Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bíbor möszék
Küldd el képeslapként!
"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 09:56:18 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3279-16

Karakterszám: 3279 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 16 Játékhét: 25
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 193
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. jan. 7. 9h:28'
A következõ fordulód táplálható: 2003. jan. 10.

E-mail!

VIHAR FIA DINARION KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú, világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi. Felszerelése: kemény bõrpáncél, csontamulett, sisak. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Mibo Thunderwolf is hozzájárult. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság)
** 3. NAP ** Épp hozzád néz be Vérescsápú Land Wo, egy harcias alkatú, õrült tekintetû galetki férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Vérescsápú Land Wot, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Végül Vérescsápú Land Wo megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+8% jóllakottság)
** 3. NAP ** Eljön barlangodba Ivana Falcon, egy zöld szemû, hosszú, ezüst sörényû nõ. Tárgyai: kard, láncing, köpeny. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Ivana Falcon is hozzájárult. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? A hosszú parti végül véget ér. Ivana Falcon megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az onlion. [ld. enc.]
** 9. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Ivana Falcon, egy zöld szemû, hosszú, ezüst sörényû nõ. Végignézed a felszerelését: kard, láncing, köpeny, a teknõs maszkja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. A hosszú parti végül véget ér. Ivana Falcon megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+6% jóllakottság)
** 9. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 11 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 10. NAP ** Felkeresi barlangodat Méregköpet Instore, egy zöld bõrû sárga, gonosz szemû, mérgezõ kipárolgású, gyíkszerû férfi. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, kristályamulett, az Örökkévalóság Rubinja, csontmaszk. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Méregköpet Instore odajön hozzád. Méregköpet Instore irányába mozogsz. Méregköpet Instore téged támad. Feléd suhint bal karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megtámadod Méregköpet Instore:-t. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Méregköpet Instore téged támad. Rád vág bal karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod Méregköpet Instore:-t. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. Elkerülte. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Méregköpet Instore rád veti magát. Gyorsan feléd lendít bal karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Méregköpet Instore:-t próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. El sem találtad. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Méregköpet Instore téged támad. Feléd döf bal karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Méregköpet Instore megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 11. NAP ** Eljön barlangodba Nihlatak, egy barna hajú, zöld szemû, jóképû, izmos férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod nihlatakot, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+10% jóllakottság)

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*dec. 13.* Artak Gildasmool csatában legyõzte Cápát. *dec. 30.* Káin gyõzelmet aratott Böfike felett. *jan. 3.* Káin csatában legyõzte Artak Gildasmoolt. *jan. 3.* Káin csatában legyõzte Ivana Falcont.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 25.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte Dar'es Dygmát. *nov. 25.* Torz Talbot elsõként ért el 16-os varázsitalfõzés tulajdonságot a Hegy lakói közül! *dec. 2.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Hegyesfülû Thort. *dec. 2.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett! *dec. 5.* Köpködõ Méregzsák rangja a Pszionicisták Klánjában "asztrális utazó" lett. *dec. 9.* Csendes Don és Kacér Krédó megküzdöttek egymással, és Csendes Don gyõzött. *dec. 10.* Nyafogó Nefelejcs szolgálatába állt egy gonosz banya. *dec. 12.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett! *dec. 16.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Celina Cirill felett. *dec. 19.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte C'Archiet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 5 3 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).

