Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Galetki lárva
Küldd el képeslapként!
Az ifjú galetkik fejlődésüknek első évében még nagyon fejletlenek, a legtöbb különleges tulajdonságot csak alapszinten ismerik. Van idejük ezalatt megtanulni, hogyan viseljék el kifejlett társaik lenéző pillantásait.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 17:04:45 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3188-65

Karakterszám: 3188 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 65 Játékhét: 75
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 40
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. okt. 25. 9h:36'
A következõ fordulód táplálható: 2006. okt. 26.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

RASKA KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
*** 10.16. *** Lánghajú Feantina (#8983) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 11 legenda pontja van.
Felépült a könyvtár.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Baldrick 2 legenda pont árán megvásárolta a bûz koponya amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Fürge Gekkoth 2 legenda pont árán megvásárolta az orglingbõr övet a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Kissé már éhezel, ezért csak 85 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31995.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3706.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*okt. 20.* Electra gyõzelmet aratott Durran Gomesh felett.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*okt. 4.* Dark Valek a Renegát Elfet legyõzte harcban egy lebegõ drón. *okt. 5.* Nemesis és Scythlag pszi párbajt vívtak. Nemesis került ki gyõztesen. *okt. 5.* Shai-Hulud a férgek ura mellé szegõdött egy gázelementál. *okt. 9.* Pannonicát legyõzte harcban egy láthatatlan orgyilkos. *okt. 10.* Nemesis pszionikus küzdelemben diadalt aratott Norillia Gwillenlath felett. *okt. 11.* Dark Valek a Renegát Elf mellé szegõdött egy piromancer. *okt. 11.* Kronx és C'Archie pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *okt. 11.* Nemesis és Belatucadrus pszi párbajt vívtak. Nemesis került ki gyõztesen. *okt. 12.* Pannonicát majdnem felfalta egy Theraxiai Goddak. *okt. 13.* Pannonicát majdnem felfalta egy szkritter ölész.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

ep 18 50 építed a 18. épületet 50 TVPért
Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a könyvtárt építed. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel!
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]

kno 107 11 107. képességre 11 képességpont
Elköltesz 11 képességpontot fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 5. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]

be 16 6250 meglátogatod a 16. épületet
Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. Kelewen Gwillenlath tanítványául szegõdsz, ha elfogad téged.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

m 5 4 11111 11111 11111 22222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,4) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 5,3) A folyosó északra tart. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 5,2) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,2) A négy égtáj közül keletet választod. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. 17 ép-t sebzõdtél. Megindulsz az árnyékmester felé. Már ott is vagy! Támadod az árnyékmestert. Felé döfsz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Felé ütsz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (16 ép-t sebeztél). Az árnyékmester halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+60%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 28 arany.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

m 22222 22222 22222 22222 22222 22222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

m 3333 3333 3333 3333 3333 3333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

k 10 15 kaland elvállalása
Elhagyod a labirintust. (10. kaland:) Elindulsz a Kutyafészek felé. A régebb óta itt lakó galetkik szívesen útbaigazítanak, és lelkesítõ szavakat kiáltanak feléd. Nem izgulsz túlságosan, hiszen egy kutya nem okozhat különösebb nehézséget. Hamarosan megtalálod a Kutyafészekhez vezetõ leágazást. Alig teszel pár lépést, amikor három nagydarab galetki terem elõtted.
- Új hús! - vigyorognak. - A helytartó küldött? - félve biccentesz. - No, akkor bizonyára tudod, hogy útvámot kell fizetned, ami kerek 30 arany! - reménykedve pillantasz jobbra és balra, de hamar kiderül, hogy egyedül vagy. Nincs más megoldás, fizetned kell!
[Tárgyhasználat: 30 arany]
Mérgelõdve mész tovább. Hirtelen mozgást veszel észre magad elõtt az úton. Ellenfeleid 2 nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Az 1. nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. nedonkutya odajön hozzád. Megindulsz az 1. nedonkutya felé. Már ott is vagy! Az 1. nedonkutya téged támad. Harapni próbál fogával. Elkerülted. A 2. nedonkutya rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. (11 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. nedonkutyát. Elõre szúrsz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Vastag bõrét szaggatod. Felé suhintasz jobb karmoddal. Mellé! A fogaiddal támadsz. (14 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) Bûzöd fojtogatja (6 sebzés). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. nedonkutya rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Az 1. nedonkutya téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (15 ép-t sebzõdtél). Az 1. nedonkutyát próbálod megsebezni. Felé suhintasz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) Roncsoltál. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (18 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (7 sebzés). Az 1. nedonkutya kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.)

