Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mit rejt a köd?
Küldd el képeslapként!
"A csarnok közepén fehéren örvénylő ködöt látsz. Lassan lépkedsz felé. Érzed, hogy ez nem lehet más, mint az Ősök Központi Csarnoka! Ahogy egész közel érsz, látod, hogy a ködben figurák szellemalakjai örvénylenek. A kobudera nevű torzszülöttekre hasonlítanak, de sokkal magasabbak, és nemes a tekintetük! Hosszú karmaik vannak, és testüket szőrzet borítja. Miféle teremtmények ezek?" - részlet egy kalandból
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 23:14:33 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3364-13

Karakterszám: 3364 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 13 Játékhét: 13
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 191
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2011. ápr. 6. 15h:26'
A következõ fordulód táplálható: 2011. ápr. 13.

Számládra 200 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!

KELDORN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32679.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 30.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy csontváz szolga. *már. 30.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy Targhon dögférge. *már. 30.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *már. 30.* Arhippa Perttunent majdnem felfalta egy lélekvadász. *már. 30.* Arhippa Perttunent legyõzte harcban egy lidérc genezis. *már. 30.* Arhippa Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak. Arhippa Perttunen került ki gyõztesen. *ápr. 5.* Csillagot majdnem felfalta egy üvegszobor. *ápr. 5.* Tüskés Klezmót kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért!
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 50.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

kno 9 4 9. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

kno 1 6 1. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

kno 48 2 48. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

h 8 100 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod megnõtt, új mérete 8.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

kno 100 8 100. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot jobb mancs végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod megnõtt, új mérete 9.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

kf 1150 bekészíted az 1150. tárgyat
Felveszed a köntöst.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

k 2 354 309 99 kaland elvállalása
(2. kaland:) Leereszkedsz a torzszülött szintre, hogy megkeresd a szerencsétlenül járt Dorbegor földi maradványait. Hosszasan töprengesz, vajon hol is lenne érdemes a keresést kezdeni.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres]
Ez az! Eddigi tapasztalatod alapján a szóba jöhetõ helyek számát leszûkíted háromra, és végiglátogatod õket. A harmadik helyszínen ráismersz az elöljáró leírása alapján arra a barlangra, ahová Dorbegor kiruccant. A barlang közepén meg is találod a sötét és mély üreget, amelybe a szerencsétlenül járt lárva zuhant. Ha ide le akarsz ereszkedni, mindenképpen kötélre van szükséged!
[Tárgyhasználat: kötél]
A kötelet rögzíted egy sziklatömbhöz, és leereszted az üregbe. Lassan, vigyázva lemászol. Földet érsz a szûk üreg alján. Fúj, de büdös van itt! Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted az óriáscsótányt. Az óriáscsótány rád veti magát. Marni próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Támadod az óriáscsótányt. Beversz egyet jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Pfú! Ez jó kis testmozgás volt. Körbevizsgálódsz. Itt vannak Dorbegor maradványai! Összegyûjtöd a csontokat. Hmmm, közben találsz egy díszes kulcsot is. Elrakod. Nem kell hozzá sok idõ, hogy visszatérj az elöljáróhoz, aki nagy örömmel fogad. Látva rokonának csontjait, elszomorodik, és azt mondja, hogy illõ szertartásban lesz része a megboldogultnak. Miközben átadja jutalmadat, 25 aranyat, és azt kívánja, hogy neked több szerencséd legyen, mint Dorbegornak.
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)

(354. kaland:) Ismét felkutatod a cseppkövekre épített házikót, és körbejárod, hol lehetne a legkönnyebben feljutni. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Felérkezel, és belépsz a házikóba. A kék fény kialszik!
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: egy szimbólum.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.

(309. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Megizzadtál, de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad.
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.

