Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ra'ronn
Küldd el képeslapként!
"Ra'ronn jól fel volt készülve az Ősök Városa legerősebb varázslatainak kivédésére. Arra azonban nem számított, hogy egy parányi energiatüske öli majd meg." - részlet Zoregblum professzor Hegymélyi Ki Kicsoda? c. művéből
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 00:44:06 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3043-173

Karakterszám: 3043 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 173 Játékhét: 173
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 215
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. már. 25. 9h:54'
A következõ fordulód táplálható: 2004. már. 31.

E-mail!

ZSEBIBABA BABY KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 2. NAP ** Bejön a barlangodba Lotzán az Õrzõ, egy izmos testalkatú, hosszú hajú, emberarcú, hatalmas karmokkal rendelkezõ férfi. [aura: 2-es kontakt.õseiddel.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, a tûz átlátszó köntöse, a ragadozó vándorcsizmája, az Örökkévalóság Rubinja, a sólyom csontamulettje, a sólyom ónix karkötõje, a sebesség hosszú lándzsája, a tûz ezüst láncinge, a sólyom ezüst fejpántja, óriás fülbevaló, a tudás zafírja, az élet malachit karkötõje, a tûz nagy pajzsa, a Kõ Kardja, a teknõs ónixgyûrûje, klánháborús kitüntetés, szerencsekõ, a sólyom csepp fülbevalója, az erõ malachitgyûrûje, a sólyom márványgyûrûje, az energia ónix karkötõje, az óriás csonttõre, a sólyom háromszögszimbóluma, a sólyom szöges öve, a villám nehéz nyílpuskája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Lotzán az Õrzõt, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Lotzán az Õrzõ sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Végül Lotzán az Õrzõ megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a mutáns szójer. [ld. enc.]
Felépült a mágusház.
** 2. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Sünkutya a "Rettentõ", egy süntestû, kutyafejû, tüskés bõrû, izzó szemû, acélfarkú férfi. A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Tárgyai: a tökéletesség ónix karkötõje, ezüst nadrág, ozin fülkarika, ében láncing, bronzmedál, Rogan karkötõje, a sün kerek pajzsa, a regenerálódás ezüst nyaklánca, a sün nehéz nyílpuskája, Örökkévalóság Smaragdja, a bérmágus malachitgyûrûje, a gyorsaság fekete csizmája, a rend köve, a regenerálódás szöges öve, a sün keresztszimbóluma, arany tanítványköpeny, aréna csont érme, a titán ezüst fülbevalója, az ügyesség malachitgyûrûje, a sün ónix karkötõje, cseppkõ gyûrû, az erõ csillogó fejpántja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Ezt kiáltod vissza: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" A következõt mondja neked: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Ezt kiáltod vissza: "Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Így szól hozzád: "Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Ezt kiáltod vissza: "Ha ez a legjobb visszavágás, amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!" A következõt mondja neked: "Te gombazabáló, gülüszemû, lapátfülû, lógó hasú, görbe lábú, lukas fogú torzszülött-ivadék!" Rögtön visszavágsz: "Ha nem lenne ilyen hatalmas krumpli az orrod helyén, észrevennéd, hogy a szájadból a nyál az otromba pókhasadra folyik." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Nem létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne lennél ocsmányabb, visszataszítóbb, undorítóbb és persze butább, mint te!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Lehajtott fejjel elismered, Sünkutya a "Rettentõ" volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.

