Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bömbölő arénarém
Küldd el képeslapként!
"Micsoda eltorzult fenevad ez? Miféle ocsmány szörnyszülött? Melyik szintről szabadult ide? Az biztos, hogy egykörös ellenfél a főmágusok szintjén, de például a vadászszinten, ha az ÖSSZES galetki összefog, meg tudják vajon ölni? Hat méter magas, bömbölő borzadály ez, hat vaskos lábon álló, csápos, agyaras, habzó szájú rém." - pozitív gondolatok az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 08:05:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3372-178

Karakterszám: 3372 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 178 Játékhét: 178
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 542
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. ápr. 3. 15h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2003. ápr. 10.

E-mail!

KRONX KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Freese, egy alacsony, nagyszemû, szelvényezett testû galetki nõ. [aura: mágia: 15.] A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Felszerelése: a harcos malachitgyûrûje, a hatalom ónixgyûrûje, a törpék malachit karkötõje, a káosz tûzarany karkötõje, görényfarok, az ellenállás szürke maszkja, a bölcsesség keresztszimbóluma, a gladiátor ónix karkötõje, a küzdelem aranyozott fülbevalója, a sebesség ezüstcsizmája, a küzdelem ónixgyûrûje, a küzdelem elit lemezpáncélja, a sebesség díszes köntöse, a káosz földjének öve, a hatalom díszes karkötõje, az ügyesség aranyozott fülbevalója, arany orgling fétis, orgling fétis, a káosz terjesztõjének nyílpuskája, a kobra nagy pajzsa, cseppkõ gyûrû. Belepottyant a csapdádba, ami 30-t sebzett rajta! Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. Az arhomad varangy 154 sebzést kap. (-16 vp.) Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre zuhan. Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy sorvasztást. Freese ellenáll a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a manapoid elvarázsol egy megszakítást. Freese elindul az agglomerátor felé. Az agglomerátor Freese felé mozog. Freese és az agglomerátor egymással harcolnak. Az agglomerátor hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy savcsapást. A manapoid megpróbálja megszakítani, sikertelenül. A manapoid 143 sebzést kap. (-16 vp.) A manapoid hörögve elterül. A nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. Freese sebzõdik 22 ép-t. Freese feléd mozog. Freese rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Mellé! Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Feléd döf jobb karmával. (51 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-6%). Pofáját nagyra tátva harap. (12 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-6%). Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy életszívást. Freese ellenáll a varázslatnak. Freese téged támad. Rád vág jobb karmával. (54 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Rád vág bal karmával. (52 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-6%). Feléd döf jobb karmával. (52 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-6%). Elõrehajolva harapni próbál. Mellétrafált a balfácán. Minden elsötétül elõtted.
*** 4. KÖR *** A nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. Freese rezisztálja. Freese a nekropoidot támadja. A nekropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 297 sebzést okoztál, és 221 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/126, a nekropoid: 22/135.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Freese elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 5. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 hõsiesség italát. Fejlesztened kellene az éberségedet!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 11090.) A te szinteden a legnevesebb 19-es, egy középtermetû, hófehér bõrû, fekete, tüsi hajú férfi. (hírneve 5143.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*már. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Medvegyevet. *már. 21.* Patissar pszionikus küzdelemben diadalt aratott Medvegyev felett. *már. 21.* Clow lopni próbált, de felsült vele. *már. 21.* Clowt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *már. 21.* Xabrant legyõzte harcban egy orgling fattyú. *már. 24.* Game Over felköltözött a következõ szintre. *már. 25.* Medvegyev gyõzelmet aratott Phom Chemoppo felett. *már. 25.* Medvegyev lopni próbált, de felsült vele. *már. 25.* Midian szolgálatába állt egy tüskés hólyag. *már. 26.* Eki-eki Eki-eki Vapangot kis híján megölte egy Groark.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 25.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Jelena felett. *már. 26.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Thor a Káosz Papját. *már. 26.* Csendes Don és Neftali pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *már. 26.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Vigyorgó Villám felett. *már. 27.* El Tapod pszionikus küzdelemben diadalt aratott Moha a "balfék" felett. *már. 27.* Örök Lázadót kis híján megölte egy óriás kétfejû vérfarkas. *már. 27.* Syndic Mitt'onya'nuruodot majdnem felfalta egy óriás kétfejû vérfarkas. *már. 28.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *már. 28.* Mélységben Szuttyogó pszionikus párviadalban legyõzte Saltarellot. *már. 31.* Köpködõ Méregzsák csatában legyõzte Mirandát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 567.]

v 147 1001 18747 23681 27823 26083 147. varázslat elmondása
Ellõsz egy alkímia varázslatot. A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-4 vp.) Átváltozott 1 az energia csontamulettje 187 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a villám sárgaréz nyaklánca 70 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a légzés kõrisfa íja 222 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a szalamandra hosszú lándzsája 222 arannyá! (-20 vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 561.]

kf 250 103 28752 106 28767 109 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a mágia rövid tõrét. A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot. Elrakod a mágia fogazott kardját. A karmaidba veszed az ellenállás rövid tõrét. Elrakod a mágia hosszú lándzsáját. A karmaidba veszed az ellenállás hosszúkardját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 561.]

ep 14 15 6 építed az 14. épületet 15 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az istállót építed. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 37 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 88 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%). [15 TVP-t használtál fel, maradt még 546.]

kf 23548 187 23578 26274 29604 23622 bekészíted a 23548. tárgyat
Leveszed a bérmágus bíbor pikkelyvértjét. Felveszed a villám vas mellvértjét. Leveszed a mágia csatos övét. Felveszed a platina villámövet. Leveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a villám szarvas sisakját. Leveszed az ellenállás kerek pajzsát. Felveszed a káosz borzalmas pajzsát. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Leveszed a mágia zangrozi csizmáját. Felveszed a villám fekete csizmáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 546.]

