuk 6 KNO-t (KNO 102 6), így ütésenként 2 ép-t fogsz gyógyulni. 11 képességpontért nem is olyan rossz. Persze a többi képesség ugyanolyan jó, mint a vámpirizáció, válassz olyasmit, ami legjobban illik karaktered stílusához!
Ha esetleg a lehelésre specializáltad magad: nem árt, ha tudod, hogy rövid távon a lehelés nagyon hatékony, de: bizonyos szörnyek teljesen immúnisak egyik vagy másik támadási formára, ezért nem árt kétféle lehelést fejleszteni, de még jobb a lehelés mellett a közelharchoz is konyítani. Elég kellemetlen, ha az Õsök Csarnokában egy legyõzhetetlen ellenféllel akadsz össze. A kezdõ szinten általában elég, ha 3 kno-ért felnöveled a végtag méretedet 3-ra (KNO 100 3), ezzel már a legtöbb, leheletedre immunis lény ellen lesz esélyed.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.