Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vermon teknős
Küldd el képeslapként!
"Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerű varázslattal, vagy egy jól működő lehelettel viszont könnyen elpusztítható." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 04:59:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3303-144

Karakterszám: 3303 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 144 Játékhét: 460
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 257
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. máj. 7. 9h:27'
A következõ fordulód táplálható: 2013. máj. 8.

E-mail!

LITTLE LIGHTING KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Mat részére 1 db szent templomi maszkot. Te 127 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Tam részére 6 db khazdar taréjt. Te 54 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Zorkó részére 2 db khazdar taréjt. Te 18 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Zorkó, Mat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+50 életpont.)


Elsõ lépésben egy kisebb hegyet kell minden csapatnak odébbhordania, ami mázsás szikatömbökbõl áll. Amikor a bíró megfordítja a homokórát, rohantok, hogy cipeljétek az óriási köveket.
[Erõ-összeg próba 40-es küszöbre: sikeres]
Iszonyatosan erõlködtök minden egyes sziklatömb megmozgatásával, de azért halad a dolog. A többi csapat is alaposan megszenved, a verseny eléggé kiegyensúlyozott. Végül felsorakoznak az izzadó csapatok, a bírák regisztrálják az idõket, és elmondják a következõ feladatot. Óriási, teknõcpáncélból készült lavórokat húznak be a terembe, amelyek irtózatos mennyiségû étellel vannak megrakva. Az természetes, hogy a csapat meg tud enni mindent - a kérdés az, hogy mennyi idõ alatt? A bírák jelére zabálni kezdtek.
[Egészség-összeg próba 40-es küszöbre: sikeres]
Szinte hihetetlen, de képesek vagytok az egészet elpusztítani! De most aztán mozdulni sem tudtok. A bírák regisztrálják az idõeredményeket. Mi lesz a következõ versenyszámnál, az õsök szellemére? Egymásra néztek, és bólintotok - félrevonultok, ledugjátok az ujjatokat a torkotokon, és kihányjátok az egészet. A jóllakottságnál fontosabb a versenyképesség. Hamarosan kiderül, hogy jól döntöttetek - egy mókásan felépített akadálypályán kell keresztüljutni. Van itt minden, lengõ óriáskalapácsok sora, veremcsapdák, amelyek átugrását az alulról idõnként lándzsával feldöfõ pályamesterek nehezítik meg, mászófal, meg mindenféle nyalánkság. Nehezítésképp, minden csapat egyik tagjának a bal kezét az egyik tag jobb kezéhez, a jobb kezét a másik tag bal kezéhez kötik. Az elsõ csapat, aki tele hassal vág neki, rögtön ki is esik - jól döntöttetek, hogy megszabadultok a finomságoktól. Amikor sor kerül rátok, izgatottan vágtok neki.
[Ügyesség-összeg próba 40-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Így összekötözve, igen nehézkes a versenzés, de az összeszokottságotok és különleges ügyességetek meghozza a jutalmát - átvergõdtök az akadálypályán, méghozzá a legjobb idõvel! Izgatottan várjátok a következõ akadályt. A bírák egy térképet dugnak az orrotok alá - egy hihetetlenül összetett útvesztõt ábrázol! Próbáljátok memorizálni, de nincs sok idõtök, hamarosan elveszik tõletek.
- Íme, az Útvesztõ, e kiváló sportakadály, amelyet az egykori mithril bánya átalakításával hoztunk létre. A feladat - átjutni rajta, az utolsó próba helyszínéig! Indulhat az elsõ csapat. - türelmesen vártok, míg végül ti is sorra kerültök.
[IQ-összeg próba 40-es küszöbre: sikeres]
Tájékozódóképességeteket és a térképre vonatkozó emlékeiteket egyaránt kihasználva, nagy nehezen sikerül kivergõdni a labirintusból. Egy hosszú, egyenes és széles folyosón várnak rátok a bírók és a közönség, és amint a milandok fénykörébe léptek, tapsvihar jutalmazza teljesítményeteket. Szerényen hajlongtok. Az utolsó feladat egyszerû váltófutás. A négy versenyben maradt csapat tagjai felállnak. Az eddigi össz-idõ függvényében némi hátrányt kap a 2., 3. és 4., hátrébbról kell indulniuk. Ti vagytok a másodikok, úgyhogy még jó esélyetek van. A bíró jelt ad, és kezdõdik a váltófutás.
[Gyorsaság-összeg próba 40-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Apait-anyait beleadva fut mindegyikõtök, a váltások tökéletesre sikerülnek. A közönség õrjöng. Csak egy hajszálnyival, de sikerül az elsõ helyrõl induló csapatot megelõznötök! Boldogan léptek fel a dobogó legfelsõ fokára. Az elismerés, a helytartói kézrázás mellett mindegyikõtök kap egy bajnoki oklevelet. [ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
** 3. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Tam részére 5 db kõtroll szemet. Te 25 aranyat kaptál.
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki Vortex, egy csupa tüske és szõr kidolgozott izmú , akaratos és konok férfi. [aura: 8-as láth. észlelése.] A Mutánsok klánjának mutáns rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Felszerelése: Förtelmes maszk, a mutáció gyémántja, bronzmedál, arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, roxati üvegszem, Rogan karkötõje, Noxoth csizmája, óriás fülbevaló, xenóbõr karkötõ, a királynõ karkötõje, xenomorf csuklópánt, az Örökkévalóság Rubinja, a pók smaragdgyûrûje, Fagylovag öve, káoszkígyó vért, Eldereth kristály, quwarg amulett. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Sötét vagy, mint az éjszaka!" Így válaszolsz: "Te nyáladat csöpögtetõ idióta!" Ezt mondja neked: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 3. NAP ** Tam ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, spanyolcsizma!
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Tam 1 legenda pont árán megvásárolta a Kronosz kristályát a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mat 1 legenda pont árán megvásárolta a Kronosz kristályát a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zorkó 1 legenda pont árán megvásárolta a Kronosz kristályát a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 6. NAP ** Vortex kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 4506 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 4506 9 parancsot.

