Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Földelementál
Küldd el képeslapként!
"A hegyek gyomrából idézhető meg ez a hatalmas, alaktalanból animált képződményt. Minél jobb a mágus az idéző varázslatban, annál óriásibb az előhívott elementál, nagyobbak és erősebbek a bunkószerű végtagjai, amelyekkel áldozatára lesújt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 15:10:50 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-26 15:10:52 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-26 15:10:59 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3398-121

Karakterszám: 3398 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 121 Játékhét: 129
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 10
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. máj. 17. 9h:34'
A következõ fordulód táplálható: 2002. máj. 20.

Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!

REGINA RASCAL KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Amorpheus Amorphea, egy nemét változtatni, alakját, kinézetét végletekig átformálni képes nõ. A Katonák klánjának katona rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tökéletesség kerek pajzsa, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca, bronzmedál, kék gömb, a sün malachit karkötõje, az élet malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, a hatalom halotti maszkja, a törpék könnyû íja, az entek vándorcsizmája, khaldoran öv, Rogan karkötõje, a gyõzelem csepp fülbevalója, a füvész köpenye, ozin fülkarika, a rend köve, a merénylõ karikaszimbóluma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Amorpheus Amorpheát, aki dühösen rázza fejét.
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Xilife a Fehér Angyal, egy égkék szemû, hófehér hajú, formás testalkatú, kecses nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Felszerelése: a tûz kék köpenye, a tûz csontmaszkja, a gyorsaság gyûrûje, a tûz márványgyûrûje, nagy pajzs, szivárvány karkötõ, a tûz fekete csizmája, a tûz ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, a tudás zafírja, a bûz fogazott kardja, a remete malachitgyûrûje, Xantin ezüstöve, a ragadozó csonttõre, a bûz hosszú íja, Enyészmester, a tûz csontamulettje, a tûz malachit karkötõje, a tûz ezüst nyaklánca, a tûz aranyozott nyaklánca, az élet vas mellvértje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Xilife a Fehér Angyalt, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a mágiaellenállás. [ld. enc.]
** 2. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Gargoyles, egy hatalmas, kõtestû, izzóan fehér szemû, bõrszárnyú, hosszú, erõs farkú férfi. A Katonák klánjának katona rangú tagja. Tárgyai: kristályamulett, szivárvány karkötõ, a rend köve, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, az erõ kerek pajzsa, suhanó csizma, ében láncing, a hatalom ezüst fülbevalója, a gepárd kõamulettje, a sebesség csepp fülbevalója, a teknõs könnyû nyílpuskája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Gargoyles által meséltekbõl, megtudod, mi az a szerencsekõ. [ld. enc.]
** 2. NAP ** Épp hozzád néz be Dr. Krapulax, egy eszelõs tekintetû, kopasz, fekete köpönyeges, velejéig gonosz férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Viselt tárgyai: a majom malachit karkötõje, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a gólem nagy pajzsa, a jég szöges öve, Enyészmester, a tárgyalás gyûrûje, az óriás ónixgyûrûje, a jég karikaszimbóluma, a gyorsaság csepp fülbevalója, a küzdelem könnyû pikkelyvértje, a tudás zafírja, ozin fülkarika, a gladiátor vassisakja, az óriás malachit karkötõje, a természet hosszú íja, az erõ sárgaréz nyaklánca, a küzdelem kék köpenye, a sas vándorcsizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz. [A látogatód "ittfelejti" az átokkövet de ez csak késõbb derül ki.]
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Végül Dr. Krapulax feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a varázskõ. [ld. enc.]
** 2. NAP ** Felkeresi barlangodat Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, az elfek vándorcsizmája, a túlélés malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás karikaszimbóluma, a remete halotti maszkja, a ragadozó díszes pikkelyvértje, a gyorsaság kék köpenye, a puhányság köve, khaldoran öv, ezüst nadrág, a gyorsaság amulettje, Enyészmester, a gyorsaság nagy pajzsa, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, a lich kõrisfa íja, kék gömb, a káosz rettenetes nyaklánca, a sün márványgyûrûje, a mentát csepp fülbevalója, a rend köve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Nemet intesz. Szakértelempróbára invitál téged. Tétnek mindketten 1 aranyat raktok fel.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Két okos régész összedugja a fejét, hogy ki tud többet. Te hosszasan mesélsz az õsök történelmérõl, régészeti leleteidrõl. A másik ámultan hallgat, aztán õ kezd dicsekedni. Hosszú vita következik, hogy kinek jelentõsebb a tudása. Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész vagy, mint Dzsohar al Dzsokma.
Megnyerted a tétet, ami 1 arany volt!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 7765.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*máj. 9.* Magmatikus Bûzfelhõszáj csatában legyõzte Xilife a Fehér Angyalt. *máj. 9.* Malgias a Rém és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot. *máj. 9.* Malgias a Rém gyõzelmet aratott Nagylelkû Petheszileia felett. *máj. 13.* Rozsdamentes acélpatkány felköltözött a következõ szintre. *máj. 13.* Mancsos Balambér mellé szegõdött egy kisebb agyszívó. *máj. 13.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tündöklõ Csillag felett. *máj. 13.* Maximilian Ûbertáp és Rauko pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *máj. 14.* Magmatikus Bûzfelhõszáj teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott. *máj. 14.* Bandar az Õrzõ felköltözött a következõ szintre. *máj. 15.* Brumi és Sivir megküzdöttek egymással, és Brumi gyõzött.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*máj. 13.* Nomis Leinád elsajátította a pszi szakértelmet. *máj. 13.* Lord Griffonheart gyõzelmet aratott Damocles felett. *máj. 13.* Torz Talbot egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *máj. 13.* Nomis Leinád gyõzelmet aratott Torz Talbot felett. *máj. 13.* Torz Talbotot rajtakapták, ahogy lopni próbált. *máj. 13.* Fortian és Malako Tejiwo megküzdöttek egymással, és Fortian gyõzött. *máj. 14.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Abdullah felett. *máj. 15.* Kronx és Duin Arkh, a Magiszter megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött. *máj. 15.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *máj. 16.* Maximilian Ûbertáp és Nero Rex pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 kereskedelem; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

