Karakterszám: |
2824 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
140 |
Játékhét: |
144 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
16 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. máj. 10. 15h:04' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. máj. 11. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
CASS KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** D'Angelo eladásra kínál neked 1 a majom sárgaréz nyakláncát
(#14231). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 7294 14231 1 parancsot.
**
1. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának
színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése:
Éneklõ tunika, a Kõ Kardja, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom csatos öve,
szivárvány karkötõ, az elfek csonttõre, a sólyom ezüst fülbevalója, a tolvaj
malachitgyûrûje, a lich átlátszó köntöse, a ragadozó háromszögszimbóluma,
a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály, a merénylõ nehéz nyílpuskája,
a tudós csepp fülbevalója, a tolvaj csontmaszkja, a gyorsaság görbekardja,
a tolvaj márványgyûrûje, a sólyom kerek pajzsa, a tudós malachit karkötõje,
kék mutációs gyûrû, a merénylõ háromszögszimbóluma. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Hogy esnél mindjárt seggre!" Nem késel a válasszal:
"Mit keresel itt torzszülött létedre?" A következõ átkot vágja a fejedhez:
"Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Így válaszolsz:
"Ennél a nevetséges átoknál még egy orling disznó is jobbat talál ki!"
Így szól hozzád: "Olyan undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei,
okádékkal fûszerezve." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Lehajtott
fejjel elismered, Shai-Hulud a férgek ura volt a jobb. A gyõztes jutalma
lélekenergia.
**
1. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd a 80. többszemélyes kalandot!
Csatlakozik hozzád Fortian, Antox Worlaust, Oriznya Triznyák, Mordus
Elektrodius, Kay az Engesztelhetetlen.
Mostanra már a lakószintet mindenhol üregek szabdalják, amelyek a xenók
barlangjába vezetnek. Egy nagyobb üreg elõtt gyûltök össze társaiddal.
Nagy levegõt vesztek, és sok szerencsét kívántok magatoknak. Szükség is
lesz rá! Csapatban leereszkedni biztonságosabb, de egyben nagyobb zajjal
is jár. Nem is reménykedhettek az álcázás védelmében. És igen, az alagút
mélyén nyüzsgõ xenóhorda vár rátok!
Ellenfeleitek egy kifejlett xenomorph (#423), egy xenomorph gyermek (#421)
és 2 fiatal xenomorph (#422).
1 [ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Fortian elmond egy féreg érintése varázslatot. Heves kézmozdulatok
közepette Fortian elmormol egy fürgülést. Fortian öregedett 1 évet. Antox
Worlaust elõhív egy a forrás érintése varázslatot. Antox Worlaust a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Az 1. fiatal xenomorph
elõhív egy savcsapás varázslatot.
Sebzõdsz 126 ép-t. A 2. fiatal xenomorph
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás.
Sebzõdsz 133 ép-t.
Ájultan a földre zuhansz. Magában motyogva, a xenomorph gyermek létrehoz
egy savcsapást. Oriznya Triznyák
124 sebzést kap. Mordus Elektrodius a
mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy lávafolyam! Fortian rezisztálja.
A kifejlett xenomorph elindul Oriznya Triznyák felé. A kifejlett xenomorph
ellenáll a varázslatnak. Antox Worlaust rezisztálja. Az 1. fiatal xenomorphot
védi rezisztanciája. A 2. fiatal xenomorph
157 sebzést kap a lávafolyamtól.
Kay az Engesztelhetetlen elindul a kifejlett xenomorph felé. Kay az Engesztelhetetlen
rezisztálja. A xenomorph gyermek
165 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Mordus
Elektrodius ellenáll a varázslatnak. Oriznya Triznyák elindul a kifejlett
xenomorph felé. Oriznya Triznyák rezisztálja. A kifejlett xenomorph és
Oriznya Triznyák egymással harcolnak. Tönkretette a kobra malachit karkötõjét.
Oriznya Triznyák ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Kay az Engesztelhetetlen
és a kifejlett xenomorph egymással harcolnak. a kifejlett xenomorph lebénult.
*** 2. KÖR *** Antox Worlaust elmond egy megszakítás varázslatot. Az 1.
fiatal xenomorph mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savcsapást.
Antox Worlaust megakadályozta a varázslat létrejöttét. Heves kézmozdulatok
közepette a 2. fiatal xenomorph elmormol egy savcsapást. Antox Worlaust
megakadályozta a varázslat létrejöttét. Magában motyogva, a xenomorph gyermek
létrehoz egy savcsapást. Antox Worlaust megakadályozta a varázslat létrejöttét.
Mordus Elektrodius varázshatalma segítségével elmond egy a forrás érintését.
Heves kézmozdulatok közepette Mordus Elektrodius elmormol egy tárgyvédelmet.
Fortian a kifejlett xenomorphot rohamozza. Fortiant védi rezisztanciája.
Antox Worlaustot védi rezisztanciája. A kifejlett xenomorph
135 ép-t sebzõdik
a lávafolyamtól. Az 1. fiatal xenomorph
sebzõdik 156 ép-t a lávafolyamtól.
A 2. fiatal xenomorph
sebzõdik 152 ép-t a lávafolyamtól. Kay az Engesztelhetetlent
védi rezisztanciája. A xenomorph gyermek
153 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól.
Mordus Elektrodius ellenáll a varázslatnak. A xenomorph gyermek hörögve
elterül. Fortian a kifejlett xenomorphot támadja. A kifejlett xenomorph
holtan terül el. Kay az Engesztelhetetlen lassú volt, mire ütne, ellenfelét
már más a padlóra küldte.
*** 3. KÖR *** Antox Worlaust mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
szellemkalapácsot. Az 1. fiatal xenomorph
104 sebzést kap. A 2. fiatal
xenomorph rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. Antox
Worlaust megakadályozta a varázslat létrejöttét. Az 1. fiatal xenomorph
mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savcsapást. Antox Worlaust megakadályozta
a varázslat létrejöttét. Mordus Elektrodius a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy villámsújtás! Az 1. fiatal xenomorph
163 sebzést kap. Az
1. fiatal xenomorph hörögve elterül. Fortian a 2. fiatal xenomorphot rohamozza.
Fortiant védi rezisztanciája. Antox Worlaust
156 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól.
