Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zafír entitás
Küldd el képeslapként!
"Az asztrális tér rejtélyes utazói, brilliáns kék színnel ragyogó manifesztációk." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 23:25:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2824-140

Karakterszám: 2824 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 140 Játékhét: 144
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 16
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. máj. 10. 15h:04'
A következõ fordulód táplálható: 2005. máj. 11.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

CASS KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** D'Angelo eladásra kínál neked 1 a majom sárgaréz nyakláncát (#14231). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 7294 14231 1 parancsot.
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése: Éneklõ tunika, a Kõ Kardja, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom csatos öve, szivárvány karkötõ, az elfek csonttõre, a sólyom ezüst fülbevalója, a tolvaj malachitgyûrûje, a lich átlátszó köntöse, a ragadozó háromszögszimbóluma, a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály, a merénylõ nehéz nyílpuskája, a tudós csepp fülbevalója, a tolvaj csontmaszkja, a gyorsaság görbekardja, a tolvaj márványgyûrûje, a sólyom kerek pajzsa, a tudós malachit karkötõje, kék mutációs gyûrû, a merénylõ háromszögszimbóluma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Hogy esnél mindjárt seggre!" Nem késel a válasszal: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Így válaszolsz: "Ennél a nevetséges átoknál még egy orling disznó is jobbat talál ki!" Így szól hozzád: "Olyan undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Lehajtott fejjel elismered, Shai-Hulud a férgek ura volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 1. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd a 80. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Fortian, Antox Worlaust, Oriznya Triznyák, Mordus Elektrodius, Kay az Engesztelhetetlen.
Mostanra már a lakószintet mindenhol üregek szabdalják, amelyek a xenók barlangjába vezetnek. Egy nagyobb üreg elõtt gyûltök össze társaiddal. Nagy levegõt vesztek, és sok szerencsét kívántok magatoknak. Szükség is lesz rá! Csapatban leereszkedni biztonságosabb, de egyben nagyobb zajjal is jár. Nem is reménykedhettek az álcázás védelmében. És igen, az alagút mélyén nyüzsgõ xenóhorda vár rátok!
Ellenfeleitek egy kifejlett xenomorph (#423), egy xenomorph gyermek (#421) és 2 fiatal xenomorph (#422). 1 [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Fortian elmond egy féreg érintése varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette Fortian elmormol egy fürgülést. Fortian öregedett 1 évet. Antox Worlaust elõhív egy a forrás érintése varázslatot. Antox Worlaust a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Az 1. fiatal xenomorph elõhív egy savcsapás varázslatot. Sebzõdsz 126 ép-t. A 2. fiatal xenomorph rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. Sebzõdsz 133 ép-t. Ájultan a földre zuhansz. Magában motyogva, a xenomorph gyermek létrehoz egy savcsapást. Oriznya Triznyák 124 sebzést kap. Mordus Elektrodius a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy lávafolyam! Fortian rezisztálja. A kifejlett xenomorph elindul Oriznya Triznyák felé. A kifejlett xenomorph ellenáll a varázslatnak. Antox Worlaust rezisztálja. Az 1. fiatal xenomorphot védi rezisztanciája. A 2. fiatal xenomorph 157 sebzést kap a lávafolyamtól. Kay az Engesztelhetetlen elindul a kifejlett xenomorph felé. Kay az Engesztelhetetlen rezisztálja. A xenomorph gyermek 165 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Mordus Elektrodius ellenáll a varázslatnak. Oriznya Triznyák elindul a kifejlett xenomorph felé. Oriznya Triznyák rezisztálja. A kifejlett xenomorph és Oriznya Triznyák egymással harcolnak. Tönkretette a kobra malachit karkötõjét. Oriznya Triznyák ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Kay az Engesztelhetetlen és a kifejlett xenomorph egymással harcolnak. a kifejlett xenomorph lebénult.
*** 2. KÖR *** Antox Worlaust elmond egy megszakítás varázslatot. Az 1. fiatal xenomorph mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savcsapást. Antox Worlaust megakadályozta a varázslat létrejöttét. Heves kézmozdulatok közepette a 2. fiatal xenomorph elmormol egy savcsapást. Antox Worlaust megakadályozta a varázslat létrejöttét. Magában motyogva, a xenomorph gyermek létrehoz egy savcsapást. Antox Worlaust megakadályozta a varázslat létrejöttét. Mordus Elektrodius varázshatalma segítségével elmond egy a forrás érintését. Heves kézmozdulatok közepette Mordus Elektrodius elmormol egy tárgyvédelmet. Fortian a kifejlett xenomorphot rohamozza. Fortiant védi rezisztanciája. Antox Worlaustot védi rezisztanciája. A kifejlett xenomorph 135 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Az 1. fiatal xenomorph sebzõdik 156 ép-t a lávafolyamtól. A 2. fiatal xenomorph sebzõdik 152 ép-t a lávafolyamtól. Kay az Engesztelhetetlent védi rezisztanciája. A xenomorph gyermek 153 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Mordus Elektrodius ellenáll a varázslatnak. A xenomorph gyermek hörögve elterül. Fortian a kifejlett xenomorphot támadja. A kifejlett xenomorph holtan terül el. Kay az Engesztelhetetlen lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte.
*** 3. KÖR *** Antox Worlaust mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy szellemkalapácsot. Az 1. fiatal xenomorph 104 sebzést kap. A 2. fiatal xenomorph rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. Antox Worlaust megakadályozta a varázslat létrejöttét. Az 1. fiatal xenomorph mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savcsapást. Antox Worlaust megakadályozta a varázslat létrejöttét. Mordus Elektrodius a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! Az 1. fiatal xenomorph 163 sebzést kap. Az 1. fiatal xenomorph hörögve elterül. Fortian a 2. fiatal xenomorphot rohamozza. Fortiant védi rezisztanciája. Antox Worlaust 156 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A 2. fiatal xenomorph sebzõdik 165 ép-t a lávafolyamtól. Kay az Engesztelhetetlen megközelíti a 2. fiatal xenomorphot. Kay az Engesztelhetetlen 148 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Mordus Elektrodius rezisztálja. A 2. fiatal xenomorph holtan terül el. Antox Worlaust eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 259 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortian: 162/7, Antox Worlaust: 104/156, Oriznya Triznyák: 7/242, Mordus Elektrodius: 1502/0, Kay az Engesztelhetetlen: 187/183.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Kár, hogy nem vagy eszméletednél a gyõzelem pillanatában, így nem tudod kinyerni az elszökõ lélekenergiát sem. Lassan térsz magadhoz. Fortian a következõt kapja: egy vívótõr és 51 arany. Mordus Elektrodius is kap a tárgyakból, övé lesz 114 arany. Kay az Engesztelhetetlen is kap a tárgyakból, övé lesz 115 arany.
(Feltételes gyógyítás 6 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+204 életpont.)

