Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A legamorfabb testkéreg
Küldd el képeslapként!
A Teron hegy mélyén bármi előfordulhat, egyes galetkik az Ellenség uralomra törését követő időszakban akár a leghihetetlen változásokon is keresztülmehettek. Új végtagokat, bőrt növesztettek, a lehető legváltozatosabb formában.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 06:55:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2809-72

Karakterszám: 2809 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 72 Játékhét: 78
E forduló ára: 10 zs. Maradék zseton: 842
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. okt. 24. 9h:28'
A következõ fordulód táplálható: 2005. okt. 25.

E-mail!

CARUKIA BARNESI KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel! Ezúttal halálóriás kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal együtt izgatottan keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad, egy eldugott barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek. Itt van mindenki: Abdullah, Thief, Sleep Dög, Kósala, Félénk Mimóza, Zordon, Irukanji, Malacka, Raiden Nagyúr, Frigg, Muninn, Aranyos Ászok, Zheldor, Pannonica, Szarkaagyú Siraka.
Ellenfeletek egy halálóriás (#375). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Abdullah a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Abdullah lenyel egy piros italt. Összegyûjtve mágikus energiáit, Muninn elvarázsol egy gránitbõrt. Muninn lenyel egy piros italt. Félénk Mimóza megiszik egy fekete varázsitalt. Zordon elmond egy gránitbõr varázslatot. Zordon elmond egy sárkánylehelet varázslatot. ( +78 tûzlehelet, +78 jéglehelet, +78 savlehelet, +78 elektr.lehelet, +78 mérg. lehelet.) Thief elõhív egy gránitbõr varázslatot. Thief megiszik egy kék varázsitalt. Sleep Dög megiszik egy kék varázsitalt. Összegyûjtve mágikus energiáit, Sleep Dög elvarázsol egy gránitbõrt. Kósala elmormol egy gránitbõr varázslatot. Kósala beszürcsöl valami zöld folyadékot. Néhány rövid kézmozdulat után Pannonica létrehoz egy sebezhetetlenség varázslatot. Pannonica ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Malacka elõhív egy lélekfacsarás varázslatot. A halálóriás rezisztálja. Raiden Nagyúr rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Raiden Nagyúr beszürcsöl valami piros folyadékot. Megiszol 1 tûzlehelet italát. ( +15 tûzlehelet.) Zheldor ledönt a torkán egy piros folyadékot. Magában motyogva, Zheldor létrehoz egy gránitbõrt. Irukanji rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Aranyos Ászok a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Aranyos Ászok felhajt valamiféle fekete italt. Frigg ellõ egy gránitbõr varázslatot. Frigg ledönt a torkán egy zöld folyadékot. Szarkaagyú Siraka elindul a halálóriás felé. A halálóriás Szarkaagyú Siraka irányába megy. Szarkaagyú Siraka és a halálóriás egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Szarkaagyú Siraka rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Pannonica rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. Pannonica varázshatalma segítségével elmond egy esszenciaelnyelést. Abdullah elindul a halálóriás felé. Muninn a halálóriás irányába megy. Zordon elindul a halálóriás felé. Félénk Mimóza a halálóriás irányába megy. Thief a halálóriás irányába megy. Sleep Dög a halálóriás felé mozog. Kósala a halálóriás irányába megy. Malacka megközelíti a halálóriást. A halálóriás irányába mozogsz. Raiden Nagyúr a halálóriást rohamozza. Zheldor a halálóriás irányába megy. Abdullah a halálóriást támadja. A halálóriás Szarkaagyú Sirakát támadja. Muninn a halálóriást támadja. Zordon a halálóriást támadja. Félénk Mimóza a halálóriást támadja. Thief a halálóriást támadja. Sleep Dög a halálóriást támadja. Kósala a halálóriást támadja. Malacka a halálóriást támadja. Megtámadod a halálóriást. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (170 ép-t sebeztél). Raiden Nagyúr a halálóriást támadja. Zheldor a halálóriást támadja. Irukanji lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Aranyos Ászok nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. Frigg választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben.
