Karakterszám: |
3102 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
19 |
Játékhét: |
43 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
411 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2008. már. 5. 9h:16' |
A következõ
fordulód táplálható: 2008. már. 6. |
|
E-mail!
LIFEAN KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Lord Khalel, egy magas, halványkék
bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.)
A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû,
tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jan. 9.* Keményfogú Roktár és Khaldron Lan megküzdöttek egymással, és
Keményfogú Roktár gyõzött.
Egy futár távoli híreket hoz:
*feb. 19.* Alystair D'Brisont majdnem felfalta egy csontváz szolga.
*feb.
20.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott woorgard
felett!
*feb. 22.* Nosean szolgálatába állt egy görényteknõc.
*feb. 23.*
Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Braveheart Patriot
felett.
*feb. 27.* Ambassadar gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett.
*feb. 27.* Ambassadar és Fikusz Kukisz megküzdöttek egymással, és Ambassadar
gyõzött.
*feb. 27.* Ambassadar csatában legyõzte Rent.
*feb. 27.* Jose
D'Brison Barot majdnem felfalta egy vortexkígyó.
*feb. 27.* Morq Fan Gor
rangja a Halhatatlanok Klánjában "mindenható galetki" lett.
*feb. 27.*
Ren gyõzelmet aratott Ambassadar felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
Sajnálom, de nincs ilyen utasítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
Sajnálom, de nincs ilyen utasítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
kno 2 1 |
2. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 6!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
be 3 11 |
meglátogatod a 3. épületet |
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg.
Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a
11. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas
oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges
rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
az
elektromos kéz varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
kno 102 19 |
102. képességre 19 képességpont |
Elköltesz 19 képességpontot a jobb karom végtagodhoz tartozó energiaszívás
szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod
speciális támadási módja 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
var 11 5 |
11. varázslatra 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot elektromos kéz varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen elektromos kéz varázslatod ereje 3. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
var 11 5 |
11. varázslatra 5 képességpont |
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
var 11 5 |
11. varázslatra 5 képességpont |
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
be 16 1 |
meglátogatod a 16. épületet |
Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. Elmondod, hogy szeretnél csatlakozni
a Klánhoz. Rövid vizsgálat után kiderül, hogy nem teszel eleget a belépéshez
szükséges feltételnek (egy tetszõleges végtagra rakott speciális szakértelem,
amely legalább 10. szintû). Megkérnek, hogy jöjj vissza késõbb.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
z 19 100 |
zenélsz 19. hangszeren 100 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A felcsendülõ melódia
szomorú, a Rúvel hegybõl ideköltözött ifjú galetkik sorsáról szól. A szokásosnál
lassabban adod elõ, hogy biztosan ne rontsd el.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
z 19 50 |
zenélsz 19. hangszeren 50 TVP-ért |
Már zenéltél ebben a körben. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
cs 50 5 |
csapdaállítás 50 TVP-ért |
A barlang bejáratához sétálsz. Csapdát fogsz állítani. Csorog rólad az izzadság,
de végül elkészülsz. Csapdád (50 TVP-s) rejtettsége: 2, sebzése: 16-24.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
cs 10 25 |
csapdaállítás 10 TVP-ért |
Csapdád még maximális erõsségû, nincs értelme bõvíteni. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 41.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy szûk járatban való kúszás-mászással
közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz,
de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek,
akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Rövid kutatás után megpillantasz
egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe
menekül a bolond! Ellenfeled egy goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** A goblin kobra ellõ egy óriáserõ varázslatot. A goblin kobra
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzpajzs. A goblin kobra felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a goblin kobrát. Lecsapsz jobb
karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
*** 2. KÖR *** A goblin kobra rád támad. Harapásra nyitja száját, támad
fogával.
(8 ép-t sebzõdtél). Támadod a goblin kobrát. Lecsapsz jobb karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A goblin kobra hörögve
elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Rövid séta után elérkezel egy
ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül
haladsz tovább. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik
külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. A messzeségbõl
vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban
már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Az orgling szolga felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling
szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az orgling szolgát. Kitátod
szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(11 ép-t sebeztél). Az orgling
szolga téged támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling szolga rád támad. Bever egyet jobb mancsával.
(8 ép-t sebzõdtél). Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Felé ütsz
jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod az orgling szolgát. Kitátod szádat, és beborítod
jeges leheleteddel.
(13 ép-t sebeztél). Az orgling szolga halálos sebet
kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+29%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Megkeresed az egyik járatot,
ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Megérkeztél az
alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Hosszú ideig
mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra.
Ellenfeled egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Az orgling szolga máris elõtted terem! Megközelíted az orgling
szolgát. Az orgling szolga téged támad. Odaken neked jobb mancsával.
(6
ép-t sebzõdtél). Megtámadod az orgling szolgát. Csonttá fagyasztod jéghideg
leheleteddel.
(12 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling szolga rád támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(9 ép-t sebzõdtél). Támadod az orgling szolgát. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az orgling szolga hörögve
elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ism 100 |
a következõ parancs ismétlése 100 alkalommal |
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A telep egy
távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked
tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Pillanatnyi habozás után
határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod,
hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Joth, egy másik létsíkról megidézett, Hyass szolgálatában
tengõdõ démon férfi. Tárgyai: a villám könnyû pikkelyvértje, díszes fejék,
kristályamulett. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez
a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek
sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás,
de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra
elsõként, Joth csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 94 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
179 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Lifean, egy magas, vidám és kedves galetki férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 19. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 1 |
[2] IQ: |
6 / 0.30 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.20 |
[4] egészség: |
6 / 3.65 |
[5] mágia: |
1 / 0.50 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.78 |
[9] Méret/ép: |
53 / 27 |
Min. méret: |
42 |
Barlangméret: |
53 |
|
|
Varázspont: |
15 / 15 |
Képességpont: |
5 / 13% |
Hõsi pont: |
5 (99) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
5% |
Galetki erõ: |
130 / 105 |
Hírnév : |
152 |
Jóllakottság: |
102% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
11 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
8 (0) |
Torzsz. csaták: |
80 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
66 (3) |
Leölt torzszülött: |
77 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
2 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
8 / 1.75 |
[15] regeneráció: |
5 / 1 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.60 |
[48] mászás: |
4 / 1.84 |
[54] kereskedelem: |
2 / 1 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 1.15 |
[68] zene: |
4 / 3.63 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
8 / 3 |
[101] szakért.: |
5 / 2.68 |
[102] energiaszívás: |
7
/ 1 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[11] elektromos kéz: |
3 / 2 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 2 3 5 |
ism 5 |
p |
pv 5 4 3 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha a harc 2. köre van. |
2: jéglehelet használata ha ellf. képessége: imm. roncsolásra (240) |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 17 50;
VI erõ:130% ép:35%;
PV 5 4 3 2;
PSZ 48 68;
BA 5 5616 4412;
HE 2;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 2 sebzés: 16-24
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #216 (18. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 pajzs (#1060) |
* |
1 sisak (#1075) |
* |
1 utazóköpeny (#1136) |
Ékszerek, kincsek |
|
189 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
5 hamis arany (#809) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 kerek kõ (#11) |
|
2 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
7 csótányláb (#25) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
3 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
A szürkével jelölt
tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az
EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat
eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz
el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 õskõ (#8).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 50 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |