Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zafír entitás
Küldd el képeslapként!
"Az asztrális tér rejtélyes utazói, brilliáns kék színnel ragyogó manifesztációk." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 13:04:09 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-03-28 13:04:16 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-03-28 13:04:23 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2939-11

Karakterszám: 2939 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 11 Játékhét: 12
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 2030
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 9. 9h:10'
A következõ fordulód táplálható: 2000. feb. 12.

E-mail!

KHALEA WA HUMPED KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 3. NAP ** Bezörget hozzád ÁlomVándor, egy szürkébe öltözött, álmodozó tekintetû, mindig töprengõ férfi. A következõket látod nála: díszes fejék, kristályamulett, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Rögtön visszavágsz: "De vastag bõr van a képeden!" Így szól hozzád: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! ÁlomVándor a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 6. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 18 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 6. NAP ** Látogatód érkezik, aki Leon a pufi, egy savgõzt böfögõ, hihetetlenül kövér, a hájtól megmozdulni is alig tudó nõ. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. A következõket látod nála: bõrpáncél, fekete csizma, amulett, díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Leon a pufi elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... A hosszú parti végül véget ér. Leon a pufi megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az orgling szolga. [ld. enc.]
** 7. NAP ** Eljön barlangodba Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. Felszerelése: díszes fejék, az egyensúly gyûrûje, a védekezés vas lemezpáncélja, kristályamulett, bronzmedál. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Így válaszolsz: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" A következõt mondja neked: "Hogy az a jó rézkupakos, meggyfaszáras tajtékkõ pipád se szelelne!" Ez nem igaz! Nem jutsz eszedbe megfelelõ válasz. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 9. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 winropu mohát.
** 10. NAP ** Nem átall háborgatni Maximillian, egy 190 magas, rövid, fekete hajú, zöld szemû, elegáns öltözetû, szimpatikus férfi. Tárgyai: díszes fejék, mellvért, kristályamulett, bronzmedál. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Maximilliant, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Végül Maximillian feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Maximillian által meséltekbõl, megtudod, mi az az elemi rin. [ld. enc.]
** 13. NAP ** Bejön a barlangodba Winterfall, egy középmagas, hosszú, ezüst hajú és szemöldökû, zöld szemû, sötét bõrû férfi. Felszerelése: bõrpáncél, görbekard, sárga öv, bronzmedál, díszes fejpánt. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te címeres ökör!" Rögtön visszavágsz: "Te ápolatlan orgling ivadék!" A következõt mondja neked: "Ez a legjobb, amit ki tudtál találni a parányi agyadban?" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 14. NAP ** Bejön a barlangodba Grath, egy kék bõrû, tetovált arcú, metszõen zöld szemekkel rendelkezõ férfi. Felszerelése: szimbólum, fülbevaló, fekete nadrág, halotti maszk. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Grath már ott várakozik. Õ nyert!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 302.) A te szinteden a legnevesebb Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû, fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve 262.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jan. 25.* Torz Talbot teljesítette a 17. küldetést, amit a boltban kapott. *jan. 26.* Dizsnyóarcú Trücsvók új végtagot növesztett! *jan. 26.* Maxigázt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *jan. 26.* Maxigáz mérg. lehelet tulajdonsága 12 lett, elsõként a szinten. *jan. 28.* Torz Talbot teljesítette a 22. küldetést, amit a boltban kapott. *jan. 31.* Arany új végtagot növesztett! *jan. 31.* Gzik csatában legyõzte El Tibahot. *feb. 2.* Torz Talbot és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot. *feb. 3.* Piromaca elektr.lehelet tulajdonsága 12 lett, elsõként a szinten. *feb. 4.* Nomis Leinád lett az aréna bajnoka.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jan. 25.* Egy Igazi Hõs és Monomi megküzdöttek egymással, és Egy Igazi Hõs gyõzött. *jan. 26.* Black Rose gyõzelmet aratott Maxigáz felett. *jan. 31.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Muninnt. *feb. 2.* Qualt'zar az Akkult elsõként ért el 6-os gyógynövények tulajdonságot a Hegy lakói közül! *feb. 3.* Nyafogó Nefelejcs és Caroac Cro Vulture megküzdöttek egymással, és Nyafogó Nefelejcs gyõzött. *feb. 3.* Galambepéjû Vérmókus csatában legyõzte Polluxot. *feb. 8.* Maxigázt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *feb. 8.* Maxigáz elsõként ért el 13-as mérg. lehelet tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

