Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling disznó
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 15:01:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3380-30

Karakterszám: 3380 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 30 Játékhét: 466
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 143
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. már. 7. 9h:36'
A következõ fordulód táplálható: 2013. már. 8.

E-mail!

E-BANG KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1479.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*nov. 19.* Lagolit teljesítette a 16. küldetést, amit a palotában kapott. *nov. 19.* Lagolit teljesítette a 22. küldetést, amit a boltban kapott. *nov. 20.* Lagolit teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *nov. 20.* Lagolit szolgálatába állt egy zöld nyálka. *jan. 9.* Night Wolf csatában legyõzte Errax-De-Latát. *jan. 10.* Errax-De-Lata lett az aréna bajnoka. *feb. 7.* Alonso D Vela csatában legyõzte Nekromaca-át.
Egy futár távoli híreket hoz:
*máj. 15.* Morq Fan Gor elsõként ért el 70-es inimícia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *máj. 19.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett. *máj. 25.* Fikusz Kukisz csatában legyõzte Szarkaagyú Sirakát. *jún. 2.* Roxánát kis híján megölte egy lomha nukratoid. *jún. 9.* Fikusz Kukisz csatában legyõzte Roxánát. *jún. 9.* Fikusz Kukisz és Morq Fan Gor megküzdöttek egymással, és Fikusz Kukisz gyõzött. *jún. 10.* Fikusz Kukisz és Morq Fan Gor megküzdöttek egymással, és Fikusz Kukisz gyõzött. *jún. 11.* Ren csatában legyõzte Roxánát. *jún. 16.* Fikusz Kukisz csatában legyõzte Morq Fan Gort. *jún. 29.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

be 3 154 meglátogatod a 3. épületet
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Közlöd, hogy a 154. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 40 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a kisebb erõpajzs varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

var 13 6 154 3 13. varázslatra 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot jégcsóva varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 8. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot kisebb erõpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb erõpajzs varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

h 210 154 210. tárgy használata
Bekapod a varázskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb erõpajzs varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

kno 47 1 57 1 47. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

h 8 13 8. tárgy használata
Sajnálom, de õskõvel csak már meglévõ tulajdonságot ill. szakértelmet növelhetsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
m 5 9 8 1141 1215 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 5,8) Észak felé mozogsz. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig a termen. (kaptál 20 TVP-t.)
(M 5,7) Irány észak! A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 4,7) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 4,6) Merre tovább? Északra! Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz fel neked a galetki.
[Mágia próba 7-es küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 4,5) A folyosó északra vezet. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat. Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (sebzõdsz 5 ép-t.)
(M 5,5) A következõ terem keletre van, így arra mész. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 5,4) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén fehéren örvénylõ ködöt látsz. Lassan lépkedsz felé. Érzed, hogy ez nem lehet más, mint az Õsök Központi Csarnoka! Ahogy egész közel érsz, látod, hogy a ködben figurák szellemalakjai örvénylenek. A kobudera nevû torzszülöttekre hasonlítanak, de sokkal magasabbak, és nemes a tekintetük! Hosszú karmaik vannak, és testüket szõrzet borítja. Miféle teremtmények ezek? Habozva, belépsz az örvénylésbe. Hirtelen máshol találod magad. A szabad ég alatt vagy, messze a föld fölött lebegsz. Azonban a nagy ritkán megpillantott kiégett pusztaság helyett zöldellõ tájat látsz, kék vizû folyókat, csak a mesékbõl ismert fákat, erdõket. A messzeségben apró, szabályos téglák - házak? - ezrei, és még távolabb óriási, kék vízfelületet látsz, amelybe a folyók is ömlenek. Döbbenten tátod el a szádat. A kép azonban szertefoszlik, és újra a köd belsejében vagy. Egy hangot hallasz a fejedben. "Nézz és tanulj!" A köd eloszlik, és a földön ülve találod magad. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.) Hurrá, az õsök elfogadtak! Továbbköltözhetsz a következõ szintre!
Kimész a Csarnokból.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

