Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tömegbájolás
Küldd el képeslapként!
Állítólag a torzszülöttek visszamaradott elméjére nem is olyan nehéz mentális módszerekkel hatni. Mindenesetre ez a varázslat működik! Elve pedig, hogy azt kell láttatni az áldozatokkal, ami a legnagyobb hatást produkálja primitív gondolataikban. Utána már azt teheted velük, amit csak akarsz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 23:53:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2857-135

Karakterszám: 2857 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 135 Játékhét: 138
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 30
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. júl. 8. 9h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2002. júl. 11.

Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!

VIGYORGÓ RÉMÜLET KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 khazdar taréj.
A III. Teron Hegyi Olimpián kaptál 6 képességpontot.
A III. Teron Hegyi Olimpián a következõ tárgyat nyerted: #289.
*** 6.17. *** Samael (#6343) kilépett a szövetségbõl.
** 6. NAP ** Látogatót kapsz, aki Fürge Rövengõr, egy barna bõrû, rövid hajú, sportos testalkatú, mosolygós férfi férfi. A Tisztogatók klánjának kivégzõ rangú tagja. Felszerelése: óriás fülbevaló, arany orgling fétis, a harcos háromszögszimbóluma, a harcos ezüstcsizmája, a káosz korrupt köpenye, az óriás ónixgyûrûje, a kígyó vas mellvértje, a harcmûvész ezüst fejpántja, Rogan karkötõje, a gyõzelem díszes karkötõje, a gladiátor ónix karkötõje, az energia márványgyûrûje, a háború köve, a tökéletesség díszes karkötõje, a törpék vaspajzsa, a sebesség malachitgyûrûje, a gepárd sárga öve, görényfarok, a szakács üstje, a hatalom kõrisfa íja, a teknõs jádegyûrûje, a káosz árnyékfülbevalója, a pontosság koponyaszimbóluma. Szakértelempróbára invitál téged. Megállapodtok, hogy a tét 5 arany lesz.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Fürge Rövengõr már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
Mintha a vereség nem lenne elég, 5 arannyal lettél szegényebb!
*** 6.20. *** Brancaleone da Norcea (#5455) kilépett a szövetségbõl.
*** 6.25. *** Hazug Hasszán (#7468) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 7.1. *** Ediomadi Tristen (#6987) kilépett a szövetségbõl.
*** 7.1. *** Ediomadi Tristen (#6987) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 21. NAP ** Meglátogat egy galetki: Urtica Dioica, egy morcos arckifejezésû, szürkészöld, csalánszõrökkel borított bõrû nõ. A Katonák klánjának veterán rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe tartozik. Tárgyai: a hatalom kõamulettje, szivárvány karkötõ, a pók smaragdgyûrûje, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, a harcmûvész zangrozi csizmája, a gyõzelem háromszögszimbóluma, a sün nagy pajzsa, a gladiátor csepp fülbevalója, a siker ezüstveretes öve, a tökéletesség malachitgyûrûje, görényfarok, a harcmûvész márványgyûrûje, a harcmûvész kék köpenye, a rend köve, a sün háromszögszimbóluma, a tökéletesség lovagi lemezpáncélja, szerencsekõ, a bûz szürke maszkja. Szakértelempróbára invitál téged. Megállapodtok, hogy a tét 5 arany lesz.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Urtica Dioica már ott várakozik. Õ nyert!
Mintha a vereség nem lenne elég, 5 arannyal lettél szegényebb!
** 22. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 xita uborkát. Fejlesztened kellene az éberségedet!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 8393.) A te szinteden a legnevesebb Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú, törékeny testalkatú férfi. (hírneve 5680.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*jún. 10.* Jégkirálynõ teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában kapott. *jún. 11.* Alfred felköltözött a következõ szintre. *jún. 12.* Dart Mahul teljesítette a 22. küldetést, amit az akadémián kapott. *jún. 13.* Pyramid egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *jún. 14.* Theo gyõzelmet aratott Samael felett. *jún. 19.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *jún. 20.* Rip Imhotep Kázmért majdnem felfalta egy arachnid sámán. *jún. 24.* Theo teljesítette a 22. küldetést, amit az akadémián kapott. *jún. 25.* Jégkirálynõ teljesítette a 19. küldetést, amit a palotában kapott. *jún. 26.* Dart Mahul teljesítette a 9. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jún. 13.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranea felett. *jún. 17.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy tûzféreg. *jún. 18.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *jún. 20.* Kronx és Mosquito Drow pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *jún. 21.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *jún. 25.* Nomis Leinád szolgálatába állt egy gonosz banya. *jún. 26.* Lord Khalel szolgálatába állt egy morfinder telep. *jún. 27.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Jégmadárt. *jún. 27.* Maximilian Ûbertápot legyõzte harcban egy lidércláng. *jún. 28.* Fortian mellé szegõdött egy lidércláng.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

az 2604 26754 tárgy azonosítása
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. A káosz különös karkötõje: értéke 231 arany. A következõ képességeket azonosítod: +4 imm.ktkt.méreg, +3 bûz, +2 ügyesség. A káosz csábító maszkja: értéke 183 arany. Hatása a képességeidre: +6% védekezés, +4 mágia, +2 gyorsaság. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