be 4 21 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmagyarázod, hogy az elkt.immunitás harci képességet szeretnéd elsajátítani. Micsoda badarságot beszélsz itt! Hiszen azt a képességet már ismered! Zavartan elbúcsúzol. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

kno 21 1 21. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot az elkt.immunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elkt.immunitás szakértelmed 2. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

v 147 3039 12474 13764 16569 19584 147. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy alkímiát. Átváltozott 1 a káosz díszes gyûrûje 82 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 a káosz titokzatos szimbóluma 303 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 a káosz futárainak köntöse 219 arannyá! (-6 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-6 vp.) Átváltozott 1 a káosz terjesztõjének csizmája 175 arannyá! (-30 vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 429.]

v 147 21834 23604 25044 28089 29109 147. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy alkímia. Átváltozott 1 a káosz harmadik csizmája 103 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 a káosz tûzarany maszkja 105 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 a káosz helytartójának nyaklánca 325 arannyá! (-6 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-6 vp.) Átváltozott 1 a káosz árnyékamulettje 211 arannyá! (-30 vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 423.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (310. kaland, összköltsége 25 TVP.) Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: a káosz nagyhatalmú tõre. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 413.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva, kiböngészed: 66. A Csatornaháború
Az Erdauini királyság szabad kereskedelmet követel és a hihetetlenül magas csatorna-hídvám eltörlését. I. Szaniszló tudja, hogy alighanem ez az utolsó lehetõség, hogy egyre erõsödõ szomszédját bekebelezze ezért kapva kap az alkalmon, hogy háborúzzon. A Csatornaháború másfél év múlva az Alanori királyság meghátrálásával ér véget, a csatorna fölött újabb hidak sokasága épül, a vámok megszûnnek. A háborúban Szaniszló meghal, helyét nagybátyja I. Malaver foglalja el. Yaurr gazdaságilag és politikailag szétzilálódott, ezért Malaver szigorú katonai diktatúrát vezet be. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 403.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez. (226. kaland, összköltsége 10 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez gyilkos boróka ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+4 méretükre). (-3 vp.) A húsevõ növény feléd rohan. A húsevõ növény rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A fogaival támad. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés!
*** 2. KÖR *** Megtámadod a húsevõ növényt. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (51 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Rávágsz bal csápoddal. (27 ép-t sebeztél). Illatozol (20 sebzés). A húsevõ növény hörögve elterül.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Elteszed a zsákmányt, ami egy húsevõ bibe és 21 arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy óriásnövés itala. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 393.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl a következõket tudod meg: 230. A nyugati területek bányáiban olyan nyersanyagokat bányásznak, amely a keleti királyságokban szinte egyáltalán nem fordul elõ. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 383.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 ragálygombát. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+4 méretükre). (-3 vp.) Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. 14 életpontnyit sebzõdsz.
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Sebzõdsz 17 ép-t. Megindulsz az árnyékmester felé. Már ott is vagy! Támadod az árnyékmestert. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (51 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (19 ép-t sebeztél). Az árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: az elektromosság vándorcsizmája és 26 arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy kerek pajzs. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 farok szakértelem; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 373.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy íj. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sárkányvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a régészkedést. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid egy orgling kutya (#42) és egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Ellõsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+4 méretükre). (-3 vp.) A renegát mágustanonc mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzfalat. Az orgling kutya máris elõtted terem! Az orgling kutya téged támad. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a renegát mágustanonc létrehoz egy agyroppantás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az orgling kutyát próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (57 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz farkaddal. (33 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal csápoddal. (27 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (14 sebzés). Az orgling kutya kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** A renegát mágustanonc elmormol egy agyroppantás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod a renegát mágustanoncot. 