Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sahran rák
Küldd el képeslapként!
"A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy ötven évvel ezelőtt közösítették ki, és azóta száműzött torzszülöttek, elvesztették fejlődési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad őket lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerű lények, hiszen ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendű torzszülöttet." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 12:21:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3239-83

Karakterszám: 3239 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 83 Játékhét: 102
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 56
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. jan. 13. 9h:13'
A következõ fordulód táplálható: 2005. jan. 16.

E-mail!

JUCIKA HACUKA KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának misztériumok ismerõje rangú tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, a gyõzelem karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a yeti karikaszimbóluma, Örökkévalóság Zafírja, a remete márványgyûrûje, a kobra ezüst nyaklánca, arany porontyköpeny, Fairlight kerek pajzsa, suhanó csizma, ezüst pszi váll-lap, az elektromosság ezüst fülbevalója, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos öve, a törpék aranyozott nyaklánca, ozin fülkarika, a bûz nyílpuskája, org.lázadás emlékérme, Behemót mellvértje, a hatalom rubinja, a regenerálódás malachitgyûrûje, a puhányság köve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Nemet intesz. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Avvocato Terrasini elvarázsol egy gránitbõrt. Avvocato Terrasini irányába mozogsz. Karatekutya megközelíti Avvocato Terrasinit. Cukorfalat Avvocato Terrasini felé mozog. Támadod Avvocato Terrasinit. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Meglengetve a kobra görbekardját, próbálsz lesújtani. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel lesújtasz. Félrehajolt. Illatod elkábítja (17 sebzés). Karatekutya Avvocato Terrasinit támadja. Cukorfalat Avvocato Terrasinit támadja.
*** 2. KÖR *** Avvocato Terrasini mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. 34 életpontnyit sebzõdsz. Avvocato Terrasini gyógyul 23 ép-t. Cukorfalat Avvocato Terrasinit támadja. Karatekutya Avvocato Terrasinit támadja. Avvocato Terrasinit próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A kobra görbekardjával támadsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (21 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Avvocato Terrasini varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. 34 életpontnyit sebzõdsz. Avvocato Terrasini visszanyer 12 életpontot. Karatekutya Avvocato Terrasinit támadja. Avvocato Terrasinit próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal. Mellétrafáltál. A kobra görbekardját forgatva támadsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Enyészmestert forgatva támadsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (18 sebzés). Cukorfalat Avvocato Terrasinit támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Avvocato Terrasini varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Sebzõdsz 34 ép-t. Avvocato Terrasini visszanyer 9 életpontot. Karatekutya Avvocato Terrasinit támadja. Avvocato Terrasinit próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. Nem találtál. A kobra görbekardját forgatva támadsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel támadsz. Nem találtál. Megérzi illatodat (17 sebzés). Cukorfalat Avvocato Terrasinit támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Avvocato Terrasini létrehoz egy életszívás varázslatot. Sebzõdsz 34 ép-t. Avvocato Terrasini gyógyul 8 ép-t. Összerogysz. Karatekutya Avvocato Terrasinit támadja. Cukorfalat Avvocato Terrasinit támadja.
*** 6. KÖR *** Avvocato Terrasini és Cukorfalat egymással harcolnak. Cukorfalat holtan terül el. Karatekutya és Avvocato Terrasini egymással harcolnak.
*** 7. KÖR *** Avvocato Terrasini és Karatekutya egymással harcolnak. Karatekutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 136 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karatekutya: 1/43, Cukorfalat: 0/48.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Avvocato Terrasini elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 3. NAP ** Pihenésedet megzavarja Yatawna, egy vékony, zöld hajú, kék szemû, igézõ pillantású, szeplõs, fehérbõrû, kedves nõ. A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. Felszerelése: a regenerálódás vándorcsizmája, Örökkévalóság Smaragdja, bronzmedál, a szalamandra ezüst fülbevalója, a káosz türkisz fejpántja, szivárvány karkötõ, Enyészmester, a szakács üstje, a harcmûvész köpenye, a tárgyalás gyûrûje, ametiszt szkarabeusz, Xantin ezüstöve, Rogan karkötõje, a kígyó csonttõre, az elfek sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika, a merénylõ kerek pajzsa, a tudós könnyû láncinge, a szívósság szimbóluma, az elefánt hosszú íja. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Yatawna máris elõtted terem! Dugó, az orgling kutya feléd rohan. Balambér, az árnymanó suhanc odajön hozzád. Yatawna felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Yatawna téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (40 ép-t sebzõdtél). Illata zavar (-1 ép.) Dugó, az orgling kutya téged támad. Lecsap rád bal karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Balambér, az árnymanó suhanc rád veti magát. Fogazott tõrrel támad. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod Yatawnát. Beversz egyet bal mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A kobra görbekardjával támadsz. (11 ép-t sebeztél). Enyészmestert forgatva támadsz. Ez mellément. Méreg: Yatawna sebzõdik 7 ép-t. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Yatawna téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (74 ép-t sebzõdtél). Illata zavar (-1 ép.) Összerogysz. Méreg hatás: Yatawna 7 ép-t sebzõdik. Yatawna maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 132 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Yatawna elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24325.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*nov. 15.* Zorthen Nezoferis gyõzelmet aratott Malior az Éjben Kacagó felett. *nov. 15.* Zoeras Kahn és Józsi, a Vállalkozó megküzdöttek egymással, és Zoeras Kahn gyõzött. *nov. 16.* Malior az Éjben Kacagó gyõzelmet aratott Õsöreg Dorka felett. *nov. 18.* Zorthen Nezoferis csatában legyõzte Mérgezõ Tobzoskát. *nov. 19.* Zorthen Nezoferis és Õsöreg Dorka megküzdöttek egymással, és Zorthen Nezoferis gyõzött. *nov. 22.* Zorthen Nezoferis gyõzelmet aratott Mérgezõ Tobzoska felett. *nov. 29.* Avvocato Terrasini szívósság tulajdonsága 44 lett, elsõként a szinten. *dec. 2.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok Klánjában "a rend híve" lett. *dec. 6.* Avvocato Terrasini teljesítette a 8. küldetést, amit az akadémián kapott. *dec. 14.* Avvocato Terrasini teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*nov. 2.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Minor Death felett. *nov. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Tömörgõ Sitty-Suttyot. *nov. 4.* Köpködõ Méregzsák és Hasfelmetszõ Sebastian pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *nov. 9.* A 15006 szövetség fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet harcos felett! *nov. 15.* Avvocato Terrasini és Kalányos Lala megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *nov. 16.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Meteor a Gyõzõ felett. *nov. 18.* Alba Regina és Alfred pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *nov. 18.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *nov. 22.* Lamarthot majdnem felfalta egy Gramagan. *nov. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Vivi Ornitiert.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