kf 2604 bekészíted a 2604. tárgyat
Elõször el kell raknod egy karkötõt (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a káosz különös karkötõjét be tudd készíteni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 162. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]

k 29 5 kaland elvállalása
(29. kaland:) Jelentkezel a kísérlet helyszínén. Minden elõ van készítve, a tudós mosolyogva fogad. Elõször is, fertõtlenítõ fürdõben kell részt venned! Ez nagyon fontos, mert bármiféle apró szennyezõdés tönkreteheti a kísérletet. - vonakodva lépsz be a fürdõkabinba. Sistergést hallasz, ahogy a forró fertõtlenítõ folyadék zubogni kezd.
[Savimmunitás próba 6-os küszöbre: sikertelen] A forróságot még kibírnád, de a fertõtlenítõ folyadék lemarja a bõröd! Sikoltozva menekülsz.
(5. kaland:) Rossz elõérzettel keresed fel a kiszolgáló lakórészt. Persze, Naotmi bíra barlangját nagy ívben elkerülöd. "Mi lesz már, lazíts, ez csak egy futárküldetés!" - próbálod feloldani szorongásodat, de a rossz elõérzet valahogy nem hagy nyugodni. Végül megtalálod a keresett barlangot. Egy nyápic galetki üldögél elõtte, amikor meglát téged, kiköp, és szótlanul végigmér.
- Khusadex Ferrio bírának hoztam csomagot magától Antiki Ruthar helytartótól - szólítod meg. Nem válaszol semmit, csak újból kiköp. Egy darabig még bámul téged, majd lassan, nehézkesen feltápászkodik, és eltûnik odabent. Némi várakozás után ismét megjelenik, és int, hogy bemehetsz. Odabent egy tágas, fényûzõen berendezett barlangban a bíra fogad, egy árnymanó ágyasa társaságában. Amikor megpillantja a csomagot, egy fejbiccentéssel elküldi a nõstényt. Arcán nem látsz izgatottságot vagy kíváncsiságot, amikor a csomagot kibontja. Egy drágakövektõl súlyos nyaklánc bukkan elõ belõle. A bíra elismerõen füttyent. Aztán kibontja a mellékelt levelet, és hang nélkül olvasni kezdni. Arca egyre inkább elkomorul, aztán dühtõl vöröslõ arccal összegyûri a papírt, a sarokba vágja a nyaklánccal együtt, és ordítani kezd veled.
- Dehát ez KÖZÖNSÉGES ZSAROLÁS! - A bíra kinyitja a tenyerét, érzed, hogy egy láthatatlan erõ felemel, majd a falhoz vág, csakúgy nyekkensz. [8 életpontot sebzõdsz.] Amikor újra kapsz levegõt, kibököd.
- Nem túl ildomos dolog a mit sem sejtõ küldöncön kitölteni a haragját, bíró uram! - ezt talán nem kellett volna! A bíra szikrázó szemmel fordul feléd, és élvezettel küld beléd egy villámot. [59 életpontot sebzõdsz.] - Bah, a szolgálók arra valók, hogy kitöltsem rajtuk a haragomat! Most pedig takarodj! - erre aztán téged is elönt a méreg. Egy bírát már megvertél, eggyel több vagy kevesebb úgysem számít! Felkapsz egy éles pengét az asztalként használt lapos sziklatömbrõl, és a bíra nyakához illeszted.
- Nem azért hoztam el a küldeményt, mert SZOLGA vagyok, hanem mert a helytartó busás jutalmat ígért, amit magától kapok meg! És vagy megkapom a jussom, vagy elmetszem a torkát - az egyéb nézeteltéréseit a helytartóval pedig tartsa meg magának!
[Meggyõzõkészség próba 13-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Láthatóan, arckifejezéseddel és hangsúlyoddal kellõ nyomatékot adtál szavaidnak - a nálad jóval tapasztaltabb és erõsebb galetki nem próbálkozik semmivel.
- Jól van, jól, ifjú futár, nyugodj meg, megkapod a jussod! Csak rakd el azt a kést. - a fegyvert még mindig fenyegetõen magad elé tartva, hátrébb lépsz.
- Egy rossz mozdulat, és... - azonban láthatóan a bíra lehiggadt valamennyire, talán már nem kell tartanod egy újabb villámtól vagy szellemkalapácstól. Elõvesz egy ládát, és a kezedbe nyomja.
- Itt van, tessék, gondolom a kulcsot odaadta a helytartó? - bambán bámulsz. Miféle kulcsot? A bíra azonban csak megvonja a vállát, kajánul mosolyogva. - Akkor hagyd csak itt! - na, ennél azért keményebb fából faragtak téged - elõkapod a zárnyitó készletet.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikertelen] Hihetetlen, hogy kudarcot vallottál! [25 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

be 9 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 60 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