11 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (51 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Rávágsz farkaddal. (34 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal csápoddal. (21 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (20 sebzés). A renegát mágustanonc halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 265 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: az enyészet amulettje. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Egy kõdobozra bukkansz, benne régi, kõbõl készült pénzérmék. (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (201. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mátekel gombát. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy esszenciaelnyelés! (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Végtagjaid megerõsödnek (+4 méretükre). (-3 vp.) A húsevõ növény feléd rohan. A húsevõ növény rád támad. Elõresuhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Harapásra nyitja száját. Mellé!
*** 2. KÖR *** Megtámadod a húsevõ növényt. Odacsapsz jobb karmoddal. (55 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Elõresuhintasz bal csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (23 sebzés). A húsevõ növény kileheli lelkét.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Összegyûjtöd a "kincset": egy húsevõ bibe. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a káosz hatalmának lándzsája. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva, kiböngészed: 364. Mivel a Drakolder invázió megállíthatatlannak látszik, az ismert világ legjobb mágusai, az újjáalakult Ezüstmágusok szövetsége sorakozik fel, hogy megállítsa a Sötét armadát. A hadmûveleteket irányító drakolderek hatalma méltó párja az Ezüstmágusokénak. Amíg a félisteni mágiahasználók a létsíkok szövetét szétszaggatva csatáznak, a földön kétségbeesett seregek próbálják a támadást megállítani. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (200. kaland, összköltsége 30 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Xilife a Fehér Angyal, egy égkék szemû, hófehér hajú, formás testalkatú, kecses nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A következõket látod nála: a tûz kék köpenye, a tûz csontmaszkja, a gyorsaság gyûrûje, a tûz márványgyûrûje, nagy pajzs, szivárvány karkötõ, a tûz fekete csizmája, a tûz ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, a tudás zafírja, a bûz fogazott kardja, a remete malachitgyûrûje, Xantin ezüstöve, a ragadozó csonttõre, a bûz hosszú íja, Enyészmester, a tûz csontamulettje, a tûz malachit karkötõje, a tûz ezüst nyaklánca, a tûz aranyozott nyaklánca, az élet vas mellvértje. Xilife a Fehér Angyal körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a lant. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Egy nagyobb barlangterembe érkezel. Már majdnem továbbmennél, amikor megpillantasz egy nagyon keskeny és meredek lépcsõt, amely a magasba vezet. Olyan magasra, hogy a tetejét nem látod. A lépcsõfokok töredezettek, veszélyes lehet felmászni, de a kalandvágy erõsebb a félelemnél. Elhatározod, hogy késõbb visszajössz, és megvizsgálod, mivan odafent. (255. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Magmatikus Bûzfelhõszáj, egy égõn áporodott szagú, struccnyakú, galandosan gyûrûzött, pióca szájú férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Tárgyai: a káosz démoni pikkelyvértje, a káosz szolgájának köpenye, szivárvány karkötõ, az erõ csonttõre, ozin fülkarika, a sólyom malachit karkötõje, zsugorító gyûrû, a sólyom háromszögszimbóluma, a tûz harci nyílpuskája, a káosz futárainak karkötõje, a bûz csonttõre, a gepárd csonttõre, a káosz szent csizmája, a káosz varázslatos öve, a bûz háromszögszimbóluma, a gyorsaság vassisakja, a káosz szent gyûrûje, a tudás zafírja, a mágia ónixgyûrûje, a sebesség kõamulettje, a káosz korrupt fülbevalója. Megállapodtok, hogy a tét 10 arany lesz. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Magmatikus Bûzfelhõszájat, aki dühösen rázza fejét.
Gyõzelmedért 10 aranyat kaptál a másik kalandozótól. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 313.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Találsz egy barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot. A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol. (494. kaland, összköltsége 20 TVP.) Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, az elfek vándorcsizmája, a túlélés malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás karikaszimbóluma, a remete halotti maszkja, a ragadozó díszes pikkelyvértje, a gyorsaság kék köpenye, a puhányság köve, khaldoran öv, ezüst nadrág, a gyorsaság amulettje, Enyészmester, a gyorsaság nagy pajzsa, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, a lich kõrisfa íja, kék gömb, a káosz rettenetes nyaklánca, a sün márványgyûrûje, a mentát csepp fülbevalója, a rend köve. Megállapodtok, hogy a tét 1 arany lesz. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl az átokkõ. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Azonnal visszavág: "Forduljon rád vissza a leheleted!" Jól odamondasz neki: "Ez a legjobb, amit ki tudtál találni a parányi agyadban?" Dühösen kiabálja vissza: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt karalábéval?" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