Kissé már éhezel, ezért csak 108 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11575.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*ápr. 30.* Lárténe felköltözött a következõ szintre. *máj. 2.* Marc Ang Ol felköltözött a következõ szintre. *máj. 2.* Qrom Fan Gor felköltözött a következõ szintre. *máj. 7.* Leia Fan Gor felköltözött a következõ szintre.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*feb. 26.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *feb. 28.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy zöld amõba. *feb. 28.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *már. 5.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *már. 25.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *már. 27.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et. *már. 28.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *már. 28.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et. *már. 29.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *már. 29.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet kapsz. (+50% jóllakottság.) Úgy érzed, most azonnal használnod kell a csodás kincset, melyet szereztél. Felveszed a spanyolcsizmát.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+109 életpont.)
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 auraészlelés; [44 TVP-t használtál fel, maradt még 527.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz 2 10 73 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: lemúr köpeny (#805), teleporter (#789), teleporter (#789).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 524.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 524.]

v 261 261. varázslat elmondása
Elõhívsz egy szörnyismeret varázslatot. (-29 vp.)
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 517.]

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 517.]
z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy lassú, érzelmes nótát adsz elõ, amely a világ pusztulásáról és a hegyek mélyére való számûzetésrõl szól. Néhány nézõ a szemét törölgeti. Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza. (+20 arany.) A pénz mellett találsz egy kalmárok italát, kedves ajándék egy galetkitõl.
Ismét tanultál valamit: +1 zene; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 507.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

v 159 4506 3 159. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemidézést. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Little Lighting vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 504.]

pta 131 131 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 504.]

