Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Víziósólyom
Küldd el képeslapként!
"Az illúziók működési elve egyszerű: Ha elhiszed, hogy megsebeztek, akkor meg is fognak sebezni." - Rodin La Rousse, illuzionista
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 07:05:38 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3328-111

Karakterszám: 3328 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 111 Játékhét: 131
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 1058
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. ápr. 29. 9h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2003. máj. 2.

E-mail!

MORGANA KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 102 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Smaragdszemû Wynia beleegyezett, hogy a szövetség tagjává válj. Ezzel eddig 15 szavazatot gyûjtöttél.
Ez elegendõ ahhoz, hogy belépj a szövetségbe! Mostantól az 15006. szövetség tagja vagy.
** 2. NAP ** Pihenésedet megzavarja Köpködõ Méregzsák, egy cingár, kopasz, tiszta ruházatú férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Felszerelése: a mentát gyöngye, az egyensúly gyûrûje, a méreg átlátszó köntöse, Trollagyar, a méreg háromszögszimbóluma, asztrálgyöngy, a méreg ónix karkötõje, a méreg bíbor pikkelyvértje, a méreg karikaszimbóluma, az ellenállás malachitgyûrûje, a sebesség könnyû íja, görényfarok, ozin fülkarika, a bûz barbár lándzsája, a méreg sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség malachit karkötõje, a méreg zangrozi csizmája, brutális pókcsatos öv, a méreg szárnyas sisakja, a bûz gyalogos lándzsája, a tökéletesség hosszúkardja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "De vastag bõr van a képeden!" Ezt kiáltod vissza: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Bár nem ólban születtél, mégis nagy barom vagy!" Rögtön visszavágsz: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Ezt mondja neked: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Zuckuss részére 1 db Fairlight csontamulettjét. Te 208 aranyat kaptál.
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Zuckuss részére 1 db a szakács üstjét. Te 24 aranyat kaptál.
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Zuckuss részére 1 db a villám gyûrûjét. Te 18 aranyat kaptál.
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Zuckuss részére 1 db Yssuf tõrét. Te 213 aranyat kaptál.
** 7. NAP ** Bejön a barlangodba Téhácé, egy állandóan vigyorgó, láthatóan valamilyen szer hatása alatt álló, galetki férfi. A Tolvajok klánjának bandita rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a szakács üstje, a kígyó zöld köntöse, a harcos nagy pajzsa, a bérmágus malachit karkötõje, a kígyó malachitgyûrûje, az ügyesség keresztszimbóluma, a sebesség csontamulettje, a sebesség fekete csizmája, ezüst nadrág, a harcmûvész ónixgyûrûje, a gyõzelem ónix karkötõje, a torony hosszú íja, a kobra márványgyûrûje, ametiszt szkarabeusz, hõsi jelvény, a kígyó díszes pikkelyvértje, a harcmûvész ónix karkötõje, óriás fülbevaló, a sebesség háromszögszimbóluma, a pók smaragdgyûrûje, a pontosság szöges öve, a gólem arany fejpántja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Végül Téhácé feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a taalru herceg. [ld. enc.]
Smaragdszemû Wynia kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** 3.27. *** Agresszivi (#5243) kilépett a szövetségbõl.
Bejelented kilépésedet a szövetségbõl. Visszavonod szavazatodat Smaragdszemû Wynia szavazataiból. *** 3.27. *** Agresszivi (#5243) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 12 legenda pontja van.
** 9. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 csótánylábat.
Bejelented kilépésedet a szövetségbõl. Visszavonod szavazatodat AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA szavazataiból. *** 3.28. *** Kaméleon (#5717) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
** 20. NAP ** Mojo Jojo ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, a puhányság köve!
** 20. NAP ** Mojo Jojo ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, a bénaság fülbevalója!
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mya 1 legenda pont árán megvásárolta az orglingbõr övet a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 35. NAP ** Meglátogat egy galetki: Nemesis, egy hosszú, fekete hajú, smaragdszemû, telt ajkú, dúskeblû, érzékien vonzó nõ. A Bárdok klánjának a szeretet gyermeke rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Éneklõ tunika, a méreg ónixgyûrûje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a gólem malachitgyûrûje, ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, szivárványkristály, Enyészmester, a bûz hosszúkardja, a védekezés márványgyûrûje, a méreg zangrozi csizmája, a méreg bíbor köpenye, a bérmágus hosszúkardja, galetki érdemérem, a méreg ónix karkötõje, orgling fétis, brutális pókcsatos öv, a tudós ezüst fülbevalója, a majom szarvas sisakja, rubin mágusbot, a természet könnyû íja, az entek nagy pajzsa, a merénylõ márványamulettje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Süket vagy, mint egy agglomerátor!" Így válaszolsz: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" Rögtön visszavágsz: "Hogy esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint téged." Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Nemesis a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 37. NAP ** Látogatót kapsz, aki Elemináló, a Mágus, egy magas, vékony, fekete hajú, piros szemû férfi. A Mágusok klánjának bûvölõ rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Õsmágus köpenye, a jég márványgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, az energia nagy pajzsa, Örökkévalóság Gyémántja, a jég malachit karkötõje, a szakács üstje, vívótõr, a siker ezüstveretes öve, ozin fülkarika, spanyolcsizma, a mágia smaragdja, a teknõs díszes karkötõje, a regenerálódás csontamulettje, a regenerálódás márványgyûrûje, a szellemek malachit karkötõje, az ügyesség rövid tõre, a regenerálódás könnyû nyílpuskája, az energia elit lemezpáncélja, vörös karkötõ, Dorka amulettje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve. [A látogatód "ittfelejti" a spanyolcsizmát de ez csak késõbb derül ki.]
Elsõ mondata: "Aludjon ki a milgandod!" Így válaszolsz: "Hogy esnél mindjárt seggre!" Ezt mondja neked: "Na, ilyen is csak egy szellemi fogyatékosnak juthat eszébe!" Rögtön visszavágsz: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" A következõt mondja neked: "Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Lehajtott fejjel elismered, Elemináló, a Mágus volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 38. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 velparaj.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 11749.) A te szinteden a legnevesebb Arcus McCool, egy világos szemû, komor tekintetû, keskeny arcú, festett szõke, szakállas férfi. (hírneve 4863.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*már. 18.* 19-es és Laetitia Diamantinia megküzdöttek egymással, és 19-es gyõzött. *már. 20.* Alba Regina teljesítette a 16. küldetést, amit az akadémián kapott. *már. 21.* Patissar pszionikus küzdelemben diadalt aratott Medvegyev felett. *már. 25.* Medvegyev egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *már. 27.* Patissar és Kronx pszi párbajt vívtak. Patissar került ki gyõztesen. *már. 31.* Legator Godart teljesítette a 3. küldetést, amit az akadémián kapott. *már. 31.* Nemesis és Don Juan Gomez dela Vega pszi párbajt vívtak. Nemesis került ki gyõztesen. *ápr. 1.* Emperor Sir Zaltain és Signy Mallory pszi párbajt vívtak. Emperor Sir Zaltain került ki gyõztesen. *ápr. 2.* Patissar teljesítette a 26. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *ápr. 3.* Medvegyev és Az ötödik elem megküzdöttek egymással, és Medvegyev gyõzött.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*feb. 24.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *feb. 26.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy Õsöreg Dorka. *már. 6.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gaba felett. *már. 6.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Vadmacska felett. *már. 12.* Kháron Dhorm Ragath-ot majdnem felfalta egy Takaidia. *már. 13.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Hazug Hasszánt. *már. 18.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Guldant. *már. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ka-Boom felett. *már. 26.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tûfok Klood felett. *már. 31.* Köpködõ Méregzsák csatában legyõzte Mirandát.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet! Leveszed a görényfarkat. Felveszed a puhányság kövét. Felveszed a bénaság fülbevalóját. Leveszed az óriás zangrozi csizmáját. Felveszed a spanyolcsizmát.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+49 életpont.) [16 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