Sajnos, a tétben való párviadal 1 arannyal kurtított meg. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Dirten, egy férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: nagy pajzs, bronzmedál, khaldoran öv, Végzetpenge, a túlélés zöld köntöse, a természet háromszögszimbóluma, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, a majom könnyû nyílpuskája, a tökéletesség márványgyûrûje, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a tökéletesség szárnyas sisakja, a sebezhetetlenség vas lemezpáncélja, a gepárd ezüst fülbevalója. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Dirten csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Brumi, egy férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a káosz égszínkék karkötõje, bronzmedál, a pontosság ónixgyûrûje, a teknõs könnyû láncinge, szivárvány karkötõ, a káosz ében sisakja, a bérmágus karikaszimbóluma, a mágia hosszú íja, a merénylõ kerek pajzsa, a tudás zafírja, a mágus háromszögszimbóluma, a pankrátor aranyöve, a ragadozó zöld köntöse, a bûz fülbevalója, a bölcsesség fekete csizmája, a szívósság karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a légzés ezüst fülbevalója. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Brumit, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben észreveszel egy csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Mimic, egy fekete, kitines bõrû, hatalmas, kopasz férfi. A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. A következõket látod nála: zangrozi csizma, a pontosság köpenye, Rogan karkötõje, a védekezés márványgyûrûje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a lich szarvas sisakja, a rend köve, a harcos nyaklánca, ozin fülkarika, ében láncing. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Mimicet, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elfu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Sújtólég, egy önmagára kísértetiesen hasonlító, de amúgy eléggé jellegtelen férfi. A Katonák klánjának katona rangú tagja. Tárgyai: a hatalom fekete csizmája, a teknõs márványgyûrûje, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a gyõzelem márványgyûrûje, az erõ kerek pajzsa, a hatalom szárnyas sisakja, kék gömb, az óriás csepp fülbevalója, fekete nadrág, a rend köve, a merénylõ háromszögszimbóluma, hõsi jelvény, a gólem nehéz nyílpuskája, a bölcsesség sárga öve, az óriás kék köpenye, az erõ kõamulettje, a sas bíbor láncinge, a sas ezüst fülbevalója. Megállapodtok, hogy a tét 1 arany lesz. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Sújtóléget, aki dühösen rázza fejét.
Megnyerted a tétet, ami 1 arany volt! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 2 adagot. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Salétromos Körömreszelõ, egy böszme, kezében körömreszelõt szorongató, gorilla testalkatú, majompofájú férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: bronzmedál, Rogan karkötõje, a titán kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, az enyészet csepp fülbevalója, a bûz halotti maszkja, Enyészmester, ezüst nadrág, a sebezhetetlenség lovagi lemezpáncélja, ozin fülkarika, a káosz furcsa íja, a regenerálódás sárga öve, az enyészet márványgyûrûje, az élet zöld köntöse, az egészség szimbóluma, a tudós ónix karkötõje, a tudás zafírja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Salétromos Körömreszelõ csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (364. kaland, összköltsége 30 TVP.) Észreveszel 1 elfu mohát. Szakértõ módon leszeded. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Dr. Krapulax, egy eszelõs tekintetû, kopasz, fekete köpönyeges, velejéig gonosz férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a majom malachit karkötõje, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a gólem nagy pajzsa, a jég szöges öve, Enyészmester, a tárgyalás gyûrûje, az óriás ónixgyûrûje, a jég karikaszimbóluma, a gyorsaság csepp fülbevalója, a küzdelem könnyû pikkelyvértje, a tudás zafírja, ozin fülkarika, a gladiátor vassisakja, az óriás malachit karkötõje, a természet hosszú íja, az erõ sárgaréz nyaklánca, a küzdelem kék köpenye, a sas vándorcsizmája. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+8% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a void gyémánt. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Winterfresh, egy üde lehelletû férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tökéletesség karkötõje, a káosz harmadik karkötõje, Enyészmester, a jég könnyû láncinge, a káosz lüktetõ karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a jég csepp fülbevalója, a káosz különös gyûrûje, a természet görbekardja, a bénaság fülbevalója, a jég háromszögszimbóluma, a Tél aranylánca, kék gömb, az ellenállás aranyozott fülbevalója, a jég vassisakja, a jég kék köpenye, a teknõs fogazott kardja, az élet gyûrûje, a bûz könnyû íja, a jég kõamulettje, a teknõs csizmája, hõsi jelvény, a tudás zafírja, a jég nagy pajzsa, a jég ezüst nyaklánca, fekete nadrág. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 5 arany! Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Winterfresht, aki dühösen rázza fejét.
Megnyerted a tétet, ami 5 arany volt! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