kf 23697 15133 292 3448 23727 21476 bekészíted a 23697. tárgyat
Leveszed a szellemek aranyozott nyakláncát. Felveszed a villám csontamulettjét. Leveszed a mágia bronz amulettjét. Felveszed a sárkányamulettet. Leveszed a túlélés márványgyûrûjét. Felveszed a villám malachitgyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 546.]

kno 56 4 56. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a varázsitalfõzés szakértelmed 7. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 546.]

h 14 37 39 14. tárgy használata
Profi varázsital fõzõ módjára készíted össze az alapanyagokat, majd kevered össze az elõre elkészített üvegcsében. Csodás! Az italnak lassan szép ezüst színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 1 mágiaellenállást. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 541.]

h 14 23 25 27 14. tárgy használata
Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Siker! Elõállítottál 1 kék varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez villámlehelet itala. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 536.]

h 82 82. tárgy használata
Lenyelsz 1 energiaitalt. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 531.]

lcs 2 legendás csata
Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel! Ezúttal Monokonstrumatik Abarrun kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal együtt izgatottan keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad, egy eldugott barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek. Itt van mindenki: Köpködõ Méregzsák, Monomi, Celtic Onmdien, Quinétor Atarax, Harbolier, Dirten, Fantusz, Yarea, ÁlomVándor.
Ellenfeletek egy Monokonstrumatik Abarrun (#300).

*** 1. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Köpködõ Méregzsák sebzõdik 59 ép-t. Monomi 55 ép-t sebzõdik. Celtic Onmdien 54 sebzést kap. Quinétor Atarax 61 sebzést kap. Harbolier 59 sebzést kap. Dirten 58 sebzést kap. Fantusz 51 sebzést kap. Yarea 58 sebzést kap. ÁlomVándor 52 sebzést kap. Köpködõ Méregzsák lenyel egy zöld italt. Köpködõ Méregzsák felhörpint valamilyen ezüst italt. Megiszol 1 villámlehelet italát. Felhajtasz 1 mágiaellenállást. Fantusz lenyel egy fekete italt. Quinétor Atarax varázshatalma segítségével elmond egy sárkányleheletet. Quinétor Atarax ledönt a torkán egy fekete folyadékot. Monomi beszürcsöl valami zöld folyadékot. Monomi lenyel egy ezüst italt. ÁlomVándor beszürcsöl valami fekete folyadékot. Magában motyogva, ÁlomVándor létrehoz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+12 méretükre). Harbolier felhörpint valamilyen fehér italt. Harbolier megiszik egy ezüst varázsitalt. Celtic Onmdien elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. Dirten a Monokonstrumatik Abarrun irányába megy. Yarea elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. Celtic Onmdien a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dirten a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Yarea a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
*** 2. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun varázshatalma segítségével elmond egy elektromos kezet. Celtic Onmdien 35 sebzést kap. Dirten sebzõdik 35 ép-t. Yarea 35 ép-t sebzõdik. Köpködõ Méregzsák megközelíti a Monokonstrumatik Abarrunt. Megközelíted a Monokonstrumatik Abarrunt. Fantusz elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. Monomi a Monokonstrumatik Abarrun felé mozog. Quinétor Atarax a Monokonstrumatik Abarrunt rohamozza. ÁlomVándor a Monokonstrumatik Abarrunt rohamozza. Harbolier a Monokonstrumatik Abarrun felé mozog. Köpködõ Méregzsák a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Támadod a Monokonstrumatik Abarrunt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (124 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (39 sebzés). Dirten a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Fantusz a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Monomi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Quinétor Atarax a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Celtic Onmdien a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. ÁlomVándor a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Yarea a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Harbolier a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
*** 3. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elõhív egy elektromos kéz varázslatot. Nem hat rád. Köpködõ Méregzsák sebzõdik 35 ép-t. Monomi 35 sebzést kap. Celtic Onmdien 35 ép-t sebzõdik. Quinétor Atarax sebzõdik 35 ép-t. Harbolier ellenáll a varázslatnak. Dirten 35 sebzést kap. Fantusz 35 sebzést kap. Yarea 35 sebzést kap. ÁlomVándor 26 ép-t sebzõdik. Quinétor Atarax összerogy. Köpködõ Méregzsák a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Fantusz a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Monomi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Celtic Onmdien a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dirten a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. ÁlomVándor a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Támadod a Monokonstrumatik Abarrunt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (133 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (39 sebzés). Yarea a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Harbolier a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
Celtic Onmdien rohan, ahogy a lába bírja.
*** 4. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos kéz! Nem hat rád. Köpködõ Méregzsák 35 ép-t sebzõdik. Monomit védi rezisztanciája. Harboliert védi rezisztanciája. Dirten 35 sebzést kap. Fantusz 35 ép-t sebzõdik. Yarea sebzõdik 35 ép-t. ÁlomVándor 26 ép-t sebzõdik. Yarea ájultan a földre zuhan. Köpködõ Méregzsák a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Fantusz a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dirten a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Támadod a Monokonstrumatik Abarrunt. Villámokat köpsz. (120 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (42 sebzés). Monomi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. ÁlomVándor a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Harbolier a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
Fantusz menekül, menti az irháját.
*** 5. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elmormol egy elektromos kéz varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Köpködõ Méregzsák rezisztálja. Monomi 35 sebzést kap. Harbolier ellenáll a varázslatnak. Dirten 35 ép-t sebzõdik. ÁlomVándor sebzõdik 26 ép-t. Dirten ájultan a földre zuhan. Köpködõ Méregzsák a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Támadod a Monokonstrumatik Abarrunt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (127 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (37 sebzés). ÁlomVándor a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Monomi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Harbolier a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
*** 6. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos kéz. Rezisztálod a varázslatot. Köpködõ Méregzsák 35 sebzést kap. Monomi 35 sebzést kap. Harbolier 35 ép-t sebzõdik. ÁlomVándor 26 sebzést kap. Monomi maradék erejét is elvesztve elterül. Támadod a Monokonstrumatik Abarrunt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (107 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (42 sebzés). Köpködõ Méregzsák a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. A Monokonstrumatik Abarrun halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 810 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Köpködõ Méregzsák: 617/164, Monomi: 315/160, Celtic Onmdien: 208/124, Quinétor Atarax: 57/96, Harbolier: 277/94, Dirten: 57/198, Fantusz: 248/121, Yarea: 67/163, ÁlomVándor: 623/156.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+99%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy kés.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: Abarrun karkötõje. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]

