Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vérgólem
Küldd el képeslapként!
"A hatalmas, vérvörös színű teremtmény nem véletlenül kapta a nevét. Teste minden porcikája alvadt vérből van gyúrva, mélyen átjárja a mágia. A gólem minden ütése halálos, és nagyon, nagyon nehéz legyőzni." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 11:46:53 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2841-46

Karakterszám: 2841 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 46 Játékhét: 53
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 161
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. jan. 12. 15h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2005. jan. 15.

E-mail!

WERJUT LASAEL KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Diablo, egy energiát gyûjtögetõ, egyelõre nagyon kicsi férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Elmentek a vándor kereskedõhöz, és végignézitek a gyógyfû gyûjteményét. Aki többet tud a száraz gazok közül azonosítani - latin elnevezéssel együtt - az a gyõztes. A verseny után Diablo elismeri: a te tudásod messze meghaladja az övét.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24325.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*jan. 6.* Dark Night a Gonoszt legyõzte harcban egy káoszmágus. *jan. 6.* Dark Night a Gonosz gyõzelmet aratott Förtelmes Mutáció felett. *jan. 11.* Ogre a renegát harcos csatában legyõzte Galócát. *jan. 12.* Ogre a renegát harcos csatában legyõzte Fapumát.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 31.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott vhrathag pók felett! *dec. 31.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Pepe felett. *dec. 31.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuck felett. *jan. 3.* Alba Regina és Muad-Die pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jan. 3.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok Klánjában "misztériumok ismerõje" lett. *jan. 5.* Stanislava és FloMo Belaxus pszi párbajt vívtak. Stanislava került ki gyõztesen. *jan. 7.* Dart Mahul csatában legyõzte Athlant. *jan. 7.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *jan. 7.* Alba Regina és Gondol-Kodó pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jan. 7.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Morkvor felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

be 4 50 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy a meggyõzõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

kno 50 1 60 1 61 1 50. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 2. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 2. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 2. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

az 216 1196 3056 tárgy azonosítása
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. A Kõ Kardja: értéke 300 arany, a sebzése 3D8. Hatása a képességeidre: +2 vastag bõr, +3 méret. Nem átadható tárgy. Kõamulett: értéke 12 arany. Az egészség csepp fülbevalója: értéke 91 arany. A tárgy tápjai: +3 egészség.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

kf 3056 bekészíted a 3056. tárgyat
Felveszed az egészség csepp fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

m 6 10 1122 1122 3341 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,10) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 6,9) A következõ terem északra van, így arra mész. Már majdnem áthaladsz a szobán, amikor észreveszel egy repedést a falon. Odamész, és hamarosan rájössz, hogy ez egy titkos ajtó! Félretolva, egy ládát találsz mögötte. Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. 3 drágakõ és egy íj.
(M 6,8) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel észre. Melette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja. Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig a termen. (sebzõdsz 4 ép-t.)
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,9) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 6,10) A négy égtáj közül délt választod. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 5,10) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 5,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

kk 9 klánküldetés
Visszatérsz szállásodra. (9. kaland:) Útnak indulsz, hogy teljesítsd a veszedelmes küldetést. A csatornaszint egy különösen elhagyatott, ritkán látogatott részét látogatod meg: a rémtörténetek szerint ez az egyetlen hely a szinten, ahonnét nem mindig térnek vissza a vadászok. Az egyik folyosókanyarulatban ingadozó alakok jelennek meg. Védekezned kell! Ellenfeleid 3 zombi (#29).

