Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tüskés hólyag
Küldd el képeslapként!
"Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját, amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát, a bélgázok távozásával keletkező felhajtóerőt használja ki arra, hogy visszaugorjon a plafonra." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 18:33:17 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3098-71

Karakterszám: 3098 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 71 Játékhét: 75
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 209
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. szept. 11. 9h:21'
A következõ fordulód táplálható: 2002. szept. 14.

E-mail!

NERO REX KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 80 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Beképzelt Nagycicis Liba vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 8. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Beképzelt Nagycicis Liba vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 35. NAP ** Bejön a barlangodba Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, kék gömb, a jég vaspajzsa, a jég ezüst fejpántja, a Tél aranylánca, Trollagyar, Rogan karkötõje, a titán vándorcsizmája, ozin fülkarika, a jég vas mellvértje, a regenerálódás harci nyílpuskája, a törpék márványgyûrûje, az elfek barbár lándzsája, a szakács üstje, a sav malachit karkötõje, a regenerálódás görbekardja, a jég kõamulettje, a jég csepp fülbevalója, a jég keresztszimbóluma, a jég utazóköpenye, a jég márványgyûrûje. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Elsõ mondata: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" Nem késel a válasszal: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Így szól hozzád: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Ezt kiáltod vissza: "Kérlek, ismételd meg, mert nem értettem jól a böfögésedtõl!" A következõt mondja neked: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 37. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Beképzelt Nagycicis Liba vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9597.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*aug. 2.* ÁlomVándor csatában legyõzte Posványt. *aug. 5.* Eyyin a Kárhozott és Az ötödik elem megküzdöttek egymással, és Eyyin a Kárhozott gyõzött. *aug. 7.* Mc Murdel's felköltözött a következõ szintre. *aug. 8.* Oblepo Glorr pszionikus párviadalban legyõzte Maximilian Ûbertápot. *aug. 9.* Medusa felköltözött a következõ szintre. *aug. 14.* Oblepo Glorr teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *aug. 15.* Oblepo Glorr és Hangaillatú Aranyalma megküzdöttek egymással, és Oblepo Glorr gyõzött. *aug. 16.* Winterfresh bûz tulajdonsága 31 lett, elsõként a szinten. *aug. 21.* Balu, az öreg és Xerxész a Fenevad megküzdöttek egymással, és Balu, az öreg gyõzött. *aug. 21.* Emperor Sir Zaltain felköltözött a következõ szintre.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*aug. 5.* Maximilian Ûbertáp elsõként ért el 40-es átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *aug. 7.* Csendes Don gyõzelmet aratott Fehér Chelestra felett. *aug. 9.* Nyafogó Nefelejcs gyõzelmet aratott Ixion felett. *aug. 12.* 19-est kis híján megölte egy quwarg harcos. *aug. 21.* Avvocato Terrasini és Panni kisasszony megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *aug. 26.* Mélységben Szuttyogó gyõzelmet aratott Laurana felett. *aug. 26.* Fortian gyõzelmet aratott Homály felett. *aug. 27.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Karatekrokodil felett. *aug. 27.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *aug. 30.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gekkó felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

e élelemszerzés
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy, már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén vár. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

h 8 106 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen bal mancs végtagod megnõtt, új mérete 11. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

h 8 106 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen bal mancs végtagod megnõtt, új mérete 12. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

v 159 2654 3 159. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemidézést. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Nero Rex vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

v 146 14 5 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

v 146 14 8 146. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

v 146 11 4 146. varázslat elmondása
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

az 36454 27774 7584 tárgy azonosítása
Sajnálom, de nincs a birtokodban 36454. tárgy. Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat. A káosz halálos szimbóluma: értéke 230 arany. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +1 hidegimmunitás, +3 rezisztencia, +3 gyorsaság. A káosz éjfekete íja: értéke 199 arany, a sebzése 2D5+4. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +1 savimmunitás, +4 intelligencia. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

k 328 kaland elvállalása
(328. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Hohó! Nem más hömpölyög elõtted, mint maga a csatorna, tele mindenféle gusztustalan szerves származékkal! Ha tovább akarsz jutni, át kell rajta kelned. A bûz már most is émelyítõ!
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikeres] Megacélozod magad, és átgázolsz a fortyogó miazmán. Ha nem volna ilyen erõs a szervezeted, elájulnál a bûztõl! Odaát kimászol. Hú, most aztán jó szagod lett! Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul. Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 29 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