dk 50 dobása 50. kalandnak
Rendben, 50. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

h 8 60 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

k 20 kaland elvállalása
(20. kaland:) Szerény lehetõségeidhez mérten elég jól sikerült az új külsõ elõállítása. Egy alapos vizsgálatot nem bírna ki, de a célnak megfelel. Becserkészed a vezetõ lakhelyét. Jó pár testõr kinézetû fickó nyüzsög a környéken.
- Most jöttem az alattunk levõ szintrõl. Fontos híreim vannak. A jelszó: Jobb ma egy nedonkutya harapás, mint holnap kettõ!
Az egyik õr int, hogy mehetsz, egy másik viszont rögtön utánad lép, és közli, õ majd elkísér. Egy terembe vezet, és odalép a hatalmas karosszékben terpeszkedõ galetkihez.
- Méltóságos uram, ez a fickó egy három hete lejárt jelszóval jelentkezett.
- Hmm... Lássuk ki fia-borja vagy?
Kissé megrettensz a másik jéghideg tekintetétõl, de azért elõadod a mesét, amivel elõre felkészültél.
- Érdekes. Mindjárt kiderül, igazat mondasz-e? - int az egyik kezével. A teremben levõ három nagytermetû õr rögtön elkap, és egy pillanat múlva máris bilincsben találod magad. Átvonszolnak egy másik terembe, a bilincsbe egy kampót akasztanak, és felhúznak olyan magasba, hogy a lábad nem ér le a földre.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Újra elmondod ugyanazt a történetet. A fõnök egy intésére megnyílik a lábad alatt a talaj. Lenézel: fortyogó savat látsz. Lassan beleeresztenek. Felüvöltesz a fájdalomtól! [40 életpontot sebzõdsz.] Óráknak érzed a savas gödörben eltöltött idõt. Amikor kihúznak, alig tudsz levegõt venni, a fájdalom teljesen eluralja az agyadat.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Alig jönnek ki a szavak a szádon, de tartod magad az eredeti történethez. Még nem tartasz a végén, amikor ismét ereszkedni kezdesz. Már elõre üvöltesz. [40 életpontot sebzõdsz.] - Hmm. Jól bírod. Akkor lássuk a következõ próbát!
Leakasztanak a kampóról, és a sarok felé vonszolnak. Egy nyújtógép! Az õr kéjes örömmel kezdi el tekerni a fogaskerekeket.
[Egészség próba 12-es küszöbre: sikeres] Az õr már alig bír tekerni a keréken, Te még mindig az igazadat bizonygatod. [10 életpontot sebzõdsz.] Már alig vagy magadnál, amikor meghallasz egy hangot:
- Szedjétek le, igazat beszél. Azonnal vésztanácskozást hívunk össze.
Leszednek a nyújtóról, és lefektetnek a földre. Azonnal elveszíted az eszméletedet. Arra ébredsz, hogy Droghart atya rázogat.
- Bravó, fiam, bravó! Remek voltál, mindenkit elkaptunk. Köszönöm neked, istenünk nevében is. Amint látom kicsit megviselt a kaland, sõt mintha nõttél volna is közben! (+2 méret.) Jutalmul fogadd el tõlem ezt a csekélységet. - és ezzel átnyújtja a harcos csontamulettjét. Teljesen meggyógyultál! (+3 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