m 7 9 8 3221 2121 111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,9) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 7,10) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 8,10) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 9,10) A keletre menõ folyosót követed. Páradús, élettel teli levegõjû barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból táplálkoznak! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mátekel gomba ! Leszedsz 2 adagot.
(M 9,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,10) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 10,9) Az északra menõ folyosót követed. Üres szobába érkezel.
(M 11,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,8) Északra mész tovább. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 winropu mohát.
(M 10,7) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a púpos molad felé. Már ott is vagy! A púpos molad máris elõtted terem! A púpos moladot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). A púpos molad rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Feléd üt bal karmával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot. A púpos molad 41 sebzést kap. (-4 vp.) A púpos molad halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Viszed, ami mozdítható: egy molad púp.
(M 10,6) A folyosó északra vezet. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. Primitív feladatot kapsz. A galetki köveket dobál feléd, és mindet el kell kapnod!
[Ügyesség próba 5-ös küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 10,5) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 8-as küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
Fejlõdsz: +1 gyógynövények; [34 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

be 3 meglátogatod a 3. épületet
Elhagyod a labirintust. Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) vakító fény (#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) életszívás (#29, IQ10, 80ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap) Egy, a varázslók hivatalos öltözékét viselõ nõt pillantasz meg, aki gondterhelten bámul maga elé. Udvarias érdeklõdésedre csak hangos hümmögést kapsz válaszul, majd hosszan a szemedbe néz. Mikor már kezd kínossá válni számodra a helyzet, halk hangon megszólal. - Egyik társunk, egy varázsló, a renegát utat választotta. Ez azt jelenti, hogy más galetkiket gyilkol azért, hogy több lélekenergiához jusson. Azt hiszem, még komoly bajokat okozhat, ha nem állítjuk meg idõben, azonban a mestereknek sokkal fontosabb feladataik vannak. Talán egy képzett mágustanonc is képes lehet rá, mindenesetre érdemes lenne megpróbálnod. A szint egyik elhagyatott járatában ütött tanyát, amit elég nehéz megközelíteni. Ha sikerrel járnál, akkor ezzel a mágikus ékszerrel honorálnám a fáradozásaidat - villant fel egy szép ezüst medált. (19. kaland, összesen 50 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

gy 90 felt. gyógyítás 90%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 90 százaléka alá zuhan.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+7 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

k 10 18 kaland elvállalása
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** A tûzgyík közelebb jön, hogy támadhasson. A tûzgyík irányába mozogsz. A tûzgyík téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (15 ép-t sebzõdtél). A tûzgyíkot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (21 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A tûzgyík ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) A tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (12 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva! A tûzgyík 36 sebzést kap. (-4 vp.) A tûzgyík halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+27 életpont.)
Huh, ez valószínûleg a felsõ szint egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha jobban belegondolsz, most pont az õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan haladsz tovább. Csattogásra, surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy újabb torzszülött! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. A sáskaharcos 26 sebzést kap. (-4 vp.) A sáskaharcos rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Elkerülted. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva! A sáskaharcos 25 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) A sáskaharcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+41%). Összegyûjtöd a "kincset": 2 mandibula.
Ezt a csatát is csodával határos módon úsztad meg! Izzadva indulsz tovább. Remélhetõleg már nem találkozol újabb torzszülöttel. Brekegést hallasz: ismét egy támadás! Csak ezt éldd túl... Ellenfeled egy mahomohi (#43).

*** 1. KÖR *** A mahomohi közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a mahomohit. A mahomohi téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (13 ép-t sebzõdtél). A mahomohit próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (22 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy jégcsóvát. A mahomohi sebzõdik 30 ép-t. (-4 vp.) A mahomohi halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Elrakod a zsákmányt, ami 17 arany és egy hamis arany. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+13 életpont.)
Hmmm... Ha ennyire hatalmas vagy, talán ideje feljebb költözni, nem? Végre eléred a fõ barlangfolyosó végét. Ott galetki õrök fogadnak, hamarosan elõkerül az írnok, és átveszi a levelet. Közben igyekszel egy kicsit körbenézelõdni. Nicsak, milyen furcsa épület, egy nagy gömbbel a tetején! Biztosan ez a Pszi Iskola. Már alig várod, hogy meglátogathasd... Az írnok ad egy színes követ, ezzel igazolva, hogy átadtad az üzenetet. Az árnyakba tapadva térsz vissza, elkerülve minden találkozást. Odalent az írnok átadja a 20 arany díjat, és megköszöni a munkádat.
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)