*** 3. KÖR *** Pannonica mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csontolvadást. A halálóriás rezisztálja. Szarkaagyú Siraka és a halálóriás egymással harcolnak. Abdullah a halálóriást támadja. Muninn a halálóriást támadja. Zordon a halálóriást támadja. Félénk Mimóza a halálóriást támadja. Thief a halálóriást támadja. Sleep Dög a halálóriást támadja. Kósala a halálóriást támadja. A halálóriást próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (167 ép-t sebeztél). Raiden Nagyúr a halálóriást támadja. Malacka a halálóriást támadja. Zheldor a halálóriást támadja. Irukanji választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. Aranyos Ászok választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. Frigg csak bámészkodik, választott ellenfele már halott.
*** 4. KÖR *** Pannonica a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csontolvadás! A halálóriást védi rezisztanciája. Abdullah a halálóriást támadja. Szarkaagyú Siraka és a halálóriás egymással harcolnak. Félénk Mimóza a halálóriást támadja. Muninn a halálóriást támadja. Zordon a halálóriást támadja. Thief a halálóriást támadja. Sleep Dög a halálóriást támadja. Kósala a halálóriást támadja. Malacka a halálóriást támadja. Támadod a halálóriást. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (177 ép-t sebeztél). Raiden Nagyúr a halálóriást támadja. Zheldor a halálóriást támadja. Aranyos Ászok nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. Irukanji választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. Frigg csak bámészkodik, választott ellenfele már halott.
*** 5. KÖR *** Szarkaagyú Siraka elmormol egy gránitbõr varázslatot. Pannonica elmormol egy csontolvadás varázslatot. A halálóriás ellenáll a varázslatnak. Abdullah a halálóriást támadja. Zordon a halálóriást támadja. Muninn a halálóriást támadja. A halálóriás Szarkaagyú Sirakát támadja. Kósala a halálóriást támadja. Félénk Mimóza a halálóriást támadja. Thief a halálóriást támadja. Sleep Dög a halálóriást támadja. Malacka a halálóriást támadja. Raiden Nagyúr a halálóriást támadja. Zheldor a halálóriást támadja. Frigg csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Aranyos Ászok nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. Megtámadod a halálóriást. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (173 ép-t sebeztél). Irukanji csak bámészkodik, választott ellenfele már halott.
*** 6. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Pannonica elmormol egy csontolvadást. A halálóriás rezisztálja. Szarkaagyú Siraka és a halálóriás egymással harcolnak. Abdullah a halálóriást támadja. Zordon a halálóriást támadja. Muninn a halálóriást támadja. Kósala a halálóriást támadja. Félénk Mimóza a halálóriást támadja. Thief a halálóriást támadja. Sleep Dög a halálóriást támadja. Malacka a halálóriást támadja. Raiden Nagyúr a halálóriást támadja. Zheldor a halálóriást támadja. Frigg választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. Aranyos Ászok csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Megtámadod a halálóriást. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (167 ép-t sebeztél). A halálóriás holtan terül el. A következõ pillanatban felrobban! Szarkaagyú Siraka 2408 sebzést kap. Abdullah 2511 ép-t sebzõdik. Thief 2468 ép-t sebzõdik. Sleep Dög 2446 sebzést kap. Kósala sebzõdik 2583 ép-t. Félénk Mimóza 2419 ép-t sebzõdik. Zordon 2388 ép-t sebzõdik. 2414 életpontnyit sebzõdsz. Malacka 2490 ép-t sebzõdik. Raiden Nagyúr 2370 sebzést kap. Muninn sebzõdik 2421 ép-t. Zheldor sebzõdik 2441 ép-t. Szarkaagyú Siraka maradék erejét is elvesztve elterül. Abdullah ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Thief eszméletét vesztve összeesik. Sleep Dög ájultan a földre zuhan. Kósala összerogy. Félénk Mimóza összerogy. Zordon maradék erejét is elvesztve elterül. Minden elsötétül elõtted. Malacka maradék erejét is elvesztve elterül. Raiden Nagyúr ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Muninn eszméletét vesztve összeesik. Zheldor maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 821 sebzést okoztál, és 189 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szarkaagyú Siraka: 1598/510, Abdullah: 1894/453, Thief: 1108/310, Sleep Dög: 851/370, Kósala: 1098/336, Félénk Mimóza: 1109/350, Zordon: 1623/459, Irukanji: 0/0, Malacka: 1200/433, Raiden Nagyúr: 1045/345, Frigg: 0/0, Muninn: 890/342, Aranyos Ászok: 0/0, Zheldor: 862/254, Pannonica: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Kár, hogy nem vagy eszméletednél a gyõzelem pillanatában, így nem tudod kinyerni az elszökõ lélekenergiát sem. Lassan térsz magadhoz. Irukanji része a zsákmányból: 23 arany. Frigg része a zsákmányból: 24 arany. Aranyos Ászok a következõt kapja: 23 arany. Pannonica a következõt kapja: 24 arany.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: halálóriás tiara, halálóriás pajzs és halálóriás tiara. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.) Felkerültök a dicsõségfalra is! (+1 hõsiesség pont.)