be 20 50 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 50! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete egészen vidámnak tûnik, amikor belépsz hozzá.
- Mi járatban, kis testvér? Egy újabb kalandra vágysz, vagy csak spontán le akarod öletni magad valami brutális szörnyeteggel?
- Hát, ha lehet választani, akkor inkább az elsõ, még nem vágyom a halálra.
- Sajnos most hirtelen nem tudok semmi érdekes kaland lehetõségrõl. Hacsak.... azért van valami. Tudod ez nem egy igazi kaland, valami rég elfeledett járatban, vagy ilyesmi. A helytartó úgy véli, hogy a szintre költözõ galetkik nem ütik meg azt a szintet, amit joggal elvárhatnánk tõlük. Gyengék, nyámnyilák, használhatatlanok. Ötven éve még korbáccsal kergettük volna el a fogak szintjérõl az olyan alakokat, akik a mostani generáció csúcsát jelentik. Hogy a lényegre térjek: a tanácsaim alapján a helytartó épített egy akadálypályát, három fõs galetki csapatok részére. Ha végig tudtok menni rajta, akkor bizonyíthatjátok, hogy nem csak az Õsök tévedésébõl - áldassék a nevük - kerültetek ide, hanem valóban megérdemlitek, hogy szintünk megbecsült polgárai legyetek. Gyûjts magad mellé még két galetkit, és irány a pálya. Ha elbuksz, ne is kerülj a szemem elé. (52. kaland, összesen 35 TVP-t igényel, és maximum 3 galetki vehet részt benne.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

v 155 155. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy nagyobb erõpajzsot. (+57% védekezés.) (-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 257.]

be 4 24 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmagyarázod, hogy a rezisztencia harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

kno 1146 22 24 21 1042 4 1146. képességre 22 képességpont
Elköltesz 22 képességpontot kontakt.õseiddel varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kontakt.õseiddel varázslatod ereje 8. szintre nõtt. Elköltesz 21 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 7. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot csendvarázs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen csendvarázs varázslatod ereje 5. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