ve 310 vásárlás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 78 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 39 ap, ében nyílpuska (#133) 58 ap, üvegszimbólum (#138) 29 ap, ekinda haj (#147) 29 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, elit lemezpáncél (#1003) 360 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, ezüst láncing (#1033) 313 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, vaspajzs (#1063) 173 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, szarvas sisak (#1078) 173 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csillogó fejpánt (#1108) 149 ap, arany fejpánt (#1109) 250 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, hosszú íj (#1272) 93 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 74 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 133 ap, harci nyílpuska (#1288) 219 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, vívótõr (#1303) 149 ap, görbekard (#1316) 44 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, az ügyesség bronz mellvértje (#2397) 482 ap, a mágia szárnyas sisakja (#3327) 383 ap, a mágia díszes fejpántja (#3356) 217 ap, a titán díszes köntöse (#5653) 669 ap, a törpék díszes fejpántja (#6506) 280 ap, a törpék hosszú íja (#6672) 456 ap, a hatalom mellvértje (#6895) 165 ap, a hatalom gyalogos lándzsája (#7182) 456 ap, a gólem köpenye (#8335) 103 ap, a tolvaj vas mellvértje (#9148) 809 ap, az entek hosszú íja (#9822) 456 ap, a mágus vándorcsizmája (#10121) 280 ap, a mágus díszes köntöse (#10153) 669 ap, a mágus nehéz nyílpuskája (#10287) 496 ap, a mágus gyalogos lándzsája (#10332) 456 ap, az elfek csillogó fejpántja (#10558) 669 ap, az elfek csatos öve (#10616) 276 ap, a merénylõ díszes köntöse (#11053) 669 ap, a merénylõ rövid tõre (#11202) 437 ap, a remete könnyû nyílpuskája (#12536) 327 ap, a remete nehéz nyílpuskája (#12537) 496 ap, a harcmûvész kék köpenye (#13737) 430 ap, a szívósság nagy pajzsa (#14562) 456 ap, a szellemek átlátszó köntöse (#15102) 437 ap, a természet kék köpenye (#16887) 430 ap, a természet nyílpuskája (#17035) 136 ap, a bérmágus utazóköpenye (#17336) 276 ap, a bölcsesség bronz mellvértje (#17697) 554 ap, a bölcsesség kék köpenye (#17787) 430 ap, a torony rövid tõre (#18402) 437 ap, a kígyó nehéz nyílpuskája (#19287) 496 ap, a ragadozó hosszúkardja (#20217) 456 ap, a küzdelem könnyû pikkelyvértje (#20366) 327 ap, a gyõzelem rövid tõre (#21102) 437 ap, a gyõzelem gyalogos lándzsája (#21132) 456 ap, a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) 407 ap, a tökéletesség sárga öve (#21867) 503 ap, a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) 683 ap, a tökéletesség karikaszimbóluma (#21911) 416 ap, a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 521 ap, a tûz csontamulettje (#22347) 292 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 311 ap, a jég háromszögszimbóluma (#22812) 304 ap, a jég márványgyûrûje (#22826) 154 ap, a jég könnyû nyílpuskája (#22886) 201 ap, az enyészet kõrisfa íja (#23323) 519 ap, a villám átlátszó köntöse (#23652) 292 ap, a villám ezüst nyaklánca (#23682) 304 ap, a méreg sárgaréz nyaklánca (#24131) 163 ap, a regenerálódás sárga öve (#24567) 285 ap, a regenerálódás ezüst nyaklánca (#24582) 304 ap, a regenerálódás csonttõre (#24701) 154 ap, a szalamandra bronz amulettje (#25948) 496 ap, a yeti könnyû pikkelyvértje (#26216) 201 ap, a yeti díszes köntöse (#26353) 496 ap, a sav szarvas sisakja (#26728) 519 ap, a sav ezüst fülbevalója (#26907) 285 ap, az elektromosság háromszögszimbóluma (#27312) 304 ap, az elektromosság nehéz nyílpuskája (#27387) 351 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 77 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 201 ap, a sólyom csillogó fejpántja (#29458) 496 ap, a sólyom karikaszimbóluma (#29561) 163 ap. Veszel 1 lelakatolt ládikót 585 aranyért. [ld. enc.] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

lr 299 ládába rejtesz:
Elhagyod a boltot. Berakod a ládikóba az oprasszum sörtét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

lr 268 ládába rejtesz:
Berakod a ládikóba a khazdar taréjt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