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29040.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*okt. 21.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Faylande felett. *okt. 21.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott halálóriás felett! *okt. 21.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

kno 25 15 25. képességre 15 képességpont
Elköltesz 15 képességpontot az illat harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az illat szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

be 9 6 meglátogatod a 9. épületet
Amikor megtudják, hogy kevesebb, mint négyféle átkozott tárgyad van, kikacagnak, mondván, hogy van fontosabb dolguk is.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vi 300 1 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 300 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 1%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]

gy 90 0 0 50 felt. gyógyítás 90%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 90 százaléka alá zuhan. Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]

p 6248 portyázás
Csak veled egy szinten élõ galetkit hívhatsz ki párviadalra.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]

p 6248 portyázás
Csak veled egy szinten élõ galetkit hívhatsz ki párviadalra.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 102.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkára jelentkezel a dukátbanknál. Takarítanod kell! Hosszú és kemény munka, de legalább nem annyira undorító, mint a latrinapucolás. Seprûvel, vödörrel, felmosóronggyal hozzálátsz, hogy tisztára suvickold a szobák padlóját. A hivatalnok elégedett veled! 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 346.]

m 10 6 8 23348 4338 4338 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,6) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 11,6) Tovább keletre! Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 11,7) Irány dél! Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 11,8) A négy égtáj közül délt választod. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99).

*** 1. KÖR *** Felemelve a tökéletesség nehéz nyílpuskáját, a csúf gusztustalanságot lövöd. (2 lövéstõl 58 ép-t sebzõdött.) A csúf gusztustalanság feléd mozog. A csúf gusztustalanság rád támad. Bever egyet jobb mancsával. Mellétrafált a balfácán. Lesújt rád bal csápjával. Elkerülted. Rád vág jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a csúf gusztustalanságot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (25 ép-t sebeztél). A csúf gusztustalanság hörögve elterül.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+54%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 13% lélekenergiát.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+12 életpont.)
(M 10,8) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos fal. Az elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Sebzõdsz 16 ép-t. Az elektromancer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. 24 ép-t sebzõdtél az elektromos faltól. Támadod az elektromancert. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (38 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (8 sebzés).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektromancer elvarázsol egy villámsújtást. Sebzõdsz 24 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy villámsújtást. Sebzõdsz 21 ép-t. Az elektromancert próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (34 ép-t sebeztél). Illatozol (8 sebzés). Az elektromancer halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton elvarázsol egy villámsújtást. 18 ép-t sebzõdtél. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 103 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Újra a 11,8-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+88 életpont.)
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 10,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 11,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 10,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 11,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
[62 TVP-t használtál fel, maradt még 284.]

m 22128 22228 11448 11128 11448 4444 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,7) A folyosó északra tart. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 12,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 12,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 11,6) Északra mész. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 11,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,6) Csendben lépkedsz. A barlangterem üres, már megoldottad a feladatot.
(M 9,6) Nyugat felé mész az útvesztõben. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 9,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,6) A folyosó keletre visz. Mivel megoldottad a feladványt, a szellem nem állja már itt utadat.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 10,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Nyugat felé folytatod a felderítést. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 8,6) Csendben lépkedsz. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 7,6) Nyugati irányba folyatod utadat. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 6,6) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Sajnos egyszer már ittál belõle.
(M 5,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 275.]

k 99 473 257 323 kaland elvállalása
Kimész a Csarnokból. Sajnos nincs a birtokodban 3 mézfû.