kk 97 klánküldetés
(97. kaland:) Az akciót Rettegett Moran tolvajvezér irányítja. A feladat a klán szinte minden tagját megmozgatja: a szint boltját fogjátok kirabolni! Persze a mesésen gazdag zsákmány eltüntetése és továbbadása már elõre meg van szervezve. Mindenkinek a feladatát elõre kijelölik. Te elsõként egy másik galetkivel együtt hosszú hálót rejtesz a földre, majd porral beszórjátok, hogy ne lehessen észrevenni. Egy-egy tolvaj a falnál lapul, a háló végét szorongatva: ha ideje elõtt katonák érkeznek, a felrántott háló hivatott õket annyi ideig lassítani, hogy a klán tagjai el tudjanak menekülni. Ezután következik maga az akció: A bolt hátsó kijáratait elreteszelitek, kiékelitek, hogy nehogy arra menekülni tudjon valaki, segítséget hívjon, esetleg elvigye a bevételt. Az ajtókra és a menekülési útvonalra csendvarázst kell elhelyeznetek, nehogy kiáltozni tudjanak a károsultak (legalább 5-ös szinten). Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy csendvarázst. (-9 vp.) Rettegett Moran jelére aztán bezúdultok a boltba, gyorsan, hatékonyan. Persze mindnyájan maszkot viseltek! A boltos bambán néz rátok.
- Hé, mi ez az egész?
- Üresre pucolni a polcokat, a raktárakat, a kincseskamrát, mindent! - hangzik Moran utasítása. A boltos óbégatni kezd, segédei a hátsó kijárat felé rohannak, két, a boltban tartózkodó galetki pedig harciasan szembeszáll veletek.
[Javítás próba 7-es küszöbre: sikeres] Hátulról tompa puffanás hangzik: a segédek most próbálnak meglépni a raktár kincseivel. Az ékek azonban kitartanak! Moran intésére négy markos tolvaj rohan hátra, hogy elintézzék õket. Közben a boltos megadólag felemeli a kezét, miközben Moran az elfek ur-gathal tõrét szegezi a torkának. Gyorsan pakolni kezdtek a polcokról.
[Gyorsaság próba 16-os küszöbre: sikeres] Iszonyatos sebességgel rámoltok le mindent a polcról, töltitek a hátizsákokat. Úgy látszik, így is túl sokáig vacakoltatok: kintrõl kiáltás harsan: "Jönnek a katonák!"
[Csapdakészítés próba 10-es küszöbre: sikeres] Átkozódás hangzik kintrõl: a hálócsapdát jól elrejtettétek, társaitok sikeresen alkalmazták! A hálóba gabalyodott katonákat társaid rugdossák, közben a zsákokat felemelve pucoltok a boltból. Moran egy jól irányzott ütése nyomán a boltos eszméletlenül terül el.
[Erõ próba 14-es küszöbre: sikeres] A kincsekkel megrakott zsákkal könnyedén futsz a többiek után. Ekkor eléd pattan egy katona: huh, de gyorsan sikerült kiszabadulnia a hálóból! Ellenfeled egy galetki katona (#170).

*** 1. KÖR *** Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. A galetki katona sebzõdik 25 ép-t. Megindulsz a galetki katona felé. Már ott is vagy! A galetki katona feléd mozog. A nedonkutya a galetki katona felé mozog. A galetki katonát próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-10 ép) Vastag bõrét szaggatod. Odacsapsz bal karmoddal. (32 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Meglóbálva zúzol farkaddal. (37 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Teljesen lebénul. Illatozol (11 sebzés). A galetki katona halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az elektraton: 25/0, a nedonkutya: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 12%.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+24 életpont.) Na most már tényleg iszkiri! A titkos találkahelyen számbaveszitek a zsákmányt. Ugyan a polcokat és a raktárat nem sikerült teljesen kipakolni - a boltos sokkal több kacatot halmozott fel, mint amennyire számítottatok - azért az aranyat és drágakövet sikerült mind elhozni. Rettegett Moran mindenkinek gratulál a sikeres akcióhoz. A te részed a zsákmányból 500 arany! (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést! [48 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

v 146 17 14 146. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

v 146 14 14 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

v 146 17 11 146. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

v 146 14 11 146. varázslat elmondása
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

szv 6069 szavazat
Átadod a szavazatodat Smaragdszemû Wynia részére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

h 8 106 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen farok végtagod megnõtt, új mérete 19. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