Antox Worlaust, Oriznya Triznyák feltételes gyógyítást használ.
A járaton patakokban folyik le a savas xenóvér. Szerencsére nem fröccsent egyikõtökre sem, de nem érdemes tovább kockáztatni. Bekenitek magatokat az akadémián kapott védõolajjal. Azért nem használod el az egész fiola tartalmát, könnyen elképzelhetõ, hogy még szükség lesz rá! Amikor leértek a hatalmas barlangteremhez, döbbenten néztek körül. Az organikus trutyi most már mindent ellepett, akárha egy idegen világba csöppentetek volna. És IRTÓZATOSAN sok a xenomorph és az egyéb xenó élõlény. Itt képtelenség átjutni! Vagy mégis? Meg kell próbálnotok!
[Lopakodás-összeg próba 56-os küszöbre: sikeres]
A nyúlványok, gombák, nyálkák és egyéb ocsmányságok között suhantok. Aztán egyszercsak, mintegy varázsütésre, végetér a másfél galetki magas organikus erdõ. Köztetek, és a barlang középpontjában elterülõ kupola között nincs semmiféle tereptárgy, ami mögött elrejtõznétek, csak undorító nyüzsgõ xenótömeg. Ez hát a vége, itt élve nem juttok keresztül. Ekkor oldalt pillantva egy hatalmas alakot pillantotok meg. Egy óriási xenó, két gigantikus vastag lábbal, oldalából három-három kétméteres csáp tekereg. Hosszú, tüskés farka halálos korbácsként tekereg, amely elõl az apróbb xenók menekülnek. És az állkapcsa - fogak fogak mögött, és elõtüremkedik egy belsõ, rugalmas fogsor is!
[Auraészlelés-összeg próba 59-es küszöbre: sikeres]
Ekkor azonban feltûnik valami mindnyájatoknak... Mintha az egész lény nem lenne koherens. Mintha szét akarna esni. Erõltetitek a szemeteket, és végül auraészleléssel rádöbbentek az igazságra. Amit itt láttok magatok elõtt, nem egy óriási xenó, hanem hat összekapaszkodott és áttranszformált galetki! Egy másik csapat, aki hozzátok hasonló küldetésben jár. Megtalálták az egyetlen megoldást, amivel átjuthatnak. Hiszen ez zseniális! Nektek is meg kell próbálnotok, kár, hogy nem jutott elõbb az eszetekbe.
[Transzformáció-összeg próba 48-as küszöbre: sikeres]
Összekapaszkodtok, és lassan megindul a transzformáció. Még soha ehhez hasonlót nem csináltatok, de a másik csapat által alkotott monstrum elegendõ támpontot nyújt. Egy perc múlva újabb félelmetes xenó-óriás emelkedik fel! Bizonytalan léptekkel megindultok a kupola felé.
[Ügyesség-összeg próba 108-as küszöbre: sikeres]
Biztos lépésekkel indultok a kupola felé. A másik csapat közben már beért, nyilván hamarosan csatába bocsátkoznak. Döngõ lépteitek elõl elsurrannak a kisebb xenók. Aztán odaértek a kupolához. Beléptek egy kisebb nyíláson. És ekkor megüti orrotkat a BÛZ. Elviselhetetlen!
[Bûz-összeg próba 84-es küszöbre: sikeres]
Egy pillanatig fuldokoltok, de aztán lassan ráébredtek, hogy ki lehet ezt is bírni. Szétkapaszkodtok, visszaalakultok. Elõttetek tornyosul a királynõ félelmetes alakja. Fentrõl sav csöpög, de szerencsére, az olaj tökéletesen véd benneteket, a cseppek ártalmatlanul peregnek le. A másik csoport épp ekkor bocsátkozik csatába egy bömbölõ testõrrel. Rögtön sikerül rajta sebeket ejteniük, de ekkor a csatához egy újabb monstrum csatlakozik. Most már esélytelennek látszanak, azonnal segítenetek kell! Megtámadjátok a második példányt.
Ellenfeletek egy xenomorph óriástestõr (#426). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Fortian ellõ egy féreg érintése varázslatot. Fortian rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy fürgülés. Fortian öregedett 1 évet. Magában motyogva, Antox Worlaust létrehoz egy ellenáll.megtörését. Kay az Engesztelhetetlen varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Néhány rövid kézmozdulat után Kay az Engesztelhetetlen létrehoz egy fürgülés varázslatot. Kay az Engesztelhetetlen öregedett 1 évet. Mordus Elektrodius ellõ egy tárgyvédelem varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette Mordus Elektrodius elmormol egy gránitbõrt. A xenomorph óriástestõr Oriznya Triznyák irányába megy. A xenomorph óriástestõr irányába mozogsz. Oriznya Triznyák a xenomorph óriástestõr felé mozog. A xenomorph óriástestõr és Oriznya Triznyák egymással harcolnak. A xenomorph óriástestõr rád támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (65 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-30% támadás). Lecsap rád bal csápjával. (61 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Rád vág jobb csápjával. (55 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megpróbálja eltörni a szívósság könnyû íját. Sikerrel járt. Meglóbálva zúz bal csápjával. (59 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megpróbálja eltörni a gladiátor ezüst nyakláncát. Sikerrel járt. Acsarogva harapni próbál fogával. (62 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (49 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lecsap rád farkával. (48 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Minden elsötétül elõtted. Oriznya Triznyák ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
*** 2. KÖR *** Antox Worlaust ellõ egy dermesztés varázslatot. A xenomorph óriástestõr megúszta! Összegyûjtve mágikus energiáit, Mordus Elektrodius elvarázsol egy villámsújtást. A xenomorph óriástestõr 139 ép-t sebzõdik. Fortian a xenomorph óriástestõr felé mozog. Kay az Engesztelhetetlen a xenomorph óriástestõr irányába megy. Fortian a xenomorph óriástestõrt támadja. Kay az Engesztelhetetlen és a xenomorph óriástestõr egymással harcolnak. A xenomorph óriástestõr kileheli lelkét.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 302 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortian: 299/0, Antox Worlaust: 0/0, Oriznya Triznyák: 7/160, Mordus Elektrodius: 139/0, Kay az Engesztelhetetlen: 325/0.] Gyõztél! Kár, hogy nem vagy eszméletednél a gyõzelem pillanatában, így nem tudod kinyerni az elszökõ lélekenergiát sem. Lassan térsz magadhoz. Fortian is kap a tárgyakból, övé lesz 3 xenópete és 19 arany. Antox Worlaust a következõt kapja: 3 xenópete és 18 arany. Mordus Elektrodius részesedése: 3 xenópete és 18 arany. Kay az Engesztelhetetlen része a zsákmányból: 3 xenópete és 18 arany.
Oriznya Triznyák feltételes gyógyítást használ.
Az eldõlõ test xenomoprh dolgozókat nyom agyon, és tojásokat lapít szét. Az elõzubogó savfürdõ elõl menekültök, hiszen ilyen mennyiség ellen még az olaj sem fog megvédeni. Örömmel látjátok, hogy a másik csapat is sikerrel járt! A királynõ tombol dühében, de látjátok, hogy helyhez kötött, ha ideig-óráig is. Innentõl a terep már a szövetségeké, visszatértek jelentéstételre.
A tudósok boldogan fogadják gyõzelmetek hírét.
- A királynõ védelmét megtörtük, testõrei halottak! Ha most a katonáinkkal rajtaütünk a bolyon, egy jól szervezett klán elpusztíthatja magát a királynõt is! Felderítõink szerint az óriástestõrök újrakeltetése akár másfél héten belül is bekövetkezhet, ezért nincs sok idõnk! Gyûjtsétek össze a klántársaitokat, egy hét múlva indul a támadás! [A támadás egyszerûen történik, az LCS 80, vagy az LCS {résztvevõ szám} 80 paranccsal. A program nem tárolja külön a normál LCS-t meg a 80-as LCS-t, tehát nem tudtok egyszerre xeno és normál LCS-t csinálni. Ha már van kiadva LCS vagy LCS 80 parancsod, és a másikat akarod kiadni helyette, akkor elõször töröld az elõzõ LCS parancsodat az LCS 1 paranccsal. Ha egy LCS 80 parancs hatására már elegen vagytok, és végrehajtódna az LCS parancs, akkor a xenó királynõ ellen fogtok vonulni - feltéve, hogy a kiadott LCS parancsoknak legalább a fele LCS 80, azaz a résztvevõknek legalább a fele teljesítette a többszemélyes kalandot.]
A jutalmatokat a kincstárban vehetitek át, fejenként 6-6 fekete dukátot, és egy õskövet kaptok.
(+8 hõsiesség pont.)
** 4. NAP ** Nem átall háborgatni Zoeras Kahn, egy a legsötétebb rémálmaidat megtestesítõ, sátáni külsejû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, ében láncing, a siker ezüstveretes öve, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, zafír érdemrend, a kalmár nyaklánca, óriás fülbevaló, Örökkévalóság Gyémántja, a pók smaragdgyûrûje, a tudás zafírja, vörös karkötõ, szent templomi maszk, ozin fülkarika, arany porontyköpeny, cseppkõ gyûrû. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te moszatfaló vegetáriánus!" Rögtön visszavágsz: "Sötét vagy, mint az éjszaka!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" Ezt kiáltod vissza: "Igaz, hogy már tíz éve ezen a szinten laksz?" Ezt mondja neked: "Olyan förtelmes vagy, hogy ha megjelensz a galetki kisdedek között, megállnak a fejlõdésben." Ezt kiáltod vissza: "Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Jól odamondtál neki! Zoeras Kahn csak hápog. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+8% lélekenergia.)
** 4. NAP ** Bezörget hozzád Zorthen Nezoferis, egy teljesen csupasz, metálszínû bõrrel és kéken izzó szemmel rendelkezõ férfi. [aura: 20-as méretû 21-es szintû jobb mancs.] A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése: khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, ezüst lárvaköpeny, Hadúri csizma, szivárvány karkötõ, óriás fülbevaló, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, vörös karkötõ, üvegszimbólum, ében láncing, görényfarok, a rend köve, ozin fülkarika, szent templomi maszk, az Örökkévalóság Rubinja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Megalszik a szádban a tej!" Nem késel a válasszal: "Potyogjanak ki a fogaid!" Ezt mondja neked: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Így válaszolsz: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" A következõt mondja neked: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Lehajtott fejjel elismered, Zorthen Nezoferis volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.