ism 7 a következõ parancs ismétlése 7 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 sötét mákot. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Hamar rábukkansz az egyszerû csapdára, de nem vacakolsz a hatástalanításával.
Vendéglátód Apophus, egy szakadt köppenyes, ördögien sápadt, hipnotikusan vonagló csápú férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Viselt tárgyai: Enyészmester, a bûz malachit karkötõje, Rogan karkötõje, bronzmedál, az entek karkötõje, fekete nadrág, khaldoran öv, ében láncing, a füvész köpenye, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, a torony malachitgyûrûje, fekete csizma, a küzdelem csepp fülbevalója, a gepárd csillogó fejpántja, a pontosság malachitgyûrûje. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Apophus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savpajzs. Apophus ellõ egy gránitbõr varázslatot. Apophus felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A sáskaharcos elindul az 1. molitár felé. A csontváz harcos a 2. molitárt rohamozza. Az 1. molitár megközelíti a sáskaharcost. A 2. molitár elindul a csontváz harcos felé. ApophusT próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Elõrehajolva harapni próbálsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Beversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A sáskaharcos és az 1. molitár egymással harcolnak. A csontváz harcos és a 2. molitár egymással harcolnak. A csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. molitár Apophus irányába megy. ApophusT próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Harapni próbálsz. (39 ép-t sebeztél). Beversz egyet bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). A 2. molitár ApophusT támadja. Apophus maradék erejét is elvesztve elterül. A sáskaharcos és az 1. molitár egymással harcolnak. A sáskaharcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. molitár: 55/7, a 2. molitár: 62/1.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+12%). Szolgáidnak 100% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Belépsz. Kövek potyognak a fejedre! (-26 ép). Hitetlenkedve nézel körbe. A barlang üres! Vajon hol lehet a lakója? Hmm... Biztos itt van valahol, csak elrejtõzött! Mérgesen távozol. Úgy látszik, láthatatlan észlelése varázslatot kell használni.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+26 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (423. kaland, összköltsége 30 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Benyomulsz. Szisszenést hallasz, és valami nagyon éles dolog vág a lábadba. (-5 ép).
Vendéglátód Fekete Özvegy, egy sötétbarna bõrû, aranyló szemû, gyönyörû testét tetoválásokkal díszítõ nõ. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, kék gömb, ezüstmedál, rövid tõr, nagy pajzs, a teknõs könnyû nyílpuskája, ozin fülkarika, ében láncing, a gyorsaság vassisakja, a mentát csatos öve, fekete nadrág, a gólem utazóköpenye, zangrozi csizma, az enyészet tõre, a mágia smaragdja, a szellemek kõamulettje, a kobra fogazott kardja, az ügyesség malachitgyûrûje, a káosz démoni gyûrûje, az ügyesség karikaszimbóluma. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Fekete Özvegy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. Fekete Özvegy megiszik egy sárga varázsitalt. Felemelve a sziklarepeszt, Tapló, az élõ cseppkõ rád lõ. (23 ép-t sebzett.) Fekete Özvegy felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A warnök az 1. molitár felé mozog. Az 1. molitár megközelíti a warnököt. A 2. molitár megközelíti Tapló, az élõ cseppkövet. Fekete Özvegyet próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Félrehajolt. Beversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A warnök és az 1. molitár egymással harcolnak. A 2. molitár Tapló, az élõ cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** Fekete Özvegy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! 