ee 28077 3 1090 5262 1226 131 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, pirgamit (#152) 14 ap, törpe balta (#224) 7 ap, szójer csáprágó (#231) 28 ap, mintrogi erõöv (#262) 105 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, elit lemezpáncél (#1003) 323 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 197 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vaspajzs (#1063) 155 ap, szöges pajzs (#1064) 249 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, szarvas sisak (#1078) 155 ap, maszk (#1090) 8 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, szürke maszk (#1093) 134 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, csillogó fejpánt (#1108) 134 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, ezüstcsizma (#1124) 224 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, díszes köntös (#1153) 134 ap, bíbor köntös (#1154) 224 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, kõrisfa íj (#1273) 155 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 119 ap, harci nyílpuska (#1288) 197 ap, vívótõr (#1303) 134 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, ébenfa lándzsa (#1334) 249 ap, a tudás görbekardja (#2216) 210 ap, az egészség szárnyas sisakja (#2877) 344 ap, a mágia halotti maszkja (#3341) 195 ap, a gyorsaság fejpántja (#3805) 96 ap, a pontosság csonttõre (#4451) 195 ap, a védekezés zöld köntöse (#4751) 195 ap, a titán nyílpuskája (#5785) 122 ap, a gladiátor kék köpenye (#6087) 386 ap, a hatalom szöges öve (#7018) 592 ap, a kobra kõamulettje (#7496) 252 ap, az elfek bíbor pikkelyvértje (#10468) 663 ap, a sas fogazott kardja (#16168) 621 ap, a kígyó márványgyûrûje (#19226) 252 ap, a sebezhetetlenség vörös maszkja (#19544) 886 ap, a ragadozó fogazott kardja (#20218) 621 ap, a küzdelem gyalogos lándzsája (#20682) 409 ap, a gyõzelem fogazott kardja (#21118) 621 ap, a túlélés díszes karkötõje (#21492) 392 ap, a tökéletesség kék köpenye (#21837) 451 ap, a tökéletesség csontamulettje (#21897) 457 ap, a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) 457 ap, a tökéletesség nehéz nyílpuskája (#21987) 510 ap, a tûz csontmaszkja (#22242) 262 ap, a tûz nehéz nyílpuskája (#22437) 315 ap, a tûz hosszúkardja (#22467) 279 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a jég zangrozi csizmája (#22723) 445 ap, a jég díszes köpenye (#22738) 436 ap, az enyészet kerek pajzsa (#23111) 153 ap, a villám fekete csizmája (#23622) 262 ap, a villám malachitgyûrûje (#23727) 262 ap, a méreg sárga öve (#24117) 256 ap, a méreg ónixgyûrûje (#24178) 445 ap, a regenerálódás zöld köntöse (#24551) 138 ap, a regenerálódás aranyozott fülbevalója (#24658) 436 ap, a regenerálódás könnyû íja (#24671) 153 ap, a sün csonttõre (#25151) 138 ap, a szalamandra vassisakja (#25826) 153 ap, a szalamandra kék köpenye (#25887) 256 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441) 138 ap, a sav keresztszimbóluma (#26863) 457 ap, az elektromosság utazóköpenye (#27236) 134 ap, az elektromosság malachit karkötõje (#27341) 138 ap, az elektromosság csepp fülbevalója (#27356) 134 ap, az elektromosság görbekardja (#27416) 153 ap, a légzés sárgaréz nyaklánca (#27731) 147 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 153 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 69 ap, az angyalok díszes fejpántja (#28106) 138 ap, az angyalok arany nyaklánca (#28184) 711 ap, a bûz lovagi lemezpáncélja (#28902) 420 ap, a bûz barbár lándzsája (#29231) 153 ap, a sólyom nagy pajzsa (#29412) 279 ap, a sólyom ezüst fejpántja (#29457) 262 ap, a sólyom csontamulettje (#29547) 262 ap, a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637) 315 ap, a sólyom gyalogos lándzsája (#29682) 279 ap. Eladod az angyalok szárnyas sisakját 81 aranyért. Eladsz 2 kemény bõrpáncélt 24 aranyért. Eladsz 1 maszkot 3 aranyért. Eladod az élet háromszögszimbólumát 98 aranyért. Eladsz 1 márványgyûrût 7 aranyért. Eladsz 1 rozsdás kardot 3 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

ee 12 132 sok-sok eladás
Eladsz 1 harci fejszét 6 aranyért. Eladsz 2 ében tündekardot 24 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

lcs legendás csata
Hazamész a boltból. Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az elektraton pihenni fog. A nedonkutya pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