Egyszercsak egy sötét árny nyomul a barlangodba. Ellenfeleid egy orgling fattyú (#198) (vibráló kék aura veszi körül) és egy orgling szolga (#23) (vibráló kék aura veszi körül) [aura: 4-es méretû 6-os szintû jobb mancs.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy tûzvihart. Sebzõdsz 76 ép-t. Az élõ cseppkõ 75 sebzést kap. Szikra 44 sebzést kap. Az orgling fattyú 72 ép-t sebzõdik. Az orgling szolga 81 ép-t sebzõdik. (-18 vp.) Az élõ cseppkõ hörögve elterül. Az orgling szolga hörögve elterül. Az orgling fattyú Szikrát rohamozza. Szikra megközelíti az orgling fattyút. Az orgling fattyú és Szikra egymással harcolnak. Szikra holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. Az orgling fattyú 95 sebzést kap. (-8 vp.) Az orgling fattyú hörögve elterül.
[A csatában összesen 367 sebzést okoztál, és 76 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az élõ cseppkõ: 0/75, Szikra: 9/127.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+51%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 43 arany. Undorodva takarítasz ki.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 20001.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*már. 22.* Crywol vezetõkészség tulajdonsága 13 lett, elsõként a szinten. *már. 22.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 9. küldetést, amit a boltban kapott. *már. 23.* Balu, az öreget majdnem felfalta egy orgling melák. *már. 23.* Félénk Mimóza csatában legyõzte Dominiát. *már. 23.* Mikanno Hosi Kanpokusan rangja a Pszionicisták Klánjában "asztrális utazó" lett. *már. 23.* Mikanno Hosi Kanpokusan teljesítette a 29. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *már. 24.* Sünkutya a "Rettentõ" mellé szegõdött egy méregféreg. *már. 24.* Sünkutya a "Rettentõ" teljesítette az 1. küldetést, amit a boltban kapott. *már. 25.* Pindurutalagalát majdnem felfalta egy zafír kaletrich. *már. 25.* Sziszegõ Szappan és Meteor a Gyõzõ pszi párbajt vívtak. Sziszegõ Szappan került ki gyõztesen.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 17.* Baltazár mellé szegõdött egy halál sekrestyése. *már. 18.* Alba Regina és New York City Boy pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *már. 19.* Alba Regina és Gaba pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *már. 19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Malacka felett. *már. 19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Maoen Oligio Hichsomodus felett. *már. 19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kulimász felett. *már. 19.* Alba Regina elsõként ért el 44-es pszi energia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *már. 22.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Lázadó Szolga felett. *már. 22.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Kronxot. *már. 22.* Maximilian Ûbertápot majdnem felfalta egy orgling disznó.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

h 8 24 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 34. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

v 152 12 1 152. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy felejtést. A varázslatot teljesen elfelejtetted. Felejteni próbálod a tûzgolyó varázslatot. Visszakapsz 11 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]

var 20 188 20. varázslatra 188 képességpont
Elköltesz 188 képességpontot tûzvihar varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen tûzvihar varázslatod ereje 28. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]

hp 2 12 17 24 45 40 harci program
A következõ sor került a harci programodba: savlehelet használata ha ellf. 24. képessége 40 v. több. Prioritás: 45.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]

ep 23 75 6 építed a 23. épületet 75 TVPért
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]
sza 134 10 1 10 db 134 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 10 ében láncinget. Élõ cseppkõ morálja 33%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]

e 1 élelemszerzés
A zöldségeskertben vállalsz munkát, vállt vállnak vetve dolgozol a vegetáriánusokkal, hogy élelmet kapjál a szolgáid számára. A munkavezetõ tiszteli ragaszkodásodat az állataidhoz, de figyelmeztet, hogy elõbb-utóbb úgyis meg kell válnod tõlük, ha magasabb szintre költözöl. Élõ cseppkõ jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 erõ; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

szki 1 8 1. szolga 8 kno kinyerés
Levezeted mit sem sejtõ szolgádat a kínzókamrába, majd munkához látsz. Szegény élõ cseppkõ értetlenül jajveszékel, parányi agyába nem fér, hogy te milyen rettenetesen mohó és kapzsi vagy. Kaptál 8 képességpontot. Szolgád ájultan összecsuklik.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, élõ cseppkõ újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka, de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

v 163 205 9511 4121 3747 3656 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

bsz 1 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör*, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina*, szellõzõrendszer*, bányagép, nekrofun fókusz, nagyobb barlang, ivó, istálló, katonai gyakorlópálya, fûraktár, könyvtár, tanácsterem, mágusház, akadálypálya, vadászsarok, gyógyító kamra, aréna, fókuszgömb, lélekenergia generátor, kínzókamra, barlangfürdõ*, jelmezkölcsönzõ.
[Jelenleg készülõ épületek:] szintfejlesztés (1/300 TVP), kovácsmûhely (173/4000 TVP), itató (1400/2000 TVP).
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Igénybe veszed a jelmezkölcsönzõ szolgáltatásait. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Beugrasz az ivóba. Egy korsó sör mellett tetteidrõl handabandázol társaidnak. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

t 65 40 65. szakértelem tanulása 40 TVP-ért
Növényeket, tárgyakat gyûjtesz, amelyek kiváló eszközök lehetnek, ha arra lesz szükséged, hogy valamilyen módon álcázd magad.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

e 30 élelemszerzés
Jóllakottságod 156%-on van, nincs szükség arra, hogy energiát pazarolj élelemszerzésre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