Kissé már éhezel, ezért csak 184 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26068.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*máj. 3.* Tintilla, a Derûst legyõzte harcban egy troll útonálló. *máj. 5.* Hooded pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zoeras Kahn felett. *máj. 6.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hooded felett. *máj. 6.* Hooded teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott. *máj. 6.* Halál Hozó és Fekete Skul megküzdöttek egymással, és Halál Hozó gyõzött. *máj. 6.* Jelena teljesítette a 16. küldetést, amit a templomban kapott. *máj. 6.* Jelenát legyõzte harcban egy xenomorph csecsemõ. *máj. 6.* Tintilla, a Derûs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Landrina a Hercegnõ felett. *máj. 6.* Brutuszt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *máj. 6.* Brutusz csatában legyõzte Tintilla, a Derûst.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*máj. 3.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *máj. 4.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *máj. 4.* Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy görénydémon. *máj. 4.* Dark Valek a Renegát Elf elsõként ért el 24-es meggyõzõkészség tulajdonságot a Hegy lakói közül! *máj. 4.* Akadil Tel Kator és Malacka megküzdöttek egymással, és Akadil Tel Kator gyõzött. *máj. 5.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *máj. 6.* Lord Khalel szolgálatába állt egy szélfivér. *máj. 6.* Lord Khalel elsõként ért el 23-as tanulás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *máj. 9.* Baltazár és Abdullah megküzdöttek egymással, és Baltazár gyõzött. *máj. 9.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet harcos felett!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+21 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

