Karakterszám: |
3380 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
30 |
Játékhét: |
466 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
143 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2013. már. 7. 9h:36' |
A következõ
fordulód táplálható: 2013. már. 8. |
|
E-mail!
E-BANG KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32690.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1479.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*nov. 19.* Lagolit teljesítette a 16. küldetést, amit a palotában kapott.
*nov. 19.* Lagolit teljesítette a 22. küldetést, amit a boltban kapott.
*nov. 20.* Lagolit teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
*nov. 20.* Lagolit szolgálatába állt egy zöld nyálka.
*jan. 9.* Night
Wolf csatában legyõzte Errax-De-Latát.
*jan. 10.* Errax-De-Lata lett az
aréna bajnoka.
*feb. 7.* Alonso D Vela csatában legyõzte Nekromaca-át.
Egy futár távoli híreket hoz:
*máj. 15.* Morq Fan Gor elsõként ért el 70-es inimícia tulajdonságot a
Hegy lakói közül!
*máj. 19.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett.
*máj. 25.* Fikusz Kukisz csatában
legyõzte Szarkaagyú Sirakát.
*jún. 2.* Roxánát kis híján megölte egy lomha
nukratoid.
*jún. 9.* Fikusz Kukisz csatában legyõzte Roxánát.
*jún. 9.*
Fikusz Kukisz és Morq Fan Gor megküzdöttek egymással, és Fikusz Kukisz
gyõzött.
*jún. 10.* Fikusz Kukisz és Morq Fan Gor megküzdöttek egymással,
és Fikusz Kukisz gyõzött.
*jún. 11.* Ren csatában legyõzte Roxánát.
*jún.
16.* Fikusz Kukisz csatában legyõzte Morq Fan Gort.
*jún. 29.* Aranyszemû
Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
be 3 154 |
meglátogatod a 3. épületet |
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület
tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb.
Közlöd, hogy a 154. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 40 aranyat,
és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben
a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
a kisebb erõpajzs varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
var 13 6 154 3 |
13. varázslatra 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot jégcsóva varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 8. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot
kisebb erõpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen
kisebb erõpajzs varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
h 210 154 |
210. tárgy használata |
Bekapod a varázskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen
kisebb erõpajzs varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
kno 47 1 57 1 |
47. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz
1 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
h 8 13 |
8. tárgy használata |
Sajnálom, de õskõvel csak már meglévõ tulajdonságot ill. szakértelmet növelhetsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
m 5 9 8 1141 1215 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 5,8) Észak felé mozogsz. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi
rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Letérdelsz az oltárhoz, és az
õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig a termen. (kaptál 20 TVP-t.)
(M 5,7) Irány észak! A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne
semmi érdekes.
(M 4,7) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 4,6) Merre tovább? Északra! Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal
rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt
az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt.
Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz fel neked a galetki.
[Mágia
próba 7-es küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel
- bólint a figura.
(M 4,5) A folyosó északra vezet. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán
megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök
átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat.
Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (sebzõdsz 5 ép-t.)
(M 5,5) A következõ terem keletre van, így arra mész. Megkönnyebbülten sóhajtasz
fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 5,4) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy hatalmas csarnokba
lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén fehéren
örvénylõ ködöt látsz. Lassan lépkedsz felé. Érzed, hogy ez nem lehet más,
mint az Õsök Központi Csarnoka! Ahogy egész közel érsz, látod, hogy a ködben
figurák szellemalakjai örvénylenek. A kobudera nevû torzszülöttekre hasonlítanak,
de sokkal magasabbak, és nemes a tekintetük! Hosszú karmaik vannak, és
testüket szõrzet borítja. Miféle teremtmények ezek? Habozva, belépsz az
örvénylésbe. Hirtelen máshol találod magad. A szabad ég alatt vagy, messze
a föld fölött lebegsz. Azonban a nagy ritkán megpillantott kiégett pusztaság
helyett zöldellõ tájat látsz, kék vizû folyókat, csak a mesékbõl ismert
fákat, erdõket. A messzeségben apró, szabályos téglák - házak? - ezrei,
és még távolabb óriási, kék vízfelületet látsz, amelybe a folyók is ömlenek.