gy 80 0 30 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 30 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

be 4 57 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a gyógynövények képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

kno 48 3 48. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 4. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

bb 1 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 41 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 82 ap, csótányláb (#25) 10 ap, kötél (#128) 20 ap, díszes rézkulcs (#129) 10 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, nordkristály (#146) 12 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 20 ap, láncing (#1030) 82 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, öv (#1165) 6 ap, sárga öv (#1167) 10 ap, nyaklánc (#1180) 16 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 20 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 26 ap, amulett (#1195) 10 ap, amulett (#1196) 12 ap, csontamulett (#1197) 16 ap, szimbólum (#1210) 16 ap, karikaszimbólum (#1211) 20 ap, gyûrû (#1225) 10 ap, márványgyûrû (#1226) 12 ap, malachitgyûrû (#1227) 16 ap, malachit karkötõ (#1241) 12 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 8 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 10 ap, tõr (#1300) 10 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". A boltban Te vagy az egyetlen vásárló. A boltos egy kicsit méreget, aztán halkan megszólal.
- Belevaló gyereknek látszol, biztos lenne kedved egy kis tréfához. A dolog egy kicsit veszélyes, ugyanis a szint elöljáróját kéne megtréfálnod, de rendesen megfizetném. Tudod a múltkor nagyon összevesztünk, és úgy érzem, hogy túlságosan megalázott a nagy nyilvánosság elõtt. Én nem akarom õt bántani, de egy kis lecke azért nem ártana neki. Ebben a zacskóban rendkívül hatásos viszketõpor van. Ezzel kéne az ágyát jól megszórni.
Elõször persze tiltakozol, de amikor a boltos 100 aranyat és komolyabb mennyiségû varázstárgyat kezd emlegetni, csak annyit mondasz, hogy meggondolod. (17. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

vee 128 1300 1331 1302 15 1 sok-sok vásárlás
Veszel 1 kötelet 20 aranyért. Veszel 1 tõrt 10 aranyért. Sajnos 1331. tárgy jelenleg nincs a boltban. Sajnos 1302. tárgy jelenleg nincs a boltban. Sajnos 15. tárgy jelenleg nincs a boltban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

ea 1331 1 eladás
Eladsz 1 barbár lándzsát 5 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

k 17 21 kaland elvállalása
Visszamész a barlangodba. (17. kaland:) Egy kis viszketõporban nincs semmi rossz, így jelentkezel a boltosnál a zacskóért. Amikor átnyújtja, nagyjából elmeséli neked, hol találod meg az elöljáró lakosztályát.
A boltos útmutatásának megfelelõen a palota hátsó részéhez lopakodsz. Szerencsére kicsi a forgalom, senkinek nem szúrsz szemet. Hamar megtalálod azt a helyet, ahova fel kéne másznod. Ehhez mindenképpen kell egy kötél.
[Tárgyhasználat: kötél] Elõször is a kötelet kéne feldobni. Szerencsére mindig tartasz magadnál egyet. Megpróbálod úgy feldobni, hogy a végén levõ hurok pont a neked megfelelõ kiszögellésre essen.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikertelen] Ez most nem akar menni. Többször is megpróbálod, de mindig a visszapottyan a nyakadba a vége. Mivel nem akarsz feltûnést kelteni, inkább elpucolsz a környékrõl.
(21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem volt ellenedre, örömmel segítesz a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy rövid fejtágítót tartanak, és már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat roppant bizonytalan, nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Kapaszkodás közben egy-egy pillantást vetsz a már felújított részekre, de nem hagyod, hogy teljesen elvonják a figyelmed. Megérkezel az állvány tetejére. Megfordulsz a csarnok közepe felé. Hamar megtalálod azt a plafonból kiálló karikát, ahova azt a kampós kötelet kell rögzítened, amit lent kaptál. Csak azt felejtették el közölni, hogy ez vagy 15 lábnyira van az álványtól. Más megoldás nincs, megpróbálod a kampót beledobni a karikába.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Az elsõ dobás túl rövidre sikerül. A második is. A harmadik eltalálja a karika szélét, de lepattan a kampó. A negyedik viszont tökéletes, a kampó szépen belecsusszan a helyére. A kötél másik végét a falban levõ karikához rögzíted. Most jön a neheze: a kötélen fel kell mászni a plafonhoz, és a kis kalapáccsal teljesen le kell verni a már omladozó vakolatot.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikertelen] Megkapaszkodsz a kötélben, és megindulsz a plafon felé. Amikor kinyújtott kézzel már eléred, lentrõl felszólnak, hogy innentõl kezdve kezdd el a munkát. Egyik kezeddel próbálsz kapaszkodni, a másikkal verni a vakolatot. Nem sikerült. Zuhanás közben arra gondolsz, hogy remélhetõleg nem az ilyen esetek miatt kiszórt rongyok mellé esel. Ezt legalább sikerült elérned, nem töröd össze magad teljesen. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