v 163 201 3848 3447 163. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kineportot. Tintilla, a Derûs birtokában már van olyan tárgy. Zoeras Kahn kineport szintje nem kisebb a tiedénél. (-16 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

v 163 282 3848 3447 163. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kineport varázslatot. Kineporttal átküldöd a faragott idolt Tintilla, a Derûs részére. (-16 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

be 20 3 518 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet. A remete nem tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít! Nahát kedves Cass, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni varázstárgyra, melyet csak kincskeresõ kisködmön néven emlegetnek. Gyere, megmutatom, hogyan kell használnod! [ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát veszed majd. De tudnod kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy is létezik, melyek mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha sikerült tíz különbözõt összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû, óriási hatalommal bíró ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha kiadod a BE 20 4 parancsot, 20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa kiválasztott felszíni varázstárgyat! Persze várhatóan a jutalom is mesés lesz! Csak olyan tárgyat tud kiválasztani a remete, ami nincs beKFelve vagy ládikóban õrizve!!!]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

kno 108 12 108. képességre 12 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot a farok végtagodhoz tartozó paraliz.méreg szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen farok végtagod speciális támadási módja 14. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

ftk 1 2 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy savelementált, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy savelementál (#147).

*** 1. KÖR *** A savelementál feléd rohan. Megindulsz a savelementál felé. Már ott is vagy! A savelementál rád veti magát. A savelementál savat lehel rád. (30 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-3 ép.) Megtámadod a savelementált. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Pofádat nagyra tátva harapsz. (49 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lesújtasz farkaddal. (46 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A savelementál téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (32 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-3 ép.) A savelementált próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (49 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (49 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). A savelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 239 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+75%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 38 arany. Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+68 életpont.)
[Árnyékcsata:] Nézelõdni kezdesz a barlangok között, hátha látsz olyan sunyi galetkit, aki lopott felszíni tárgyat rejteget. És nocsak, itt van valaki, aki rettenetesen gyanúsan viselkedik! Kérdõre vonod.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az arctalan galetkit. Az arctalan galetki odajön hozzád. Támadod az arctalan galetkit. Beversz egyet jobb mancsoddal. (47 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-7 ép) Vastag bõrét szaggatod. A fogaiddal támadsz. (54 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Vastag bõrét szaggatod. Ostorként csattantasz farkaddal. (50 ép-t sebeztél). Paralizálod. Az arctalan galetki ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 151 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+73%). Elhagyod a csata helyszínét.
Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+9 életpont.)
[69 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

ep 12 25 108 építed a 12. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során a farok spec. képesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a nagyobb barlang építését. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 41 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 93 TVP-nyit kell dolgoznod.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A felcsendülõ melódia szomorú, a Rúvel hegybõl ideköltözött ifjú galetkik sorsáról szól. A szokásosnál lassabban adod elõ, hogy biztosan ne rontsd el. Hirtelen zajra leszel figyelmes. Egy dühödt torzszülött tör be hozzád, úgy látszik, õ nem értékeli a mûvészetet. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a szárazföldi uborka felé. Már ott is vagy! A szárazföldi uborka feléd mozog. A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (45 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) Vastag bõrét szaggatod. Rávágsz farkaddal. (45 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (6 sebzés). A szárazföldi uborka rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Nem talált. A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod a szárazföldi uborkát. Beversz egyet jobb mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Acsarogva harapni próbálsz. (50 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Ostorként csattantasz farkaddal. (49 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Illatodat döbbenten szippantja be (7 sebzés). A szárazföldi uborka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 227 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+43%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+4 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

kf 195 bekészíted a 195. tárgyat
Elõször el kell raknod egy csizmát (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a suhanó csizmát be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

h 10 10. tárgy használata
Nincs semmi, amire azt a tárgyat használhatnád. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
be 15 meglátogatod a 15. épületet
Belépsz a Katonák Klánjának épületébe. [Érj el 70 galetki gyõzelmet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: szárnysegéd. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Általános tisztogató akciót hirdetünk, amely során felszámoljuk a szinten a bûnözést. Ha készen állsz, jelentkezz az elöljáródnál. (85-ös klánkaland.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]

kk 85 klánküldetés
(85. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]

bb 15 1 1 több épület meglátogatása
[be 15:] Belépsz a Katonák Klánjának épületébe.