*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm elõhív egy energiatüske varázslatot. 3 ép-t sebzõdtél. A mélységi gnóm felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a mélységi gnómot. Rávágsz jobb csápoddal. (8 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 8 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Összegyûjtöd a "kincset": egy kés. Összefut a nyál a szádban. Falni kezdesz. (+12% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** A mikropoid máris elõtted terem! Megközelíted a mikropoidot. A mikropoid téged támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-9% támadás). Megtámadod a mikropoidot. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (10 ép-t sebeztél). A mikropoid halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A polipfej közelebb jön, hogy támadhasson. A polipfejet próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal. Fürgén elhajolt. A polipfej rád támad. Tekergetve suhint bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lecsap rád jobb csápjával. Mellé! Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Nem talált. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A polipfej téged támad. Rád vág bal csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lecsap rád bal csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Ostorként csattant jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Ostorként csattant jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A polipfej holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Ideje enni! Az ételre veted magad. (+10% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+11 életpont.) [24 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Megállsz egy pillanatra, hogy körülnézz, és tenyeredet a falnak támasztod. Valami furcsát érzel! Egy szabályos, függõleges repedés. Alaposabban körbetapogatódzol, és felfedezel egy titkos ajtót! Az ajtót kinyitva, egy mélybe vezetõ járat tárul fel, ami hihetetlenül meredek. Egy kellõen ügyes galetki persze le tud mászni... És nyilván van is odalent valami, különben minek a titkos ajtó? (482. kaland, összköltsége 10 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Zerathul, egy zöldeskék bõrû, kék szemû, erõs testalkatú férfi. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+7% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Ivana Falcon, egy zöld szemû, hosszú, ezüst sörényû nõ. Felszerelése: kard, láncing, köpeny, a teknõs maszkja, nagy pajzs. Ivana Falcon körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Black Diamond, egy hosszú, fekete hajú, félelmet keltõ, istennõre emlékeztetõ csodás nõ. Végignézed a felszerelését: amulett. Black Diamond mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Black Diamond finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

pv 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** A zöld nyálka közelebb jön, hogy támadhasson. A zöld nyálka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A zöld nyálka rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (7 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-1 ép.) Támadod a zöld nyálkát. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld nyálkát próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (8 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. A zöld nyálka kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 8 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Útközben észreveszel egy csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a régészkedést. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy márvány atka (#17).

*** 1. KÖR *** A márvány atka máris elõtted terem! Megindulsz a márvány atka felé. Már ott is vagy! A márvány atka rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A márvány atkát próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal. (1 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A márvány atka rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod a márvány atkát. Odacsapsz jobb csápoddal. (1 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a márvány atkát. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (1 ép-t sebeztél). A márvány atka rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A márvány atka hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+10 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutatodni itt egy kicsit! (274. kaland, összköltsége 5 TVP.) Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

k 280 435 kaland elvállalása
(280. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Körültekintõen haladsz elõre.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikertelen] Amikor lábadat a következõ kõlapra teszed, már tudod, hogy hibáztál. Egy kattanást hallatszik, kövek záporoznak, betemetve a továbbvezetõ utat. (-6 ép.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(435. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre: sikertelen] Jó darabig matatsz, míg végül kiderül, hogy ez a zár kifogott rajtad. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a puhányszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. [ld. enc.] [30 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

kno 5 15 5. képességre 15 képességpont
Elköltesz 15 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 9! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

kno 2 3 2. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 6! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. És nicsak, végre találtál valamit: egy fehér gyógyital. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. És nicsak, végre találtál valamit: egy sárgaréz nyaklánc. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +13 galetki erõt és +30 hírnevet kaptál. A kör során összesen 105 sebzést okoztál, és 118 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 178 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Vihar fia Dinarion, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 16. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.95
[2] IQ: 6 / 1.65
[3] ügyesség: 3 / 0.30
[4] egészség: 4 / 2.40
[5] mágia: 9 / 2.60
[6] gyorsaság: 3 / 0.27
[9] Méret/ép: 55 / 47
Min. méret: 41
Barlangméret: 55
PONTJAID
Varázspont: 66 / 53
Képességpont: 4 / 64%
Hõsi pont: 14 (3)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 5%
Galetki erõ: 122 / 99
Hírnév : 223
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 23 (1)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 70 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 67 (5)
Leölt torzszülött: 73 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 5 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 6 / 0 [16] tüskés bõr: 5 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 3 / 0.90 [56] varázsitalfõzés: 2 / 0.85 [57] gyógynövények: 3 / 1.70
[59] vezetõkészség: 1 / 0 [67] régészet: 4 / 3.10    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 6 / 1.16 [102] kontaktméreg: 5 / 0