A 2. fiatal xenomorph
sebzõdik 165 ép-t a lávafolyamtól. Kay az Engesztelhetetlen
megközelíti a 2. fiatal xenomorphot. Kay az Engesztelhetetlen
148 ép-t
sebzõdik a lávafolyamtól. Mordus Elektrodius rezisztálja. A 2. fiatal xenomorph
holtan terül el. Antox Worlaust eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 259 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortian: 162/7, Antox
Worlaust: 104/156, Oriznya Triznyák: 7/242, Mordus Elektrodius: 1502/0,
Kay az Engesztelhetetlen: 187/183.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél.
Kár, hogy nem vagy eszméletednél a gyõzelem pillanatában, így nem tudod
kinyerni az elszökõ lélekenergiát sem. Lassan térsz magadhoz. Fortian a
következõt kapja: egy vívótõr és 51 arany. Mordus Elektrodius is kap a
tárgyakból, övé lesz 114 arany. Kay az Engesztelhetetlen is kap a tárgyakból,
övé lesz 115 arany.
(Feltételes gyógyítás 6 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+204 életpont.)
Antox Worlaust, Oriznya Triznyák feltételes gyógyítást használ.
A járaton patakokban folyik le a savas xenóvér. Szerencsére nem fröccsent
egyikõtökre sem, de nem érdemes tovább kockáztatni. Bekenitek magatokat
az akadémián kapott védõolajjal. Azért nem használod el az egész fiola
tartalmát, könnyen elképzelhetõ, hogy még szükség lesz rá! Amikor leértek
a hatalmas barlangteremhez, döbbenten néztek körül. Az organikus trutyi
most már mindent ellepett, akárha egy idegen világba csöppentetek volna.
És IRTÓZATOSAN sok a xenomorph és az egyéb xenó élõlény. Itt képtelenség
átjutni! Vagy mégis? Meg kell próbálnotok!
[Lopakodás-összeg próba 56-os
küszöbre: sikeres]
A nyúlványok, gombák, nyálkák és egyéb ocsmányságok között suhantok. Aztán
egyszercsak, mintegy varázsütésre, végetér a másfél galetki magas organikus
erdõ. Köztetek, és a barlang középpontjában elterülõ kupola között nincs
semmiféle tereptárgy, ami mögött elrejtõznétek, csak undorító nyüzsgõ xenótömeg.
Ez hát a vége, itt élve nem juttok keresztül. Ekkor oldalt pillantva egy
hatalmas alakot pillantotok meg. Egy óriási xenó, két gigantikus vastag
lábbal, oldalából három-három kétméteres csáp tekereg. Hosszú, tüskés farka
halálos korbácsként tekereg, amely elõl az apróbb xenók menekülnek. És
az állkapcsa - fogak fogak mögött, és elõtüremkedik egy belsõ, rugalmas
fogsor is!
[Auraészlelés-összeg próba 59-es küszöbre: sikeres]
Ekkor azonban feltûnik valami mindnyájatoknak... Mintha az egész lény nem
lenne koherens. Mintha szét akarna esni. Erõltetitek a szemeteket, és végül
auraészleléssel rádöbbentek az igazságra. Amit itt láttok magatok elõtt,
nem egy óriási xenó, hanem hat összekapaszkodott és áttranszformált galetki!
Egy másik csapat, aki hozzátok hasonló küldetésben jár. Megtalálták az
egyetlen megoldást, amivel átjuthatnak. Hiszen ez zseniális! Nektek is
meg kell próbálnotok, kár, hogy nem jutott elõbb az eszetekbe.
[Transzformáció-összeg
próba 48-as küszöbre: sikeres]
Összekapaszkodtok, és lassan megindul a transzformáció. Még soha ehhez hasonlót
nem csináltatok, de a másik csapat által alkotott monstrum elegendõ támpontot
nyújt. Egy perc múlva újabb félelmetes xenó-óriás emelkedik fel! Bizonytalan
léptekkel megindultok a kupola felé.
[Ügyesség-összeg próba 108-as küszöbre:
sikeres]
Biztos lépésekkel indultok a kupola felé. A másik csapat közben már beért,
nyilván hamarosan csatába bocsátkoznak. Döngõ lépteitek elõl elsurrannak
a kisebb xenók. Aztán odaértek a kupolához. Beléptek egy kisebb nyíláson.
És ekkor megüti orrotkat a BÛZ. Elviselhetetlen!
[Bûz-összeg próba 84-es
küszöbre: sikeres]
Egy pillanatig fuldokoltok, de aztán lassan ráébredtek, hogy ki lehet ezt
is bírni. Szétkapaszkodtok, visszaalakultok. Elõttetek tornyosul a királynõ
félelmetes alakja. Fentrõl sav csöpög, de szerencsére, az olaj tökéletesen
véd benneteket, a cseppek ártalmatlanul peregnek le. A másik csoport épp
ekkor bocsátkozik csatába egy bömbölõ testõrrel. Rögtön sikerül rajta sebeket
ejteniük, de ekkor a csatához egy újabb monstrum csatlakozik. Most már
esélytelennek látszanak, azonnal segítenetek kell! Megtámadjátok a második
példányt.
Ellenfeletek egy xenomorph óriástestõr (#426).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Fortian ellõ egy féreg érintése varázslatot. Fortian rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy fürgülés. Fortian öregedett 1 évet.
Magában motyogva, Antox Worlaust létrehoz egy ellenáll.megtörését. Kay
az Engesztelhetetlen varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt.
Néhány rövid kézmozdulat után Kay az Engesztelhetetlen létrehoz egy fürgülés
varázslatot. Kay az Engesztelhetetlen öregedett 1 évet. Mordus Elektrodius
ellõ egy tárgyvédelem varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette Mordus
Elektrodius elmormol egy gránitbõrt. A xenomorph óriástestõr Oriznya Triznyák
irányába megy. A xenomorph óriástestõr irányába mozogsz. Oriznya Triznyák
a xenomorph óriástestõr felé mozog. A xenomorph óriástestõr és Oriznya
Triznyák egymással harcolnak. A xenomorph óriástestõr rád támad. Meglóbálva
zúz jobb csápjával.
(65 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg
gyengít. Gyengülsz (-30% támadás). Lecsap rád bal csápjával.
(61 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Rád vág jobb csápjával.
(55 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Megpróbálja eltörni a szívósság könnyû íját. Sikerrel
járt. Meglóbálva zúz bal csápjával.
(59 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Megpróbálja eltörni a gladiátor ezüst nyakláncát. Sikerrel járt. Acsarogva
harapni próbál fogával.
(62 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(49 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a
bõrébe fúródik. Lecsap rád farkával.