[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, pikkelypáncél (#223) 55 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vassisak (#1076) 42 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, díszes köntös (#1153) 142 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, harci nyílpuska (#1288) 208 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, vívótõr (#1303) 142 ap, görbekard (#1316) 42 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, hosszú lándzsa (#1333) 164 ap, a tudás fekete csizmája (#2022) 346 ap, a tudás karikaszimbóluma (#2111) 215 ap, az ügyesség vas lemezpáncélja (#2351) 339 ap, az ügyesség halotti maszkja (#2441) 206 ap, az ügyesség görbekardja (#2666) 222 ap, a mágia zöld köntöse (#3401) 206 ap, a mágia görbekardja (#3566) 222 ap, a gyorsaság kõamulettje (#3896) 206 ap, a védekezés elit lemezpáncélja (#4603) 752 ap, az élet fekete csizmája (#5172) 346 ap, a harcos bíbor láncinge (#7782) 543 ap, a harcos sárgaréz nyaklánca (#7931) 275 ap, a harcos hosszúkardja (#8067) 432 ap, a harcos hosszú lándzsája (#8083) 657 ap, az óriás csepp fülbevalója (#8906) 261 ap, az entek ezüst nyaklánca (#9732) 426 ap, az entek csepp fülbevalója (#9806) 261 ap, a mágus karikaszimbóluma (#10211) 275 ap, a lich sárgaréz nyaklánca (#11981) 275 ap, a sebesség kõamulettje (#13346) 266 ap, a majom vándorcsizmája (#14171) 266 ap, a szellemek könnyû nyílpuskája (#15236) 310 ap, a gepárd csonttõre (#15701) 266 ap, a természet karikaszimbóluma (#16961) 275 ap, a bérmágus gyalogos lándzsája (#17532) 432 ap, a bölcsesség könnyû pikkelyvértje (#17666) 310 ap, a bölcsesség fekete csizmája (#17772) 415 ap, a kígyó barbár lándzsája (#19331) 281 ap, a ragadozó kerek pajzsa (#19961) 281 ap, a ragadozó könnyû nyílpuskája (#20186) 310 ap, a küzdelem vándorcsizmája (#20471) 266 ap, a túlélés görbekardja (#21566) 281 ap, a tökéletesség könnyû íja (#21971) 401 ap, a tûz malachit karkötõje (#22391) 146 ap, a jég lovagi lemezpáncélja (#22602) 444 ap, a jég csatos öve (#22766) 142 ap, az enyészet kerek pajzsa (#23111) 162 ap, az enyészet utazóköpenye (#23186) 142 ap, az enyészet hosszúkardja (#23367) 295 ap, a villám díszes fejpántja (#23606) 146 ap, a villám kék köpenye (#23637) 270 ap, a villám sárgaréz nyaklánca (#23681) 155 ap, a villám malachit karkötõje (#23741) 146 ap, a méreg vándorcsizmája (#24071) 146 ap, a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) 277 ap, a teknõs vassisakja (#25376) 162 ap, a szalamandra márványgyûrûje (#25976) 146 ap, a yeti zöld köntöse (#26351) 146 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 155 ap, a yeti aranyozott fülbevalója (#26458) 461 ap, a sav díszes fejpántja (#26756) 146 ap, a sav vándorcsizmája (#26771) 146 ap, az elektromosság könnyû láncinge (#27131) 250 ap, az elektromosság átlátszó köntöse (#27252) 277 ap, az elektromosság könnyû íja (#27371) 162 ap, a légzés vas lemezpáncélja (#27551) 279 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 162 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 73 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 190 ap, az angyalok ezüst fejpántja (#28107) 277 ap, az ellenállás csonttõre (#28751) 146 ap, a bûz könnyû láncinge (#28931) 250 ap, a bûz zöld köntöse (#29051) 146 ap, a sólyom fogazott kardja (#29668) 492 ap.

[be 1:] Elhagyod a boltot. Lesétálsz a kereskedõhöz. Kissé elgondolkozva turkálgatsz a bolt akciós árukészletében. Elõször meg sem hallod, hogy a boltos megszólít. Csak akkor figyelsz fel, amikor megbökdösi a válladat.
- Hé, figyelj csak. Azok csak selejetes bóvlik, gondolhatod, hogy nem adnám õket ilyen olcsón, ha bármire is lehetne használni. De Te tetszel nekem. Íme egy személyre szabott akciós ajánlat! Ezt a varázsgyûrût megkapod ingyen, egy kis szívességért cserébe.
- És mit kéne csinálnom?
- Ezt csak akkor mondhatom el, ha el is vállalod a feladatot, de biztosíthatlak, hogy semmi veszélyes nincs benne. És a gyûrû tulajdonságait is csak akkor ismerheted meg, ha megtetted, amit kérek. De bennem megbízhatsz, még soha nem csaptam be senkit! (8. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

m 2 14 2222 1241 1111 3443 mozgás az Õsök Csarnokában
Hazamész a boltból. (M 2,14) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 3,14) Irány kelet! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 4,14) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 5,14) Kelet felé mész. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** A pusztító szójer odajön hozzád. Megrohamozod a pusztító szójert. A pusztító szójer rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. (25 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a kobra márványgyûrûjét. Sikerrel járt. Csáprágójával mar. Elhibázta. Támadod a pusztító szójert. Beversz egyet jobb mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Harapni próbálsz. (52 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglóbálva zúzol farkaddal. (50 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A pusztító szójer hörögve elterül.
[A csatában összesen 143 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+77%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy szójer csáprágó és 29 arany. Uzsonnaidõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+28% jóllakottság.)
(M 6,14) Keleti irányba folyatod utadat. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 gyilkos borókát.
(M 6,13) Irány észak! Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 7,13) Keleti irányba folyatod utadat. Üres szobába érkezel.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

m 33 5 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
m 2 5 2111 1222 4444 4333 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
hp 3 160 15 147 100 harci program
A következõ sor került a harci programodba: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #147. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

hp 3 160 15 86 100 harci program
A következõ sor került a harci programodba: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #86. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