68 ép-t sebzõdtél. Összerogysz. Tapló, az élõ cseppkõ és a 2. molitár egymással harcolnak. Az 1. molitár és a warnök egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Fekete Özvegy varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Az 1. molitár rezisztálja. Tapló, az élõ cseppkõ és a 2. molitár egymással harcolnak. Az 1. molitár és a warnök egymással harcolnak. Az 1. molitár holtan terül el. Tapló, az élõ cseppkõ hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Fekete Özvegy elmormol egy életszívást. A 2. molitár sebzõdik 21 ép-t. A 2. molitár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 91 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. molitár: 6/48, a 2. molitár: 12/60.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+79 életpont.) [49 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Találsz valami gyanúsat, óvatosan kikerülöd.
A barlang lakója Pucás Sarolta, egy igazán kedves, elragadó, és mérhetetlenül jószívû, szépséges galetki nõ. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kék köpeny, a mágus karikaszimbóluma, a bölcsesség kerek pajzsa, a remete csatos öve, a mágia smaragdja, a gladiátor keresztszimbóluma, ozin fülkarika, ezüst pikkelyvért, a szívósság szárnyas sisakja, a tudás zangrozi csizmája, a szalamandra márványgyûrûje, a tökéletesség díszes karkötõje, a bölcsesség hosszúkardja. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Pucás Sarolta elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. Pucás Sarolta elõhív egy jégpajzs varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a zöld ekinda elvarázsol egy óriáserõt. Heves kézmozdulatok közepette a zöld ekinda elmormol egy tombolást. Pucás Sarolta felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 3. molitár a 2. molitárt rohamozza. Az 1. molitár a zöld ekinda felé mozog. A 2. molitár a 3. molitárt rohamozza. Pucás Saroltát próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Mellé! Pofádat nagyra tátva harapsz. El sem találtad. Odakensz neki bal mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. A 3. molitár és a 2. molitár egymással harcolnak. Az 1. molitár a zöld ekindát támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Pucás Sarolta létrehoz egy jégcsóva varázslatot. Az 1. molitár 55 ép-t sebzõdik. Az 1. molitár holtan terül el. A zöld ekinda rád támad. Tekergetve suhint bal csápjával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. Pucás Saroltát próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megpróbálod megmarni. Elkerülte. Lesújtasz bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). A 3. molitár és a 2. molitár egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Pucás Sarolta elõhív egy jégcsóva varázslatot. 67 életpontnyit sebzõdsz. Összerogysz. A zöld ekinda elindul a 3. molitár felé. A zöld ekinda a 3. molitárt támadja. A 2. molitár és a 3. molitár egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Pucás Sarolta elmormol egy energiatüskét. A 3. molitár 32 sebzést kap. A 3. molitár hörögve elterül.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 103 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. molitár: 13/55, a 3. molitár: 5/57.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+80 életpont.) A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 gyógynövények; [49 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (230. kaland, összköltsége 10 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez liánvirág ! Leszedsz 1 adagot. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód Viora, egy barna hajú, kék szemû, szép arcú, vékony, fejkendõt viselõ férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a tudás zafírja, a mágia ezüst láncinge, a mágia fekete csizmája, a mágus csontmaszkja, szerencsekõ, a mágus ezüst nyaklánca, a mágia íja, a kobra zöld köntöse, ozin fülkarika, az ellenállás sárga öve, a regenerálódás csepp fülbevalója, az élet malachitgyûrûje, a ragadozó ónixgyûrûje, a sebesség díszes karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nero Rex Pszi csáp «8 PE (-3)37 (-9)26 Viora Pszi csáp «17 PE (-3)37 (+0)45
2. Nero Rex Pszi csáp «8 PE (-3)34 (-9)17 Viora Pszi csáp «17 PE (-3)34 (+0)45
3. Nero Rex Pszi csáp «8 PE (-3)31 (-9)8 Viora Pszi csáp «17 PE (-3)31 (+0)45
4. Nero Rex Pszi csáp «8 PE (-3)28 (-8)0 Viora Pszi csáp «17 PE (-3)28 (+0)45