k 31 27 3 kaland elvállalása
(31. kaland:) Ellátogatsz a boltba.
[Tárgyhasználat: 500 arany] A pultra borítod az 500 aranyat, és reménykedsz, hogy még nem vitték el a három különleges fõzetet. A boltos fütyörészve elõvesz egy ládát, teli egyforma üvegcsékkel, és kivesz hármat.
- Tessék, három javítás itala.
Ó, ha ezt tudod, biztos alkudhattál volna! Na most már mindegy. [ld. enc.]
(27. kaland:) Nagy sóhajtással jelentkezel a sunyi tekintetû papnál a feladatra. A templom alsó szintjén több illemhelység is van, széles ülõpaddal, rajtuk kerek nyílással, amely a mélyben fortyogó csatornába vezet. Ide kell leereszkedned! A papok biztosítják a kötelet, amin lemész. Fúj, micsoda förtelmes bûz!
[Illat próba 10-es küszöbre: sikeres] Te azonban élvezettel szippantod be. Egy szûk barlangfolyosón vagy, és mi tagadás - combig gázolsz a szarban. A bûz itt szinte kibírhatatlan, te azonban valahogy mégiscsak kapsz levegõt. Fintorogva, a kezed is bedugod a fortyogó szürke masszába, reménykedve, hogy gyorsan megtalálod az amulettet és eltûnhetsz innét. Ekkor azonban megmozdul a felszín. Valami van itt! Szerencsére, mágikus tárgyaiddal bármilyen ellenfelet legyõzöl. Legyõzöl? Hoppá, varázstárgyaid és a varázsitalok nem mûködnek a latrinában! Miféle ördögi szemfényvesztés! Nos, talán így is boldogulsz... Ellenfeled egy latrinaféreg (#220). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a latrinaférget. Lesújtasz jobb mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (32 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (39 ép-t sebeztél). A latrinaféreg rád támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. Hátraugrasz a támadás elõl. Bûze kellemetlen számodra. (-36 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a latrinaférget. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. El sem találtad. Rávágsz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). A latrinaféreg téged támad. A fogaival támad. (31 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Nehezen bírod a szagát. (-43 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a latrinaférget. Odaütsz jobb mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (39 ép-t sebeztél). A latrinaféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 282 sebzést okoztál, és 110 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+72%). Elteszed a zsákmányt, ami 42 arany.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+94 életpont.) Fúj, micsoda ocsmány teremtmény volt ez! Na, folytassuk a kutatást. Kénytelen kelletlen, le kell merülnöd a csatornába!
[Szívósság próba 15-ös küszöbre: sikeres] Lélegzetedet visszafojtva és testnyílásaidat eltakarva kutatsz a nem túl híg lében.
[Felderítés próba 10-es küszöbre: sikeres] Egy örökkévalóságnak tûnõ idõ után végül rábukkansz az amulettre. A papok diadalmasan húznak fel, de azért tartják tõled a távolságot. Bár már nagyon rég fürödtél, most mégis muszáj - hosszú ideig csutakolod magad, de a szagtól nem tudsz teljesen megszabadulni (+1 bûz/illat szakértelem). Amikor tiszta ruhát kapsz, a papok megköszönik segítségedet, de azért látod, hogy lenézõen pillantanak rád. Jutalmul 400 aranyat kapsz a munkáért, amit rajtad kívül valószínûleg nem sok galetki végzett volna el. (+2 hõsiesség pont.)
(3. kaland:) Jelentkezel a tanfolyamra.
[Tárgyhasználat: 100 arany] Épp kezdõdik az elõadás, majdnem lekésted! Egy tágas barlangteremben folyik az oktatás, rajtad kívül legalább két tucat ifjú galetki hallgatja. Gyorsan helyet foglalsz az egyik kõpadon. Az elõadó épp a szörnyek anatómiájáról, leheletképzõ szervükrõl beszél.
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres] Tökéletesen követed az elõadó szövegét, még bólogatsz is mellé. A fickó nagyon tud, csak a szövege rettenetesen monoton és álmosító! A fejed le-le bicsaklik.
[Éberség próba 12-es küszöbre: sikeres] Hihetetlen akaraterõvel tartod nyitva a szemed, és maradsz ébren. Még az elhangzó elõadás szavait is sikerül megértened és meg is jegyezned, igazán sikeresnek könyvelheted el a tanfolyam elsõ felét. Az elõadó most abbahagyja a tudományos szöveget, és hív benneteket, fáradjatok közelebb egy kis gyakorlati útmutatáshoz. Az elõadói pulpituson három, mágikus szíjakkal lekötözött zafír kaeltrichet pillantasz meg. Hú, de egy ocsmány dögök! Elektromosság szikrázik körülöttük. [24 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+26 életpont.) A tudós magyarázni kezd, közben a kaeltrichek különbözõ részeire mutogatva. Igyekszel követni a magyarázatokat.
[Tanulás próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Bólogatsz, és közben csodálkozva látod, hogy több más hallgató értetlenül bámul - õk képtelenek követni az elõadást! Ütõdöttek... Egyszercsak a kaeltrichek mozogni kezdenek. A következõ pillanatban egyszerûen kiröppennek a szíjak alól. Hú, azannya! Te meg azt hitted, ezek a mágikus szíjak képesek még egy ilyen légnemû teremtményt is fogva tartani! Néhány diák rögvest elhamvad, a többiek védekezõ alakzatot vesznek fel. Te is magadra vállalsz egy lényt. Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich varázshatalma segítségével elmond egy dermesztést. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A zafír kaletrich irányába mozogsz. Támadod a zafír kaletrichet. Odaütsz jobb mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (49 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A zafír kaletrich rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (32 ép-t sebzõdtél). Támadod a zafír kaletrichet. Lesújtasz jobb mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (36 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. (44 ép-t sebeztél). A zafír kaletrich holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 204 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+84%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 32 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+25 életpont.) Hehe, no igen, az elõadónak újabb demonstrációs eszközök után kell néznie! Mondjuk, nem ártana valamilyen kevésbé veszedelmes példány... A tanítványok eléggé meg lettek tépázva, de szemük csillog - látszik, jócskán felvillanyozódtak a szerzett gyakorlati tudástól. Te is élvezettel fogod fel a beléd áramló tudást, és búcsút intesz diáktársaidnak. (+15 képességpont.) Fejlõdsz: +1 farok szakértelem; [153 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