k 14 kaland elvállalása
Elhagyod a labirintust. (14. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Brutusz, egy szõrös, torzonborz, sörös üveget tartó punk férfi. [aura: 6-os féreg érintése.] A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az Örökkévalóság gyûrûje, szent templomi maszk, a titán malachit karkötõje, a gladiátor csontamulettje, a gólem csontamulettje, a gladiátor sárga öve, a kobra csepp fülbevalója, görényfarok, a hatalom márványgyûrûje, az energia malachit karkötõje, Örökkévalóság Kristálya, a titán zangrozi csizmája, a gladiátor márványgyûrûje, a gladiátor bronz mellvértje, a kobra háromszögszimbóluma, az erõ hosszú íja, ozin fülkarika, a tökéletesség vaspajzsa, aréna cápacsont érme, a hatalom rubinja, arany pszi váll-lap, a tökéletesség jáde karkötõje, bronz tanítványköpeny, hõsi jelvény. Így üdvözlöd: "Te göthös hernyó!" Nem késik a válasszal: "Te sárgafülû borjú!" Nem habozol, máris mondod: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" Õ rögvest kontrázik: "Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!" A következõvel folytatod: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Brutusz feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenomorph csecsemõ (#419), 2 xenomorph embrió (#417) és egy xenó féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A xenomorph csecsemõ odajön hozzád. Az 1. xenomorph embrió odajön hozzád. A 2. xenomorph embrió feléd rohan. A xenó féreg feléd rohan. Megközelíted a xenomorph csecsemõt. A xenomorph csecsemõ rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (28 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lélekenergiát szív el (-14%). Feléd üt bal karmával. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-14%). Az 1. xenomorph embrió rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Ez mellément. A 2. xenomorph embrió téged támad. Beléd próbál marni fogával. El sem talált, haha. A xenó féreg rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (32 ép-t sebzõdtél). Támadod a xenomorph csecsemõt. Odakensz neki jobb mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Acsarogva harapni próbálsz. (54 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Ostorként csattantasz farkaddal. (45 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Csodás illatod hatással van rá (6 sebzés). A xenomorph csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A xenó féreg rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (31 ép-t sebzõdtél). A 2. xenomorph embrió rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Ez mellément. Az 1. xenomorph embrió rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. El sem talált, haha. Megtámadod a xenomorph csecsemõt. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (50 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (61 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (47 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (5 sebzés). A xenomorph csecsemõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. xenomorph embrió rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (24 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Az 1. xenomorph embrió rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A xenó féreg rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (25 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a xenó férget. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-7 ép) Roncsolod bõrét. Pofádat nagyra tátva harapsz. (56 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Roncsolod bõrét. Rávágsz farkaddal. (53 ép-t sebeztél). A xenó féreg holtan terül el.
*** 4. KÖR *** A 2. xenomorph embrió rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Ez mellément. Az 1. xenomorph embrió téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Mellétrafált a balfácán. Megtámadod az 1. xenomorph embriót. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. Acsarogva harapni próbálsz. (55 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-7 ép) Roncsoltál. Meglóbálva zúzol farkaddal. (41 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Teljesen lebénul. Illatod elkábítja (14 sebzés). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. Az 1. xenomorph embrió halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 539 sebzést okoztál, és 185 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1471 sebzést okoztál, és 550 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 293 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 140. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (27) / 3.55
[2] IQ: 8 (12) / 2.60
[3] ügyesség: 20 (44) / 3.11
[4] egészség: 14 (18) / 8.71
[5] mágia: 5 (7) / 3.85
[6] gyorsaság: 10 (8) / 4.11
[9] Méret/ép: 182 (204) / 1
Min. méret: 148
Barlangméret: 183
PONTJAID
Varázspont: 108 / 76
Képességpont: 23 / 25%
Hõsi pont: 55 (0)
Tám.bónusz: 45%
Véd.bónusz: 52%
Galetki erõ: 658 / 294
Hírnév : 1434
Jóllakottság: 72%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 172 (1)
Galetki gyõzelmek: 100 (1)
Torzsz. csaták: 890 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 826 (5)
Leölt torzszülött: 1295 (11)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 50 (2)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: szárnysegéd (35)
Speciális képességeid:
+7 éberség, +18% támadás. 17% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj 5 orgling melákot, kizárólag végtaggal! [számláló: 4] 2.) Hajtsd végre a 85-ös klánkalandot (KK 85)! (összesen 50 TVP-t igényel) 3.) Hozz egy törp szekercét!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 3 (7) / 1.84 [16] tüskés bõr: 4 (6) / 0 [17] vastag bõr: 10 / 0.20
[18] tûzimmunitás: 3 / 1.80 [21] elkt.immunitás: 3 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 9 / 0
[24] rezisztencia: 1 (3) / 0 [25] illat: 9 (11) / 0 [26] lõfegyver: 1 / 0
[34] párbajozás: 13 / 1.20        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.50 [46] csapdaészlelés: 6 / 5.08 [47] zárnyitás: 7 / 5.04
[48] mászás: 6 / 3.49 [49] rugalmasság: 3 / 0.50 [50] meggyõzõkészség: 6 / 0.91
[51] transzformáció: 6 / 2.70 [52] auraészlelés: 5 / 0.78 [53] ékszerészet: 4 / 0.46
[54] kereskedelem: 6 / 1.34 [55] szívósság: 2 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.95
[57] gyógynövények: 6 / 5.58 [58] nyomkeresés: 10 / 2.55 [59] vezetõkészség: 7 / 0.51
[63] éberség: 8 (15) / 1.48 [64] átokszórás: 8 / 6.50 [65] álcázás: 20 / 0.30
[66] lopakodás: 4 / 0.75 [67] régészet: 3 / 1.25 [68] zene: 5 / 4.46
[69] tanulás: 5 / 2.20 [70] idézés: 3 / 0.05 [71] javítás: 11 / 1.25
[72] építés: 6 / 2.65 [73] felderítés: 3 / 1.67    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 20 (19) / 0.16 [101] szakért.: 14 (16) / 7.61 [102] roncsolás: 10 / 0  
fog [103] méret: 20 (19) / 0 [104] szakért.: 14 (16) / 7.62 [105] roncsolás: 10 / 0  
farok [106] méret: 20 (19) / 0 [107] szakért.: 13 (15) / 9.95 [108] paraliz.méreg: 14 / 0.31  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[42] csendvarázs: 4 / 0.06 [149] dimenziókapu: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 3 / 0.24
[160] esszenciaelnyelés: 6 / 5.07 [17] gránitbõr: 4 / 0.06 [33] halál csókja: 4 / 0.06
[15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 5 / 0.80 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.92
[28] óriáserõ: 4 / 0.40 [171] savpajzs: 1 / 0 [161] sebezhetetlenség: 1 / 0
[159] szellemidézés: 1 / 0.06 [176] szélpajzs: 9 / 0.40 [16] tûzpajzs: 5 / 0.06
[170] villámpajzs: 3 / 0.08        