m 4 10 8536 12 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,10) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8 536) A legközelebbi feladat megoldásánál 536 lesz a válaszod.
(M 4,9) Merre tovább? Északra! Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 2, 7, 32, 105, 436, 1333... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Bizonyos vagy benne, hogy jól tudod a választ, ezért habozás nélkül válaszolsz. [536] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.)
(M 5,9) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén egy három galetki magas kõtömböket látsz, akár apró makettje egy óriási hegyvonulatnak... Hirtelen látomásod támad, a kõtömbök igazi hegyvonulattá alakulnak! De hiszen lehet ez? Ezek azok a hegyek, amelyekben te is élsz! Csakhogy itt a hegyek tövében zöld mezõket látsz, az ég kék, nem pedig vörös, a fekete porfelhõk helyett fehér bárányfelhõkkel. A levegõben szárnyas alakok repkednek, sokan mászkálnak a földön, a házak között. A hegy oldalában barlangnyílásokat látsz, ezen apró figurák mászkálnak ki be... igen, törpék! Ez a nyomorúságos torzszülött faj úgy viselkedik itt, mintha értelmes lények lennének! Most már biztos vagy benne, hogy mindez illúzió. Ebben a pillanatban - talán hitetlenségednek köszönhetõen - az egész szertefoszlik. Egy hangot hallasz a fejedben: "A múltat legnagyobbrészt homály fedi, ez azonban nem jelenti azt, hogy olyan dolgok, amelyeket elképzelni sem tudunk, nem történtek meg. Költözz feljebb, és megismered az igazságot." Furcsa élmény volt! Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

k 13 25 kaland elvállalása
Visszatérsz szállásodra. (13. kaland:) Odamész az oszlophoz és megvizsgálod. Arra gondolsz, hogy nem szentségtörés-e az Õsök Oszlopán mászókázni, de aztán úgy döntesz, hogy az elöljáró tudja mit csinál. Az oszlop magas és vékony, nem lesz könnyû dolog felmászni rá, nem elég a jó technika, de kitartásra is szükség lesz. Nekivágsz a dolognak.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Eddig jól ment, már elértél a feléig, de kezdesz fáradni, a neheze pedig csak most jön. Az oszlop innen vékonyodni fog. Letekintesz és a fáradságtól egy kicsit megszédülsz.
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Egy kis szédülés nem okoz gondot. Összeszorítod a szád és mászol tovább. Itt már tényleg nincs könnyû dolgod!
[Mászás próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Sikerült, fent vagy az oszlop tetjén! Most már csak a kézenállást kell megcsinálni. Nekikészülsz a dolognak.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Igen, megvan. A lent összegyûlt tömeg hangosan számol, és amikor letelt az idõ, mindenki drukkol, hogy sikerüljön rendesen lecsúszni a rúdon, és ne a gravitációs lifttel érkezzél. Amikor lejutsz, az elöljáró boldogan ölel át.
- Tudtam, hogy bízhatok benned. Íme a jutalmad, 3 drágakõ és a túlélés görbekardja.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(25. kaland:) A felfedezés izgalmától fûtve, együtt indultok Yworlitchhal az asztrális térben. Szavak nélkül kommunikáltok, miközben Yworlitch elmondja, hogy az idõkristályt egy asztrális vortex közelében fedezte fel, és sajnos ott tömegével nyüzsögnek a ragadozók. Keresztül kell verekednetek magatokat rajtuk, ha a kristályt meg akarjátok szerezni. Hamarosan elértek a vortexhez. Fennséges látvány a sárgás színû, lassan forgó porfelhõre emlékeztetõ képzõdmény. Körülötte apró, szürke pöttyög jelzik az apró lények áradatát. Ahogy közeledtek, máris elkezdenek támadni benneteket. Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy meditátor (#57) [aura: IQ: 6.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jucika Hacuka Mentális robbanás -17 PE (-5)50 (-5)45 Meditátor Pszi acéltorony -5 PE (-7)28 (-17)18
2. Jucika Hacuka Pszi csáp +6 PE (-3)47 (+3)48 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)21 (-6)12
3. Jucika Hacuka Mentális robbanás kudarc (-5)42 (-5)43 Meditátor Pszi acéltorony -5 PE (-7)14 (+0)12
4. Jucika Hacuka Pszi csáp +6 PE (-3)39 (+3)46 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)7 (-6)6
5. Jucika Hacuka Pszi csáp +6 PE (-3)36 (+3)49 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)0 (-6)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+15% pszi támadás, +15% pszi energia.)
Látod, hogy a mentát is végzett ellenfelével, egy pszi entitással. Közelebb lebegteg a vortexhez, most már nagyon óvatosan. Persze az éhes ragadozók figyelmét nem tudjátok elkerülni. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy psziklát harcos (#58).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jucika Hacuka Mentális robbanás -12 PE (-5)50 (-25)25 Psziklát harcos Mentális robbanás -25 PE (-5)35 (-12)13
2. Jucika Hacuka Pszi csáp +26 PE (-3)47 (+6)31 Psziklát harcos Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)22 (-13)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+17% pszi támadás, +17% pszi energia.)
Oldalt fordulva még látod, hogy Yworlitch mellett egy psziklát kutató maradványai foszlanak szét. És ekkor megpillantod a csillogó idõkristályt! Tényleg hatalmas mágia lehet az, amely egy tárgyat nemcsak asztrálisan is érzékelhetõvé, hanem meg is foghatóvá tesz. Sajnos, az a karnyújtás, amennyire lebeg tõled, végtelenül távolinak tûnik. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeleid egy pyrk vipera (#54) [aura: gyorsaság: 2.] és egy meditátor (#57).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jucika Hacuka Mentális robbanás -15 PE (-7)48 (-2)48 Pyrk vipera Tudati méreg +2 méreg (-6)19 (-15)15 1. Meditátor Pszi acéltorony -5 PE (-7)28 (+0)35 Jucika Hacuka Mentális robbanás kudarc (+0)48 (-5)43
2. Jucika Hacuka Pszi csáp kudarc (-7)41 (-4)39 Pyrk vipera Tudati méreg +2 méreg (-6)13 (+0)15 2. Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)21 (-6)29 Jucika Hacuka Pszi csáp +6 PE (+0)41 (-3)36
3. Jucika Hacuka Mentális robbanás -10 PE (-9)32 (-9)27 Pyrk vipera Pszi acéltorony -5 PE (-7)6 (-10)5 3. Meditátor Pszi acéltorony -5 PE (-7)14 (+0)29 Jucika Hacuka Mentális robbanás kudarc (+0)32 (-5)22
4. Jucika Hacuka Pszi csáp +13 PE (-7)25 (+5)27 Pyrk vipera Pszi csáp +4 PE (-3)3 (-5)0 4. Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)7 (-6)23 Jucika Hacuka Pszi csáp +6 PE (+0)25 (-3)24
5. Jucika Hacuka Pszi csáp +13 PE (-7)18 (+9)33 Pyrk vipera semmi semmi (+0)3 (+0)0 5. Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)0 (-6)17 Jucika Hacuka Pszi csáp +6 PE (+0)18 (-3)30
6. Jucika Hacuka Pszi csáp +13 PE (-7)11 (+9)39 Pyrk vipera semmi semmi (+0)3 (+0)0 6. Meditátor semmi semmi (+0)0 (-13)4 Jucika Hacuka Pszi csáp +13 PE (+0)11 (+0)39
7. Jucika Hacuka Pszi csáp +13 PE (-7)4 (+9)48 Pyrk vipera semmi semmi (+0)3 (+0)0 7. Meditátor semmi semmi (+0)0 (-4)0 Jucika Hacuka Pszi csáp +13 PE (+0)4 (+0)48