(15. kaland:) Jelentkezel Hektor Urogtarnál, hogy készen állsz a kék gömböt becserélni egy teljes varázsital elemzõ felszerelésre. Hektor elégedetten dörzsöli a tenyerét, és int, hogy kövesd. Az akadémia alsó kamráiba vezet, ahol sötét barlangszobákban mindenféle gyanús kísérleteket folytatnak munkatársai. Egy nagyobb barlangba vezet. Szörnyû bûz van itt! Majdnem rosszul leszel.
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikeres]
De aztán visszafojtod a rosszullétet, és a feladatra koncentrálsz. Hektor bemutatja neked a felszerelést. Hatalmas lombikok, kémcsövek, párlók, vezetékek és mindenféle egyéb szerkezet egybekötve. Hektor nekilát, hogy elmagyarázza a használatát, te pedig koncentrálni próbálsz.
[IQ próba 11-es küszöbre: sikeres]
Bár nem könnyen, de megérted a szerkezet mûködését. Most már csak egy dolog van hátra: kipróbálni! Hektor elõvarázsol egy varázsitalt. Majd' leesik az állad: egy aranyszínû ital! Meg sem mered kérdezni, hogy mi lehet ez. Hektor töltögetni kezdi az italt a kémcsövekbe, te pedig segédkezel.
[Varázsitalfõzés próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Ámulva nézed, ahogy a csillogó folyadék az üvegekbe áramlik. Hektor végül az egyik kémcsõre bök, amelyben sárgásbarna, pöttyös folyadék buzog.
- Õsgomba! Minden kétséget kizáróan ez a különleges varázsital õsgombát tartalmaz. No de elég a demonstrációból! Az apparátust a barlangodba vitetem, amikor továbbköltözöl, akkor gondoskodunk róla, hogy újat kapjál. - és már nyújtja is a kék gömb felé a kezét.
[Tárgyhasználat: 1 kék gömb]
Hektor elégedetten zsebre rakja a tárgyat, rádnéz, és azt mondja: "Ezzel végeztünk is!" És már trappol is kifelé. Hamarosan felszállítják a barlangodba az apparátust. [ld. enc.]
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

v 27 27. varázslat elmondása
Elmondasz egy kisebb gyógyítás varázslatot. Ennek eredményeképp gyógyulsz 9 ép-t. (-4 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

v 27 27. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kisebb gyógyítást. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-4 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

v 27 27. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb gyógyítás varázslatot. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-4 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

v 27 27. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb gyógyítást. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

v 27 27. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kisebb gyógyítást. Gyógyulsz 4 életpontot. (-4 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

k 20 kaland elvállalása
(20. kaland:) Szerény lehetõségeidhez mérten elég jól sikerült az új külsõ elõállítása. Egy alapos vizsgálatot nem bírna ki, de a célnak megfelel. Becserkészed a vezetõ lakhelyét. Jó pár testõr kinézetû fickó nyüzsög a környéken.
- Most jöttem az alattunk levõ szintrõl. Fontos híreim vannak. A jelszó: Jobb ma egy nedonkutya harapás, mint holnap kettõ!
Az egyik õr int, hogy mehetsz, egy másik viszont rögtön utánad lép, és közli, õ majd elkísér. Egy terembe vezet, és odalép a hatalmas karosszékben terpeszkedõ galetkihez.
- Méltóságos uram, ez a fickó egy három hete lejárt jelszóval jelentkezett.
- Hmm... Lássuk ki fia-borja vagy?
Kissé megrettensz a másik jéghideg tekintetétõl, de azért elõadod a mesét, amivel elõre felkészültél.
- Érdekes. Mindjárt kiderül, igazat mondasz-e? - int az egyik kezével. A teremben levõ három nagytermetû õr rögtön elkap, és egy pillanat múlva máris bilincsben találod magad. Átvonszolnak egy másik terembe, a bilincsbe egy kampót akasztanak, és felhúznak olyan magasba, hogy a lábad nem ér le a földre.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Újra elmondod ugyanazt a történetet. A fõnök egy intésére megnyílik a lábad alatt a talaj. Lenézel: fortyogó savat látsz. Lassan beleeresztenek. Felüvöltesz a fájdalomtól! [39 életpontot sebzõdsz.] Óráknak érzed a savas gödörben eltöltött idõt. Amikor kihúznak, alig tudsz levegõt venni, a fájdalom teljesen eluralja az agyadat.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Alig jönnek ki a szavak a szádon, de tartod magad az eredeti történethez. Még nem tartasz a végén, amikor ismét ereszkedni kezdesz. Már elõre üvöltesz. [39 életpontot sebzõdsz.] - Hmm. Jól bírod. Akkor lássuk a következõ próbát!
Leakasztanak a kampóról, és a sarok felé vonszolnak. Egy nyújtógép! Az õr kéjes örömmel kezdi el tekerni a fogaskerekeket.
[Egészség próba 12-es küszöbre: sikertelen] Ez már neked is sok. Mindent elmondasz, bevallod, hogy provokátor vagy. - Szánalmas próbálkozás. Dobjátok ki! - mondja, és nevetve távozik a kínzókamrából.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 10 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 9 életpontot. (-4 vp.)
Ismét tanultál valamit: +1 savimmunitás; [29 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 41 vadászat
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeleid egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** A méregféreg feléd rohan. A sötét xirnox közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a sötét xirnoxot. A méregféreg rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). A sötét xirnox téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (9 ép-t sebzõdtél). Támadod a sötét xirnoxot. Felé ütsz bal karmoddal. (27 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Vastag bõrét szaggatod. Felé suhintasz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (21 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (4 sebzés). A sötét xirnox holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A méregféreg téged támad. Beléd próbál marni fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás). Támadod a méregférget. Felé suhintasz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lecsapsz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (20 ép-t sebeztél). A méregféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 139 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+96%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