MAKRÓID
1. Makró
pv 5 3 2
ism 3
vd
ism 3
p
pv 5
2. Makró
ism 3
x 10


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:100% ép:40%; PV 5; PSZ 67;

TÁRGYAID

127 arany (#1) * 1 utazóköpeny (#1136) 3 fehér gyógyital (#50)
5 csótányláb (#25) 2 nohnetár gumó (#212) 7 lemúr hártya (#161)
1 liánvirág (#24) 1 drágakõ (#2) 7 mátekel gomba (#21)
3 mitulen fû (#20) 8 õsi relikvia (#17) 1 sötét mák (#23)
1 kés (#5) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ONLION (136. LÉNY)
Az onlion a lárva galetkik egyik veszélyes ellenfele. Egy fehér testû, óriási pókra emlékeztetõ, rovarszerû lény, amelynek hosszú, szõrös állkapcsa van. Nagyon gyors, és hosszúkás állkapcsából kilõtt fagyos jéglehelete igen hamar elpusztítja azt, aki szembe száll vele. Egy igazi rovarevõnek persze nem lehet akadály, sõt ha sikerül legyõzni akkor ellenségbõl ízletes eledellé változik. Állítólag a tapasztaltabb galetkik az onlionokat háziállatként tartják, de hogy pontosan mi célból, azt nem tudhatod.



FELKÖLTÖZTÉL...
Eljött hát a nagy nap, felköltöztél a következõ szintre! Mint láthatod, a felköltözés számos elõnnyel jár: megnõtt a méreted, és kaptál egy csomó képességpontot - amelyekre szükség is lesz az új szinten! Ezenkívül bizonyára észrevetted, hogy kör végén eggyel több képességpontot kapsz, mint korábban. Már csak ezért is érdemes minél hamarabb továbbköltözni.
A második szint egyik legfõbb újdonsága a mágustorony: látogasd meg mihamarabb, a BE 3 paranccsal. Ekkor megtudod, hogy milyen megtanulható varázslatok vannak. A varázsláshoz magas IQ és Mágia szükséges, úgyhogy még néhány fordulóba beletelik, amíg az elsõ varázslatodat elmondhatod. A szint másik fontos érdekességét a klánok jelentik. Érdemes kiadnod a BE 10, BE 11, stb. parancsokat egészen BE 18-ig, hogy megtudd, hogy melyik klánnak mi a belépési feltétele. Persze, ha már elõre kinézted a szabálykönyvbõl, melyik klán a legszimpatikusabb, elég oda bemenned. Vannak klánok, amelyek belépési feltétele könnyû, van, amelyik nehéz, és a Pszionicisták klánjába ezen a szinten egyáltalán nem is léphetsz be. Javasoljuk még, hogy látogasd meg a szint remetéjét (BE 20 parancs), õ fog ugyanis olyan kalandokat adni, amelyekben többedmagaddal, barátaiddal vehetsz részt!
Természetesen kezdd el az új csarnok felderítését. Vigyázz, itt egy új feladatfajtával, a fejtörõvel is találkozni fogsz, úgyhogy nem haladsz majd olyan gyorsan, mint az elõzõ szinten. Az épületekben itt is kaphatsz feladatokat, persze ezek nehezebbek már, mint korábban. A véletlenszerû kalandok is jóval sûrûbbek lesznek, és nemcsak másznod kell bennük. Az új szinten tehát bõven van felfedeznivaló!
Figyelem! A következõ fordulóddal, ha levélben játszol, automatikusan postázzuk a 2. szabálykönyvet. Játékosonként csak egy szabálykönyvet küldünk, tehát csak akkor fogsz kapni, ha ez az elsõ karaktered, ami felköltözik. A 2. szabálykönyv természetesen a honlapunkon is elolvasható, de interneten játszóknak külön kérésre elpostázzuk. Az elsõ példány a 2. szabálykönyvbõl ingyenes, ha azonban további példányt akarsz rendelni az SZB2 speciális kóddal, az 15 zsetonba kerül. Az SZB2 spec. kódot csak felköltözés után használhatod.



