Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling szolga
Küldd el képeslapként!
"Az orglingok csak szolgának jók!" - idézet a Szint Uralkodójának szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 20:46:26 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-19 20:47:29 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3034-109

Karakterszám: 3034 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 109 Játékhét: 287
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 0
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 6
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. már. 14. 9h:16'
A következõ fordulód táplálható: 2007. már. 15.

E-mail!

SZIKRA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*júl. 18.* Black Diamond gyõzelmet aratott Tintilla, a Derûs felett. *júl. 18.* Tintilla, a Derûs pszionikus párviadalban legyõzte Zorthen Nezoferist. *júl. 28.* Zoeras Kahn felköltözött a következõ szintre. *aug. 25.* Shai-Hulud a férgek ura mellé szegõdött egy árnyékmester. *szept. 15.* Tintilla, a Derûs pszionikus párviadalban legyõzte Elkh Alhan Dozot. *nov. 11.* Haláljáró és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot. *nov. 30.* Haláljárót kis híján megölte egy elmanakh. *jan. 27.* Viharfelhõ csatában legyõzte Lélekszívót. *feb. 9.* Avvocato Terrasini teljesítette a 32. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *ápr. 3.* Gránitkarú pszionikus küzdelemben diadalt aratott Csillám felett.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*okt. 18.* Nosean pszionikus párviadalban legyõzte Amorthist. *okt. 30.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Le Henger Eleket. *nov. 13.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Bíborszemû Grianath-ot. *nov. 20.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *dec. 5.* Delien Vazoot kis híján megölte egy Gramagan. *dec. 14.* Nosean elsõként ért el 73-as rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *dec. 20.* Ambassadar csatában legyõzte Szarkaagyú Sirakát. *dec. 20.* Aranyszemû Reglinde csatában legyõzte Toxit. *dec. 22.* Ren lopni próbált, de felsült vele. *jan. 3.* Dark Valek a Renegát Elf és Éjfény megküzdöttek egymással, és Dark Valek a Renegát Elf gyõzött.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 401.]

le 21432 elrakod a 21432. tárgyat
Leveszed a túlélés ezüst nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 401.]

kf 21732 21912 bekészíted a 21732. tárgyat
Leveszed a mentát könnyû pikkelyvértjét. Felveszed a tökéletesség bíbor láncingét. Felveszed a tökéletesség háromszögszimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 401.]

be 3 44 meglátogatod a 3. épületet
Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy a 44. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 500 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod az elbájolás varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]

le 21912 elrakod a 21912. tárgyat
Leveszed a tökéletesség háromszögszimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]

kf 12716 21432 bekészíted a 12716. tárgyat
Leveszed a tökéletesség bíbor láncingét. Felveszed a mentát könnyû pikkelyvértjét. Felveszed a túlélés ezüst nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]

v 155 155. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+51% védekezés.) (-25 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]

v 159 6136 3 159. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemidézés. A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Szikra vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.)
Ismét tanultál valamit: +1 szint szellemidézés varázslat; [3 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

var 44 78 44. varázslatra 78 képességpont
Elköltesz 78 képességpontot elbájolás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen elbájolás varázslatod ereje 13. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

ht harci program törlése
5 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

hp 4 140 1 2 100 harci program
A következõ sor került a harci programodba: szellemkalapács t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

hp 4 44 1 0 110 harci program
A következõ sor került a harci programodba: elbájolás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 110.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

hf 12 2 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: elbájolás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 110, és ha 2 vagy több ellenfél van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

