Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Energiaital
Küldd el képeslapként!
"Az energiaital a város széles körben használt doppingszere, a gyorsabb fejlődés eszköze. Az eredmény azonban rendkívül törekény, vigyázz hát az állandó, folyamatos használattal! Könnyen megsínylődheti a szervezeted!" - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 13:15:54 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3202-18

Karakterszám: 3202 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 18 Játékhét: 18
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 68
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. nov. 14. 9h:18'
A következõ fordulód táplálható: 2003. nov. 21.

E-mail!

OGRE A RENEGÁT HARCOS KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Barlangos Tarodox kiadott egy fc 5037 3202 0 0 0 0 parancsot.
** 3. NAP ** Bejön a barlangodba Helénke, egy kicsit tehénke, méretét vidámsággal ellensúlyozó, tenyérbemászó arcú nõ. Viselt tárgyai: bõrpáncél, a majom pajzsa. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Helénke elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a kerek kõ. [ld. enc.]
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki Indiana Jones, egy férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Indiana Jonest, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Indiana Jones által meséltekbõl, megtudod, mi az a förtelemféreg. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Mirjam, egy démoni szépségû, ellenállhatatlanul vonzó. Titokzatos tekintetû nõ. Végignézed a felszerelését: ezüst lárvaköpeny, a túlélés vas lemezpáncélja, díszes fejék, fekete csizma. Megkezdõdik a küzdelem.

*** 1. KÖR *** Mirjam irányába mozogsz. Mirjam feléd rohan. Támadod Mirjamot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Mirjam rád veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (18 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Mirjam rád támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (19 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Mirjamot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (14 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod Mirjamot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). Mirjam rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (18 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Mirjam elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 17121.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*nov. 10.* Mirjam gyõzelmet aratott Álomhozó Korg felett. *nov. 11.* Mirjam és Indiana Jones megküzdöttek egymással, és Mirjam gyõzött. *nov. 11.* Mirjam csatában legyõzte Álomhozó Korgot. *nov. 11.* Mirjam gyõzelmet aratott Lord Vicces Don felett. *nov. 12.* Mirjam és Lord Vicces Don megküzdöttek egymással, és Mirjam gyõzött. *nov. 13.* Mirjam és Álomhozó Korg megküzdöttek egymással, és Mirjam gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*nov. 6.* A Quinta Essentia szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett! *nov. 6.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Gondol-Kodót. *nov. 6.* Köpködõ Méregzsák és Örök Lázadó pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *nov. 6.* A 15006 szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett! *nov. 10.* Endyr pszionikus párviadalban legyõzte Balszerencsét. *nov. 10.* Baltazárt legyõzte harcban egy tüskés dohratog. *nov. 10.* Baltazár mellé szegõdött egy voharai szellem. *nov. 10.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte ÁlomVándort. *nov. 11.* Alba Regina és Csillagszemû pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *nov. 11.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Tigert.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

fc 2614 5037 Felnõtté válás Ceremóniája
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 5037 nem ezekkel a paraméterekkel adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

ext 15 extra forduló kérése
Sikeresen visszadátumoztunk 15 játékhéttel, tehát most van 15 forduló lemaradásod, amit behozhatsz. Az EXT parancsot legközelebb 2004.5.14. napon használhatod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