Troy a szokott helyen vár, és átveszi tõled a három tárgyat.
- Mire kellenek neked ezek? - böksz rájuk. Õ csak mosolyog.
- Ha az akadémián kérik tõled ugyanezt, megkérdeznéd? Legyen elég annyi, hogy valakinek nagy szolgálatot teszel ezzel. Valakinek, akinek ez sokkal nagyobb segítséget ad, mint a helytartónak, akadémikusoknak, vagy mágusoknak akik sokszor csak azért kérnek ilyesmit, hogy szórakoztassák magukat. Nos, hol is tartottunk? Á, emlékszem már!
- Rintelki Anator ott feküdt a földön, a renegáttal, és valami nem volt rendben. Igen... megszûnt a szag. Itt volt együtt a gyilkossal, a borzalom forrásával, de a szag nem volt sehol. Felállt, és elhátrált. A renegát csak egy szemvillanásnyit késlekedett, de aztán õ is felugrott, és ugyan szánalmasan legyengülve és sebesülten, de õ is támadóállást vett fel. És gyanakodva méregette Anatort.
- Nem... belõled... ered... a rontás... - hangja halk volt, a szavak nehezen jöttek, nem csak azért, mert valószínûleg hónapok, talán évek óta sem beszélt senkivel, hanem mert folyt a vér a szájából. Anator egy örökkévalóságnak tûnõ pillanatig a renegátot bámulta, majd így szólt.
- Én... én azt hittem, a szag belõled ered. Hogy te vagy a gonosz. Hogy végre megtaláltam!
A renegát köpött valamit a szájából, majd utálkozva így szólt, nyelve már kevésbé akadozott.
- Kiközösítettetek... Mert éreztem azt, amit más nem. Halálra ítéltek, mint a gyilkost. De látom, te is ugyanebben a cipõben jársz, mint én. Hamarosan belõled is üldözött lesz. - ezzel széles, kárörvendõ vigyorra nyitotta a száját, elõvillant csorba, hiányos fogsora. - Látod, ez a közös bennünk. Képesek vagyunk kiszagolni az Ellenség küldöncét.
Anator megmerevedett. Karját az elõbb leeresztette, amikor érezte, hogy megszûnt a halálos fenyegetés, de most újra felemelte. A renegát minden bizonnyal megõrült, valószínûleg a magánynak köszönhetõen.
- Ezt a naiv pofikát... - folytatta, csuklyáját hátralökve, és sebhelyes, tar koponyáját láthatóvá téve a renegát. - Igen, egy képességgel bírok, amely átok, nem áldás. A Hegy többé nem biztonságos. Megérkezett az Ellenség ügynöke, egy borzalmas teremtmény, amely az árnyakban gyilkol, és keresi a visszautat a gazdáihoz, hogy elmondja, létezünk! A biztonságunk törékenyebb, mint egy cserépedény. A remete elmondta nekem, õ volt az egyetlen, aki megértett. Ha õ nincs, már megtébolyodtam volna. De õtõle tudom, hogy ez nem hallucináció. - közelebb lépett Anatorhoz, aki rémülten hátrébb lépett az eszelõs tekintetet látva. Most egy újfajta bûz ütötte meg, amit az elõbb, a harcban nem érzett a métely miatt: a renegát szájszagát és mosdatlanságának mocskát. - Csak úgy válthatom meg magam, ha megkeresem és elpusssztítom - sziszegte, szándékosan megnyomva az elpusztít szót. - Most pedig megyek, mielõtt a nyom még elillan. Bújj el, bújj el egy titkos járatba, kis rózsaszín lárva, a Hegymély borzalmai nem neked valók! - kacagott fel idétlenül, majd sántikálva eltûnt a homályban.
Rintelki Anator pedig ott maradt egyedül, számtalan kérdés társaságában. Még mindig nem tért magához a sokkból, amit a közvetlen életveszély okozott, és a felismerésbõl, hogy a tébolyodott renegát talán igazat mondott. Nem volt kedve már a szagot követni - és ezzel együtt megkockáztatni, hogy ismét összeakadjon a renegáttal. Lehet, hogy igazad mondott, és valóban nem ölt, de az is lehet, hogy igen. Elhatározta, hogy hazamegy, kipiheni magát, és aztán kideríti, hogy mi az igazság.
Troy Archid ezzel kényelmesen hátradõlt, és a zsebébõl egy xorex szivart vett elõ, majd rágyújtott.
- Kissé elfáradtam a mesemondásban - tette hozzá magyarázatképp. - Azt hiszem, mára elég. Folytatjuk holnap, rendben? De szeretném, ha továbbra is segítenél nekem. Ezúttal két kés, amire szükségem van.
Nem is akadékoskodsz, csak bólintasz. A történet folytatására nagyon kíváncsi vagy. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 5 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 nekropoid (#70). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy tehemót (#24). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (10 ép-t sebeztél). A tehemót téged támad. Benyom neked bal mancsával. Nem talált. Lekever egyet jobb mancsával. (3 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A tehemót téged támad. Odacsap neked bal mancsával. El sem talált, haha. Odacsap neked jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod a tehemótot. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a tehemótot. Lesújtasz jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). A tehemót téged támad. Lecsap rád bal mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád jobb mancsával. Elkerülted. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A tehemót téged támad. Feléd üt bal mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Bever egyet jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). A tehemótot próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (8 ép-t sebeztél). A tehemót halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%). Elteszed a zsákmányt, ami 14 arany és egy hamis arany. Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 35 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+22 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

bb 1 7 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, láncing (#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, tõr (#1300) 11 ap, kard (#1315) 23 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, a sas köntöse (#16000) 126 ap, a torony görbekardja (#18416) 350 ap, a sav köntöse (#26800) 69 ap, az angyalok amulettje (#28195) 69 ap.