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+30% pszi támadás, +30% pszi energia.)
Yworlitch kavargó felhõben küzd egy csapat zafír entitással. Tudod, hogy nem vagy képes segíteni neki, ezért megragadod az idõkristályt tudatoddal, és visszafelé indulsz. A mentátnak is sikerül kiszakadnia ellenfelei közül, és együtt száguldotok az iskola felé. Amikor kinyitod a szemed, a csodás kristály a mellkasodon hever. Olyan volt ez, mint egy különösen kívánatos tárgyat magaddal hozni az álmodból! Csak akkor amikor felébredtél, soha nem volt semmi a kezedben, most viszont... Yworlitch látja az ámulatodat, és mosolyogva vállon vereget.
- Derekasan küzdöttél, megérdemled a kristályt. Használd bölcsen. Nekem még bõségesen lesz alkalmam másikat szerezni.
Nem tudván, hogyan köszönd meg a mester jóságát, csak érthetetlenül makogsz valamit. Kellemesen bódultan, az idõkristályt szorosan magadhoz szorítva térsz haza. [ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

be 20 meglátogatod a 20. épületet
Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete aggódó tekintettel fogad.
- Barátom, nagy veszély fenyegeti a szintet! Egy sötétlelkû nekromanta hatalmas élõholt sereget idézett meg. Mivel képtelen volt õket irányítani, saját szolgá tépték õt darabokra, és most szabadon garázdálkodnak! Gyorsan meg kell õket állítani, mielõtt még lerohanják a magányosan vadászó galetkiket. Ha társaiddal együtt vonulsz ellenünk, valószínûleg gyõzelmet tudsz aratni - azonban vigyázzatok, az élõholtak elpusztítása nehéz, hiszen újra és újra feltámadnak! - ezzel a remete elmagyarázza, hol látták legutoljára az élõholt sereget. (52. kaland, összesen 35 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

t 45 28 45. szakértelem tanulása 28 TVP-ért
Elmélyülten kísérletezel a csapdaállítás tudományával. Tanulmányozod a lehetséges eszközöket, keresed a leghatékonyabb elrejtési módszert.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