bb 1 9 4 17 17 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. - Üdv néked, lárva! - biccent a boltos gúnyos mosollyal. - Már épp haragosan visszavágnál, amikor megnyugtatólag így szól. - Jól van na, csak bosszantani akartalak, látom, tapasztalt, edzett galetki vagy. Bizonyára tömegével ölted az elõzõ szinten a káoszkígyókat. Remélem, nem kótyavetyélted el a pikkelyeiket! Ugyanis van itt egy kiváló kovácsmester, aki el tudja belõlük készíteni a mesés káoszkígyó vértet. Az õ költségei szerény 500 aranyat tesznek ki, a páncélhoz 12 pikkely kell. Az én jutalékom további 3 pikkely, és 100 arany. Remélem, elfogadható ajánlatnak tartod.
- Öööö... persze, csak azért tudnom kéne, milyen képességekkel is bír ez a vért.
- Iszonyatos mágikus hatalmat ad!
- Részletesebben?
- Én is csak ennyit tudok. - vonja meg a vállát a kereskedõ. (1. kaland, összesen 50 TVP-t igényel.)
[be 9:] Hazamész a boltból. Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Az egyik pap lelkendezve siet hozzád, amikor megpillantja a nyakadban lógó kék szem szimbólumot.
- Gyermekem, ezt hol találtad? - röviden beszámolsz kalandjaidról, mire a pap lelkesen bólogat.
- Nagy hasznát vennénk ennek a relikviának, ha hajlandó lennél a templomnak adományozni! - erre elég furcsa tekintetet vágsz - az adományozás nem az erõs oldalad. A pap habozva néz rád. - Ugye, nem azt akarod mondani, hogy még ennyivel sem támogatot Õseid Egyházát?
Mérgesen, a szimbólumot a ruhád alá rejted, és így szólsz:
- Szívesen támogatom, atya, de mivéle szimbólumra gondolsz? - a pap vakargatni kezdi az állát. Jól van, fiam. Egy bûvös varázstárgy lesz az ajándékod! - Hát, ez elég homályos fogalmazás, de talán még mindig jobban jársz, mintha megtartod a szimbólumot. Bicentesz, mondván, hogy még gondolkodsz az ajánlaton. A pap jól hallhatóan fortyog mögötted. (6. kaland, összesen 55 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Megszólít egy tudós.
- Á, ifjú galetki! Bizonyára sokat vadászol a torzszülött járatokban?
- Persze, tudós uram! - válaszolsz tisztelettudóan.
- Hmmm... gondolom, gondolom, tömegével ejtesz el hártyás lemúrokat és mutáns szójereket?
- Hááát... azokat nem éppen...
- Nos, szükségem lenne néhány könnyen beszerezhetõ komponensre - folytatja, mintha nem is hallotta volna a válaszodat. - Négy mandibulára, két lemúr hártyára, két nordkristályra, egy ekinda hajra és három szójer csáprágóra!
- Öööö... a szójer csáprágó is feltétlenül fontos?
- De bizony ám, anélkül a kísérletem fabatkát se ér! De ne aggódj, bõségesen megjutalmazlak. (16. kaland, összesen 45 TVP-t igényel.)
[be 17:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 17:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

m 16 16 1141 4141 2121 4141 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
l 100 268 76 64 35 29 lopás preferencia:
Minimum 100 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged, elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: 268, mágiaellenállás, kincskeresés itala, velparaj, mézfû. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 6 4 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 157 157. varázslat elmondása
Elmormolsz egy láthatatlanság varázslatot. (-11 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 rémcserjét. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz befelé.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Clow, egy a hegektõl és sebektõl rettenetes látványt nyújtó zöldbõrû galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. Felszerelése: Xantin aranyöve, a bûz fogazott tõre, vörös karkötõ, görényfarok, a tûz malachitgyûrûje, a tûz aranyozott fülbevalója, a tûz ezüst pikkelyvértje, a bûz ezüstsisakja, a tûz bíbor köntöse, a tûz arany nyaklánca, a hatalom rubinja, a tûz zangrozi csizmája, a bûz ónixgyûrûje, a tûz ónixgyûrûje, a tûz jáde karkötõje, hõsi jelvény, a bûz harci íja, a bûz ónix karkötõje, a bûz arany fülbevalója, a bûz vívótõre, a bûz jáde karkötõje, a tûz fényes szimbóluma, a tûz márványgyûrûje, a tûz márványamulettje, klánháborús kitüntetés, a bûz fogazott kardja. Zsebre raksz 1 khazdar taréjt. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+10% jóllakottság.) [ld. enc.] Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a bénaság fülbevalója. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
pv 3 4 5 2 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2003. jún. 9. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 14-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún. 16-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. [ld. enc.]
Ebben a körben +15 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 595 sebzést okoztál, és 188 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 272 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Morgana, egy elbûvölõ mosolyú, vonzó, erõs, de kecses, illatfelhõbe burkolt nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 111. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (27) / 5.66
[2] IQ: 9 (12) / 0.90
[3] ügyesség: 7 (22) / 0.97
[4] egészség: 11 / 3.82
[5] mágia: 9 / 6.19
[6] gyorsaság: 19 (26) / 1.62
[9] Méret/ép: 152 (164) / 138
Min. méret: 130
Barlangméret: 152
PONTJAID
Varázspont: 129 / 8
Képességpont: 28 / 66%
Hõsi pont: 76 (10)
Tám.bónusz: 61%
Véd.bónusz: 67%
Galetki erõ: 626 / 340
Hírnév : 1590
Jóllakottság: 23%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 173 (0)
Galetki gyõzelmek: 107 (0)
Torzsz. csaták: 461 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 405 (3)
Leölt torzszülött: 774 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 71 (0)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: sötét alak (35)
Speciális képességeid:
+5 lopás, +5 lopakodás, +5 csapdaészlelés, +5 mászás. 11% dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Lopjál sikeresen ötven alkalommal! [számláló: 24] 2.) Hajtsd végre a 97-es klánkalandot! (összesen 40 TVP-t igényel) [ok] 3.) Használd a kineport varázslatot legalább 5 alkalommal! [számláló: 4]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 4 / 0 [16] tüskés bõr: 4 / 0 [18] tûzimmunitás: 3 / 0.60
[19] hidegimmunitás: 3 / 0.20 [21] elkt.immunitás: 4 / 0.72 [24] rezisztencia: 7 / 0
[25] illat: 11 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 12 / 0.35 [46] csapdaészlelés: 8 (13) / 0.99 [47] zárnyitás: 8 (10) / 2.60
[48] mászás: 5 (10) / 2.84 [49] rugalmasság: 6 / 0.40 [50] meggyõzõkészség: 6 / 2.83
[51] transzformáció: 5 / 0.51 [52] auraészlelés: 3 / 1.20 [53] ékszerészet: 9 / 2.26
[54] kereskedelem: 8 / 1.67 [55] szívósság: 10 / 0.15 [56] varázsitalfõzés: 6 (8) / 0.96
[57] gyógynövények: 5 / 2.20 [58] nyomkeresés: 5 / 1.04 [59] vezetõkészség: 4 / 0.55
[62] lopás: 10 (15) / 7.40 [63] éberség: 6 / 2.15 [64] átokszórás: 8 / 7.16
[65] álcázás: 11 / 0.70 [66] lopakodás: 4 (9) / 0.31 [67] régészet: 3 / 0.20
[68] zene: 7 / 0.79 [69] tanulás: 6 / 2.56 [70] idézés: 1 / 0.05
[71] javítás: 4 / 0.20 [72] építés: 4 / 0.50 [73] felderítés: 5 / 1.86