(473. kaland:) Nincs nehéz dolgod, hogy megtaláld a nagy vörös szakadékot. Azóta megtudtad, hogy a Nagy Nyelõnek hívják, számtalan különös mágikus jelenség forrásának. Annál jobb, legalább lesz egy kis izgalmad! Lefelé mászol.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Bemászol a narancsszín peremû barlangba.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** A tökéletesség nehéz nyílpuskájával meglövöd az 1. arhomad varangyot. (3 találattal 44 sebzést okoztál.) A 2. arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. A 2. arhomad varangy elmormol egy féreg érintése varázslatot. Az 1. arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Az 1. arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését.
*** 2. KÖR *** Felemelve a tökéletesség nehéz nyílpuskáját, az 1. arhomad varangyot lövöd. (3 lövéstõl 53 ép-t sebzõdött.) Az 1. arhomad varangy kileheli lelkét. A 2. arhomad varangy feléd rohan. A 2. arhomad varangy rád támad. Odacsap neked nyelvével. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lélekenergiát szív el (-11%). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget használt. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+83 életpont.)

(257. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Egy szakadékot látsz, amelyen tíz híd vezet át. Mi a fene?
[IQ próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Aha! Kilenc közülük illúzió! Átsétálsz az igazi hídon.
A száraz kéreggel borított padló recseg-ropog a lábad alatt.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikertelen] Hirtelen eltûnik a lábad alól a talaj, belezuhansz egy verembe! (-16 ép.) A továbbvezetõ járat dübörögve lezárul. Átkozódva mászol ki. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+20 életpont.)

(323. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk, mi van odafent. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikertelen] Egy rossz fogás, és már esel is lefelé. Kegyetlenül nagyot estél. (-24 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+24 életpont.)
[85 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (494. kaland, összköltsége 20 TVP.) Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** A tökéletesség nehéz nyílpuskájával meglövöd a zombi mestert. (3 lövéstõl 59 ép-t sebzõdött.) A zombi mester közelebb jön, hogy támadhasson. A zombi odajön hozzád. A zombi mester rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A zombi mester halálhörgés közepette a földre zuhan. A zombi rád veti magát. Rád vág jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 2. KÖR *** Támadod a zombit. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (32 ép-t sebeztél). A zombi kileheli lelkét.
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+57%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 14% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+22 életpont.)
Ismét tanultál valamit: +1 régészet; [18 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 winropu mohát. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Észreveszel 1 hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

bb 5 5 több épület meglátogatása
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 25 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 3 mutáns szójer (#174). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 3 harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. harci törpét a tökéletesség nehéz nyílpuskájával, és lõsz. (3 lövéstõl 84 ép-t sebzõdött.) Az 1. harci törpe kileheli lelkét. A 2. harci törpe feléd rohan. A 3. harci törpe feléd mozog. A 2. harci törpe rád támad. Harci fejszével támad. Ez mellément. A 3. harci törpe rád támad. Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni rád. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A 2. harci törpét próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (34 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (4 sebzés). A 2. harci törpe kileheli lelkét. A 3. harci törpe rád veti magát. Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni rád. (12 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A 3. harci törpét próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (35 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (6 sebzés). A 3. harci törpe kileheli lelkét.
[A csatában összesen 163 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+80%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 20% lélekenergiát. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ, 3 törpe pikkelyvért és 3 harci fejsze. Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 95 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait. Az energiagyûjtõ elköltött 100% lélekenergiát a varázsitalfõzés növelésére.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+22 életpont.)

