Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nedonkutya
Küldd el képeslapként!
"Ölj öt nedonkutyát!" - szűkszavú tolvaj klánküldetés, mely azt elfelejti megemlíteni, hogy ehhez a torzszülötteket irányító öt példány zselészerű ichinedart is le kell győzni
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 09:33:10 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3246-14

Karakterszám: 3246 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 14 Játékhét: 16
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 355
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. szept. 4. 9h:13'
A következõ fordulód táplálható: 2002. szept. 7.

E-mail!

ÍRGALMATLAN NÖVÉR KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 4. NAP ** Bezörget hozzád Alarone Andrea, egy vidám képû, hosszú, barna hajú, kék szemû nõ. A következõket látod nála: átlátszó köntös, maszk. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Alarone Andrea elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. A hosszú parti végül véget ér. Alarone Andrea megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a púpos molad. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9511.) A te szinteden a legnevesebb Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*aug. 28.* Thor a Káosz Papját rajtakapták, ahogy lopni próbált. *aug. 29.* Thor a Káosz Papja gyõzelmet aratott Elemi Átok felett. *aug. 30.* Rax Dzakart kis híján megölte egy lidércláng. *szept. 4.* Thor a Káosz Papja és Besenyõantibácsi megküzdöttek egymással, és Thor a Káosz Papja gyõzött. *szept. 4.* Thor a Káosz Papját rajtakapták, ahogy lopni próbált. *szept. 4.* Thor a Káosz Papja lopni próbált, de felsült vele. *szept. 4.* Thor a Káosz Papja csatában legyõzte Kalidur a Sátán Követét.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*aug. 23.* Torz Talbot csatában legyõzte Hunter Killert. *aug. 26.* Akadil Tel Kator és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *aug. 26.* Fortian gyõzelmet aratott Homály felett. *aug. 27.* Torz Talbot egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "energiaital." *aug. 27.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Crywolt. *aug. 27.* Lord Khalel mellé szegõdött egy tüskés hólyag. *aug. 27.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *aug. 29.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Zuckot. *aug. 29.* Rigel egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "ügyesség itala." *aug. 30.* 19-est majdnem felfalta egy Qwert.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

kno 102 7 102. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot a jobb karom végtagodhoz tartozó bénító méreg szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod speciális támadási módja 6. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

bb 1 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu moha (#22) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, kristályamulett (#130) 46 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár háj (#165) 27 ap, villámöv (#172) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 259 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a lich barbár lándzsája (#12131) 350 ap, a természet bõr mellvértje (#16796) 441 ap, a villám könnyû pikkelyvértje (#23516) 237 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". A fogatlan, ragyás bõrû boltos hozzád somfordál:
- Kedves barátom, ahányszor találkozunk, mindig látom, hogy neked milyen becsületes ábrázatod van. Azt hiszem, rád aztán minden barátod igazán számíthat, te nem hagysz senkit bajban, mindenkin segítesz! - furcsán nézel a boltosra, de végül is van valami igazság abban, amit mond. Õ folytatja: - Tudod, borzalmas dolog történt nemrégiben. A felsõ szintrõl adószedõk érkeztek, és azt mondták, ha nem fizetek 300 arany adót, a boltomat lerombolják, engem pedig megölnek. Mondd, most mit tegyek? - mielõtt válaszolhatnál, zokogva a válladra borul. - Nekem végem, hüp, hüp... Ha nem segítesz! Száz aranyra lenne szükségem, hogy kilábaljak a bajból... - reménykedõ arccal néz rád. - Ugye, megmentesz? - töprengõ arccal hessegeted el magadtól a boltost. Ha kölcsön akarsz adni a boltosnak 100 aranyat, vállald el a kalandot. (5. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

le 1090 elrakod az 1090. tárgyat
Elhagyod a boltot. Leveszed a maszkot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

kf 1092 bekészíted az 1092. tárgyat
Felveszed a csontmaszkot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

ea 1000 eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Eladsz 1 lemezpáncélt 15 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