be 9 6 meglátogatod a 9. épületet
Amikor megtudják, hogy kevesebb, mint négyféle átkozott tárgyad van, kikacagnak, mondván, hogy van fontosabb dolguk is.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

v 176 176. varázslat elmondása
Elmondasz egy szélpajzs varázslatot. (-61 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

v 159 5743 3 159. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemidézés. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Zsebibaba Baby vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

v 158 158. varázslat elmondása
Elõhívsz egy láth. észlelése varázslatot. (-5 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

k 1 kaland elvállalása
(1. kaland:) Megkeresed a sunyi galetkit, most is a bolt körül õgyeleg.
- Jól van no, beszélj! - azzal odanyújtasz neki 20 aranyat.
[Tárgyhasználat: 20 arany]
Elteszi a pénzt, és kiköp, majd várakozóan nyújtja tovább a markát. Legszívesebben megütnéd a mocskot, dehát õ az egyetlen lehetõséged...
[Tárgyhasználat: 30 arany]
A sunyi galetki fitymálva biccent, majd így szól:
- A kereskedõ gyûjti a szójer csáprágókat, nagy mennyiségben rendeli tõle valaki a felsõbb szintekrõl. Ha viszel vagy hét darabot, biztos, hogy megbocsát!
- Egy tucat csáprágót? Dehát honnan szedjek annyit? - kerekedik el a szemed.
- Hát, én tudok egy fészket... - mondja õ, és ismét a markát nyújtja.
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Bosszankodva számolsz le 50 aranyat, mire a galetki int, hogy kövesd. Leereszkedtek a csatornaszintre. Hosszasan kanyarogtok, míg végül elérkeztek egy bûzös odúhoz. A sunyi galetki int, hogy bent, aztán a következõ pillanatban már sehol sem látod. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást. A pusztító szójer sebzõdik 117 ép-t. (-8 vp.) A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az élõ cseppkõ: 0/0, Szikra: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Szolgáidnak 19% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy szójer csáprágó és 39 arany. [ld. enc.] Az élõ cseppkõ habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
Nos, lássuk csak, megvan-e ezzel a 7 csáprágó... Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

dk 18 dobása 18. kalandnak
Rendben, 18. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