p 4506 portyázás
Elfogadod Vortex kihívását, és felkeresed a barlangjában. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sárkányvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Vortex, egy csupa tüske és szõr kidolgozott izmú , akaratos és konok férfi. [aura: régészet: 11.] A Mutánsok klánjának mutáns rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai: Förtelmes maszk, a mutáció gyémántja, bronzmedál, arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, roxati üvegszem, Rogan karkötõje, Noxoth csizmája, óriás fülbevaló, xenóbõr karkötõ, a királynõ karkötõje, xenomorf csuklópánt, az Örökkévalóság Rubinja, a pók smaragdgyûrûje, Fagylovag öve, káoszkígyó vért, Eldereth kristály, quwarg amulett. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból az éhínség parányi gyöngye.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Little Lighting Sz.áll.roncsolása -20 PE (-16)14 (+0)15 Vortex Tudati méreg kudarc (-6)39 (-20)25
2. Little Lighting Tudati méreg +3 méreg (-10)4 (-4)11 Vortex Tudati méreg +4 méreg (-9)30 (-3)22
3. Little Lighting semmi semmi (-4)0 (-8)3 Vortex Tudati méreg +4 méreg (-9)21 (-3)19
4. Little Lighting semmi semmi (+0)0 (-3)0 Vortex Tudati méreg +4 méreg (-9)12 (-3)16

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-29 életpont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 504.]

p 4506 portyázás
Elküldesz egy kihívást Vortex részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 504.]

pta 132 132 132 132 132 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3. tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 504.]

ep 17 5 13 építed a 17. épületet 5 TVPért
[Rendben, az építkezés során az elektr.lehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a fûraktárt építed. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 499.]

tr 1 8 transzformáció
Hozzálátsz, hogy átalakítsd az étrendedet. Tested recseg-ropog, ahogy a belsõ átalakulások végbemennek. A fájdalom iszonyatos! (-10 életpont.) Nem tudod, meddig tartott az irtózatos procedúra, de még utána is hosszú ideig csak heversz a földön. Végül lassan magadhoz térsz. Új étrended: tejivó.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 489.]

kno 4 30 4. képességre 30 képességpont
Elköltesz 21 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 19!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 489.]

hp 3 170 15 177 200 harci program
A következõ sor került a harci programodba: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #177. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 489.]

hp 4 140 15 177 190 harci program
A következõ sor került a harci programodba: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #177. Prioritás: 190.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 489.]

m 17 4 2713 3334 2333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 17,4) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 18,4) Keleti irányba folyatod utadat. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177) [aura: IQ: 22.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a zafír kaletrich létrehoz egy dermesztés varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Magadban motyogva, létrehozol egy villámpajzsot. ( +14 elkt.immunitás, -7 savimmunitás.) (-4 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A zafír kaletrich 116 sebzést kap. (-10 vp.) A zafír kaletrich halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+97%). Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete, 42 arany és 2 hamis arany.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. (M 18,3) Északra mész tovább. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja. Tudod, mi a dolgod: imádkozol. Az õsök figyeltek rád! (megtudod, hogy ha a titkos küldetést is meg akarod kapni, nem elég az összes helytartói küldetést teljesíteni - szükséged lesz a bajnoki oklevélre is.)
(M 18,4) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 18,5) A négy égtáj közül délt választod. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. A galetki nyilakat lõ rád, amelyek elõl félre kell ugranod (még jobb, ha elkapod õket). - Kezdjük! - mondod.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 18,6) Dél felé mozogsz. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy lávaelementál (#178) [aura: auraészlelés: 8.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A lávaelementál 116 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A lávaelementál odajön hozzád. A lávaelementál rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elszívja 15 vp-det. Benyom neked bal mancsával. Mellé! Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A lávaelementál 116 sebzést kap. (-10 vp.) A lávaelementál hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 236 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+87%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 39 arany és 2 hamis arany.
(M 18,7) Déli irányba folyatod utadat. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 17,7) Nyugatra mész tovább. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: 74 arany és 6 drágakõ.
(M 18,7) A keletre menõ folyosót követed. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 18,8) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg a láda tartalmát: 66 arany.
(M 18,9) Déli irányba mész. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Ha 3 tehemót 8 hét alatt 168 kiló növényt fal fel, akkor 8 tehemót 9 hét alatt hány kiló növényt eszik meg?
Huh, hát ez nem megy rögtön.
(M 18,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]