(48 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe
fúródik. Minden elsötétül elõtted. Oriznya Triznyák ezer sebbõl vérezve,
elveszti eszméletét.
*** 2. KÖR *** Antox Worlaust ellõ egy dermesztés varázslatot. A xenomorph
óriástestõr megúszta! Összegyûjtve mágikus energiáit, Mordus Elektrodius
elvarázsol egy villámsújtást. A xenomorph óriástestõr
139 ép-t sebzõdik.
Fortian a xenomorph óriástestõr felé mozog. Kay az Engesztelhetetlen a
xenomorph óriástestõr irányába megy. Fortian a xenomorph óriástestõrt támadja.
Kay az Engesztelhetetlen és a xenomorph óriástestõr egymással harcolnak.
A xenomorph óriástestõr kileheli lelkét.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 302 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortian: 299/0, Antox
Worlaust: 0/0, Oriznya Triznyák: 7/160, Mordus Elektrodius: 139/0, Kay
az Engesztelhetetlen: 325/0.] Gyõztél! Kár, hogy nem vagy eszméletednél
a gyõzelem pillanatában, így nem tudod kinyerni az elszökõ lélekenergiát
sem. Lassan térsz magadhoz. Fortian is kap a tárgyakból, övé lesz 3 xenópete
és 19 arany. Antox Worlaust a következõt kapja: 3 xenópete és 18 arany.
Mordus Elektrodius részesedése: 3 xenópete és 18 arany. Kay az Engesztelhetetlen
része a zsákmányból: 3 xenópete és 18 arany.
Oriznya Triznyák feltételes gyógyítást használ.
Az eldõlõ test xenomoprh dolgozókat nyom agyon, és tojásokat lapít szét.
Az elõzubogó savfürdõ elõl menekültök, hiszen ilyen mennyiség ellen még
az olaj sem fog megvédeni. Örömmel látjátok, hogy a másik csapat is sikerrel
járt! A királynõ tombol dühében, de látjátok, hogy helyhez kötött, ha ideig-óráig
is. Innentõl a terep már a szövetségeké, visszatértek jelentéstételre.
A tudósok boldogan fogadják gyõzelmetek hírét.
- A királynõ védelmét
megtörtük, testõrei halottak! Ha most a katonáinkkal rajtaütünk a bolyon,
egy jól szervezett klán elpusztíthatja magát a királynõt is! Felderítõink
szerint az óriástestõrök újrakeltetése akár másfél héten belül is bekövetkezhet,
ezért nincs sok idõnk! Gyûjtsétek össze a klántársaitokat, egy hét múlva
indul a támadás! [A támadás egyszerûen történik, az LCS 80, vagy az LCS
{résztvevõ szám} 80 paranccsal. A program nem tárolja külön a normál LCS-t
meg a 80-as LCS-t, tehát nem tudtok egyszerre xeno és normál LCS-t csinálni.
Ha már van kiadva LCS vagy LCS 80 parancsod, és a másikat akarod kiadni
helyette, akkor elõször töröld az elõzõ LCS parancsodat az LCS 1 paranccsal.
Ha egy LCS 80 parancs hatására már elegen vagytok, és végrehajtódna az
LCS parancs, akkor a xenó királynõ ellen fogtok vonulni - feltéve, hogy
a kiadott LCS parancsoknak legalább a fele LCS 80, azaz a résztvevõknek
legalább a fele teljesítette a többszemélyes kalandot.]
A jutalmatokat
a kincstárban vehetitek át, fejenként 6-6 fekete dukátot, és egy õskövet
kaptok.
(+8 hõsiesség pont.)
**
4. NAP ** Nem átall háborgatni
Zoeras Kahn, egy a legsötétebb rémálmaidat
megtestesítõ, sátáni külsejû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja.
Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, ében láncing, a siker ezüstveretes
öve, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, zafír érdemrend, a kalmár nyaklánca,
óriás fülbevaló, Örökkévalóság Gyémántja, a pók smaragdgyûrûje, a tudás
zafírja, vörös karkötõ, szent templomi maszk, ozin fülkarika, arany porontyköpeny,
cseppkõ gyûrû. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te moszatfaló vegetáriánus!" Rögtön visszavágsz:
"Sötét vagy, mint az éjszaka!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Arra
sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" Ezt kiáltod vissza: "Igaz,
hogy már tíz éve ezen a szinten laksz?" Ezt mondja neked: "Olyan förtelmes
vagy, hogy ha megjelensz a galetki kisdedek között, megállnak a fejlõdésben."
Ezt kiáltod vissza: "Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és
egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Jól odamondtál neki! Zoeras Kahn
csak hápog. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+8% lélekenergia.)
**
4. NAP ** Bezörget hozzád
Zorthen Nezoferis, egy teljesen csupasz, metálszínû
bõrrel és kéken izzó szemmel rendelkezõ férfi. [aura: 20-as méretû 21-es
szintû jobb mancs.] A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. A Rúvel
Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése: khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje,
ezüst lárvaköpeny, Hadúri csizma, szivárvány karkötõ, óriás fülbevaló,
a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, vörös
karkötõ, üvegszimbólum, ében láncing, görényfarok, a rend köve, ozin fülkarika,
szent templomi maszk, az Örökkévalóság Rubinja. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Megalszik a szádban a tej!" Nem késel a válasszal:
"Potyogjanak ki a fogaid!" Ezt mondja neked: "A szellentéseidtõl dübörög
az egész szint!" Így válaszolsz: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt,
ami körülvesz téged?" A következõt mondja neked: "Olyan szõrös vagy, hogy
a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." A fenébe, hirtelenjében
nem tudsz visszavágni! Lehajtott fejjel elismered, Zorthen Nezoferis volt
a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
Kissé már éhezel, ezért csak 184 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26068.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben
Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*máj. 3.* Tintilla, a Derûst legyõzte harcban egy troll útonálló.
*máj.
5.* Hooded pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zoeras Kahn felett.
*máj. 6.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Hooded felett.
*máj. 6.* Hooded teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban
kapott.
*máj. 6.* Halál Hozó és Fekete Skul megküzdöttek egymással, és
Halál Hozó gyõzött.
*máj. 6.* Jelena teljesítette a 16. küldetést, amit
a templomban kapott.
*máj. 6.* Jelenát legyõzte harcban egy xenomorph
csecsemõ.
*máj. 6.* Tintilla, a Derûs pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Landrina a Hercegnõ felett.
