Karakterszám: |
2970 |
Számlaszám: |
3684 |
Fordulószám: |
15 |
Játékhét: |
244 |
E forduló
ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
653 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2009. már. 9. 12h:15' |
A következõ
fordulód táplálható: 2009. már. 10. |
|
E-mail!
FADEUS IMTHARION KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
8. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Elementál, egy elementális férfi. Végignézed
a felszerelését: kés. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod Elementált. Elementál odajön hozzád. Megtámadod
Elementált. Lecsapsz bal karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). Elementál rád
támad. Elementál mérgezõ gázt fúj rád.
(15 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elementál téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel
rád.
(10 ép-t sebzõdtél). Elementált próbálod megsebezni. Felé döfsz bal
karmoddal.
(10 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Elementált próbálod megsebezni. Lecsapsz bal karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). Elementál rád veti magát. Elementál mérgezõ gázt fúj
rád.
(12 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Elementált próbálod megsebezni. Elõre szúrsz bal karmoddal.
(11 ép-t sebeztél). Elementál eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+8%). Elementál megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
13. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Mementó, a Lelkek Õrzõje, egy szolídan
elegáns,egyenes tartású, sötét hosszú hajú, nyugalmat sugárzó tekintetû
férfi. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Mementó, a Lelkek Õrzõje
csak jócskán lemaradva érkezik meg.
**
13. NAP ** Bejön a barlangodba
Basztandzsi, egy virágait féltõ kertész
férfi. A következõket látod nála: a káosz bíbor gyûrûje. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Basztandzsi már ott várakozik.
Õ nyert!
**
15. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Basztandzsi, egy virágait féltõ kertész
férfi. Végignézed a felszerelését: a káosz bíbor gyûrûje. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Basztandzsi már ott várakozik.
Õ nyert!
**
15. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Mementó, a Lelkek Õrzõje, egy szolídan
elegáns,egyenes tartású, sötét hosszú hajú, nyugalmat sugárzó tekintetû
férfi. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Mementó, a Lelkek Õrzõje már
ott várakozik. Õ nyert!
**
16. NAP ** Felkeresi barlangodat
Senqwesto a Bruhja, egy fekete bördzsekit
és napszemüveget viselõ, igen termetes, izmos, vámpír férfi. Tárgyai: díszes
fejék, bõrpáncél, barbár lándzsa. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Senqwesto a Bruhja már ott várakozik.
Õ nyert!
**
104. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Krilehor, egy sötét kámzsás, aszott
arcú, idõtlenséget sugárzó férfi. Tárgyai: díszes fejék, kard. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Krilehor csak jócskán lemaradva
érkezik meg.
**
127. NAP ** Bejön a barlangodba
Pink Pancser, egy ragadozó kecsességével
mozgó, rózsaszín, selymes szõrzettel borított férfi. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Pink Pancser csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
**
185. NAP ** Bezörget hozzád
Gorgon, egy mosolygós,jókedvû, szellemes
férfi. A következõket látod nála: lándzsa. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû:
a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál
ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön
ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Gorgont,
aki dühösen rázza fejét.
**
272. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a
barlangodba, és ellopott tõled 1 winropu mohát.
Kissé már éhezel, ezért csak 28 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Ren, egy fehér bõrû, izzó, vörös szemû, sötét homályba
burkolózó férfi. (hírneve 32623.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin,
egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi.
(hírneve 975.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*nov. 2.* Arusso Hydrid Strequilen gyõzelmet aratott Rhevian a surranó
felett.
*nov. 7.* Arusso Hydrid Strequilen gyõzelmet aratott Acheron felett.
*nov. 30.* Mementó, a Lelkek Õrzõje gyõzelmet aratott Makken Morgiff felett.
*júl. 30.* Lolien Rolio teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 26.* Nosean pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis felett.
*okt. 9.* Nemesis és Bazaltzabáló pszi párbajt vívtak. Nemesis került
ki gyõztesen.
*okt. 13.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet
aratott xenomorf királynõ felett!
*dec. 15.* Fortian pszionikus párviadalban
legyõzte Amorpheus Amorpheát.
*jan. 26.* Amorpheus Amorphea pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Fortian felett.
*már. 1.* Kronx és Gránitkarú
pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*már. 7.* Leanthilt kis
híján megölte egy galetki rablóvezér.
