Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 22:35:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3164-11

Karakterszám: 3164 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 11 Játékhét: 29
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 25
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. máj. 27. 15h:18'
A következõ fordulód táplálható: 2004. máj. 30.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

HARRY POTTER KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Õsöreg Dorka, egy szövetségnyi galetki rotyog a kondérjában. Nagyon ismerõs neked ez a nõ. Felszerelése: fejpánt, bõrpáncél, kristályamulett. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Huh, jól elszaladt az idõ! Õsöreg Dorka is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+9% jóllakottság)
** 3. NAP ** Látogatód érkezik, aki Tank Punk, egy dagadt, szakadt kinézetû, vörös tarajú punk férfi. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Tank Punk csak jócskán lemaradva érkezik meg.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 20677.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 3.* Unicorn-Dragon teljesítette az 1. küldetést, amit a palotában kapott. *feb. 3.* Unicorn-Dragon teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *feb. 13.* Shagam gyõzelmet aratott Arandel felett. *már. 24.* Alex Con Brade egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "hõsiesség itala." *ápr. 16.* Tóbiás egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "fehér gyógyital."
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 5.* Alba Reginát kis híján megölte egy pragmatikus adaptáció. *ápr. 7.* Dart Mahul rangja a Mágusok Klánjában "bájoló" lett. *ápr. 13.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gralnian Matarel felett. *ápr. 16.* Endyrt legyõzte harcban egy túlfejlett elmanakh. *ápr. 19.* Alba Regina és Liana pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *ápr. 20.* Endyr pszionikus párviadalban legyõzte Balszerencsét. *ápr. 23.* Nemesist majdnem felfalta egy orgling szolga. *ápr. 28.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *máj. 3.* Alba Regina és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *máj. 7.* Akadil Tel Kator és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 mászás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]

kno 5 5 5. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]

ee 1301 5 sok-sok eladás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, mitulen fû (#20) 37 ap, mátekel gomba (#21) 37 ap, winropu moha (#22) 37 ap, sötét mák (#23) 37 ap, liánvirág (#24) 37 ap, csótányláb (#25) 37 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, nohnetár gumó (#212) 18 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, mellvért (#1045) 64 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, görbekard (#1316) 42 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap. Eladsz 1 csonttõrt 6 aranyért. Eladsz 1 kést 1 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

ve 20 2 vásárlás
Veszel 2 mitulen füvet 74 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

kf 1105 bekészíted az 1105. tárgyat
Elhagyod a boltot. Leveszed a díszes fejéket. Felveszed a fejpántot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

m 1 6 3344 1111 441 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,6) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 1,7) Délre mész tovább. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a johhtukult. A johhtukul máris elõtted terem! A johhtukult próbálod megsebezni. Gyalogos lándzsával támadsz. (12 ép-t sebeztél). A johhtukul rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Mellé! Iszonyú szaga benyomással van rád. (-1 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a johhtukult. Gyalogos lándzsával támadsz. (15 ép-t sebeztél). A johhtukul hörögve elterül.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+37%). Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ.
(M 1,8) A folyosó délre visz. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).

*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm elmond egy energiatüske varázslatot. 3 életpontnyit sebzõdsz. Megközelíted a mélységi gnómot. Megtámadod a mélységi gnómot. Gyalogos lándzsával támadsz. (9 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm kileheli lelkét.
[A csatában összesen 9 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Elrakod a zsákmányt, ami egy kés. Hmm, talán enni kéne. Az ételre veted magad. (+16% jóllakottság.)
(M 0,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 0,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,7) Északra mész. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 1,6) Óvatosan lépkedsz tovább. Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát.
(M 1,5) A következõ terem északra van, így arra mész. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 1,4) A folyosó északra tart. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 0,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 0,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,3) Északi irányba folyatod utadat. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 jobb mancs szakértelem; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

tps 25 25 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 25 TVP-t késõbbi használatra.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

k 451 kaland elvállalása
Elhagyod az Õsök Csarnokát. (451. kaland:) Nincs nehéz dolgod, hogy megtaláld a nagy vörös szakadékot. Azóta megtudtad, hogy a Nagy Nyelõnek hívják, számtalan különös mágikus jelenség forrásának. Annál jobb, legalább lesz egy kis izgalmad! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Bemászol a narancsszín peremû barlangba.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** Az 1. tûzféreg közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. tûzféreg feléd rohan. Az 1. tûzféreg irányába mozogsz. Az 1. tûzféreg téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (9 ép-t sebzõdtél). A 2. tûzféreg rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az 1. tûzférget. Gyalogos lándzsával lesújtasz. (16 ép-t sebeztél). Az 1. tûzféreg kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A 2. tûzféreg rád veti magát. A 2. tûzféreg tüzet lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a 2. tûzférget. Meglengetve a gyalogos lándzsát, próbálsz lesújtani. (11 ép-t sebeztél). A 2. tûzféreg halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 8 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+10 életpont.)
Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