k 21 10 kaland elvállalása
Visszamész a barlangodba. (21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem volt ellenedre, örömmel segítesz a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy rövid fejtágítót tartanak, és már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat roppant bizonytalan, nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Kapaszkodás közben egy-egy pillantást vetsz a már felújított részekre, de nem hagyod, hogy teljesen elvonják a figyelmed. Megérkezel az állvány tetejére. Megfordulsz a csarnok közepe felé. Hamar megtalálod azt a plafonból kiálló karikát, ahova azt a kampós kötelet kell rögzítened, amit lent kaptál. Csak azt felejtették el közölni, hogy ez vagy 15 lábnyira van az állványtól. Más megoldás nincs, megpróbálod a kampót beledobni a karikába.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Az elsõ dobás túl rövidre sikerül. A második is. A harmadik eltalálja a karika szélét, de lepattan a kampó. A negyedik viszont tökéletes, a kampó szépen belecsusszan a helyére. A kötél másik végét a falban levõ karikához rögzíted. Most jön a neheze: a kötélen fel kell mászni a plafonhoz, és a kis kalapáccsal teljesen le kell verni a már omladozó vakolatot.
[Mászás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Úgy csüngesz a kötélen, mint egy cirkuszi akrobata. Egyik kezeddel kapaszkodsz, a másikkal a vakolatot vered. A nagy homokórát háromszor fordítják meg, mire végzel. A kõmûvesek vezetõje elégedetten kiált: - Gratulálok, nagyszerû munka volt!
Óvatosan visszakúszol a kötélen az állványig, majd leereszkedsz a földre. Rugort atya megszorítja a kezed, majd hosszasan hálálkodik.
- A munkádért cserébe most pedig vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra! (életpontod maximális lett.) És kérlek fogadd el ezt a csekélységet - ezzel átnyújtja az egyensúly gyûrûjét. [ld. enc.] (+1 hõsiesség pont.) (+1 képességpont.)
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** A tûzgyík feléd mozog. A tûzgyík irányába mozogsz. A tûzgyík téged támad. A tûzgyík tüzet lehel rád. (13 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzgyíkot. Savat lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (7 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (12 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzgyíkot. Savat lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (7 sebzés). A tûzgyík halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%). Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit. A gyomrod korog egyet. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+23% jóllakottság.) Huh, ez valószínûleg a felsõ szint egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha jobban belegondolsz, most pont az õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan haladsz tovább. Csattogásra, surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy újabb torzszülött! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a sáskaharcost. Hosszúkarddal lesújtasz. (13 ép-t sebeztél). A lich csonttõrével támadsz. (9 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (6 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). A sáskaharcost próbálod megsebezni. Hosszúkarddal próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (9 ép-t sebeztél). A lich csonttõrével támadsz. Elkerülte. Illatod zavarja (5 sebzés). A sáskaharcos kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+44%). Elteszed a zsákmányt, ami 2 mandibula. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+10 életpont.) Ezt a csatát is csodával határos módon úsztad meg! Izzadva indulsz tovább. Remélhetõleg már nem találkozol újabb torzszülöttel. Brekegést hallasz: ismét egy támadás! Csak ezt éldd túl... Ellenfeled egy mahomohi (#43). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A mahomohi közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a mahomohi felé. Már ott is vagy! A mahomohi téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (13 ép-t sebzõdtél). Támadod a mahomohit. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (13 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (7 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A mahomohi rád támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (13 ép-t sebzõdtél). A mahomohit próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (12 ép-t sebeztél). Illatozol (6 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+17 életpont.) [69 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

x 15 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Épen maradt csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól. Lehet, hogy egy õsi galetki maradványai? (+2 õsi relikvia.) Nyugodt, békés munkád, kutatásod meghozta az eredményét: elsajátítottad a tanulás szakértelmet 1. szinten! [15 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

m 9 9 1111 1144 4411 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,9) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 9,8) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 9,7) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: a káosz díszes karkötõje.
(M 9,6) A folyosó északra vezet. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. A galetki egy logikai játékra invitál! Hamar megérted a szabályokat. Gyõznöd kell! Játszani kezdtek.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 9,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,6) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikertelen] A galetki közli, hogy kudarcot vallottál. Távozol.
(M 8,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [21 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