kf 25527 23727 28511 19587 3448 292 bekészíted a 25527. tárgyat
Leveszed a villám malachitgyûrûjét. Felveszed a teknõs malachitgyûrûjét. Leveszed a káosz borzalmas pajzsát. Felveszed az ellenállás kerek pajzsát. A sebezhetetlenség kék köpenyét már bekészítetted korábban. Leveszed a sárkányamulettet. Felveszed a mágia bronz amulettjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]

kf 15133 23697 bekészíted az 15133. tárgyat
Leveszed a villám csontamulettjét. Felveszed a szellemek aranyozott nyakláncát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]

be 9 6 meglátogatod a 9. épületet
Amikor megtudják, hogy kevesebb, mint négyféle átkozott tárgyad van, kikacagnak, mondván, hogy van fontosabb dolguk is. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]

kf 257 103 15701 106 24703 109 bekészíted a 257. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A mancsodba veszed a Yssuf tõrét. Elrakod az ellenállás rövid tõrét. A karmaidba veszed a gepárd csonttõrét. Elrakod az ellenállás hosszúkardját. A karmaidba veszed a regenerálódás vívótõrét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]

kf 21476 7075 25527 10226 19648 3448 bekészíted a 21476. tárgyat
Leveszed a hatalom gyûrûjét. Felveszed a túlélés márványgyûrûjét. A teknõs malachitgyûrûjét már bekészítetted korábban. Elõször el kell raknod egy gyûrût (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a mágus márványgyûrûjét be tudd készíteni. Leveszed a mágia bronz amulettjét. Felveszed a sebezhetetlenség bronz amulettjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]

kf 194 252 3748 25422 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a villám szarvas sisakját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. Leveszed a platina villámövet. Felveszed a siker ezüstveretes övét. Leveszed a villám vas mellvértjét. Felveszed a gyorsaság vas mellvértjét. Leveszed a villám fekete csizmáját. Felveszed a teknõs fekete csizmáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]

v 158 158. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy láth. észlelése varázslatot. (-5 vp.) [1 TVP-t használtál fel, maradt még 480.]

k 411 293 290 401 kaland elvállalása
(411. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Borzalmas látvány tárul eléd: az elõtted levõ teremben pestissel fertõzött, magatehetetlen galetkik fetrengenek.
[Egészség próba 14-es küszöbre: sikeres] Bízol szervezeted ellenálló képességében, és amilyen gyorsan csak tudsz, átsietsz a termen. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy lávaelementál (#178).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. A lávaelementál 175 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A lávaelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 175 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0, a nekropoid: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Szolgáidnak 24% jut. Összegyûjtöd a "kincset": a káosz döbbenetes lándzsája és 59 arany. Egy hatalmas, kétszárnyú kapu van elõtted, rajta egy óriási lakattal. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót. Fütyörészve sétálsz tovább.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres] Hohó, milyen primitív csapda van elõtted! Vigyázva kikerülöd a különös kõlapot. Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 73 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(293. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük? Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176).

*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán elmond egy mágikus ûr varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Elõhívsz egy savcsapás varázslatot. Az arachnid sámán rezisztálja. (-16 vp.) Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy sorvasztást. Az arachnid sámán ellenállt a varázslatnak. Az agglomerátor megközelíti az arachnid sámánt. Az agglomerátor az arachnid sámánt támadja.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy savcsapás! Az arachnid sámán rezisztálja. (-16 vp.) Az arachnid sámán varázshatalma segítségével elmond egy mágikus ûrt. Rezisztálod a varázslatot. A nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. Az arachnid sámán rezisztálja. Az agglomerátor az arachnid sámánt támadja.
*** 3. KÖR *** Az arachnid sámán elmormol egy mágikus ûr varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Elmondasz egy savcsapás varázslatot. Az arachnid sámán ellenáll a varázslatnak. (-16 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a nekropoid elvarázsol egy életszívást. Az arachnid sámán 22 ép-t sebzõdik. Az agglomerátor az arachnid sámánt támadja.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy savcsapást. Az arachnid sámán sebzõdik 153 ép-t. (-16 vp.) Az arachnid sámán holtan terül el.
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 58/0, a nekropoid: 22/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Szolgáidnak 27% jut. Viszed, ami mozdítható: 44 arany. Szívesen bekapnál valamit. A kajára veted magad. (+37% jóllakottság.) Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 87 arany és egy díszes köntös. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(290. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót. Egy sárga energianyalábokból álló fal van elõtted. A feladat egyszerû: ha elég erõs a mágiád, át tudsz hatolni rajta!
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikeres] Elõrelépsz, és a falat széttolja aurád. Sikerült! Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy lávaelementál (#178) [aura: erõ: 16.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy savcsapást. A lávaelementál 142 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. A lávaelementál megúszta! Az agglomerátor a lávaelementál felé mozog. A lávaelementál elindul az agglomerátor felé. Az agglomerátor és a lávaelementál egymással harcolnak. A lávaelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 142 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 114/42, a nekropoid: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Szolgáidnak 24% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 8 drágakõ. A továbbjutást egy mágikus akadály gátolja. Egy csápok sokaságából álló fal magasodik elõtted. Megérinted. A fal segítõkészen nyílni kezd, de aztán összerándul, és zárva marad. Most látod csak, valamelyik agyatlan szörny megpróbálta a falat szétszaggatni! Ha rendelkezel min. 7-es szintû kisebb gyógyítással, helyrehozhatod a kárt, és a csápfal-zsilip újra mûködni fog. A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(401. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be a bejáraton. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 5 arhomad varangy (#82) [aura: ügyesség: 3.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy savcsapást. Az 1. arhomad varangy sebzõdik 149 ép-t. (-16 vp.) Az 1. arhomad varangy hörögve elterül. A nekropoid elõhív egy sorvasztás varázslatot. A 2. arhomad varangy végtagjai sorvadnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. arhomad varangy elvarázsol egy tombolást. A 3. arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. A 2. arhomad varangy elmormol egy tombolás varázslatot. A 2. arhomad varangy elmond egy féreg érintése varázslatot. A 4. arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A 4. arhomad varangy ellõ egy féreg érintése varázslatot. Az 5. arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Az 5. arhomad varangy elõhív egy féreg érintése varázslatot. Az agglomerátor a 2. arhomad varangy felé mozog. Az agglomerátor a 2. arhomad varangyot támadja. A 2. arhomad varangy hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. A 3. arhomad varangy 186 sebzést kap. (-16 vp.) A 3. arhomad varangy kileheli lelkét. A nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. A 4. arhomad varangy 22 ép-t sebzõdik. Az agglomerátor elindul a 4. arhomad varangy felé. Az 5. arhomad varangy máris elõtted terem! A 4. arhomad varangy az agglomerátort rohamozza. Az agglomerátor és a 4. arhomad varangy egymással harcolnak. A 4. arhomad varangy kileheli lelkét. Az 5. arhomad varangy rád veti magát. Meglóbálva zúz nyelvével. Mellé! Megpróbál megmarni. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A nekropoid ellõ egy életszívás varázslatot. Az 5. arhomad varangy sebzõdik 22 ép-t. Az agglomerátor az 5. arhomad varangy felé mozog. Megtámadod az 5. arhomad varangyot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (71 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (34 sebzés). Az 5. arhomad varangy halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 440 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 156/0, a nekropoid: 44/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+70%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 70% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 73 arany. Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia. [80 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]