Ez bizony siralmas vereség volt. (-21 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+29 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Belépsz.
Vendéglátód Dexter Niemand, egy intellektuális tekintetû, áttetszõ kék bõrû, igen nyúlánk alakú férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a törpék karikaszimbóluma, maszk, a tolvaj köpenye, a gyorsaság szimbóluma, a tolvaj könnyû nyílpuskája, az angyalok márványgyûrûje, a kalmár nyaklánca, a sav csatos öve, a szalamandra csepp fülbevalója. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Dexter Niemand elmormol egy szellemkalapácsot. 68 életpontnyit sebzõdsz. Dexter Niemand irányába mozogsz. A húsevõ növény az 1. molitár felé mozog. Az 1. molitár a húsevõ növény irányába megy. A 2. molitár megközelíti Dexter Niemandot. Dexter Niemandot próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Harapni próbálsz. Hátraugrott a támadás elõl. Odakensz neki bal mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). A húsevõ növény és az 1. molitár egymással harcolnak. A 2. molitár Dexter Niemandot támadja. Dexter Niemand regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Dexter Niemand elmormol egy szellemkalapácsot. 68 életpontnyit sebzõdsz. Eszméletedet vesztve összeesel. A húsevõ növény és az 1. molitár egymással harcolnak. A húsevõ növény kileheli lelkét. A 2. molitár Dexter Niemandot támadja.
*** 3. KÖR *** Az 1. molitár Dexter Niemand irányába megy. Dexter Niemand és az 1. molitár egymással harcolnak. az 1. molitár paralizálódott. A 2. molitár Dexter Niemandot támadja.
*** 4. KÖR *** Dexter Niemand és az 1. molitár egymással harcolnak. Az 1. molitár holtan terül el. A 2. molitár és Dexter Niemand egymással harcolnak.
*** 5. KÖR *** Dexter Niemand és a 2. molitár egymással harcolnak.
*** 6. KÖR *** Dexter Niemand és a 2. molitár egymással harcolnak. a 2. molitár lebénult.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 136 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. molitár: 60/49, a 2. molitár: 57/30.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+84 életpont.) [39 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Észreveszel 1 mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Továbbmész.
Odabent fogad Paul Muad-dib, egy magas, szikár, tekintélyt parancsoló nézésû férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a mágia szimbóluma, a szakács üstje, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, Enyészmester, a bûz könnyû nyílpuskája, a titán sisakja, vándorcsizma, a tökéletesség bronz mellvértje, ozin fülkarika, a gladiátor utazóköpenye. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Paul Muad-dibet. Paul Muad-dib máris elõtted terem! Az 1. molitár a 2. molitár irányába megy. Az orgling kutya feléd rohan. A 2. molitár elindul az 1. molitár felé. Támadod Paul Muad-dibet. Lesújtasz jobb mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-7 ép) Vastag bõrét szaggatod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. El sem találtad. Odaütsz bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Paralizáltad! Az 1. molitár és a 2. molitár egymással harcolnak. Az orgling kutya téged támad. Lecsap rád bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-7 ép.)
*** 2. KÖR *** Paul Muad-dib rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (33 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. Harapásra nyitja száját. (37 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Meglengetve egy Enyészmestert, megpróbál eltalálni. (18 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-22 ép.) Ájultan a földre zuhansz. A 2. molitár és az 1. molitár egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Paul Muad-dib és az 1. molitár egymással harcolnak. Az 1. molitár halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 141 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. molitár: 8/54.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Egy alattad levõ barlangfolyosóra vezet. Mentálisan elõhívod, hogy mit tudsz a környékrõl. Nem, nem ismersz járatot, amelyik ez alatt húzódna! Tehát ez valamilyen titkos barlang lesz. Talán érdemes majd megvizsgálni! Persze némi ügyességet igényel, hogy azon a nyíláson le tudj mászni... (208. kaland, összköltsége 10 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez winropu moha ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+1 õsi relikvia.) Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 223 sebzést okoztál, és 523 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 234 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nero Rex, egy jéghideg tekintetû, izmos, obszidián bõrû, szõrtelen férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 71. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (9) / 0.65
[2] IQ: 8 (12) / 2
[3] ügyesség: 5 (10) / 1.21
[4] egészség: 9 (12) / 2.60
[5] mágia: 6 (8) / 2.25
[6] gyorsaság: 6 (14) / 2.66
[9] Méret/ép: 95 (100) / 1
Min. méret: 94
Barlangméret: 95
PONTJAID
Varázspont: 99 / 27
Képességpont: 20 / 42%
Hõsi pont: 36 (8)
Tám.bónusz: 6%
Véd.bónusz: 33%
Galetki erõ: 366 / 179
Hírnév : 438
Jóllakottság: 83%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 82 (5)
Galetki gyõzelmek: 19 (1)
Torzsz. csaták: 293 (0)
Torzsz. gyõzelmek: 260 (0)
Leölt torzszülött: 391 (0)
Pszi csaták: 44 (1)
Pszi gyõzelmek: 18 (0)
Ájulások száma: 78 (4)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (29)
Speciális képességeid:
+5 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +29% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátítsd el a dimenziókapu varázslatot legalább 8-as szinten! 2.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! 3.) Hozz tíz barna manakövet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 8 / 4.35 [16] tüskés bõr: 8 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.25 [46] csapdaészlelés: 4 / 3.29 [47] zárnyitás: 6 / 1.68
[48] mászás: 5 / 1.85 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 2 (4) / 0.35
[52] auraészlelés: 1 / 0.55 [54] kereskedelem: 3 / 0.14 [55] szívósság: 4 / 0.20
[56] varázsitalfõzés: 3 (8) / 2.35 [57] gyógynövények: 7 (12) / 0.15 [58] nyomkeresés: 3 (5) / 2.65
[59] vezetõkészség: 2 (3) / 0.45 [60] pszi támadás: 8 / 1.78 [61] pszi energia: 7 / 1.83
[62] lopás: 5 / 4.35 [64] átokszórás: 5 (7) / 0.48 [65] álcázás: 15 / 1.20
[66] lopakodás: 5 / 1.44 [67] régészet: 10 (11) / 4.14 [68] zene: 5 / 0.10
[69] tanulás: 4 / 3.66 [71] javítás: 4 / 0    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 15 (16) / 0 [101] szakért.: 8 (9) / 1.87 [102] roncsolás: 4 / 0
fog [103] méret: 15 / 0 [104] szakért.: 8 / 1.36 [105] paraliz.méreg: 6 / 0
bal mancs [106] méret: 12 / 0 [107] szakért.: 6 / 3.80 [108] paraliz.méreg: 6 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 0.92 [29] életszívás: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0
[163] kineport: 2 / 0.32 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 1.16 [128] pszi csáp: 8 / 2.26
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.50 [159] szellemidézés: 2 / 0.72    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] molitár 46/0 142% 99% 4 / 3.06 ájult
[2] molitár 46/0 142% 88% 4 / 3.93 ájult
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 4