m 12 14 8101 2221 2232 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,14) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 8 101) A legközelebbi feladat megoldásánál 101 lesz a válaszod.
(M 13,14) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Alkotepar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 59 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Trento város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 33 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 47 százas lépés után érkezett meg Alkotepar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Trento érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Kis töprengés után közlöd az általad jónak tûnõ választ. [101] - Jól válaszoltál! - hallod a síri hangot. Elégedetten mosolyogsz. (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 14,14) Kelet felé mozogsz. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146) [aura: gyorsaság: 12.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy elbájolást. Az 1. káoszkígyó ellenáll a varázslatnak. (-20 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az 1. káoszkígyó elmormol egy csendvarázst. Ezt most megúsztad. Néhány rövid kézmozdulat után a 2. káoszkígyó létrehoz egy csendvarázs varázslatot. Ezt most megúsztad.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! Az 1. káoszkígyót védi rezisztanciája. (-10 vp.) Az 1. káoszkígyó elõhív egy csendvarázs varázslatot. Nem hat rád. A 2. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. Az 1. káoszkígyó ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) A 2. káoszkígyó ellõ egy csendvarázs varázslatot. Nem hat rád. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. káoszkígyó létrehoz egy csendvarázs varázslatot. Ezt most megúsztad.
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. káoszkígyót védi rezisztanciája. (-10 vp.) A 2. káoszkígyó ellõ egy csendvarázs varázslatot. Ezt most megúsztad. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. káoszkígyó elvarázsol egy csendvarázst. A varázslat nem hatott rád.
*** 5. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Az 1. káoszkígyó 116 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. káoszkígyó kileheli lelkét. A 2. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Újra a 13,14-es mezõn vagy.
(M 14,14) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,14) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 14,14) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,15) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,14) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Visszatérsz szállásodra.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 350.]

m 15 13 1441 11 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,13) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 1441,11) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 350.]

k 99 20 23 kaland elvállalása
Szíved a torkodban dobog, ahogy kifutsz a térre. Vajon ott lesz? A történet múltkor teljesen a varázsa alá vont. És igen! Troy Archid ott ül, ugyanazon a kövön, mint amikor utoljára láttad. Odasietsz hozzá.
- Szikra! Sajnálom, de a múltkor közbejött valami halaszthatatlan. Még mindig kötnek bizonyos régi... adósságok. A gombasörre most nem tartok igényt, reggel alaposan meglocsoltam a torkom. - A szemedbe néz, és a mese varázslata máris megragad.
- Rintelki Anator a csatornaszintet járta egy fontos küldetés során, amikor megérzett valami egészen furcsát. Az orrába rothadó bûz kúszott, amitõl majdnem rosszul lett. De nemcsak a szagot érezte. Ahogy a kezével a levegõbe markolt, valami egészen furcsát érzett ott, mintha valami nagyon kellemetlen dolgot érintene, pedig nem volt ott semmi. A rosszullétet végül legyõzte a kíváncsiság, és közelebb óvakodott ahhoz a helyhez, amit a visszataszító dolog forrásának vélt. Késõbb soha senkinek nem tudta leírni pontosan, hogy mit látott ott. Egy barlangmélyedésben, egy sötét, piszkos és elhagyatott odúban valami tenyészett. Nem volt határozott alakja, élt, de Anatornak az a határozott érzése volt, hogy a teremtmény létezésének leírására inkább az élettel pontosan ellentétes értelmû fogalom lenne megfelelõ. Ekkor megérezte, hogy az a valami - bár nem volt szeme, arca, vagy végtagja - felé fordul. A kellemetlen érzések újult erõvel törtek rá. Nem gondolkodott, felemelte a kezét, varázsszavakat suttogott, és a barlangodút a következõ pillanatban lángok borították el. Anator percekig ismételgette a szavakat, a lángok csak jöttek a tenyerébõl. Végül a forróságtól lángra kapott a ruhája. Megégve, a varázslattól véglegesen kimerülten támolygott odébb. Sokkal, sokkal késõbb tért magához, amikor egy másik galetki talált rá, nem messze ATTÓL a helytõl. Az a galetki segített neki, ápolta, de õ ahelyett, hogy sietett volna a barlangjába pihenni, visszament még egyszer, hogy meggyõzõdjön róla, valóban elpusztította azt. De nem volt ott semmi, csak a megfeketedett falak. Ekkor azonban újra megérezte a bûzt, és újra tapintani tudta a szörnyûséget. Döbbenten ébredt rá, hogy a szag belõle jön. "Te is érzed ezt a bûzt?" kérdezte a másik galetkit, aki azonban csak értetlenül rázta a fejét. Hazatérve hozzálátott, hogy lemossa magáról a szagot. Egy órán keresztül sikálta magát, tökéletesen tiszta lett, de a szag ott volt. Bárkit kérdezett róla, mindenki csak hüledezett, azt hitte, hogy megõrült, amikor tökéletesen tiszta testérõl azt kérdezte, más is érzi-e az ocsmány bûzt. Végül felhagyott vele, amikor látta, a furcsa szagot csak õ érzékeli. Három napig ki sem mozdult a barlangjából, csak aludt, evett, és töprengett. A negyedik napon, amikor felébredt, a szag nem volt sehol.
Troy tapogatni kezdi a követ maga körül, aztán, mint aki felébred egy révületbõl, megereszt egy csúnya szitkot.
- A lantom! El is feledkeztem róla! Tegnap, beadtam az uzsoráshoz, mert pénzre volt szükségem. A lant nélkül viszont nem tudom folytatni! Kérlek, váltsd ki nekem, talán ha 100 arany volt a letét. Találkozunk holnap, ugyanitt!
Bánatosan távozol - kíváncsi vagy a történet folyatásához, nem örülsz, hogy várnod kell rá. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]