m 12 3 4114 4434 4414 4332 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,3) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 11,3) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176) [aura: bûz: 16.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy savcsapást. Az arachnid sámán 156 sebzést kap. (-16 vp.) Az arachnid sámán halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 156 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0, a nekropoid: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 27% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 54 arany. Ideje enni! Falni kezdesz. (+37% jóllakottság.)
(M 11,2) Északra mész. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy halál apostola (#173) [aura: 7-es méretû 19-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. A halál apostola sebzõdik 145 ép-t. (-16 vp.) A halál apostola halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0, a nekropoid: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 19%. A nekropoid habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 11,1) A folyosó északra tart. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 10,1) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy lávaelementál (#178) [aura: erõ: 16.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy savcsapás varázslatot. A lávaelementál sebzõdik 152 ép-t. (-16 vp.) A lávaelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 152 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0, a nekropoid: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Szolgáidnak 24% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 42 arany.
(M 9,1) Csendben lépkedsz. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: 72 arany és egy bõr mellvért.
(M 8,1) Nyugatra mész tovább. Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. Egy kövekkel megrakott zsákot kapsz, ezzel a hátadon kell futnod körbe-körbe a teremben, amíg a homokóra le nem pereg.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 8,2) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Tudjuk, hogy egy ízben 6 vaspajzs és 10 tehemót mancs 508 aranyért, míg egy másik alkalommal 4 vaspajzs és 9 tehemót mancs 432 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy vaspajzs?
Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
(M 7,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,1) A következõ terem keletre van, így arra mész. Egy sötét barlangszobába érkeztél. [37 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

szh 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A nekropoid pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]

kf 10752 106 bekészíted az 10752. tárgyat
Elrakod a gepárd csonttõrét. A karmaidba veszed az elfek rövid tõrét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]

k 9 kaland elvállalása
Elhagyod a labirintust. (9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és leölni õket esszenciájukért - azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi uborka tenyésztés, de majdcsak megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe, ahol mágikus kör van a padlón, benne ötágú csillag, minden végén egy-egy gyertyával. Minden gyertyánál egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik! Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: sikeres] Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres] Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek, te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát. Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled egy keyrasi démonlidérc (#207).

*** 1. KÖR *** A keyrasi démonlidérc rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy éhínség. Ellenállsz a varázslatnak. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy savcsapás varázslatot. A keyrasi démonlidérc rezisztálja. (-16 vp.) Az agglomerátor elindul a keyrasi démonlidérc felé. Az agglomerátor a keyrasi démonlidércet támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy savcsapás varázslatot. A keyrasi démonlidércet védi rezisztanciája. (-16 vp.) A keyrasi démonlidérc és az agglomerátor egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. A keyrasi démonlidérc 140 sebzést kap. (-16 vp.) A keyrasi démonlidérc hörögve elterül.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 31/10.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%). Szolgáidnak is jut 41%. Elrakod a zsákmányt, ami egy démonlidérc esszencia és 7 drágakõ. Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia? Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 338.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 200 vadászat
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sötét mák nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy savcsapást. A quwarg behemót 132 sebzést kap. (-16 vp.) Magában motyogva, a quwarg élõsködõ létrehoz egy tudatrombolást. Rezisztálod a varázslatot. Az agglomerátor megközelíti a quwarg behemótot. A quwarg behemót az agglomerátor irányába megy. Az agglomerátor és a quwarg behemót egymással harcolnak. A quwarg behemót kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy savcsapás! A quwarg élõsködõ 172 sebzést kap. (-16 vp.) A quwarg élõsködõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 304 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 64/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+49%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 48% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 86 arany. Az agglomerátor habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Megéheztél. A kajára veted magad. (+15% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