*máj. 6.* Brutuszt rajtakapták, ahogy lopni
próbált.
*máj. 6.* Brutusz csatában legyõzte Tintilla, a Derûst.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*máj. 3.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki
gyõztesen.
*máj. 4.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak.
Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
*máj. 4.* Dark Valek a Renegát
Elfet kis híján megölte egy görénydémon.
*máj. 4.* Dark Valek a Renegát
Elf elsõként ért el 24-es meggyõzõkészség tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*máj. 4.* Akadil Tel Kator és Malacka megküzdöttek egymással, és Akadil
Tel Kator gyõzött.
*máj. 5.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen
pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*máj. 6.*
Lord Khalel szolgálatába állt egy szélfivér.
*máj. 6.* Lord Khalel elsõként
ért el 23-as tanulás tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*máj. 9.* Baltazár
és Abdullah megküzdöttek egymással, és Baltazár gyõzött.
*máj. 9.* A Tudás
Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet harcos felett!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+21 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
v 163 201 3848 3447 |
163. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kineportot. Tintilla, a Derûs
birtokában már van olyan tárgy. Zoeras Kahn kineport szintje nem kisebb
a tiedénél. (-16 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
v 163 282 3848 3447 |
163. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kineport varázslatot. Kineporttal
átküldöd a faragott idolt Tintilla, a Derûs részére. (-16 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]
be 20 3 518 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet. A remete nem
tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít! Nahát kedves
Cass, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni varázstárgyra,
melyet csak
kincskeresõ kisködmön néven emlegetnek. Gyere, megmutatom,
hogyan kell használnod!
[ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát
veszed majd. De tudnod kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy
is létezik, melyek mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha
sikerült tíz különbözõt összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû,
óriási hatalommal bíró ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha
kiadod a BE 20 4 parancsot, 20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa
kiválasztott felszíni varázstárgyat! Persze várhatóan a jutalom is mesés
lesz!
Csak olyan tárgyat tud kiválasztani a remete, ami nincs beKFelve
vagy ládikóban õrizve!!!]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
kno 108 12 |
108. képességre 12 képességpont |
Elköltesz 12 képességpontot a farok végtagodhoz tartozó paraliz.méreg szakértelem
növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen farok végtagod speciális támadási
módja 14. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
ftk 1 2 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket,
és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy savelementált, amelyet búvóhelyéig
követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van,
egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy savelementál
(#147).
*** 1. KÖR *** A savelementál feléd rohan. Megindulsz a savelementál felé.
Már ott is vagy! A savelementál rád veti magát. A savelementál savat lehel
rád.
(30 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-3 ép.) Megtámadod
a savelementált. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(38 ép-t sebeztél).
Roncsolod bõrét. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(49 ép-t sebeztél). Roncsolod
bõrét. Lesújtasz farkaddal.
(46 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A savelementál téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas
savcsóvát köp feléd.
(32 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-3 ép.)
A savelementált próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(49 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(49 ép-t sebeztél).
Ostorként csattantasz farkaddal.
(48 ép-t sebeztél). A savelementál hörögve
elterül.
[A csatában összesen 239 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+75%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 38 arany. Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés
felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+68 életpont.)
[Árnyékcsata:] Nézelõdni kezdesz a barlangok között, hátha látsz olyan sunyi
galetkit, aki lopott felszíni tárgyat rejteget. És nocsak, itt van valaki,
aki rettenetesen gyanúsan viselkedik! Kérdõre vonod.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az arctalan galetkit. Az arctalan galetki odajön
hozzád. Támadod az arctalan galetkit. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(47
ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-7 ép) Vastag bõrét szaggatod.
A fogaiddal támadsz.
(54 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-2 ép) Vastag bõrét
szaggatod. Ostorként csattantasz farkaddal.
(50 ép-t sebeztél). Paralizálod.
Az arctalan galetki ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 151 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+73%). Elhagyod
a csata helyszínét.
Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod
kell!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+9 életpont.)
[69 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]
ep 12 25 108 |
építed a 12. épületet 25 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a farok spec. képesség tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
a nagyobb
barlang építését. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni
kezd. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol
is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 41 TVP-nyit haladt, ahhoz,
hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 93 TVP-nyit
kell dolgoznod.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A felcsendülõ melódia
szomorú, a Rúvel hegybõl ideköltözött ifjú galetkik sorsáról szól. A szokásosnál
lassabban adod elõ, hogy biztosan ne rontsd el. Hirtelen zajra leszel figyelmes.
Egy dühödt torzszülött tör be hozzád, úgy látszik, õ nem értékeli a mûvészetet.
Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a szárazföldi uborka felé. Már ott is vagy! A
szárazföldi uborka feléd mozog. A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni.
Lesújtasz jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat.
(45 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-4 ép) Vastag bõrét
szaggatod. Rávágsz farkaddal.
(45 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten
szippantja be
(6 sebzés). A szárazföldi uborka rád veti magát. Állkapcsát
csattogtatva, harapásra készül fogával. Nem talált. A szárazföldi uborka
regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod a szárazföldi uborkát. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(38 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Acsarogva harapni próbálsz.
(50 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Ostorként csattantasz farkaddal.
(49 ép-t
sebeztél). Teljesen lebénul. Illatodat döbbenten szippantja be
(7 sebzés).
A szárazföldi uborka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 227 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+43%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+4 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek
kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
kf 195 |
bekészíted a 195. tárgyat |
Elõször el kell raknod egy csizmát (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a suhanó
csizmát be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
h 10 |
10. tárgy használata |
Nincs semmi, amire azt a tárgyat használhatnád. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 43.]
be 15 |
meglátogatod a 15. épületet |
Belépsz a Katonák Klánjának épületébe. [Érj el 70 galetki gyõzelmet!] Ezt
a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: szárnysegéd. A következõ feladat,
amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Általános tisztogató akciót hirdetünk,
amely során felszámoljuk a szinten a bûnözést. Ha készen állsz, jelentkezz
az elöljáródnál. (85-ös klánkaland.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]
(85. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]
bb 15 1 1 |
több épület meglátogatása |
[be 15:] Belépsz a Katonák Klánjának épületébe.
