Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vérgólem
Küldd el képeslapként!
"A hatalmas, vérvörös színű teremtmény nem véletlenül kapta a nevét. Teste minden porcikája alvadt vérből van gyúrva, mélyen átjárja a mágia. A gólem minden ütése halálos, és nagyon, nagyon nehéz legyőzni." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 14:17:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-26 14:17:26 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-26 14:17:34 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3120-29

Karakterszám: 3120 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 29 Játékhét: 47
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 88
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. nov. 16. 9h:43'
A következõ fordulód táplálható: 2004. nov. 19.

E-mail!

DRAIN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 23107.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*feb. 9.* Shai-Hulud a férgek ura IQ tulajdonsága 24 lett, elsõként a szinten. *feb. 9.* Black Diamond teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában kapott. *feb. 19.* Black Diamond gyõzelmet aratott Run Keledor felett. *már. 8.* Szél Szárnyán Járó felköltözött a következõ szintre. *ápr. 1.* Dark Night a Gonosz szolgálatába állt egy hájas worpel. *máj. 10.* Dark Night a Gonosz és Galóca megküzdöttek egymással, és Dark Night a Gonosz gyõzött. *jún. 1.* Avvocato Terrasini átokszórás tulajdonsága 43 lett, elsõként a szinten. *jún. 14.* Zorthen Nezoferis és Marconi megküzdöttek egymással, és Zorthen Nezoferis gyõzött. *júl. 6.* Avvocato Terrasinit kis híján megölte egy sziklaóriás. *júl. 22.* Józsi, a Vállalkozó felköltözött a következõ szintre.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*aug. 2.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Helior felett. *aug. 10.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dart Mahul felett. *aug. 13.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Minor Death felett. *aug. 19.* Alba Regina és Galarin Thorfel pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *aug. 27.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Rip Imhotep Kázmért. *aug. 30.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Zorander, a mágust. *szept. 1.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranea felett. *szept. 3.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *szept. 6.* Avvocato Terrasini és Galóca megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *szept. 20.* Endyr csatában legyõzte Tomit.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 71.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkára jelentkezel a dukátbanknál. Takarítanod kell! Hosszú és kemény munka, de legalább nem annyira undorító, mint a latrinapucolás. Seprûvel, vödörrel, felmosóronggyal hozzálátsz, hogy tisztára suvickold a szobák padlóját. A hivatalnok elégedett veled! 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

pv 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Fapuma, egy hihetetlenül gyors mozgású, hangosan nyikorgó férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. A következõket látod nála: az ellenállás íja, a nyomkeresés fejpántja, az energia köpenye, az egyensúly gyûrûje, a küzdelem fülbevalója, a káosz égszínkék csizmája, villámöv, az erõ karkötõje, bõrpáncél, az erõ nyaklánca, org.lázadás emlékérme, a tárgyalás gyûrûje, a Kõ Kardja, Rogan karkötõje, kék gömb, a kalmár nyaklánca. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az ichinedar. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Galóca, egy csúf, kopasz, vizenyõs szemû, nyálkás bõrû, torztestû, galetki férfi. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: csontmaszk, fekete csizma, csonttõr, pókcsatos öv, kék köpeny, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, az elfek lemezpáncélja, szivárvány karkötõ, parittya, zsugorító gyûrû, a káosz fekete nyaklánca. Galóca körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Galóca által meséltekbõl, megtudod, mi az a vörös mösze. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy furcsa dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület! (343. kaland, összköltsége 35 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Oriznya Triznyák, egy drabális testû, brutális fejû, bazinagy fogakkal elláttott, sokmancsú férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: a sav bõr mellvértje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, üvegszimbólum, Rogan karkötõje, suhanó csizma, kék gömb, a mentát öve, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, vassisak, a küzdelem köpenye, a küzdelem amulettje. Oriznya Triznyák mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Oriznya Triznyák finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Oriznya Triznyák által meséltekbõl, megtudod, mi az a quwarg katona. [ld. enc.]
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 meggyõzõkészség; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód TT, egy nagy zongorát cipelõ bárd férfi. A Bárdok klánjának kedves barát rangú tagja. Tárgyai: a kalmár nyaklánca, a Tél aranylánca, utazóköpeny, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a jég sárgaréz nyaklánca, Végzetpenge, a káosz harmadik kardja, a tárgyalás gyûrûje, a bérmágus csontmaszkja. TT körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a nekropoid. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Marconi, egy sok csápú, fekete bõrû, fénylõ szemû férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az elektromosság pajzsa, villámöv, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, bronz mellvért, az Örökkévalóság Rubinja, vándorcsizma, szárnyas sisak, a füvész köpenye, ezüstmedál, üvegszimbólum, a bérmágus amulettje, a ragadozó csepp fülbevalója. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Marconi mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Marconi által meséltekbõl, megtudod, mi az az árnyékmester. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Izomagyú Jocó, egy egy magas kétajtós szekrény nagyságú, enyhén büdös kisfejû, kopasz férfi. A Katonák klánjának kisdobos rangú tagja. Tárgyai: a bûz könnyû pikkelyvértje, bronzmedál, ezüst fejpánt, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, khaldoran öv, a majom gyûrûje. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az óriás patkány. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