m 10 1 4333 3233 3441 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,1) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 9,1) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az arachnid sámán elvarázsol egy mágikus ûrt. Ezt most megúsztad. Az arachnid sámán irányába mozogsz. A nedonkutya az arachnid sámán irányába megy. Az orgling disznó az arachnid sámán irányába megy. Megtámadod az arachnid sámánt. Felé döfsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+1%). Enyészmesterrel lesújtasz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A nedonkutya az arachnid sámánt támadja. Az orgling disznó az arachnid sámánt támadja. Az arachnid sámán megtántorodik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az arachnid sámán létrehoz egy mágikus ûrt. Nem hat rád. Az arachnid sámánt próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+1%). Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani. (18 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (71 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Az arachnid sámán halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 157 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 0/0, az orgling disznó: 17/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 12%. A nedonkutya táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(M 9,2) Déli irányba folyatod utadat. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) és egy orgling fattyú (#198) [aura: 13-as méretû 19-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Az orgling varázsló elmormol egy savhurrikán varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A nedonkutya sebzõdik 42 ép-t. Az orgling disznó 14 ép-t sebzõdik. Az orgling fattyú felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nedonkutya megközelíti az orgling varázslót. Az orgling fattyú feléd mozog. Az orgling disznó az orgling varázsló irányába megy. Az orgling fattyút próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+1%). Enyészmesterrel támadsz. Nem találtál. A fogaiddal támadsz. (63 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (26 ép-t sebeztél). Az orgling fattyú hörögve elterül. A nedonkutya az orgling varázslót támadja. Az orgling disznó az orgling varázslót támadja. Az orgling varázsló megtántorodik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling varázsló elmormol egy gigaököl varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megrohamozod az orgling varázslót. Megtámadod az orgling varázslót. Felé suhintasz jobb karmoddal. (40 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+1%). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (13 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (57 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (22 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (16 sebzés). Az orgling varázsló holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 272 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 14/42, az orgling disznó: 25/14.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+47%). Szolgáidnak 19% jut. Viszed, ami mozdítható: a káosz lüktetõ pajzsa és 44 arany. Az orgling disznó az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Ideje enni! Gyorsan enni kezdesz. (+17% jóllakottság.)
(M 9,3) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 9,4) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 9,5) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel észre. Melette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja. Letérdelsz, és halkan imádkozol az õsök szelleméhez. Meghallgattak! (+1 méret.)
(M 10,5) A következõ terem keletre van, így arra mész. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 9, 24, 40, 54, 69, 85... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 9,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,4) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A boltíves csarnok kong az ürességtõl. [28 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

m 1144 4111 4114 4435 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,3) Északi irányba folyatod utadat. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 9,2) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 8,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,1) Északra mész tovább. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 9,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,2) Dél felé mész az útvesztõben. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
Elhagyod a Csarnokot. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

m 10 5 2232 4333 4232 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,5) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 2232,4333) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 4232,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