vd 200 vadászat
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Gyanús, hogy valamilyen nagyon eldugott folyosón jársz, mert semmilyen nyomot, szemetet nem látsz, ami arra utalna, hogy valaki járt erre az utóbbi idõben. A folyosó egyszercsak kiszélesedik, és döbbenetes látvány tárul a szemed elé! Gigantikus, fehér csontváz, és... hát igen, nehéz lenne erre bármi mást ráfogni, mint azt, hogy egy sárkány. Az óriási, tûhegyes fogakkal teli állkapocs is kétszer nagyobb, mint te magad. Hogyan juthatott ki ez a szörny innét? Hogy nem azon a szûk folyosón, az biztos. Persze kincseket nem látsz sehol. Késõbb érdemes lenne még visszajönni ide, és alaposabban körülnézni. (423. kaland, összköltsége 10 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201) [aura: 18-as tudatrombolás.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy savcsapást. A quwarg behemót 139 sebzést kap. (-16 vp.) A quwarg élõsködõ elmormol egy tudatrombolás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A quwarg behemót az agglomerátor irányába megy. Az agglomerátor elindul a quwarg behemót felé. A quwarg behemót és az agglomerátor egymással harcolnak. az agglomerátor lebénult. Az agglomerátor kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. A quwarg behemót 137 sebzést kap. (-16 vp.) A quwarg behemót halálhörgés közepette a földre zuhan. A quwarg élõsködõ elmormol egy tudatrombolás varázslatot. Rezisztálod a varázslatot.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy savcsapás varázslatot. A quwarg élõsködõ 151 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A quwarg élõsködõ holtan terül el.
[A csatában összesen 427 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/78.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+97%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Hmm, talán enni kéne. Tempósan étkezel. (+49% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, agglomerátor újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat. [21 TVP-t használtál fel, maradt még 304.]

vd 200 vadászat
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Nocsak, mit találtál! 1 velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201) [aura: 14-es gigaököl.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. A quwarg behemót 145 sebzést kap. (-16 vp.) A quwarg élõsködõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tudatrombolást. Rezisztálod a varázslatot. Az agglomerátor a quwarg behemót felé mozog. A quwarg behemót az agglomerátor felé mozog. Az agglomerátor és a quwarg behemót egymással harcolnak. A quwarg behemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy savcsapást. A quwarg élõsködõ 138 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A quwarg élõsködõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 283 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 51/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%). Szolgáidnak is jut 48%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 53 arany. Az agglomerátor kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) A küzdelemben megéheztél. Az ételre veted magad. (+15% jóllakottság.) [19 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

vd 200 vadászat
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes! (249. kaland, összköltsége 15 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt szemani gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) [aura: méret: 144.] és egy quwarg élõsködõ (#201) [aura: 16-os átok.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy savcsapást. A quwarg behemót sebzõdik 173 ép-t. (-16 vp.) A quwarg behemót halálos sebet kapva a földre zuhan. Összegyûjtve mágikus energiáit, a quwarg élõsködõ elvarázsol egy tudatrombolást. Nem hat rád. Az agglomerátor megközelíti a quwarg élõsködõt. Az agglomerátor a quwarg élõsködõt támadja. A quwarg élõsködõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 173 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 139/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 48% jut. Az agglomerátor eszik. (+25% jóllakottság.) Hmm, talán enni kéne. Az ételre veted magad. (+15% jóllakottság.) [22 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

psz 48 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: mászás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

tt 20 tét portyázásnál: 20 arany
A portyázás során max. 20 arany tétet raksz fel. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

pv 7 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 rémcserjét. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Álomjáró, egy obszídiánfekete bõrû, arany szemû, hosszú, fekete hajú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: Akadémiai nyaklánc, a bérmágus bíbor köpenye, a szakács üstje, az elefánt aranyozott nyaklánca, a gyõzelem ónix karkötõje, a tudás zafírja, a bérmágus csepp fülbevalója, a sün malachitgyûrûje, a tökéletesség ezüst fülbevalója, az ellenállás ezüstcsizmája, a teknõs vas mellvértje, a mágus szarvas sisakja, a tökéletesség ónixgyûrûje, a harcos bronz amulettje, a törpék díszes karkötõje, szerencsekõ, az erõ gyíkbõr öve.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Kronx Pszi csáp +12 PE (-3)116 (+0)109 Álomjáró Mentális robbanás kudarc (-5)40 (-12)23
2. Kronx Sz.áll.roncsolása -30 PE (-12)104 (+0)109 Álomjáró Mentális robbanás kudarc (-5)35 (-23)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+12% pszi támadás, +12% pszi energia.) (+26% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (387. kaland, összköltsége 35 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Szarkaagyú Siraka, egy fekete bõrû, zöld szemû, kopasz, alattomos kinézetû, enyveskezû, tolvaj férfi. [aura: 3-as méretû 4-es szintû jobb csáp.] A Tudósok klánjának tudományos munkatárs rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, a villám kék köpenye, a bûz malachit karkötõje, platina villámöv, a villám bíbor pikkelyvértje, a bûz vándorcsizmája, vörös karkötõ, a tökéletesség könnyû íja, a sebezhetetlenség hosszúkardja, a bûz márványgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság csonttõre, a villám háromszögszimbóluma, a villám csepp fülbevalója, arany orgling fétis, a villám márványgyûrûje, a bûz csonttõre, ozin fülkarika, görényfarok, a sün vaspajzsa, a villám szarvas sisakja, a tudás zafírja, a sün hosszú lándzsája.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Kronx Pszi csáp kudarc (-4)115 (-1)108 Szarkaagyú Siraka Tudati méreg +1 méreg (-6)39 (+0)35
2. Kronx Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)102 (-1)107 Szarkaagyú Siraka Tudati méreg kudarc (-6)33 (-20)15
3. Kronx Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)89 (-1)106 Szarkaagyú Siraka Tudati méreg kudarc (-6)27 (-15)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+8% pszi támadás, +8% pszi energia.) (+16% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