bb 1 3 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 31 ap, törpe pikkelyvért (#4) 38 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 15 ap, harci fejsze (#12) 15 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, molad púp (#16) 12 ap, mandolin (#19) 62 ap, kötél (#128) 15 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 31 ap, ében nyílpuska (#133) 46 ap, ében láncing (#134) 62 ap, üvegszimbólum (#138) 23 ap, mandibula (#157) 6 ap, molitár dob (#168) 155 ap, pikkelypáncél (#223) 46 ap, törpe balta (#224) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 465 ap, vas lemezpáncél (#1001) 133 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 199 ap, elit lemezpáncél (#1003) 286 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 59 ap, könnyû láncing (#1031) 109 ap, bíbor láncing (#1032) 167 ap, bõr mellvért (#1046) 96 ap, kerek pajzs (#1061) 35 ap, nagy pajzs (#1062) 74 ap, vaspajzs (#1063) 137 ap, vassisak (#1076) 35 ap, maszk (#1090) 7 ap, halotti maszk (#1091) 22 ap, díszes fejpánt (#1106) 22 ap, ezüst fejpánt (#1107) 59 ap, vándorcsizma (#1121) 22 ap, fekete csizma (#1122) 59 ap, utazóköpeny (#1136) 18 ap, kék köpeny (#1137) 53 ap, zöld köntös (#1151) 22 ap, átlátszó köntös (#1152) 59 ap, íj (#1270) 15 ap, könnyû íj (#1271) 35 ap, hosszú íj (#1272) 74 ap, nyílpuska (#1285) 31 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 59 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 106 ap, csonttõr (#1301) 22 ap, vívótõr (#1303) 119 ap, görbekard (#1316) 35 ap, hosszúkard (#1317) 74 ap, fogazott kard (#1318) 137 ap, lándzsa (#1330) 15 ap, barbár lándzsa (#1331) 35 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 74 ap, az erõ kerek pajzsa (#1511) 186 ap, a tudás nehéz nyílpuskája (#2187) 336 ap, az ügyesség vassisakja (#2426) 186 ap, az ügyesség karikaszimbóluma (#2561) 180 ap, az élet halotti maszkja (#5141) 172 ap, az élet csatos öve (#5216) 169 ap, az élet kõamulettje (#5246) 172 ap, az élet könnyû nyílpuskája (#5336) 210 ap, a törpék köpenye (#6535) 82 ap, a törpék könnyû íja (#6671) 236 ap, a hatalom vas lemezpáncélja (#6851) 334 ap, a hatalom ezüst fejpántja (#6957) 347 ap, a gólem halotti maszkja (#8291) 223 ap, az entek díszes fejpántja (#9656) 223 ap, az entek barbár lándzsája (#9881) 236 ap, a tudós ezüst fejpántja (#11457) 347 ap, a tudós átlátszó köntöse (#11502) 347 ap, a tudós görbekardja (#11666) 236 ap, a mentát csonttõre (#13001) 223 ap, a mentát rövid tõre (#13002) 347 ap, a sas kék köpenye (#15987) 342 ap, az elefánt lovagi lemezpáncélja (#16302) 487 ap, az elefánt zöld köntöse (#16451) 223 ap, a természet nyílpuskája (#17035) 108 ap, a bölcsesség gyalogos lándzsája (#17982) 362 ap, a torony vassisakja (#18176) 236 ap, az energia vassisakja (#18626) 236 ap, a ragadozó könnyû pikkelyvértje (#19916) 260 ap, a küzdelem köpenye (#20485) 82 ap, a túlélés sárgaréz nyaklánca (#21431) 230 ap, a tökéletesség halotti maszkja (#21791) 323 ap, a jég csontamulettje (#22797) 232 ap, az enyészet vassisakja (#23126) 135 ap, az enyészet szárnyas sisakja (#23127) 247 ap, az enyészet halotti maszkja (#23141) 122 ap, az enyészet utazóköpenye (#23186) 119 ap, az enyészet harci nyílpuskája (#23338) 450 ap, a villám átlátszó köntöse (#23652) 232 ap, a villám csepp fülbevalója (#23756) 119 ap, a villám kõrisfa íja (#23773) 412 ap, a méreg csepp fülbevalója (#24206) 119 ap, a regenerálódás karikaszimbóluma (#24611) 130 ap, a sün görbekardja (#25166) 135 ap, a szalamandra görbekardja (#26066) 135 ap, a yeti vívótõre (#26503) 394 ap, a sav könnyû nyílpuskája (#26936) 159 ap, az elektromosság ónixgyûrûje (#27328) 394 ap, az elektromosság malachit karkötõje (#27341) 122 ap, a légzés márványgyûrûje (#27776) 122 ap, az angyalok díszes pikkelyvértje (#28017) 279 ap, a bûz tõre (#29200) 46 ap.

[be 3:] Elhagyod a boltot. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: jégvihar (#21, IQ16, 500ap) isteni harag (#23, IQ23, 450ap) elbájolás (#44, IQ18, 500ap) megszakítás (#45, IQ22, 800ap) elemi védelem (#49, IQ15, 450ap) átok (#142, IQ19, 400ap) titánok szele (#144, IQ14, 450ap) sötét halál (#145, IQ15, 650ap) nagyobb gyógyítás (#153, IQ15, 400ap) nagyobb erõpajzs (#155, IQ15, 400ap) savcsapás (#169, IQ16, 210ap) Jártasságod az elemi mágia területén már közismert, így nem is csodálkozol, amikor a varázslótoronyba belépve a szolgaszint vezetõ varázslója, Arksatff mester fogad.
- Zsebibaba Baby, nagy szükségünk lenne rád. Nemrég egy befalazott járatra bukkantunk a mágustorony pincéjében, azt kéne felderíteni. Sajnos a járatot elzáró fal mágikusan van megerõsítve, így csak egy mindent elsöprõ tûzvihar lenne képes áttörni. Mivel a szolgaszint elementalista mestere éppen egy nagyszabású akció keretében a katonáknak segít, ugyanis az elszaporodott torzszülöttek már a magasabb szintekrõl idevezetõ egyetlen biztonságos útvonalat is veszélyeztetik, így te maradtál az egyetlen, aki képes lehet a mágikus fal betörésére. Kérlek mielõbb nézz utána a járatnak, mert tûrhetetlen, hogy a tudtunk nélkül ilyen titokzatos, és esetleg veszélyes járat létezzen tornyunkban! (31. kaland, összesen 45 TVP-t igényel.)

[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal
Hazamész a boltból.