Döbbenten tátod el a szádat. A kép azonban szertefoszlik, és újra a köd
belsejében vagy. Egy hangot hallasz a fejedben. "Nézz és tanulj!" A köd
eloszlik, és a földön ülve találod magad. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted
összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.) Hurrá, az õsök elfogadtak!
Továbbköltözhetsz a következõ szintre!
Kimész a Csarnokból.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]
m 7 9 8 3221 2121 111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,9) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 7,10) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. A barlangszobában, ahová az
út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 8,10) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A terem, ahová
belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 9,10) A keletre menõ folyosót követed. Páradús, élettel teli levegõjû
barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból
táplálkoznak! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
mátekel gomba !
Leszedsz 2 adagot.
(M 9,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,10) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Szerencsés vagy:
ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 10,9) Az északra menõ folyosót követed. Üres szobába érkezel.
(M 11,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,8) Északra mész tovább. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van
mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Mintha csak virágot
szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
winropu mohát.
(M 10,7) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A földön heverõ mocsok,
a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két
torzszülött. Ellenfeled egy púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a púpos molad felé. Már ott is vagy! A púpos molad
máris elõtted terem! A púpos moladot próbálod megsebezni. Savat lehelsz
ellenfeledre.
(20 ép-t sebeztél). A púpos molad rád veti magát. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Feléd üt
bal karmával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot.
A púpos molad
41 sebzést kap. (-4 vp.) A púpos molad halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+26%). Viszed, ami mozdítható: egy molad púp.
(M 10,6) A folyosó északra vezet. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst
testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki
arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot.
Primitív feladatot kapsz. A galetki köveket dobál feléd, és mindet el kell
kapnod!
[Ügyesség próba 5-ös küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével
veszed az akadályt.
(M 10,5) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egy óriási
mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd.
- Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Hamarosan kiderül, hogy
a galetki igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket
tesz fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 8-as küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled!
- biztat a galetki.
Fejlõdsz:
+1 gyógynövények; [34 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]
be 3 |
meglátogatod a 3. épületet |
Elhagyod a labirintust. Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét.
Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható
új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is
ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma,
a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10,
IQ8, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) vakító fény (#14, IQ7, 40ap)
kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) életszívás
(#29, IQ10, 80ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap)
dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap) Egy, a varázslók
hivatalos öltözékét viselõ nõt pillantasz meg, aki gondterhelten bámul
maga elé. Udvarias érdeklõdésedre csak hangos hümmögést kapsz válaszul,
majd hosszan a szemedbe néz. Mikor már kezd kínossá válni számodra a helyzet,
halk hangon megszólal. - Egyik társunk, egy varázsló, a renegát utat választotta.
Ez azt jelenti, hogy más galetkiket gyilkol azért, hogy több lélekenergiához
jusson. Azt hiszem, még komoly bajokat okozhat, ha nem állítjuk meg idõben,
azonban a mestereknek sokkal fontosabb feladataik vannak. Talán egy képzett
mágustanonc is képes lehet rá, mindenesetre érdemes lenne megpróbálnod.
A szint egyik elhagyatott járatában ütött tanyát, amit elég nehéz megközelíteni.
Ha sikerrel járnál, akkor ezzel a mágikus ékszerrel honorálnám a fáradozásaidat
- villant fel egy szép ezüst medált.
(19. kaland, összesen 50 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
gy 90 |
felt. gyógyítás 90%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 90 százaléka alá zuhan.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+7 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
k 10 18 |
kaland elvállalása |
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós
járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett
galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt
levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást
hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).
*** 1. KÖR *** A tûzgyík közelebb jön, hogy támadhasson. A tûzgyík irányába
mozogsz. A tûzgyík téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
elborít tûzleheletével.
(15 ép-t sebzõdtél). A tûzgyíkot próbálod megsebezni.
Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(21 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A tûzgyík ellenállt a varázslatnak.
(-4 vp.) A tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
elborít tûzleheletével.
(12 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva!
A tûzgyík
36 sebzést kap. (-4 vp.) A tûzgyík halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed
a zsákmányt, ami egy pirgamit.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+27 életpont.)
Huh, ez valószínûleg a felsõ szint egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha
jobban belegondolsz, most pont az õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan
haladsz tovább. Csattogásra, surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy
újabb torzszülött! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. A
sáskaharcos
26 sebzést kap. (-4 vp.) A sáskaharcos rád támad. Gyorsan feléd
lendít jobb karmával. Elkerülted. Gyorsan feléd lendít bal karmával.
Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva!
A sáskaharcos
25 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) A sáskaharcos halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+41%). Összegyûjtöd a "kincset": 2 mandibula.
Ezt a csatát is csodával határos módon úsztad meg! Izzadva indulsz tovább.
Remélhetõleg már nem találkozol újabb torzszülöttel. Brekegést hallasz:
ismét egy támadás! Csak ezt éldd túl... Ellenfeled egy mahomohi (#43).
*** 1. KÖR *** A mahomohi közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a
mahomohit. A mahomohi téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
dermesztõ hideget köp rád.
(13 ép-t sebzõdtél). A mahomohit próbálod megsebezni.
Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(22 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy jégcsóvát.
A mahomohi
sebzõdik 30 ép-t. (-4 vp.) A mahomohi halálos sebet kapva a
földre zuhan.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%).
Elrakod a zsákmányt, ami 17 arany és egy hamis arany.
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+13 életpont.)
Hmmm... Ha ennyire hatalmas vagy, talán ideje feljebb költözni, nem? Végre
eléred a fõ barlangfolyosó végét. Ott galetki õrök fogadnak, hamarosan
elõkerül az írnok, és átveszi a levelet. Közben igyekszel egy kicsit körbenézelõdni.
Nicsak, milyen furcsa épület, egy nagy gömbbel a tetején! Biztosan ez a
Pszi Iskola. Már alig várod, hogy meglátogathasd... Az írnok ad egy színes
követ, ezzel igazolva, hogy átadtad az üzenetet. Az árnyakba tapadva térsz
vissza, elkerülve minden találkozást. Odalent az írnok átadja a 20 arany
díjat, és megköszöni a munkádat.
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)
(18. kaland:) Szíveden viseled az elöljáró egészségét, ezért elhatározod,
hogy megszerzed neki, amit kért. Mivel fogalmad sincs róla, hogy néz ki
a krodonfû, elbeszélgetsz néhány hozzáértõvel. A homályos leírások után
sem vagy biztos benne, hogy felismernéd, de legalább tudod merre keresd.
A csatornák felé veszed az irányt. Nincs szerencséd, nem mindenki veszi
jónéven a betolakodásodat. Ellenfeleid 2 förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** Az 1. förtelemféreg odajön hozzád. A 2. förtelemféreg odajön
hozzád. Megindulsz az 1. förtelemféreg felé. Már ott is vagy! Az 1. förtelemféreg
téged támad. Villámgyorsan elõrevág farkával.
(7 ép-t sebzõdtél). Bûze
nehezen elviselhetõ számodra.
(-3 ép.) A 2. förtelemféreg rád támad. Elõresuhint
farkával. Mellé! Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-3 ép.) Az 1. förtelemférget
próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(17 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. Az 1. förtelemféreg
megúszta! (-4 vp.) Az 1. förtelemféreg rád veti magát. Odacsap neked farkával.
(8 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-3 ép.) A 2. förtelemféreg rád támad.
Ostorként csattant farkával. Elhibázta. Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-3 ép.)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot.
Az 1. förtelemféreg
sebzõdik 33 ép-t. (-4 vp.) Az 1. förtelemféreg halálhörgés
közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban.
6
életpontnyit sebzõdsz. A 2. förtelemféreg
sebzõdik 4 ép-t. A 2. förtelemféreg
rád támad. Elõresuhint farkával. Mellé! Bûze fojtogat.