m 4343 3421 1441 115 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4343,3421) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 1441,115) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A nedonkutya pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez. (315. kaland, összköltsége 20 TVP.) Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Zandoe Moor, egy izzó szemû, génjeiben halált hordozó, gyémántpikkelyes triklem drakolder férfi. [aura: mászás: 8.] A Tisztogatók klánjának pusztító rangú tagja. A Gyémántlégió szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: káoszkígyó vért, a tökéletesség malachit karkötõje, a bûz aranyozott nyaklánca, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, ozin fülkarika, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, a természet malachitgyûrûje, a háború köve, arany orgling fétis, a pontosság díszes köpenye, a pontosság márványgyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, a kobra sárga öve, a kígyó vándorcsizmája, a kobra arany fejpántja, a titán kõrisfa íja, a kígyó karikaszimbóluma, a merénylõ díszes karkötõje.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Vigyorgó Rémület Mentális robbanás -20 PE (-7)99 (-2)124 Zandoe Moor Tudati méreg +2 méreg (-6)39 (-20)20
2. Vigyorgó Rémület Mentális robbanás -10 PE (-9)90 (-4)120 Zandoe Moor Tudati méreg +2 méreg (-6)33 (-10)10
3. Vigyorgó Rémület Agyvihar -52 PE (-13)77 (-4)116 Zandoe Moor Sz.áll.roncsolása kudarc (-15)18 (-10)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+8% pszi támadás, +8% pszi energia.) (+20% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Megnyugszol, itt nincs semmi. Belépsz. A következõ lépésednél belezuhansz egy verembe. Szörnyû fájdalmat érzel. (-37 ép). Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
A galetki, aki itt lakik Alystair D'Brison, egy férfi. [aura: elkt.immunitás: 5.] A Bárdok klánjának elbûvölõ barát rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a kígyó kék köpenye, görényfarok, a majom nagy pajzsa, óriás fülbevaló, a túlélés zangrozi csizmája, az ügyesség ónix karkötõje, a kígyó jádegyûrûje, szivárványkristály, Trollagyar, arany orgling fétis, a túlélés csillogó fejpántja, a majom szöges öve, kék gömb, a majom kõrisfa íja, a majom keresztszimbóluma, a majom vas mellvértje, a pók smaragdgyûrûje, a káosz szent karkötõje, orgling fétis. Megállapodtok, hogy a tét 5 arany lesz. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Alystair D'Brison feléd rohan. Alystair D'Brison irányába mozogsz. Az orgling disznó elindul Alystair D'Brison felé. Alystair D'Brison téged támad. Alystair D'Brison nótára gyújt. Rád vág jobb csápjával. (42 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! Trollagyarral próbál megsebezni. (14 ép-t sebzõdtél). Rád vág farkával. (28 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget használt. Eszméletedet vesztve összeesel. Az orgling disznó és Alystair D'Brison egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Alystair D'Brison és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 84 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 0/81.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
Sajnos, a tétben való párviadal 5 arannyal kurtított meg.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Csótány, egy viharvert, vadul vicsorgó, vakmerõen vakaródzó férfi. A Tisztogatók klánjának vadászmester rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a káosz dalebgad gyûrûje, a kobra szöges öve, arany orgling fétis, az ellenállás díszes karkötõje, a ragadozó fekete csizmája, ozin fülkarika, a háború köve, óriás fülbevaló, az óriás nagy pajzsa, Rogan karkötõje, a lich malachitgyûrûje, görényfarok, a szellemek jáde karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, orgling fétis, a törpék halotti maszkja, szivárvány karkötõ, quwarg amulett, káoszkígyó vért, a tökéletesség hosszú íja.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Vigyorgó Rémület Mentális robbanás -15 PE (-8)98 (-3)123 Csótány Tudati méreg +3 méreg (-6)34 (-15)15
2. Vigyorgó Rémület Mentális robbanás -10 PE (-11)87 (-6)117 Csótány Tudati méreg +3 méreg (-6)28 (-10)5
3. Vigyorgó Rémület Agyvihar -52 PE (-21)66 (-12)105 Csótány Tudati méreg +6 méreg (-6)22 (-5)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+9% pszi támadás, +9% pszi energia.) (+21% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbnyomulsz.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Sub-Zero, egy fekete-kék harci ruhás, maszkos, halovány bõrû férfi. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Felszerelése: vörös karkötõ, a jég zangrozi csizmája, a mágia malachitgyûrûje, a jég aranyozott nyaklánca, a bérmágus kék köpenye, az ellenállás rövid tõre, a jég ónix karkötõje, arany orgling fétis, a jég ezüst lemezpáncélja, a jég márványgyûrûje, a torony rövid tõre, a jég malachitgyûrûje, a mágia díszes fejpántja, a teknõs malachit karkötõje, a mágia csatos öve, a jég ónixgyûrûje, az ellenállás hosszú lándzsája, a jég aranyozott fülbevalója, orgling fétis, a jég díszes karkötõje, az ellenállás fogazott kardja, a mágia nehéz nyílpuskája, a jég vaspajzsa, a jég malachit fülbevalója. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Sub-Zero feléd rohan. Sub-Zero felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling disznó Sub-Zero irányába megy. Sub-Zero téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (123 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz. Az orgling disznó és Sub-Zero egymással harcolnak. Sub-Zero megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Sub-Zero és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 123 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 13/106.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Edil Ves Ybesel Tal Ular, egy elõre szegezõdõ karmú, harcedzett lelkû és testû férfi. [aura: 1-es méretû 1-es szintû jobb karom.] A Mutánsok klánjának burjánzás rangú tagja. Tárgyai: zafír érdemrend, a hatalom malachitgyûrûje, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, a gladiátor csatos öve, az egyensúly gyûrûje, a pontosság nagy pajzsa, a mutáció gyémántja, a kígyó ezüst fülbevalója, az ellenállás díszes karkötõje, a mágia fekete csizmája, a teknõs háromszögszimbóluma, a pók smaragdgyûrûje, a kígyó malachit karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, a gyorsaság gyûrûje, a sün díszes karkötõje, kõmûves kalapács, a sebesség ezüst nyaklánca, a gladiátor bíbor pikkelyvértje, az energia szürke maszkja, a teknõs átlátszó köntöse, a sün ezüst nyaklánca.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Vigyorgó Rémület Mentális robbanás -35 PE (-7)99 (-2)124 Edil Ves Ybesel Tal Ular Tudati méreg +2 méreg (-6)49 (-35)35
2. Vigyorgó Rémület Mentális robbanás -17 PE (-9)90 (-4)120 Edil Ves Ybesel Tal Ular Tudati méreg +2 méreg (-6)43 (-17)18
3. Vigyorgó Rémület Agyvihar kudarc (-13)77 (-4)116 Edil Ves Ybesel Tal Ular Mentális robbanás kudarc (-5)38 (+0)18
4. Vigyorgó Rémület Agyvihar -52 PE (-17)60 (-8)108 Edil Ves Ybesel Tal Ular Tudati méreg +4 méreg (-6)32 (-18)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+17% pszi támadás, +17% pszi energia.) (+40% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (287. kaland, összköltsége 15 TVP.) Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A barlang lakója Galarin Thorfel, egy vörös hajú, zöld szemû, hasszú szakállas, törpe növésû férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, kék gömb, bronzmedál, a tökéletesség utazóköpenye, óriás fülbevaló, Trollagyar, a tárgyalás gyûrûje, vaspajzs, a mágia smaragdja, az egészség kõrisfa íja, az elektromosság elit lemezpáncélja, a sebesség csontmaszkja, zsugorító gyûrû. Tétnek mindketten 5 aranyat raktok fel.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Vigyorgó Rémület Mentális robbanás kudarc (-5)101 (-10)116 Galarin Thorfel Pszi csáp «10 PE (-3)57 (+0)45
2. Vigyorgó Rémület Mentális robbanás kudarc (-5)96 (-10)106 Galarin Thorfel Pszi csáp «10 PE (-3)54 (+0)45
3. Vigyorgó Rémület Agyvihar -78 PE (-9)87 (-10)96 Galarin Thorfel Pszi csáp «10 PE (-3)51 (-45)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+14% pszi támadás, +14% pszi energia.) (+33% lélekenergia.)
Micsoda öröm, még a tét, 5 arany is a tied lett! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

