Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Statisztikák
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Gyógyító érintés
Küldd el képeslapként!
Vannak sebek, melyeket a templomok elsőosztályú szakértelemmel bíró sámánjai sem képesek meggyógyítani. De ha ők sem, vajon kihez forduljon a torzszülöttek harapásaitól megtépázott galetki?
Nézz szét a galériában!
Támasszuk fel a közösséget! (38)
Avvocato Terrasini (4)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (53)
Szövetségi felvétel (34)
ŐV help (520)
Legendak Volgye (16)

További témák...

2019-08-24 11:54:36 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
3307-10

Karakterszám: 3307 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 10 Játékhét: 59
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 145
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2012. aug. 15. 12h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2012. aug. 16.

E-mail!

SZÉPSÉGES LILIANA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32681.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 28.* Csillagot legyõzte harcban egy Fhtoqaxx fattya. *ápr. 2.* Jollasow Morthont legyõzte harcban egy troglodita. *ápr. 13.* Jollasow Morthont legyõzte harcban egy vörös krazit. *ápr. 24.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *ápr. 26.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett. *ápr. 30.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et. *máj. 15.* Jollasow Morthon elsõként ért el 42-es gyógynövények tulajdonságot a Hegy lakói közül! *máj. 17.* Büdös Vöröst legyõzte harcban egy Duoplichearius. *máj. 29.* Büdös Vöröst majdnem felfalta egy gránit alligátor. *máj. 29.* Csillag elsõként ért el 150-es erõ tulajdonságot a Hegy lakói közül!
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

kno 4 2 64 2 1 3 4. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 4! Elköltesz 2 képességpontot az átokszórás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az átokszórás szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

dk 3 dobása 3. kalandnak
Rendben, 3. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

bb 1 7 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, láncing (#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, tõr (#1300) 11 ap, kard (#1315) 23 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, a sas köntöse (#16000) 126 ap, a torony görbekardja (#18416) 350 ap, a sav köntöse (#26800) 69 ap, az angyalok amulettje (#28195) 69 ap.

[be 7:] Hazamész a boltból. Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Elõlép egy hosszú, fehér köpenyt viselõ, idõs pap. Megszólít téged:
- Már sokat hallottunk rólad, kedves Szépséges Liliana! A híred mindenhová eljutott... Ha esetleg idõd engedi, lenne egy megbízásunk számodra. - beleegyezõen bólintasz, mire a pap folytatja. - Tudomásunkra jutott, hogy egy eltévelyedett galetki a szintünkön szentségtörõ igéket terjeszt, a Kimondhatatlan Nevûek létezését tagadja, és hasonló pogány eszméket hangoztat. Fel kell kutatnod ezt a szentségtörõt! Persze mindezt diszkréten, nem szeretném, ha ez a kellemetlenség szélesebb nyilvánosságot kapna, mint szeretnénk.
- Meglátom, mit tehetek - mondod eltöprengve. A pap lelkesen mosolyog, és biztosít, hogy siker esetén a jutalom nem marad el. (8. kaland, összesen 30 TVP-t igényel. Megoldásához lopakodás szakértelem szükséges!)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