[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 3 mutáns szójer (#174). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** Az 1. káoszmágust célzod, amikor a tökéletesség nehéz nyílpuskájával lõsz. (3 lövéstõl 80 ép-t sebzõdött.) Az 1. káoszmágus hörögve elterül. A 2. káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Sebzõdsz 16 ép-t.
*** 2. KÖR *** Felemelve a tökéletesség nehéz nyílpuskáját, a 2. káoszmágust lövöd. (2 találattal 56 sebzést okoztál.) A 2. káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiafolyam! Gyengülsz (-22% támadás). Sebzõdsz 17 ép-t.
*** 3. KÖR *** A tökéletesség nehéz nyílpuskájával meglövöd a 2. káoszmágust. (2 találattal 54 sebzést okoztál.) A 2. káoszmágus holtan terül el.
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+107%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 26% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 31 arany. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 100 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+28 életpont.)
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

dd 278 479 480 több tárgy eldobása
Sajnálom, de nincs a birtokodban 278. tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban 479. tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban 480. tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1552 sebzést okoztál, és 453 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 116 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 346 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Carukia Barnesi, egy nagyon vékonyka, de kedves kis nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 72. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (8) / 6.85
[2] IQ: 7 (8) / 3.44
[3] ügyesség: 7 (8) / 0.70
[4] egészség: 11 (12) / 4.25
[5] mágia: 8 (9) / 2.20
[6] gyorsaság: 16 / 4.05
[9] Méret/ép: 85 (88) / 83
Min. méret: 81
Barlangméret: 102
PONTJAID
Varázspont: 93 / 93
Képességpont: 11 / 44%
Hõsi pont: 0 (10)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 26%
Galetki erõ: 255 / 244
Hírnév : 0
Jóllakottság: 157%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 104 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 263 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 193 (5)
Leölt torzszülött: 317 (11)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 84 (3)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 19 (23) / 2.65 [16] tüskés bõr: 5 / 1 [18] tûzimmunitás: 3 / 0
[25] illat: 9 / 0 [26] lõfegyver: 19 / 5.30    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0 [46] csapdaészlelés: 4 / 2.84 [47] zárnyitás: 5 / 1.51
[48] mászás: 5 / 1.20 [53] ékszerészet: 4 / 0.32 [54] kereskedelem: 2 (5) / 1.98
[55] szívósság: 1 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 6 / 1.30 [58] nyomkeresés: 3 / 0.40
[66] lopakodás: 3 / 0.15 [67] régészet: 4 / 0.80 [68] zene: 4 / 3.78
[71] javítás: 3 / 0.60 [72] építés: 4 / 0.70    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 6 / 2.58     törpe balta

VARÁZSLATOK & PSZIK
[146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.52        

MAKRÓID
1. Makró
vi 300 1
gy 90 0 0 50
p 6248
p 6248
b 1
ad 10
2. Makró
gy
ism 3
vd

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #6248. Prioritás: 100.
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #28. Prioritás: 100.
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #31. Prioritás: 50.
4: tûzlehelet használata ha ellenfeled #35. Prioritás: 100.
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #67. Prioritás: 100.
6: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 100.
7: tûzlehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 90.
8: tûzlehelet használata ha ellenfeled #77. Prioritás: 60.
9: Lõfegyver használata ha ellenfeled #7. Prioritás: 65.
10: Lõfegyver használata ha ellenfeled #75. Prioritás: 65.
11: tûzlehelet használata ha ellenfeled #98. Prioritás: 60.
12: tûzlehelet használata ha ellenfeled #74. Prioritás: 100.
13: Lõfegyver használata ha ellenfeled #86. Prioritás: 100.
14: Lõfegyver használata ha ellenfeled #88. Prioritás: 120.
15: tûzlehelet használata ha ellenfeled #87. Prioritás: 110.
16: Lõfegyver használata ha ellenfeled #43. Prioritás: 160.
17: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #43. Prioritás: 150.
18: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 200.
19: tûzlehelet használata ha ellenfeled #375. Prioritás: 180.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 0 50; VI erõ:300% ép:1%; PV 1 2 3 5; PSZ 47 48; BA 134;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #7 (3. épület), #13 (4. épület), #25 (7. épület), #50 (20. épület), #455 (65. forduló), #372 (68. forduló), #257 (70. forduló), #323 (70. forduló), #473 (71. forduló), #494 (72. forduló).