p portyázás
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Bacquer Victor, egy sápatag, metszõ tekintetû, nagyravágyó és rendkívûl pofátlan férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Felszerelése: csepp fülbevaló, a méreg sisakja, az élet vándorcsizmája, ezüst fülbevaló, átlátszó köntös, az Örökkévalóság Rubinja, ében tündekard, az egyensúly gyûrûje, a regenerálódás kõamulettje. Így üdvözlöd: "Te holdkóros teknõc!" Nem késik a válasszal: "Nálad rútabbat el sem tudok képzelni!" Jól odamondasz neki: "Na, ilyen is csak egy szellemi fogyatékosnak juthat eszébe!" Bacquer Victor nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+25% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (480. kaland, összköltsége 25 TVP.) A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a goblin kobra elmormol egy óriáserõt. A goblin kobra elõhív egy tûzpajzs varázslatot. A goblin kobra irányába mozogsz. Megtámadod a goblin kobrát. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (14 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (3 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a goblin kobrát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (11 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (5 sebzés). A goblin kobra holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Útközben észreveszel egy winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeleid egy fehér amõba (#30) és egy púpos molad (#26). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megindulsz a púpos molad felé. Már ott is vagy! A púpos molad máris elõtted terem! Megtámadod a púpos moladot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (12 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (3 sebzés). A púpos molad rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Gyorsan feléd lendít bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Az 1. fehér amõba közelebb jön, hogy támadhasson. A púpos molad téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Feléd suhint bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Az 1. fehér amõba rád veti magát. Lecsap rád jobb csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz bal csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). [18 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

x 15 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy átlátszó köntös. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
x 15 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Káosztárgyat szereztél! [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 165 sebzést okoztál, és 109 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 171 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Írgalmatlan Növér, egy igézõ szemû, éjfekete bõrû, lágy hangú, csodaszép nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 14. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.95
[2] IQ: 4 (6) / 2.75
[3] ügyesség: 3 / 0.60
[4] egészség: 3 / 1.89
[5] mágia: 3 / 0.90
[6] gyorsaság: 3 (4) / 0.83
[9] Méret/ép: 50 (54) / 1
Min. méret: 44
Barlangméret: 51
PONTJAID
Varázspont: 25 / 25
Képességpont: 6 / 50%
Hõsi pont: 7 (3)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 16%
Galetki erõ: 122 / 114
Hírnév : 118
Jóllakottság: 196%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 1 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 69 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 59 (3)
Leölt torzszülött: 68 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 8 / 4.35 [15] regeneráció: 6 / 0 [25] illat: 8 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 3 / 0.10 [48] mászás: 3 / 0.74 [64] átokszórás: 3 (5) / 2.75
[65] álcázás: 1 / 0.15 [66] lopakodás: 3 / 0.20 [67] régészet: 5 / 0.78
[69] tanulás: 1 / 0        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.44 [102] bénító méreg: 6 / 3 hosszúkard
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.32     a lich csonttõre


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 10 20; VI erõ:200% ép:25%; PV 4 5 3 1; PSZ 65 67;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #5 (1. épület), #10 (4. épület), #16 (7. épület), #324 (11. forduló), #368 (12. forduló), #400 (13. forduló), #480 (14. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) * 1 bõrpáncél (#9) 1 maszk (#1090)
* 2 átlátszó köntös (#1152) * 1 csontmaszk (#1092)

Ékszerek, kincsek
271 arany (#1) * 1 csepp fülbevaló (#1256) 1 karkötõ (#1240)
* 1 bronzmedál (#207) 1 drágakõ (#2) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 a káosz díszes karkötõje (#3054)

Felszerelés
4 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129)

Fegyverek
* 1 hosszúkard (#1317) * 1 a lich csonttõre (#12101) 2 fogazott tõr (#6)

Varázsitalok és füvek
1 mátekel gomba (#21) 5 winropu moha (#22) 1 mitulen fû (#20)
1 sötét mák (#23) 5 üvegcse (#14) 1 csótányláb (#25)
1 fehér gyógyital (#50)

Egyéb kacatok
3 lemúr hártya (#161) 1 nordkristály (#146) 15 õsi relikvia (#17)
3 pirgamit (#152) 2 bolhedor szárny (#15) 2 mandibula (#157)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PÚPOS MOLAD (26. LÉNY)
A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény, amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni sem kell, a púpos molad ehetetlen.