(20. kaland:) A Triklopsz egy nagy méretû, háromszemû szörny. Ezt minden óvodás galetki tudja. Hogy egy kis szerencsével ezen a szinten is megtalálható, azt a kocsmában gyorsan megtudod. Nincs más dolgod, mint lemenni a csatornaszintre, és reménykedni, hogy Te fogsz leghamarabb triklopsszal találkozni. Egy nagyon rossz hírû folyosórendszert választasz, bízva benne, hogy itt kevesebb lesz a versenytárs. Ebben igazad is van, hisze erre fészkelnek a csatorna legbrutálisabb szörnyetegei, akinek esze van, elkerüli ezt a részt. Nagyon óvatosan lépkedsz, így nem is tud meglepni a fekete özvegy. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144) [aura: imm.mérg.gázra: 8.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A fekete özvegy sebzõdik 116 ép-t. (-10 vp.) A fekete özvegy kileheli lelkét.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+61%).
A harc hangjai felkeltették a figyelmét néhány arra vadászó torzszülöttnek. Pechedre mindegyik jó prédáénak vél. Az elsõk már itt is vannak. Ellenfeleid egy káoszkígyó (#146) [aura: mágia: 16.] és egy vérfarkas (#94) [aura: vastag bõr: 6.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy elbájolást. A káoszkígyó rezisztálja. (-20 vp.) Magában motyogva, a káoszkígyó létrehoz egy csendvarázst. Ellenállsz a varázslatnak. A vérfarkas feléd mozog. A vérfarkas rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A káoszkígyót védi rezisztanciája. (-10 vp.) A káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! A varázslat nem hatott rád. A vérfarkas rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Félrehajoltál.
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A káoszkígyó 116 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A káoszkígyó halálos sebet kapva a földre zuhan. A vérfarkas rád veti magát. Támad fogával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A vérfarkas 116 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A vérfarkas hörögve elterül.
[A csatában összesen 232 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+91%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy káoszkígyó pikkely és 24 arany.
Még szinte össze sem esett a káoszkígyó, amikor újabb vendégeid érkeznek. Ellenfeleid egy pusztító szójer (#154) [aura: vastag bõr: 8.] és 2 orgling disznó (#84) [aura: gyorsaság: 5.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy elbájolás varázslatot. A pusztító szójer csatasorba áll a te oldaladon. (-20 vp.) A pusztító szójer elindul az 1. orgling disznó felé. Az 1. orgling disznó a pusztító szójer irányába megy. A 2. orgling disznó a pusztító szójert rohamozza. A pusztító szójer és az 1. orgling disznó egymással harcolnak. A pusztító szójer megtántorodik. A 2. orgling disznó a pusztító szójert támadja. A pusztító szójer megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. orgling disznó sebzõdik 116 ép-t. (-10 vp.) Az 1. orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan. A pusztító szójer és a 2. orgling disznó egymással harcolnak. A pusztító szójer megtántorodik.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A 2. orgling disznó 116 sebzést kap. (-10 vp.) A 2. orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 232 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+130%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Végre kifújhatod magad egy picit. Már-már azon gondolkozol, hogy nem a legszerencsésebben választottad ki a vadászterületedet, amikor egy triklopsz bukkan fel a folyosón. Valószínûleg ide csalta a folyamatos csatazaj. Ellenfeled egy triklopsz (#187) [aura: rezisztencia: 10.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A triklopsz rezisztálja. (-10 vp.) A triklopsz máris elõtted terem! A triklopsz rád támad. Beléd próbál marni fogával. Nem talált. Beléd próbál marni fogával. (27 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával. Elhibázta. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-5 ép.)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A triklopsz sebzõdik 116 ép-t. (-10 vp.) A triklopsz rád támad. Megpróbál megmarni fogával. Mellétrafált a balfácán. Megpróbál megmarni fogával. Mellétrafált a balfácán. Acsarogva harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Nehezen bírod a szagát. (-4 ép.) A triklopsz regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A triklopsz sebzõdik 116 ép-t. (-10 vp.) A triklopsz kileheli lelkét.
[A csatában összesen 232 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+67%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 55 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+33 életpont.)
Gyorsan lenyesed az elhullott triklopsz fejét, majd szélsebesen elhagyod a csatornát. Futva érkezel a helytartói hivatalba. Ott örömmel fogadják a koponyát.
- Sajnos már megelõztek fiam, nem Te vagy az elsõ. De ne aggódj, így is kapsz jutalmat! Tessék, itt van 200 arany. És mivel a haza szolgálatában harcoltál, Qan atya most rögtön meggyógyítja az összes sebedet.
(+5 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(23. kaland:) Itt az ideje, hogy kiváltsd a VIP kártyát.
[Tárgyhasználat: 150 arany]
Az ügynök szívélyesen bekísér egy különterembe. Némi kóstolóval lát vendégül (+10% jóllakottság), majd megmutatja az aukciósház titkos kincsét. Egy kristályüveggel letakart állványon, egy csillogó tárgyat látsz egy vörös bíborpárnán. A kristályüveg körül mágikus fények villódznak. Közelebb lépsz, közben a lélegzeted is visszafojtod. Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcsfej! A Ragyogás kulcsának egyik darabja!
- Nos, meggondolom még, hogy meg akarom-e vásárolni. Mennyibe kerül?
- 1000 arany - válaszol az ügynök.
Igyekszel elleplezni megdöbbenésedet, pókerarccal bólintasz.
- Majd még gondolkodom rajta. - (ha meg akarod venni, látogass el ide a következõ fordulódban újra, és add ki a K 25 parancsot).
[73 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