SZÖVETSÉGED: Tudás Õrzõi (#15021). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3586. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: halálóriás. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a szalamandra csontmaszkja (#25842) * 1 a tûz maszkja (#22240) * 1 csizma (#1120)
1 díszes fejék (#135) * 3 ében láncing (#134) 4 törpe pikkelyvért (#4)
1 Xantin bõröve (#169) * 1 Xantin ezüstöve (#174) * 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 950 arany (#1) 1 drágakõ (#2)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181) * 1 szerencsekõ (#197)

Felszerelés
1 a balek zsákja (#205) 52 aranydukát (#437) 1 energiagyûjtõ (#202)
2 kötél (#128) 1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a tökéletesség nehéz nyílpuskája (#21987) 3 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132)
1 görbekard (#1316) 4 harci fejsze (#12) 1 lándzsa (#1330)
1 parittya (#10) 1 rozsdás kard (#131) 1 tõr (#1300)
* 1 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 1 elfu moha (#33) 5 hónakkupók (#30)
1 hõsiesség itala (#52) 3 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21)
2 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 7 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 8 üvegcse (#14) 7 winropu moha (#22)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 barna manakõ (#149) 10 ekinda haj (#147) 1 elektronit (#141)
1 húsevõ bibe (#151) 1 nordkristály (#146) 6 õsi relikvia (#17)
8 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a szellemek köpenye #15085 (4).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 176 arany (#1), 3 harci fejsze (#12), 1 õskõ (#8), 1 hónakkupók (#30), 1 winropu moha (#22), 1 aranydukát (#437), 3 törpe pikkelyvért (#4).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



HALÁLÓRIÁS (375. LÉNY)
Az a megállapítás, hogy az Ellenség elpusztított mindent a felszínen, ami mozgott, téves. Elpusztított mindent, ami élt. Azonban Ghallán is vannak létformák, amelyek egészen közel álltak hozzájuk, és ezért megsemmisítésükre nem pazaroltak energiát. A halálóriások Ghalla õsi mágikus teremtményei. Negatív energiából állnak, Leah birodalmából szakadtak át annak idején egy mágus hívására. Legtöbbjüket bebörtönözték vagy elpusztították, de az évezredek alatt ezek a börtönök meggyengültek, és a halálóriások kiszabadultak. Az Ellenséggel ellentétben, õk bármilyen távolságról képesek kiszagolni az életet, így jutottak el a Hegybe. Meg kell õket állítani minden áron!



HALÁLÓRIÁS TIARA (451. TÁRGY)
Ez a díszes és módfelett nehéz fémpánt nem túl kényelmes viselet, viszont igen dicsõséges trófea. Nemigen akad olyan galetki, aki látott halálóriást, és mesélni tudott róla. Olyan pedig, aki képes lett volna legyõzni... nos, az számíthat egy császári küldönc látogatására, és egy meghívásra a császár személyes testõrségébe. Persze az is elképzelhetõ, hogy nagyszámú tapasztalatlanabb galetki összefog, és úgy gyõzik le a legendás lényt, persze a kincset ekkor is joggal birtokolják. A halálóriás tiara viselõje képes lesz tombolni végtaggal vívott közelharcban: ha egy ellenfele a földre kerül, és még van olyan végtagja, amelyikkel nem támadott, akkor a maradék végtagjaival egy másik, az adott mezõn tartózkodó véletlenszerû ellenfélre adhatja le maradék támadását. Sajnos, a sisak kellemetlen viselete miatt támadásodat csökkenti 5%-kal, gyorsaságodat pedig kettõvel.



HALÁLÓRIÁS PAJZS (452. TÁRGY)
Hatalmas fémpajzs, közepén egy vörösen izzó szemû koponyával. Bizarr és félelmetes viselet, jelzi hordozójának félisteni hatalmát. A halálóriás pajzs védettségedet 20%-kal, vastag bõrödet 8-cal, elemi immunitásaidat 5-tel növeli meg. Sajnos, gyorsaságod csökken 1-gyel, támadásod pedig 5%-kal.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.