pv 7 3 4 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Arjuna, egy fantasztikus alakú, lángoló tekintetû, igazi nõ. A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. A Gyémántlégió szövetségbe tartozik. Tárgyai: a bûz fekete csizmája, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, a kígyó sárgaréz nyaklánca, Enyészmester, a majom csillogó fejpántja, az energia ezüst nyaklánca, a harcos csatos öve, ametiszt szkarabeusz, ozin fülkarika, a szellemek kõrisfa íja, óriás fülbevaló, a bûz koponya amulettje, a gólem átlátszó köntöse, Yssuf tõre, a majom malachitgyûrûje, az Univerzum páncélja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Arjuna csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mátekel gombát. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Abraxas, egy férfi. [aura: 4-es savpajzs.] A Tudósok klánjának tudományos munkatárs rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tudás zafírja, a tökéletesség nagy pajzsa, a sebezhetetlenség fekete csizmája, a gyorsaság díszes köntöse, a káosz sárkányának karkötõje, káoszkígyó vért, a káosz fekete fejpántja, rubin mágusbot, orgling fétis, a gepárd malachitgyûrûje, az ellenállás ezüst fülbevalója, arany orgling fétis, az ellenállás keresztszimbóluma, a kígyó díszes karkötõje, a mágus vívótõre, Xantin rubinöve, a remete ónix karkötõje, az elfek vívótõre, a káosz éjfekete fülbevalója, a tökéletesség márványgyûrûje, az ügyesség vívótõre, az ügyesség díszes karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, a tolvaj márványgyûrûje, a sebezhetetlenség hosszú íja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Abraxas csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

psz 52 48 58 45 47 56 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: auraészlelés, mászás, nyomkeresés, csapdakészítés, zárnyitás, varázsitalfõzés. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

tt 1 tét portyázásnál: 1 arany
A portyázás során max. 1 arany tétet raksz fel. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

tt 1 tét portyázásnál: 1 arany
A portyázás során max. 1 arany tétet raksz fel. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

szh 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A nekropoid harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

kf 3552 103 3568 106 3583 109 bekészíted a 3552. tárgyat
Elrakod a Yssuf tõrét. A mancsodba veszed a mágia rövid tõrét. Elrakod az elfek rövid tõrét. A karmaidba veszed a mágia fogazott kardját. Elrakod a regenerálódás vívótõrét. A karmaidba veszed a mágia hosszú lándzsáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

kf 7075 21476 10226 25527 3448 19648 bekészíted a 7075. tárgyat
Leveszed a túlélés márványgyûrûjét. Felveszed a hatalom gyûrûjét. Leveszed a teknõs malachitgyûrûjét. Felveszed a mágus márványgyûrûjét. Leveszed a sebezhetetlenség bronz amulettjét. Felveszed a mágia bronz amulettjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

kf 232 3416 17218 3373 bekészíted a 232. tárgyat
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a szent templomi maszkot. Leveszed a siker ezüstveretes övét. Felveszed a mágia csatos övét. Leveszed a gyorsaság vas mellvértjét. Felveszed a bérmágus bíbor pikkelyvértjét. Leveszed a teknõs fekete csizmáját. Felveszed a mágia zangrozi csizmáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

be 13 meglátogatod az 13. épületet
Elmész a Pszionicisták Klánjának épületébe. [Hozz egy asztrálgyöngyöt!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Klánunk vezetõje, Eurafón Dietel uralkodó õsmentát párviadalra készül a mágus klán vezetõjével, Fehér Thargmaud varázslókirállyal. Minden segítségre szüksége van a felkészüléshez - a minimum, amit tõled elvárhatunk, két õskõ.
[Érj el 8-as álcázás szakértelmet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Remélhetõleg szaporodnak a gyõzelmeid az asztrális térben, és már legalább 100-nál tartasz! [ld. Statisztikák.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

be 4 23 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmagyarázod, hogy az imm.ktkt.méreg harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

h 14 29 35 14. tárgy használata
Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Rövidesen a kotyvalék sárga színû lesz. Kipróbálod. Igen, ez 1 kincskeresés itala! [5 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +31 hírnevet kaptál. A kör során összesen 3827 sebzést okoztál, és 228 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 205 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 541 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kronx, egy villásnyelvû, zöldpikkelyes férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 178. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (8) / 4.55
[2] IQ: 11 (13) / 3.78
[3] ügyesség: 15 (18) / 1.27
[4] egészség: 10 (13) / 1.92
[5] mágia: 10 (54) / 4.49
[6] gyorsaság: 15 (22) / 2
[9] Méret/ép: 149 (157) / 157
Min. méret: 146
Barlangméret: 153
PONTJAID
Varázspont: 692 / 279
Képességpont: 75 / 84%
Hõsi pont: 219 (35)
Tám.bónusz: 2%
Véd.bónusz: 46%
Galetki erõ: 822 / 290
Hírnév : 4431
Jóllakottság: 200%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 113 (1)
Galetki gyõzelmek: 82 (0)
Torzsz. csaták: 1197 (13)
Torzsz. gyõzelmek: 1139 (13)
Leölt torzszülött: 2019 (21)
Pszi csaták: 400 (2)
Pszi gyõzelmek: 322 (2)
Ájulások száma: 19 (0)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: mentát (49)
Speciális képességeid:
+41 pszi támadó és védekezõ pont, GY +28 ÉP-t gyógyít, 59%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +6 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két õskövet! 2.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 3.) Arass 100 pszi gyõzelmet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 26 (48) / 5.45 [15] regeneráció: 25 / 0 [17] vastag bõr: 1 (3) / 0
[18] tûzimmunitás: 4 / 2.53 [19] hidegimmunitás: 3 / 0.40 [20] savimmunitás: 6 / 1.80
[21] elkt.immunitás: 5 / 1.60 [22] imm.mérg.gázra: 1 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 1 / 0
[24] rezisztencia: 35 (49) / 0.20 [25] bûz: 25 (29) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 11 / 0.59 [46] csapdaészlelés: 8 / 1.05 [47] zárnyitás: 11 / 2.42
[48] mászás: 16 / 7.15 [49] rugalmasság: 10 / 1.75 [50] meggyõzõkészség: 5 / 0.84
[51] transzformáció: 7 / 5.87 [52] auraészlelés: 10 / 2.50 [53] ékszerészet: 4 / 0.95
[54] kereskedelem: 7 / 5.35 [55] szívósság: 20 / 0.40 [56] varázsitalfõzés: 7 (9) / 0.74
[57] gyógynövények: 12 / 3.57 [58] nyomkeresés: 19 / 15.28 [59] vezetõkészség: 5 / 1.64
[60] pszi támadás: 14 (16) / 2.67 [61] pszi energia: 14 / 10.87 [62] lopás: 5 / 0.30
[63] éberség: 11 / 1.03 [64] átokszórás: 11 / 2.44 [65] álcázás: 21 / 0.40
[66] lopakodás: 6 / 1.20 [67] régészet: 4 / 0.10 [68] zene: 7 / 6.35
[69] tanulás: 9 / 1.35 [70] idézés: 9 (12) / 0.50 [71] javítás: 12 / 1.35
[72] építés: 7 / 5.12 [73] felderítés: 7 / 3.97    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 5 / 0.23     rubin mágusbot
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 1.98     a mágia rövid tõre
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.99     a mágia fogazott kardja
bal karom [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.14     a mágia hosszú lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 13 (14) / 4.03 [147] alkímia: 3 / 1.76 [42] csendvarázs: 1 / 0.06
[11] elektromos kéz: 2 / 0.40 [156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 4 / 1.88
[152] felejtés: 33 / 1.12 [172] gázpajzs: 2 / 0.06 [17] gránitbõr: 7 / 0.80
[13] jégcsóva: 2 / 0.28 [15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 5 (7) / 1.72
[154] kisebb erõpajzs: 2 / 0.08 [146] kontakt.õseiddel: 4 / 2.28 [158] láth. észlelése: 10 / 0.22
[157] láthatatlanság: 1 / 0.12 [165] manafókuszálás: 3 / 0.36 [129] mentális robbanás: 1 (2) / 0.50
[28] óriáserõ: 1 / 0 [133] pszi acéltorony: 6 (7) / 0.12 [128] pszi csáp: 11 (12) / 3.59
[169] savcsapás: 34 / 9.87 [131] sz.áll.roncsolása: 7 (8) / 4.30 [159] szellemidézés: 4 / 2.89
[176] szélpajzs: 1 / 0 [177] tudati kohézió: 2 (3) / 1.50 [19] tûzfal: 2 / 0.56
[16] tûzpajzs: 1 / 0.06 [20] tûzvihar: 3 / 0.36 [170] villámpajzs: 1 / 0