v 146 15 10 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]

v 146 17 10 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]

v 146 17 7 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
Ismét tanultál valamit: +1 szint kontakt.õseiddel varázslat; [3 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]

v 146 14 7 146. varázslat elmondása
Felhörpintesz 1 zöld manaitalt. Visszanyersz 40 vp-t. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Ideje egy kis testmozgásnak! A szövetségi aréna pont megfelel erre a célra. Jónéhány nézõ elõtt kell bizonyítanod. Odainted magadhoz az arénamestert. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Next Generation, a Remény Küldöttei szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy lomha nukratoid, egy kristálypók, egy kígyópók, egy nyálkásfejû immúnum és egy szirén fattyú. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Fortian. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy óriás kétfejû vérfarkas, egy mutáns yeti, egy mutáns szójer, egy ében csámcsogó és 2 elemi rin. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 6094 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 3422 gyõzelmet aratott. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 60 aranyat, elõkészítik a harcot. Ellenfeleid egy ratifikátor (#151) [aura: hidegimmunitás: 6.] és egy csontváz harcos (#68) [aura: IQ: 20.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy elbájolás varázslatot. A ratifikátor megúszta! (-20 vp.) A ratifikátor feléd rohan. A csontváz harcos közelebb jön, hogy támadhasson. A ratifikátor rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (27 ép-t sebzõdtél). A csontváz harcos téged támad. Egy nevetséges rozsdás karddal próbál lecsapni rád. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A ratifikátor sebzõdik 116 ép-t. (-10 vp.) A ratifikátor halálos sebet kapva a földre zuhan. A csontváz harcos téged támad. Rozsdás kardot forgatva támad. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a csontváz harcost. Villámokat köpsz. (10 ép-t sebeztél). A csontváz harcos téged támad. Rozsdás karddal próbál megsebezni. Mellé!
*** 4. KÖR *** A csontváz harcost próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A csontváz harcos rád támad. Meglengetve egy rozsdás kardot, megpróbál eltalálni. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 5. KÖR *** A csontváz harcost próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (12 ép-t sebeztél). A csontváz harcos rád veti magát. Fegyverével, egy rozsdás karddal keresi a gyenge pontodat. Nem talált.
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét! Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 elektr.lehelet; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +16 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1073 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 252 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 519 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Szikra, egy ujjai között gömbvillámot görgetõ, villámló tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 109. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (9) / 5.46