*** 1. KÖR *** A 3. zombi feléd mozog. Az 1. zombi felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. zombi feléd rohan. A 2. zombi feléd rohan. A 3. zombi rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az 1. zombit. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). Mérgezed! Elõresuhintasz bal csápoddal. (10 ép-t sebeztél). Az 1. zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). A 2. zombi téged támad. Feléd döf jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Mérgezõdik: Az 1. zombi 6 ép-t sebzõdik. Az 1. zombi holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A 2. zombit próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (11 ép-t sebeztél). A 3. zombi rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). A 2. zombi rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. Elhibázta. Mérgezõdik: A 2. zombi 6 sebzést kap. A 2. zombi holtan terül el.
*** 3. KÖR *** A 3. zombit próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (9 ép-t sebeztél). A 3. zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+61%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ.
Úgy látszik, már közel jársz. A folyosó végérõl furcsa, kék színû fényt látsz. Óvatosan mész közelebb.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Hirtelen egy csapóajtó nyílik meg a lábad alatt, az utolsó pillanatban lépsz hátra. Huh, egy karókkal teli verem, majdnem beleestél!
Most már egész közel vagy a furcsa fényhez. Egy terem bontakozik ki elõtted, amelynek közepén ott magasodik az õsi szobor! Egy ülõ nõt ábrázol, amelynek négy keze van. Csúcsos turbánt visel, két tenyerét vendégszeretõ gesztussal nyújtja feléd. Megindulsz felé. Ekkor recsegést hallasz, és szikrázó villámnyalábok csapnak keresztül a termen! [20 életpontot sebzõdsz.]
Huh, majdnem ropogósra pirultál. Ekkor közvetlenül melletted megmoccan valami. Hátulról rajtad ütött a szobor elszánt õrzõje! Ellenfeled egy szõrös telmok (#111) [aura: mérg. lehelet: 6.]. [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A szõrös telmok téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (10 ép-t sebzõdtél). A szõrös telmokot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A szõrös telmok téged támad. A szõrös telmok savat lehel rád. (10 ép-t sebzõdtél). Támadod a szõrös telmokot. Villámokat köpsz. (7 ép-t sebeztél). A szõrös telmok hörögve elterül.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Összegyûjtöd a "kincset": 2 drágakõ.
Nos, ez sem volt egy túl megerõltetõ csata! És íme, itt van elõtted a szobor. Vizsgálódni kezdesz. A szobor szeme vörösen izzani kezd, és a következõ pillanatban lángnyelvek borítanak el! [20 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+23 életpont.)
Csak reménykedhetsz, hogy több kellemetlen meglepetés már nem fog érni. Hozzálátsz, hogy részletes és alapos tanulmányt készíts a szoborról.
[Régészet próba 10-es küszöbre: sikeres]
Hiszen ez egy felbecsülhetetlen értékû lelet! A mára már gyakorlatilag kipusztult emberi faj képviselõi emelték, több, mint ezer évvel ezelõtt! Egy vallási kultusz istennõjét ábrázolja a szobor, szertartásokat végeztek itt a mára letûnt vallás fõpapjai. Klánod vezetõi nagyon elégedettek lesznek ezzel az információval. (+1 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést!
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

k 17 493 22 15 kaland elvállalása
(17. kaland:) Úgy érzed, kellõen felkészült vagy ahhoz, hogy egy elõadást tarts az akadémián a kezdõ galetkiknek, akik épphogy csak elsajátították a füvek ismeretét. Egy tágas, kényelmes barlangba vezetnek. Elakad a lélegzeted: több, mint harminc galetki vár rád!
[Vezetõkészség próba 3-as küszöbre: sikeres]
Magabiztosan a fiatal galetkik elé lépsz, és hozzálátsz az elõadáshoz. A füvekrõl beszélsz, arról, hogy melyiket hogyan lehet felismerni, hogyan kell õket begyûjteni, meg hasonlók.
[Meggyõzõkészség próba 5-ös küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
A diákok csillogó szemmel figyelnek, látszik rajtuk, hogy érdekes, amit mondasz. Aztán elérkezik az elõadás legizgalmasabb része: egy kísérletet kell bemutatnod, amely során elõre kikészített füveket keversz össze és fõzöl varázsitallá! A diákok izgatottan figyelnek.
[Varázsitalfõzés próba 6-os küszöbre: sikeres]
A kísérlet tökéletesen sikerül, az elkészített hajnövesztõt mindenki végigkóstolhatja. A diákok nevetve tapogatják frissen serkent szakállukat. Te azonban még nem lazítasz: tudod, hogy most következik az elõadás leghúzósabb része, a kérdések! A diákok kérdéseinek kereszttüzében kevés a szaktudás - hihetetlenül éles elme szükséges.
[IQ próba 11-es küszöbre: sikeres]
Egyszerre többfelé figyelsz, értelmesen válaszolsz, egyszóval tökéletesen kiállod a próbát! A diákok vidáman, feldobódva távoznak, az oktató is elégedettnek tûnik veled.
- Gratulálok, és köszönjük az elõadást! - fizetségként a kezedbe nyom egy tucatnyi drágakövet, és megvendégelnek egy vacsorával (+25% jóllakottság.) Jókedvûen távozol, érzed, hogy az elõadás rád is jó hatással volt.
(+4 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(493. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** A kõzúzó feléd rohan. Megrohamozod a kõzúzót. A kõzúzó rád veti magát. Ostorként csattant nyelvével. Mellé! Megtámadod a kõzúzót. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A kõzúzó téged támad. Ostorként csattant nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). A kõzúzót próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (22 ép-t sebeztél). A kõzúzó holtan terül el.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.