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Egy meredek sziklafal mellett haladsz el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A levegõ rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé! Talán megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni. (263. kaland, összköltsége 20 TVP.) Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy kõamulett.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl a következõket tudod meg: 48. Erdauin egyre nehezebb helyzetbe kerül. A népesség gyorsan növekszik, de a föld nem elég termékeny. Yaurrból importálnak alapvetõ élelmiszereket, például gabonát is, és a yaurri kereskdõk szemérmetlenül kihasználják elõnyös helyzetüket. Csak akkor hajlandók engedni az árakból, ha Erdauin megszünteti a fiatal gazdaság védelmére hozott intézkedéseket, például a külföldiek többletadózását. Samael erre nem hajlandó, mert ez azzal járna, hogy Yaurr gazdaságilag bekebelezi Erdauint. Egyre nõ a feszültség a két ország között.
53. Erdauin trónjára I. Perlin, az egykori híres hõs, Jerikó unokája kerül.
57. Az elsõ telepek megalapítása az egykori Namír Birodalom helyén.
60. II. Boelnir meghal, Yaurr trónját fia, I. Zaks Szaniszló foglalja el. Sokak szerint apja halála az õ lelkén szárad.
63. Az egykori Kiégett Földön - Sheran papjainak segítségének köszönhetõen virágzik az élet, az apró tanyákból, településekbõl városok lesznek. A városokat keleten "Namír telepeknek" nevezik. A telepek immár képesek támogatni az anyaországot, amely soha nem látott virágzásnak indul.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Észreveszel 1 mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+3 õsi relikvia.) Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Ahogy folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság. (321. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 winropu mohát. Folytatod a régészkedést. Vésett kõdarabokat találsz. Talán valamilyen fajta régi pénz lehet? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sárkányvirágot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (211. kaland, összköltsége 20 TVP.) Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen kisilabizálod: 365. Az Alanori királyság romokban hever, Roxat városát a támadók a földdel tették egyenlõvé. Az elmúlt évben nyilvánvalóvá vált, hogy a védõk az Ezüstmágusoktól nem várhatnak segítséget, azoknak minden energiáját leköti a drakolder vezetõk féken tartása.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy óriáspók (#89) [aura: gyorsaság: 8.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. Az óriáspók 120 sebzést kap. (-8 vp.) Az óriáspók hörögve elterül.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az élõ cseppkõ: 0/0, Szikra: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 12% jut. Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 83. A gyarmatháború kezdete
A Namír telepek függetlenedési törekvései megerõsödnek, miközben az anyaország egyre többet követel tõlük. A telepesek elõbb passzív ellenállást folytatnak, majd megkezdõdik az ún. csendes háború. A telepesek megtagadják az adózást, az adószedõket elkergetik vagy megölik. A király embereire parasztokból alakult gerillacsoportok csapnak le. Annak ellenére, hogy nincs reguláris hadseregük, a telepek olyan komoly gondot okoznak Libertannak, hogy a kincstár bevétele kritikus határ alá süllyed. Mivel a telepek hatalmas területen helyezkednek el, I. Menlornak hagyományos módszerekkel nem sikerül megtörnie a lázadókat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt szemani gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. [ld. enc.] Folytatod a régészkedést. Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeleid 2 szárazföldi uborka (#97) [aura: regeneráció: 10.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tûzvihart. Ellenállsz a varázslatnak. Az élõ cseppkõ sebzõdik 111 ép-t. Szikra 65 ép-t sebzõdik. Az 1. szárazföldi uborka ellenáll a varázslatnak. A 2. szárazföldi uborka 116 ép-t sebzõdik. (-18 vp.) Az élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Szikra elindul az 1. szárazföldi uborka felé. A 2. szárazföldi uborka máris elõtted terem! Az 1. szárazföldi uborka Szikrát rohamozza. Szikra és az 1. szárazföldi uborka egymással harcolnak. A 2. szárazföldi uborka rád támad. Harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. A 2. szárazföldi uborka holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást. Az 1. szárazföldi uborka 124 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az 1. szárazföldi uborka hörögve elterül.