k 352 kaland elvállalása
(352. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be a bejáraton. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. Az ichinedar 12 sebzést kap. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Az ichinedar hörögve elterül. A 2. nedonkutya feléd rohan. Az 1. nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. nedonkutya rád támad. A fogaival támad. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az 1. nedonkutya téged támad. Megpróbál megmarni. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. nedonkutyát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (36 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Roncsoltál. Elõresuhintasz farkaddal. (23 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Elõresuhintasz bal csápoddal. (9 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) Illatod zavarja (20 sebzés). Az 1. nedonkutya hörögve elterül. A 2. nedonkutya rád támad. Acsarogva harapni próbál. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. nedonkutyát. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (37 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Roncsolod bõrét. Elõresuhintasz farkaddal. Elhibáztad. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Illatod zavarja (19 sebzés). A 2. nedonkutya hörögve elterül.
[A csatában összesen 183 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+55%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 4 drágakõ és 33 arany. A küzdelemben megéheztél. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+14% jóllakottság.) Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: egy nehéz nyílpuska. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

ep 36 75 17 építed a 36. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a vastag bõr tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a fókuszgömböt építed. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. A munka 93 TVP-nyit haladt, még 491 van hátra. Sikeresen haladsz a különleges klánküldetéssel! [75 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

t 54 15 54. szakértelem tanulása 15 TVP-ért
Rövid idõre beállsz a bolt pultja mellé, kereskedõsegédként. A smucig boltos ugyan nem fizet semmit, de legalább tapasztalatot szerzel. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]

ee 51 55 2126 19180 1033 1166 sok-sok eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 33 ap, törpe pikkelyvért (#4) 41 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, parittya (#10) 9 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 16 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 66 ap, mátekel gomba (#21) 33 ap, gyilkos boróka (#27) 33 ap, kötél (#128) 16 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében láncing (#134) 66 ap, díszes fejék (#135) 16 ap, khaldoran öv (#137) 49 ap, elektronit (#141) 16 ap, ekinda haj (#147) 24 ap, pirgamit (#152) 13 ap, mandibula (#157) 6 ap, villámöv (#172) 66 ap, lelakatolt ládikó (#310) 495 ap, lemezpáncél (#1000) 82 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 211 ap, pikkelyvért (#1015) 33 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 112 ap, könnyû láncing (#1031) 116 ap, bíbor láncing (#1032) 178 ap, bõr mellvért (#1046) 102 ap, bronz mellvért (#1047) 162 ap, kerek pajzs (#1061) 37 ap, nagy pajzs (#1062) 79 ap, vaspajzs (#1063) 146 ap, sisak (#1075) 16 ap, vassisak (#1076) 37 ap, szárnyas sisak (#1077) 79 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti maszk (#1091) 23 ap, csontmaszk (#1092) 63 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, díszes fejpánt (#1106) 23 ap, ezüst fejpánt (#1107) 63 ap, csillogó fejpánt (#1108) 126 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121) 23 ap, fekete csizma (#1122) 63 ap, köpeny (#1135) 4 ap, kék köpeny (#1137) 57 ap, díszes köpeny (#1138) 118 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, átlátszó köntös (#1152) 63 ap, díszes köntös (#1153) 126 ap, íj (#1270) 16 ap, könnyû íj (#1271) 37 ap, hosszú íj (#1272) 79 ap, kõrisfa íj (#1273) 146 ap, nyílpuska (#1285) 33 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 63 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 112 ap, harci nyílpuska (#1288) 186 ap, tõr (#1300) 8 ap, rövid tõr (#1302) 63 ap, vívótõr (#1303) 126 ap, kard (#1315) 16 ap, görbekard (#1316) 37 ap, hosszúkard (#1317) 79 ap, fogazott kard (#1318) 146 ap, lándzsa (#1330) 16 ap, barbár lándzsa (#1331) 37 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 79 ap, hosszú lándzsa (#1333) 146 ap, a védekezés utazóköpenye (#4736) 180 ap, a védekezés nyaklánca (#4780) 95 ap, a védekezés rövid tõre (#4902) 308 ap, a gólem kerek pajzsa (#8261) 251 ap, a tolvaj bõr mellvértje (#9146) 316 ap, a tolvaj amulettje (#9295) 90 ap, az entek barbár lándzsája (#9881) 251 ap, az elfek pajzsa (#10510) 99 ap, a szellemek vassisakja (#15026) 251 ap, a küzdelem vas lemezpáncélja (#20351) 356 ap, a küzdelem nehéz nyílpuskája (#20637) 419 ap, a gyõzelem csonttõre (#21101) 237 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 108 ap, a jég könnyû pikkelyvértje (#22616) 170 ap, a jég sárga öve (#22767) 241 ap, a jég hosszúkardja (#22917) 263 ap, a villám utazóköpenye (#23636) 126 ap, a villám nehéz nyílpuskája (#23787) 297 ap, a regenerálódás könnyû íja (#24671) 144 ap, a szalamandra könnyû íja (#26021) 144 ap, a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 170 ap, a yeti könnyû íja (#26471) 144 ap, a sav utazóköpenye (#26786) 126 ap, az elektromosság csontmaszkja (#27192) 247 ap, az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282) 257 ap, az elektromosság barbár lándzsája (#27431) 144 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 130 ap, a légzés görbekardja (#27866) 144 ap, az angyalok sárga öve (#28167) 241 ap, az ellenállás görbekardja (#28766) 144 ap, a sólyom csonttõre (#29651) 130 ap. Eladsz 2 méregellenállás italat 12 aranyért. Eladsz 1 savlehelet italát 13 aranyért. Eladod a tudás márványgyûrûjét 62 aranyért. Eladod a kígyó nyakláncát 38 aranyért. Eladsz 1 ezüst láncinget 89 aranyért. Eladsz 1 csatos övet 6 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