kno 10 4 10. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

t 65 16 65. szakértelem tanulása 16 TVP-ért
Az álcázás mûvészetét gyakorlod: elváltoztatod arcodat, külsõdet, aztán a változást igyekszel minél gyorsabban visszacsinálni.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 27. VI. Borax halála, I. Zaks Boelnir kerül Alanor trónjára.
28. A Libertani királyság létrejötte.
29. Qvill és Gatin hercegség létrejötte.
31. Libertan hajókat épít, megkezdõdik a tengeri kereskedelem.
33. A Libertani királyság, a Qvill és Gatin hercegség egyesül Libertani császárság néven, uralkodójuk I. Samael lesz, Borax fattya.
38. Alanor trónjára II. Zaks Boelnir kerül.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy womath (#16).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a womathot. A womath közelebb jön, hogy támadhasson. A womathot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (9 sebzés). A womath rád támad. Célozni próbál bal lábával. Elkerülted. Érzékeny pontodat próbálja eltalálni jobb lábával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** A womathot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (9 sebzés). A womath halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az óriáscsótányt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (12 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (5 sebzés). Az óriáscsótány hörögve elterül.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány máris elõtted terem! Megindulsz a kétfejû patkány felé. Már ott is vagy! A kétfejû patkány rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Beléd próbál marni fogával. Nem talált. Megtámadod a kétfejû patkányt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (5 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (4 sebzés). A kétfejû patkány holtan terül el.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Egy alattad levõ barlangfolyosóra vezet. Mentálisan elõhívod, hogy mit tudsz a környékrõl. Nem, nem ismersz járatot, amelyik ez alatt húzódna! Tehát ez valamilyen titkos barlang lesz. Talán érdemes majd megvizsgálni! Persze némi ügyességet igényel, hogy azon a nyíláson le tudj mászni... (237. kaland, összköltsége 20 TVP.) Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a tûzférget. A tûzféreg feléd mozog. Megtámadod a tûzférget. Meglengetve a görbekardot, próbálsz lesújtani. (7 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (9 sebzés). A tûzféreg halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%).
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a johhtukult. A johhtukul odajön hozzád. Támadod a johhtukult. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (4 sebzés). A johhtukul halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%). Viszed, ami mozdítható: egy õskõ és 12 arany. Itt az ebédidõ! Mohón zabálni kezdesz. (+17% jóllakottság.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú, hosszú, szõke hajú, kék szemû férfi. A következõket látod nála: díszes fejék, szimbólum, a gepárd zöld köntöse. Elsõ mondatod: "Megalszik a szádban a tej!" Lord Vicces Don semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+22% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sötét mák nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Álomhozó Korg, egy magas, bal szemén rongyos kötést viselõ, hófehér sörényt viselõ férfi. A következõket látod nála: díszes fejék. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Indiana Jones, egy férfi. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Indiana Jones pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Egy jótanács: Költözz FEL a következõ szintre! Ott több képességpontot szerezhetsz, és rengeteg új és érdekes kaland és kihívás vár rád. Ehhez add ki a FEL parancsot!
Ebben a körben +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 170 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 48 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 224 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ogre a renegát harcos, egy hosszú, vöröses hajzatú, izzó tekintetû, szúrós szemû mezitlábas férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 18. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 1.05
[2] IQ: 4 / 2.45
[3] ügyesség: 4 / 0.15
[4] egészség: 5 / 1.17
[5] mágia: 1 (3) / 0.45
[6] gyorsaság: 6 / 0.61
[9] Méret/ép: 50 (54) / 54
Min. méret: 45
Barlangméret: 50
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 4 / 99%
Hõsi pont: 3 (3)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 8%
Galetki erõ: 126 / 84
Hírnév : 227
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 3 (1)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 99 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 98 (5)
Leölt torzszülött: 104 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 9 / 6.62 [17] vastag bõr: 3 / 0 [25] bûz: 9 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 3 / 1.60 [48] mászás: 3 / 0.70 [64] átokszórás: 5 (7) / 1.33
[65] álcázás: 4 / 1.44 [66] lopakodás: 3 / 0.20 [67] régészet: 5 / 2.88
[69] tanulás: 4 / 0.84        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 2 / 1.26     görbekard


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 3 25 50; VI erõ:200% ép:30%; PV 4 3 5 8; PSZ 65 67 47; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #237 (18. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 bõrpáncél (#9) * 1 díszes fejék (#135) 1 csatos öv (#1166)
3 öv (#1165) * 1 zöld köntös (#1151) 1 sisak (#1075)

Ékszerek, kincsek
428 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) 2 amulett (#1195)
2 drágakõ (#2) 1 az angyalok karikaszimbóluma (#28211) * 1 az energia malachit karkötõje (#18791)
1 szimbólum (#1210)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 görbekard (#1316) 4 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
3 mitulen fû (#20) 5 üvegcse (#14) 5 winropu moha (#22)
2 liánvirág (#24) 2 sötét mák (#23) 2 csótányláb (#25)

Egyéb kacatok
17 õsi relikvia (#17) 5 nohnetár gumó (#212) 2 nordkristály (#146)
5 lemúr hártya (#161)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KEREK KÕ (11. TÁRGY)
A fizikailag gyenge lények mit tehetnek, ha meg akarják magukat védeni - összeválogatják a barlangokban szanaszét heverõ megfelelõen kerek köveket, és menekülés közben ezzel dobálják az ellenfelüket. Ha akarod, te is kipróbálhatod a móka kedvéért ezt a D4 sebzésû lõfegyvert, ha rendelkezel a lõfegyver szakértelemmel. Ebben az esetben a KF 11 paranccsal bekészített kerek köveket fogod dobálni ellenfeledre, ha nem állsz közelharcban senkivel. Megjegyzés: a kerek kövek gyûjtése és használata nem egy megterhelõ feladat, ha tehát egy harcban valaki 3-szor akar kerek követ eldobni, akkor is elég, ha 1 kerek kõ van nála: szükség esetén feltehetõ, hogy gyûjtött még.



FÖRTELEMFÉREG (27. LÉNY)
A förtelemféreg egyike a mélység legvisszataszítóbb és leggusztustalanabb teremtményeinek. Ezzel csak a zöldvérûek és a puhatestûek véleménye ellentétes, õk állítólag finom levest fõznek belõle. A förtelemféreg kegyetlen bûzaurát gerjeszt maga körül, és ha még ez nem lenne elég, halálakor teste felrobban, beszennyezve környezetét. A förtelemféreggel csak akkor harcolj, ha nagyon muszáj.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.