kf 15537 bekészíted a 15537. tárgyat
Leveszed a füvész köpenyét. Felveszed a gepárd kék köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

kno 1015 10 1015. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot jégpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jégpajzs varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

ho 5 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

k 3 kaland elvállalása
(3. kaland:) Hosszú ideig tart az út, míg végül elérkezel a yeti barlangjához. Húh, micsoda hideg van itt! És egyre hidegebb lesz. Szükséged van minimum 5-ös szintû jégpajzsra, ha nem akarsz csonttá fagyni. Magadban motyogva, létrehozol egy jégpajzsot. (-4 vp.)
Ezután óvatosan belépsz. A járat meredeken felfelé vezet. Jó darabig gyalogolsz. A jégpajzs elmúlik, mire elérsz a barlang végéhez, de ennyi idõt talán kibírsz a hidegben. Különben is, most más dolog miatt kell aggódnod: egy üvöltõ szörnyeteg emelkedik fel elõtted! Ellenfeled egy göthös yeti (#110).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a göthös yeti felé. Már ott is vagy! A göthös yeti feléd mozog. Megtámadod a göthös yetit. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Elkerülte. Pofádat nagyra tátva harapsz. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). A göthös yeti téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A göthös yetit próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). A göthös yeti halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+41%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy yeti csont. Piknik idõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+19% jóllakottság.)
No, ez a csata sem izzasztott meg, hanem inkább megdermesztett... Most pedig lássuk azt a fehér zuzmót!
[Gyógynövények próba 4-es küszöbre: sikeres]
Némi keresgélés után rábukkansz a fehér zuzmóra. Ez az! Begyûjtesz egy adagot, és visszatész a varázslóhoz. A mágus örömmel tanítja meg neked az ellenáll.megtörése varázslatot! Boldogan távozol.
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

be 3 meglátogatod a 3. épületet
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzpajzs (#16, IQ8, 50ap) gránitbõr (#17, IQ14, 200ap) sorvasztás (#30, IQ10, 100ap) gigaököl (#40, IQ12, 90ap) agyroppantás (#43, IQ12, 120ap) alkímia (#147, IQ9, 250ap) láthatatlanság (#157, IQ12, 350ap) szellemidézés (#159, IQ7, 50ap) kineport (#163, IQ10, 120ap) tombolás (#167, IQ6, 320ap) villámpajzs (#170, IQ8, 50ap) savpajzs (#171, IQ8, 50ap) gázpajzs (#172, IQ8, 50ap) Ismét ugyanaz az õsz galetki lép hozzád, aki a múltkor a fehér zuzmó megszerzésével bízott meg. Aha, valami Magimicsodának hívták. Megszólít téged:
- Á, barátom, Drain! Ha van kedved hozzá, esetleg ismét lenne egy megbízásom számodra.
- Örömmel! - feleled. A varázsló sugárzó arccal folytatja:
Szükségem lenne egy segédre egy varázsfõzet elkészítéséhez - a komponensek beszerzésétõl egészen az ital elkészítéséig! Lássuk csak, mire is van szükségem: egy hónakkupók, egy sziklarepesz és két elektronit! Ha megszerezted mindezt, gyere el hozzám! (4. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