forduló vége
Hazamész a boltból. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +41 hírnevet kaptál. A kör során összesen 836 sebzést okoztál, és 87 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 128 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 407 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Regina Rascal, egy hófehér bõrû, hosszú hófehér hajú, meleg fekete szemû, elragadó mosolyú nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: tejivó. Ez a 121. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (12) / 10.80
[2] IQ: 14 (16) / 8
[3] ügyesség: 8 (12) / 0.81
[4] egészség: 9 (11) / 1.59
[5] mágia: 7 / 0.32
[6] gyorsaság: 15 (18) / 0.26
[9] Méret/ép: 125 (134) / 59
Min. méret: 126
Barlangméret: 125
PONTJAID
Varázspont: 71 / 5
Képességpont: 22 / 56%
Hõsi pont: 126 (10)
Tám.bónusz: 2%
Véd.bónusz: 26%
Galetki erõ: 523 / 381
Hírnév : 1603
Jóllakottság: 170%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 118 (0)
Galetki gyõzelmek: 35 (0)
Torzsz. csaták: 603 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 518 (5)
Leölt torzszülött: 807 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 89 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (29)
Speciális képességeid:
+5 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +29% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátítsd el a dimenziókapu varázslatot legalább 8-as szinten! 2.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! [számláló: 1] 3.) Hozz tíz barna manakövet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 2 / 1.20 [16] tüskés bõr: 8 / 1.61 [17] vastag bõr: 11 / 0.99
[18] tûzimmunitás: 4 (5) / 0.51 [19] hidegimmunitás: 6 (7) / 0 [20] savimmunitás: 5 (6) / 1
[21] elkt.immunitás: 2 (3) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 1 (2) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0
[24] rezisztencia: 2 / 0 [25] illat: 17 / 0 [26] lõfegyver: 1 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 4.07 [47] zárnyitás: 13 / 10.92 [48] mászás: 10 / 2.84
[49] rugalmasság: 3 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 5 / 2.29 [53] ékszerészet: 3 / 1.11
[54] kereskedelem: 7 (10) / 0.67 [55] szívósság: 10 / 0.81 [56] varázsitalfõzés: 5 (10) / 0.06
[57] gyógynövények: 8 (13) / 6.48 [58] nyomkeresés: 3 / 0.60 [59] vezetõkészség: 3 / 0.70
[62] lopás: 5 / 2.90 [64] átokszórás: 6 / 0.20 [65] álcázás: 4 / 1.05
[66] lopakodás: 4 / 1.76 [67] régészet: 13 (14) / 9.89 [68] zene: 5 / 1.10
[69] tanulás: 10 / 7.46 [70] idézés: 1 / 0 [72] építés: 7 / 3.73
[73] felderítés: 5 / 3.53        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 17 (21) / 0.76 [101] szakért.: 17 (18) / 8.60 [102] roncsolás: 5 (8) / 0
farok [103] méret: 8 (11) / 0 [104] szakért.: 10 / 0.29 [105] kontaktméreg: 10 (13) / 0
bal csáp [106] méret: 3 (6) / 0 [107] szakért.: 6 / 5.38    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 4 / 2.73 [149] dimenziókapu: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 5 / 0.16
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0.32 [160] esszenciaelnyelés: 8 / 3.52 [29] életszívás: 8 / 2.95
[31] féreg érintése: 1 / 0 [172] gázpajzs: 1 / 0 [17] gránitbõr: 7 / 0.36
[13] jégcsóva: 3 / 0 [163] kineport: 4 / 1.12 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.52
[34] méregfelhõ: 4 / 0 [28] óriáserõ: 8 / 3.17 [159] szellemidézés: 2 / 1.44

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (60%): 28 óriáse                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Matild, az élõ cseppkõ 36/36 88% 76% 3 / 2.04 nem harcol
[2] Huba, a molitár 42/42 76% 140% 2 / 0.74 nem harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 1

MAKRÓID
1. Makró
p
x 10
vd
2. Makró
ep 19 40 17
h 14 22 33
4. Makró
kf 134 145 142 211 150 213
kf 139 1123 238 14664 21521
kf 3492 28089

HARCI PROGRAMOD
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van. Prioritás: 80.
1: esszenciaelnyelés v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 90, és ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 80%.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 20 61 50; VI erõ:200% ép:10%; PV 3 5 6; PSZ 47 67 48 69 55; BA 15033; L 30 149 134 17 2; TT 10; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (3. épület), #50 (20. épület), #200 (121. forduló), #255 (121. forduló), #494 (121. forduló), #364 (121. forduló), #374 (117. forduló), #356 (117. forduló), #263 (117. forduló), #499 (117. forduló), #251 (120. forduló), #339 (100. forduló), #355 (120. forduló), #456 (120. forduló), #234 (110. forduló), #300 (120. forduló), #268 (120. forduló), #310 (121. forduló), #226 (121. forduló), #252 (93. forduló), #201 (121. forduló).