ho 3 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 3 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet. (264. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 winropu mohát. Szakértõ módon leszeded. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Dr. Stufi, egy szemüveges nõ. Így üdvözlöd: "Még a bika alatt is borjút keresnél!" Dr. Stufi csak annyit nyög ki: "Te... !" Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Dr. Stufi dühös pillantást vet rád. (+22% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Tamilla Deen, egy vidáman ugrándozó, aranyfürtös kicsi lány. A mama kedvence ez a picuri nõ. Elsõ mondatod: "Hallom, úgy iszol, mint a csap." Tamilla Deen nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+22% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Harry, a Porter, egy hosszúszárú Boss bakancsot és rövidrevágott leánykaruhát viselõ férfi. Tárgyai: bõrpáncél. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te ocsmány féreg!" Harry, a Porter szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+22% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sötét mák nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Õsöreg Dorka, egy szövetségnyi galetki rotyog a kondérjában. Nagyon ismerõs neked ez a nõ. A következõket látod nála: fejpánt, bõrpáncél, kristályamulett. Üdvözlõ mondatod: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Õsöreg Dorka nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+22% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Shagam, egy barbár testalkatú, fekete hajú, borostyánsárga szemû, kék bõrû férfi. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, pajzs, csizma, kristályamulett, az élet halotti maszkja. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te ocsmány féreg!" Dühösen kiabálja vissza: "Úgy állsz ott, mint akinek gyökeret vert a lába!" Jól odamondasz neki: "Csak küszködsz a szavakkal, mint gyerek a hetedik gombóccal." Dühösen kiabálja vissza: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

pv 5 3 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

kno 5 8 5. képességre 8 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

tpf 25 25 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 25 TVP-t a korábban félrerakottból. [-25 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

k 13 kaland elvállalása
(13. kaland:) Megkeresed a pályát, ahol Arcana fogad. Kedvesen rádmosolyog, majd magához hív.
- Az elsõ próba a mágikus felkészültségedet teszteli. Varázsolni ugyan még nem tudsz, de valamekkora mágikus kisugárzása mindenkinek van. Egy mágiafalótól elvárjuk, hogy neki erõsebb legyen, mint másoknak. Itt ez a készülék, egyszerûen bedugod a fejed, és megméri a kisugárzást. Sajnos nem mûködik teljesen jól, és ha a mért kisugárzás nem ér el egy bizonyos alapértéket, akkor a készülék bizonyos fájdalmat okozhat neked.
Kezedbe veszed ezt a mágikus valamit. Leginkább egy sisakra hasonlít. Felrakod a fejedre.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] Olyan érzésed támad, mintha tûkkel szurkálnák az agyadat. Ezek a tûk nem acélból vannak, hanem valamifajta furcsa mágikus sugarak. Fáj, ahogy az agyadhoz érnek. Erõsen koncentrálsz, és megpróbálod távol tartani õket magadtól. Érzed, hogy valamifajta védelem veszi körül az agyad, és a tûk már hiába próbálkoznak, nem tudnak több fájdalmat okozni. Arcana leveszi rólad a sisakot.
- Jól van, nagyon ügyes voltál. Még nagy varázsló lehet belõled. Arcana egy kis lezárt ajtajú épülethez megy, Te követed.
- Az ajtó mögött egy szörny vár rád. Ha legyõzöd, Tiéd a baráti körünk ajándéka. - Köszönöm Arcana, de inkább a hátsó ajtót próbálom meg. - Megkerülöd a házat, és berúgod az ajtót. Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a mélységi gnóm létrehoz egy energiatüske varázslatot. Sebzõdsz 4 ép-t. A mélységi gnóm felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a mélységi gnómot. Gyalogos lándzsával lesújtasz. (10 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm hörögve elterül.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy kés. A küzdelemben megéheztél. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+16% jóllakottság.) A gyõztesek mosolyával jösz ki a házból. Arcana gratulál:
- Bravó, nagyon jó! Íme a jutalmad - ezzel átnyújt egy erszényt, benne 50 arannyal. Mintha ez nem lenne elég, egy zöld fémpántot rak a fejedre. Furcsa bizsergést érzel, és amikor Arcana leveszi a fejedrõl a pántot, érzed, hogy mágikus érzékelésed alaposan kitágult! (+1 mágia, +5 max.vp.) Örömmel búcsúzol el tanítódtól. (+1 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +22 hírnevet kaptál. A kör során összesen 73 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 48 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 210 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Harry Potter, egy alacsony növésû, barna hajú, homlokán villám alakú sebhelyet viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 11. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.35
[2] IQ: 5 / 2.50
[3] ügyesség: 3 / 0.25
[4] egészség: 4 / 2.35
[5] mágia: 9 / 6.80
[6] gyorsaság: 4 (3) / 0.55
[9] Méret/ép: 42 / 20
Min. méret: 32
Barlangméret: 43
PONTJAID
Varázspont: 56 / 38
Képességpont: 5 / 11%
Hõsi pont: 5 (3)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 5%
Galetki erõ: 99 / 65
Hírnév : 243
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 36 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 23 (4)
Leölt torzszülött: 30 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 4 / 0 [18] tûzimmunitás: 1 / 0 [21] elkt.immunitás: 1 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 3 / 0.27 [54] kereskedelem: 6 / 1.27 [57] gyógynövények: 2 / 0.51
[64] átokszórás: 3 (5) / 1.20 [66] lopakodás: 3 / 0.95    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 2 / 0 [101] szakért.: 4 / 0.24     gyalogos lándzsa

MAKRÓID
1. Makró
ism 5
p
2. Makró
gy 30 2 13
vd
vd
gy 50 6 25


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 6 25; VI erõ:120% ép:20%; PV 5 3 4 8; PSZ 54 66 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #264 (11. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a yeti utazóköpenye (#26336) 1 díszes fejék (#135) * 1 fejpánt (#1105)

Ékszerek, kincsek
58 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 gyalogos lándzsa (#1332) 2 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 4 liánvirág (#24)
3 mitulen fû (#20) 7 sötét mák (#23) 5 winropu moha (#22)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.