ho hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

k 353 kaland elvállalása
(353. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet, odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A 2. polipfej feléd mozog. A 3. polipfej odajön hozzád. Az 1. polipfej odajön hozzád. Az 1. polipfej felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. polipfej téged támad. Rád vág bal csápjával. Félrehajoltál. Rád vág bal csápjával. Mellé! Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. Félrehajoltál. Odacsap neked jobb csápjával. Félrehajoltál. A 3. polipfej rád veti magát. Ostorként csattant bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Elhibázta. Ostorként csattant jobb csápjával. El sem talált, haha. Lecsap rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. polipfej téged támad. Ostorként csattant bal csápjával. Nem talált. Ostorként csattant bal csápjával. Elkerülted. Ostorként csattant jobb csápjával. Elkerülted. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Mellé! Megtámadod az 1. polipfejet. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. Pofádat nagyra tátva harapsz. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az 1. polipfej kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. polipfejet. Lesújtasz jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Elkerülte. A 2. polipfej halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. polipfej téged támad. Tekergetve suhint bal csápjával. Ez mellément. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Lesújt rád jobb csápjával. Ez mellément. Elõresuhint jobb csápjával. Ez mellément. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 3. polipfejet. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. Mellé! A 3. polipfej halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 12 arany.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 márvány atka (#17).

*** 1. KÖR *** Az 1. márvány atka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. márvány atka feléd rohan. Az 1. márvány atka feléd mozog. A 3. márvány atka közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az 1. márvány atkát. Beversz egyet jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az 1. márvány atka hörögve elterül. A 2. márvány atka téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. Mellétrafált a balfácán. A 3. márvány atka téged támad. Elõrehajolva marni próbál. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. márvány atkát. Beversz egyet jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). A 2. márvány atka kileheli lelkét. A 3. márvány atka rád támad. Csáprágójával mar. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 3. márvány atkát. Odakensz neki jobb mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). A 3. márvány atka hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 121 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 3 womath (#16).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. womath felé. Már ott is vagy! A 3. womath közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. womath máris elõtted terem! Az 1. womath feléd mozog. Az 1. womathot próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az 1. womath halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. womath téged támad. Célozni próbál bal lábával. El sem talált, haha. Megpróbál felbuktatni jobb lábával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A 2. womath téged támad. Érzékeny pontodat próbálja eltalálni bal lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lendít egy nagyot jobb lábával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. womathot próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. Fürgén elhajolt. A 3. womath rád veti magát. Elõrerúg bal lábával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Hasba próbál rúgni jobb lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 2. womath rád támad. Hasba próbál rúgni bal lábával. Mellé! Megereszt egy jól irányzott rúgást jobb lábával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. womathot próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). A 2. womath halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. womath rád támad. Elõrerúg bal lábával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megereszt egy jól irányzott rúgást jobb lábával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 3. womathot. Beversz egyet jobb mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). A 3. womath holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 162 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+16 életpont.)
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a szellemek karkötõje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a törpék halotti maszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 19 vadászat
[Protolisk lárva torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (394. kaland, összköltsége 20 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy kisebb agyszívó (#37).

*** 1. KÖR *** A kisebb agyszívó ellõ egy gránitbõr varázslatot. A kisebb agyszívó ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Megindulsz a kisebb agyszívó felé. Már ott is vagy! Megtámadod a kisebb agyszívót. Savat lehelsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A kisebb agyszívó elmond egy egokínzás varázslatot. Gyengülsz (-12% támadás). 6 ép-t sebzõdtél. Támadod a kisebb agyszívót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A kisebb agyszívó rád veti magát. Odacsap neked bal csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 6 vp-det. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 6 vp-det. A kisebb agyszívó kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+38%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+21 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

vd 19 vadászat
[Protolisk lárva torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektraton elmormol egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 8 ép-t. Megközelíted az elektratont. Támadod az elektratont. Odaütsz jobb mancsoddal. Elkerülte. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Elhibáztad. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. 12 ép-t sebzõdtél. Az elektratont próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. Elkerülte. Az elektraton holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+39%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit és 23 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+18 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

