Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A galetki barlangja
Küldd el képeslapként!
Az Ősök Városának lakói - a galetkik - szép, önállóan kialakított barlangokban laknak. Innen járnak portyázni, vadászni, és természetesen kalandozni is.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 09:11:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3370-28

Karakterszám: 3370 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 28 Játékhét: 216
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 5
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2012. nov. 30. 12h:31'
A következõ fordulód táplálható: 2012. dec. 1.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

TISZTI KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 51 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32681.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1473.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*szept. 26.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *szept. 27.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et. *szept. 28.* Büdös Vöröst legyõzte harcban egy Hrroughrr. *szept. 28.* Csillagot majdnem felfalta egy Wyhetrqaxx fattya. *okt. 10.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *okt. 18.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *okt. 18.* Arhippa Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak. Arhippa Perttunen került ki gyõztesen. *okt. 30.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *okt. 31.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *nov. 13.* Büdös Vöröst majdnem felfalta egy csontváz szolga.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+13 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+4% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

kno 103 5 105 5 48 1 103. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot bal karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod megnõtt, új mérete 6. Elköltesz 5 képességpontot a bal karom végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod speciális támadási módja 4. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

ee 1120 1165 4 2 809 6 sok-sok eladás
Azt a tárgyat nem adhatod el (bizonyos tárgyakkal tilos a kereskedés). Lebattyogsz a boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, kristályamulett (#130) 46 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, elektronit (#141) 23 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, suhanó csizma (#195) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) 496 ap, a villám halotti maszkja (#23591) 182 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 201 ap, a szalamandra vassisakja (#25826) 201 ap, az elektromosság köpenye (#27235) 64 ap, a légzés öve (#27715) 64 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 201 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 201 ap, az angyalok lándzsája (#28330) 80 ap, a bûz szimbóluma (#29110) 75 ap, a sólyom köpenye (#29485) 64 ap. Eladsz 1 csizmát 1 aranyért. Eladsz 1 övet 1 aranyért. Eladsz 1 törpe pikkelyvértet 7 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 drágakövet 19 aranyért. Eladsz 1 fogazott tõrt 1 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

ee 12 10 13 sok-sok eladás
Eladsz 1 harci fejszét 3 aranyért. Eladsz 1 parittyát 1 aranyért. Eladsz 1 sziklarepeszt 1 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

ve 128 3 vásárlás
Veszel 3 kötelet 69 aranyért. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

kf 1091 169 bekészíted az 1091. tárgyat
Hazamész a boltból. Leveszed a vassisakot. Felveszed a halotti maszkot. Felveszed a Xantin bõrövét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

k 6 3 377 331 kaland elvállalása
(6. kaland:) Ellátogatsz a vegetáriánus kerthez. Épp két púpos molad lakmározik, tépi ki a növényeket gyökerestül! Rájuk rontasz. Ellenfeleid 2 púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) Az 1. púpos molad odajön hozzád. A 2. púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. púpos molad téged támad. Feléd üt jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. Elkerülted. A 2. púpos molad téged támad. Feléd üt jobb karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** A 2. púpos molad téged támad. Feléd suhint jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Az 1. púpos molad téged támad. Rád vág jobb karmával. Elkerülted. Rád vág bal karmával. Mellétrafált a balfácán. Megtámadod az 1. púpos moladot. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (9 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép).
*** 3. KÖR *** Az 1. púpos molad téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Félrehajoltál. Rád vág bal karmával. Elkerülted. A 2. púpos molad rád veti magát. Rád vág jobb karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Az 1. púpos moladot próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Lesújtasz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az 1. púpos molad hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** A 2. púpos molad téged támad. Rád vág jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Támadod a 2. púpos moladot. Odakensz neki jobb mancsoddal. Félrehajolt. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Elkerülte.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.