pv 7 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 winropu mohát. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Oriznya Triznyák, egy drabális testû, brutális fejû, bazinagy fogakkal elláttott, sokmancsú férfi. [aura: mágia: 17.] A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a sav bõr mellvértje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, üvegszimbólum, Rogan karkötõje, kék gömb, a mentát öve, a szellemek pajzsa, a sün csizmája, a tárgyalás gyûrûje, a lich díszes fejpántja, az ellenállás márványgyûrûje, a küzdelem amulettje, a bérmágus nehéz nyílpuskája, a bölcsesség köntöse, arany pszi váll-lap.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jucika Hacuka Mentális robbanás kudarc (-5)50 (-25)25 Oriznya Triznyák Mentális robbanás -25 PE (-5)40 (+0)60
2. Jucika Hacuka Pszi csáp +13 PE (-3)47 (-11)14 Oriznya Triznyák Agyvihar -24 PE (-9)31 (-13)47
3. Jucika Hacuka Mentális robbanás kudarc (-5)42 (-10)4 Oriznya Triznyák Mentális robbanás -10 PE (-5)26 (+0)47
4. Jucika Hacuka Pszi csáp +13 PE (-3)39 (+13)17 Oriznya Triznyák Mentális robbanás kudarc (-5)21 (-13)34
5. Jucika Hacuka Pszi csáp +13 PE (-3)36 (-11)6 Oriznya Triznyák Agyvihar -24 PE (-9)12 (-13)21
6. Jucika Hacuka Pszi csáp +13 PE (-3)33 (+13)19 Oriznya Triznyák Mentális robbanás kudarc (-5)7 (-13)8
7. Jucika Hacuka Pszi csáp +13 PE (-3)30 (+13)32 Oriznya Triznyák Mentális robbanás kudarc (-5)2 (-8)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+26% pszi támadás, +26% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (323. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 elfu mohát. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Útközben észreveszel egy gyilkos borókát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Észreveszel 2 winropu mohát. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a renegát mágustanonc létrehoz egy tûzfal varázslatot. Karatekutya a renegát mágustanonc irányába megy. Karatekutya 18 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Cukorfalat elindul a renegát mágustanonc felé. Cukorfalat 18 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A renegát mágustanonc irányába mozogsz. 18 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. Karatekutya a renegát mágustanoncot támadja. Cukorfalat a renegát mágustanoncot támadja. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A kobra görbekardjával lesújtasz. Mellétrafáltál. Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (15 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (22 sebzés). A renegát mágustanonc kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karatekutya: 11/18, Cukorfalat: 22/18.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak 5% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és 22 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a légzés csepp fülbevalója.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 liánvirágot. Folytatod a régészkedést. Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeleid egy warnök (#73) és egy nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** A nekropoid elõhív egy sorvasztás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Karatekutya a nekropoid felé mozog. Cukorfalat a warnököt rohamozza. A warnök elindul Cukorfalat felé. Megrohamozod a nekropoidot. Karatekutya a nekropoidot támadja. Cukorfalat és a warnök egymással harcolnak. Cukorfalat hörögve elterül. A nekropoidot próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A kobra görbekardjával lesújtasz. (4 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel lesújtasz. (10 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (19 sebzés). A nekropoid halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Karatekutya megközelíti a warnököt. Megrohamozod a warnököt. Karatekutya a warnököt támadja. Támadod a warnököt. Lecsapsz bal mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). A kobra görbekardját forgatva támadsz. (3 ép-t sebeztél). Enyészmestert forgatva támadsz. (1 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (20 sebzés). A warnök rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A warnök sebzõdik 7 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 7 ép-t. (-4 vp.) A warnök halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karatekutya: 11/0, Cukorfalat: 6/24.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak is jut 13%. Viszed, ami mozdítható: a bölcsesség utazóköpenye és 47 arany. Karatekutya kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. És nicsak, végre találtál valamit: egy láncing.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling kutya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 96. Szenzációs hír röppen fel: repülõ alakváltót lát valaki! A hírt hamarosan megerõsítik. A különleges képességgel bíró ifjú bár birtokol némi mutáns örökséget, túlélte a ragályt, és képes volt megtörni a régi hiedelmet, miszerint az alakváltók a világégéssel együtt végleg elvesztették képességüket.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mátekel gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a régészkedést. Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen kisilabizálod: 368. Az Ezüstmágusok óriási energiafüggönyt hoznak részre, amely a Túlélõk Földjének keleti, sötét teremtményekkel benépesített részét választja el a civilizált világtól. A szkeptikusok szerint az energiafüggöny létrehozása és fenntartása csak felesleges pénzpocsékolás, "aki be akar jönni, az be is fog jönni".
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (211. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Útközben észreveszel egy liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeleid egy csontváz harcos (#68) [aura: imm.mérg.gázra: 15.], egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Az ichinedar mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. Cukorfalat a nedonkutyát rohamozza. A csontváz harcos máris elõtted terem! Karatekutya az ichinedar irányába megy. Megindulsz a csontváz harcos felé. Már ott is vagy! A nedonkutya Cukorfalat felé mozog. Cukorfalat és a nedonkutya egymással harcolnak. A csontváz harcos téged támad. Rozsdás kardot forgatva támad. Elhibázta. Karatekutya az ichinedart támadja. Támadod a csontváz harcost. Odacsapsz bal mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Meglengetve a kobra görbekardját, próbálsz lesújtani. Fürgén elhajolt. Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (20 ép-t sebeztél). A csontváz harcos kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az ichinedar létrehoz egy parancsot. Cukorfalat megdermed. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az ichinedart védi rezisztanciája. (-4 vp.) Karatekutya az ichinedart támadja. Az ichinedar hörögve elterül. A nedonkutya Cukorfalatot támadja.
*** 3. KÖR *** Karatekutya a nedonkutya irányába megy. Karatekutya a nedonkutyát támadja. Cukorfalat a nedonkutyát támadja. Cukorfalat halálos sebet kapva a földre zuhan. A nedonkutya rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A nedonkutyát próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Mérget juttatsz belé. A kobra görbekardjával támadsz. (9 ép-t sebeztél). Enyészmestert forgatva támadsz. (1 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (18 sebzés). A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karatekutya: 28/0, Cukorfalat: 20/47.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 18%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard. Itt az ebédidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+13% jóllakottság.) Karatekutya zabál. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling kutya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy barlangi troll (#67).

