Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Manaszonda
Küldd el képeslapként!
"Ezek az apró, csápos lebegő gömbök a szondamester szolgálatában állnak, sokak szerint a szondamester saját lényébôl hozta őket létre. Nemcsak ezért érdemes őket a szondamester előtt megsemmisíteni, hanem azért is, mert rövid idő alatt elszívják összes varászenergiádat, és akkor nem sok esélyed lesz, ha mágiahasználó vagy..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 17:24:15 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2821-16

Karakterszám: 2821 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 16 Játékhét: 30
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 588
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. már. 31. 8h:17'
A következõ fordulód táplálható: 2005. ápr. 3.

E-mail!

GERONIMO KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Konok, egy állandó elektromos kisülésekkel, villámokkal körülölelt, vad pillantású férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Konok is hozzájárult. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Konok által meséltekbõl, megtudod, mi az a sahran rák. [ld. enc.]
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki A Káosz urának ijásza, egy galetki -mondja megvetöen- fuss a káosz hatalma egyre nõ. Felszerelése: kerek kõ, kristályamulett, díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez A Káosz urának ijásza is hozzájárult. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a kerek kõ. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Nem átall háborgatni Timo, egy zöldvérû, feketeszemû, sötétzöldbõrû, rövidhajú, barátságos galetki férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+10% jóllakottság)
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Zsizsi, egy kétszarvú, barna szemû, szürke bõrû, erõs és bátor férfi. Felszerelése: bõrpáncél. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Huh, jól elszaladt az idõ! Zsizsi is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az elemi rin. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25440.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*már. 16.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *már. 16.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *már. 18.* Leph Arlone a szétszórt és Black Diamond pszi párbajt vívtak. Leph Arlone a szétszórt került ki gyõztesen. *már. 21.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *már. 21.* Alba Reginát majdnem felfalta egy lelketlen parancsnok. *már. 21.* Stanislava és FloMo Belaxus pszi párbajt vívtak. Stanislava került ki gyõztesen. *már. 23.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Lord Akryl felett! *már. 23.* Maximilian Ûbertáp és Meteor a Gyõzõ pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *már. 24.* Alystair D'Brison és Malacka megküzdöttek egymással, és Alystair D'Brison gyõzött. *már. 25.* Nosean és Asmodeus pszi párbajt vívtak. Nosean került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

be 4 67 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a régészet képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

k 14 230 247 kaland elvállalása
(14. kaland:) Felkeresed az akadálypályát. Nem lehetett túl nehéz felépíteni, ugyanis egy teljesen kopár, üres barlang az egész. Flash odalép hozzád:
- Elismerem, hogy az akadálypálya kifejezés fellengzõsen hangzik, de azért ne félj, igazi kihívásnak fogod taláni. - Egyet csettint a kezével és egy lény materializálódik elõtted.
- Látod, egy okos galetki nem csak a leheletét fejleszti. A feladat egyszerû: gyõzd le ezt a dögöt. Ellenfeled egy vermon teknõs (#137).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a vermon teknõst. A vermon teknõs feléd mozog. A vermon teknõst próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). A vermon teknõs téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A vermon teknõs téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod a vermon teknõst. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (12 ép-t sebeztél). A vermon teknõs halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Piknik idõ! Az ételre veted magad. (+14% jóllakottság.)
-Jól van fiam, látom nem hiába vagy Te piromád. Most jöjjön a következõ próba. - a háta mögé teszi a mindkét kezét és gonoszul elvigyorodik. - Találd ki, hogy meyik kezemben van az arany.
Úgy csinálsz, mintha gondolkoznál, majd megszólalsz:
- A megoldás egyszerû, mindig a másikban, mint amire mutatok. Elég gyermeteg szórakozás, nem gondolod?
- Jól van, okostojás. Azt hiszed olyan nagyfiú vagy? Lássuk, mit tudsz! Harcolj! - egyet csettint, és máris ketten állnak elõtted. Ellenfeleid 2 vermon teknõs (#137).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba.