MAKRÓID
1. Makró
v 163 203 9400 9068 5539 2879
v 163 206 9400 7294 6456 3336
2. Makró
ism 5
x 10
3. Makró
vd 79
x 10
vd 79
x 10
vd 79
x 10
4. Makró
pv 7
pta 128 128 128 128 128 128
p 2654
p 2654
pta 131 131 131 131 131 131

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #102. Prioritás: 90.
2: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 90.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki.
4: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #142. Prioritás: 91.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 15 50; VI erõ:300% ép:60%; PV 7; PSZ 65 67 57; L 1 52 58 61 1; HE 3; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #6 (3. épület), #9 (7. épület), #10 (8. épület), #13 (4. épület), #17 (9. épület), #423 (71. forduló), #230 (71. forduló), #208 (71. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a majom kék köpenye (#14187) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a tûz halotti maszkja (#22241)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 a sebesség köpenye (#13285) 2 törpe pikkelyvért (#4)
1 a tûz vassisakja (#22226) * 1 a gyõzelem könnyû pikkelyvértje (#20816) 1 a sav vaspajzsa (#26713)
1 a remete köpenye (#12385) 1 a jég kerek pajzsa (#22661) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 a káosz mesés köntöse (#30414) 1 a harcmûvész díszes fejpántja (#13706) 1 díszes fejpánt (#1106)
1 a tûz bronz mellvértje (#22197) 1 a merénylõ halotti maszkja (#10991) 1 a tûz vándorcsizmája (#22271)
1 az óriás csatos öve (#8816) 1 a védekezés halotti maszkja (#4691) * 1 a sebesség kerek pajzsa (#13211)
1 a yeti nagy pajzsa (#26262) 1 sisak (#1075) 1 a teknõs bíbor láncinge (#25332)
1 a teknõs vándorcsizmája (#25421)

Ékszerek, kincsek
3408 arany (#1) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a túlélés ezüst nyaklánca (#21432)
* 1 a gyorsaság karikaszimbóluma (#3911) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 94 drágakõ (#2)
1 az enyészet malachitgyûrûje (#23277) 1 a yeti kõamulettje (#26396) * 1 a tudás zafírja (#150)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 a szakács üstje (#192) * 1 a gepárd márványgyûrûje (#15626)
1 a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) * 1 az elfek csepp fülbevalója (#10706) 1 a káosz halálos szimbóluma (#27774)
1 az enyészet ezüst nyaklánca (#23232) 1 a teknõs karikaszimbóluma (#25511) * 1 bronzmedál (#207)
1 a teknõs nyaklánca (#25480) 1 szimbólum (#1210) 1 a bûz gyûrûje (#29125)
1 ezüstmedál (#208) 1 a yeti bronz amulettje (#26398) * 1 a bölcsesség karikaszimbóluma (#17861)
1 kék gömb (#143) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 ónixgyûrû (#1228)
1 a sav márványgyûrûje (#26876) 1 a káosz borzalmas karkötõje (#26454) 1 a bûz malachit karkötõje (#29141)
1 a szalamandra malachit karkötõje (#25991)