[2] IQ: 13 (16) / 9.01
[3] ügyesség: 5 (14) / 3.52
[4] egészség: 10 (15) / 3.90
[5] mágia: 13 (25) / 5.48
[6] gyorsaság: 10 (16) / 1.09
[9] Méret/ép: 110 (117) / 83
Min. méret: 58
Barlangméret: 112
PONTJAID
Varázspont: 299 / 5
Képességpont: 22 / 68%
Hõsi pont: 53 (10)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 47%
Galetki erõ: 505 / 328
Hírnév : 261
Jóllakottság: 143%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 43 (0)
Galetki gyõzelmek: 23 (0)
Torzsz. csaták: 522 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 430 (4)
Leölt torzszülött: 714 (8)
Pszi csaták: 6 (0)
Pszi gyõzelmek: 6 (0)
Ájulások száma: 29 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (37)
Speciális képességeid:
+37 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal! [számláló: 13] 2.) Semmisíts meg 10 káoszkígyót, csakis varázslattal! [számláló: 8] 3.) Hozz 7 smaragd esszenciát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 8 / 0.02 [24] rezisztencia: 11 / 0.08 [31] áttörés: 0 (3) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 0.30 [46] csapdaészlelés: 9 / 2.42 [47] zárnyitás: 8 / 4.76
[48] mászás: 9 / 2.21 [49] rugalmasság: 7 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 5 (2) / 1.03
[51] transzformáció: 7 / 1.40 [52] auraészlelés: 9 (14) / 4.54 [53] ékszerészet: 6 / 0.83
[54] kereskedelem: 6 / 0.77 [55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 7 / 4.75
[57] gyógynövények: 6 / 2.20 [58] nyomkeresés: 10 / 2.19 [59] vezetõkészség: 5 / 0.35
[60] pszi támadás: 10 / 2.35 [61] pszi energia: 3 / 2.35 [62] lopás: 9 / 0.30
[63] éberség: 8 / 0.65 [64] átokszórás: 3 (4) / 1.50 [65] álcázás: 5 / 3.62
[66] lopakodás: 8 / 0.80 [67] régészet: 7 / 1.05 [68] zene: 5 / 0.20
[69] tanulás: 9 / 3.26 [70] idézés: 1 (3) / 0.05 [71] javítás: 6 / 0.85
[72] építés: 11 / 9.16        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.80     a remete csonttõre
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.12     a majom barbár lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 8 (12) / 0.80 [42] csendvarázs: 1 (7) / 0.06 [149] dimenziókapu: 5 (11) / 0.26
[37] egokínzás: 1 (7) / 0 [44] elbájolás: 13 (19) / 0.32 [48] ellenáll.megtörése: 1 (7) / 0
[10] energiatüske: 2 (6) / 1.08 [152] felejtés: 7 (13) / 2.40 [172] gázpajzs: 1 (5) / 0.06
[17] gránitbõr: 5 (9) / 0.86 [163] kineport: 1 (7) / 0.08 [146] kontakt.õseiddel: 4 (10) / 0.11
[158] láth. észlelése: 2 (8) / 0.06 [157] láthatatlanság: 1 (7) / 0.06 [165] manafókuszálás: 2 (6) / 0.18
[155] nagyobb erõpajzs: 15 (21) / 0.48 [166] pengefal: 2 (8) / 1.72 [128] pszi csáp: 8 / 0.44
[30] sorvasztás: 2 (6) / 0.68 [159] szellemidézés: 2 (6) / 0.04 [140] szellemkalapács: 26 (32) / 6.76
[132] tudati méreg: 6 / 0.48 [14] vakító fény: 2 (6) / 0.34    

