Karakterszám: |
3370 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
28 |
Játékhét: |
216 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
5 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2012. nov. 30. 12h:31' |
A következõ
fordulód táplálható: 2012. dec. 1. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
TISZTI KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 51 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal
díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32681.) A te szinteden
a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû,
emberre hasonlító férfi. (hírneve 1473.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*szept. 26.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Arhippa Perttunen felett.
*szept. 27.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban
legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
*szept. 28.* Büdös Vöröst legyõzte harcban
egy Hrroughrr.
*szept. 28.* Csillagot majdnem felfalta egy Wyhetrqaxx
fattya.
*okt. 10.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Arhippa Perttunen felett.
*okt. 18.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa
Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*okt. 18.* Arhippa Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak.
Arhippa Perttunen került ki gyõztesen.
*okt. 30.* Aranyszemû Reglinde
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett.
*okt.
31.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
*nov. 13.* Büdös Vöröst majdnem felfalta egy csontváz szolga.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+13 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+4% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
kno 103 5 105 5 48 1 |
103. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot bal karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen bal karom végtagod megnõtt, új mérete 6. Elköltesz 5 képességpontot
a bal karom végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod speciális támadási módja 4.
szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
ee 1120 1165 4 2 809 6 |
sok-sok eladás |
Azt a tárgyat nem adhatod el (bizonyos tárgyakkal tilos a kereskedés). Lebattyogsz
a boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél
(#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12)
23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap,
mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46
ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27)
46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, kristályamulett (#130)
46 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran
öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, elektronit (#141) 23
ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9
ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, suhanó csizma (#195) 92 ap, nohnetár gumó
(#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115
ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap,
pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért
(#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor
láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143
ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061)
52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076)
52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk
(#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes
fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap,
vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27
ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos
öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz
nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap,
csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211)
44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû
(#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit
karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255)
6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap,
kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap,
lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332)
110 ap, a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) 496 ap, a villám halotti maszkja
(#23591) 182 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 201 ap, a szalamandra
vassisakja (#25826) 201 ap, az elektromosság köpenye (#27235) 64 ap, a
légzés öve (#27715) 64 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 201 ap, az
angyalok görbekardja (#28316) 201 ap, az angyalok lándzsája (#28330) 80
ap, a bûz szimbóluma (#29110) 75 ap, a sólyom köpenye (#29485) 64 ap. Eladsz
1 csizmát 1 aranyért. Eladsz 1 övet 1 aranyért. Eladsz 1 törpe pikkelyvértet
7 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 drágakövet 19 aranyért. Eladsz 1 fogazott tõrt 1 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
ee 12 10 13 |
sok-sok eladás |
Eladsz 1 harci fejszét 3 aranyért. Eladsz 1 parittyát 1 aranyért. Eladsz
1 sziklarepeszt 1 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
Veszel 3 kötelet 69 aranyért.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
kf 1091 169 |
bekészíted az 1091. tárgyat |
Hazamész a boltból. Leveszed a vassisakot. Felveszed a halotti maszkot.
Felveszed a Xantin bõrövét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
k 6 3 377 331 |
kaland elvállalása |
(6. kaland:) Ellátogatsz a vegetáriánus kerthez. Épp két púpos molad lakmározik,
tépi ki a növényeket gyökerestül! Rájuk rontasz. Ellenfeleid 2 púpos molad
(#26).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek
(+3 méretükre). (-4 vp.) Az 1. púpos molad odajön hozzád. A 2. púpos molad
közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. púpos molad téged támad. Feléd üt
jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. Elkerülted.
A 2. púpos molad téged támad. Feléd üt jobb karmával.
(2 ép-t sebzõdtél).
Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** A 2. púpos molad téged támad. Feléd suhint jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Az 1.
púpos molad téged támad. Rád vág jobb karmával. Elkerülted. Rád vág bal
karmával. Mellétrafált a balfácán. Megtámadod az 1. púpos moladot. Lendületet
véve ütsz jobb mancsoddal.
(9 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz
bal karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép).