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható,
és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46
ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap,
üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard
(#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap,
ében láncing (#134) 74 ap, pikkelypáncél (#223) 55 ap, törpe balta (#224)
7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap,
könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, kerek pajzs
(#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vassisak (#1076) 42 ap, halotti
maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26
ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma
(#1122) 71 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes
köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, díszes köntös (#1153)
142 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, harci
nyílpuska (#1288) 208 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71
ap, vívótõr (#1303) 142 ap, görbekard (#1316) 42 ap, barbár lándzsa (#1331)
42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, hosszú lándzsa (#1333) 164 ap, a
tudás fekete csizmája (#2022) 346 ap, a tudás karikaszimbóluma (#2111)
215 ap, az ügyesség vas lemezpáncélja (#2351) 339 ap, az ügyesség halotti
maszkja (#2441) 206 ap, az ügyesség görbekardja (#2666) 222 ap, a mágia
zöld köntöse (#3401) 206 ap, a mágia görbekardja (#3566) 222 ap, a gyorsaság
kõamulettje (#3896) 206 ap, a védekezés elit lemezpáncélja (#4603) 752
ap, az élet fekete csizmája (#5172) 346 ap, a harcos bíbor láncinge (#7782)
543 ap, a harcos sárgaréz nyaklánca (#7931) 275 ap, a harcos hosszúkardja
(#8067) 432 ap, a harcos hosszú lándzsája (#8083) 657 ap, az óriás csepp
fülbevalója (#8906) 261 ap, az entek ezüst nyaklánca (#9732) 426 ap, az
entek csepp fülbevalója (#9806) 261 ap, a mágus karikaszimbóluma (#10211)
275 ap, a lich sárgaréz nyaklánca (#11981) 275 ap, a sebesség kõamulettje
(#13346) 266 ap, a majom vándorcsizmája (#14171) 266 ap, a szellemek könnyû
nyílpuskája (#15236) 310 ap, a gepárd csonttõre (#15701) 266 ap, a természet
karikaszimbóluma (#16961) 275 ap, a bérmágus gyalogos lándzsája (#17532)
432 ap, a bölcsesség könnyû pikkelyvértje (#17666) 310 ap, a bölcsesség
fekete csizmája (#17772) 415 ap, a kígyó barbár lándzsája (#19331) 281
ap, a ragadozó kerek pajzsa (#19961) 281 ap, a ragadozó könnyû nyílpuskája
(#20186) 310 ap, a küzdelem vándorcsizmája (#20471) 266 ap, a túlélés görbekardja
(#21566) 281 ap, a tökéletesség könnyû íja (#21971) 401 ap, a tûz malachit
karkötõje (#22391) 146 ap, a jég lovagi lemezpáncélja (#22602) 444 ap,
a jég csatos öve (#22766) 142 ap, az enyészet kerek pajzsa (#23111) 162
ap, az enyészet utazóköpenye (#23186) 142 ap, az enyészet hosszúkardja
(#23367) 295 ap, a villám díszes fejpántja (#23606) 146 ap, a villám kék
köpenye (#23637) 270 ap, a villám sárgaréz nyaklánca (#23681) 155 ap, a
villám malachit karkötõje (#23741) 146 ap, a méreg vándorcsizmája (#24071)
146 ap, a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) 277 ap, a teknõs vassisakja
(#25376) 162 ap, a szalamandra márványgyûrûje (#25976) 146 ap, a yeti zöld
köntöse (#26351) 146 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 155 ap, a yeti
aranyozott fülbevalója (#26458) 461 ap, a sav díszes fejpántja (#26756)
146 ap, a sav vándorcsizmája (#26771) 146 ap, az elektromosság könnyû láncinge
(#27131) 250 ap, az elektromosság átlátszó köntöse (#27252) 277 ap, az
elektromosság könnyû íja (#27371) 162 ap, a légzés vas lemezpáncélja (#27551)
279 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 162 ap, a légzés hosszú íja (#27822)
73 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 190 ap, az angyalok ezüst fejpántja
(#28107) 277 ap, az ellenállás csonttõre (#28751) 146 ap, a bûz könnyû
láncinge (#28931) 250 ap, a bûz zöld köntöse (#29051) 146 ap, a sólyom
fogazott kardja (#29668) 492 ap.
[be 1:] Elhagyod a boltot. Lesétálsz a kereskedõhöz. Kissé elgondolkozva
turkálgatsz a bolt akciós árukészletében. Elõször meg sem hallod, hogy
a boltos megszólít. Csak akkor figyelsz fel, amikor megbökdösi a válladat.
- Hé, figyelj csak. Azok csak selejetes bóvlik, gondolhatod, hogy nem adnám
õket ilyen olcsón, ha bármire is lehetne használni. De Te tetszel nekem.
Íme egy személyre szabott akciós ajánlat! Ezt a varázsgyûrût megkapod ingyen,
egy kis szívességért cserébe.
- És mit kéne csinálnom?
- Ezt csak akkor
mondhatom el, ha el is vállalod a feladatot, de biztosíthatlak, hogy semmi
veszélyes nincs benne. És a gyûrû tulajdonságait is csak akkor ismerheted
meg, ha megtetted, amit kérek. De bennem megbízhatsz, még soha nem csaptam
be senkit!
(8. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
m 2 14 2222 1241 1111 3443 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Hazamész a boltból. (M 2,14) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél!
Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 3,14) Irány kelet! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 4,14) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy megtermett galetki
lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy
egyszerû próbát kell kiállnod. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy
hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 5-ös küszöbre:
sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 5,14) Kelet felé mész. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva
készülsz a harcra. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** A pusztító szójer odajön hozzád. Megrohamozod a pusztító
szójert. A pusztító szójer rád támad. Ocsmány csáprágójával harap.
(25
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a kobra
márványgyûrûjét. Sikerrel járt. Csáprágójával mar. Elhibázta. Támadod a
pusztító szójert. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(35 ép-t sebeztél). Roncsolod
bõrét. Harapni próbálsz.
(52 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglóbálva
zúzol farkaddal.
(50 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A pusztító szójer hörögve
elterül.
[A csatában összesen 143 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+77%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": egy szójer csáprágó és 29 arany. Uzsonnaidõ! A legfinomabb
falatokkal kezdesz. (+28% jóllakottság.)
(M 6,14) Keleti irányba folyatod utadat. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti
patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Mintha csak virágot
szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
gyilkos borókát.
(M 6,13) Irány észak! Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 7,13) Keleti irányba folyatod utadat. Üres szobába érkezel.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
m 33 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
m 2 5 2111 1222 4444 4333 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
hp 3 160 15 147 100 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: esszenciaelnyelés v.var. ha
ellenfeled #147. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
hp 3 160 15 86 100 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: esszenciaelnyelés v.var. ha
ellenfeled #86. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Elhagyod a labirintust.
