Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bőrpróba
Küldd el képeslapként!
Egyes galetkik bőre annyira kemény és ellenálló, hogy sem a szövőpókok mérge, sem az óriáscsótányok savköpete nem képes beszivárogni a galetki belső pólusaiba.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 16:22:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-03-29 16:22:59 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-03-29 16:23:07 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2970-15

Karakterszám: 2970 Számlaszám: 3684
Fordulószám: 15 Játékhét: 244
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 653
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2009. már. 9. 12h:15'
A következõ fordulód táplálható: 2009. már. 10.

E-mail!

FADEUS IMTHARION KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 8. NAP ** Meglátogat egy galetki: Elementál, egy elementális férfi. Végignézed a felszerelését: kés. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Elementált. Elementál odajön hozzád. Megtámadod Elementált. Lecsapsz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Elementál rád támad. Elementál mérgezõ gázt fúj rád. (15 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elementál téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (10 ép-t sebzõdtél). Elementált próbálod megsebezni. Felé döfsz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Elementált próbálod megsebezni. Lecsapsz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Elementál rád veti magát. Elementál mérgezõ gázt fúj rád. (12 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Elementált próbálod megsebezni. Elõre szúrsz bal karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Elementál eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+8%). Elementál megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 13. NAP ** Pihenésedet megzavarja Mementó, a Lelkek Õrzõje, egy szolídan elegáns,egyenes tartású, sötét hosszú hajú, nyugalmat sugárzó tekintetû férfi. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Mementó, a Lelkek Õrzõje csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 13. NAP ** Bejön a barlangodba Basztandzsi, egy virágait féltõ kertész férfi. A következõket látod nála: a káosz bíbor gyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Basztandzsi már ott várakozik. Õ nyert!
** 15. NAP ** Látogatót kapsz, aki Basztandzsi, egy virágait féltõ kertész férfi. Végignézed a felszerelését: a káosz bíbor gyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Basztandzsi már ott várakozik. Õ nyert!
** 15. NAP ** Meglátogat egy galetki: Mementó, a Lelkek Õrzõje, egy szolídan elegáns,egyenes tartású, sötét hosszú hajú, nyugalmat sugárzó tekintetû férfi. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Mementó, a Lelkek Õrzõje már ott várakozik. Õ nyert!
** 16. NAP ** Felkeresi barlangodat Senqwesto a Bruhja, egy fekete bördzsekit és napszemüveget viselõ, igen termetes, izmos, vámpír férfi. Tárgyai: díszes fejék, bõrpáncél, barbár lándzsa. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Senqwesto a Bruhja már ott várakozik. Õ nyert!
** 104. NAP ** Látogatót kapsz, aki Krilehor, egy sötét kámzsás, aszott arcú, idõtlenséget sugárzó férfi. Tárgyai: díszes fejék, kard. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Krilehor csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 127. NAP ** Bejön a barlangodba Pink Pancser, egy ragadozó kecsességével mozgó, rózsaszín, selymes szõrzettel borított férfi. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Pink Pancser csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 185. NAP ** Bezörget hozzád Gorgon, egy mosolygós,jókedvû, szellemes férfi. A következõket látod nála: lándzsa. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Gorgont, aki dühösen rázza fejét.
** 272. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 winropu mohát.

Kissé már éhezel, ezért csak 28 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ren, egy fehér bõrû, izzó, vörös szemû, sötét homályba burkolózó férfi. (hírneve 32623.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*nov. 2.* Arusso Hydrid Strequilen gyõzelmet aratott Rhevian a surranó felett. *nov. 7.* Arusso Hydrid Strequilen gyõzelmet aratott Acheron felett. *nov. 30.* Mementó, a Lelkek Õrzõje gyõzelmet aratott Makken Morgiff felett. *júl. 30.* Lolien Rolio teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 26.* Nosean pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis felett. *okt. 9.* Nemesis és Bazaltzabáló pszi párbajt vívtak. Nemesis került ki gyõztesen. *okt. 13.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *dec. 15.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát. *jan. 26.* Amorpheus Amorphea pszionikus küzdelemben diadalt aratott Fortian felett. *már. 1.* Kronx és Gránitkarú pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *már. 7.* Leanthilt kis híján megölte egy galetki rablóvezér. *ápr. 12.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *máj. 2.* Fortian és Amorpheus Amorphea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *jún. 5.* Ren gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 mászás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Rozmaringos Rozi, egy vörös hajában virágokat viselõ, kecses léptû nõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Rozmaringos Rozit, aki dühösen rázza fejét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Semmit sem találsz. Benyomulsz.
Vendéglátód Ezüst Majom, egy magas testalkatú ezüst szemû férfi. A következõket látod nála: köpeny, sisak, öv. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Ezüst Majom--mot. Ezüst Majom máris elõtted terem! Ezüst Majom--mot próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Ezüst Majom téged támad. Ezüst Majom tüzet lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod Ezüst Majom--mot. Odacsapsz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Ezüst Majom rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Ezüst Majom rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (10 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+25 életpont.)
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 44.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy márvány atka (#17).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a márvány atka felé. Már ott is vagy! A márvány atka közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a márvány atkát. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (2 ép-t sebeztél). A márvány atka rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** A márvány atkát próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (9 ép-t sebeztél). A márvány atka rád támad. A csáprágójával támad. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A márvány atka holtan terül el.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+11 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány irányába mozogsz. A kétfejû patkány máris elõtted terem! Támadod a kétfejû patkányt. Lesújtasz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Acsarogva harapni próbál fogával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Támadod a kétfejû patkányt. Lesújtasz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Viszed, ami mozdítható: egy õskõ.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** A nohnetár irányába mozogsz. A nohnetár feléd mozog. Támadod a nohnetárt. Lesújtasz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). A nohnetár rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Elõre szúrsz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A nohnetár halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Elteszed a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni. (265. kaland, összköltsége 10 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a mélységi gnóm létrehoz egy energiatüske varázslatot. 3 ép-t sebzõdtél. A mélységi gnóm felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a mélységi gnómot. Elõre szúrsz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm kileheli lelkét.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Elteszed a zsákmányt, ami egy kés.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+12 életpont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (396. kaland, összköltsége 20 TVP.) Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy koreni sün (#13).