(22. kaland:) Felkeresed Myrtalt, és azt mondod:
- No lássuk azt a vortexet!
Myrtal vigyorogva bólint, majd szökdécselve megindul elõtted. Közben hátrakiáltja neked:
- Meglátod, nem fogod megbánni!
Egy apró szobába vezet az iskola második szintjén, rajta két ágy van. Úgy látszik, valaki ez a Myrtal, ha külön szobája van! A fiú az egyik ágyra mutat, majd rögtön ráhuppan a másikra, és vigyorogva csak ennyit mond:
- Kezdõdjék a mûsor!
Te is lefekszel a másik ágyra, behunyod a szemed, és máris az asztrálban találod magad. Myrtal kivetülése egy zöld gömb, amelyet teljesen kitölt óriási vigyorgó szája, és két hatalmas szeme. Mókásan billegve odaszól neked, hogy kövesd! A következõ pillanatban már a pajzs elõtt álltok.
[Pszi energia próba 6-os küszöbre: sikeres]
Amikor átsuhantok rajta, úgy érzed, mintha egy pillanatig vízben úsznál. Aztán máris odakint vagytok! Hihetetlen sebességgel száguldtok át az asztrális téren, alig bírod Myrtalt követni. Egyszercsak Myrtal hangját hallod:
- O..ó!
A következõ pillanatban támadás ér. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy tudatfaló (#55).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Werjut Lasael semmi semmi (+0)10 (-10)0 Tudatfaló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)21 (+0)15

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-30 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+50 életpont.)

(15. kaland:) Itt az ideje, hogy segíts a papoknak! Felmarkolod a rengeteg üvegcsét, és lebattyogsz a templomba.
[Tárgyhasználat: 20 üvegcse]
Az egyik fiatal pap már messzirõl integet. - Barátom! - kiáltja. - Ezt kapd el! - ezzel feléd hajít egy csomagot.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Egy jól irányzott, precíz rúgással visszalövöd a feléd dobott csomagot, és még az üvegcsék sem potyognak ki a kezedbõl. - Tudod, kivel szórakozzál! - kiáltod a fiatal pap felé. A templomban nagy örömmel fogadnak, rögvest hozzálátnak az üvegcsék kimosásához. A fehér gyógyital hatalmas üstben fortyog, a szerzetesek óvatosan adagolják az üvegcsékbe. Közben megkapod az ígért gyógyítást, teljesen begyógyítják sebeidet. Hallgatod a munka közben beszélgetõ szerzeteseket. Az egyik épp azt meséli, hogy tegnap egy galetki csúnyán átkozódott a templomban, és lám, Skretya atya fülönfogta, és valami nagyon nehéz feladatot talált ki neki! No, ezek szerint neked is vigyáznod kell az átkozódással. Vágyódva nézel az üst felé. A fõpap elkapja a tekintetedet, és mosolyogva így szól hozzád:
- Egy galetkinek tudnia kell, hogyan gyógyítson saját magán, nem szabad holmi fõzetekre támaszkodnia! Várjál, tudok segíteni! - félrevonultok, a fõpap meditációs gyakorlatokat és gyógyítási technikákat oktat neked. A tanításnak köszönhetõen az egészség tulajdonságod megnõtt eggyel! Boldogan távozol.
[71 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

pv 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

kf 216 103 bekészíted a 216. tárgyat
A csápodba veszed a Kõ Kardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

hp 3 56 16 16 100 harci program
A következõ sor került a harci programodba: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled a Mutánsok klán tagja. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

hp 3 59 16 16 100 harci program
A következõ sor került a harci programodba: védelem itala v.var. ha ellenfeled a Mutánsok klán tagja. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