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
láth. észlelése (11).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] agglomerátor 104/104 190% 200% 13 / 12.84 harcol
[2] nekropoid 65/65 190% 145% 10 / 9.41 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 6

MAKRÓID
1. Makró
be 9 5
be 9 6
kf 257 103 15701 106 24703 109
kf 21476 7075 25527 10226 19648 3448
kf 194 252 3748 25422
v 158
2. Makró
szh 2
kf 10752 106
k 9
ism 4
vd 200
mak 4
3. Makró
pv 7 3 8
p
p
pv 7 3 4 5 8
p
p
4. Makró
be 9 5
psz 48
tt 20
mak 3
psz 52 48 58 45 47 56
tt 1
5. Makró
tt 1
szh 2
kf 3552 103 3568 106 3583 109
kf 7075 21476 10226 25527 3448 19648
kf 232 3416 17218 3373

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 78.
4: savcsapás t.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 200.
5: savcsapás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 220.
6: savcsapás t.var. ha ellenfeled #150. Prioritás: 190.
7: savcsapás t.var. ha ellenfeled #219. Prioritás: 210.
8: savcsapás t.var. ha ellenfeled #176. Prioritás: 191.
9: savcsapás t.var. ha ellf. 24. képessége 20 v. kevesebb. Prioritás: 65.
10: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 250.
11: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 250.
12: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #300. Prioritás: 240.
13: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #327. Prioritás: 69.
14: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 251.
2: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás: 70, és ha egy ellenfél ép-je 7 alatt van, és ha ellenfélen nincs 45. varázslat.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 65 99 10 50 61 50; VI erõ:300% ép:1%; PV 7 3 4 5 8; PSZ 52 48 58 45 47 56; BA 174 202 204 219; TT 1; HE 1; PT 1; PTA 128 131 131 128 130; PTB 128 130 128 130 130; I 32 5 30 63 0 1; HU 4 50 50 0 13 24;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 6748 23578 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 11 szint: 10 sebzés: 23-31

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület), #51 (20. épület), #423 (178. forduló), #322 (173. forduló), #249 (178. forduló), #222 (177. forduló), #421 (175. forduló), #375 (159. forduló), #290 (177. forduló), #266 (176. forduló), #387 (178. forduló).

SZÖVETSÉGED: Quinta Essentia (#15072). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3372. Jelenleg az istálló építésén dolgozol, eddig 112 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a sebezhetetlenség kék köpenye (#19587) 1 díszes fejék (#135)
* 1 a bérmágus bíbor pikkelyvértje (#17218) 1 a védekezés lovagi lemezpáncélja (#4602) 1 a tökéletesség zöld köntöse (#21851)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 suhanó csizma (#195) 1 khaldoran öv (#137)
1 a káosz borzalmas pajzsa (#26274) 1 a lich kerek pajzsa (#11861) * 1 a mágia csatos öve (#3416)
1 káoszkígyó vért (#271) 1 díszes köntös (#1153) 1 a titán vándorcsizmája (#5621)
1 a villám fekete csizmája (#23622) 1 a füvész köpenye (#193) 1 bõr mellvért (#1046)
* 1 a mágia zangrozi csizmája (#3373) 1 a sün díszes köntöse (#25003) 1 a teknõs fekete csizmája (#25422)
1 a káosz elemi fejpántja (#22269) 1 a teknõs csillogó fejpántja (#25408) * 1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511)
1 a titán arany fejpántja (#5609) * 1 szent templomi maszk (#232) 1 a villám szarvas sisakja (#23578)
1 az ellenállás fekete csizmája (#28572) 1 szöges pajzs (#1064) 1 platina villámöv (#187)
1 bronz pszi váll-lap (#290) 1 a villám vas mellvértje (#23548) 1 az angyalok díszes köntöse (#28153)
1 a gyorsaság vörös maszkja (#3794) 1 a villám vaspajzsa (#23563) 1 a gyorsaság vas mellvértje (#3748)
1 a káosz árnyékköntöse (#29064) 1 Fairlight sipkája (#265) 1 a villám díszes köntöse (#23653)
1 a ragadozó arany fejpántja (#20009)