MAKRÓID
1. Makró
kf 24054 362 7422 42911 9117 14293
kf 18358 225 145 4781 4811 1660
kf 7992 458 158 20171
v 176
2. Makró
ho
k 440 367 377 291 313 405
k 465 219 375 451 246 481
k 336
3. Makró
le 2682
kf 18686
p
p
gy
p
4. Makró
kf 2682 100 193
gy 81 0 0 50
5. Makró
p
kf 15011 18686

HARCI PROGRAMOD
1: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #155. Prioritás: 100.
2: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #96. Prioritás: 100.
3: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #153. Prioritás: 100.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 105.
5: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #147. Prioritás: 100.
6: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #86. Prioritás: 100.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 99; VI erõ:300% ép:1%; PV 4; PSZ 58 48 47 46 45 63; BA 4456 7708 5025 15125; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3477 30 1; VG 3477 212 1; VG 3477 132 5;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 4 sebzés: 5-13

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 40.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (7. épület), #8 (1. épület), #14 (4. épület), #23 (2. épület), #52 (20. épület), #384 (133. forduló), #413 (133. forduló), #368 (136. forduló), #399 (137. forduló), #234 (139. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 2824. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 207 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség nagy pajzsa (#17712) 1 a bûz halotti maszkja (#28991) 1 a füvész köpenye (#193)
* 1 a harcmûvész könnyû láncinge (#13631) 1 a káosz túlvilági köpenye (#15999) 1 a kobra fekete csizmája (#7422)
1 a légzés csillogó fejpántja (#27658) 1 a méreg átlátszó köntöse (#24102) 1 a méreg halotti maszkja (#24041)
1 a méreg kerek pajzsa (#24011) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a pontosság köntöse (#4300)
* 1 a remete díszes fejpántja (#12356) 1 a szellemek kerek pajzsa (#15011) * 1 a szívósság sárga öve (#14667)
1 a tökéletesség szárnyas sisakja (#21777) 1 a tolvaj halotti maszkja (#9191) 1 a torony utazóköpenye (#18236)
1 arany porontyköpeny (#359) * 1 arany tanítványköpeny (#362) 1 az angyalok díszes fejpántja (#28106)
1 az egészség nagy pajzsa (#2862) 1 az elefánt utazóköpenye (#16436) 1 az energia halotti maszkja (#18641)
1 az energia utazóköpenye (#18686) 1 az enyészet kerek pajzsa (#23111) * 1 Behemót kerek pajzsa (#42911)
2 ében láncing (#134) 1 ezüst lárvaköpeny (#355) 1 fekete nadrág (#171)
1 Földanya vándorcsizmája (#38921) 1 halotti maszk (#1091) 1 kék köpeny (#1137)
1 kemény bõrpáncél (#3) 1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137)
1 Khazidax koponyája (#259) 2 pikkelypáncél (#223) 1 pókcsatos öv (#173)
* 1 spanyolcsizma (#201) 2 suhanó csizma (#195) 3 törpe pikkelyvért (#4)
1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gladiátor csepp fülbevalója (#6206) * 1 a gladiátor csontamulettje (#6147) * 1 a gladiátor ezüst nyaklánca (#6132)
1 a harcos díszes karkötõje (#7992) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a majom malachit karkötõje (#14291)
* 1 a majom ónix karkötõje (#14293) 1 a méreg márványgyûrûje (#24176) * 1 a rend köve (#158)
1 a sas márványgyûrûje (#16076) 1 a sav ezüst fülbevalója (#26907) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a titán karikaszimbóluma (#5711) 1 a torony aranyozott fülbevalója (#18358) * 1 a tudós márványgyûrûje (#11576)
* 1 a védekezés háromszögszimbóluma (#4812) 1 a védekezés karikaszimbóluma (#4811) 1 a védekezés sárgaréz nyaklánca (#4781)
1540 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az enyészet kõamulettje (#23246)
1 az erõ nyaklánca (#1630) 1 az erõ szimbóluma (#1660) 1 bronzmedál (#207)
171 drágakõ (#2) 1 háromszögszimbólum (#1212) 1 karikaszimbólum (#1211)
1 kristályamulett (#130) 1 malachit karkötõ (#1241) 1 márványgyûrû (#1226)
* 1 org.lázadás emlékérme (#458) * 1 óriás fülbevaló (#225) 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szerencsekõ (#197) 1 szivárvány karkötõ (#139)
9 üvegszimbólum (#138) * 1 vörös karkötõ (#281)