Felszerelés
1 varázskõ (#210) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 õskõ (#8)
3 fekete dukát (#218)

Fegyverek
1 a sün görbekardja (#25166) 1 a légzés hosszúkardja (#27867) 1 a sebezhetetlenség görbekardja (#19766)
1 harci fejsze (#12) 1 a sav gyalogos lándzsája (#26982) 1 a villám gyalogos lándzsája (#23832)
1 rozsdás kard (#131) 1 a gyõzelem csonttõre (#21101) 1 a káosz éjfekete íja (#7584)
1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 a jég tõre (#22900)

Varázsitalok és füvek
9 mitulen fû (#20) 16 winropu moha (#22) 1 óriásnövés itala (#60)
11 mátekel gomba (#21) 12 ragálygomba (#26) 17 csótányláb (#25)
20 sötét mák (#23) 10 tejfonál (#28) 10 gyilkos boróka (#27)
6 mézfû (#29) 2 védelem itala (#59) 11 elfu moha (#33)
15 sárkányvirág (#32) 18 liánvirág (#24) 1 savlehelet itala (#55)
3 méregellenállás itala (#51) 2 gázlehelet itala (#57) 3 rémcserje (#34)
10 elonotichlan (#31) 2 hónakkupók (#30) 1 hatalom kék itala (#58)

Egyéb kacatok
6 ekinda haj (#147) 2 lemúr hártya (#161) 1 bolhedor szárny (#15)
7 mandibula (#157) 1 nohnetár gumó (#212) 107 õsi relikvia (#17)
3 yeti csont (#160) 8 molitár háj (#165) 11 pirgamit (#152)
2 húsevõ bibe (#151) 1 nordkristály (#146) 1 elektronit (#141)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): suhanó csizma #195 (3), a sebezhetetlenség malachit karkötõje #19691 (9), fekete nadrág #171 (3), fekete csizma #1122 (3).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VEDD KI A RÉSZED A SZINT ÉPÍTÉSÉBÕL!
SZINTFEJLESZTÉS (#41)
Építési költség: 300 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Bányagép (#9)
Leírás:Ahogy egyre több galetki költözik be a lakószintekre, szükségessé válik a szintek bõvítése. Újabb lakóbarlangokat, középületeket kell felhúzni, és esetleg szükségessé válhat magának a központi barlangnak az építése is. Újabb csatornalejárókat, szeméttárolókat és ki tudja mi mindent kell folyamatosan építeni. Persze erre ott vannak a szint fizetett galetkijei, az Építõk. Azonban sok galetki rendelkezik ifjonti szorgalommal és odaadással, és szívesen segít a munkában ingyen és bérmentve! Az így elvégzett munkákat nevezzük összefoglalóan "szintfejlesztésnek".
Ez több szempontból is rendhagyó a többi szövetségi épülethez képest. Elõször is, nem egy konkrét épületrõl van szó, ami a szövetségi barlangban foglal helyet. Másodszor is, bárhányszor felépíthetõ. Ez azt jelenti, hogy ha elkészült, felépült, újra hozzá lehet látni az építéséhez. Itt is érvényesek a normál építési szabályok: ha elkezded építeni, akkor már bele kell építened a minimumot; ha beleépítetted a minimum kétszeresét, nem építheted többet. Ami eltérés, hogy ha felépül, azonnal újrakezdõdik az építése 1 TVP-n, tehát aki már beleépített az elõzõbe valamennyit, folytathatja a következõnél az építést ott, ahol az elõzõt abbahagyta.
Igaz, hogy a szint vezetõi külön díjat nem fizetnek ezért a munkáért, azonban bizonyos klánok bizonyos rangnál elvárják, hogy munkaképességedet bizonyítsd - erre kiválóan alkalmas, ha a szintfejlesztésben részt veszel. Ennek pontos részleteit rád bízzuk, ha elügyetlenkeded a lehetõséget, hogy a klánküldetést a szintfejlesztéssel teljesítsd, reklamációra nincs lehetõség, más megoldás után kell nézned.
Ha esetleg van már üzenõfalatok, használhatjátok a következõ új üzenetet, amelynek a sorszáma 29:
A jelenlegi szintfejlesztést {1.par} csinálja és fejezi be. A következõt {2.par}, az utána következõt {3.par}, az utána következõt {4.par} fogja befejezni.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.