(230. kaland:) Nincs nehéz dolgod, hogy megtaláld a nagy vörös szakadékot. Azóta megtudtad, hogy a Nagy Nyelõnek hívják, számtalan különös mágikus jelenség forrásának. Annál jobb, legalább lesz egy kis izgalmad! Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Bemászol a narancsszín peremû barlangba.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 womath (#16).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(247. kaland:) Hosszú kutatás után sikerül újra megtalálni a titkos ajtót, és kinyitni. Lefelé mászol.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Leértél a meredek járat aljára.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 vámpírdenevér (#11).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

m 1 5 3332 132 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,5) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 1,6) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 1,7) Dél felé mész az útvesztõben. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz fel neked a galetki.
[Mágia próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 1,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,7) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Észreveszel 1 csótánylábat. Szakértõ módon leszeded.
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,8) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel észre. Melette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja. Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (teljesen meggyógyultál.)
(M 3,8) Körültekintõen mozogsz elõre. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén egy két galetki magas szentélyt látsz, 12 oszlopa csillogó cseppkõbõl van kifaragva, teteje fekete obszidián. A szentély közepén egy fehér márványból kifaragott szobrot látsz. Furcsa! A szobor az ember nevû szánalmas, rég kipusztult torzszülöttekre hasonlít, de így megnézve, tartása nemes, arckifejezése intelligens, mint egy galetkié! Igaz, az évtizedek óta kipusztult faj legidealizáltabb megjelenítése sem lehetne ennyire izmos és szép, no meg ennek hegyes fülei vannak, és ujjai hegyes karmokban végzõdnek. Kellemetlen sejtés lesz benned úrrá, de gyorsan elhessegeted. Letérdelsz a szentélyben, a szobor mellett, és imádkozni kezdesz õseid szelleméhez. Hosszú idõ telik el, végül megszólal egy hang a fejedben: "Üdvözöllek, ifjú galetki! Kiálltad az elsõ próbát, megtaláltad a Csarnokot. Azonban még sok feladat vár rád, számos akadályt kell leküzdened, ha õseid nyomdokába akarsz lépni. Annyi azonban már most bizonyos, hogy képes leszel életben maradni. Kísérjen áldásunk, ahogy a következõ szintre költözöl!" Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, és kaptál 5 képességpontot.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

vd vadászat
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a johhtukul felé. Már ott is vagy! A johhtukul feléd rohan. Megtámadod a johhtukult. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). A johhtukul téged támad. Beléd próbál marni fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Bûze fojtogat. (-1 ép.)
*** 2. KÖR *** A johhtukul téged támad. Támad fogával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-1 ép.) A johhtukul kileheli lelkét.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+13 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Megállsz egy pillanatra, hogy körülnézz, és tenyeredet a falnak támasztod. Valami furcsát érzel! Egy szabályos, függõleges repedés. Alaposabban körbetapogatódzol, és felfedezel egy titkos ajtót! Az ajtót kinyitva, egy mélybe vezetõ járat tárul fel, ami hihetetlenül meredek. Egy kellõen ügyes galetki persze le tud mászni... És nyilván van is odalent valami, különben minek a titkos ajtó? (347. kaland, összköltsége 10 TVP.) Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy barlangi pók (#6).

*** 1. KÖR *** A barlangi pók máris elõtted terem! A barlangi pók felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A barlangi pók téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Nem talált. Megtámadod a barlangi pókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). A barlangi pók holtan terül el.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Egy fenyegetõ tömeg emelkedik fel elõtted. Hátrahõkölsz. Á, hiszen ez csak egy szobor! Egy hatalmas, õsi faragvány, láthatóan még egy korábbi civilizációból. A szobor három izmos karjával egy óriási kõtányért tart. Vajon mi lehet benne? Meg kéne lesni... (313. kaland, összköltsége 10 TVP.) Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriáscsótány máris elõtted terem! Támadod az óriáscsótányt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (13 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb... (342. kaland, összköltsége 10 TVP.) Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Cochise, egy lángoló tekintetû, vibráló személyiségû szimpatikus férfi. Tárgyai: kemény bõrpáncél, sisak. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az orgling szolga. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Árnyléptû Vendigo, egy fekete bõrû, szúrós tekintetû, büszke tartású, ruganyos léptû férfi. A következõket látod nála: díszes fejék, bõrpáncél. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Egy jótanács: Költözz FEL a következõ szintre! Ott több képességpontot szerezhetsz, és rengeteg új és érdekes kaland és kihívás vár rád. Ehhez add ki a FEL parancsot!
Ebben a körben +1 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 73 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 179 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Geronimo, egy alacsony, fürge mozgású, fekete hajú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 16. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 / 1.20
[2] IQ: 3 / 1.25
[3] ügyesség: 4 / 0.40
[4] egészség: 4 / 2.45
[5] mágia: 4 / 0.45
[6] gyorsaság: 4 / 0.27
[9] Méret/ép: 43 / 25
Min. méret: 42
Barlangméret: 44
PONTJAID
Varázspont: 20 / 20
Képességpont: 9 / 60%
Hõsi pont: 3 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 8%
Galetki erõ: 103 / 78
Hírnév : 48
Jóllakottság: 193%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 19 (0)
Galetki gyõzelmek: 6 (0)
Torzsz. csaták: 90 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 80 (4)
Leölt torzszülött: 80 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 10 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 8 / 4.84 [16] tüskés bõr: 4 / 0 [34] párbajozás: 1 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.50 [47] zárnyitás: 1 / 0 [48] mászás: 4 / 2
[66] lopakodás: 3 / 0 [67] régészet: 1 / 0    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 4 / 3.28      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 10 20; VI erõ:80% ép:35%; PV 5 3 8;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 35 szint: 3 sebzés: 17-25