Felszerelés
12 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
1 faragott idol (#282) 9 fekete dukát (#218) 1 kincskeresõ kisködmön (#519)
3 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)
1 második kulcsdarab (#227) 3 õskõ (#8) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bölcsesség görbekardja (#17966) 1 a küzdelem hosszúkardja (#20667) 1 a légzés nehéz nyílpuskája (#27837)
1 a lich könnyû nyílpuskája (#12086) 1 a ragadozó könnyû íja (#20171) 1 a sebesség nyílpuskája (#13435)
* 1 a szívósság könnyû íja (#14771) 1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 a védekezés hosszú íja (#4872)
1 az elefánt görbekardja (#16616) 1 az elektromosság hosszúkardja (#27417) 1 az elektromosság könnyû íja (#27371)
1 barbár lándzsa (#1331) 2 dobótõr (#159) 2 ében nyílpuska (#133)
2 ében tündekard (#132) 1 Enyészmester (#217) 3 fogazott tõr (#6)
1 görbekard (#1316) 1 harci fejsze (#12) 1 kerek kõ (#11)
1 könnyû íj (#1271) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 parittya (#10)
2 rozsdás kard (#131) 1 sziklarepesz (#13) 1 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 12 csótányláb (#25)
10 elfu moha (#33) 9 elonotichlan (#31) 16 gyilkos boróka (#27)
2 hatalom kék itala (#58) 13 hónakkupók (#30) 2 hõsiesség itala (#52)
1 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64) 21 liánvirág (#24)
1 mágiaellenállás (#76) 15 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51)
13 mézfû (#29) 12 mitulen fû (#20) 1 muskil (#37)
1 óriásnövés itala (#60) 1 pontosság itala (#72) 18 ragálygomba (#26)
1 rémcserje (#34) 8 sárkányvirág (#32) 10 sötét mák (#23)
1 szemani gomba (#36) 20 tejfonál (#28) 63 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 1 velparaj (#35) 8 winropu moha (#22)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
11 barna manakõ (#149) 7 bolhedor szárny (#15) 2 duzzadt xenópete (#479)
31 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141) 4 húsevõ bibe (#151)
10 káoszkígyó pikkely (#230) 1 lemúr hártya (#161) 11 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 10 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 2 õsi relikvia (#17) 21 pirgamit (#152)
2 smaragd esszencia (#229) 2 szójer csáprágó (#231) 3 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): kék köpeny #1137 (2), a tolvaj díszes pikkelyvértje #9117 (12), a kobra márványgyûrûje #7526 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 67 arany (#1), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 gyilkos boróka (#27), 1 szójer csáprágó (#231), 1 kincskeresõ kisködmön (#519).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 faragott idol (#282), 1 a kobra márványgyûrûje (#7526), 2 xenópete (#278), 1 apró ködmön (#518).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KIFEJLETT XENOMORPH (423. LÉNY)
Remegõ térdekkel nézel fel a három és fél méter magas gigantikus rémre, ahogy karmait feléd emeli. Ahogy kitátja tûhegyes fogakkal teli állkapcsát, elõcsusszan egy második, szintén fogakkal teli belsõ állkapocs. A fekete szemek, ahogy rád merednek, a halált hordozzák. A fogakról savas nyál csöpög, amely könnyedén marja át a sziklapadlót. Fajotoknak soha nem lett volna szabad megengednie, hogy a xenomorphoknak akár csak egyetlen példánya is elérje a felnõttkort! De magadban attól rettegsz, hogy lehet még ennél rosszabb is. Lent, a mélyben, a bolyban még félelmetesebb dolgok várhatnak rád...



XENOMORPH GYERMEK (421. LÉNY)
A xenomorhpok döbbenetes sebességgel képesek növekedni. Minden egyes táplálkozás után nagyobbra, hatalmasabbra nõnek, és ezzel párhuzamosan idegrendszerük is fejlõdik. Önmagukban az evolúció csodáinak tûnnek - márpedig, ha hinni lehet a pletykáknak, ezek az Ellenségnek csak parazitái, nem csoda, hogy az Ellenség ennyire hatalmas. De, talán, ha megfejtitek a xenomorphok fejlõdõ- és és ellenállóképességének a titkát, talán megtalálhatjátok a kulcsot az Ellenség legyõzéséhez is...



FIATAL XENOMORPH (422. LÉNY)
Ez a közel három méter magas, csupa izom, fog és karom gyilkológép a rémálmod. Senki és semmi nem állhat neki ellent. Egyetlen esélyed van csak - tudod, hogy a xenomorph aránylag rövid idõ alatt fejlõdött ki apró embrióból, rengeteg táplálék elfogyasztása által. Egyszerûen lehetetlen, hogy képes volt ennyi idõ alatt megfelelõ tapasztalatra és ravaszságra szert tenni, és így hiába tûnik elpusztíthatatlan harcosnak - a magadfajta veterán meg fogja találni a gyenge pontját.



XENOMORPH ÓRIÁSTESTÕR (426. LÉNY)
Gigantikus xeno-kolosszus, a xenók minden eleganciájával és fürgeségével. Több tonnányi izom, fog és karom, amelynek egyetlen célja van e világon: a gyilkolás. A Hegy belsejében nem termett olyan lény, ami ellen tudna neki állni, akár egy pillanatig. De a galetkik ereje a közösségben rejlik - megfelelõ csapatmunkával talán le lehet gyõzni ezt a hatcsápos, hármas fogsorú szörnyeteget!



KINCSKERESÕ KISKÖDMÖN (519. TÁRGY)
Szóval ez lenne a legendás kincskeresõ kisködmön? Amirõl annyit hallottál már a mesékben? Ezek szerint tényleg létezik! Nahát, ez igen! Mostantól nem lesz szükséged arra a fránya kincskeresés italára, melynek komponenseiért manapság annyit kérnek a tolvaj és tudós fûárusok! Ha a kincskeresõ kisködmön a birtokodban van (nem kell viselned), szerencsésebb leszel a kincseket illetõen. Ha egy olyan torzszülöttet gyõzöl le, amelynél néha valamilyen ritka kincset lehet találni, akkor 20%-kal megnõ az esélyed, hogy ilyen tárgyat találj. A kincskeresõ kisködmönt nem kell KF-elni ahhoz, hogy hatását kifejtse.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.