k 13 3 kaland elvállalása
Elhagyod a Csarnokot. (13. kaland:) Felkeresed Arkhius varázslómestert. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(3. kaland:) Jelentkezel a tanfolyamra.
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Épp kezdõdik az elõadás, majdnem lekésted! Egy tágas barlangteremben folyik az oktatás, rajtad kívül legalább két tucat ifjú galetki hallgatja. Gyorsan helyet foglalsz az egyik kõpadon. Az elõadó épp a szörnyek anatómiájáról, leheletképzõ szervükrõl beszél.
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Tökéletesen követed az elõadó szövegét, még bólogatsz is mellé. A fickó nagyon tud, csak a szövege rettenetesen monoton és álmosító! A fejed le-le bicsaklik.
[Éberség próba 12-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Hihetetlen akaraterõvel tartod nyitva a szemed, és maradsz ébren. Még az elhangzó elõadás szavait is sikerül megértened és meg is jegyezned, igazán sikeresnek könyvelheted el a tanfolyam elsõ felét. Az elõadó most abbahagyja a tudományos szöveget, és hív benneteket, fáradjatok közelebb egy kis gyakorlati útmutatáshoz. Az elõadói pulpituson három, mágikus szíjakkal lekötözött zafír kaeltrichet pillantasz meg. Hú, de egy ocsmány dögök! Elektromosság szikrázik körülöttük. [24 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+59 életpont.)
A tudós magyarázni kezd, közben a kaeltrichek különbözõ részeire mutogatva. Igyekszel követni a magyarázatokat.
[Tanulás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Bólogatsz, és közben csodálkozva látod, hogy több más hallgató értetlenül bámul - õk képtelenek követni az elõadást! Ütõdöttek... Egyszercsak a kaeltrichek mozogni kezdenek. A következõ pillanatban egyszerûen kiröppennek a szíjak alól. Hú, azannya! Te meg azt hitted, ezek a mágikus szíjak képesek még egy ilyen légnemû teremtményt is fogva tartani! Néhány diák rögvest elhamvad, a többiek védekezõ alakzatot vesznek fel. Te is magadra vállalsz egy lényt. Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177).

*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich elmormol egy dermesztés varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámpajzsot. ( +14 elkt.immunitás, -7 savimmunitás.) (-4 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. A zafír kaletrich ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) A zafír kaletrich máris elõtted terem! A zafír kaletrich rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A zafír kaletrich 116 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A zafír kaletrich holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+97%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Hehe, no igen, az elõadónak újabb demonstrációs eszközök után kell néznie! Mondjuk, nem ártana valamilyen kevésbé veszedelmes példány... A tanítványok eléggé meg lettek tépázva, de szemük csillog - látszik, jócskán felvillanyozódtak a szerzett gyakorlati tudástól. Te is élvezettel fogod fel a beléd áramló tudást, és búcsút intesz diáktársaidnak. (+15 képességpont.)
[52 TVP-t használtál fel, maradt még 394.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy mélységi ent (#133) [aura: imm.mérg.gázra: 4.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A mélységi ent 116 sebzést kap. (-10 vp.) A mélységi ent halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+61%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Hmm, talán enni kéne. A kajára veted magad. (+21% jóllakottság.) Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 384.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Egy óriásira nõtt felfelé álló cseppkõ mellett mész el. Ahogy végignézel a természet gigantikus kreációján, látod, hogy a cseppkõ teteje le van törve, valamilyen furcsa, fészekszerû alkotmány van rajta. Egy ügyes galetki fel tudna oda mászni. (465. kaland, összköltsége 10 TVP.) Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Útközben észreveszel egy xita uborkát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Folytatod a régészkedést. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Útközben észreveszel egy liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a lelet feltárását. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy ratifikátor (#151) [aura: méret: 100.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy savpajzsot. ( +8 savimmunitás, -3 tûzimmunitás, -4 elkt.immunitás.) (-5 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) A ratifikátor máris elõtted terem! A ratifikátor rád veti magát. A ratifikátor villámokat köp feléd. (34 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A ratifikátor 116 sebzést kap. (-10 vp.) A ratifikátor halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+73%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy ratifikátor agy, 29 arany és 2 hamis arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Vésett kõdarabokat találsz. Talán valamilyen fajta régi pénz lehet? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]