AZ EGYENSÚLY GYÛRÛJE (213. TÁRGY)
Egy kalandos életet élõ galetki sokszor kerül olyan helyzetbe, amikor az ügyességén múlik az élete. Ez a csodálatos aranygyûrû az ilyen helyzetekben nyújt nagy segítséget, mivel az ügyességedet kettõvel megnöveli, amíg viseled. A gyûrû viseletéhez a KF 213 parancsot add ki. Vigyázz, egyszerre maximum annyi gyûrûd lehet bekészítve, ahány végtagod van.



MANDIBULA (157. TÁRGY)
Igazi trófea egy harcos számára, ha a barlangok mélyén leselkedõ óriásrovar mandibuláját a harc után kimetszi. Nagy, lapos és ormótlan, és kissé büdös is, ezért miután kigyönyörködted magad benne, nem árt megszabadulni tõle (pl. eladod).



MAHOMOHI (43. LÉNY)
Mulatságos, békaszerû figurák, már ha rájuk nézel, elfog a kacagás. Pedig nem annyira veszélytelenek, mint hinnéd: bõrüket apró, hegyes tüskék borítják, és bár gyengék a fizikai harcban, mérgezõ gázt vagy jéghideg levegõt képesek ellenfelükre lehelni, attól függõen, hogy melyik tûnik hatékonyabbnak. A mahomohik értelmesek annyira, hogyha rosszul áll a szénájuk, elmeneküljenek a harcból. Ha mégis meg tudsz ölni egyet, a húsa zöldvérûek, egyéb részei tejivók számára csemege.



FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY)
A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt jelenthet a piromádok és a puhányok számára.



KÁOSZTÁRGYAK
A káosztárgyak története messze a távoli múltba vész. Egy híres térutazó, Elhin Maurin még az Ellenség megérkezése elõtt számtalan létsíkot bejárt. Egy alkalommal kaput nyitott egy különös és nagyon idegen létsíkra, amelyet késõbb a Káosz Létsíkjának nevezett el. Útjáról nagy mennyiségû, hihetetlen mágikus intenzitással bíró matériával tért haza. Izgatottan látott hozzá, hogy nagyhatalmú varázstárgyakat készítsen a káoszmatériából, de megdöbbenten tapasztalta, hogy a furcsa anyag fölött semmilyen irányítása nincs, az szinte önálló életet él! Az elbeszélések szerint a káoszmatéria magát Elhin Maurint is elnyelte, és átalakította a saját formájára. A káoszmatériával érintkezõ tárgyak néha hihetetlen mágikus képességeket kapnak, de senki sem tudja megjósolni az eredményt. Manapság már csökkent a babonás rettegés, amely a káosztárgyakat övezi, és a galetkik egyre gyakrabban használják õket, de azért még mindig kellõ óvatossággal.
Nos, a fentiekbõl is kiderül, hogy a káosztárgyak képességei gyakorlatilag megjósolhatatlanok: akár ugyanaz a káosztárgy is teljesen más tulajdonságokkal rendelkezik más és más szinten. Nem árt tehát, hogy ha egy ilyet találsz, beAZonosítod, mielõtt használnád. A káosztárgyak minden egyéb szempontból úgy viselkednek, mint a normál tárgyak. Honnan ismersz meg egy káosztárgyat? Roppant egyszerû: szerepel a káosz szó a nevében!
Néhány fontos tudnivaló a káosztárgyakkal kapcsolatban: Ha felköltözöl egy újabb szintre, a szintek közötti biztonsági erõtér, amelyet pont a káosztárgyak miatt építettek, megsemmisíti az összes káosztárgyadat, tehát még elõtte mindenképpen add el õket a boltban! A bolt ugyan felvásárolja a káosztárgyakat, de rögtön meg is semmisíti õket, ezért nem veheti meg õket más. A káosztárgyakkal való üzletelésre az aukciósházon keresztül van lehetõség.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.