vd 19 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
be 14 meglátogatod a 14. épületet
Ellátogatsz a Tisztogatók Klánjának épületébe. [Érj el 300-as hírnevet.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Itt az ideje, hogy átess a tisztogatók Tûzpróbáján. Ha torzszülöttek irtásával akarsz foglalkozni, akkor megfelelõ állóképességgel és ellenállással kell rendelkezned! Ha készen állsz, ad ki a KK 26 parancsot.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 477 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 195 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Drain, egy enyhén kristályos, a környezetébe olvadó, prizmaszemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 29. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 0.90
[2] IQ: 6 (8) / 4.90
[3] ügyesség: 4 (6) / 1.10
[4] egészség: 9 (15) / 5.49
[5] mágia: 8 / 0.80
[6] gyorsaság: 5 (6) / 1.48
[9] Méret/ép: 71 (77) / 77
Min. méret: 68
Barlangméret: 71
PONTJAID
Varázspont: 77 / 61
Képességpont: 16 / 34%
Hõsi pont: 13 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 37%
Galetki erõ: 204 / 159
Hírnév : 310
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 9 (0)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 145 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 131 (6)
Leölt torzszülött: 179 (12)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 3 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: torzszülött ivadék (4)
Speciális képességeid:
+2 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Terminálj öt protolisk lárvát. [számláló: 1] 2.) Arass 150 gyõzelmet torzszülöttek felett. 3.) Hajtsd végre a 26-os Klánkalandot (KK 26)! (összesen 30 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 4 (6) / 3.16 [15] regeneráció: 2 / 0 [16] tüskés bõr: 4 / 0
[17] vastag bõr: 2 / 0 [21] elkt.immunitás: 2 (5) / 0 [25] bûz: 1 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.20 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.84 [47] zárnyitás: 4 / 1.78
[48] mászás: 4 / 2.78 [50] meggyõzõkészség: 3 / 0.70 [57] gyógynövények: 2 / 1.90
[58] nyomkeresés: 4 (6) / 0.82 [59] vezetõkészség: 2 / 0.10 [64] átokszórás: 4 (6) / 3.15
[65] álcázás: 2 / 0.29 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.35 [67] régészet: 2 / 1.92
[68] zene: 3 / 0.15        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 9 / 0 [101] szakért.: 5 / 4.62 [102] rothasztás: 2 / 0  
fog [103] méret: 9 / 0 [104] szakért.: 5 / 4.47 [105] energiaszívás: 4 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [15] jégpajzs: 5 / 0.06 [158] láth. észlelése: 1 / 0