*** 1. KÖR *** Karatekutya megközelíti a barlangi trollt. Cukorfalat a barlangi troll felé mozog. Megindulsz a barlangi troll felé. Már ott is vagy! A barlangi troll odajön hozzád. Karatekutya a barlangi trollt támadja. Cukorfalat a barlangi trollt támadja. Megtámadod a barlangi trollt. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). A kobra görbekardját forgatva támadsz. (4 ép-t sebeztél). Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani. (2 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (9 sebzés). A barlangi troll holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karatekutya: 14/0, Cukorfalat: 3/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Szolgáidnak is jut 8%. Viszed, ami mozdítható: a majom bõr mellvértje és 28 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

k 216 235 371 230 470 469 kaland elvállalása
(216. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Üvöltözést hallasz magad mögött. Két csupa karom-csupa fog Ryoni Ragadozó csahol a nyomodban! Futni kezdesz elõlük.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres] Gyorsabban szaladsz, üldözõid hamarosan lemaradnak.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11% lélekenergia.

(235. kaland:) A kõházikó persze még mindig ugyanott áll, ahol utoljára láttad. Odalépsz az ajtóhoz, egy erõteljes mozdulattal belököd, de rögtön hátra is ugrasz. Semmi sem történik! Felbátorodva, belépsz az ajtón. Egy elõszobában találod magadat. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** A 2. méregféreg közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. méregféreg megközelíti Karatekutyát. Karatekutya az 1. méregféreg irányába megy. A sötét xirnox Cukorfalat irányába megy. A 2. méregféreg irányába mozogsz. Cukorfalat megközelíti a sötét xirnoxot. A 2. méregféreg rád támad. Megpróbál megmarni fogával. Mellétrafált a balfácán. Az 1. méregféreg és Karatekutya egymással harcolnak. Karatekutya megtántorodik. A sötét xirnox és Cukorfalat egymással harcolnak. Megtámadod a 2. méregférget. Benyomsz neki bal mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Megmérgezted. A kobra görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (9 ép-t sebeztél). Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani. Elkerülte. Megérzi illatodat (12 sebzés). A 2. méregféreg hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox elõhív egy méregfelhõ varázslatot. Az 1. méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Cukorfalat: nem hatott rá a méregfelhõ. Karatekutyát védi rezisztanciája. 13 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. Az 1. méregféreg és Karatekutya egymással harcolnak. Karatekutya megtántorodik. Karatekutya hörögve elterül. Cukorfalat a sötét xirnoxot támadja. A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) A kobra görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (12 ép-t sebeztél). Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani. Elhibáztad. Illatod elkábítja (18 sebzés). A sötét xirnox halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. 14 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. Cukorfalat ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Az 1. méregféreg téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Az 1. méregférget próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Mérgezed! A kobra görbekardjával lesújtasz. (5 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel támadsz. (2 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (12 sebzés). Az 1. méregféreg holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 181 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karatekutya: 12/9, Cukorfalat: 33/8.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%). Szolgáidnak 16% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy sárga öv, egy drágakõ és 27 arany. Hmm, talán enni kéne. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+14% jóllakottság.)
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: egy óriásnövés itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, jégmedúza újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.

(371. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(230. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(470. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(469. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

k 362 220 386 444 497 237 kaland elvállalása
(362. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(220. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(386. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(444. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(497. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(237. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

k 465 kaland elvállalása
(465. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

