Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bíbor möszék
Küldd el képeslapként!
"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 10:57:26 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3102-19

Karakterszám: 3102 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 19 Játékhét: 43
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 411
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. már. 5. 9h:16'
A következõ fordulód táplálható: 2008. már. 6.

E-mail!

LIFEAN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jan. 9.* Keményfogú Roktár és Khaldron Lan megküzdöttek egymással, és Keményfogú Roktár gyõzött.
Egy futár távoli híreket hoz:
*feb. 19.* Alystair D'Brisont majdnem felfalta egy csontváz szolga. *feb. 20.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott woorgard felett! *feb. 22.* Nosean szolgálatába állt egy görényteknõc. *feb. 23.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Braveheart Patriot felett. *feb. 27.* Ambassadar gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett. *feb. 27.* Ambassadar és Fikusz Kukisz megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *feb. 27.* Ambassadar csatában legyõzte Rent. *feb. 27.* Jose D'Brison Barot majdnem felfalta egy vortexkígyó. *feb. 27.* Morq Fan Gor rangja a Halhatatlanok Klánjában "mindenható galetki" lett. *feb. 27.* Ren gyõzelmet aratott Ambassadar felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

szb2

Sajnálom, de nincs ilyen utasítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
szb 2

Sajnálom, de nincs ilyen utasítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
kno 2 1 2. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 6!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

be 3 11 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 11. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod az elektromos kéz varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

kno 102 19 102. képességre 19 képességpont
Elköltesz 19 képességpontot a jobb karom végtagodhoz tartozó energiaszívás szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod speciális támadási módja 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

var 11 5 11. varázslatra 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot elektromos kéz varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen elektromos kéz varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

var 11 5 11. varázslatra 5 képességpont
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
var 11 5 11. varázslatra 5 képességpont
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
be 16 1 meglátogatod a 16. épületet
Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. Elmondod, hogy szeretnél csatlakozni a Klánhoz. Rövid vizsgálat után kiderül, hogy nem teszel eleget a belépéshez szükséges feltételnek (egy tetszõleges végtagra rakott speciális szakértelem, amely legalább 10. szintû). Megkérnek, hogy jöjj vissza késõbb.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

z 19 100 zenélsz 19. hangszeren 100 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A felcsendülõ melódia szomorú, a Rúvel hegybõl ideköltözött ifjú galetkik sorsáról szól. A szokásosnál lassabban adod elõ, hogy biztosan ne rontsd el.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

z 19 50 zenélsz 19. hangszeren 50 TVP-ért
Már zenéltél ebben a körben. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
cs 50 5 csapdaállítás 50 TVP-ért
A barlang bejáratához sétálsz. Csapdát fogsz állítani. Csorog rólad az izzadság, de végül elkészülsz. Csapdád (50 TVP-s) rejtettsége: 2, sebzése: 16-24.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

cs 10 25 csapdaállítás 10 TVP-ért
Csapdád még maximális erõsségû, nincs értelme bõvíteni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** A goblin kobra ellõ egy óriáserõ varázslatot. A goblin kobra rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzpajzs. A goblin kobra felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a goblin kobrát. Lecsapsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
*** 2. KÖR *** A goblin kobra rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Támadod a goblin kobrát. Lecsapsz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A goblin kobra hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az orgling szolgát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (11 ép-t sebeztél). Az orgling szolga téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling szolga rád támad. Bever egyet jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod az orgling szolgát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (13 ép-t sebeztél). Az orgling szolga halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga máris elõtted terem! Megközelíted az orgling szolgát. Az orgling szolga téged támad. Odaken neked jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az orgling szolgát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (12 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling szolga rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod az orgling szolgát. Felé suhintasz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az orgling szolga hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ism 100 a következõ parancs ismétlése 100 alkalommal

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Joth, egy másik létsíkról megidézett, Hyass szolgálatában tengõdõ démon férfi. Tárgyai: a villám könnyû pikkelyvértje, díszes fejék, kristályamulett. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Joth csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 94 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 179 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Lifean, egy magas, vidám és kedves galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 19. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 1
[2] IQ: 6 / 0.30
[3] ügyesség: 3 / 0.20
[4] egészség: 6 / 3.65
[5] mágia: 1 / 0.50
[6] gyorsaság: 3 / 0.78
[9] Méret/ép: 53 / 27
Min. méret: 42
Barlangméret: 53
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 5 / 13%
Hõsi pont: 5 (99)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 5%
Galetki erõ: 130 / 105
Hírnév : 152
Jóllakottság: 102%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 11 (0)
Galetki gyõzelmek: 8 (0)
Torzsz. csaták: 80 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 66 (3)
Leölt torzszülött: 77 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 8 / 1.75 [15] regeneráció: 5 / 1    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.60 [48] mászás: 4 / 1.84 [54] kereskedelem: 2 / 1
[64] átokszórás: 5 (7) / 1.15 [68] zene: 4 / 3.63    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 8 / 3 [101] szakért.: 5 / 2.68 [102] energiaszívás: 7 / 1  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 3 / 2        

MAKRÓID
1. Makró
pv 2 3 5
ism 5
p
pv 5 4 3 2

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha a harc 2. köre van.
2: jéglehelet használata ha ellf. képessége: imm. roncsolásra (240)


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 17 50; VI erõ:130% ép:35%; PV 5 4 3 2; PSZ 48 68; BA 5 5616 4412; HE 2;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 2 sebzés: 16-24

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #216 (18. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) 1 pajzs (#1060) * 1 sisak (#1075)
* 1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
189 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) 5 hamis arany (#809)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 kerek kõ (#11) 2 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
7 csótányláb (#25) 2 fehér gyógyital (#50) 1 liánvirág (#24)
2 mitulen fû (#20) 1 sötét mák (#23) 5 üvegcse (#14)
3 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 2 nohnetár gumó (#212)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 õskõ (#8).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 50 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.