vd 41 vadászat
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Az ichinedar mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást. Ezt most megúsztad. A nedonkutya feléd mozog. Megindulsz a nedonkutya felé. Már ott is vagy! A nedonkutya téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (17 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a nedonkutyát. Rávágsz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Roncsolod bõrét. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-3 ép) Elõrehajolva harapni próbálsz. Elhibáztad. Bûzöd fojtogatja (6 sebzés). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 9 ép-t. (-4 vp.) 11 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

vd 41 vadászat
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** A rovarsámán varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését. A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégpajzsot. Az óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz az óriáscsótány felé. Már ott is vagy! Az óriáscsótány rád veti magát. A csáprágójával támad. Félrehajoltál. Támadod az óriáscsótányt. Odacsapsz bal karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Felé döfsz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (5 sebzés). Az óriáscsótány hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a rovarsámán elmormol egy gigaöklöt. A csontmaszk megsemmisült! Sebzõdsz 5 ép-t. A rovarsámán felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a rovarsámánt. Rávágsz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odacsapsz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (13 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (1 sebzés). A rovarsámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+84%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy drágakõ.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid 2 xenó lárva (#416) és egy xenó atka (#415).

*** 1. KÖR *** A xenó atka feléd mozog. Az 1. xenó lárva máris elõtted terem! A 2. xenó lárva közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. xenó lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenó atka rád támad. A csáprágójával támad. (16 ép-t sebzõdtél). Az 1. xenó lárva rád támad. Az 1. xenó lárva savat lehel rád. (10 ép-t sebzõdtél). A 2. xenó lárva rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (12 ép-t sebzõdtél). Az 1. xenó lárvát próbálod megsebezni. Felé ütsz bal karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lesújtasz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (17 ép-t sebeztél). Az 1. xenó lárva halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 532 sebzést okoztál, és 238 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 42 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 265 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Raska, egy kopasz, ocsmány, görbehátú velejéig romlott galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 65. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 3.15
[2] IQ: 9 / 4.90
[3] ügyesség: 3 (5) / 1.53
[4] egészség: 6 / 1.89
[5] mágia: 6 / 2.26
[6] gyorsaság: 7 (3) / 0.96
[9] Méret/ép: 92 (95) / 26
Min. méret: 86
Barlangméret: 93
PONTJAID
Varázspont: 73 / 17
Képességpont: 17 / 44%
Hõsi pont: 3 (10)
Tám.bónusz: 13%
Véd.bónusz: 18%
Galetki erõ: 307 / 188
Hírnév : 367
Jóllakottság: 49%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 49 (0)
Galetki gyõzelmek: 16 (0)
Torzsz. csaták: 373 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 298 (3)
Leölt torzszülött: 391 (7)
Pszi csaták: 2 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 34 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: fatty (18)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 28%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le párviadalban egy tudóst! 2.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! [számláló: 2] 3.) Költözz fel a következõ szintre.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 10 (13) / 5.44 [15] regeneráció: 8 / 0 [18] tûzimmunitás: 3 / 1
[19] hidegimmunitás: 3 / 0.60 [20] savimmunitás: 2 / 0.20 [25] bûz: 8 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.92 [47] zárnyitás: 3 / 1.30 [48] mászás: 4 / 2.97
[49] rugalmasság: 5 / 0.10 [51] transzformáció: 3 / 1 [52] auraészlelés: 2 / 0.50
[53] ékszerészet: 1 / 0.28 [55] szívósság: 10 / 2 [56] varázsitalfõzés: 3 / 1.17
[58] nyomkeresés: 5 / 1.50 [60] pszi támadás: 3 / 2 [61] pszi energia: 3 / 2
[64] átokszórás: 7 (9) / 2.85 [65] álcázás: 8 / 0.87 [66] lopakodás: 2 / 1.76
[67] régészet: 4 / 2.62 [72] építés: 7 / 2.37    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 12 (13) / 5.27 [101] szakért.: 9 (10) / 4.50 [102] roncsolás: 10 / 0  
jobb karom [103] méret: 10 / 0 [104] szakért.: 7 / 3.22      
fog [106] méret: 6 / 0 [107] szakért.: 5 / 1.90      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0 [27] kisebb gyógyítás: 7 / 2.44 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.40

MAKRÓID
1. Makró
ext
ad 10
bsz
2. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
3. Makró
gy
be 5
gy 50 0 0 27

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #82.
2: savlehelet használata ha ellenfeled #41, Prioritás: 100, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 0 27; VI erõ:200% ép:30%; PV 2; PSZ 48 65 66 56; TT 10; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (4. épület), #10 (7. épület), #20 (9. épület), #50 (20. épület), #237 (58. forduló), #370 (59. forduló), #424 (61. forduló), #431 (64. forduló), #276 (64. forduló), #223 (64. forduló).

SZÖVETSÉGED: Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 8327. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gólem köpenye (#8335) * 1 a jég bõr mellvértje (#22646) 1 a jég zöld köntöse (#22751)
1 a tudás vas lemezpáncélja (#1901) 1 átlátszó köntös (#1152) 1 bõrpáncél (#9)
1 díszes fejék (#135) * 1 ezüst nadrág (#176) 2 köpeny (#1135)
1 mellvért (#1045) 7 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
214 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság szimbóluma (#27310)
* 1 bronzmedál (#207) 12 drágakõ (#2) 1 karikaszimbólum (#1211)
1 malachitgyûrû (#1227) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szerencsekõ (#197)

Felszerelés
28 aranydukát (#437) 3 fekete dukát (#218) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 4 elonotichlan (#31) 3 fehér gyógyital (#50)
6 hónakkupók (#30) 2 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
2 mézfû (#29) 3 mitulen fû (#20) 4 ragálygomba (#26)
5 sötét mák (#23) 13 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
6 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bazalt mytokronit minta (#745) 6 elektronit (#141) 8 húsevõ bibe (#151)
8 mandibula (#157) 6 molitár háj (#165) 3 nordkristály (#146)
8 pirgamit (#152) 1 vörös mytokronit minta (#746) 2 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a mentát csatos öve #12866 (8), vándorcsizma #1121 (1), az élet köpenye #5185 (4), csontmaszk #1092 (3).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 drágakõ (#2), 1 aranydukát (#437).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 arany (#1), 1 csontmaszk (#1092), 1 kék gömb (#143).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VARÁZSITAL ANALÍZIS
Az összetettebb varázsitalok receptjeinek megfejtése különösen kemény dió a galetkik számára. Most azonban szereztél egy teljes varázsital elemzõ felszerelést! Lombikok, üvegcsék, kémcsövek - hogy fog ez a barlangba beférni? A felszerelés használatához varázsital fõzés szakértelem is szükséges természetesen. Ha egy varázsitalt meg akarsz vizsgálni, add ki a VA (varázsital) parancsot, 3 TVP árán. Ekkor a kémcsövekbe öntöd, felforralod, meg hasonló érdekes dolgokat csinálsz vele, és a folyamat végén ki tudod mutatni egy (magas varázsital fõzés szakértelem esetén kettõ) alkotóelem jelenlétét. Persze mondani sem kell, hogy a varázsital ezután már használhatatlan lesz, de valamit valamiért (legalább az üvegcsét visszakapod). A folyamat egyetlen hátránya, hogy az nem derül ki, az ital hány komponensbõl tevõdik össze, és bizony, szerencsétlen esetben az is elõfordul, hogy több ugyanolyan típusú ital megvizsgálásakor esetleg ugyanazt az alkotóelemet mutatod ki, míg egy másik ismeretlen marad. No de ez is több a semminél! Az, hogy mekkora varázsital fõzés szakértelem szükséges egy ital kielemzéséhez, attól függ, hogy mekkora kell az elkészítéséhez. A felszerelés nincs külön kijelezve a karakterlapodon, csak úgy, mint a többi alapfelszerelésed, mert úgysem fogod sehova magaddal vinni.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.