(3. kaland:) Elmész a varázslótoronyba, és az öreg mágust keresed, aki a feladatokat szokta adni. Hamarosan elõkerül. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(377. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz az ajtón. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) A fekete hólyag feléd rohan. A fekete hólyag téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (13 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A fekete hólyag rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (15 ép-t sebzõdtél). A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. El sem találtad. Felé suhintasz bal karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** A fekete hólyag téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (14 ép-t sebzõdtél). Támadod a fekete hólyagot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép).
*** 4. KÖR *** A fekete hólyag téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (13 ép-t sebzõdtél). Támadod a fekete hólyagot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A fekete hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! 9 ép-t sebzõdtél. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Micsoda küzdelem volt! Senki sem maradt talpon. Lassan magadhoz térsz. [-5 TVP.] A torzszülött(ek) lélekenergiája sajnos már elillant, nem csapolhatod le, de legalább nem téptek szét amíg magatehetetlenül hevertél. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+58 életpont.)

(331. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet, ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút! Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) Az 1. albinó pók feléd rohan. A 2. albinó pók máris elõtted terem! Az 1. albinó pók rád veti magát. Csáprágójával mar. (1 ép-t sebzõdtél). A 2. albinó pók rád támad. Csáprágójával mar. (3 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A 2. albinó pók rád támad. Csáprágójával mar. (3 ép-t sebzõdtél). Az 1. albinó pók rád veti magát. Marni próbál. (2 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. albinó pókot. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. Elhibáztad.
*** 3. KÖR *** Az 1. albinó pók rád veti magát. Ocsmány csáprágójával harap. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 2. albinó pók rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Ez mellément. Támadod az 1. albinó pókot. Odaütsz jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Elkerülte. Az 1. albinó pók halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** A 2. albinó pók rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap. (1 ép-t sebzõdtél). A 2. albinó pókot próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. El sem találtad. Elõre szúrsz bal karmoddal. Elkerülte.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+16 életpont.)
[82 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

be 3 4 7 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 4. varázslatot szeretnéd megtanulni. Sajnos azt a varázslatot itt nem tanítják. Közlöd, hogy a 7. varázslatot szeretnéd megtanulni. Sajnos azt a varázslatot itt nem tanítják.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Egy szakadozott kötélnek ütközöl, amely a fenti sötétségbõl nyúl lefelé. Hmm... Vajon mi lehet odafent? Csapda? Egy remete? Aljas torzszülöttek? Fel kéne mászni és megnézni! De jelenleg más dolgod van, majd késõbb visszajössz. (406. kaland, összköltsége 10 TVP.) Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) A sahran rák odajön hozzád. A sahran rák téged támad. Gyorsan feléd lendít ollóival. (2 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A sahran rák rád veti magát. Lecsap rád ollóival. (3 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a sahran rákot. Odacsapsz jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Felé ütsz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A sahran rák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Nocsak, mit találtál! 1 gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** A hájas worpel mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sebezhetetlenséget. Néhány rövid kézmozdulat után a hájas worpel létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Elõhívsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a hájas worpel elmormol egy éhínséget. A varázslat nem hatott rád. A hájas worpel felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a hájas worpelt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (11 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A hájas worpel elõhív egy energiatüske varázslatot. Sebzõdsz 11 ép-t. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (11 ép-t sebeztél). A hájas worpel kileheli lelkét.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+14 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) Az albinó pók odajön hozzád. Az albinó pók rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (1 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Méreg marja tested. Sebzõdsz 3 ép-t.
*** 2. KÖR *** Az albinó pókot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. Félrehajolt. Lecsapsz bal karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az albinó pók téged támad. Elõrehajolva marni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Mérgezõdsz. Sebzõdsz 3 ép-t.
*** 3. KÖR *** Az albinó pók téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. (3 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Megtámadod az albinó pókot. Lesújtasz jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Odacsapsz bal karmoddal. Mellé! Az albinó pók holtan terül el. Méreg marja tested. Sebzõdsz 6 ép-t.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+16 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (451. kaland, összköltsége 25 TVP.) Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) Az árnymanó suhanc feléd rohan. Az árnymanó suhanc rád veti magát. Egy nevetséges fogazott tõrrel próbál lecsapni rád. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az árnymanó suhanc rád támad. Elõrehajolva, egy fogazott tõrrel csap le. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod az árnymanó suhancot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. Félrehajolt.
*** 3. KÖR *** Az árnymanó suhanc rád veti magát. Meglengetve egy fogazott tõrt, megpróbál eltalálni. (1 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az árnymanó suhancot. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Lecsapsz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az árnymanó suhanc holtan terül el.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy fogazott tõr. Uzsonnaidõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+11% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) A tehemót téged támad. Lekever egyet bal mancsával. Mellétrafált a balfácán. Odaken neked jobb mancsával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** A tehemót téged támad. Odaken neked bal mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod a tehemótot. Lesújtasz jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. Elhibáztad.
*** 3. KÖR *** A tehemót rád veti magát. Lecsap rád bal mancsával. Mellé! Lesújt rád jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Támadod a tehemótot. Odaütsz jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Lecsapsz bal karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A tehemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%).
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 352 sebzést okoztál, és 135 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 20 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 236 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Tiszti, egy kopasz, szemüveges, pocakos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 28. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 4.69
[2] IQ: 10 / 2.08
[3] ügyesség: 4 / 0.25
[4] egészség: 8 / 1.89
[5] mágia: 10 / 0.55
[6] gyorsaság: 4 (3) / 0.81
[9] Méret/ép: 66 / 52
Min. méret: 64
Barlangméret: 64
PONTJAID
Varázspont: 72 / 34
Képességpont: 9 / 97%
Hõsi pont: 26 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 21%
Galetki erõ: 194 / 145
Hírnév : 184
Jóllakottság: 43%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 3 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 173 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 142 (5)
Leölt torzszülött: 168 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 5 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: érdeklõdõ (3)
Speciális képességeid:
+3 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1 varázspontod. 2.) Használj 10 alkalommal energiatüskét! 3.) Hajtsd végre a 13-as Klánkalandot (KK 13)! (összesen 20 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 8 (10) / 0.86 [17] vastag bõr: 6 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0 [46] csapdaészlelés: 5 / 0.35 [47] zárnyitás: 5 / 2.53
[48] mászás: 4 / 3.98 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.40 [57] gyógynövények: 4 / 1.70
[64] átokszórás: 3 / 2.85        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 7 / 6.04 [102] rothasztás: 5 / 0  
bal karom [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 5 / 1.90 [105] vámpirizáció: 4 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[10] energiatüske: 2 (3) / 0 [154] kisebb erõpajzs: 2 (3) / 0.88 [28] óriáserõ: 4 (5) / 1.14