(14. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod
ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Büszkén lépkedsz,
tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Brutusz, egy szõrös, torzonborz, sörös üveget tartó
punk férfi. [aura: 6-os féreg érintése.] A Halhatatlanok klánjának az univerzum
szolgája rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Végignézed
a felszerelését: az Örökkévalóság gyûrûje, szent templomi maszk, a titán
malachit karkötõje, a gladiátor csontamulettje, a gólem csontamulettje,
a gladiátor sárga öve, a kobra csepp fülbevalója, görényfarok, a hatalom
márványgyûrûje, az energia malachit karkötõje, Örökkévalóság Kristálya,
a titán zangrozi csizmája, a gladiátor márványgyûrûje, a gladiátor bronz
mellvértje, a kobra háromszögszimbóluma, az erõ hosszú íja, ozin fülkarika,
a tökéletesség vaspajzsa, aréna cápacsont érme, a hatalom rubinja, arany
pszi váll-lap, a tökéletesség jáde karkötõje, bronz tanítványköpeny, hõsi
jelvény. Így üdvözlöd: "Te göthös hernyó!" Nem késik a válasszal: "Te sárgafülû
borjú!" Nem habozol, máris mondod: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy,
mint a múltkor!" Õ rögvest kontrázik: "Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!"
A következõvel folytatod: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely
bezengi az egész barlangot!" Brutusz feje lila lesz, de látszik, hogy nincs
frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37%
lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Támadás
ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy
be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenomorph csecsemõ (#419), 2
xenomorph embrió (#417) és egy xenó féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A xenomorph csecsemõ odajön hozzád. Az 1. xenomorph embrió
odajön hozzád. A 2. xenomorph embrió feléd rohan. A xenó féreg feléd rohan.
Megközelíted a xenomorph csecsemõt. A xenomorph csecsemõ rád veti magát.
Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(28 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Lélekenergiát szív el (-14%). Feléd üt bal karmával.
(27 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-14%). Az 1. xenomorph
embrió rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
Ez mellément. A 2. xenomorph embrió téged támad. Beléd próbál marni fogával.
El sem talált, haha. A xenó féreg rád támad. Kitátja száját, és mérges
gázt lehel rád.
(32 ép-t sebzõdtél). Támadod a xenomorph csecsemõt. Odakensz
neki jobb mancsoddal.
(38 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Acsarogva
harapni próbálsz.
(54 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Ostorként csattantasz
farkaddal.
(45 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Csodás illatod hatással
van rá
(6 sebzés). A xenomorph csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A xenó féreg rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt
fúj feléd.
(31 ép-t sebzõdtél). A 2. xenomorph embrió rád veti magát. Állkapcsát
csattogtatva, harapásra készül fogával. Ez mellément. Az 1. xenomorph
embrió rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. El sem talált,
haha. Megtámadod a xenomorph csecsemõt. Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(50 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(61 ép-t sebeztél).
Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(47 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(5 sebzés). A xenomorph csecsemõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. xenomorph embrió rád támad. Pofáját nagyra tátva harap
fogával.
(24 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Az
1. xenomorph embrió rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A xenó féreg rád veti magát. Kitátja
száját, és mérges gázt lehel rád.
(25 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a xenó
férget. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(44 ép-t sebeztél). A bõrén levõ
tüskék felsértenek
(-7 ép) Roncsolod bõrét. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(56 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Roncsolod bõrét.
Rávágsz farkaddal.
(53 ép-t sebeztél). A xenó féreg holtan terül el.
*** 4. KÖR *** A 2. xenomorph embrió rád veti magát. Elõrehajolva harapni
próbál fogával. Ez mellément. Az 1. xenomorph embrió téged támad. Pofáját
nagyra tátva harap fogával. Mellétrafált a balfácán. Megtámadod az 1.
xenomorph embriót. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. Acsarogva
harapni próbálsz.
(55 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-7
ép) Roncsoltál. Meglóbálva zúzol farkaddal.
(41 ép-t sebeztél). A tüskés
bõr megsebez
(-2 ép) Teljesen lebénul. Illatod elkábítja
(14 sebzés). Ezer
sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. Az 1. xenomorph embrió halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 539 sebzést okoztál, és 185 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál
híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta
a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást
szenvedtél (-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ
nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni!
Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +10 hírnevet
kaptál. A kör során összesen 1471 sebzést okoztál, és 550 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról -5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
293 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú nõ vagy.
Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ.
Ez a 140. fordulód.
|
[1] erõ: |
14 (27) / 3.55 |
[2] IQ: |
8 (12) / 2.60 |
[3] ügyesség: |
20 (44) / 3.11 |
[4] egészség: |
14 (18) / 8.71 |
[5] mágia: |
5 (7) / 3.85 |
[6] gyorsaság: |
10 (8) / 4.11 |
[9] Méret/ép: |
182 (204) / 1 |
Min. méret: |
148 |
Barlangméret: |
183 |
|
|
Varázspont: |
108 / 76 |
Képességpont: |
23 / 25% |
Hõsi pont: |
55 (0) |
Tám.bónusz: |
45% |
Véd.bónusz: |
52% |
Galetki erõ: |
658 / 294 |
Hírnév : |
1434 |
Jóllakottság: |
72% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
172 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
100 (1) |
Torzsz. csaták: |
890 (6) |
Torzsz. gyõzelmek: |
826 (5) |
Leölt torzszülött: |
1295 (11) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
50 (2) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: szárnysegéd (35)
Speciális
képességeid:
+7 éberség, +18% támadás. 17% esély hõsiesség pont szerzésére
sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj 5 orgling melákot,
kizárólag végtaggal! [számláló: 4] 2.) Hajtsd végre a 85-ös klánkalandot
(KK 85)! (összesen 50 TVP-t igényel) 3.) Hozz egy törp szekercét! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
3 (7) / 1.84 |
[16] tüskés bõr: |
4 (6) / 0 |
[17] vastag bõr: |
10 / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 1.80 |
[21] elkt.immunitás: |
3 / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
9 / 0 |
[24] rezisztencia: |
1 (3) / 0 |
[25] illat: |
9 (11) / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 / 0 |
[34] párbajozás: |
13 / 1.20 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 1.50 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 5.08 |
[47] zárnyitás: |
7 / 5.04 |
[48] mászás: |
6 / 3.49 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.50 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 0.91 |
[51] transzformáció: |
6 / 2.70 |
[52] auraészlelés: |
5 / 0.78 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.46 |
[54] kereskedelem: |
6 / 1.34 |
[55] szívósság: |
2 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.95 |
[57] gyógynövények: |
6 / 5.58 |
[58] nyomkeresés: |
10 / 2.55 |
[59] vezetõkészség: |
7 / 0.51 |
[63] éberség: |
8 (15) / 1.48 |
[64] átokszórás: |
8 / 6.50 |
[65] álcázás: |
20 / 0.30 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.75 |
[67] régészet: |
3 / 1.25 |
[68] zene: |
5 / 4.46 |
[69] tanulás: |
5 / 2.20 |
[70] idézés: |
3 / 0.05 |
[71] javítás: |
11 / 1.25 |
[72] építés: |
6 / 2.65 |
[73] felderítés: |
3 / 1.67 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
20 (19) / 0.16 |
[101] szakért.: |
14 (16) / 7.61 |
[102]
roncsolás: |
10 / 0 |
|
fog |
[103] méret: |
20 (19) / 0 |
[104] szakért.: |
14 (16) / 7.62 |
[105] roncsolás: |
10
/ 0 |
|
farok |
[106] méret: |
20 (19) / 0 |
[107] szakért.: |
13 (15) / 9.95 |
[108] paraliz.méreg: |
14
/ 0.31 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.24 |
[160] esszenciaelnyelés: |
6 / 5.07 |
[17] gránitbõr: |
4 / 0.06 |
[33] halál csókja: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
5 / 0.80 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 0.92 |
[28] óriáserõ: |
4 / 0.40 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[161] sebezhetetlenség: |
1 / 0 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0.06 |
[176] szélpajzs: |
9 / 0.40 |
[16] tûzpajzs: |
5 / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
3 / 0.08 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
kf 24054 362 7422 42911 9117 14293 |
kf 18358 225 145 4781 4811
1660 |
kf 7992 458 158 20171 |
v 176 |
|
2. Makró |
ho |
k 440 367 377 291 313 405 |
k 465 219 375 451 246 481 |
k 336
|
|
3. Makró |
le 2682 |
kf 18686 |
p |
p |
gy |
p |
|
4. Makró |
kf 2682 100 193 |
gy 81 0 0 50 |
|
5. Makró |
p |
kf 15011 18686 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #155. Prioritás: 100. |
2: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #96. Prioritás: 100. |
3: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #153. Prioritás: 100. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 105. |
5: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #147. Prioritás: 100. |
6: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #86. Prioritás: 100. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 99;
VI erõ:300% ép:1%;
PV 4;
PSZ 58 48 47
46 45 63;
BA 4456 7708 5025 15125;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3477 30 1; VG 3477 212 1; VG 3477 132 5;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 4 sebzés: 5-13
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 40.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (7. épület), #8 (1. épület), #14 (4. épület),
#23 (2. épület), #52 (20. épület), #384 (133. forduló), #413 (133.
forduló), #368 (136. forduló), #399 (137. forduló), #234 (139. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 2824. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol,
eddig 207 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
torz orgling. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bölcsesség nagy pajzsa (#17712) |
|
1 a bûz halotti maszkja (#28991)
|
|
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a harcmûvész könnyû láncinge (#13631) |
|
1 a káosz túlvilági köpenye
(#15999) |
|
1 a kobra fekete csizmája (#7422) |
|
1 a légzés csillogó fejpántja (#27658) |
|
1 a méreg átlátszó köntöse
(#24102) |
|
1 a méreg halotti maszkja (#24041) |
|
1 a méreg kerek pajzsa (#24011) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a pontosság köntöse (#4300) |
* |
1 a remete díszes fejpántja (#12356) |
|
1 a szellemek kerek pajzsa (#15011)
|
* |
1 a szívósság sárga öve (#14667) |
|
1 a tökéletesség szárnyas sisakja (#21777) |
|
1 a tolvaj halotti maszkja
(#9191) |
|
1 a torony utazóköpenye (#18236) |
|
1 arany porontyköpeny (#359) |
* |
1 arany tanítványköpeny (#362) |
|
1
az angyalok díszes fejpántja (#28106) |
|
1 az egészség nagy pajzsa (#2862) |
|
1 az elefánt utazóköpenye (#16436)
|
|
1 az energia halotti maszkja (#18641) |
|
1 az energia utazóköpenye (#18686) |
|
1 az enyészet kerek pajzsa (#23111)
|
* |
1 Behemót kerek pajzsa (#42911) |
|
2 ében láncing (#134) |
|
1 ezüst lárvaköpeny (#355) |
|
1 fekete nadrág
(#171) |
|
1 Földanya vándorcsizmája (#38921) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 kék
köpeny (#1137) |
|
1 kemény bõrpáncél (#3) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 Khazidax koponyája (#259) |
|
2 pikkelypáncél (#223) |
|
1 pókcsatos
öv (#173) |
* |
1 spanyolcsizma (#201) |
|
2 suhanó csizma (#195) |
|
3 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gladiátor csepp fülbevalója (#6206) |
* |
1 a gladiátor csontamulettje
(#6147) |
* |
1 a gladiátor ezüst nyaklánca (#6132) |
|
1 a harcos díszes karkötõje (#7992) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
*
|
1 a majom malachit karkötõje (#14291) |
* |
1 a majom ónix karkötõje (#14293) |
|
1 a méreg márványgyûrûje (#24176)
|
* |
1 a rend köve (#158) |
|
1 a sas márványgyûrûje (#16076) |
|
1 a sav ezüst fülbevalója (#26907)
|
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a titán karikaszimbóluma (#5711) |
|
1 a torony aranyozott fülbevalója
(#18358) |
* |
1 a tudós márványgyûrûje (#11576) |
* |
1 a védekezés háromszögszimbóluma (#4812) |
|
1 a védekezés karikaszimbóluma
(#4811) |
|
1 a védekezés sárgaréz nyaklánca (#4781) |
|