[A csatában összesen 434 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az élõ cseppkõ: 0/111, Szikra: 25/65.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Szolgáidnak 20% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 3 drágakõ. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy sárgaréz nyaklánc.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, élõ cseppkõ újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy méregellenállás itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Egy meredek sziklafal mellett haladsz el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A levegõ rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé! Talán megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni. (473. kaland, összköltsége 10 TVP.) A fenébe, megzavartak! Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tûzvihar! Sebzõdsz 107 ép-t. Az élõ cseppkõ sebzõdik 93 ép-t. Szikra 82 sebzést kap. A halál sekrestyése sebzõdik 112 ép-t. A sötét elf nekromanta 115 ép-t sebzõdik. (-18 vp.) Az élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Szikra halálos sebet kapva a földre zuhan. A sötét elf nekromanta halálos sebet kapva a földre zuhan. A halál sekrestyése feléd rohan. A halál sekrestyése rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Rád vág jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A halál sekrestyése halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 438 sebzést okoztál, és 109 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az élõ cseppkõ: 0/93, Szikra: 0/82.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+53%). Viszed, ami mozdítható: 44 arany. Ideje enni! A kajára veted magad. (+14% jóllakottság.) Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+1 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, élõ cseppkõ újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal gyógyítod magad. Gyógyulsz 70 életpontot.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 16 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-4 vp.)
Fejlõdsz: +1 régészet; [31 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1476 sebzést okoztál, és 186 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 21 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 352 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Zsebibaba Baby, egy ártatlan, kedves, mosolygós kis lény. Barna, finom szõr fedi ezt a törékeny nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 173. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (13) / 0.20
[2] IQ: 12 (13) / 7.24
[3] ügyesség: 4 (7) / 2.75
[4] egészség: 7 (15) / 4.04
[5] mágia: 11 (22) / 6.59
[6] gyorsaság: 12 (20) / 8.09
[9] Méret/ép: 137 (174) / 167
Min. méret: 104
Barlangméret: 137
PONTJAID
Varázspont: 268 / 111
Képességpont: 45 / 76% [8]
Hõsi pont: 6 (15)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 51%
Galetki erõ: 599 / 358
Hírnév : 2422
Jóllakottság: 170%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 135 (0)
Galetki gyõzelmek: 104 (0)
Torzsz. csaták: 1013 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 958 (5)
Leölt torzszülött: 1576 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 15 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Érj el 12-es auraészlelést! 3.) Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal! [számláló: 11]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 15 (18) / 0.61 [16] tüskés bõr: 16 (18) / 0.08 [17] vastag bõr: 20 (23) / 0.20
[18] tûzimmunitás: 5 (6) / 2 [19] hidegimmunitás: 4 (5) / 0.20 [20] savimmunitás: 5 (6) / 0.80
[21] elkt.immunitás: 5 (6) / 0.20 [24] rezisztencia: 34 (43) / 0.20    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 1.91 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.12 [47] zárnyitás: 7 / 3.92
[48] mászás: 6 / 5.22 [49] rugalmasság: 3 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 3 / 2.61
[51] transzformáció: 3 / 2.42 [52] auraészlelés: 5 (8) / 3.15 [53] ékszerészet: 2 / 0.10
[54] kereskedelem: 12 / 8.68 [55] szívósság: 1 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 6 / 1.97
[57] gyógynövények: 7 / 1.09 [58] nyomkeresés: 6 / 0.97 [59] vezetõkészség: 4 / 2.04
[62] lopás: 5 / 0.10 [63] éberség: 5 / 1.41 [64] átokszórás: 13 / 0.27
[65] álcázás: 15 / 3.43 [66] lopakodás: 5 / 1 [67] régészet: 17 / 0
[68] zene: 5 / 0.15 [69] tanulás: 11 / 3.49 [70] idézés: 10 / 0.05
[72] építés: 11 (12) / 6.89        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 0.33 [101] szakért.: 5 / 1.85     a bérmágus gyalogos lándzsája
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.03     a tökéletesség csonttõre
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.03     a sün csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (4) / 0.40 [42] csendvarázs: 1 (4) / 0.06 [149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.18
[152] felejtés: 13 (16) / 2.80 [163] kineport: 6 (9) / 0.96 [27] kisebb gyógyítás: 8 (11) / 4.09
[146] kontakt.õseiddel: 5 (8) / 2.14 [158] láth. észlelése: 3 (6) / 0.94 [157] láthatatlanság: 1 (4) / 0.06
[165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.18 [38] parancs: 1 (4) / 0 [159] szellemidézés: 1 (4) / 0.96
[176] szélpajzs: 10 (13) / 0.96 [20] tûzvihar: 28 (31) / 0.32 [22] villámsújtás: 35 (38) / 12.53