be 29 33 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 3300 aranyat kívánsz eljátszani, 33 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 hõsiesség itala.
[4. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a gyõzelem átlátszó köntöse.
[7. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 kalmárok itala.
[8. kör:] Rövid idõre leáll a játék, mivel egy játékost csaláson kapnak. Két marcona õr viszi el a megszeppent galetkit.
[10. kör:] Ebben a körben a nyereményed 500 arany.
[11. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 az angyalok nagy pajzsa.
[13. kör:] A kaszinóba betör egy hatalmas torzszülött, talán az arénából tört ki. Segítesz a "megfékezésében". (+1 KNO)
[15. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 kihívás itala.
[17. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 elfu moha.
[21. kör:] Rövid idõre leáll a játék, mivel egy játékost csaláson kapnak. Két marcona õr viszi el a megszeppent galetkit.
[22. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 kalmárok itala.
[25. kör:] Miközben a zsebedben turkálsz, elgurul valahová egy drágaköved.
[27. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken. [ld. enc.]
[29. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[31. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
A maradék körökben sajnos veszítettél. [33 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A xenomorf csecsemõ 116 sebzést kap. (-10 vp.) A xenomorf csecsemõ odajön hozzád. A xenomorf csecsemõ rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lélekenergiát szív el (-12%). Feléd suhint bal karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lélekenergiát szív el (-3%). Regenerálsz (+5 ép) A xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A xenomorf csecsemõ sebzõdik 116 ép-t. (-10 vp.) A xenomorf csecsemõ hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 240 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+81%). Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +22 hírnevet kaptál. A kör során összesen 940 sebzést okoztál, és 148 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 313 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 695 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Little Lighting, egy kopasz ,szikrázó bõrû és roppant életvidám férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: tejivó. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.00). Ez a 144. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 12 (15) / 3.22
[2] IQ: 13 (18) / 4.96
[3] ügyesség: 13 (18) / 1.18
[4] egészség: 19 (24) / 12.34
[5] mágia: 14 (20) / 3.24
[6] gyorsaság: 11 (17) / 0.15
[9] Méret/ép: 146 (217) / 174
Min. méret: 124
Barlangméret: 151
PONTJAID
Varázspont: 272 / 94
Képességpont: 38 / 81%
Hõsi pont: 21 (8)
Tám.bónusz: 20%
Véd.bónusz: 46%
Galetki erõ: 731 / 281
Hírnév : 1724
Jóllakottság: 101%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 127 (0)
Galetki gyõzelmek: 72 (0)
Torzsz. csaták: 918 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 818 (6)
Leölt torzszülött: 1236 (6)
Pszi csaták: 31 (1)
Pszi gyõzelmek: 8 (0)
Ájulások száma: 92 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: rendfõnök (48)
Speciális képességeid:
+48 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy õsgyémántot! 2.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 3.) Hajtsd végre az 56-os Klánfeladatot (KK 56)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 2 (10) / 0.87 [13] elektr.lehelet: 28 (39) / 5.19 [15] regeneráció: 6 (11) / 0
[16] tüskés bõr: 4 / 0 [17] vastag bõr: 15 / 2.40 [18] tûzimmunitás: 3 / 0.72
[19] hidegimmunitás: 1 / 0 [20] savimmunitás: 3 (18) / 0.40 [21] elkt.immunitás: 4 / 1
[23] imm.ktkt.méreg: 16 / 0 [24] rezisztencia: 1 (11) / 0.20 [25] bûz: 14 (21) / 0
[31] áttörés: 0 (4) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 6 / 5.19 [46] csapdaészlelés: 7 / 0.16 [47] zárnyitás: 7 / 5.11
[48] mászás: 8 / 2.04 [49] rugalmasság: 7 / 0.63 [50] meggyõzõkészség: 6 (8) / 5.71
[51] transzformáció: 10 / 4.90 [52] auraészlelés: 8 (14) / 0.31 [53] ékszerészet: 8 (10) / 5.43
[54] kereskedelem: 7 / 3.59 [55] szívósság: 22 / 0.43 [56] varázsitalfõzés: 7 / 1.47
[57] gyógynövények: 8 / 0.66 [58] nyomkeresés: 14 / 0.69 [59] vezetõkészség: 3 (19) / 1.05
[60] pszi támadás: 6 / 3.83 [61] pszi energia: 3 / 0.83 [62] lopás: 4 (6) / 2.15
[63] éberség: 5 (3) / 1.13 [64] átokszórás: 5 / 2.36 [65] álcázás: 25 / 1.49
[66] lopakodás: 6 / 0.88 [67] régészet: 8 / 6.56 [68] zene: 9 / 0.17
[69] tanulás: 7 / 6.03 [70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 9 / 1.70
[72] építés: 12 (15) / 3.53 [73] felderítés: 6 / 1.61    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 2 (0) / 1.55 [101] szakért.: 3 / 2.12     Enyészmester
jobb karom [103] méret: 1 (0) / 0 [104] szakért.: 1 / 0.37     Yssuf tõre
jobb csáp [106] méret: 1 (0) / 0 [107] szakért.: 1 / 0.21     kõmûves kalapács