1540 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az enyészet kõamulettje
(#23246) |
|
1 az erõ nyaklánca (#1630) |
|
1 az erõ szimbóluma (#1660) |
|
1 bronzmedál
(#207) |
|
171 drágakõ (#2) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 karikaszimbólum
(#1211) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 márványgyûrû
(#1226) |
* |
1 org.lázadás emlékérme (#458) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
|
1 ozin
fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szerencsekõ (#197) |
|
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
|
9 üvegszimbólum (#138) |
* |
1 vörös karkötõ (#281) |
Felszerelés |
|
12 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 elsõ kulcsdarab
(#226) |
|
1 faragott idol (#282) |
|
9 fekete dukát (#218) |
|
1 kincskeresõ kisködmön
(#519) |
|
3 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
3 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a bölcsesség görbekardja (#17966) |
|
1 a küzdelem hosszúkardja (#20667)
|
|
1 a légzés nehéz nyílpuskája (#27837) |
|
1 a lich könnyû nyílpuskája (#12086) |
|
1 a ragadozó könnyû íja (#20171)
|
|
1 a sebesség nyílpuskája (#13435) |
* |
1 a szívósság könnyû íja (#14771) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468)
|
|
1 a védekezés hosszú íja (#4872) |
|
1 az elefánt görbekardja (#16616) |
|
1 az elektromosság hosszúkardja
(#27417) |
|
1 az elektromosság könnyû íja (#27371) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
2 dobótõr (#159) |
|
2 ében nyílpuska (#133)
|
|
2 ében tündekard (#132) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
3 fogazott tõr (#6)
|
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
1 kerek kõ (#11) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 parittya (#10)
|
|
2 rozsdás kard (#131) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
|
1 törpe balta (#224)
|
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
12 csótányláb
(#25) |
|
10 elfu moha (#33) |
|
9 elonotichlan (#31) |
|
16 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
13 hónakkupók (#30) |
|
2 hõsiesség itala
(#52) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
21 liánvirág (#24)
|
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
15 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás
itala (#51) |
|
13 mézfû (#29) |
|
12 mitulen fû (#20) |
|
1 muskil (#37) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
18 ragálygomba
(#26) |
|
1 rémcserje (#34) |
|
8 sárkányvirág (#32) |
|
10 sötét mák (#23) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
20 tejfonál (#28) |
|
63 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
1 velparaj (#35) |
|
8 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
11 barna manakõ (#149) |
|
7 bolhedor szárny (#15) |
|
2 duzzadt xenópete
(#479) |
|
31 ekinda haj (#147) |
|
15 elektronit (#141) |
|
4 húsevõ bibe (#151)
|
|
10 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
11 mandibula
(#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
10 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212)
|
|
2 nordkristály (#146) |
|
2 õsi relikvia (#17) |
|
21 pirgamit (#152) |
|
2 smaragd esszencia (#229) |
|
2 szójer csáprágó (#231) |
|
3 yeti csont
(#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): kék
köpeny #1137 (2), a tolvaj díszes pikkelyvértje #9117 (12), a kobra márványgyûrûje
#7526 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 67 arany (#1), 2 duzzadt xenópete
(#479), 1 gyilkos boróka (#27), 1 szójer csáprágó (#231), 1 kincskeresõ
kisködmön (#519).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 faragott idol (#282), 1 a
kobra márványgyûrûje (#7526), 2 xenópete (#278), 1 apró ködmön (#518).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KIFEJLETT XENOMORPH (423. LÉNY) Remegõ térdekkel nézel fel a három és
fél méter magas gigantikus rémre, ahogy karmait feléd emeli. Ahogy kitátja
tûhegyes fogakkal teli állkapcsát, elõcsusszan egy második, szintén fogakkal
teli belsõ állkapocs. A fekete szemek, ahogy rád merednek, a halált hordozzák.
A fogakról savas nyál csöpög, amely könnyedén marja át a sziklapadlót.
Fajotoknak soha nem lett volna szabad megengednie, hogy a xenomorphoknak
akár csak egyetlen példánya is elérje a felnõttkort! De magadban attól
rettegsz, hogy lehet még ennél rosszabb is. Lent, a mélyben, a bolyban
még félelmetesebb dolgok várhatnak rád...
XENOMORPH GYERMEK (421. LÉNY) A xenomorhpok döbbenetes sebességgel képesek
növekedni. Minden egyes táplálkozás után nagyobbra, hatalmasabbra nõnek,
és ezzel párhuzamosan idegrendszerük is fejlõdik. Önmagukban az evolúció
csodáinak tûnnek - márpedig, ha hinni lehet a pletykáknak, ezek az Ellenségnek
csak parazitái, nem csoda, hogy az Ellenség ennyire hatalmas. De, talán,
ha megfejtitek a xenomorphok fejlõdõ- és és ellenállóképességének a titkát,
talán megtalálhatjátok a kulcsot az Ellenség legyõzéséhez is...
FIATAL XENOMORPH (422. LÉNY) Ez a közel három méter magas, csupa izom,
fog és karom gyilkológép a rémálmod. Senki és semmi nem állhat neki ellent.
Egyetlen esélyed van csak - tudod, hogy a xenomorph aránylag rövid idõ
alatt fejlõdött ki apró embrióból, rengeteg táplálék elfogyasztása által.
Egyszerûen lehetetlen, hogy képes volt ennyi idõ alatt megfelelõ tapasztalatra
és ravaszságra szert tenni, és így hiába tûnik elpusztíthatatlan harcosnak
- a magadfajta veterán meg fogja találni a gyenge pontját.
XENOMORPH ÓRIÁSTESTÕR (426. LÉNY) Gigantikus xeno-kolosszus, a xenók
minden eleganciájával és fürgeségével. Több tonnányi izom, fog és karom,
amelynek egyetlen célja van e világon: a gyilkolás. A Hegy belsejében nem
termett olyan lény, ami ellen tudna neki állni, akár egy pillanatig. De
a galetkik ereje a közösségben rejlik - megfelelõ csapatmunkával talán
le lehet gyõzni ezt a hatcsápos, hármas fogsorú szörnyeteget!
KINCSKERESÕ KISKÖDMÖN (519. TÁRGY) Szóval ez lenne a legendás kincskeresõ
kisködmön? Amirõl annyit hallottál már a mesékben? Ezek szerint tényleg
létezik! Nahát, ez igen! Mostantól nem lesz szükséged arra a fránya kincskeresés
italára, melynek komponenseiért manapság annyit kérnek a tolvaj és tudós
fûárusok! Ha a kincskeresõ kisködmön a birtokodban van (nem kell viselned),
szerencsésebb leszel a kincseket illetõen. Ha egy olyan torzszülöttet gyõzöl
le, amelynél néha valamilyen ritka kincset lehet találni, akkor 20%-kal
megnõ az esélyed, hogy ilyen tárgyat találj. A kincskeresõ kisködmönt nem
kell KF-elni ahhoz, hogy hatását kifejtse.