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #34. Prioritás: 50.
2: savlehelet használata ha ellenfeled #37. Prioritás: 50.
3: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #28. Prioritás: 99.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:300% ép:20%; PV 5 3 8; PSZ 58 48 47 46;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #7 (4. épület), #9 (7. épület), #19 (1. épület), #51 (20. épület), #394 (29. forduló), #395 (26. forduló), #495 (23. forduló), #491 (25. forduló), #343 (29. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15018 (#15018). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 4479. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) * 1 a gepárd kék köpenye (#15537) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a törpék halotti maszkja (#6491) * 1 az élet kerek pajzsa (#5111) 1 bõrpáncél (#9)
1 csizma (#1120) 1 díszes fejék (#135) 1 díszes fejpánt (#1106)
* 1 ében láncing (#134) * 1 fekete nadrág (#171) * 1 khaldoran öv (#137)
1 nagy pajzs (#1062) 1 öv (#1165) 1 sisak (#1075)
* 1 suhanó csizma (#195) 5 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a küzdelem amulettje (#20545) 1 a szellemek karkötõje (#15190) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
240 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az elektromosság márványgyûrûje (#27326)
* 1 az entek malachit karkötõje (#9791) * 1 bronzmedál (#207) 12 drágakõ (#2)
1 kristályamulett (#130) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
3 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218)
1 kötél (#128) 1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
2 fogazott tõr (#6) 4 harci fejsze (#12) 10 kerek kõ (#11)
2 kés (#5) 1 rozsdás kard (#131) 1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 3 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50)
4 gyilkos boróka (#27) 4 liánvirág (#24) 2 mézfû (#29)
1 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 1 ragálygomba (#26)
3 sötét mák (#23) 1 tejfonál (#28) 30 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 1 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 2 duzzadt xenópete (#479) 4 elektronit (#141)
1 húsevõ bibe (#151) 1 lemúr hártya (#161) 6 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 2 molitár háj (#165) 6 nordkristály (#146)
3 pirgamit (#152) 4 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 35 arany (#1), 1 a szellemek karkötõje (#15190), 1 elektronit (#141), 1 yeti csont (#160), 1 aranydukát (#437).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ICHINEDAR (75. LÉNY)
Ezek a nyálkás, zselés állagú, fekete testû magas lények igazi rejtélyt jelentenek. Egy teória szerint egy halott Ellenség testébõl származó néhány csepp fertõzött meg egy torzszülöttet, és így jött létre az ichinedar. Az ichinedarok fantasztikus mágikus képességekkel és mágikus ellenállással rendelkeznek, de elég egyetlen csapás egy fegyverrel vagy egy végtaggal, és holtan rogynak össze. Nem véletlen, hogy az ichinedar gyakorlatilag szimbiózisban él a nedonkutyával: a nagytestû, hegyesfogú nedon kutyák megvédik gazdájukat a fizikai támadásoktól, míg a mágikusokkal az ichinedar néz farkasszemet. [Táplálék: puhányok és mágiahasználók számára, csak aztán nehogy belõled is ichinedar váljék!]



VÖRÖS MÖSZE (56. PSZIONIKUS LÉNY)
A möszék fajai benépesítik az asztrális teret, fõként más lényeken élõsködve. Elõfordul, hogy más létsíkon élõ lényeket is megtámadnak, ha pszionikus tevékenységet észlelnek, de az elmúlt századok során legtöbb fajuk elvesztette a képességet, amellyel más síkban élõ lényekre is rá tudnak tapadni. A vörös mösze mind közül a legártatlanabb, legéletképtelenebb, könnyû célpont pszionikus gyakorláshoz.



QUWARG KATONA (69. LÉNY)
A quwarg egy õsi rovarfajta, amely a hangyához hasonlóan, bolyokban él. Riasztó mesék szólnak arról, hogy a hegy gyomrában, ismeretlen járatok mélyén vannak barlangok, amelyek több ezernyi quwargnak adnak otthont. A quwarg dolgozókkal ugyan nem fogsz találkozni, de a méteresre nõtt quwarg harcosokkal annál inkább! Rovarevõk és micinisták számára jelenthet a quwarg táplálékot.



NEKROPOID (70. LÉNY)
A nekropoid a mikropoid nagyobb méretû, mágikus képességekkel rendelkezõ rokona. Nagy, fényes, fekete gömbök, amelyek a talaj felett levitálva közlekednek. Szájuk aránylag apró, fogaik nem nagyobbak egy mikropoidénál, a nekropoid azonban nem is ezért veszedelmes, mint majd meglátod. Táplálék: zöldvérûek, micinisták számára.



ÁRNYÉKMESTER (71. LÉNY)
Az árnyékmesterek sötétlelkû mágusok, õseik hajdan igazvérû galetkik voltak, de gonosztetteik miatt számûzték õket a torzszülöttek közé. Tehetségükbõl azonban keveset vesztettek, így az árnyékmester mindenképpen veszélyes ellenfél lesz. A torz, zöld bõrû, vörösen izzó tekintetû lények kedvenc varázslata a tûzgolyó.



ÓRIÁS PATKÁNY (123. LÉNY)
A hegy mélyén a patkányok hatalmasra nõnek, és néha még a gyengébb galetkiket is meg merik támadni. Az óriás patkánnyal legfeljebb a lárvaszintre való beköltözésed elsõ napjaiban fogsz találkozni - az óriás patkányok hamar megtanulják tisztelni a tapasztalt galetkit, és elbújnak elõle. Az óriás patkányok finom húsa a micinisták és piromádok számára jelent csemegét.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.