*** 3. KÖR *** Az 1. púpos molad téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb
karmával. Félrehajoltál. Rád vág bal karmával. Elkerülted. A 2. púpos
molad rád veti magát. Rád vág jobb karmával.
(2 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve,
elõre suhint bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Az 1. púpos moladot próbálod
megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). Érintésed
rothaszt. (+1 méret.) Lesújtasz bal karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+2 ép). Az 1. púpos molad hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** A 2. púpos molad téged támad. Rád vág jobb karmával.
(1
ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Támadod
a 2. púpos moladot. Odakensz neki jobb mancsoddal. Félrehajolt. Gyorsan
felé lendítesz bal karmoddal. Elkerülte.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(3. kaland:) Elmész a varázslótoronyba, és az öreg mágust keresed, aki a
feladatokat szokta adni. Hamarosan elõkerül. Sajnos nem rendelkezel a szükséges
tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(377. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát
látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz
az ajtón. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz,
amikor támadás ér. Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ.
Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) A fekete hólyag feléd
rohan. A fekete hólyag téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp
rád!
(13 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A fekete hólyag rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas
savcsóvát köp feléd.
(15 ép-t sebzõdtél). A fekete hólyagot próbálod megsebezni.
Lecsapsz jobb mancsoddal. El sem találtad. Felé suhintasz bal karmoddal.
Hátraugrott a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** A fekete hólyag téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas
savcsóvát köp feléd.
(14 ép-t sebzõdtél). Támadod a fekete hólyagot. Benyomsz
egyet jobb mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal.
(16
ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép).
*** 4. KÖR *** A fekete hólyag téged támad. Kitátja száját, és fekete savat
köp rád!
(13 ép-t sebzõdtél). Támadod a fekete hólyagot. Benyomsz egyet
jobb mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A fekete hólyag halálos sebet
kapva a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban!
9 ép-t sebzõdtél.
Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Micsoda
küzdelem volt! Senki sem maradt talpon. Lassan magadhoz térsz. [-5 TVP.]
A torzszülött(ek) lélekenergiája sajnos már elillant, nem csapolhatod le,
de legalább nem téptek szét amíg magatehetetlenül hevertél. A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+58 életpont.)
(331. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet,
ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút!
Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 albinó pók (#32).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek
(+3 méretükre). (-4 vp.) Az 1. albinó pók feléd rohan. A 2. albinó pók
máris elõtted terem! Az 1. albinó pók rád veti magát. Csáprágójával mar.
(1 ép-t sebzõdtél). A 2. albinó pók rád támad. Csáprágójával mar.
(3 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A 2. albinó pók rád támad. Csáprágójával mar.
(3 ép-t sebzõdtél).
Az 1. albinó pók rád veti magát. Marni próbál.
(2 ép-t sebzõdtél). Támadod
az 1. albinó pókot. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél).
Felé suhintasz bal karmoddal. Elhibáztad.
*** 3. KÖR *** Az 1. albinó pók rád veti magát. Ocsmány csáprágójával harap.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 2. albinó pók rád támad. Megpróbálja
beléd mélyeszteni csáprágóját. Ez mellément. Támadod az 1. albinó pókot.
Odaütsz jobb mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal
karmoddal. Elkerülte. Az 1. albinó pók halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** A 2. albinó pók rád veti magát. Csáprágójával agresszívan
harap.
(1 ép-t sebzõdtél). A 2. albinó pókot próbálod megsebezni. Benyomsz
egyet jobb mancsoddal. El sem találtad. Elõre szúrsz bal karmoddal. Elkerülte.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+16 életpont.)
[82 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]
be 3 4 7 |
meglátogatod a 3. épületet |
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg.
Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a
4. varázslatot szeretnéd megtanulni. Sajnos azt a varázslatot itt nem tanítják.
Közlöd, hogy a 7. varázslatot szeretnéd megtanulni. Sajnos azt a varázslatot
itt nem tanítják.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos
izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét
folyosói közé. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad,
még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Egy szakadozott kötélnek ütközöl,
amely a fenti sötétségbõl nyúl lefelé. Hmm... Vajon mi lehet odafent? Csapda?