tvsz varázslatlisták szintjének beállítása
Átmenetileg kikapcsolod a varázslatlistákat. Ez azt jelenti, hogy most a számítógép minden alkalommal az összes általad ismert varázslatból fog varázsolni! A TVSZ parancsaid nem törlõdtek, egy újabb üres TVSZ hatására ismét élni fognak. Ha akkor is varázsolsz, amikor nem szeretnél, akkor ez a beállítás nem barátod, tehát szüntesd meg egy üres TVSZ-szel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mátekel gombát. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapdát keresel. Találsz egy fedett gödröt, de milyen rosszul van álcázva...
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Galóca, egy csúf, kopasz, vizenyõs szemû, nyálkás bõrû, torztestû, galetki férfi. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: csontmaszk, csonttõr, pókcsatos öv, kék köpeny, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, az elfek lemezpáncélja, szivárvány karkötõ, parittya, a káosz fekete nyaklánca, az angyalok vándorcsizmája, zsugorító gyûrû. Tétnek mindketten 2 aranyat raktok fel. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Galóca elvarázsol egy csábmosolyt. A varázslat nem hatott rád. Megközelíted Galócát. Megtámadod Galócát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (24 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Galóca téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (15 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-6 ép.) Megtámadod Galócát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod Galócát. Villámokat köpsz. (21 ép-t sebeztél). Galóca téged támad. Galóca mérgezõ gázt fúj rád. (16 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-6 ép.)
*** 4. KÖR *** Galóca rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (18 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-7 ép.) Megtámadod Galócát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+28 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Egy óriásira nõtt felfelé álló cseppkõ mellett mész el. Ahogy végignézel a természet gigantikus kreációján, látod, hogy a cseppkõ teteje le van törve, valamilyen furcsa, fészekszerû alkotmány van rajta. Egy ügyes galetki fel tudna oda mászni. (476. kaland, összköltsége 10 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges csapdákra. Semmi veszély! Továbbnyomulsz.
Vendéglátód Förtelmes Mutáció, egy förtelmesen mutálódott, mégtöbb lélekenergiára szomjazó nõ. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Felszerelése: kék gömb, a gólem nagy pajzsa, bõrpáncél, bronzmedál, Xantin bõröve, szivárvány karkötõ, a tûz kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, csizma, arany lárvaköpeny, Tyrex fejpántja, Rogan karkötõje. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Lenyelsz 1 villámlehelet italát. ( +15 elektr.lehelet.) Felhörpintesz 1 védelem italát. (+40% védekezés.) Förtelmes Mutáció feléd mozog. Förtelmes Mutáció rád támad. Förtelmes Mutáció tüzet lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél). Megérzed illatát (-14 ép.)
*** 2. KÖR *** Förtelmes Mutáció rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (6 ép-t sebzõdtél). Illatozik (-14 ép.) Támadod Förtelmes Mutációt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Förtelmes Mutáció téged támad. Förtelmes Mutáció tüzet lehel rád. (5 ép-t sebzõdtél). Illata zavar (-15 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Kiválasztasz egy barlangot, de hamarosan ráébredsz, hogy a harc lenne az egyedüli lehetõsége. Mivél ép-d menekülés% alatt van, ennek nem lenne sok értelme. [Ha ezt legközelebb el akarod kerülni, állítsd be úgy a GY parancsodat, hogy a portyázás elõtt kisüljön, vagy ha nem akarsz harcolni, használd a 8-as paramétert a PV parancsban.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan... (426. kaland, összköltsége 25 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
Fejlõdsz: +1 régészet; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +6 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 253 sebzést okoztál, és 227 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 205 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Werjut Lasael, egy magas, vékony testalkatú, de a látszat ellenére nem kevéssé harcias férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 46. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (8) / 1.49
[2] IQ: 11 / 3.81
[3] ügyesség: 9 (11) / 0.70
[4] egészség: 8 (12) / 1.56
[5] mágia: 6 (8) / 0.65
[6] gyorsaság: 6 (5) / 1.43
[9] Méret/ép: 77 (86) / 1
Min. méret: 69
Barlangméret: 77
PONTJAID
Varázspont: 66 / 66
Képességpont: 12 / 29%
Hõsi pont: 42 (6)
Tám.bónusz: 6%
Véd.bónusz: 34%
Galetki erõ: 244 / 185
Hírnév : 416
Jóllakottság: 188%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 9 (2)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 254 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 214 (3)
Leölt torzszülött: 284 (5)
Pszi csaták: 1 (1)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 3 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (12)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +12% varázstárgy találására; 60%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK 9)! (összesen 40 TVP-t igényel) [ok] 2.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül. 3.) Hozz 12 õsi relikviát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 13 (15) / 1.57 [17] vastag bõr: 6 (8) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 2.04 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.48 [47] zárnyitás: 3 / 1.70
[48] mászás: 5 / 4.28 [50] meggyõzõkészség: 2 / 0.05 [52] auraészlelés: 5 / 1.36
[54] kereskedelem: 4 / 0.89 [56] varázsitalfõzés: 4 (6) / 0.83 [57] gyógynövények: 5 (7) / 2.34
[58] nyomkeresés: 1 / 0.05 [59] vezetõkészség: 3 / 0.10 [60] pszi támadás: 2 / 0
[61] pszi energia: 2 / 0.05 [62] lopás: 3 / 0.15 [64] átokszórás: 7 (9) / 1.85
[66] lopakodás: 4 / 0.50 [67] régészet: 8 / 0.43 [68] zene: 3 / 0.05
[69] tanulás: 3 / 0.96        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 8 / 0 [101] szakért.: 7 / 0.52 [102] sebzõ méreg: 6 / 0  
bal csáp [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 4 / 0.40     a Kõ Kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[10] energiatüske: 1 / 0 [13] jégcsóva: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0