gy 60 5 35 felt. gyógyítás 60%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 5 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 35 TVP-d marad a gyógyítás után.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+116 életpont.) [16 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A nedonkutya harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +38 hírnevet kaptál. A kör során összesen 443 sebzést okoztál, és 311 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 135 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 428 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Vigyorgó Rémület, egy csöves kinézetû tróger, tébolyodott elméjû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 135. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 24 (32) / 6.10
[2] IQ: 9 / 8.75
[3] ügyesség: 9 (11) / 0.65
[4] egészség: 12 (13) / 6.87
[5] mágia: 7 (10) / 0.83
[6] gyorsaság: 13 (23) / 5.74
[9] Méret/ép: 162 (172) / 117
Min. méret: 159
Barlangméret: 162
PONTJAID
Varázspont: 127 / 127
Képességpont: 31 / 70%
Hõsi pont: 13 (1)
Tám.bónusz: 46%
Véd.bónusz: 51%
Galetki erõ: 648 / 396
Hírnév : 1543
Jóllakottság: 141%
Életkor: 14 / 23
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 210 (2)
Galetki gyõzelmek: 44 (0)
Torzsz. csaták: 605 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 504 (2)
Leölt torzszülött: 930 (3)
Pszi csaták: 375 (4)
Pszi gyõzelmek: 284 (4)
Ájulások száma: 191 (2)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: asztrális utazó (49)
Speciális képességeid:
+41 pszi támadó és védekezõ pont, GY +28 ÉP-t gyógyít, 59%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +6 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 2.) Teljesíts 4 küldetést, amit a Pszi Iskolában kaptál! 3.) Legyen minden immunitásod legalább 6-os!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 1 / 0 [15] regeneráció: 6 / 0 [16] tüskés bõr: 9 / 0
[17] vastag bõr: 3 (6) / 0.40 [18] tûzimmunitás: 1 / 0.20 [19] hidegimmunitás: 1 / 0.20
[20] savimmunitás: 1 / 0.20 [21] elkt.immunitás: 1 / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 5 / 0
[24] rezisztencia: 15 (32) / 1.40 [25] bûz: 13 (15) / 0 [26] lõfegyver: 1 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 8 / 3.80 [47] zárnyitás: 7 / 4.24 [48] mászás: 7 / 1.95
[49] rugalmasság: 3 / 0.55 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 1.77 [51] transzformáció: 4 / 1.50
[52] auraészlelés: 9 / 7.97 [53] ékszerészet: 3 / 0.20 [54] kereskedelem: 4 / 1.72
[55] szívósság: 2 / 0.15 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.35 [57] gyógynövények: 6 / 0.75
[58] nyomkeresés: 11 / 5.80 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 1.15 [60] pszi támadás: 13 / 3.83
[61] pszi energia: 17 / 2.48 [62] lopás: 8 / 4.61 [63] éberség: 8 / 4.09
[64] átokszórás: 4 / 1.40 [65] álcázás: 8 / 0.65 [66] lopakodás: 8 / 1
[67] régészet: 7 / 1.70 [68] zene: 5 / 0.70 [69] tanulás: 5 / 4.90
[71] javítás: 14 / 4.40 [72] építés: 3 / 1.80 [73] felderítés: 4 / 0.42

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 16 (17) / 0 [101] szakért.: 14 (15) / 11.49 [102] energiaszívás: 2 / 0  
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 10 / 6.92     Enyészmester
fog [106] méret: 22 / 0 [107] szakért.: 9 / 1.29      
farok [109] méret: 11 / 0 [110] szakért.: 4 / 2.34      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 24 (26) / 1.73 [147] alkímia: 2 / 1.44 [42] csendvarázs: 3 / 0.72
[17] gránitbõr: 4 / 0.48 [13] jégcsóva: 4 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0
[163] kineport: 3 / 1.76 [146] kontakt.õseiddel: 4 / 1.68 [165] manafókuszálás: 1 / 0
[129] mentális robbanás: 12 (14) / 0.59 [133] pszi acéltorony: 6 (8) / 0.74 [128] pszi csáp: 8 (10) / 2
[131] sz.áll.roncsolása: 7 (9) / 1.19 [177] tudati kohézió: 5 (7) / 1.30    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] nedonkutya 52/10 182% 70% 5 / 3.57 harcol
[2] orgling disznó 69/0 160% 135% 3 / 0.84 ájult
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 80% gyógyítás: 1

MAKRÓID
1. Makró
szh 1
gy
ism 6
p
gy 60 5 35
szh 1
2. Makró
ism 3
vd
3. Makró
gy
pv 6
ism 6
p
pv 7 6 3 1 2
gy 70 7 30
4. Makró
ism 2
p 7382