kno 57 3 57. képességre 3 képességpont
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy hájas worpel (#31). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a hájas worpel elvarázsol egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel elõhív egy gránitbõr varázslatot. Megközelíted a hájas worpelt. Támadod a hájas worpelt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (19 ép-t sebeztél). A hájas worpel halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+39%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összefut a nyál a szádban. Mohón zabálni kezdesz. (+21% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemót rád veti magát. Lesújt rád bal mancsával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lekever egyet jobb mancsával. Nem talált. Megtámadod a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (21 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A tehemót rád támad. Lekever egyet bal mancsával. Mellétrafált a balfácán. Odaken neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod a tehemótot. Savat lehelsz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). A tehemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ. A küzdelemben megéheztél. Az ételre veted magad. (+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+12 életpont.) [21 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Útközben észreveszel egy liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** A förtelemféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A förtelemféreg odajön hozzád. Megtámadod a förtelemférget. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (15 ép-t sebeztél). A förtelemféreg rád támad. Odacsap neked farkával. Nem talált. Szagától fuldoklasz. (-4 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod a förtelemférget. Savat lehelsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). A förtelemféreg kileheli lelkét. A következõ pillanatban felrobban! 7 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+9 életpont.) [24 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... [10 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid egy sziklozug (#9) és egy márvány atka (#17).

*** 1. KÖR *** A sziklozug irányába mozogsz. A márvány atka odajön hozzád. A sziklozug közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a sziklozugot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (18 ép-t sebeztél). A sziklozug halálos sebet kapva a földre zuhan. A márvány atka rád támad. Elõrehajolva marni próbál. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** A márvány atka rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Ez mellément. A márvány atkát próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél). A márvány atka halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+35%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Itt az ebédidõ! Tempósan étkezel. (+9% jóllakottság.) Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (400. kaland, összköltsége 15 TVP.) Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (486. kaland, összköltsége 25 TVP.) Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy albinó pók (#32). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az albinó pók feléd mozog. Az albinó pók felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az albinó pók rád támad. Megpróbál megmarni. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (17 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az albinó pók rád támad. Megpróbál megmarni. Ez mellément. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). Az albinó pók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+1 õsi relikvia.) [ld. enc.] [10 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy malachitgyûrû. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 179 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 170 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Khalea Wa Humped, egy görnyedt, púpos hátú, alacsony, lila foszladozó bõrû, vénségnek kinézõ nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 11. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.35
[2] IQ: 4 / 1.65
[3] ügyesség: 3 / 0.50
[4] egészség: 4 / 1.14
[5] mágia: 1 / 0.50
[6] gyorsaság: 3 / 0.45
[9] Méret/ép: 51 / 35
Min. méret: 37
Barlangméret: 51
PONTJAID
Varázspont: 16 / 16
Képességpont: 6 / 54%
Hõsi pont: 1 (3)
Tám.bónusz: 9%
Véd.bónusz: 10%
Galetki erõ: 111 / 100
Hírnév : 111
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (0)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 58 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 54 (5)
Leölt torzszülött: 62 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (1)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +1% varázstárgy találására; 5%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz három õsi relikviát! 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 11 (13) / 4.32 [16] tüskés bõr: 5 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 4 / 0.66 [54] kereskedelem: 2 / 1.95 [56] varázsitalfõzés: 2 (3) / 1.35
[57] gyógynövények: 1 (2) / 0.10 [64] átokszórás: 3 (5) / 1.55 [66] lopakodás: 3 / 0.20
[67] régészet: 6 / 1.63        