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 17 (15) / 0.25 [101] szakért.: 10 / 7.48 [102] roncsolás: 8 / 0
bal karom [103] méret: 17 (15) / 0 [104] szakért.: 9 / 7.62 [105] paraliz.méreg: 9 / 0
farok [106] méret: 19 (17) / 0 [107] szakért.: 9 / 0.05 [108] paraliz.méreg: 10 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 0.40 [36] csábmosoly: 1 / 0 [42] csendvarázs: 5 / 0.12
[164] dermesztés: 3 / 0 [44] elbájolás: 6 / 0.32 [11] elektromos kéz: 3 / 0.40
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 5 / 0.35 [152] felejtés: 10 / 7.76
[40] gigaököl: 1 / 0 [15] jégpajzs: 2 / 0.24 [163] kineport: 6 / 1.04
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 0.60 [157] láthatatlanság: 4 / 1.28 [165] manafókuszálás: 4 / 0.12
[35] mágiatörés: 3 / 0.06 [155] nagyobb erõpajzs: 19 / 0.88 [176] szélpajzs: 1 / 0
[167] tombolás: 3 / 0.01 [14] vakító fény: 4 / 0.06 [170] villámpajzs: 3 / 0.08

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (5%): 160 31                
2. lista (10%): 31 167 tombo                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
láthatatlanság (4).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] elektraton 33/33 132% 110% 7 / 2.89 nem harcol
[2] nedonkutya 50/50 126% 53% 4 / 0.21 nem harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 50% gyógyítás: 6

MAKRÓID
1. Makró
v 157
p
v 157
p
2. Makró
pv 6 4 3 5
ism 10
mak 1
pv 3 4 5 2 1
3. Makró
be 9 5
e 9 80
kf 257 100
v 155
le 257
4. Makró
pv 3 6 4 8
psz 65
ism 10
p
pv 3 5 4 2 1
psz 65 46 47 48 58 68
5. Makró
z 19 10
t 45 16
mak 3
ee 2

HARCI PROGRAMOD
7: elbájolás t.var. ha ellenfeled #180. Prioritás: 200.
1: Közelharc támadás ha ellenfélen nincs 32. varázslat, Prioritás: 100, és ha ellenfeled torzszülött.
3: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás: 110, és ha ellenfélen nincs 32. varázslat, és ha egy ellenfél ép-je 9 alatt van.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #80, Prioritás: 105, és ha ellenfélen nincs 32. varázslat.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 10 50 61; VI erõ:250% ép:8%; PV 3 4 5 2 1; PSZ 65 46 47 48 58 68; BA 77 1500 9516 5662 4985 6853; L 100 268 76 64 35 29; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #4 (7. épület), #6 (9. épület), #16 (4. épület), #52 (20. épület).

SZÖVETSÉGED: 15006 (#15006). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 6069. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a kígyó ezüst láncinge (#19033) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a pontosság ezüst láncinge (#4183)
* 1 a harcos díszes köntöse (#7903) 1 a gyõzelem kék köpenye (#20937) 1 suhanó csizma (#195)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 az energia utazóköpenye (#18686) 1 khaldoran öv (#137)
1 az energia vándorcsizmája (#18671) 1 a füvész köpenye (#193) * 1 a gyõzelem sárga öve (#20967)
* 1 a ragadozó csontmaszkja (#19992) 1 az óriás zangrozi csizmája (#8773) * 1 a harcmûvész vaspajzsa (#13663)
1 a tûz fekete csizmája (#22272) * 1 spanyolcsizma (#201)