pv 7 3 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +20 hírnevet kaptál. A kör során összesen 669 sebzést okoztál, és 427 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 246 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Jucika Hacuka, egy kócos, távolba révedõ, álmodozó tekintetû, törékeny testalkatú, csinos nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 83. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (13) / 1.96
[2] IQ: 13 (19) / 4.20
[3] ügyesség: 5 (9) / 0.13
[4] egészség: 7 (8) / 2.47
[5] mágia: 9 / 3.06
[6] gyorsaság: 5 (6) / 0.51
[9] Méret/ép: 103 (104) / 68
Min. méret: 94
Barlangméret: 101
PONTJAID
Varázspont: 95 / 87
Képességpont: 88 / 14%
Hõsi pont: 21 (10)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 41%
Galetki erõ: 414 / 242
Hírnév : 1255
Jóllakottság: 79%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 52 (2)
Galetki gyõzelmek: 23 (0)
Torzsz. csaták: 471 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 414 (5)
Leölt torzszülött: 636 (10)
Pszi csaták: 90 (4)
Pszi gyõzelmek: 64 (4)
Ájulások száma: 19 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (27)
Speciális képességeid:
+5 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +27% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! 2.) Hajtsd végre a 12-es Klánkalandot (KK 12)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Hozz tíz barna manakövet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 3 / 2.16 [15] regeneráció: 6 / 0 [16] tüskés bõr: 7 (9) / 0
[21] elkt.immunitás: 5 (6) / 0 [25] illat: 16 (18) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 3.79 [46] csapdaészlelés: 4 / 1.15 [47] zárnyitás: 5 / 1.07
[48] mászás: 6 / 0.51 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 1.98 [52] auraészlelés: 3 / 2.70
[54] kereskedelem: 6 (9) / 1.64 [55] szívósság: 3 / 1.30 [56] varázsitalfõzés: 4 (8) / 0.60
[57] gyógynövények: 10 (17) / 7.33 [58] nyomkeresés: 4 (6) / 1.05 [59] vezetõkészség: 5 (6) / 0.20
[60] pszi támadás: 10 (11) / 4.58 [61] pszi energia: 9 (10) / 4.63 [62] lopás: 5 / 0.30
[64] átokszórás: 6 (8) / 0.23 [65] álcázás: 3 / 0.15 [66] lopakodás: 4 / 0.80
[67] régészet: 12 (13) / 5.73 [68] zene: 3 / 0.15 [69] tanulás: 7 / 3.97
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 3 / 0.20    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 16 (17) / 0 [101] szakért.: 10 (11) / 2.18 [102] sebzõ méreg: 7 / 0  
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 8 / 4.74     a kobra görbekardja
bal mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 6 / 4.72     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.80 [36] csábmosoly: 2 / 1.16 [11] elektromos kéz: 1 / 0
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0.16 [29] életszívás: 3 / 1.16 [17] gránitbõr: 1 / 0
[13] jégcsóva: 12 / 1.63 [15] jégpajzs: 5 / 1.02 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.20
[162] mágikus csapda: 5 / 2.08 [129] mentális robbanás: 6 / 1.71 [34] méregfelhõ: 1 / 0
[28] óriáserõ: 2 / 0.16 [128] pszi csáp: 13 / 3.82 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.18

T/V VARÁZSLATLISTÁID pillanatnyilag ki vannak kapcsolva, minden, általad ismert varázslatot használsz. Ha ezt nem szeretnéd, adj ki egy újabb üres TVSZ parancsot.

SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Karatekutya, a jégmedúza 26/26 128% 200% 4 / 3.06 harcol
[2] Cukorfalat, az orgling kutya 40/32 168% 93% 3 / 1.23 harcol
lélekenergia rész 34% jóllakottság határ 120% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
p
p
vd
vd
x 20
x 20
2. Makró
pv 5 8
ism 5
p
pv 4 3 5 8
3. Makró
pv 7 8
ism 3
p
pv 7 5 3 4 2 1
x 10
x 10
4. Makró
pv 6
ism 5
p
pv 4 3 5
5. Makró
pv 7 8
ism 5
p
x 10
x 10
x 10