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 1 (5) / 0 [147] alkímia: 2 (5) / 0 [142] átok: 2 (6) / 0.06
[36] csábmosoly: 1 (5) / 0.06 [42] csendvarázs: 4 (8) / 0.06 [164] dermesztés: 3 (7) / 0.06
[149] dimenziókapu: 1 (5) / 0 [44] elbájolás: 11 (15) / 0.08 [11] elektromos kéz: 1 (4) / 0
[48] ellenáll.megtörése: 7 (11) / 1.84 [29] életszívás: 5 (8) / 4.84 [172] gázpajzs: 5 (8) / 0.06
[17] gránitbõr: 8 (11) / 0.64 [15] jégpajzs: 1 (4) / 0 [27] kisebb gyógyítás: 2 (5) / 0.06
[146] kontakt.õseiddel: 10 (14) / 1.68 [158] láth. észlelése: 6 (10) / 0.06 [157] láthatatlanság: 4 (8) / 0.12
[165] manafókuszálás: 4 (7) / 0.14 [45] megszakítás: 1 (5) / 0 [171] savpajzs: 1 (4) / 0.40
[131] sz.áll.roncsolása: 1 / 0.06 [159] szellemidézés: 5 (8) / 0.90 [140] szellemkalapács: 28 (32) / 2.08
[176] szélpajzs: 6 (10) / 0.24 [261] szörnyismeret: 15 (18) / 1.20 [150] tárgyvédelem: 6 (9) / 1.44
[132] tudati méreg: 9 / 1.04 [256] tudattágítás: 4 (8) / 0 [16] tûzpajzs: 1 (4) / 0
[14] vakító fény: 4 (7) / 0.06 [170] villámpajzs: 4 (7) / 0.64    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 48 ellená                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] nedonkutya 48/48 31% 25% 3 / 0.40 nem harcol
[2] tûzszalamandra 62/62 107% 50% 2 / 0.23 nem harcol
[3] kék-vörös atya 42/42 91% 30% 2 / 1.02 nem harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 120% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
bsz 2 10 73
h 517
v 261
ext
z 19 10
mak 2
2. Makró
v 159 4506 3
pta 131 131 131 131 131
p 4506
p 4506
pta 132 132 132 132 132
3. Makró
v 146 3 13 8 13
v 146 13 13 18 13
v 146 3 8 8 8
v 146 13 8 18 8
v 146 3 3 8 3
v 146 13 3 18 3
4. Makró
v 146 8 5
v 146 11 5
v 146 14 5
v 146 2 2
v 146 5 2
v 146 8 2
5. Makró
pv 2 1
p
ism 3
p
pv 5 3 4 7 2

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 80.
2: szellemkalapács t.var. ha ellf. 24. képessége 17 v. kevesebb. Prioritás: 100.
5: savpajzs v.var. ha ellf. 13. képessége 20 v. több. Prioritás: 120.
6: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 150.
7: elbájolás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 140.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #212. Prioritás: 200.
9: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #212. Prioritás: 225.
10: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #196. Prioritás: 105.
11: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #177. Prioritás: 200.
12: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #177. Prioritás: 190.
3: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 16 v. kevesebb, Prioritás: 110, és ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: 414.
1901: quwarg behemót (#200).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 0 50 61; VI erõ:500% ép:10%; PV 7 3 4 5 2; PSZ 47 48 56 57 58 68; L 30 33 58 30 31; HE 1; PTA 132 132 132 132 132; I 50 0 0 63; Csarnokban HO 0;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 2106 590 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (7. épület), #13 (3. épület), #15 (8. épület), #465 (144. forduló), #408 (139. forduló), #200 (139. forduló), #305 (137. forduló), #374 (137. forduló), #480 (137. forduló), #213 (139. forduló), #236 (139. forduló), #382 (139. forduló), #208 (140. forduló), #490 (141. forduló), #216 (141. forduló), #264 (141. forduló), #440 (141. forduló), #336 (141. forduló), #263 (142. forduló), #477 (142. forduló), #499 (142. forduló), #487 (142. forduló), #444 (143. forduló).