MÓDOSÍTÁSOK II.
Néhány módosítás, ill. magyarázat a szabálykönyvhöz:
- A KNO és VAR parancsoknak meg lehet adni 3. és 4., valamint 5. és 6. paramétert, így egy KNO paranccsal akár három különbözõ szakértelmedet növelheted. Pl. KNO 1 3 2 4 3 5 paranccsal elköltesz 3 kno-t az erõdre, 4 kno-t az IQ-dra, és 5 kno-t az ügyességedre.
- A szabálykönyvvel ellentétben, eddig az SZ parancsnak csak egy paramétert lehetett megadni. Az SZ parancsot bõvítettük a szabálykönyvnek megfelelõen.
- Most már a véletlenszerûen kapott kalandokért is jár lélekenergia, ill. képességpont.
- A bárd klán tagjai mostantól a harcban szerzett lélekenergiára 0.75x szorzót kapnak, ami azt jelenti, hogy a harcért 25%-kal kevesebb lélekenergia jár nekik. A bárdok kör végén kapott kno-ja a kevesebb harcból adódó kno veszteséget volt hivatott pótolni, tehát reális, hogy a harcból valóban kevesebb kno-t tudjanak szerezni.
- A tárgypusztító hatások (gigaököl, tárgyirtás) sikerének esélyébe beleszámít, hogy hány véletlenszerû (1000-nél nagyobb sorszámú) tárgyad van KF-elve. Ha aránylag kevés, nagyobb az esélyed a sikeres mentõdobásra, mint ha nagyon sok ilyen tárgyad van. Logikusan, ha valakit elborítanak a varázstárgyak, egy ilyen támadás könnyebben talál célpontot. A mentõdobás sikere természetesen továbbra is fõként a támadás erõsségétõl, és a tárgy értékétõl függ.
- A gyógyfüvek eladási ára kétszeresére, vételi ára négyszeresére növekedett.
- Felhívjuk a figyelmet, hogy a szabálykönyvbõl nem egyértelmû, de ha valaki kõevõre változtatja trafóval az étrendjét, nem kapja meg visszamenõleg a méret bónuszt, csak a következõ felköltözéseknél kap mindig eggyel több méretet.
- Bár nem módosítás, felhívjuk a figyelmet, hogy komolyan gondoltuk, ami a 2. szabálykönyv 17. oldalán, az aukciósháznál szerepel! Néhány játékos összes karakterét már most eltiltottunk az aukciósház használatától.

VARÁZSLATOK
- Néhány pontatlanság a szabálykönyvben: a gránitbõr 1., 4., 7. stb. szinten ad 1-1 plusz bõrt. Elemek parancsa területe nem magad, hanem minden ellenfél. A gyógyító szellõ D3-at gyógyít szintenként. A pszi acéltorony nem kétszer szinttel, hanem egyszer szinttel csökkenti a sebzést. Az isteni harag hatóideje azonnali.
- Külön említést érdemel a méregfelhõ varázslat. Azok a varázslatok, amelyek területre hatnak, és hatóidejük nem azonnali, mindig a kör végén sebeznek. Tehát ha az elsõ körben elmondasz egy méregfelhõt, a szörnyek közelebb jönnek hozzád, és a méregfelhõ már a hûlt helyüket gõzöli. Éppen ezért ha a méregfelhõt TV listába rakod, soha nem fogod használni az 1. körben. Szerencsére, a méregfelhõt közelre is el lehet mondani. Tehát a méregfelhõt vagy akkor érdemes használni, ha már közelharcban állsz valakivel (HP 4 34 26 2) vagy ha olyan ellenfeled van, aki valószínûleg nem jön közel (pl. HP 4 34 18 313 99 X), ahol a 313 a lény lehetei és végtag méretei közül a legnagyobbat mondja meg, X egy szinttõl függõ szám.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.