Ékszerek, kincsek
* 1 Ulthaodron karkötõ (#323) 292 drágakõ (#2) 9337 arany (#1)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 a szakács üstje (#192) 1 bronzmedál (#207)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 kristályamulett (#130) 1 zafír érdemrend (#267)
2 szivárvány karkötõ (#139) 1 császári dekrétum (#254) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 ozin fülkarika (#211) * 1 asztrálgyöngy (#233) 1 ezüstmedál (#208)
1 sárkányamulett (#292) 3 orgling fétis (#269) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 Rogan karkötõje (#145) * 1 a villám díszes karkötõje (#23742) * 1 a villám jádegyûrûje (#23729)
* 1 a hatalom gyûrûje (#7075) 1 a sebezhetetlenség bronz amulettje (#19648) * 1 a sebesség aranyozott fülbevalója (#13408)
1 a háború köve (#156) 1 a villám malachitgyûrûje (#23727) * 1 a bûz ónix karkötõje (#29143)
* 1 a villám ónix karkötõje (#23743) 1 a villám gyûrûje (#23725) * 1 a bérmágus malachitgyûrûje (#17427)
1 görényfarok (#189) 1 a regenerálódás aranyozott nyaklánca (#24583) * 1 a villám aranyozott fülbevalója (#23758)
* 1 a mágus márványgyûrûje (#10226) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) 1 quwarg amulett (#275)
1 a teknõs malachitgyûrûje (#25527) * 1 a villám bronz amulettje (#23698) * 1 a mágia bronz amulettje (#3448)
1 a túlélés márványgyûrûje (#21476) * 1 a szellemek aranyozott nyaklánca (#15133) 1 a villám csontamulettje (#23697)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a mentát gyöngye (#155)

Felszerelés
17 kötél (#128) 1 pszi kõ (#277) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8) 1 mandolin (#19) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 díszes rézkulcs (#129) 13 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209)
1 lelakatolt ládikó (#310)

Fegyverek
* 1 a mágia hosszú lándzsája (#3583) 1 az ellenállás rövid tõre (#28752) * 1 a mágia fogazott kardja (#3568)
1 a túlélés görbekardja (#21566) * 1 az ellenállás fekete nyílpuskája (#28740) 1 Trollagyar (#214)
1 kés (#5) 1 a káosz döbbenetes lándzsája (#14844) 1 a gepárd csonttõre (#15701)
1 az ellenállás hosszúkardja (#28767) 37 sziklarepesz (#13) 1 az elfek rövid tõre (#10752)
1 fogazott tõr (#1304) 1 a mágia gyalogos lándzsája (#3582) 1 Yssuf tõre (#257)
1 törpe balta (#224) 6 a légzés hosszú íja (#27822) 1 ében nyílpuska (#133)
1 ében tündekard (#132) 1 kõmûves kalapács (#250) 1 ébenfa lándzsa (#1334)
* 1 a mágia rövid tõre (#3552) 1 a mágia könnyû íja (#3521) 1 a sebesség könnyû íja (#13421)
1 az elektromosság harci nyílpuskája (#27388) 1 a regenerálódás vívótõre (#24703) 1 a sün rövid tõre (#25152)
* 1 rubin mágusbot (#261)

Varázsitalok és füvek
42 mitulen fû (#20) 37 mátekel gomba (#21) 40 winropu moha (#22)
14 sötét mák (#23) 34 liánvirág (#24) 9 csótányláb (#25)
22 ragálygomba (#26) 3 velparaj (#35) 16 gyilkos boróka (#27)
4 elfu moha (#33) 41 tejfonál (#28) 3 javítás itala (#108)
12 szemani gomba (#36) 20 sárkányvirág (#32) 20 elonotichlan (#31)
16 hónakkupók (#30) 678 üvegcse (#14) 3 méregellenállás itala (#51)
3 bajnokok itala (#62) 1 kincskeresés itala (#64) 2 zöld manaital (#63)
23 rémcserje (#34) 3 hõsiesség itala (#52) 10 muskil (#37)
6 xita uborka (#39) 1 immunitás itala (#71) 6 waarkin (#38)

Egyéb kacatok
9 yeti csont (#160) 2 szójer csáprágó (#231) 5 pirgamit (#152)
2 mandibula (#157) 1 nordkristály (#146) 5 patkányfog (#270)
3 démonlidérc esszencia (#272) 4 húsevõ bibe (#151) 4 asztrálesszencia (#154)
1 molad púp (#16) 2 kõtroll szem (#274) 29 ekinda haj (#147)
19 barna manakõ (#149) 13 elektronit (#141) 2 khazdar taréj (#268)
2 xenópete (#278) 10 smaragd esszencia (#229) 2 ratifikátor agy (#236)
29 káoszkígyó pikkely (#230) 1 yarmut csont (#256)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): vaspajzs #1063 (5), a villám zöld köntöse #23651 (5), a villám csepp fülbevalója #23756 (5).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ABARRUN KARKÖTÕJE (394. TÁRGY)
Ezt az aranyból készült, apró rubinokkal kirakott ékszert Monokonstrumatik Abarrun, az egyik legõsibb gnóm készítette. Viselõjét különleges képességekkel ruházza fel - védettsége megnõ 5%-kal, rezisztanciája 4-gyel, mérete kettõvel, ezenfelül kap +3 áttörést is, azaz ellenfeleid rezisztenciája ennyivel kevesebbnek számít.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.