SZÖVETSÉGED: Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3932. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: mutáns lemúr. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 4 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gyõzelem átlátszó köntöse (#20952) 1 a káosz második pajzsa (#21324) 1 a káosz sötét láncinge (#10494)
* 1 a királynõ páncélja (#472) 1 a küzdelem lovagi lemezpáncélja (#20352) 1 a küzdelem zöld köntöse (#20501)
1 a pontosság vas lemezpáncélja (#4151) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a tudós könnyû láncinge (#11381)
1 a villám csontmaszkja (#23592) 1 a villám kék köpenye (#23637) 1 az angyalok díszes pikkelyvértje (#28017)
1 az angyalok nagy pajzsa (#28062) 1 az elfek átlátszó köntöse (#10602) 1 díszes fejpánt (#1106)
1 díszes pikkelyvért (#1017) * 1 díszes villámöv (#177) 1 káoszkígyó vért (#271)
2 kék köpeny (#1137) 9 kemény bõrpáncél (#3) 1 kerek pajzs (#1061)
1 khaldoran öv (#137) 1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 mintrogi erõöv (#262)
6 pikkelypáncél (#223) * 1 Pszichoklenész sisakja (#263) * 1 spanyolcsizma (#201)
1 vas lemezpáncél (#1001) 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
1 a gladiátor bronz amulettje (#6148) * 1 a hatalom rubinja (#148) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a káosz szent gyûrûje (#30039) * 1 a királynõ karkötõje (#496) 1 a légzés csontamulettje (#27747)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs csontamulettje (#25497) 1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912)
1 a túlélés karikaszimbóluma (#21461) 1 a tûz sárgaréz nyaklánca (#22331) 1991 arany (#1)
* 1 arany orgling fétis (#296) 1 az egészség háromszögszimbóluma (#3012) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 az Örökkévalóság gyûrûje (#320) 2 császári dekrétum (#254)
1 csepp fülbevaló (#1256) 161 drágakõ (#2) 1 ezüst fülbevaló (#1257)
1 görényfarok (#189) 65 hamis arany (#809) 1 malachit karkötõ (#1241)
2 márványgyûrû (#1226) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 roxati üvegszem (#580) * 7 üvegszimbólum (#138) * 1 xenóbõr karkötõ (#497)
* 1 xenomorf csuklópánt (#498)