SZÖVETSÉGED: KANKURENCIA. Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3398. Jelenleg a fókuszgömb építésén dolgozol, eddig 168 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz lüktetõ köpenye (#23199) 1 a teknõs vas mellvértje (#25348) 1 a regenerálódás halotti maszkja (#24491)
1 az elektromosság vándorcsizmája (#27221) 1 a harcmûvész utazóköpenye (#13736) 1 a bûz öve (#29065)
1 khaldoran öv (#137) 1 a káosz döbbenetes csizmája (#14634) 1 a villám sárga öve (#23667)
1 a hatalom vas mellvértje (#6898) * 2 ében láncing (#134) 1 a káosz sárkányának maszkja (#9654)
* 1 káoszgólem öve (#238) 1 a káosz hatalmának pikkelyvértje (#24429) 1 a teknõs szárnyas sisakja (#25377)
1 a káosz helytartójának fejpántja (#24969) 1 fekete nadrág (#171) 1 a yeti díszes pikkelyvértje (#26217)
1 az óriás utazóköpenye (#8786) 1 kerek pajzs (#1061) 1 zangrozi csizma (#1123)
1 a küzdelem halotti maszkja (#20441) 1 a sebesség díszes fejpántja (#13256) 1 köntös (#1150)
1 a bûz könnyû láncinge (#28931) 1 a bûz díszes pikkelyvértje (#28917) 1 a káosz döbbenetes pajzsa (#14574)
1 az óriás zöld köntöse (#8801) 1 a lich kerek pajzsa (#11861) 1 a sün utazóköpenye (#24986)
1 a kígyó szárnyas sisakja (#19077) 1 az enyészet sárga öve (#23217) 1 a sün sárga öve (#25017)
1 a káosz fehér sisakja (#6939) 1 az elfek vándorcsizmája (#10571) 1 a yeti szöges öve (#26368)
1 a káosz döbbenetes köntöse (#14664) 1 a természet vaspajzsa (#16813) 1 a természet átlátszó köntöse (#16902)
1 az élet halotti maszkja (#5141) 3 maszk (#1090) 1 a sebesség könnyû pikkelyvértje (#13166)
1 a túlélés pajzsa (#21310) 1 a regenerálódás kék köpenye (#24537)

Ékszerek, kincsek
13117 arany (#1) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 a remete karikaszimbóluma (#12461)
* 1 a majom márványgyûrûje (#14276) 1 a bûz háromszögszimbóluma (#29112) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 a káosz csábító nyaklánca (#26844) 1 karikaszimbólum (#1211) * 2 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 az erõ keresztszimbóluma (#1663) 1 keresztszimbólum (#1213)
* 1 a tudás zafírja (#150) 1 csontamulett (#1197) 1 a védekezés malachitgyûrûje (#4827)
1 az elefánt malachitgyûrûje (#16527) 1 a gyorsaság karkötõje (#3940) 1 a káosz fehér nyaklánca (#7044)
1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707) 1 a káosz híveinek gyûrûje (#13389) 1 az enyészet amulettje (#23245)
1 a káosz harmadik fülbevalója (#21969) * 1 a kígyó fülbevalója (#19255) 1 a természet ónix karkötõje (#16993)
1 az energia aranyozott fülbevalója (#18808) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 a sebezhetetlenség gyûrûje (#19675)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 az erõ kõamulettje (#1646) 1 a káosz istennõjének gyûrûje (#31389)
1 az óriás kõamulettje (#8846) 1 a káosz bíbor gyûrûje (#5739) 1 a hatalom ónixgyûrûje (#7078)
1 a merénylõ kõamulettje (#11096) 69 drágakõ (#2) 1 a szívósság ezüst nyaklánca (#14682)
* 1 a természet kõamulettje (#16946) 1 a káosz éjfekete karkötõje (#7554) 1 a káosz õsi szimbóluma (#29574)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 antiõskõ (#206)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 3 õskõ (#8)
1 fekete dukát (#218)

Fegyverek
1 a védekezés csonttõre (#4901) 1 a káosz nagyhatalmú tõre (#15264) 1 a szalamandra hosszú íja (#26022)
1 a titán könnyû íja (#5771) 1 Enyészmester (#217) 1 rozsdás kard (#131)
1 a bûz nehéz nyílpuskája (#29187) 1 hosszú lándzsa (#1333) 1 könnyû íj (#1271)
1 a bérmágus hosszúkardja (#17517) 1 íj (#1270) 1 nehéz nyílpuska (#1287)
1 a tûz csonttõre (#22451) 1 a káosz hatalmának lándzsája (#24744) 1 a káosz vérivó tõre (#20664)
1 a törpék könnyû íja (#6671) 1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 a sebesség kõrisfa íja (#13423)
* 1 a túlélés könnyû íja (#21521)

Varázsitalok és füvek
19 mézfû (#29) 16 gyilkos boróka (#27) 15 elfu moha (#33)
34 mátekel gomba (#21) 22 elonotichlan (#31) 32 tejfonál (#28)
1 üvegcse (#14) 19 csótányláb (#25) 30 ragálygomba (#26)
27 mitulen fû (#20) 1 fehér gyógyital (#50) 18 liánvirág (#24)
3 óriásnövés itala (#60) 16 sárkányvirág (#32) 1 kalmárok itala (#66)
16 winropu moha (#22) 21 sötét mák (#23) 24 hónakkupók (#30)
1 bajnokok itala (#62)