k 21 6 437 kaland elvállalása
(21. kaland:) Felkeresed a boltost, és azt mondod, jól van, elvállalod a megbízást. Õ elégedetten dörzsöli össze a kezét, és tájékoztat a részletekrõl. Hamarosan a fõtéren lebzselsz, sarkadban a sunyin vigyorgó kereskedõvel, aki az elõadást kedvéért rövid idõre bezárt. Mindenhol galetkik nyüzsögnek. Egyszercsak feltûnik a tér túloldalán Humleold, a helytartó fia. Jól megtermett, vörös hajú fickó, hatalmas lapáttenyerekkel. Szétnyílik a tömeg, ahogy társai kíséretében átvág a téren. Kicsit megszeppensz, de most már nincs visszaút! Egyenesen Humleold felé irányítod lépteidet, és megpróbálod válladdal fellökni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Bár Humleold nagydarab, izmos fickó, nagy sebességgel lököd meg, és õ egyáltalán nem számít rá. Így aztán meglepett képett vág, hadonászik egyet a mancsaival, és máris a hátsó felére huppan. A következõ pillanatban azonban már fel is pattan, és fenyegetõen tornyosul föléd.
- Tudod, te nyomorult kis lárva pondró, hogy kivel szórakozol?
[Átokszórás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Innen már nincs visszaút! Megpróbálsz magabiztosnak látszani.
- Persze, egy felfuvalkodott, diónyi agyú, tésztaképû hólyaggal!...Aki intellektuális fogyatékos, ezért aztán minden problémát a mancsaival próbál lerendezni, és az átokszóráshoz semmit sem ért. - teszed hozzá gyorsan, mert látod, hogy Humleold már lendíti hatalmas mancsát. Erre azonban visszafogja magát, de vérben forgó szemei továbbra is tüzet hánynak.
- Mit képzelsz, te nyomorúságos, töpörödött, brokkolizabáló, torzszülött kutya, a vizenyõs szemeiddel még a bibircsókos orrodig sem látsz el, nemhogy felismerj egy igazi hatalmasságot!
Nem kezdõ, az biztos! Egy lépést hátrálsz, és gyorsan körbepillantasz. A tömeg lélegzetvisszafojtva figyel.
[Átokszórás próba 7-es küszöbre: sikeres]
- Csak azt, te orling trágyával táplálkozó, a mancsaidat kizárólag az orrod és a füled túrására használó, szõrösfenekû, pattanásos fejû fattyú, hogy az imént elhangzottak tökéletesen és egyértelmûen igazolták végtelen szellemi elmaradottságodat, fejlõdésképtelenségedet, és azt, hogy a tüskés hólyagra emlékeztetõ, disznószemekkel díszített vörös fejed laboratóriumi körülmények között is csak nehezen észlelhetõ mennyiségû agyat rejt! - igyekszel kellõen dühödt ábrázatot várni, de azért lélekben felkészülsz a világrengetõ pofonra. Humleold azonban csak bámul, tátog, mint egy hal. Tudja, ha megüt, azzal pontosan azt igazolja, hogy igazat mondtál. Pár pillanat telik el, és a tömegbõl néhányan tapsolni kezdenek. Aztán a taps ütemessé válik. Humleold rémülten pillant körbe, most ébredt rá, hogy az irányítás kicsúszott a kezébõl.
- Nyomorult féreg! - sziszegi a fogai közt, majd sarkon fordul, és követõi takarásában visszavonul. Oldalt pillantasz. A kereskedõ lelkesen tapsol, majd odajön hozzád, vállon vereg, mutatva, hogy hozzá tartozol. Amikor visszatértek a boltba, a kereskedõ elõvesz egy zacskó aranyat, és a kezedbe nyomja.
- Itt van 40 arany, cserébe szolgálataidért! Jól megadtad neki, gratulálok! Igazán tehetséges átokszóró vagy, kevés galetkit hallottam ilyen ízesen és cifrán szitkozódni. Ja, és igazán sajnálom, ha Humleold galetkijei esetleg rád szállnak, sajnos ez esetben nem tudok segíteni. - még mindig vigyorgó ábrázattal, kitessékel a boltból. (+10 hírnév)
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(6. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad!

(437. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást. Furcsa, kellemetlen szagot érzel. Rossz elõérzeted van... Na mindegy, ha már itt vagy, megpróbálsz lemászni! Lefelé mászol.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Puhán landolsz a dohos levegõjû barlangban.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 9 arany és egy drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

bb 1 4 több épület meglátogatása
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 4:] Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Jelenleg a 7. küldetés megoldásán fáradozol.}
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

m 5 7 3122 3241 1142 1241 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,7) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 5,8) Dél felé mész az útvesztõben. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. A galetki elõvezet egy hatalmas, macskaszerû lényt. Ezzel kell versenyt futnod! Rajtra indultok.
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikertelen] Micsoda égés! Elsunnyogsz.
(M 5,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,7) Irány kelet! A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 7,7) A keletre menõ folyosót követed. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 7,8) Déli irányba folyatod utadat. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. A galetki egy pergamenre rajzolt keresztrejtvény tart eléd. Meg kell fejtened! Máris indul a homokóra. Gyorsan dolgozol.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 8,8) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 7,8) Tovább nyugatra - biztatod magad. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 7,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 7,6) Észak felé mozogsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 7,5) Észak felé mozogsz. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez liánvirág ! Leszedsz 1 adagot.
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,5) Kelet felé mész. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a kétfejû patkányt. A kétfejû patkány odajön hozzád. Támadod a kétfejû patkányt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Mellé! Támad fogával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (12 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány hörögve elterül.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). A küzdelemben megéheztél. Mohón zabálni kezdesz. (+12% jóllakottság.)
(M 8,4) Észak felé mozogsz. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Nem kapsz túl nehéz feladatot: meg kell jegyezned és el kell ismételned egy sor számot, amit a galetki mond.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 9,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,3) Északra mész. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz fel neked a galetki.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a galetki.
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