Egy remete? Aljas torzszülöttek? Fel kéne mászni és megnézni! De jelenleg
más dolgod van, majd késõbb visszajössz.
(406. kaland, összköltsége 10
TVP.) Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába
veted magad. Ellenfeled egy sahran rák (#21).
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek
(+3 méretükre). (-4 vp.) A sahran rák odajön hozzád. A sahran rák téged
támad. Gyorsan feléd lendít ollóival.
(2 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A sahran rák rád veti magát. Lecsap rád ollóival.
(3 ép-t
sebzõdtél). Megtámadod a sahran rákot. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(20
ép-t sebeztél). Felé ütsz bal karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+2 ép). A sahran rák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+21%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy kútszerû aknán
át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes
csatornaszintre. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy
a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Nocsak, mit találtál! 1
gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd. Megpillantasz egy sziklakupacot, a
tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod!
Ellenfeled egy hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** A hájas worpel mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
sebezhetetlenséget. Néhány rövid kézmozdulat után a hájas worpel létrehoz
egy gránitbõr varázslatot. Elõhívsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid
megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a hájas worpel elmormol egy
éhínséget. A varázslat nem hatott rád. A hájas worpel felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. Támadod a hájas worpelt. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(11 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A hájas worpel elõhív egy energiatüske varázslatot.
Sebzõdsz
11 ép-t. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(11 ép-t sebeztél). A hájas
worpel kileheli lelkét.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+14 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos vadászösvények egyikét
választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Huh, leértél a
csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze.
Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy albinó pók (#32).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek
(+3 méretükre). (-4 vp.) Az albinó pók odajön hozzád. Az albinó pók rád
támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját.
(1 ép-t sebzõdtél). Mérget
kaptál! Méreg marja tested.
Sebzõdsz 3 ép-t.
*** 2. KÖR *** Az albinó pókot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal.
Félrehajolt. Lecsapsz bal karmoddal.
(24 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+2 ép). Az albinó pók téged támad. Elõrehajolva marni próbál.
(1 ép-t
sebzõdtél). Mérgezõdsz.
Sebzõdsz 3 ép-t.
*** 3. KÖR *** Az albinó pók téged támad. Csáprágójával agresszívan harap.
(3 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Megtámadod az albinó pókot. Lesújtasz
jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Odacsapsz
bal karmoddal. Mellé! Az albinó pók holtan terül el. Méreg marja tested.
Sebzõdsz 6 ép-t.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Elrakod
a zsákmányt, ami egy õskõ.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+16 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített
kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre.
A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas
halálsikoly, aztán néma csend. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg.
Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne
nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre!
(451. kaland, összköltsége 25 TVP.) Egyik pillanatban még minden nyugodt,
a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy árnymanó
suhanc (#18).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ.
Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) Az árnymanó suhanc feléd
rohan. Az árnymanó suhanc rád veti magát. Egy nevetséges fogazott tõrrel
próbál lecsapni rád.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az árnymanó suhanc rád támad. Elõrehajolva, egy fogazott
tõrrel csap le. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod az árnymanó
suhancot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Odacsapsz
bal karmoddal. Félrehajolt.
*** 3. KÖR *** Az árnymanó suhanc rád veti magát. Meglengetve egy fogazott
tõrt, megpróbál eltalálni.
(1 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az árnymanó suhancot.
Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Lecsapsz
bal karmoddal.
(18 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az árnymanó suhanc
holtan terül el.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy fogazott tõr. Uzsonnaidõ! A legfinomabb falatokkal
kezdesz. (+11% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]
Vadászni támad kedved. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy
elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy
meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz.
Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat
egy lény. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled
egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid
megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) A tehemót téged támad. Lekever egyet
bal mancsával. Mellétrafált a balfácán. Odaken neked jobb mancsával.
Elkerülted.
*** 2. KÖR *** A tehemót téged támad. Odaken neked bal mancsával.
(5 ép-t
sebzõdtél). Lecsap rád jobb mancsával.
(6 ép-t sebzõdtél). Támadod a tehemótot.
Lesújtasz jobb mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal.
Elhibáztad.