Egyéb kacatok
1 nohnetár gumó (#212) 26 pirgamit (#152) 4 lemúr hártya (#161)
3 yeti csont (#160) 14 elektronit (#141) 18 mandibula (#157)
5 nordkristály (#146) 5 molitár háj (#165) 5 húsevõ bibe (#151)
12 ekinda haj (#147) 7 barna manakõ (#149) 6 bolhedor szárny (#15)
1 molad púp (#16) 1 asztrálesszencia (#154) 77 õsi relikvia (#17)
2 xenópete (#278)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): csepp fülbevaló #1256 (1), ónixgyûrû #1228 (5), kék köpeny #1137 (2), a mágia díszes karkötõje #3492 (10), a káosz õsi amulettje #29559 (8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MÁGIAELLENÁLLÁS ITALA (76. TÁRGY)
Néha szembekerülsz olyan ellenfelekkel, akik varázstudása messze felülmúlja a tiédet. A vereség ilyenkor elkerülhetetlen, ha nincs valamilyen apró elõnyöd, mint például a mágiaellenállás. Ennek az italnak a behörpintésével egy csata idõtartamára rezisztenciád megnõ 40-el, (olimpián 20-szal) azaz jó eséllyel nem fognak rád hatni ellenfeled varázslatai. Ezt a fõzetet ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be TV listába vagy harci programba.



SZERENCSEKÕ (197. TÁRGY)
Ez a tárgy a gonoszság melléfogása. Rendelkezik az átkozott tárgyak minden képességével, csak a követ elõállítõ mágus hibája miatt nem negatív, hanem pozitív hatása van. Minden galetki álma, hogy örökre nála maradjon a kõ, de még senkinek nem sikerült megakadályozni a távozását. Amíg nálad van +3 méretet és +10% támadást kapsz. Ha nálad gyengébb galetkivel találkozol (azaz kisebb a galetki ereje, mint a tiéd), akkor van esély, hogy a kõ átugrik hozzá. A megfigyelések szerint nagyon ritkán elõfordul, hogy ugrás elõtt a kõ mágikusan osztódik, így az eredeti tulajnál is marad egy.



VARÁZSKÕ (210. TÁRGY)
A varázskövek még az õskõnél is ritkább, mágikus hatalmú tárgyak, amelyek elnyelésével egy kalandozó varázstudása növelhetõ. Az õskõvel ellentétben a varázskõ nem tud bármilyen képességet növelni, hanem csakis a kalandozó által ismert varázslatok szintjét (a pszi képességekét sem). A megkötés is valamivel szigorúbb, mint az õskõnél: a legmagasabb alapszinten ismert varázslatnál legalább három szinttel alacsonyabb varázslatot lehet csak növelni - azt viszont mindjárt két szinttel! Pl. ha a legmagasabb szintû varázslatod 10-es szintû jégcsóva, akkor a 8-as szintû energiatüskét nem növelheted, legfeljebb a 7-es szintû kisebb erõpajzsot. A varázskõ használata a H 210 (varázslat száma) paranccsal történik. A varázsköveket a boltok és az aukció nem vásárolja meg.



LANT (166. TÁRGY)
Egy csodaszép, csontból faragott zeneszerszám, sokak szerint az azóta a csatornákba kényszerült elfek munkája. Ha megfelelõen képzett vagy, a lant húrjait pengetve csodaszép zenét tudsz elõvarázsolni. Mint tudvalevõ, minél több TVP-ért zenélsz, annál nagyobb a valószínûsége, hogy zenédnek valamilyen pozitív mágikus hatása is lesz. 50 TVP-nél 100%, 40 TVP-nél 80% stb. Ha lanttal zenélsz, a mágikus dallamnak köszönhetõen már 40 TVP-nél eléred a 100%-ot, 30-nál a 80-at stb. A lant használatához a Z 166 (TVP) parancsot add ki.



VOID GYÉMÁNT (280. TÁRGY)
Egy tökéletesen fekete gyémánt, amely minden fényt elnyel. Hipnotikus erõvel vonzza a tekintetedet. Meg vagy róla gyõzõdve, hogy a Hegymély legcsodálatosabb drágakövét tartod a kezedben, amelytõl a világ minden kincséért sem válnál meg - holott valójában ez egy átkozott tárgy, amely varázstárgyaid mágikus energiájával táplálja magát. A void gyémánt nem KF-eli magát, azonban mindig mûködik. Sok tulajdonságodra és képességedre kapsz bónuszt, a void gyémánt ezt a bónuszt csökkenti átmenetileg. Az 1-2-es bónuszt nem befolyásolja, a 3-5-ös bónuszt eggyel, a 6-8-as bónuszt 2-vel csökkenti, és így tovább. Ha egy képességedet valamilyen varázslattal vagy varázsitallal növeled meg, a void gyémánt erre a bónuszra is befolyással van! A támadást, védekezést és méretet a void gyémánt nem befolyásolja. Szerencsére, ez a gonosz kõ idõnként elhagy téged, továbbpattan egy másik galetkihez - néha azonban jól érzi magát nálad, és elkezd szaporodni...



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.