pv 3 4 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Visszatérsz szállásodra. Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Karcember, egy csupasz, barnabõrû, fekete foltos, négyszemû, nyáladzó, hosszú farokkal férfi. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Karcember mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+7% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Rill-Quis, egy kék, tüsi hajú, értelmes, magas, izmos férfi. A következõket látod nála: fekete csizma, malachit karkötõ, a káosz ur-gathal öve. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Rill-Quis csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Kósza, egy mohazöld köpenybe burkolózó vegetáriánus férfi. Tárgyai: díszes fejék, kerek kõ, karikaszimbólum, amulett, bronzmedál. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Kósza csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (251. kaland, összköltsége 15 TVP.) Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány irányába mozogsz. Az óriáscsótány máris elõtted terem! Megtámadod az óriáscsótányt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány téged támad. A csáprágójával támad. (3 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod az óriáscsótányt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sötét mákot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Egy kõdobozra bukkansz, benne régi, kõbõl készült pénzérmék. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy womath (#16).

*** 1. KÖR *** A womath feléd rohan. A womath felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A womath rád veti magát. Megereszt egy jól irányzott rúgást bal lábával. (2 ép-t sebzõdtél). Érzékeny pontodat próbálja eltalálni jobb lábával. Hátraugrasz a támadás elõl. A womathot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (2 sebzés).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a womathot. Villámokat köpsz. (14 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (2 sebzés). A womath kileheli lelkét.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr máris elõtted terem! A hártyás lemúr felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A hártyás lemúr rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. El sem talált, haha. Megtámadod a hártyás lemúrt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (2 sebzés). A hártyás lemúr halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Összegyûjtöd a "kincset": egy lemúr hártya. [ld. enc.]
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy womath (#16).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a womathot. A womath közelebb jön, hogy támadhasson. A womathot próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (15 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (2 sebzés). A womath téged támad. Lendít egy nagyot bal lábával. (1 ép-t sebzõdtél). Érzékeny pontodat próbálja eltalálni jobb lábával. Mellé!
*** 2. KÖR *** Megtámadod a womathot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Illatozol (2 sebzés). A womath halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). [16 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +17 hírnevet kaptál. A kör során összesen 133 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 18 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 208 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Szépséges Liliana, egy csodálatos alakú, szõke hajú, kék szemû, illatos látomásnak tûnõ nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 10. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 3.50
[2] IQ: 5 / 2
[3] ügyesség: 4 / 0.20
[4] egészség: 4 / 0.46
[5] mágia: 3 / 0.45
[6] gyorsaság: 5 (4) / 0.32
[9] Méret/ép: 45 / 39
Min. méret: 42
Barlangméret: 45
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 10 / 55%
Hõsi pont: 17 (1)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 15%
Galetki erõ: 103 / 84
Hírnév : 84
Jóllakottság: 193%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 47 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 35 (5)
Leölt torzszülött: 41 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 9 / 2.81 [17] vastag bõr: 5 / 0 [25] illat: 4 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 4 / 1.62 [57] gyógynövények: 2 / 1.41 [64] átokszórás: 3 / 0.10
[67] régészet: 4 / 3.49        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 1 / 0.64      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 5 25; VI erõ:100% ép:20%; PV 3 4 5 8; PSZ 48 67 57;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (4. épület), #8 (9. épület), #251 (10. forduló), #318 (4. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 bõrpáncél (#9) * 1 csatos öv (#1166) * 1 kerek pajzs (#1061)
* 1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
272 arany (#1) 2 drágakõ (#2) 3 hamis arany (#809)
* 1 kristályamulett (#130)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)

Varázsitalok és füvek
5 liánvirág (#24) 5 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20)
2 sötét mák (#23) 4 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 2 nohnetár gumó (#212) 9 õsi relikvia (#17)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 49 arany (#1), 1 liánvirág (#24), 1 sötét mák (#23), 2 õsi relikvia (#17), 1 drágakõ (#2), 1 lemúr hártya (#161).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



LEMÚR HÁRTYA (161. TÁRGY)
Kétségtelenül a hártyás lemúr leggusztustalanabb része, ezt a nedves tapintású bõrdarabot nem igazán lehet semmire használni, azonkívül, hogy bizonyos bizarr mutáns szertartások folyamán elfogyasztják elvakult szektisták.

øŸ™ÂÚ¢$È@û‹ ²p†Ù}瘝Œ%­å'¥‰u{ˆQoºê®€]wËN†œU´TwëDðjLû,cbÆ=9…%³Û,ÑOÇAa


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.