(-3 ép.)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot.
A 2. förtelemféreg ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) A 2. förtelemféreg
téged támad. Tekergetve suhint farkával.
(5 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen
számodra.
(-4 ép.)
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+45 életpont.)
[88 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
bb 4 7 20 |
több épület meglátogatása |
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Beugrasz az akadémiára
friss hírekért, infókért. A kapunál álló õr azt mondja, hogy éppen egy
kísérlethez keresnek bátor galetkiket, talán a kedvedre lenne a dolog.
- Keresd Megalit mestert! - mondja az õr. - követed a tanácsát. Megalit
mester egy nagyszakállú, kissé eszelõs tekintetû galetki. Amint közlöd
vele jöveteled célját, magyarázni kezd.
- Fontos kutatást végzünk, aminek
hosszú távon minden galetki hasznát veheti. Egyszerre vizsgáljuk a fájdalmat
és az ellenállókészséget. Ha megértjük ezek pontos mûködését, akkor akár
egy újfajta szakértelem kifejlesztése sem elképzelhetetlen. A kísérlet
nem teljesen veszélytelen, könnyen érhet sérülés. Ha vállalod, akkor az
alagsorban kell jelentkezned.
(15. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. {Jelenleg a 18. küldetés megoldásán fáradozol.}
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete
sajnálkozva fogad:
- Barátom, E-Bang, már az összes küldetést teljesítetted
ezen a szinten, úgyhogy nem tudok újabb feladatot adni!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
gy 65 0 20 |
felt. gyógyítás 65%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 65 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Kirándulásod
során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Egy
módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe
mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva
be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében
sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutakodni itt egy
kicsit!
(226. kaland, összköltsége 35 TVP.) Mintha csak virágot szednél,
úgy gyûjtesz útközben 1
ragálygombát. Megközelíted az egyik alkalmasnak
látszó barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok
összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Bagira, egy fekete bundájú, párducmozgású,
csillogó szemû férfi. Felszerelése: kemény bõrpáncél, sisak, a sün malachit
karkötõje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van
egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz,
és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Bagira csak
jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
k 444 408 422 377 |
kaland elvállalása |
(444. kaland:) A kõházikó persze még mindig ugyanott áll, ahol utoljára
láttad. Odalépsz az ajtóhoz, egy erõteljes mozdulattal belököd, de rögtön
hátra is ugrasz. Semmi sem történik! Felbátorodva, belépsz az ajtón. Egy
elõszobában találod magadat. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget
pillantasz meg. Ellenfeled egy orgling kutya (#42).
*** 1. KÖR *** Az orgling kutya máris elõtted terem! Megközelíted az orgling
kutyát. Az orgling kutya téged támad. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra.
(-7 ép.) Megtámadod az
orgling kutyát. Rávágsz jobb csápoddal.
(10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot.
Az orgling kutya
sebzõdik 26 ép-t. (-4 vp.) Az orgling kutya téged támad.
Rád vág bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Bûze zavar.
(-5 ép.)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy jégcsóva varázslatot. Az orgling kutya ellenállt
a varázslatnak. (-4 vp.) Az orgling kutya rád támad. Feléd suhint bal
karmával. Mellé! Bûze zavar.
(-7 ép.)
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. Az orgling kutya
31 ép-t
sebzõdik. (-4 vp.) Az orgling kutya hörögve elterül.
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+35%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 25 arany és 2 hamis arany.
A fáklyákkal világított helység után egy sötét folyosóra jutsz.
[Csapdaészlelés
próba 4-es küszöbre: sikeres] Megvárod, amíg a szemed alkalmazkodik. Továbbmész.
A földön egy gonosz vadászcsapdát látsz, egy összecsukódó fogas vasszerkezetet!
Kikerülöd.
Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva.
Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre
álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 3 hõsiesség
pont árán sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza,
az ajtó feltárul. Továbbmész.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 22 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
(408. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(422. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(377. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki
erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 338 sebzést okoztál, és
128 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
229 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
E-Bang, egy derékig érõ barna hajú, valószínûtlenül kék szemû,
hosszú fülû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod:
mágiafaló. Ez a 30. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.95 |
[2] IQ: |
10 / 1.05 |
[3] ügyesség: |
4 (10) / 0.60 |
[4] egészség: |
6 / 2.20 |
[5] mágia: |
10 / 1.95 |
[6] gyorsaság: |
5 (3) / 0.48 |
[9] Méret/ép: |
52 (56) / 25 |
Min. méret: |
50 |
Barlangméret: |
56 |
|
|
Varázspont: |
76 / 28 |
Képességpont: |
17 / 76% |
Hõsi pont: |
24 (10) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
24% |
Galetki erõ: |
172 / 135 |
Hírnév : |
451 |
Jóllakottság: |
119% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
5 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
149 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
119 (5) |
Leölt torzszülött: |
137 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: érdeklõdõ (3)
Speciális
képességeid:
+3 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1
varázspontod. 2.) Használj 10 alkalommal energiatüskét! 3.) Hajtsd végre
a 13-as Klánkalandot (KK 13)! (összesen 20 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
13 / 4.52 |
[24] rezisztencia: |
3 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.75 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0.05 |
[48] mászás: |
7 / 4.81 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0 |
[57] gyógynövények: |
7 / 0.25 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.05 |
[64] átokszórás: |
9 (11) / 1.65 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.41 |
[68] zene: |
4 / 1.10 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 3.60 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[13] jégcsóva: |
8 (9) / 1.32 |
[15] jégpajzs: |
1 (2) / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
5 (6) / 0 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA) |
1. lista (0%): |
13 jégcsó |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 65 0 20;
VI erõ:200% ép:20%;
PV 4 3 5 8;
PSZ 57 48 68 47 66 46;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (9. épület), #15 (4. épület), #18 (7. épület),
#19 (3. épület), #422 (21. forduló), #377 (22. forduló), #290 (16.
forduló), #226 (30. forduló), #408 (17. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a szívósság könnyû pikkelyvértje (#14516) |
* |
1 díszes fejpánt (#1106)
|
* |
1 köntös (#1150) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a majom malachit karkötõje (#14291) |
|
386 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
15 drágakõ (#2) |
|
3 hamis arany (#809) |
|
1 nyaklánc (#1180) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
2 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
6 kerek kõ (#11) |
Varázsitalok és füvek |
|
10 csótányláb (#25) |
|
4 fehér gyógyital (#50) |
|
3 gyilkos boróka (#27)
|
|
4 liánvirág (#24) |
|
8 mátekel gomba (#21) |
|
7 mitulen fû (#20) |
|
5 ragálygomba (#26) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
3 sötét mák (#23)
|
|
10 tejfonál (#28) |
|
4 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
18 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
2 elektronit (#141) |
|
1 lemúr hártya (#161)
|
|
4 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
3 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 44 arany (#1), 1 pirgamit (#152),
1 winropu moha (#22), 2 mátekel gomba (#21), 1 ragálygomba (#26), 1
molad púp (#16), 2 mandibula (#157), 3 hamis arany (#809).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 varázskõ (#210).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
HAMIS ARANY (809. TÁRGY) A hamis aranyérme tökéletes másolata a Császár
képmásával készített valódi aranypénznek. Egyezik a súlyuk és a méretük
is, ezért nagyon nehéz megkülönböztetni õket egymástól. Az ötvözet csak
nagyon kevés aranyat tartalmaz, ezért valaki nyilván súlyos milliókat
keresett a hamisítványok elterjesztésén. Még mielõtt te is más galetkik
átverésén kezdenél agyalni, elárulom, hogy a hamis arannyal való üzletelést
egy vadonatúj Császári rendelet, sokéves börtönbüntetés terhe mellett,
szigorúan megtiltja!
Ha a törvényes utat akarod járni, és a hamis aranyról
jelentést akarsz tenni a helytartónál, add ki a H 809 parancsot 5 TVP-ért.