T/V VARÁZSLATLISTÁID pillanatnyilag ki vannak kapcsolva, minden, általad ismert varázslatot használsz. Ha ezt nem szeretnéd, adj ki egy újabb üres TVSZ parancsot.
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (13), láth. észlelése (6).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] élõ cseppkõ 36/36 8% 155% 3 / 1.63 harcol
[2] Szikra, a tûzszalamandra 74/74 134% 100% 7 / 1.34 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 4

MAKRÓID
1. Makró
bsz 2
t 65 40
e 30
be 9 5
be 9 6
2. Makró
ad 10
v 163 205 9511 4121 3747 3656
bsz 1
mak 1
3. Makró
mak 2
v 176
v 159 5743 3
v 158

HARCI PROGRAMOD
1: villámsújtás t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 20.
2: tûzvihar t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 40.
3: savlehelet használata ha ellf. 24. képessége 40 v. több. Prioritás: 45.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 0 50 61 27; VI erõ:200% ép:35%; PV 4 3 1 2 5; PSZ 67 59 48 47 66; BA 6186 15033; HE 9; I 30 3 30 63;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 6186 149 7; VG 6186 29171 1; VG 6186 29066 1; VG 3091 23247 1; VG 3091 23186 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 11.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #3 (7. épület), #6 (9. épület), #13 (4. épület), #23 (2. épület), #31 (3. épület), #50 (20. épület), #263 (173. forduló), #321 (173. forduló), #211 (173. forduló), #473 (173. forduló).

SZÖVETSÉGED: KANKURENCIA (#15033). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3043. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gladiátor díszes fejpántja (#6056) 1 a kígyó sisakja (#19075) 1 a lich csillogó fejpántja (#11908)
1 a lich díszes fejpántja (#11906) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a regenerálódás utazóköpenye (#24536)
1 a sebesség bronz mellvértje (#13197) * 1 a sebezhetetlenség sárga öve (#19617) 1 a sün csatos öve (#25016)
1 a sün fekete csizmája (#24972) 1 a sün kerek pajzsa (#24911) 1 a sün utazóköpenye (#24986)
1 a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 1 a szalamandra vándorcsizmája (#25871) 1 a szellemek lemezpáncélja (#14950)
1 a teknõs csatos öve (#25466) 1 a teknõs fekete csizmája (#25422) 1 a tökéletesség csontmaszkja (#21792)
1 az elektromosság csontmaszkja (#27192) 1 az elektromosság kék köpenye (#27237) * 1 az élet díszes köntöse (#5203)
* 1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511) * 1 az ellenállás vassisakja (#28526) 1 az enyészet csatos öve (#23216)
1 az enyészet nagy pajzsa (#23112) * 2 az enyészet vándorcsizmája (#23171) 1 az erõ vassisakja (#1526)
1 bronz mellvért (#1047) 1 csatos öv (#1166) 1 csizma (#1120)
1 csontmaszk (#1092) 1 díszes fejék (#135) 1 díszes fejpánt (#1106)
1 díszes köpeny (#1138) * 12 ében láncing (#134) 1 ezüst nadrág (#176)
2 fekete csizma (#1122) 1 fekete nadrág (#171) 1 khaldoran öv (#137)
2 köntös (#1150) 1 maszk (#1090) 1 pajzs (#1060)
1 sisak (#1075) 1 szent templomi maszk (#232) 10 törpe pikkelyvért (#4)
1 vándorcsizma (#1121) 2 vassisak (#1076) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna kõ érme (#441) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia smaragdja (#153)
1 a sebesség keresztszimbóluma (#13363) 1 a szalamandra csontamulettje (#25947) 1 a szellemek karikaszimbóluma (#15161)
1 a szívósság karikaszimbóluma (#14711) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs díszes karkötõje (#25542)
1 a teknõs fülbevalója (#25555) * 1 a természet márványgyûrûje (#16976) 1 a tudós csontamulettje (#11547)
* 1 a túlélés csepp fülbevalója (#21506) 3 amulett (#1195) 183 arany (#1)
* 1 az egészség ónix karkötõje (#3043) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság csepp fülbevalója (#27356)
1 az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282) * 1 az ellenállás csontamulettje (#28647) * 1 az ellenállás sárgaréz nyaklánca (#28631)
* 1 az energia csontamulettje (#18747) * 1 az energia ónixgyûrûje (#18778) 1 az enyészet csontamulettje (#23247)
1 az enyészet ezüst nyaklánca (#23232) 1 az enyészet karikaszimbóluma (#23261) 1 az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231)
1 az óriás kõamulettje (#8846) 1 az ügyesség amulettje (#2545) 54 drágakõ (#2)
1 ezüstmedál (#208) 1 gyûrû (#1225) 1 karikaszimbólum (#1211)
* 1 kék gömb (#143) 1 kõamulett (#1196) 1 nyaklánc (#1180)
* 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 3 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
23 aranydukát (#437) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 2 fekete dukát (#218)
1 második kulcsdarab (#227) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a bérmágus gyalogos lándzsája (#17532) 1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 1 a sav csonttõre (#26951)
* 1 a sün csonttõre (#25151) 1 a sün görbekardja (#25166) 1 a teknõs hosszú íja (#25572)
1 a teknõs tõre (#25600) 1 a teknõs vívótõre (#25603) * 1 a tökéletesség csonttõre (#22001)
2 barbár lándzsa (#1331) 22 ében nyílpuska (#133) 22 ében tündekard (#132)
1 fogazott kard (#1318) 3 görbekard (#1316) 4 harci fejsze (#12)
1 kard (#1315) 5 kés (#5) 1 kõrisfa íj (#1273)
1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 rövid tõr (#1302) 4 rozsdás kard (#131)
3 sziklarepesz (#13) 2 tõr (#1300) 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 18 csótányláb (#25) 6 elfu moha (#33)
30 gyilkos boróka (#27) 9 hónakkupók (#30) 1 kincskeresés itala (#64)
19 liánvirág (#24) 25 mátekel gomba (#21) 9 méregellenállás itala (#51)
16 mézfû (#29) 34 mitulen fû (#20) 4 óriásnövés itala (#60)
36 ragálygomba (#26) 7 rémcserje (#34) 17 sárkányvirág (#32)
11 sötét mák (#23) 1 szemani gomba (#36) 29 tejfonál (#28)
9 üvegcse (#14) 9 védelem itala (#59) 4 velparaj (#35)
25 winropu moha (#22) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
5 bolhedor szárny (#15) 21 ekinda haj (#147) 28 elektronit (#141)
21 húsevõ bibe (#151) 1 káoszkígyó pikkely (#230) 4 lemúr hártya (#161)
44 mandibula (#157) 12 molad púp (#16) 8 molitár háj (#165)
17 nordkristály (#146) 2 orglinggyökér (#457) 247 õsi relikvia (#17)
37 pirgamit (#152) 3 smaragd esszencia (#229) 1 szójer csáprágó (#231)
4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a mágus halotti maszkja #10091 (9), a bérmágus fülbevalója #17455 (4), a mentát szárnyas sisakja #12777 (11), a teknõs csonttõre #25601 (5).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ORGLING FATTYÚ (198. LÉNY)
Ezek a különösen ocsmány orglingok általában egy orglingnak más fajú lénnyel való párzásából fakadnak. Sokszor három karjuk, négy szemük vagy hasonló torzságuk van, bõrük sokszor fekélyes vagy undorító nyálkás, folyton nedvedzenek és rettenetesen büdösek.