Ékszerek, kincsek
1 Rogan karkötõje (#145) 1 a gyõzelem csepp fülbevalója (#21056) 1 a pontosság márványgyûrûje (#4376)
* 1 a gyõzelem díszes karkötõje (#21042) 1 a teknõs malachitgyûrûje (#25527) 1 bronzmedál (#207)
* 1 a gólem ónix karkötõje (#8443) 10 drágakõ (#2) 1 a gyõzelem bronz amulettje (#20998)
1 a gyorsaság karikaszimbóluma (#3911) 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a gyõzelem malachit karkötõje (#21041)
* 1 a merénylõ ezüst nyaklánca (#11082) 1 ozin fülkarika (#211) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 a harcos aranyozott fülbevalója (#8008) * 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 a harcmûvész malachitgyûrûje (#13827)
* 1 a kígyó malachit karkötõje (#19241) 3155 arany (#1) * 1 a sebesség ezüst nyaklánca (#13332)
1 kék szem szimbólum (#260) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 az erõ gyûrûje (#1675)
* 1 a puhányság köve (#198) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a sün háromszögszimbóluma (#25062)
* 1 a gólem ónixgyûrûje (#8428) * 1 a gladiátor keresztszimbóluma (#6163) 1 görényfarok (#189)
1 aranyozott fülbevaló (#1258) * 1 a harcmûvész ónixgyûrûje (#13828) * 1 a bénaság fülbevalója (#199)
* 1 ametiszt szkarabeusz (#163) * 1 a szakács üstje (#192) 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
6 fekete dukát (#218) 1 mandolin (#19) 1 idõkristály (#219)
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 furulya (#167)

Fegyverek
* 1 a sebezhetetlenség kõrisfa íja (#19723) 1 a sün rövid tõre (#25152) 1 Yssuf tõre (#257)
1 a ragadozó hosszúkardja (#20217) 1 kõmûves kalapács (#250)

Varázsitalok és füvek
1 mágiaellenállás (#76) 1 mézfû (#29) 10 mátekel gomba (#21)
4 kihívás itala (#68) 6 winropu moha (#22) 3 javítás itala (#108)
8 mitulen fû (#20) 5 gyilkos boróka (#27) 19 hónakkupók (#30)
3 csótányláb (#25) 1 védelem itala (#59) 10 tejfonál (#28)
7 ragálygomba (#26) 1 méregellenállás itala (#51) 6 velparaj (#35)
6 elonotichlan (#31) 1 kincskeresés itala (#64) 7 sárkányvirág (#32)
5 rémcserje (#34) 2 kalmárok itala (#66) 13 sötét mák (#23)
5 liánvirág (#24) 4 immunitás itala (#71) 1 pontosság itala (#72)
1 bajnokok itala (#62) 1 õsmágus szájvize (#69)

Egyéb kacatok
11 molitár háj (#165) 1 khazdar taréj (#268) 2 yarmut csont (#256)
6 pirgamit (#152) 5 õsi relikvia (#17) 1 nordkristály (#146)
1 barna manakõ (#149) 23 ekinda haj (#147) 5 elektronit (#141)
8 káoszkígyó pikkely (#230) 2 molad púp (#16) 1 szójer csáprágó (#231)
3 smaragd esszencia (#229) 7 mandibula (#157) 1 ratifikátor agy (#236)
1 xenópete (#278)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kígyó ezüst fejpántja #19107 (11).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TAALRU HERCEG (107. LÉNY)
A taalru herceg nagyhatalmú Thargodan. Tetszése szerinti alakot képes ölteni, de kedvence a nyolc póklábon járó, tigrisszerû test. Mágikus hatalma félelmetes, de ha nem érzi magát komoly veszélyben, jobban élvezi, ha ellenfeleit közelharcban pusztíthatja el - a szenvedésbõl és fájdalomból élõ Thargodan számára egy élõlény széttépése sokkal több energiát jelent, mintha egyszerûen csak elégeti egy tûzgolyóval. A taalru herceg kegyetlensége az egyetlen gyenge pont, amelyen keresztül le lehet gyõzni - hiszen ha megfelelõen fel vagy készülve, diadalmaskodhatsz felette, ha nem veti be isteni hatalmú mágiáját.



JAVÍTÁS ITALA (108. TÁRGY)
Ha felhajtod ezt a keserû, sûrû kotyvalékot, rövid idõre hihetetlen ügyességre teszel szert. A legközelebbi javítás parancsodra +10-et kapsz javítás szakértelmedhez. Ha több italt hajtasz fel, akkor azok hatása összeadódik, így akár egy ügyetlen kontár képes lesz egy császári vértet is megjavítani! Azonban ne feledd, csak egy javításra érvényes az ital(ok) hatása. Az ital elfogyasztása 5 TVP-be kerül.



LATRINAFÉREG (220. SZÖRNY)
A szennyvízcsatornákban néha olyan ocsmány szörnyetegek születnek, amelyek gusztustalanabbak, visszataszítóbbak és büdösebbek mindennél, amivel a csatornaszinten találkozhatsz. A latrinaféreg síkos bõrû óriásféreg, amely a legocsmányabb dolgok elfogyasztásával hízlalta magát több méteresre. Talán mondani sem kell - nincs olyan galetki, aki hajlandó lenne enni ebbõl az undormányból.



ZAFÍR KAELTRICH (177. LÉNY)
A zafír kaeltrich a levegõ síkjáról származó, teljességgel mágikus természetû lény. Bár aránylag kevés életpontja van, elpusztítása több, mint körülményes - sebezhetõ pontot találni az ide-oda repkedõ, fátyolszerû teremtményen több mint nehéz, és eközben a kaeltrich igencsak kellemetlen elektromos szikrákat gerjeszt körülötted!



KHADZAR TARAJ (268. TÁRGY)
A khadzar tarajok gyûjtése minden galetki számára létfontosságú, hiszen a szint vezetõi nem akarják a végtagjaikat beszennyezni a khadzar mocskával, viszont szükségük van erre a különleges komponensre.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2003. jún. 14., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.