*ápr. 12.* Aranyszemû Reglinde pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett.
*máj. 2.* Fortian
és Amorpheus Amorphea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen.
*jún. 5.* Ren gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 mászás; [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 172.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Útközben észreveszel egy
mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz
egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok
összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Rozmaringos Rozi, egy vörös hajában virágokat
viselõ, kecses léptû nõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat.
Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut
el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és
lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Rozmaringos
Rozit, aki dühösen rázza fejét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Módszeresen
kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ
ellenfelet... Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A kirakott
zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Észlelni próbálod
a lehetséges csapdákat. Semmit sem találsz. Benyomulsz.
Vendéglátód
Ezüst Majom, egy magas testalkatú ezüst szemû férfi. A következõket
látod nála: köpeny, sisak, öv. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi
az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod Ezüst Majom--mot. Ezüst Majom máris elõtted
terem! Ezüst Majom--mot próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz bal
karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). Ezüst Majom téged támad. Ezüst Majom tüzet
lehel rád.
(11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod Ezüst Majom--mot. Odacsapsz bal karmoddal.
(12
ép-t sebeztél). Ezüst Majom rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel!
Elborítanak a lángnyelvek.
(9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Ezüst Majom rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban elborít tûzleheletével.
(10 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve
összeesel.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+25 életpont.)
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
44.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad
úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A
sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek
várnak rád. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom
nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy márvány
atka (#17).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a márvány atka felé. Már ott is vagy! A márvány
atka közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a márvány atkát. Gyorsan
felé lendítesz bal karmoddal.
(2 ép-t sebeztél). A márvány atka rád veti
magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** A márvány atkát próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz
bal karmoddal.
(9 ép-t sebeztél). A márvány atka rád támad. A csáprágójával
támad.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A márvány atka holtan terül
el.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+11 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik
járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Aha, torzszülött
szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Velõtrázó ordítást
hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).
*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány irányába mozogsz. A kétfejû patkány máris
elõtted terem! Támadod a kétfejû patkányt. Lesújtasz bal karmoddal.
(14
ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád veti magát. Kitátja száját, harapni
próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Acsarogva harapni próbál fogával.
Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Támadod a kétfejû patkányt. Lesújtasz bal karmoddal.
(10
ép-t sebeztél). A kétfejû patkány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%).
Viszed, ami mozdítható: egy õskõ.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Megkeresed az egyik
járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Leérve,
óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad
lesz a vadászból. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled
egy nohnetár (#12).
*** 1. KÖR *** A nohnetár irányába mozogsz. A nohnetár feléd mozog. Támadod
a nohnetárt. Lesújtasz bal karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). A nohnetár rád
támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Elõre szúrsz bal karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). A nohnetár halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%).
Elteszed a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
Vadászni támad kedved. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy
elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy
sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Egy kürtõ
mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz
semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni.
Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni.
(265. kaland, összköltsége
10 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek,
azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a mélységi gnóm létrehoz egy
energiatüske varázslatot.
3 ép-t sebzõdtél. A mélységi gnóm felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Megtámadod a mélységi gnómot. Elõre szúrsz bal karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm kileheli lelkét.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+23%). Elteszed a zsákmányt, ami egy kés.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+12 életpont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos izgalom lesz
rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé.
A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy
letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták
õket. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod,
hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van
ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor
ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni,
de valószínûleg megéri!
(396. kaland, összköltsége 20 TVP.) Befordulva
egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy koreni
sün (#13).
*** 1. KÖR *** A koreni sün odajön hozzád. A koreni sün irányába mozogsz.
A koreni sün téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(6 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A koreni sünt próbálod megsebezni.