*** 1. KÖR *** A koreni sün odajön hozzád. A koreni sün irányába mozogsz. A koreni sün téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A koreni sünt próbálod megsebezni. Lesújtasz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) A koreni sün hörögve elterül.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+15 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen 159 sebzést okoztál, és 94 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 17 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 187 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fadeus Imtharion, egy látszólag fürge, ravasz tekintetû, kék köpenybe burkolozó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 15. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 1.25
[2] IQ: 5 / 1.25
[3] ügyesség: 5 / 0.30
[4] egészség: 5 / 2.35
[5] mágia: 3 / 0.65
[6] gyorsaság: 6 / 0.79
[9] Méret/ép: 40 / 37
Min. méret: 36
Barlangméret: 44
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 14 / 7%
Hõsi pont: 0 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 7%
Galetki erõ: 106 / 76
Hírnév : 58
Jóllakottság: 28%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 31 (2)
Galetki gyõzelmek: 6 (1)
Torzsz. csaták: 75 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 55 (5)
Leölt torzszülött: 64 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 11 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 6 / 0 [26] lõfegyver: 6 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 3 / 1.09 [48] mászás: 4 / 1.31 [64] átokszórás: 3 / 0.13
[66] lopakodás: 2 / 0.01        

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 7 / 2.61      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 10; VI erõ:200% ép:15%; PV 3 1; PSZ 47 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (1. épület), #265 (15. forduló), #396 (15. forduló), #222 (5. forduló), #443 (6. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 bõrpáncél (#9) * 1 díszes fejék (#135) * 1 köntös (#1150)
1 vas lemezpáncél (#1001)

Ékszerek, kincsek
307 arany (#1) * 1 karkötõ (#1240) * 1 kõamulett (#1196)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 3 liánvirág (#24)
3 mitulen fû (#20) 5 üvegcse (#14) 2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 lemúr hártya (#161) 3 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mitulen fû (#20), 1 nohnetár gumó (#212), 1 õskõ (#8), 1 kés (#5).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MÓDOSÍTÁSOK
A játék elmúlt fél évének és az olimpiának a tapasztalata alapján néhány komolyabb változtatás lesz a játékban. Ezeket alaposan végiggondoltuk, és a célunk az volt, hogy a változások senkit ne érintsenek hátrányosan, mindemellett a játékegyensúly még tökéletesebb legyen.
- 50%-kos korlátozás. A tárgyakból, varázslatokból és varázsitalokból eredõ összes bónuszt legfeljebb az alaptulajdonság 50%-káig veszi figyelembe a program, de CSAKIS Portyázás során történõ galetki-galetki párviadalban, és az olimpiai játékokban, és csakis az elsõ három szinten. Tehát az arénában, szörnyekkel való harc során és többszemélyes kalandokban minden marad a régiben. A 4. szinttõl azért nincs ilyen korlátozás, mert a 3 végtag már kellõképpen kiegyensúlyozza a nagyon magas leheletet is.
A korlátozás sajnos a lehelet italra és minden más varázslatra is vonatkozik, így az elsõ 3 szinten ezek fõként az aréna meghódítására vagy egy különösen nehéz szörny legyõzésére lesznek jók. Tehát pl. 16-os leheleted van, +4-et kapsz tárgyból, és megiszol egy lehelet italát. Ekkor a harcban 24-es lesz a leheleted, ha az olimpián vagy más galetki ellen harcolsz.
- Lõfegyverrel max. annyi lövést adhatsz le, ahányadik szinten élsz. Ezenkívül, a lõfegyvereknél eddig egyedül a lõfegyver szakértelmed számított a harci erõbe. Ezentúl ehelyett a várható sebzés 2/3-a fog számítani, ha van lõfegyver szakértelmed, és van beKF-elt lõfegyvered.
- A véletlenszerû varázstárgyak alapértéke valamelyest nõtt, de az alacsonyabb szintû tárgyaknál ez nem túl jelentõs, tehát a legtöbben ezt észre sem fogják venni.
- A gyógyfüvek találására az esély 15%+2%/szintrõl 15%+3%/szintre nõ (az erre vonatkozó képlet a szabálykönyvben hibásan szerepelt). Természetesen, a Tudós klánbónusz az eredeti képlethez volt igazítva, így a tudósok ezután nem 4, hanem 6 rangonként fognak +1 gyógyfüvek szakértelmet kapni.
- Egy adott tárgy megjavításához szükséges szakértelem küszöb kb. 50%-kal csökken, tehát könnyebb lesz javítani.
- Lehet végre az ISM és MAK parancsokat tetszõlegesen kombinálni.
- Az EP parancsnak meg lehet adni egy 3. szakértelmet, hogy melyik tulajdonságod, harci szakértelmed vagy végtaggal kapcsolatos képességed fejlõdjön az építéstõl.
- A pszi képesség elsajátításához a BE 8 1 parancsot kell ezentúl kiadni, túl sokan tanulták meg "véletlenül" a pszit, csak mert benéztek a pszi iskolába.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.