HARCI PROGRAMOD
1: védelem itala v.var. ha ellenfeled #211.
2: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #211.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 5 35; VI erõ:300% ép:1%; PV 7 6 3 1 2; PSZ 62 47 46 48; L 50 8 2 266 233; TT 5; PTA 129 129 130 130 130; PTB 130 130 130 130 130;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7110 1601 1; VG 7110 7586 1; VG 7382 2111 1; VG 2834 154 3;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (7. épület), #8 (1. épület), #26 (8. épület), #29 (4. épület), #290 (120. forduló), #333 (130. forduló), #272 (120. forduló), #262 (122. forduló), #370 (121. forduló), #388 (122. forduló), #283 (124. forduló), #468 (132. forduló), #497 (126. forduló), #288 (125. forduló), #367 (127. forduló), #471 (128. forduló), #316 (132. forduló), #326 (132. forduló), #360 (133. forduló), #337 (134. forduló), #258 (134. forduló), #315 (135. forduló), #287 (135. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15018. Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 2857. Jelenleg a tanácsterem építésén dolgozol, eddig 104 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 kék köpeny (#1137) 1 ezüstcsizma (#1124) 1 díszes fejék (#135)
* 2 ezüst pszi váll-lap (#289) * 1 a harcos bíbor láncinge (#7782) 1 vándorcsizma (#1121)
1 a küzdelem kék köpenye (#20487) 1 a sas szürke maszkja (#15943) 1 pikkelypáncél (#223)
1 a regenerálódás utazóköpenye (#24536) 1 törpe pikkelyvért (#4) * 1 az ellenállás sárga öve (#28617)
* 1 a kígyó átlátszó köntöse (#19152) 5 ében láncing (#134) 1 a méreg díszes köpenye (#24088)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a méreg csontmaszkja (#24042) 1 lovagi lemezpáncél (#1002)
1 a mágus díszes pikkelyvértje (#10017) 1 a bérmágus kerek pajzsa (#17261) 1 ezüst fejpánt (#1107)
1 kemény bõrpáncél (#3) 1 zangrozi csizma (#1123) 1 a tolvaj lovagi lemezpáncélja (#9102)
* 1 a gyõzelem zangrozi csizmája (#20923) 1 a tökéletesség utazóköpenye (#21836) 1 az erõ zöld köntöse (#1601)
1 bíbor láncing (#1032) 1 vaspajzs (#1063) 1 az egészség kerek pajzsa (#2861)
1 a tökéletesség szarvas sisakja (#21778) 1 szarvas sisak (#1078) 1 díszes fejpánt (#1106)
2 bíbor pikkelyvért (#1018) 1 a mágus vándorcsizmája (#10121) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 az erõ szarvas sisakja (#1528) 1 fekete csizma (#1122) 1 a káosz csábító maszkja (#26754)
* 1 a pontosság csillogó fejpántja (#4258) 1 a káosz lüktetõ pajzsa (#23124)

Ékszerek, kincsek
1 az egészség szimbóluma (#3010) 1 kristályamulett (#130) 45 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 görényfarok (#189) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 az ellenállás malachit karkötõje (#28691) 1 a gyorsaság amulettje (#3895) 1 a káosz különös karkötõje (#2604)
1 asztrálgyöngy (#233) 4 orgling fétis (#269) * 1 az ellenállás márványgyûrûje (#28676)
1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) 1 zafír érdemrend (#267) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 az energia malachitgyûrûje (#18777) 1 kõamulett (#1196) 1 csontamulett (#1197)
61 drágakõ (#2) * 1 a kígyó keresztszimbóluma (#19213) 1 az erõ amulettje (#1645)
1 díszes karkötõ (#1242) * 1 az ellenállás ónix karkötõje (#28693) 1 a gyõzelem karikaszimbóluma (#21011)
1 ozin fülkarika (#211) 4 üvegszimbólum (#138) * 1 a mentát gyöngye (#155)
1 császári dekrétum (#254) * 1 a teknõs díszes karkötõje (#25542) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 a gólem fényes szimbóluma (#8414) 1 csepp fülbevaló (#1256) * 1 a gyorsaság aranyozott nyaklánca (#3883)
1 keresztszimbólum (#1213) 1 bronz amulett (#1198) 1 az ügyesség ezüst fülbevalója (#2607)
1 galetki érdemérem (#276) * 1 a küzdelem csepp fülbevalója (#20606) 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)

Felszerelés
1 idõkristály (#219) 2 garling kristály (#209) 4 fekete dukát (#218)
1 bajnoki oklevél (#273) 1 mandolin (#19) 1 pszi kõ (#277)
1 lelakatolt ládikó (#310)