Lesújtasz bal karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép) A koreni sün hörögve elterül.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+15 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
[ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen
159 sebzést okoztál, és 94 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 17 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
187 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Fadeus Imtharion, egy látszólag fürge, ravasz tekintetû,
kék köpenybe burkolozó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1.
szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 15. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 1.25 |
[2] IQ: |
5 / 1.25 |
[3] ügyesség: |
5 / 0.30 |
[4] egészség: |
5 / 2.35 |
[5] mágia: |
3 / 0.65 |
[6] gyorsaság: |
6 / 0.79 |
[9] Méret/ép: |
40 / 37 |
Min. méret: |
36 |
Barlangméret: |
44 |
|
|
Varázspont: |
15 / 15 |
Képességpont: |
14 / 7% |
Hõsi pont: |
0 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
7% |
Galetki erõ: |
106 / 76 |
Hírnév : |
58 |
Jóllakottság: |
28% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
31 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
6 (1) |
Torzsz. csaták: |
75 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
55 (5) |
Leölt torzszülött: |
64 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
11 (1) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
[26] lõfegyver: |
6 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
3 / 1.09 |
[48] mászás: |
4 / 1.31 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.13 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.01 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
6 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 2.61 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 10;
VI erõ:200% ép:15%;
PV 3 1;
PSZ 47
48;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (1. épület), #265 (15. forduló), #396 (15.
forduló), #222 (5. forduló), #443 (6. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 köntös (#1150) |
|
1 vas lemezpáncél (#1001) |
Ékszerek, kincsek |
|
307 arany (#1) |
* |
1 karkötõ (#1240) |
* |
1 kõamulett (#1196) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mitulen fû (#20), 1 nohnetár
gumó (#212), 1 õskõ (#8), 1 kés (#5).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MÓDOSÍTÁSOK A játék elmúlt fél évének és az olimpiának a tapasztalata
alapján néhány komolyabb változtatás lesz a játékban. Ezeket alaposan végiggondoltuk,
és a célunk az volt, hogy a változások senkit ne érintsenek hátrányosan,
mindemellett a játékegyensúly még tökéletesebb legyen.
- 50%-kos korlátozás.
A tárgyakból, varázslatokból és varázsitalokból eredõ összes bónuszt legfeljebb
az alaptulajdonság 50%-káig veszi figyelembe a program, de CSAKIS Portyázás
során történõ galetki-galetki párviadalban, és az olimpiai játékokban,
és csakis az elsõ három szinten. Tehát az arénában, szörnyekkel való harc
során és többszemélyes kalandokban minden marad a régiben. A 4. szinttõl
azért nincs ilyen korlátozás, mert a 3 végtag már kellõképpen kiegyensúlyozza
a nagyon magas leheletet is.
A korlátozás sajnos a lehelet italra és
minden más varázslatra is vonatkozik, így az elsõ 3 szinten ezek fõként
az aréna meghódítására vagy egy különösen nehéz szörny legyõzésére lesznek
jók. Tehát pl. 16-os leheleted van, +4-et kapsz tárgyból, és megiszol egy
lehelet italát. Ekkor a harcban 24-es lesz a leheleted, ha az olimpián
vagy más galetki ellen harcolsz.
- Lõfegyverrel max. annyi lövést adhatsz
le, ahányadik szinten élsz. Ezenkívül, a lõfegyvereknél eddig egyedül a
lõfegyver szakértelmed számított a harci erõbe. Ezentúl ehelyett a várható
sebzés 2/3-a fog számítani, ha van lõfegyver szakértelmed, és van beKF-elt
lõfegyvered.
- A véletlenszerû varázstárgyak alapértéke valamelyest nõtt,
de az alacsonyabb szintû tárgyaknál ez nem túl jelentõs, tehát a legtöbben
ezt észre sem fogják venni.
- A gyógyfüvek találására az esély 15%+2%/szintrõl
15%+3%/szintre nõ (az erre vonatkozó képlet a szabálykönyvben hibásan szerepelt).
Természetesen, a Tudós klánbónusz az eredeti képlethez volt igazítva, így
a tudósok ezután nem 4, hanem 6 rangonként fognak +1 gyógyfüvek szakértelmet
kapni.
- Egy adott tárgy megjavításához szükséges szakértelem küszöb
kb. 50%-kal csökken, tehát könnyebb lesz javítani.
- Lehet végre az ISM
és MAK parancsokat tetszõlegesen kombinálni.
- Az EP parancsnak meg lehet
adni egy 3. szakértelmet, hogy melyik tulajdonságod, harci szakértelmed
vagy végtaggal kapcsolatos képességed fejlõdjön az építéstõl.
- A pszi
képesség elsajátításához a BE 8 1 parancsot kell ezentúl kiadni, túl sokan
tanulták meg "véletlenül" a pszit, csak mert benéztek a pszi iskolába.