[be 7:] Hazamész a boltból. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

z 19 50 zenélsz 19. hangszeren 50 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Saját szerzeményedet adod elõ, mély átérzéssel. A dallam nagyon egyszerû, de így legalább hiba nélkül le tudod játszani. Ejnye! A zenéd annyira zavart egy torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej feléd rohan. Megrohamozod a polipfejet. A polipfej rád veti magát. Odacsap neked bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lesújt rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Támadod a polipfejet. Lesújtasz jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). A polipfej halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%).
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány feléd rohan. A kétfejû patkány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kétfejû patkány téged támad. Beléd próbál marni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját, támad fogával. Elkerülted. A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szívesen bekapnál valamit. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+11% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a zöld nyálkát. A zöld nyálka feléd rohan. Támadod a zöld nyálkát. Lecsapsz jobb mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). A zöld nyálka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy koreni sün (#13).

*** 1. KÖR *** A koreni sün feléd mozog. Megközelíted a koreni sünt. A koreni sün rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (2 ép-t sebzõdtél). A koreni sünt próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Fürgén elhajolt. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A koreni sünt próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) A koreni sün hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Tanaka a Merész, egy izmos, erõs, nyughatatlan galetki férfi. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Tanaka a Merész által meséltekbõl, megtudod, mi az az õsi relikvia. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 148 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 40 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 236 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Keldorn, egy erõs testalkatú, barátságos, nyugodt tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 13. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 / 1.30
[2] IQ: 5 / 1
[3] ügyesség: 5 / 0.10
[4] egészség: 4 / 2.45
[5] mágia: 1 / 0.40
[6] gyorsaság: 3 / 0.25
[9] Méret/ép: 48 / 46
Min. méret: 47
Barlangméret: 50
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 9 / 50%
Hõsi pont: 11 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 3%
Galetki erõ: 117 / 89
Hírnév : 40
Jóllakottság: 159%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 3 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 97 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 89 (6)
Leölt torzszülött: 96 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 5 / 4.54 [15] regeneráció: 6 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 1

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 2 / 0.10 [48] mászás: 4 / 0.45 [55] szívósság: 1 / 0
[64] átokszórás: 3 / 0.10 [68] zene: 3 / 2.72    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 9 / 0 [101] szakért.: 6 / 4.32      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 10; VI erõ:90% ép:35%; PV 5 2 1;

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 díszes fejék (#135) * 1 köntös (#1150)

Ékszerek, kincsek
148 arany (#1) 1 drágakõ (#2) 5 hamis arany (#809)
1 szimbólum (#1210)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 5 liánvirág (#24)
2 mitulen fû (#20) 5 üvegcse (#14)

Egyéb kacatok
5 lemúr hártya (#161) 1 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 69 arany (#1), 1 hamis arany (#809), 1 díszes rézkulcs (#129), 1 szimbólum (#1210).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 mátekel gomba (#21), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



DÍSZES RÉZKULCS (129. TÁRGY)
Vajon hol, mikor lesz még hasznodra ez a díszes rézkulcs? Egyenlõre fogalmad sincs, de bizonyos vagy benne, hogy elõbb-utóbb találsz egy zárat, amelybe beillesztheted.



TEHEMÓT (24. LÉNY)
A tehemót nagy, lomha lény, amely meglepõen jól tudja magát álcázni a mélység járataiban. A sötét barlangokban ez persze nem annyira szín-alkalmazkodást, hanem hõmérsékletet jelent, bõre nem sugároz több hõt, mint környezetéé, ezért az infralátásra hagyatkozó lények nehezen bukkannak rá. Ha mégis felfedezik, a tehemót hathatósan képes védekezni óriási mancsaival, és a harc minden esetben a normál távolság helyett közelirõl indul. A tehemót elejtése gazdag zsákmányt jelent a kõevõk és a piromádok számára.



ÕSI RELIKVIA (17. TÁRGY)
Ez egy gyûjtõnév mindazon leletekre, amelyeket egy régész ásatás közben találhat: régi csontok, szobrocskák, edények, letûnt kultúrák és kipusztult fajok maradványai. Egy õsi relikvia sokszor több, apró tárgyat jelöl egyszerre. Az õsi relikviák igazándiból a mûgyûjtõknek, történészeknek, régészeknek és a múzeumoknak jelentenek értéket. Az õsi relikviákat a boltban adhatod el: minél magasabb a régészet szakértelmet, annál drágábban, hiszen a jó régész felismeri az értékes tárgyakat, valamint eleve ilyeneket gyûjt csak. A boltban az õsi relikviákat nem vásárolhatod vissza, a boltos egybõl eljuttatja õket a felsõbb szinteken élõ kapcsolataihoz. Az õsi relikviára nem érdemes AZ parancsot kiadni, mivel ezzel nem fogsz további információhoz jutni.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.