*** 3. KÖR *** A tehemót rád veti magát. Lecsap rád bal mancsával. Mellé!
Lesújt rád jobb mancsával.
(5 ép-t sebzõdtél). Támadod a tehemótot. Odaütsz
jobb mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Lecsapsz bal
karmoddal.
(13 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A tehemót halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%).
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 352 sebzést
okoztál, és 135 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 20 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
236 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Tiszti, egy kopasz, szemüveges, pocakos férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 28. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 / 4.69 |
[2] IQ: |
10 / 2.08 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.25 |
[4] egészség: |
8 / 1.89 |
[5] mágia: |
10 / 0.55 |
[6] gyorsaság: |
4 (3) / 0.81 |
[9] Méret/ép: |
66 / 52 |
Min. méret: |
64 |
Barlangméret: |
64 |
|
|
Varázspont: |
72 / 34 |
Képességpont: |
9 / 97% |
Hõsi pont: |
26 (0) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
21% |
Galetki erõ: |
194 / 145 |
Hírnév : |
184 |
Jóllakottság: |
43% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
3 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
173 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
142 (5) |
Leölt torzszülött: |
168 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: érdeklõdõ (3)
Speciális
képességeid:
+3 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1
varázspontod. 2.) Használj 10 alkalommal energiatüskét! 3.) Hajtsd végre
a 13-as Klánkalandot (KK 13)! (összesen 20 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
8 (10) / 0.86 |
[17] vastag bõr: |
6 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 0 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 0.35 |
[47] zárnyitás: |
5 / 2.53 |
[48] mászás: |
4 / 3.98 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.40 |
[57] gyógynövények: |
4 / 1.70 |
[64] átokszórás: |
3 / 2.85 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
7 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 6.04 |
[102] rothasztás: |
5
/ 0 |
|
bal karom |
[103] méret: |
6 / 0 |
[104] szakért.: |
5 / 1.90 |
[105] vámpirizáció: |
4
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[10] energiatüske: |
2 (3) / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
2 (3) / 0.88 |
[28] óriáserõ: |
4 (5) / 1.14 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID pillanatnyilag ki vannak kapcsolva, minden, általad
ismert varázslatot használsz. Ha ezt nem szeretnéd, adj ki egy újabb üres
TVSZ parancsot.
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 8 30 50;
VI erõ:100% ép:25%;
PV 3 4 5 8;
PSZ 47 57 48 56;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #6 (7. épület), #20 (9. épület),
#50 (20. épület), #406 (28. forduló), #377 (18. forduló), #451 (28.
forduló), #331 (22. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 halotti maszk (#1091) |
* |
1 kemény bõrpáncél (#3) |
* |
1 köntös (#1150)
|
* |
1 vándorcsizma (#1121) |
|
2 vassisak (#1076) |
* |
1 Xantin bõröve (#169)
|
Ékszerek, kincsek |
|
251 arany (#1) |
|
17 hamis arany (#809) |
* |
1 kristályamulett (#130)
|
* |
1 malachit karkötõ (#1241) |
Felszerelés |
|
3 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 fogazott tõr (#6) |
Varázsitalok és füvek |
|
6 csótányláb (#25) |
|
3 gyilkos boróka (#27) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
2 ragálygomba (#26) |
|
5 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
7 üvegcse (#14) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
3 lemúr hártya (#161)
|
|
2 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
8 nordkristály (#146) |
|
2 pirgamit (#152) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hamis arany (#809), 1 gyilkos
boróka (#27), 3 kötél (#128), 1 õskõ (#8).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 36 arany (#1), 1 törpe pikkelyvért
(#4), 1 harci fejsze (#12), 1 csizma (#1120), 2 drágakõ (#2), 1 öv
(#1165), 1 sziklarepesz (#13), 1 parittya (#10).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KÖTÉL (128. TÁRGY) Egy leleményes és az alakját változtatni képes galetkinek
igen ritkán van szüksége kötélre. Mégis, azért néha elõfordul. Bizonyos
kalandok megoldásánál elengedhetetlen, hogy legyen nálad húsz-harminc méter
ebbõl a szilárd, erõs kötélbõl.