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 2 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.60    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 30; VI erõ:150% ép:20%; PV 3 4 5 8; PSZ 67 56 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #8 (7. épület), #17 (1. épület), #21 (9. épület), #52 (20. épület), #457 (10. forduló), #335 (10. forduló), #400 (11. forduló), #486 (11. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 sisak (#1075) * 1 fekete nadrág (#171) * 1 a pontosság vándorcsizmája (#4271)

Ékszerek, kincsek
14 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) 1 malachitgyûrû (#1227)

Felszerelés
1 õskõ (#8) 1 díszes rézkulcs (#129) 2 kötél (#128)

Fegyverek
1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
1 winropu moha (#22) 1 csótányláb (#25) 18 mitulen fû (#20)
5 üvegcse (#14) 1 fehér gyógyital (#50) 2 mátekel gomba (#21)
1 liánvirág (#24)

Egyéb kacatok
1 molad púp (#16) 1 õsi relikvia (#17)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ORGLING SZOLGA (23. LÉNY)
Orglingok mindig is voltak és mindig is lesznek, méghozzá megszámlálhatatlan mennyiségben. Az orgling három lábú, két mancsú, meglehetõsen buta teremtmény, idétlenül nagy, bamba fejjel. Rengeteg helyen leölése helyett rabszolgaként tartják a legalantasabb munkákra. Persze ez nem mindig kifizetõdõ, hiszen amilyen buta, olyan alattomos az orgling, állandóan azon töri a fejét, hogyan árthatna a gazdájának, de rettenetesen gyáva is, ezért általában sosem meri megtenni, amit elhatároz. Az orglingok irtása kötelessége minden galetkinek, hogy megakadályozzák a túlszaporodásukat, még akkor is, ha nem micinisták. Sajnos, már olyan mennyiségben vetették be ellenük a legrombolóbb hatásúnak tartott savat és mérges gázt, hogy bizonyos fokú immúnitást szereztek ezekre.



ELEMI RIN (28. LÉNY)
Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény, ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.



HÁJAS WORPEL (31. LÉNY)
A hájas worpel egy kövér, lábak nélküli lény, amely a földön csúszva-mászva halad elõre. Sok torzszülött élõ szendvicsnek tekinti a piromádok, a tejivók és mágiafalók számára egyaránt ízletes csemegét, ezért aztán megtanulta megvédeni magát veleszületett mágikus képességeivel. A puha, rengõ háj miatt könnyen sebezhetõnek tûnik, de valójában kiválóan megvédi a fontos belsõ részeket a komolyabb sérülésektõl. Ami ellen viszont nem sokat tud kezdeni a hájas worpel, az egy tûz-, jég- vagy más elemi köpet, amit a képébe fújnak.



ALBINÓ PÓK (32. LÉNY)
Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít, inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták számára.



ÕSI RELIKVIA (17. TÁRGY)
Ez egy gyûjtõnév mindazon leletekre, amelyeket egy régész ásatás közben találhat: régi csontok, szobrocskák, edények, letûnt kultúrák és kipusztult fajok maradványai. Egy õsi relikvia sokszor több, apró tárgyat jelöl egyszerre. Az õsi relikviák igazándiból a mûgyûjtõknek, történészeknek, régészeknek és a múzeumoknak jelentenek értéket. Az õsi relikviákat a boltban adhatod el: minél magasabb a régészet szakértelmet, annál drágábban, hiszen a jó régész felismeri az értékes tárgyakat, valamint eleve ilyeneket gyûjt csak. A boltban az õsi relikviákat nem vásárolhatod vissza, a boltos egybõl eljuttatja õket a felsõbb szinteken élõ kapcsolataihoz. Az õsi relikviára nem érdemes AZ parancsot kiadni, mivel ezzel nem fogsz további információhoz jutni.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.