Fegyverek
4 kés (#5) 1 kard (#1315) 12 kerek kõ (#11)
* 1 Enyészmester (#217) 9 sziklarepesz (#13) 1 fogazott tõr (#6)
2 harci fejsze (#12) 2 rövid tõr (#1302) 1 fogazott kard (#1318)
1 parittya (#10) 3 ében nyílpuska (#133) 1 görbekard (#1316)
1 a mentát könnyû íja (#12971) 1 barbár lándzsa (#1331) 2 törpe balta (#224)
* 1 a sebezhetetlenség nehéz nyílpuskája (#19737) 1 hosszú íj (#1272) 1 az ellenállás barbár lándzsája (#28781)
3 ében tündekard (#132) 2 a légzés hosszú íja (#27822) 1 harci nyílpuska (#1288)
1 kõrisfa íj (#1273)

Varázsitalok és füvek
7 rémcserje (#34) 18 winropu moha (#22) 9 liánvirág (#24)
8 elfu moha (#33) 1 mágiaellenállás (#76) 9 ragálygomba (#26)
19 sárkányvirág (#32) 13 hónakkupók (#30) 9 tejfonál (#28)
1 kihívás itala (#68) 1 mézfû (#29) 1 bajnokok itala (#62)
13 muskil (#37) 11 gyilkos boróka (#27) 9 mátekel gomba (#21)
9 mitulen fû (#20) 4 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50)
1 méregellenállás itala (#51) 1 velparaj (#35) 2 waarkin (#38)
2 csapdaészlelés itala (#65) 2 szemani gomba (#36) 1 õsmágus szájvize (#69)
3 xita uborka (#39) 2 sötét mák (#23)

Egyéb kacatok
7 smaragd esszencia (#229) 1 sárga gömb (#136) 2 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 10 pirgamit (#152) 5 elektronit (#141)
18 mandibula (#157) 3 bolhedor szárny (#15) 1 khazdar taréj (#268)
5 szójer csáprágó (#231) 4 yeti csont (#160) 1 molitár háj (#165)
2 patkányfog (#270) 5 húsevõ bibe (#151) 9 ekinda haj (#147)
2 xenópete (#278) 12 asztrálesszencia (#154) 1 káoszkígyó pikkely (#230)
1 barna manakõ (#149) 2 kõtroll szem (#274) 3 õsi relikvia (#17)
1 oprasszum sörte (#299)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a regenerálódás vassisakja #24476 (5), ozin fülkarika #211 (6), bronz pszi váll-lap #290 (12), csatos öv #1166 (1), az egészség vándorcsizmája #2921 (7), a gólem díszes pikkelyvértje #8217 (12), a tolvaj kerek pajzsa #9161 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (373. TÁRGY)
Ezt a hihetetlenül gyönyörû, a mélybordótól skarlátvörösig terjedõ színben ragyogó rubin mágikus erõvel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékû csapásoknak is, mint amilyen pl. az Ellenség közvetlen támadása. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belõle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megõrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belõle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában egy õsi vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a egy másik istennel való harc során. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékû drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tõle.
A rubin ékszerként KF-elhetõ (összesen háromféle ékszer lehet rajtad). Viselete apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon. Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet. Ha többet akarsz a rubinról megtudni, próbáld AZonosítani!



LELAKATOLT LÁDIKÓ (310. TÁRGY)
Egy ügyes tolvaj ellen nagyon nehéz védekezni. Persze ha néha eltûnik egy-egy drágakõ vagy haszontalan fû a barlangodból, nem aggódsz nagyon. Ha azonban a küldetéshez nehezen összegyûjtött tárgyaidat lopják el, épp, mielõtt az utolsót is megszereznéd, a bosszúság óriási. Szerencsére, a boltban kapható egy vasalt ládikó, amelyet a barlangod falához szögelve, és azt egy különleges mágikus lakattal zárva, teljes biztonságot élvezhetsz a tolvajoktól. Persze, nyilván van olyan tolvaj, aki ezt fel tudná nyitni, vagy le tudná szerelni, csakhogy ez minden bizonnyal túl sok idõvel vagy zajjal járna - a tolvajok inkább valami mást fognak majd lenyúlni tõled, nem azt, amit a ládikóban tartasz. Ha ládában levõ tárgyat akarsz eladni vagy átadni, nem kell külön kivenni elõtte, ezt automatikusan megteszed.
A játék nyelvére lefordítva, a ládikóba rejt: LR paranccsal mostantól biztonságba helyezhetsz egy bizonyos fajta tárgyat. Például az LR 161 paranccsal az összes lemúr hártyád ellophatatlanná teszed. Az 1-2. szinten egy, a 3. szinttõl kétféle tárgyat rejthetsz a ládikóba (függetlenül attól, hány ládád van). Az LR parancs egy tárgyra törlõdik, ha újból kiadod, vagy ha elfogynak azok a tárgyaid. KF-elt tárgyat is "rakhatsz a ládába", ez pl. akkor praktikus, ha több van belõle (és ha leKF-eled, akkor mindig a ládában tartod, hogy ne lophassák el).
Példa: A 3. szinten az LR 161 paranccsal ellophatatlanná teszed a lemúr hártyát. Ezután az LR 5 161 212 paranccsal berakod a ládába a késeidet, kiveszed a lemúr hártyákat, és berakod a nohnetár gumókat. A parancsnak nincs TVP költsége.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.