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #14 (2. forduló), #230 (0. forduló), #247 (8. forduló), #347 (16. forduló), #313 (16. forduló), #342 (16. forduló).

TÁRGYAID

73 arany (#1) * 1 bõrpáncél (#9) 5 csótányláb (#25)
* 2 díszes fejék (#135) 1 drágakõ (#2) 1 görbekard (#1316)
1 kés (#5) 1 kötél (#128) 4 lemúr hártya (#161)
2 liánvirág (#24) 1 mátekel gomba (#21) 4 mitulen fû (#20)
2 nohnetár gumó (#212) 4 sötét mák (#23) * 1 zöld köntös (#1151)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 csótányláb (#25).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SAHRAN RÁK (21. LÉNY)
A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy ötven évvel ezelõtt közösítették ki, és azóta számûzött torzszülöttek, elvesztették fejlõdési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad õket lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerû lények, ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendû torzszülöttet. A sahran rákok elfogyasztását a rovarevõkön és a zöldvérûeken kívül szinte mindenki kannibalizmusnak tartja.



KEREK KÕ (11. TÁRGY)
A fizikailag gyenge lények mit tehetnek, ha meg akarják magukat védeni - összeválogatják a barlangokban szanaszét heverõ megfelelõen kerek köveket, és menekülés közben ezzel dobálják az ellenfelüket. Ha akarod, te is kipróbálhatod a móka kedvéért ezt a D4 sebzésû lõfegyvert, ha rendelkezel a lõfegyver szakértelemmel. Ebben az esetben a KF 11 paranccsal bekészített kerek köveket fogod dobálni ellenfeledre, ha nem állsz közelharcban senkivel. Megjegyzés: a kerek kövek gyûjtése és használata nem egy megterhelõ feladat, ha tehát egy harcban valaki 3-szor akar kerek követ eldobni, akkor is elég, ha 1 kerek kõ van nála: szükség esetén feltehetõ, hogy gyûjtött még.



ELEMI RIN (28. LÉNY)
Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény, ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.



ORGLING SZOLGA (23. LÉNY)
Orglingok mindig is voltak és mindig is lesznek, méghozzá megszámlálhatatlan mennyiségben. Az orgling három lábú, két mancsú, meglehetõsen buta teremtmény, idétlenül nagy, bamba fejjel. Rengeteg helyen leölése helyett rabszolgaként tartják a legalantasabb munkákra. Persze ez nem mindig kifizetõdõ, hiszen amilyen buta, olyan alattomos az orgling, állandóan azon töri a fejét, hogyan árthatna a gazdájának, de rettenetesen gyáva is, ezért általában sosem meri megtenni, amit elhatároz. Az orglingok irtása kötelessége minden galetkinek, hogy megakadályozzák a túlszaporodásukat, még akkor is, ha nem micinisták. Sajnos, már olyan mennyiségben vetették be ellenük a legrombolóbb hatásúnak tartott savat és mérges gázt, hogy bizonyos fokú immúnitást szereztek ezekre.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.