T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA)
1. lista (200%): 10 energi 13 jégcsó 15 jégpaj              

HARCI PROGRAMOD
1: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled a Mutánsok klán tagja. Prioritás: 100.
2: védelem itala v.var. ha ellenfeled a Mutánsok klán tagja. Prioritás: 100.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 10 20; VI erõ:140% ép:35%; PV 1; PSZ 67 57 48 52 66 68; TT 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #9 (7. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület), #476 (46. forduló), #361 (44. forduló), #426 (46. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a kobra díszes fejpántja (#7406) 1 a mágia lemezpáncélja (#3250) 1 a sebesség lemezpáncélja (#13150)
* 1 a yeti köpenye (#26335) * 1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137)
* 1 pikkelyvért (#1015) * 1 vándorcsizma (#1121) * 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
* 1 a küzdelem malachit karkötõje (#20591) 1 a légzés ezüst nyaklánca (#27732) * 1 a sas amulettje (#16045)
707 arany (#1) * 1 az egészség csepp fülbevalója (#3056) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az energia karikaszimbóluma (#18761) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) * 1 bronzmedál (#207)
17 drágakõ (#2) 1 gyûrû (#1225) 1 kõamulett (#1196)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 idõkristály (#219) 1 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a Kõ Kardja (#216) 1 íj (#1270) 1 lándzsa (#1330)
1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
6 csótányláb (#25) 2 elonotichlan (#31) 6 fehér gyógyital (#50)
2 gyilkos boróka (#27) 4 liánvirág (#24) 3 mátekel gomba (#21)
2 mézfû (#29) 1 mitulen fû (#20) 11 ragálygomba (#26)
2 sötét mák (#23) 10 tejfonál (#28) 3 üvegcse (#14)
6 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 1 duzzadt xenópete (#479) 4 lemúr hártya (#161)
4 mandibula (#157) 1 nohnetár gumó (#212) 5 nordkristály (#146)
8 õsi relikvia (#17) 3 pirgamit (#152)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mátekel gomba (#21), 1 liánvirág (#24), 1 tejfonál (#28), 17 drágakõ (#2), 1 íj (#1270), 1 õskõ (#8).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 20 üvegcse (#14), 1 villámlehelet itala (#56), 1 védelem itala (#59).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZÕRÖS TELMOK (111. LÉNY)
A szõrös telmok egy különlegesen ritka torzszülött. Persze nem azért ennyire ritka, mert a kipusztulás fenyegeti: inkább azért, mert kiválóan el tud rejtõzni. A szõrös telmok apró, fürgén mozgó fekete teremtmény, vastag szõrzete megvédi az infralátással való észleléstõl. Ha nagy szükség van rá, leheletével tud védekezni.



REZERVÁTUM (#46)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan? Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén, hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében, hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra. Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik, és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt, akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban, s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod õket.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.