T/V VARÁZSLATLISTÁID pillanatnyilag ki vannak kapcsolva, minden, általad ismert varázslatot használsz. Ha ezt nem szeretnéd, adj ki egy újabb üres TVSZ parancsot.

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 8 30 50; VI erõ:100% ép:25%; PV 3 4 5 8; PSZ 47 57 48 56;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #6 (7. épület), #20 (9. épület), #50 (20. épület), #406 (28. forduló), #377 (18. forduló), #451 (28. forduló), #331 (22. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 halotti maszk (#1091) * 1 kemény bõrpáncél (#3) * 1 köntös (#1150)
* 1 vándorcsizma (#1121) 2 vassisak (#1076) * 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
251 arany (#1) 17 hamis arany (#809) * 1 kristályamulett (#130)
* 1 malachit karkötõ (#1241)

Felszerelés
3 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6)

Varázsitalok és füvek
6 csótányláb (#25) 3 gyilkos boróka (#27) 2 liánvirág (#24)
4 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20) 2 ragálygomba (#26)
5 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53) 7 üvegcse (#14)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 húsevõ bibe (#151) 3 lemúr hártya (#161)
2 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 2 nohnetár gumó (#212)
8 nordkristály (#146) 2 pirgamit (#152)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hamis arany (#809), 1 gyilkos boróka (#27), 3 kötél (#128), 1 õskõ (#8).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 36 arany (#1), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 harci fejsze (#12), 1 csizma (#1120), 2 drágakõ (#2), 1 öv (#1165), 1 sziklarepesz (#13), 1 parittya (#10).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KÖTÉL (128. TÁRGY)
Egy leleményes és az alakját változtatni képes galetkinek igen ritkán van szüksége kötélre. Mégis, azért néha elõfordul. Bizonyos kalandok megoldásánál elengedhetetlen, hogy legyen nálad húsz-harminc méter ebbõl a szilárd, erõs kötélbõl.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.