(18. kaland:) Szíveden viseled az elöljáró egészségét, ezért elhatározod, hogy megszerzed neki, amit kért. Mivel fogalmad sincs róla, hogy néz ki a krodonfû, elbeszélgetsz néhány hozzáértõvel. A homályos leírások után sem vagy biztos benne, hogy felismernéd, de legalább tudod merre keresd. A csatornák felé veszed az irányt. Nincs szerencséd, nem mindenki veszi jónéven a betolakodásodat. Ellenfeleid 2 förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** Az 1. förtelemféreg odajön hozzád. A 2. förtelemféreg odajön hozzád. Megindulsz az 1. förtelemféreg felé. Már ott is vagy! Az 1. förtelemféreg téged támad. Villámgyorsan elõrevág farkával. (7 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-3 ép.) A 2. förtelemféreg rád támad. Elõresuhint farkával. Mellé! Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-3 ép.) Az 1. förtelemférget próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (17 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. Az 1. förtelemféreg megúszta! (-4 vp.) Az 1. förtelemféreg rád veti magát. Odacsap neked farkával. (8 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-3 ép.) A 2. förtelemféreg rád támad. Ostorként csattant farkával. Elhibázta. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-3 ép.)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot. Az 1. förtelemféreg sebzõdik 33 ép-t. (-4 vp.) Az 1. förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 6 életpontnyit sebzõdsz. A 2. förtelemféreg sebzõdik 4 ép-t. A 2. förtelemféreg rád támad. Elõresuhint farkával. Mellé! Bûze fojtogat. (-3 ép.)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot. A 2. förtelemféreg ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) A 2. förtelemféreg téged támad. Tekergetve suhint farkával. (5 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-4 ép.)
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+45 életpont.)
[88 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

bb 4 7 20 több épület meglátogatása
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Beugrasz az akadémiára friss hírekért, infókért. A kapunál álló õr azt mondja, hogy éppen egy kísérlethez keresnek bátor galetkiket, talán a kedvedre lenne a dolog.
- Keresd Megalit mestert! - mondja az õr. - követed a tanácsát. Megalit mester egy nagyszakállú, kissé eszelõs tekintetû galetki. Amint közlöd vele jöveteled célját, magyarázni kezd.
- Fontos kutatást végzünk, aminek hosszú távon minden galetki hasznát veheti. Egyszerre vizsgáljuk a fájdalmat és az ellenállókészséget. Ha megértjük ezek pontos mûködését, akkor akár egy újfajta szakértelem kifejlesztése sem elképzelhetetlen. A kísérlet nem teljesen veszélytelen, könnyen érhet sérülés. Ha vállalod, akkor az alagsorban kell jelentkezned.(15. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. {Jelenleg a 18. küldetés megoldásán fáradozol.}

[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete sajnálkozva fogad:
- Barátom, E-Bang, már az összes küldetést teljesítetted ezen a szinten, úgyhogy nem tudok újabb feladatot adni!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

gy 65 0 20 felt. gyógyítás 65%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 65 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutakodni itt egy kicsit! (226. kaland, összköltsége 35 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 ragálygombát. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Bagira, egy fekete bundájú, párducmozgású, csillogó szemû férfi. Felszerelése: kemény bõrpáncél, sisak, a sün malachit karkötõje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Bagira csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

k 444 408 422 377 kaland elvállalása
(444. kaland:) A kõházikó persze még mindig ugyanott áll, ahol utoljára láttad. Odalépsz az ajtóhoz, egy erõteljes mozdulattal belököd, de rögtön hátra is ugrasz. Semmi sem történik! Felbátorodva, belépsz az ajtón. Egy elõszobában találod magadat. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy orgling kutya (#42).

*** 1. KÖR *** Az orgling kutya máris elõtted terem! Megközelíted az orgling kutyát. Az orgling kutya téged támad. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-7 ép.) Megtámadod az orgling kutyát. Rávágsz jobb csápoddal. (10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot. Az orgling kutya sebzõdik 26 ép-t. (-4 vp.) Az orgling kutya téged támad. Rád vág bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Bûze zavar. (-5 ép.)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy jégcsóva varázslatot. Az orgling kutya ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) Az orgling kutya rád támad. Feléd suhint bal karmával. Mellé! Bûze zavar. (-7 ép.)
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. Az orgling kutya 31 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) Az orgling kutya hörögve elterül.
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+35%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 25 arany és 2 hamis arany.
A fáklyákkal világított helység után egy sötét folyosóra jutsz.
[Csapdaészlelés próba 4-es küszöbre: sikeres] Megvárod, amíg a szemed alkalmazkodik. Továbbmész. A földön egy gonosz vadászcsapdát látsz, egy összecsukódó fogas vasszerkezetet! Kikerülöd.
Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 22 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.