MUTÁNS SZÓJER (174. LÉNY)
A legtöbb galetki állandó rettegésben él a pusztító szójerektõl - álmatlan éjszakákon át forgolódnak, minden neszre felriadnak - talán a pusztító szójer készül arra, hogy a barlangjába portyázzon? Ezek a galetkik általában azonnal elájulnak a félelemtõl, amikor a mutáns szójert megpillantják: hiszen, az a legkevesebb, hogy búcsút mondhatnak varázstárgyaiknak, de még az életük is komoly veszélybe kerül, ha nem tudnak elég gyorsan szaladni... És akkor mihez fognak ezek a galetkik kezdeni, amikor szembetalálkoznak a magasabb szinten élõ szójer megsemmisítõkkel és szójer annihilátorokkal?
Megjegyzés: a mutáns szójer a pusztítóval ellentétben nem a hidegre, hanem a savra fejlesztett ki magas immunitást.



SZÓJER CSÁPRÁGÓ (231. TÁRGY)
Lemetszve a pusztító szójer csáprágóját, reméled, hogy gyilkos hatalmú fegyvert kaptál: egy rúdra kötözve, talán te is elpusztíthatod ellenfeled tárgyait! De nem, ez sajnos nem mûködik... Mindegy, preparálva még így is egy értékes trófea.



SZEMANI GOMBA (36. TÁRGY)
Apró, pufók gombafajta, ahogy feljebb haladsz a szintek közt, egyre gyakrabban találkozhatsz vele. Állítólag egy titkos varázsital recept fontos komponense, de természetesen a receptet teljes titokban tartják ismerõi, úgyhogy te legfeljebb találgathatsz. [Szükséges varázsital fõzés szint: 8.]




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.