Felszerelés
35 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 díszes rézkulcs (#129)
2 éhínség parányi gyöngye (#204) 2 ezüst tóken (#763) 2 garling kristály (#209)
1 kötél (#128) 2 Krónika (#783) 1 Krugrog mama terítõje (#517)
1 lelakatolt ládikó (#310) 10 mágustóken (#672) 1 mandolin (#19)
1 Morgan kristálya (#525) 2 Morgan pálcája (#511) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 orvosságos zacskó (#590) 1 õskõ (#8) 2 Tiume batyuja (#529)
1 Urgod kémszeme (#533) 4 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a káosz fekete nyílpuskája (#4899) 13 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a tökéletesség hosszú lándzsája (#22033)
2 csonttõr (#1301) 3 ében nyílpuska (#133) * 1 Enyészmester (#217)
1 görbekard (#1316) 1 harci fejsze (#12) 1 hosszúkard (#1317)
* 1 kõmûves kalapács (#250) 2 könnyû nyílpuska (#1286) 14 sziklarepesz (#13)
12 törpe balta (#224) 1 vámpírtõr (#584) * 1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 11 csótányláb (#25) 14 elfu moha (#33)
3 elonotichlan (#31) 18 gyilkos boróka (#27) 6 hónakkupók (#30)
8 hõsiesség itala (#52) 3 javítás itala (#108) 3 kalmárok itala (#66)
5 kihívás itala (#68) 14 liánvirág (#24) 27 mátekel gomba (#21)
2 méregellenállás itala (#51) 4 mézfû (#29) 36 mitulen fû (#20)
10 muskil (#37) 1 õsmágus szájvize (#69) 23 ragálygomba (#26)
15 rémcserje (#34) 10 sárkányvirág (#32) 17 sötét mák (#23)
10 szemani gomba (#36) 23 tejfonál (#28) 172 üvegcse (#14)
3 védelem itala (#59) 8 velparaj (#35) 1 waarkin (#38)
15 winropu moha (#22) 3 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
11 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15) 3 duzzadt xenópete (#479)
41 ekinda haj (#147) 9 elektronit (#141) 3 húsevõ bibe (#151)
3 káoszkígyó pikkely (#230) 2 khazdar taréj (#268) 11 mandibula (#157)
1 molitár háj (#165) 28 õsi relikvia (#17) 4 patkányfog (#270)
18 pirgamit (#152) 5 ratifikátor agy (#236) 11 smaragd esszencia (#229)
3 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278) 3 yarmut csont (#256)
14 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tudós köpenye #11485 (4), a gepárd könnyû pikkelyvértje #15416 (10), a merénylõ lándzsája #11230 (5), a bölcsesség könnyû nyílpuskája #17936 (10), a tudós görbekardja #11666 (9), csonttõr #1301 (1), a mágus csontamulettje #10197 (11), a szívósság görbekardja #14816 (9), a törpék fekete csizmája #6522 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 sárkányvirág (#32), 1 liánvirág (#24), 2 xita uborka (#39), 5 drágakõ (#2), 1 ratifikátor agy (#236), 4 õsi relikvia (#17), 1 elfu moha (#33), 2 kihívás itala (#68), 3 hõsiesség itala (#52), 6 hamis arany (#809), 1 duzzadt xenópete (#479), 3 kalmárok itala (#66), 1 a gyõzelem átlátszó köntöse (#20952), 1 az angyalok nagy pajzsa (#28062), 2 ezüst tóken (#763).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2623 arany (#1), 1 éhínség parányi gyöngye (#204).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BAJNOKI OKLEVÉL (273. TÁRGY)
Elsõre egy egyszerû papírdarabnak tûnik, de aztán ráébredsz, hogy ez a mágikus okirat egy dicshimnusz arról, hogy milyen kiváló galetki vagy, milyen hihetetlenül erõs, ügyes, képzett stb. Szó ami szó, ezt a csodás irat olyan önbizalmat kölcsönöz neked, hogy ezentúl 1-6 helyett 1-7-tel dobsz, ha BÁRMILYEN próbára sor kerül (többszemélyes kalandokat kivéve), legyen akár az egy erõ vagy egy mászás próba. A bajnoki oklevelet nem kell KF-elni, és nem átadható.



EZÜST TÓKEN (763. TÁRGY)
Ha a kaszinóban valaki ezüst tókent nyer, akkor át kell sétálnia a kaszinó széfjébe, ahol átadják nyereményét, amely értéke jóval nagyobb, mint az átlagos kaszinónyereményeké, amelyet rögtön az asztalnál megkap. Az ezüst tókenjeid beváltásához a H 763 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ha több ezüst tókened van, akkor sem szükséges mennyiségi paraméter, azonnal beváltod mindet. Ha több ezüst tókened van, és nincs tárgyhelyed már, a beváltást nem hajtod végre, nehogy elvesszen a nyeremény.
Az ezüst tókenekkel még egy dolgot csinálhatsz: ha legalább 5-öt összegyûjtesz, átválthatod õket 1 arany tókenre a kaszinó körül lebzselõ spekulánsoknál. Ehhez a Tóken Csere: TCS {tóken} {mennyiség} parancsot add ki. Pl. a TCS 763 10 parancs hatására átváltasz 10 ezüst tókent 2 aranyra. Nem átadható.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.