(408. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(422. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(377. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 338 sebzést okoztál, és 128 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 229 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


E-Bang, egy derékig érõ barna hajú, valószínûtlenül kék szemû, hosszú fülû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 30. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.95
[2] IQ: 10 / 1.05
[3] ügyesség: 4 (10) / 0.60
[4] egészség: 6 / 2.20
[5] mágia: 10 / 1.95
[6] gyorsaság: 5 (3) / 0.48
[9] Méret/ép: 52 (56) / 25
Min. méret: 50
Barlangméret: 56
PONTJAID
Varázspont: 76 / 28
Képességpont: 17 / 76%
Hõsi pont: 24 (10)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 24%
Galetki erõ: 172 / 135
Hírnév : 451
Jóllakottság: 119%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 5 (0)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 149 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 119 (5)
Leölt torzszülött: 137 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 5 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: érdeklõdõ (3)
Speciális képességeid:
+3 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1 varázspontod. 2.) Használj 10 alkalommal energiatüskét! 3.) Hajtsd végre a 13-as Klánkalandot (KK 13)! (összesen 20 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 13 / 4.52 [24] rezisztencia: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.75 [47] zárnyitás: 3 / 0.05 [48] mászás: 7 / 4.81
[52] auraészlelés: 1 / 0 [57] gyógynövények: 7 / 0.25 [58] nyomkeresés: 3 / 0.05
[64] átokszórás: 9 (11) / 1.65 [66] lopakodás: 4 / 0.41 [68] zene: 4 / 1.10

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 5 / 3.60      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[13] jégcsóva: 8 (9) / 1.32 [15] jégpajzs: 1 (2) / 0 [154] kisebb erõpajzs: 5 (6) / 0

T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA)
1. lista (0%): 13 jégcsó                  


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 65 0 20; VI erõ:200% ép:20%; PV 4 3 5 8; PSZ 57 48 68 47 66 46;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (9. épület), #15 (4. épület), #18 (7. épület), #19 (3. épület), #422 (21. forduló), #377 (22. forduló), #290 (16. forduló), #226 (30. forduló), #408 (17. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a szívósság könnyû pikkelyvértje (#14516) * 1 díszes fejpánt (#1106) * 1 köntös (#1150)

Ékszerek, kincsek
* 1 a majom malachit karkötõje (#14291) 386 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 15 drágakõ (#2) 3 hamis arany (#809)
1 nyaklánc (#1180) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 2 mandolin (#19)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
6 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
10 csótányláb (#25) 4 fehér gyógyital (#50) 3 gyilkos boróka (#27)
4 liánvirág (#24) 8 mátekel gomba (#21) 7 mitulen fû (#20)
5 ragálygomba (#26) 1 savlehelet itala (#55) 3 sötét mák (#23)
10 tejfonál (#28) 4 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
18 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 2 elektronit (#141) 1 lemúr hártya (#161)
4 mandibula (#157) 2 molad púp (#16) 1 nohnetár gumó (#212)
5 nordkristály (#146) 3 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 44 arany (#1), 1 pirgamit (#152), 1 winropu moha (#22), 2 mátekel gomba (#21), 1 ragálygomba (#26), 1 molad púp (#16), 2 mandibula (#157), 3 hamis arany (#809).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 varázskõ (#210).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



HAMIS ARANY (809. TÁRGY)
A hamis aranyérme tökéletes másolata a Császár képmásával készített valódi aranypénznek. Egyezik a súlyuk és a méretük is, ezért nagyon nehéz megkülönböztetni õket egymástól. Az ötvözet csak nagyon kevés aranyat tartalmaz, ezért valaki nyilván súlyos milliókat keresett a hamisítványok elterjesztésén. Még mielõtt te is más galetkik átverésén kezdenél agyalni, elárulom, hogy a hamis arannyal való üzletelést egy vadonatúj Császári rendelet, sokéves börtönbüntetés terhe mellett, szigorúan megtiltja!
Ha a törvényes utat akarod járni, és a hamis aranyról jelentést akarsz tenni a helytartónál, add ki a H 809 parancsot 5 TVP-ért.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.