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellf. 19. képessége 5 v. több. Prioritás: 50.
2: Közelharc támadás ha ellenfélen van 15. varázslat. Prioritás: 50.
3: Közelharc támadás ha ellf. 6. képessége 5 v. több. Prioritás: 50.
4: Közelharc támadás ha ellf. 24. képessége 5 v. több. Prioritás: 50.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #7.
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 60.
7: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van. Prioritás: 60.
8: savlehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 65.
9: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 60.
12: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #85. Prioritás: 70.
10: savlehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 60, és ha ellenfeled #85.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 35 0 25 50 61 9; VI erõ:180% ép:30%; PV 7 3; PSZ 57 67 56 54 59; L 1 50 165 141; HE 1; PT 1; PTA 129 128 129 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #52 (20. épület), #371 (80. forduló), #230 (81. forduló), #470 (76. forduló), #469 (77. forduló), #362 (73. forduló), #220 (74. forduló), #386 (77. forduló), #444 (75. forduló), #497 (82. forduló), #237 (78. forduló), #323 (83. forduló), #211 (83. forduló), #465 (82. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség kerek pajzsa (#17711) 1 a bölcsesség utazóköpenye (#17786) * 1 a füvész köpenye (#193)
1 a gladiátor utazóköpenye (#6086) 1 a gladiátor vassisakja (#6026) 1 a hatalom csontmaszkja (#6942)
1 a hatalom vándorcsizmája (#6971) 1 a jég pikkelyvértje (#22615) 1 a káosz éjfekete köpenye (#7449)
1 a káosz helytartójának köpenye (#24999) 1 a káosz szolgájának csizmája (#8784) * 1 a káosz urának öve (#16929)
1 a káosz végzetes csizmája (#28134) 1 a mágia pikkelyvértje (#3265) 1 a majom bõr mellvértje (#14096)
1 a merénylõ ezüst fejpántja (#11007) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a pontosság pikkelyvértje (#4165)
1 a remete könnyû pikkelyvértje (#12266) * 1 a sün kerek pajzsa (#24911) 1 a szívósság utazóköpenye (#14636)
* 1 a titán bíbor pikkelyvértje (#5518) 1 a törpék díszes fejpántja (#6506) 1 az elefánt vándorcsizmája (#16421)
1 az elektromosság halotti maszkja (#27191) 1 az elektromosság zöld köntöse (#27251) 1 az ellenállás díszes fejpántja (#28556)
1 az ellenállás szárnyas sisakja (#28527) 1 az entek pikkelyvértje (#9565) 1 bõr mellvért (#1046)
1 bõrpáncél (#9) * 1 bronz pszi váll-lap (#290) 2 csizma (#1120)
1 díszes fejpánt (#1106) 1 ezüst fejpánt (#1107) 1 fejpánt (#1105)
2 halotti maszk (#1091) 2 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137)
1 köpeny (#1135) 1 láncing (#1030) 4 maszk (#1090)
2 öv (#1165) 1 pikkelyvért (#1015) 1 sárga öv (#1167)
1 sisak (#1075) 1 szárnyas sisak (#1077) 3 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
1 a harcos csontamulettje (#7947) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz égszínkék amulettje (#3909)
1 a káosz istennõjének amulettje (#31359) 1 a küzdelem kõamulettje (#20546) * 1 a küzdelem ónixgyûrûje (#20578)
1 a légzés csepp fülbevalója (#27806) 1 a sav malachit karkötõje (#26891) 1 a sav szimbóluma (#26860)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tudás zafírja (#150) 1 amulett (#1195)
523 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság kõamulettje (#27296)
1 az élet csepp fülbevalója (#5306) 1 az enyészet díszes karkötõje (#23292) * 1 bronzmedál (#207)
3 csontamulett (#1197) 56 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
1 fülbevaló (#1255) 1 gyûrû (#1225) 1 háromszögszimbólum (#1212)
2 karikaszimbólum (#1211) 2 karkötõ (#1240) * 1 kék gömb (#143)
3 kõamulett (#1196) 1 kristályamulett (#130) 1 malachit karkötõ (#1241)
1 nyaklánc (#1180) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
2 sárgaréz nyaklánc (#1181) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 antiõskõ (#206) 44 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 idõkristály (#219) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a káosz fekete kardja (#4929) 1 a káosz sötét tõre (#10764) * 1 a kobra görbekardja (#7616)
1 a majom görbekardja (#14366) 1 a sav hosszú lándzsája (#26983) 1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036)
1 a titán barbár lándzsája (#5831) 1 a titán rövid tõre (#5802) 1 a túlélés görbekardja (#21566)
1 az energia íja (#18820) 2 csonttõr (#1301) 1 ében tündekard (#132)
* 1 Enyészmester (#217) 4 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316)
4 harci fejsze (#12) 1 hosszú íj (#1272) 2 hosszúkard (#1317)
1 íj (#1270) 3 kés (#5) 2 könnyû íj (#1271)
1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 lándzsa (#1330) 1 nyílpuska (#1285)
1 parittya (#10) 8 rozsdás kard (#131) 1 sziklarepesz (#13)
1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
28 csótányláb (#25) 10 elfu moha (#33) 28 elonotichlan (#31)
1 fehér gyógyital (#50) 1 gázlehelet itala (#57) 31 gyilkos boróka (#27)
2 hatalom kék itala (#58) 6 hõsiesség itala (#52) 1 jéglehelet itala (#54)
12 liánvirág (#24) 22 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51)
3 mézfû (#29) 20 mitulen fû (#20) 3 óriásnövés itala (#60)
8 ragálygomba (#26) 14 sárkányvirág (#32) 2 savlehelet itala (#55)
28 sötét mák (#23) 21 tejfonál (#28) 4 védelem itala (#59)
9 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 1 barna manakõ (#149) 4 bolhedor szárny (#15)
3 ekinda haj (#147) 2 elektronit (#141) 8 húsevõ bibe (#151)
2 lemúr hártya (#161) 19 mandibula (#157) 8 molitár háj (#165)
3 nohnetár gumó (#212) 3 nordkristály (#146) 68 õsi relikvia (#17)
22 pirgamit (#152) 4 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 44 arany (#1), 2 liánvirág (#24), 1 gyilkos boróka (#27), 1 óriásnövés itala (#60), 1 mátekel gomba (#21), 1 elfu moha (#33), 4 drágakõ (#2), 1 õsi relikvia (#17), 1 mitulen fû (#20), 1 rozsdás kard (#131), 3 winropu moha (#22), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 a harcos csontamulettje (#7947), 1 a túlélés görbekardja (#21566), 1 idõkristály (#219), 1 a légzés csepp fülbevalója (#27806), 1 a bölcsesség utazóköpenye (#17786), 1 láncing (#1030), 1 a majom bõr mellvértje (#14096), 1 sárga öv (#1167).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



IDÕKRISTÁLY (219. TÁRGY)
Az idõkristály egy különleges mágikus tárgy, amelyet õsi idõmágiával ruháztak fel. Az idõmágia tudása már több száz éve elveszett, a mai leghatalmasabb mágusok is legfeljebb az idõkristályok elõállítására képesek, igen bonyolult eljárással. Az idõkristály összetörésekor egyfajta rövid "idõugrást" idézel elõ: legközelebbi táborozásod közben úgy pihened ki magad teljesen, hogy csak egy óra telik el (pedig te azt hiszed, hogy egy hét volt). Az idõkristályt a H 219 paranccsal használhatod, 3 TVP árán. [Játéktechnikai szempontból, az idõkristály használatakor 7 nappal visszadátumozunk, tehát kapsz plusz 1 játékhetet - vagyis máris küldheted a következõ fordulódat, függetlenül attól, hogy az adott fordulód fejlécében még nem ez áll. Persze a minimum 3 napnak így is el kell telnie két forduló között. TF-esek számára, az idõkristály leginkább az EXTra fordulóra hasonlít.]




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.