MAKRÓID
1. Makró
kf 17951 103
2. Makró
kf 13465 103
bsz

HARCI PROGRAMOD
1: szellemkalapács t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 100.
2: elbájolás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 110, és ha 2 vagy több ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:150% ép:30%; PV 2 1; PSZ 69 58 47 52 57 46; HE 1; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #13 (4. épület), #28 (3. épület), #52 (20. épület), #461 (104. forduló), #230 (105. forduló), #402 (106. forduló).

SZÖVETSÉGED: Újszövetség (#15038). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3034. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: nagyobb jégavatár. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 7 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bérmágus nagy pajzsa (#17262) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gladiátor díszes fejpántja (#6056)
* 1 a mentát könnyû pikkelyvértje (#12716) 1 a természet csontmaszkja (#16842) 1 a tökéletesség bíbor láncinge (#21732)
1 díszes villámöv (#177) * 1 fekete csizma (#1122) * 1 orlingbõr maszk (#388)
* 1 Õsmágus köpenye (#322) 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)
3 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gepárd malachit karkötõje (#15641) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia smaragdja (#153)
* 1 a mentát sárgaréz nyaklánca (#12881) * 1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje (#19676) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) * 1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) * 1 a túlélés ezüst nyaklánca (#21432)
311 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 74 drágakõ (#2)
1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 ezüstmedál (#208) 1 ónix karkötõ (#1243)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 szerencsekõ (#197) 1 zöld mutációs gyûrû (#191)
* 2 zsugorító gyûrû (#200)

Felszerelés
1 a Ragyogás Kulcsa (#258) 1 átokkõ (#203) 1 díszes rézkulcs (#129)
3 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128) 3 õskõ (#8)
5 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a légzés hosszú íja (#27822) * 1 a majom barbár lándzsája (#14381) * 1 a remete csonttõre (#12551)
1 csonttõr (#1301) 3 harci fejsze (#12) 1 kard (#1315)
8 kerek kõ (#11) 1 parittya (#10) 1 tõr (#1300)
1 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 6 csótányláb (#25) 6 elonotichlan (#31)
4 fehér gyógyital (#50) 9 gyilkos boróka (#27) 12 hónakkupók (#30)
1 kincskeresés itala (#64) 13 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
8 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51) 2 mézfû (#29)
11 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 1 pontosság itala (#72)
9 ragálygomba (#26) 4 rémcserje (#34) 3 sárga gyógyital (#61)
1 sárkányvirág (#32) 3 sötét mák (#23) 1 szemani gomba (#36)
4 tejfonál (#28) 9 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
1 velparaj (#35) 9 winropu moha (#22) 2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
24 ekinda haj (#147) 13 elektronit (#141) 1 húsevõ bibe (#151)
7 káoszkígyó pikkely (#230) 4 lemúr hártya (#161) 12 mandibula (#157)
6 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165) 3 nordkristály (#146)
2 pirgamit (#152) 5 smaragd esszencia (#229) 3 szójer csáprágó (#231)
4 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 káoszkígyó pikkely (#230).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 431 arany (#1), 1 zöld manaital (#63).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.